Strona 45 z 52 PierwszyPierwszy ... 354344454647 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 441 do 450 z 516

Wątek: Polish Kingdom 2.0 preview

  1. #441
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Ale czemu tylko dla koni? Imo powinni z piechotą też sobie nieźle radzić.
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  2. #442
    Stolnik Awatar HellVard
    Dołączył
    Jul 2010
    Postów
    1 156
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    95
    Otrzymał 158 podziękowań w 102 postach
    Owszem, ale chyba nie ma takiego bonusu Chyba, że o czymś zapomniałem.

  3. #443
    Cześnik Awatar NiemiłosiernySamarytanin
    Dołączył
    Oct 2016
    Postów
    315
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    27
    Otrzymał 43 podziękowań w 32 postach
    Możecie Lwie Serce podpytać, na jego statach w BC 6.3 almogavars radzą sobie całkiem nieźle, dopiero feudalne piesze rycerstwo ich leje, do etapu giermków/pancernej straży dają radę. Tylko, że to hmm dość nietypowe staty, z racji tego że całe są dość wysokie, a to rzadko spotykany trend (tu dobra piechota ma po ok 15 ataku, ponad 20 obrony, o konnicy nie wspomnę, a większość modów atak ustawia na 5-6, obronę 13) i nie wiem czy HellVard takie "wysokie" staty planuje.

    A jeśli oszczepy mają być użyteczne i rekrutowane to powinny kosić i piechotę i wczesną konnicę wg mnie. Ewentualnie można im dać w ostateczności palisadę, ale to chyba już przegięcie.

  4. #444
    Wielki Kuń Awatar Lwie Serce
    Dołączył
    Mar 2012
    Lokalizacja
    Siodło rumaka
    Postów
    9 896
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    452
    Otrzymał 326 podziękowań w 212 postach
    Ale przecież bonus do walki z konnicą chyba jest niemożliwy dla broni dystansowej? A z bliska to całkowicie mija się z celem, żeby w starciu bezpośrednim mieli jakikolwiek bonus.

    Btw, co do moich statów w Bellum, to odjąłem im jakiekolwiek bonusy walki z kawalerią ale są oni dobrymi wojownikami w swojej klasie - harcowników. Nie mają szans w bliskim starciu z ciężkozbrojnymi (bo i czemu?), oni są po to by wspierać własnych ciężkozbrojnych z odległości, rzucając oszczepy (u mnie robią to skutecznie), najlepiej jeszcze w plecy. I wtedy są użyteczni, pamiętajmy że niektóre jednostki same w sobie powinny być słabe, ale mocne jako wsparcie. Jak dla mnie wtedy jest i realistycznie i grywalnie

    Zresztą pamiętajcie, że konnica będzie tak droga (piesze rycerstwo też), że wymusi się rekrutowanie oddziałów typu oszczepnicy, czy innych lżejszych. Przynajmniej jeśli HellVard nie znalazł sobie innego człowieka od EDU i da mi błogosławieństwo jeśli przedstawię swoje plany co do nich Zresztą niedługo napiszę dokładniej, jką mam wizję i podyskutujemy.

    Niech żyje Gwardia!

  5. #445
    Cześnik Awatar NiemiłosiernySamarytanin
    Dołączył
    Oct 2016
    Postów
    315
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    27
    Otrzymał 43 podziękowań w 32 postach
    A fakt zapomniałem o najznamienitszym wskaźniku przydatności, a mianowicie relacji w kosztach rekrutacji i utrzymania do relatywnej siły jednostki Jak będzie dobra i tania to będzie rekrutowana

  6. #446
    Stolnik Awatar HellVard
    Dołączył
    Jul 2010
    Postów
    1 156
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    95
    Otrzymał 158 podziękowań w 102 postach
    @Lew

    Póki co jesteś zatrudniony, ale bądź grzeczny Owszem, rycerstwo jako elita będzie drogie i niezbyt liczne, słabiej uzbrojone oddziały nie będą bynajmniej zbędne
    .

  7. #447
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Cytat Zamieszczone przez HellVard Zobacz posta
    Owszem, ale chyba nie ma takiego bonusu Chyba, że o czymś zapomniałem.
    jedynie w stat_pri_attr można dać ap - armour piercing (only counts half of target's armour) lub bp - body piercing (missile can pass through men and hit those behind)

    ale można dać im frighten_foot (cause fear to certain nearby unit types) w attributes
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  8. #448
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez HellVard Zobacz posta
    A co myślicie panowie o dodaniu im bonusu do walki z konnicą? Salwa z oszczepów raczej nie skończyłaby się dla nieopancerzonych jeszcze w tamtym okresie koników zbyt dobrze
    Już się nie kończy dobrze, a jak oszczepnicy walą w konnice z drugiej linii do jest to prawdziwa rzeź, nie dramatyzowałbym z tą słabością oszczepników w medku, ja tam zawsze sobie pare oddziałów lubiłem trzymać.

  9. #449
    Stolnik Awatar HellVard
    Dołączył
    Jul 2010
    Postów
    1 156
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    95
    Otrzymał 158 podziękowań w 102 postach
    @wino

    frighten_foot ​jak sama nazwa wskazuje wywołuje strach, a nie zwiększa obrażenia, nie wiem czy to dobry pomysł.

  10. #450
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    No właśnie wiem Są oddziały w medku czy innych modach, które mają tą cechę, a myślę że almogavarzy nie przypadkiem są tak słynnym oddziałem
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

Strona 45 z 52 PierwszyPierwszy ... 354344454647 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Polish Kingdom - informacje i download
    By HellVard in forum Polish Kingdom
    Odpowiedzi: 113
    Ostatni post / autor: 03-10-2017, 09:28
  2. Polish Kingdom Mod - temat archiwalny
    By Aramegil in forum Polish Kingdom
    Odpowiedzi: 418
    Ostatni post / autor: 19-07-2013, 23:05
  3. PREVIEW V2.0 - Nowy system bitewny
    By Araven in forum Medieval XL
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 15-02-2013, 14:23
  4. Preview frakcji nr 1 - PRUSY
    By KLAssurbanipal in forum European Wars II
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 30-03-2011, 23:15

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •