Strona 9 z 14 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 132

Wątek: Gra Krasnoludami (w tym również Klan Angrund)

  1. #81
    Chłop
    Dołączył
    Sep 2016
    Postów
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    cześć!

    Mam pytania związane z krasnalami:
    1. jaki wpływ na walkę ma ustawienie regimentu. Czy lepiej jest ustawić długi a wąski (np. 2 rzędy) czy lepiej krótszy ale bardziej szeroki (np 4 rzędy). Myślę że taki z dwóch rzędów jest trudniejszy do obejścia ale bardziej kruchy, natomiast taki 4 rzędowy dłużej się utrzyma ale jest łatwiejszy do okrążenia szczególnie przez regimenty w wieloma jednostkami np banda gobosów. Pytanie to również dotyczy strzelców. Czy ma wpływ na skuteczność ostrzału jak ustawię regiment?

    2. w jaki sposób włączyć do armii bohaterów (tj. Tana, Mistrza Inżyniera czy Kowala Run) wiem, że mają oni wpływ na oddziały ale nie widzę opcji aby ich włączyć do armii. Czy wystarczy jak jest w pobliżu?

    Z góry dziękuję za odpowiedź na nurtujące mnie kwestie

  2. #82
    Asuryan
    Gość
    2. Normalnie, klikasz prawym przyciskiem na armię - ale musi być w niej miejsce dla bohatera (armia musi mieć poniżej 20 oddziałów/bohaterów).

  3. #83
    Chłop
    Dołączył
    Apr 2016
    Postów
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Co teraz bardziej sie oplaca ranger czy kusznicy.
    Jak wam sie gra nowa postacia jakies porady wnioski

  4. #84
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Jakby mi ktoś powiedział że tak ciężko będzie mi się grało tym nowym klanem to bym nie uwierzył.
    To znaczy łatwo i szybko jednoczę tą startową prowincje i koniec. Bo z góry armiami spami Skarsnik, a z prawej przychodzą armie z k8s.
    Przy czym same armie nie są aż takim problem. To co denerwuje to kary do ładu za urazy. Bo już na starcie dostajemy epicką urazę której celem jest odbicie K8S (w mojej kampanii ona jedna po 70 turach ważyła 20 punktów).

    Strażnicy jakoś mojej sympatii nie zdobyli, wolę zwykłych kuszników, bo mają taką samą silę ognia a pancerz większy dwa razy.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  5. #85
    Chłop
    Dołączył
    Apr 2016
    Postów
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Widze ze nie tylko ja mam zagwoztke z nowa kampania. Skarsnika idzie szybko utluc jak on oblega karak norn. Minus do ładu to problem przez co marnuje sie 2 lordow bo trzeba ich trzymac w prowincji

  6. #86
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Dziwne, ja dotarłem Skarsnikiem na 15-16 lvl, jakiś specjalnie słaby to on nie jest. Jedynie brak magii kuleje u niego (choć on nawet w bitewniaku nie miał magii).

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  7. #87
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Trochę wczoraj pograłem Klanem Angrund i poziom trudności nie jest jakiś specjalnie wyśrubowany, zwłaszcza jeżeli mamy moda na podbijanie wszystkich prowincji. Fajne w tym nowym dodatku jest to, że dostaliśmy dodatkowe grywalne nacje - choć ja wolałbym Angrundczyków i Skarsnika jako hordę która może się osiedlić tylko w Karaku Osiem Szczytów (bardziej pasowałoby do "fabuły" wyścigu Goblina z Belegarem). Moim zdaniem jest nawet nieco łatwiej niż w przypadku zwykłych Krasnoludów, zwłaszcza jeżeli gracz wcześniej zapoznał się z tą armią.

    Dodam jeszcze, że jak dla mnie to te nowe jednostki są rewelacyjne, a w szczególności ci Strażnicy miotający toporkami.
    Ostatnio edytowane przez Krwawy_Baron ; 27-10-2016 o 15:46

  8. #88
    Szambelan Awatar Turek
    Dołączył
    Apr 2011
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    2 043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    323
    Otrzymał 525 podziękowań w 321 postach
    A na jakim poziomie grasz trudności grałeś Baron? Bo to w sumie ważne. Ja próbowałem na legendarnym to chodćby nie wiadomo ile razy bym restartował grę to i tak nie szło mi wyjść dalej niż poza 3 prowincje. Dlatego przerzuciłem na bardzo trudny i od razu poszło Skarsnik rzeczywiście jest bardzo kozak.

    Akurat na mnie rangersi nie zrobili wrażenia. Jedyny plus jest taki, że jak ich trzymamy w armii Belegara i ma napakowaną umiejkę z obrażeniami od bełtów to dość ładnie klepią. Jak dla mnie wielkim minusem jest to, że nie mogą stawiać wilczych dołów :/
    Coś się kończy, coś się zaczyna.

  9. #89
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Cytat Zamieszczone przez Turek Zobacz posta
    A na jakim poziomie grasz trudności grałeś Baron? Bo to w sumie ważne. Ja próbowałem na legendarnym to chodćby nie wiadomo ile razy bym restartował grę to i tak nie szło mi wyjść dalej niż poza 3 prowincje. Dlatego przerzuciłem na bardzo trudny i od razu poszło Skarsnik rzeczywiście jest bardzo kozak.

    Akurat na mnie rangersi nie zrobili wrażenia. Jedyny plus jest taki, że jak ich trzymamy w armii Belegara i ma napakowaną umiejkę z obrażeniami od bełtów to dość ładnie klepią. Jak dla mnie wielkim minusem jest to, że nie mogą stawiać wilczych dołów :/
    Póki co w Warhammera głównie cisnę na trudnym, wyjątkiem jest Imperium (w sumie to dość dobrze radzę sobie jeszcze Bretonnią, ale kilka wygranych bitew nią na multi jeszcze tego nie przesądza), które jako jedyne ogarniam na tyle aby grać na b.trudnym. Ja osobiście uwielbiam wszystkie jednostki kamuflujące się i mogące ustawiać się poza polem rozstawiania, dlatego też Strażników od razu polubiłem (w przeciwieństwie do ich goblińskiego odpowiednika zbyt szybko tracącego wolę walki). Różnorodność sposobów rozegrania bitwy, zwłaszcza w zalesionym i pofałdowanym, dodaje nieco różnorodności niezbyt mobilnym armiom krasnoludów.

  10. #90
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ja skończyłem właśnie kampanie Belegara na trudnym, ale na modzie lorehammer (czy jakoś tak). Bez tego modu nie umiałem sobie poradzić. To co daje ten mod i mi to się bardzo podoba to to że są mury dla każdej osady od 2 poziomu miasta, a dodatkowo małe miasta moją 4 poziomy zamiast 3. Mury miejskie zwiększają trochę ilość jednostek (niektóre inne budynki dodają +1 jakiś jednostek) i siłę wierz. Ale patrząc z drugiej strony armie przeciwników są też dużo lepsze: jakość i kompozycja.

    Moja gra miała trzy zasadniczy etapy:
    1. Walki na zachodzie ze Skarsnikiem. Dzięki lepszym murom łatwo odparłem inwazje zielonych. Choć było to raczej monotonne, ciągła defensywa.
    2. Czyli wyprawy na złe ziemię. Znaczy przeniesienie ciężaru walk z dala od startowych regionów. Denerwujące o tyle że cały czas walczyłem z zielonoskórymi, głabami i buntownikami. A w tym czasie krasnoludy z Karak a Karak na luzaku przejmowały tereny Grimgora. A traciły posiadłości na północy.
    3. Inwazja Chaosu. Tu trochę byłem spanikowany bo 8-9 (plus 2-3 luzem) pełnych armii które przetoczyły się przez tereny wampirów a później przez ziemię brodaczy niszcząc miasto za miastem. To robi wrażenie. Udało się bo skonfederowałem wielkiego króla i połączyć jego armie a następnie wysłałem je do obrony twierdz. Dzięki czemu chaos wykrwawił się na moich miastach, a szczególnie ciężką twierdzą było Karak Osiem Szczytów (to pokazuje jak daleko doszedł chaos w swoich podbojach).

    Raczej więcej nie będę grać tym klanem i czekam na to by CA przeniosła Ungrima do Karak Kadrin.
    Ostatnio edytowane przez Ituriel32 ; 07-11-2016 o 12:00

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

Strona 9 z 14 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •