Strona 237 z 267 PierwszyPierwszy ... 137187227235236237238239247 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2 361 do 2 370 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #2361
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez K A M 2150 Zobacz posta
    2 kawałki w całej kampanii, w tym po 1 na bitwę i po 1 na kampanię Cię nie przekonuje, że oprawa dźwiękowa ssie? ; P Dla mnie nie ma usprawiedliwienia, zwłaszcza jak porówna się to z soundtrackiem Shoguna 1 i 2 lub Medievala 1 i 2. Nie byłem w stanie zapamiętać ani jednej nuty z muzyki na mapie kampanii, a jestem maniakiem soundtracków do filmów i gier. Utwór jaki leci w trakcie bitew z Wampirami jest świetny, ale co z tego jeżeli leci zapętlony w każdym starciu?
    Nie przekonuje - jak mówiłem, wystarczy wejść na konto Peaches Lamb na YT i posłuchać niewydłużanej sztucznie muzyki w grze. Na pewno lepiej się słucha tam, niż w grze bezpośrednio. Poza tym jak mówiłem - jednak bardziej wolę słuchać muzykę Beddow'a niż van Dycka. Innymi słowy jest to czysto teoretycznie kwestia gustu, co kto woli. O ile teoretycznie tj. normalnie muzyka jest ok, to jednak po raz n-ty specjalnie ją wydłużyli i niestety w samej grze ciężko jest ją słuchać.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  2. #2362
    Chłop
    Dołączył
    May 2016
    Postów
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Jeżeli idzie o zgodność z uniwersum to moim zdaniem mogliby zaimplementować rozwiązanie z gry "War Leaders: Clash of Nations" Jest to gra w realiach 2 wojny światowej, gra bardzo przypomina Total wara.
    Przy zaczynaniu kampanii w tejże grze mieliśmy do wyboru;
    Tryb historyczny - Tzn Niemcy, Włochy, Japonia Vs Francja, Anglia, Ameryka, Rosja
    Tryb pół historyczny - (Nie pamiętam na czym polegał)
    Tryb niehistoryczny - Sojusz z kim chcesz i kiedy chcesz Niemcy mogą zawrzeć sojusz z Anglią i wspólnie uderzyć na Francję.
    Według mnie takie samo rozwiązanie można by zastosować w Warhamerze co raz na zawsze zakończyło by wszelkie spory odnośnie zgodności z uniwersum (Przynajmniej w tym aspekcie).

  3. #2363
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Jeżeli to kogoś zainteresuje to trzy nacje ludzi mają unikalne stolicę:
    - Bretonia - http://images.akamai.steamuserconten...0BF104A6484B9/
    - Kislev - http://images.akamai.steamuserconten...0197B2C5A501F/
    - Tilea - http://images.akamai.steamuserconten...C59EE9B93349C/

    Niestety Estalia i księstwa mają zwykłe.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  4. #2364
    Cześnik
    Dołączył
    Jun 2012
    Postów
    310
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 7 podziękowań w 2 postach
    Z tymi kopijnikami jest lipa, walka kopiami w zwarciu, pod tym względem silnik warscape jest daleko za tym z Medievala.

  5. #2365
    Szambelan Awatar K A M 2150
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    2 061
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    12
    Otrzymał 52 podziękowań w 45 postach
    Silnik warscape nie jest ani troche za Medievalem pod tym względem, twórcy sami zdecydowali, że tak będzie "lepiej dla balansu". W Rome 2 I Attyli jednostki bez problemu używały lanc do szarży i mieczy w zwarciu.

  6. #2366
    Stolnik Awatar ( ͡º ͜ʖ ͡º)
    Dołączył
    Oct 2013
    Postów
    809
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    96
    Otrzymał 47 podziękowań w 34 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    Jakie jednostki udostępnia plac turniejowy w couronne? W encyklopedii na stronie tego budynku pokazuje, że można rekrutować jazdę bretońską, ale w rosterze imperium nie ma tych jednostek.

  7. #2367
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Nie ma jednostek od bretonii z niego podczas gry imperium, możemy zwerbować tam chyba tylko jazdę imperialną, i chyba 2 sztuki powiększają garnizon.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  8. #2368
    Chłop
    Dołączył
    Dec 2015
    Postów
    9
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    kochani, czy tylko ja tak mam, że mimo szczerych chęci nie jest mi dane wciągnąć się w warhammera?
    Do tej pory grałem we wszytkie total wary, aż w pewnym momencie kampanii mówiłem sobie, że już mi się nie chce i kończyłem grę.
    Tutaj jednak przeszedłem grę krasnoludami, ludźmi, wampirami i chaosem (bez euforii), a zajęło mi to znacznie mniej czasu niż w innym odsłonach TW, przez co chętnie pograłbym jeszcze, ale nie bardzo mam kim :|
    Czy w Waszej opinii ten TW mimo, że świetnie grywalny jest po prostu zbyt mało rozbudowany?

  9. #2369
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Problem z młotkiem na dzień dzisiejszy jest taki że jest za ciasny (mapa i możliwości), nie zagospodarowany (rasy) i liniowy (rozwój).

    Brakuje tu tych pozostałych ras i nacji (DLC) które dodadzą brakujący koloryt.
    Ja nie lubię takiego ujednolicenia że każda nacja startowa zaczyna w 1 mieście z murami (gram z modem na osobnych ll więc mam też coś bez murów). Ja potrzebuje nacji dużych i małych na start.

    Co do ras grywalnych różnią się od siebie bardzo mocno, ale gra się nimi bardzo liniowo przez co nie mam za bardzo ochoty na powtórzenie zabawy, albo inaczej bardzo szybko nudzę się dana rasą.
    Moje gobliny nie nadają się do zabawy.

    Ja też nie łapię tego klimatu, ucieka bo ciągle się na coś irytuje podczas gry.
    W sumie to najbardziej denerwuje mnie tu dwie rzeczy:
    - Nieporadność SI w wojnie z chaosem.
    - Jak nie postawisz murów w osadzie to na 99,9999999% ktoś przyjdzie i ci ją spali, a jak zdążysz te mury wznieść to będziesz się ganiać za tym kretynem po całej mapie.

    Gram dalej z powodu efektów wizualnych jakie zachodzą na mapie w zależności od tego jaka nacja je kontroluje. Każda rasa ma np. inne drzewa. Bardzo podobają mi się te od wampirów i te z bretonni. Do tego ta szara zniszczona ziemia truposzy i pajęczyny. Aż nie mogę się doczekać jak będzie to wyglądało przy brakujących rasach.
    Przez te zmiany krajobrazu czuje się jakbym grał w starych dobrych disciplesów
    Ostatnio edytowane przez Ituriel32 ; 23-06-2016 o 10:13

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  10. Następujących 3 użytkowników podziękowało Ituriel32 za ten post:


  11. #2370
    Chłop
    Dołączył
    Mar 2014
    Postów
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Ja potrzebuje nacji dużych i małych na start.
    Też czekam na te mniejsze. W Rome II była to spora satysfakcja ugrać jakimś zapomnianym przez bogów i ludzi plemieniem niemałą część świata Tutaj nawet na vh początek jest prosty, przynajmniej dla Imperium i krasnoludów.
    Widziałem moda na grywalną Bretonię, dla innych nacji też coś ciekawego zrobiono?

    Jak nie postawisz murów w osadzie to na 99,9999999% ktoś przyjdzie i ci ją spali, a jak zdążysz te mury wznieść to będziesz się ganiać za tym kretynem po całej mapie.
    O, to idealnie sytuacja z dzisiejszej sesji. W rolach głównych moje Imperium i Skaelingowie namolnie nachodzący mnie po zajęciu Pustkowi i Middenlandu. Uganiania się za ich armiami jest tym bardziej irytujące, że moi bohaterowie mają "wędrowca" i po dwóch członków świty dodających zasięg ruchu na mapie kampanii, a nie jestem w stanie dogonić tamtych, jeśli sami nie zrobią fałszywego ruchu.

Strona 237 z 267 PierwszyPierwszy ... 137187227235236237238239247 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •