Strona 188 z 205 PierwszyPierwszy ... 88138178186187188189190198 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 871 do 1 880 z 2047

Wątek: Divide Et Impera - Dyskusja ogólna

  1. #1871
    Stara Gwardia / Ostatni Sprawiedliwy Awatar KLAssurbanipal
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Polska
    Postów
    4 452
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    878
    Otrzymał 980 podziękowań w 526 postach
    Darowizna dla mnie jako twórcy możliwa tutaj: https://www.paypal.me/klassurbanipal


  2. #1872
    Stara Gwardia / Ostatni Sprawiedliwy Awatar KLAssurbanipal
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Polska
    Postów
    4 452
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    878
    Otrzymał 980 podziękowań w 526 postach
    Darowizna dla mnie jako twórcy możliwa tutaj: https://www.paypal.me/klassurbanipal


  3. #1873
    Stolnik Awatar Aztec
    Dołączył
    Jan 2013
    Lokalizacja
    Góry Świętokrzyskie
    Postów
    1 148
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    35
    Otrzymał 44 podziękowań w 37 postach
    Czy jest możliwość zmiany zachowania oddziałów jeśli chodzi o ich starcia, mam tu na myśli spychanie przeciwnika. Grze brakuje ogólnie takiej możliwości, jest to wina oczywiście silnika, ale czy da się go w jakiś sposób poprawić lub wymusić na jednostkach takie działanie? Może zobrazuje o co mi chodzi, obecnie mamy sytuacje w której dwa oddziały ścierające się ze sobą zatrzymują się i walczą w jednym miejscu, aż któryś z nich nie zostanie zniszczony lub ucieknie. Chciałbym by była możliwość w której to silniejszy oddział spycha słabszy zdobywając pole, lub słabszy ustępuję wrogom łamiąc powoli szyki. Dobrze by się to sprawdzało w sytuacjach takich jak walka falangitów, którzy naturalnie parli by do przodu, czy też w przypadku zasadzki, gdy jesteśmy otoczeni ustawilibyśmy słabsze oddziały by zatrzymywały wroga, a silniejszymi jednostkami próbowalibyśmy się wyrwać z okrążenia by ustawić obronę w dogodniejszej dla Nas pozycji.
    Popraw podpis

  4. #1874
    Stolnik Awatar Pyrrus89
    Dołączył
    Sep 2016
    Postów
    879
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    308
    Otrzymał 284 podziękowań w 184 postach
    Jeśli miałbym być szczery, to patrząc na niektóre jednostki trudno oprzeć się wrażeniu, że twórców czasem mocno ponosi wyobraźnia.

  5. #1875
    Szambelan Awatar K A M 2150
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    2 061
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    12
    Otrzymał 52 podziękowań w 45 postach
    Cytat Zamieszczone przez Aztec Zobacz posta
    Czy jest możliwość zmiany zachowania oddziałów jeśli chodzi o ich starcia, mam tu na myśli spychanie przeciwnika. Grze brakuje ogólnie takiej możliwości, jest to wina oczywiście silnika, ale czy da się go w jakiś sposób poprawić lub wymusić na jednostkach takie działanie? Może zobrazuje o co mi chodzi, obecnie mamy sytuacje w której dwa oddziały ścierające się ze sobą zatrzymują się i walczą w jednym miejscu, aż któryś z nich nie zostanie zniszczony lub ucieknie. Chciałbym by była możliwość w której to silniejszy oddział spycha słabszy zdobywając pole, lub słabszy ustępuję wrogom łamiąc powoli szyki. Dobrze by się to sprawdzało w sytuacjach takich jak walka falangitów, którzy naturalnie parli by do przodu, czy też w przypadku zasadzki, gdy jesteśmy otoczeni ustawilibyśmy słabsze oddziały by zatrzymywały wroga, a silniejszymi jednostkami próbowalibyśmy się wyrwać z okrążenia by ustawić obronę w dogodniejszej dla Nas pozycji.
    Już to zaprezentowałem jakiś czas temu na naszej fanowskiej stronie na fb. Jest to jak najbardziej możliwe, ale nie dla wszystkich oddziałów. Obecnie ta funkcja będzie działać dla hoplitów i falangitów, którzy będą mogli spychać inne oddziały lub ulegać im i załamywać formację (a przez to tracić bonusy) w przypadku zbyt dużej przewagi ilościowej lub jakościowej wroga. Falangici z racji przewagi zasięgu będą o wiele trudniejsi do zepchnięcia niż hoplici. Sam sposób obejścia systemu zrobił też wrażenie na jednym z devsów CA w trakcie rozmów przy piwku na Mod Awards, więc chyba idę w dobrym kierunku

  6. #1876
    Stolnik Awatar Aztec
    Dołączył
    Jan 2013
    Lokalizacja
    Góry Świętokrzyskie
    Postów
    1 148
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    35
    Otrzymał 44 podziękowań w 37 postach
    Polubione, teraz już będę na bieżąco. Swoją drogą bardzo ciekawie to wygląda, ogólnie tego typu opcje bardzo zbliżają Nas do wymarzonej wersji bitew, otwierają się zupełnie nowe możliwości. Gratuluje KAM świetna robota
    Popraw podpis

  7. #1877
    Szambelan Awatar K A M 2150
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    2 061
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    12
    Otrzymał 52 podziękowań w 45 postach
    Dzięki Wciąż nie jestem w 100% zadowolony z tego co mamy, ale jest to o wiele lepsze od tego co jest Niedługo zapowiedź nacji przygotowanej na bazie mojej pracy magisterskiej, która wygrała nagrodę najlepszej pracy na całym instytucie, czyli Królestwo Greków baktryjskich Mimo egzotycznego charakteru tej nacji, będzie to zaraz obok Rzymian najlepiej wykonana nacja pod względem zgodności ze źródłami

    Dodam jeszcze, że można kontrolować "spychalność" oddziałów Np. jednostki hoplitów bez wydania rozkazu ataku będą trzymać pole, ewentualnie ustępować, natomiast efekt spychania nastąpi tylko po wydaniu rozkazu ataku. Daje to oczywiście możliwości taktyczne. Sztuczna inteligencja potrafi z tego pośrednio korzystać, chociaż w 3/4 przypadków będzie atakować i starać się spychać wroga, co też jest lepsze niż tylko pasywne stosowanie przez SI.

  8. Użytkownicy którzy uznali post K A M 2150 za przydatny:


  9. #1878
    Megas Basileus / Młoda Gwardia Awatar Polemajos
    Dołączył
    Sep 2014
    Lokalizacja
    Za horyzontem
    Postów
    2 470
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    251
    Otrzymał 374 podziękowań w 290 postach
    ,,Vae Victis"


  10. Użytkownicy którzy uznali post Polemajos za przydatny:


  11. #1879
    Cześnik
    Dołączył
    Aug 2011
    Postów
    222
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Hej ! może ktos mi zasugerować jakis mod na zmniejszenie korupcji gram w dei i aktualnie pokazuje mi 106 % a jeszcze w cholere do podbicia :/ żeby ja obniżyc o ja wiem 30 40 % no bo 106 % to chyba przegięcie

  12. #1880
    Megas Basileus / Młoda Gwardia Awatar Polemajos
    Dołączył
    Sep 2014
    Lokalizacja
    Za horyzontem
    Postów
    2 470
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    251
    Otrzymał 374 podziękowań w 290 postach
    Ostatnio edytowane przez Polemajos ; 17-12-2016 o 00:12
    ,,Vae Victis"


Strona 188 z 205 PierwszyPierwszy ... 88138178186187188189190198 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Dyskusja ogólna
    By Pop517 in forum World of Tanks
    Odpowiedzi: 689
    Ostatni post / autor: 17-07-2023, 21:38
  2. Dyskusja ogólna
    By Ensis in forum The Great War
    Odpowiedzi: 87
    Ostatni post / autor: 29-04-2020, 13:12
  3. Dyskusja ogólna
    By Ensis in forum Civilization
    Odpowiedzi: 123
    Ostatni post / autor: 14-08-2017, 15:59
  4. Dyskusja ogólna
    By buger13 in forum RTR VII
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 13-04-2016, 16:51
  5. Divide et Impera IV modyfikacja EUIV
    By Ensis in forum Europa Universalis
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-10-2013, 09:51

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •