Strona 5 z 11 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 107

Wątek: Dlaczego uważam CA za jednego z najgorszych wydawców gier, luźna dyskusja

  1. #41
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Cytat Zamieszczone przez Defungor Zobacz posta
    Błagam, PES jest drewniany przy Fifie i mało kto go wybiera zamiast Fify.

    Ja bym natomiast wolał żeby wyszło tyle DLC by każdy roster był pełny, i wtedy mogę grać. Bo jak wiem że niektórych jednostek nie dodali bo im się nie chciało (zwierzoludzie) to człowieka krew zalewa. Dla mnie cena wgl nie powinna być brana pod uwagę bo to wina Segi a nie CA.
    Ale alternatywa jest i była, a to że fifa od 3-4 lat jest dużo lepsza to inna para kaloszy, przy czym i tak nie gram w te gry i jest to bardziej opinia moich znajomych niż moja własna.

    Ja też wolałbym dlc i pełnego bogatego i głębokiego Młotka. Przy czym się nie zgodzę że cena jest nie istotna. Bo to przez nią przeliczamy sobie wartość zawartości. W moim konkrety przypadku wzór jest prosty godziny/cenę.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  2. #42
    Krwawy Kardynał Awatar Samick
    Dołączył
    Oct 2010
    Postów
    5 763
    Tournaments Joined
    9
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    171
    Otrzymał 427 podziękowań w 262 postach
    Cytat Zamieszczone przez Temer Zobacz posta
    @Samick
    CD Projekt RED jest według mnie dobrym przykładem, teoretycznie ich jedyną produkcją jest Wiedźmin, ale praktycznie każda z trzech części jest zupełnie inną grą I chyba dobrze, że od 2007 roku wydali trzy dobre, a nawet według mnie świetne gry, a nie strzelają kolejnymi częściami rok w rok jak do niedawna choćby Ubisoft Assassynami (których między 2007 a 2015 rokiem wyszło 9 jeśli się nie machnąłem w liczeniu, plus cała masa mniejszych gierek na telefony, kuchenki i czajniki elektryczne)
    To samo mogę powiedzieć o każdej serii gier, w których coś się zmienia w kolejnej części. Wydali trzy tytułu z tej samej serii, czyli wydali tyle co nic. Pisałem: poczekaj aż wydadzą więcej, a i oni wydadzą chłam który nie sprzeda się albo zajmą się zbyt wieloma projektami i będą starali się pokryć koszty produkcji w różny sposób.

    Cytat Zamieszczone przez Temer Zobacz posta
    No i pytanie, w jakim kontekście napisałeś o EA?
    Doczytaj.

    Cytat Zamieszczone przez Temer Zobacz posta
    Bo ja o nich nie pisałem
    Nikt nie pisał i CDPRED, ale i tak o nich pisałeś. ;>


    Cytat Zamieszczone przez Aryann Zobacz posta
    Jak dla mnie bullshit.
    Wielokrotnie pisałem dlaczego uważam, że TW: Warhammer to jak dotąd Total War z największą zawartością (1 rasa Warhammera = 10 ras z innych Total Warów) i nie chce mi się wdawać w szczegóły.
    Nie wdając się w szczegóły akurat się mylisz, bo w każdym innym TW graliśmy zawsze jedną rasą.

    Cytat Zamieszczone przez Piner Zobacz posta
    Arroyo: Dodam inny przykład konkurencji, jeśli znasz- Imperial Glory. Swego czasu reklamowano ją jako ,,Rome Total War z muszkietami.. tyle że lepszy''.
    Pomijam fakt, że została zmiażdżona marketingowo, ale jeśli chodzi o samą grę, tylko w jednym przewyższyła Szajspire czy Napozgreda od CA - optymalizacją.


    Co do WoT, to CA i tutaj chce zrobić konkurencję pod postacią wspomnianej już Areny.



  3. #43
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Cytat Zamieszczone przez Samick Zobacz posta
    Nie wdając się w szczegóły akurat się mylisz, bo w każdym innym TW graliśmy zawsze jedną rasą.
    Gwoli ścisłości, raczej jednym gatunkiem - bo przez Total Wary prócz białych przewinęło się przecież kilka innych ras ludzkich: chociażby rasa negroidalna w przypadku Aksum z Attyli, czy rasa mongoloidalna w przypadku Mongołów i Timurydów z Medievala II.

    Cytat Zamieszczone przez Samick Zobacz posta
    Co do WoT, to CA i tutaj chce zrobić konkurencję pod postacią wspomnianej już Areny.
    Arena raczej nie wpłynie w żaden sposób na WoTa, prędzej LoL i DOTA 2 choć raczej nieprawdopodobnym jest, aby nastąpił masowy odpływ graczy z tych gier w kierunku Areny.

  4. #44
    Krwawy Kardynał Awatar Samick
    Dołączył
    Oct 2010
    Postów
    5 763
    Tournaments Joined
    9
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    171
    Otrzymał 427 podziękowań w 262 postach
    Cytat Zamieszczone przez Krwawy_Baron Zobacz posta
    Gwoli ścisłości, raczej jednym gatunkiem - bo przez Total Wary prócz białych przewinęło się przecież kilka innych ras ludzkich: chociażby rasa negroidalna w przypadku Aksum z Attyli, czy rasa mongoloidalna w przypadku Mongołów i Timurydów z Medievala II.
    Spoko. Idę doczytać podręcznik do eugeniki.

    Cytat Zamieszczone przez Krwawy_Baron Zobacz posta
    Arena raczej nie wpłynie w żaden sposób na WoTa, prędzej LoL i DOTA 2 choć raczej nieprawdopodobnym jest, aby nastąpił masowy odpływ graczy z tych gier w kierunku Areny.
    Zaprzeczam. Klimat (historia), forma starcia (armie), drzewko jednostek i ich unowocześnień, jasno wskazują że będzie to raczej konkurencja dla WoTa niż LoLa.



  5. #45
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Cytat Zamieszczone przez Samick Zobacz posta
    Spoko. Idę doczytać podręcznik do eugeniki.
    Podziel się wrażeniami, mi wystarczył podręcznik do biologii z liceum

    Cytat Zamieszczone przez Samick Zobacz posta
    Zaprzeczam. Klimat (historia), forma starcia (armie), drzewko jednostek i ich unowocześnień, jasno wskazują że będzie to raczej konkurencja dla WoTa niż LoLa.
    Co do tej historii w WoT to trochę drogi Samicku przesadziłeś, tam 2/3 pojazdów to prototypy/makiety/plany koncepcyjne które nigdy nie wjechały na pole bitwy. Z tym, że WoT to gra akcji i przeciętny klient tej gry prędzej sięga po CS czy Battlefielda.

  6. #46
    Cześnik Awatar Defungor
    Dołączył
    Oct 2012
    Lokalizacja
    Bydgoszcz
    Postów
    229
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    48
    Otrzymał 33 podziękowań w 21 postach
    Arena nie ma szans konkurować z WoT'em bo jedyne ich podobieństwo jest takie, że CA zerżnęło po całości drzewka z WoT'a, podział na poziomy jednostek jak i ulepszanie ich expem/goldem. Nic po za tym. Zresztą 2 wojna światowa ma więcej fanów na całym świecie niż czasy starożytne.
    Jam jest Defungor, Pierwszy co Żubra wypił, Władca Pastwisk i Żubrów Wszystkich, Zrodzony z Puszki Wielkiej, Przyjaciel Wszystkich Prażubrów, Jedyny Gazowany i Niepasteryzowany, Obrońca Pijanych, Pogromca Trzeźwych.....

  7. #47
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    Z tego co przeczytałem i z własnych przemyśleń wysnuwam jeden wniosek: czym więcej CA kombinuje, tym gorzej- dla nas; wychodzi.

  8. #48
    Podkomorzy Awatar Wonsz
    Dołączył
    Jul 2012
    Lokalizacja
    Kattegat
    Postów
    1 718
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    237
    Otrzymał 88 podziękowań w 64 postach
    Co to znaczy 10 ras z innych total warów bo nie rozumiem.


    Standard w branży? W pewnym sensie tak.

    Po raz 4 czy 5 wyprodukowali grę, którą bez dodatków można zakwalifikować jak jakąś niezbyt udaną betę , dają cenę jak za tytuł AAA i wycinają pojedyncze i tak zresztą nie dorobione frakcje za pieniądze jak za jakiś duży DLC pokroju "Kingdoms", a takie dodatki z prawdziwego zdarzenia przerabiają na normalną grę z własnymi absurdalnymi dodatkami. Ale jak ci taka polityka odpowiada, to już twój problem.
    "Liczko ma gładkie i mowę kwiecistą
    Czarci ten pomiot z naturą nieczystą
    Życzenia Twe spełni zawsze z ochotą
    Da Ci brylanty i srebro i złoto
    Lecz kiedy przyjdzie odebrać swe długi
    Skończą się śmiechy, serdeczność, przysługi
    W pęta Cię weźmie zabierze bogactwo
    Byś cierpiał katusze, aż gwiazdy zgasną"


  9. Użytkownicy którzy uznali post Wonsz za przydatny:


  10. #49
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    Chociaż i tak jest lepiej niż w grach Paradoxu np. EU4- ile już tam mikro dodatków DLC wprowadzających trzy czy cztery opcje.

  11. #50
    Łowczy
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    126
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    10
    Otrzymał 15 podziękowań w 10 postach
    Nie, nie. Rozumiecie, tylko chcecie się pobawić w poprawność językową, dbałość o jakość wypowiedzi i dokładne nazewnictwo. Czyli pieprzenie o Chopinie tak po polsku.
    Rasa w tym kontekście użyte jako grywalna strona konfliktu. Tak więc różnice tylko między dajmy na to Krasnoludami i Zwierzoludźmi są większe niż wszystkie różnice między wszystkimi klanami w Szogunie 2 razem wzięte. Różnice są widoczne na poziomie budowania osad, rozwijania technologii, handlu, struktury armii (obecność lub brak jednostek latających/kawalerii/potworów/jednostek strzelających), jednostek (jednostki tego samego rzędu w poszczególnych rasach mają zupełnie inne statystyki i umiejętności, jak to że u krasnoludów piechota co do zasady ma duży pancerz, a niektóre jednostki Wampirów mają truciznę), poruszania się po mapie, specjalnych zdolności (ożywianie poległych u Wampirów po bitwie). Mam nadzieję, że przybliżyłem zagadnienie. Były już posty, że różnice te nie zawsze są znaczące, ale nie można ich pominąć i nikt mi nie powie, że Krasnoludami gra się tak samo jak Wampirami. To praktycznie dwie różne gry, dwa różne Total Wary.
    Stąd moim zdaniem mówienie, że Warhammer: Total War ma mało zawartości jest nieporozumieniem.
    Edit:
    I jeszcze pozwolę sobie dalej pójść tym tropem, że to w pewien sposób tłumaczy niepełne rostery. Żeby zrobić model germańskiego wojownika wystarczyło wziąć model Rzymianina, rozebrać go do pasa i doczepić brodę. Żartuję oczywiście, ale to zupełnie inny poziom pracy zrobić jazdę konną, demigryfy i minotaury niż zrobić jazdę rzymską, turecką i galijską. Różnice w animacjach każą zrobić 3x tyle pracy niż w drugim przykładzie.

  12. Użytkownicy którzy uznali post Aryann za przydatny:


Strona 5 z 11 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •