Strona 44 z 61 PierwszyPierwszy ... 34424344454654 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 431 do 440 z 608

Wątek: Divide and Conquer - Wersja 2.2 wydana!

  1. #431
    Wojski
    Dołączył
    Jul 2015
    Postów
    86
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    7
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Dlaczego oni mi przypominają szkockich wojowników ?
    Szkoda że jedna jednostka odejdzie, szczerze lubiłem tą jednostkę, fajnie mi sie komponowała w styl armii gondoru

  2. #432
    Cześnik Awatar NiemiłosiernySamarytanin
    Dołączył
    Oct 2016
    Postów
    315
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    27
    Otrzymał 43 podziękowań w 32 postach
    W 1.01 nie grałem, jakoś nie było czasu, tak więc zaliczyłem przeskok z 0.52 na 1.1 i jaram się Gollum w Orodruinie Nie dość, że nacje wykazują sporą agresywność to AI podczas bitew mnie flankuje, taka mała rzecz, a jak cieszy Więcej nowych modeli osad też uszczęśliwia Do tego piękne jednostki, nic tylko grać, tylko jak tu wybrać jedną nację do kampanii skoro kuszą wszystkie

  3. #433
    Chłop
    Dołączył
    Mar 2016
    Postów
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Jeszcze takie małe pytanko, wie ktoś może jak dodać własną muzyke do DaC ? Konkretnie mam na myśli tą z Hobbita, było by niesamowicie klimatycznie

  4. #434
    Ostatni Smok Awatar Rhaegrim
    Dołączył
    Jun 2012
    Lokalizacja
    Strych pośrodku niczego.
    Postów
    1 653
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    63
    Otrzymał 47 podziękowań w 35 postach
    Muzyka z Hobbita już jest.

    Jak chcesz to poszukaj odpowiedniego tematu w poradnikach na forum.

    Umbar wprawia mnie w zachwyt, ale odwiedził mnie Silver Surfer, oficer u corsair raiders i tych drugich
    Ogólnie wszystkie zmiany na plus, zacząłem trzecią kampanię Gondorem.
    "Madness you say! Do you fear me? Are you afraid of what I might do, of what I might say? What a fascinating reaction''

  5. #435
    Wojski
    Dołączył
    Jul 2015
    Postów
    86
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    7
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Ja mam tak samo, gram Gondorem tylko w inny sposób, taki raczej pasywny by wyzwolić z frakcji zła to co najlepsze i wtedy staczać wielkie boje

    Jeszcze jeden mankament mnie drażni w DaC. A mianowicie Garnison script. Jeżeli jest to mogłoby być gdzie napisane co miasto może dostać jako obstawę do miasta np w budynku murów czy coś, byłoby to całkiem fajne i przydatne dla niektórych ludzi

  6. #436
    Chłop Awatar SzymonDeath
    Dołączył
    Jan 2015
    Postów
    37
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 23 podziękowań w 10 postach
    W razie czego to spolszczenie zostało zaktualizowane i obecny tu link do zippyshare jest do starszej wersji spolszczenia.

  7. #437
    Chłop
    Dołączył
    Mar 2016
    Postów
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Jestem świeżo po 2 ciężkich bitwa i gra się zacięła przy turze "Vale of Anduin" to wlasnie oni mnie zaatakowali i z nimi toczyłem bitwe. Gra nie że sie zacięła, tylko po prostu stanęła na ich turze. Wie ktoś jak to naprawić? Może jakąś komendą wejść w stery właśnie tej frakcji?

  8. #438
    Cześnik Awatar KrystianBorys
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    284
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    6
    Otrzymał 53 podziękowań w 34 postach
    Cytat Zamieszczone przez Kuba565 Zobacz posta
    Jestem świeżo po 2 ciężkich bitwa i gra się zacięła przy turze "Vale of Anduin" to wlasnie oni mnie zaatakowali i z nimi toczyłem bitwe. Gra nie że sie zacięła, tylko po prostu stanęła na ich turze. Wie ktoś jak to naprawić? Może jakąś komendą wejść w stery właśnie tej frakcji?
    Radykalna opcja: pokonanie tej frakcji.

    surrender_regions Timurids

    mgłę bitwy można ewentualnie wyłączyć, włączyć z powrotem na koniec tury.

    toggle_fow

  9. #439
    Chłop
    Dołączył
    Mar 2016
    Postów
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    No nic.. Zagrałem bitwy od nowa, wygrałem ale kosztem króla

    Rip Król Dáin II Żelazna Stopa[*]

  10. #440
    Chłop
    Dołączył
    Apr 2014
    Postów
    10
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Witam. Po zainstalowaniu spolszczenia (najnowszego, do najnowszej wersji D&C) nagle moja gra podczas włączania się i ekranu powitalnego gra się wyłącza, bez żadnego komunikatu lub błędu. Czy mógłby ktoś mi pomóc lub podesłać folder "TEXT" z głównego folderu moda?

Strona 44 z 61 PierwszyPierwszy ... 34424344454654 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Submod Divide and Conquer wersja pod TA. 3.2
    By Arovist in forum Divide and Conquer
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post / autor: 28-02-2014, 13:54
  2. Lands to Conquer Gold
    By in forum Mody wszelakie
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2013, 17:48
  3. DAC map dla Third Age 3.2 v2.0 beta wydana
    By lukaszcbc in forum Divide and Conquer
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-12-2013, 15:11
  4. Radious No Dust Mod !!!! - Pierwsza Modyfikacja Wydana!
    By Salvo in forum Mody uzupełniające
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-01-1970, 01:00

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •