Strona 163 z 368 PierwszyPierwszy ... 63113153161162163164165173213263 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 621 do 1 630 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #1621
    Łowczy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    114
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 16 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Chaosowe jednostki mi nie pasują do DE.
    Po co dzielić Zwierzoludzi na 4 typy? Dla mnie to nie pasuje. Co do Demonów... sądzę, że można ich dodać. Nadal jednak czekam na załatanie wszelkich braków u aktualnych ras, których jest równie sporo, co dodanych jednostek. Ba, jeszcze Tilei i Estalii mi brakuje, które winny się znaleźć z osobnymi rosterami w grze, choćby dlatego, że mam chęć zagrania nimi.

    EDIT: A skoro mowa o Wojakach Chaosu to jak wg was miałaby wyglądać sprawa z ich rosterem? Bo ja nadal oczekuję od CA załatania pełnego ich rosteru, bo aktualny ich wygląd to żenujący śmiech na sali - brak większości typów wierzchowców, zmutowanych bestii Chaosu, 3 magii Chaosu, unikatowych jednostek ze znaków danego boga itd.

    Kult Slanesza łączyła religia, a nie rasa i była to bardzo klimatyczna armia, którą całkiem sporo osób zbierających delfy grało. Jak najbardziej pasują. W kulcie są elfy i ludzie, ale łączy ich wspólny mianownik - mark of slaanesh.

    Chaos jest wybrakowany i będzie wybrakowany, bo uzupełnią go w części III. Dali go w okrojonej wersji, aby świat nie był wybrakowany totalnie.

  2. #1622
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    @Arroyo
    W sumie masz racje, nie ma to jak mieć ślepego generała za dowódce ^^ Mi bardziej chodziło o to, że Tyrion i Eltharion są bardzo podobni do siebie, ponieważ są świetnymi wojownikami i ich mechanika za bardzo by się nie różniła od siebie. Możliwe, że w późniejszym czasie dostaniemy również i jego na co liczę ale wiadomo jak jest z wydawaniem nowych Lordów.

    Co do uzupełnienia rosterów już bieżącym armią to zgadzam się całkowicie z Tobą, że w końcu by mogli załatać te dziury. Tak jak w przypadku VC, Imperium i OnG te braki są niewielkie to tak w sytuacji Beastmenów i Wochu piszczy bida aż szok. Dodatkowo, przed wprowadzeniem jednostek unikalnych dla tych dwóch ostatnich mogliby rozwiązać w końcu problem ich werbunku, ponieważ teraz sobie uświadomiłem, że zostalibyśmy postawieni w sytuacji w której co turę nasza armia musiałaby walczyć ze spamem jednostek unikalnych, które zostały pokonane podczas poprzedniej bitwy. Byłoby to niesamowicie irytujące.
    Mam nadzieje tylko, że CA nie zapomni też o miastach/twierdzach HE na ziemiach Norski. Wydaje mi się, że jeszcze jakieś przetrwały próbę czasu i się opierają najazdom dzikich plemion.

    W przypadku południowych ziemi mamy spam Nieumarłych w postaci VC i TK oraz hord OnG. Dodatkowo, z tego co pamięć mnie nie myli, na dalekich terach południowych tego obszaru znajdują się również piramidy Lizardmenów. Jeszcze dodamy do tego Arabie w postaci Ludzi i Skaveny oraz najazd Chaosu z południowych pustkowi chaosu (może będziemy mieli możliwość zagrania Be'lakorem) to otrzymamy całkiem "żywy" i ciekawy skrawek mapy.

    IMO, Demony zobaczymy dopiero w 3 odsłonie TWW lub będą w postaci frakcji niegrywalnej do czasu premiery 3 części. Dodatkowo, mile by mnie CA zaskoczyło jakby tereny Kitaju zostały również wprowadzone do rozgrywki.

  3. #1623
    Chłop Awatar Gobbla
    Dołączył
    Mar 2017
    Postów
    38
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Jak myślicie? Są chociaż iluzoryczne szanse na Ogry w TW:W 2? Bo przyznam szczerze, że chętnie bym pograł jeszcze tymi pociesznymi spaślakami. Jeszcze jedna rzecz mnie nurtuje... Czy to, że powstanie TWW2 oznacza, że do części pierwszej żadna dodatkowa zawartość się już nie pojawi? Żadne zmodyfikowane, grywalne frakcje typu prowincje Imperium, Kislev czy coś w Norsce? Żadne kolejne jednostki np. dla Zwierzoludzi? Żadni nowi lordowie np. dla leśnych elfów?

  4. #1624
    Łowczy
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    126
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    10
    Otrzymał 15 podziękowań w 10 postach
    Cytat Zamieszczone przez Gobbla Zobacz posta
    Jak myślicie? Są chociaż iluzoryczne szanse na Ogry w TW:W 2?
    Moim zdaniem nie ma. I tak już zostawili sobie najmniej popularne rasy na trzecią część. Mam na myśli, że jakbyś 100 kolejnych osób zapytał z jskimi rasami kojarzy ci się warhammer to może 1 odpowiedziałaby że z Ogrami. Szczerze to nie wiem czy w ogóle powinni dawać jeszcze jakieś rasy w dlc jeśli chcą mieć jakiś wabik na ludzi przy trzeciej części. Z tego co zostało to chyba TK ludzi przyciągnie.

  5. #1625
    Łowczy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    114
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 16 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Chaosowe jednostki mi nie pasują do DE.
    Po co dzielić Zwierzoludzi na 4 typy? Dla mnie to nie pasuje. Co do Demonów... sądzę, że można ich dodać. Nadal jednak czekam na załatanie wszelkich braków u aktualnych ras, których jest równie sporo, co dodanych jednostek. Ba, jeszcze Tilei i Estalii mi brakuje, które winny się znaleźć z osobnymi rosterami w grze, choćby dlatego, że mam chęć zagrania nimi.

    EDIT: A skoro mowa o Wojakach Chaosu to jak wg was miałaby wyglądać sprawa z ich rosterem? Bo ja nadal oczekuję od CA załatania pełnego ich rosteru, bo aktualny ich wygląd to żenujący śmiech na sali - brak większości typów wierzchowców, zmutowanych bestii Chaosu, 3 magii Chaosu, unikatowych jednostek ze znaków danego boga itd.
    Jak najbardziej pasuje. Przecież Zwierzoludzie i tak występują na całym świecie, a zatem w ostatecznej wersji połączonych 3 gier będzie występowało mnóstwo plemion Zwierzoludzi w postaci hord (w samej podstawowej wersji jest ich już ich kilka). Dlaczego nie poczynić rozróżnienia, na hordy podporządkowane różnym bogom chaosu, skoro dzięki temu można osiągnąć spore urozmaicenie i większy klimat? Ja np. jestem "wyznawcą" Tzeentcha i jakbym miał grać zwierzoludźmi, wojownikami czy demonami to właśnie frakcją tego boga, a nie jakimś sztucznym zjednoczonym chaosem ew. Slaaneschowcami.

    Każdy bóg ma swoją specyfikę i może mieć osobne bonusy np. Khorne to walka wręcz, brutalność i walka, Tzeentch to magia, intrygi, spiski, Slaanesch to wiadomo -rozkosz i przyjemność, zepsucie i dekadencja, no i Nurgle - choroby i zarazy. Dzięki temu hordy mogą się różnić specyfiką w tym także wyglądem, agenci i bossowie specjalnymi umiejętnościami i statystykami, jednostki wojowników z markami poszczególnych bogów także różnić się delikatnie statsami, celami zwycięstwa itd. I to jest fajne, bo Chaos może liczyć tak naprawdę, przy założeniu ze GW dałoby się namówić na wymyślenie autorskich jednostek do demonów (co dało radę przy Brettonni), aż 12 armii, a z Kultem Slanesza i Krasnoludami Chaosu jako osobną frakcją aż 14.

    Pisałem o wyglądzie - generalnie np. na łonie wojowników chaosu w grze figurkowej, armie poszczególnych bogów chaosu się wizualnie różnią np. Wojownicy Nurgla mają na ogół dużo zgniłozielonej farby i niezdrowy wygląd, Wojownicy Khorna dużo czerwieni, jakieś kolce, Tzeentchowcy noszą sie na ogół w fiolecie albo niebieskim, Slaanesch to róż i w aspekcie modelarskich konwersji wyeksponowane jakieś elementy związane z seksualnością. To daje spore pole do popisu grafikom.

    Nie zdziwiłbym się też, gdyby w III części rozbudowali mechaniki chaosu i poza korupcją zaczęli uwzględniać ilość wyznawców poszczególnych bogów w poszczególnych prowincjach, dali jakieś dodatkowe akcje specjalne bohaterom chaosu w postaci zakładania w miastach tajemnych kultów itd. i np. mielibyśmy pokazane, jakie wpływy Tzeentch osiąga np. w Altdorfie, a jakie w Nuln. To byłoby fajne i mam nadzieję, ze dodadzą to w III.

    Ew. mogliby zrobić tak, ze Chaos jest podzielony na 4 frakcje, a gracz wciela się w samego boga chaosu i kontroluje wszystkich swoich wyznawców, zarówno demony, mortali, jak i zwierzoludzi i koordynuje ich działania czyli np. agenci robią zamieszanie na tyłach wroga, beastmeni partyzantkę w lasach, wojownicy robią regularny najazd, a w międzyczasie demony wychodzą przez bramę z z zaświatów i wspierają wojowników. To też byłaby dobra opcja - czterech bogów chaosu i 4 wielkie potężne frakcje walczące między sobą i przeciwko siłom porządku.

    Szczerze mówiąc cieszę się, ze tą grę rozbili na III części. Dlaczego? Bo gdyby zrobili od razu wszystko w jednej części to gra byłaby niedorobiona, a dzieląc to na III części muszą się wysilić i poza pierwotnymi założeniami, mogą uwzględnić także to jak zostały odebrane poprzednie części, co nie do końca działało i wprowadzić znaczące ulepszenia do mechaniki, a zatem każda kolejna część może de facto oznaczać wprowadzenie ulepszeń także do poprzednich, aby zapewnić kompatybilność. Mają mnóstwo czasu i kasy, aby doszlifować wydany produkt w większym stopniu niż w przypadku standardowego patchowania i wydawania DLC.

  6. #1626
    Chłop Awatar Gobbla
    Dołączył
    Mar 2017
    Postów
    38
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Ciekawi mnie jednak, czy w końcu doczekam się załatania rosterów ras ze Starego Świata tj. Krasiów, Wampirów, Imperium, Leśnych Elfów, Zielonoskórych, Wojaków Chaosu i wreszcie Zwierzoludzi, bo nadal oczy moje krwawią, gdy widzę te braki.
    Amen. Co jak co, ale jest jeszcze masa do dodania zawartości w pierwszej odsłonie.

  7. #1627
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez SaperHeart Zobacz posta
    @Arroyo
    W sumie masz racje, nie ma to jak mieć ślepego generała za dowódce ^^ Mi bardziej chodziło o to, że Tyrion i Eltharion są bardzo podobni do siebie, ponieważ są świetnymi wojownikami i ich mechanika za bardzo by się nie różniła od siebie. Możliwe, że w późniejszym czasie dostaniemy również i jego na co liczę ale wiadomo jak jest z wydawaniem nowych Lordów.

    Co do uzupełnienia rosterów już bieżącym armią to zgadzam się całkowicie z Tobą, że w końcu by mogli załatać te dziury. Tak jak w przypadku VC, Imperium i OnG te braki są niewielkie to tak w sytuacji Beastmenów i Wochu piszczy bida aż szok. Dodatkowo, przed wprowadzeniem jednostek unikalnych dla tych dwóch ostatnich mogliby rozwiązać w końcu problem ich werbunku, ponieważ teraz sobie uświadomiłem, że zostalibyśmy postawieni w sytuacji w której co turę nasza armia musiałaby walczyć ze spamem jednostek unikalnych, które zostały pokonane podczas poprzedniej bitwy. Byłoby to niesamowicie irytujące.
    Mam nadzieje tylko, że CA nie zapomni też o miastach/twierdzach HE na ziemiach Norski. Wydaje mi się, że jeszcze jakieś przetrwały próbę czasu i się opierają najazdom dzikich plemion.

    W przypadku południowych ziemi mamy spam Nieumarłych w postaci VC i TK oraz hord OnG. Dodatkowo, z tego co pamięć mnie nie myli, na dalekich terach południowych tego obszaru znajdują się również piramidy Lizardmenów. Jeszcze dodamy do tego Arabie w postaci Ludzi i Skaveny oraz najazd Chaosu z południowych pustkowi chaosu (może będziemy mieli możliwość zagrania Be'lakorem) to otrzymamy całkiem "żywy" i ciekawy skrawek mapy.
    Co jak co, ale ta "ślepota" nie przeszkodziła Eltharionowi zabić Groma i jego armii Goblinów pod To Yvresse. Więc stąd uważam, że dojdzie do gry w DLC.
    Co do rosterów to chodzi mi o uzupełnienie wszystkich rosterów, nawet tych, gdzie tych potrzebnych łatek jest mało. Może nie wszystkim tak na tym zależy, ale osobiście uważam, że skoro robią coś na podstawie danych AB to winni przenieść wszystko, co z tego jest tj. jednostki, Legendarnych Lordów, Lordów, Bohaterów itd. bez głupich gadek, że "ale to kopia bohatera", tak jak niektórzy na forum od CA się popisali... Co uważam za zachęcanie do tworzenia po minimum...
    Na Południowych Ziemiach Wampiry? Gdzie konkretnie? Bo poza TK, Dzikimi Orkami, Skavenami z klanu Pestilens, Arabią, Lizakami (odizolowanymi od Lustrii) i może placówką HE to nie widziałem nigdzie tam miejsca na Wampiry.
    Co do Południowych Pustkowi to tam są tylko demony, a nie Wojacy Chaosu.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #1628
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Co jak co, ale ta "ślepota" nie przeszkodziła Eltharionowi zabić Groma i jego armii Goblinów pod To Yvresse. Więc stąd uważam, że dojdzie do gry w DLC
    Oj tam oj tam ;P Blady wyczyn w porównaniu do Gotreka, który ubił Wielkiego Demona Khorna i Smoka ;P

    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Co do Południowych Pustkowi to tam są tylko demony, a nie Wojacy Chaosu.
    A Chaos to nie Demony ? Poza tym nigdzie nie napisałem, że WoCh występuje na południu

    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Na Południowych Ziemiach Wampiry? Gdzie konkretnie? Bo poza TK, Dzikimi Orkami, Skavenami z klanu Pestilens, Arabią, Lizakami (odizolowanymi od Lustrii) i może placówką HE to nie widziałem nigdzie tam miejsca na Wampiry.
    Przynajmniej od strony Lahmii, miejsca narodzin rasy Wampirów, oraz Czarnej Piramidy Nagasha ? Ogólnie całe dawne królestwo Nehekary, które jest przepełnione TK i VC (głównie z rodu Strigoi i po trochu Necrarchów oraz Lahmii)

  9. #1629
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Lahmia akurat jest opuszczonym rejonem, bo wszystkie te Lamie to zwiały na północ. Ja patrzę pod kątem tego, by było wszystko to, co w bitewniaku, bez znaczenia, czy jest sens dania go do gry, czy nie.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #1630
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Lahmia akurat jest opuszczonym rejonem, bo wszystkie te Lamie to zwiały na północ. Ja patrzę pod kątem tego, by było wszystko to, co w bitewniaku, bez znaczenia, czy jest sens dania go do gry, czy nie.
    No właśnie nie do końca ten rejon jest taki opuszczony. Z resztą jak mamy się sugerować bitewniakiem to większość miast krasnoludzki jest ruiną lub wychodkiem dla Skavenów bądź Zielonoskórych. Red Diuk nie ma prawa zajmować Mousillionu, Teren Sylwanii powinien należeć w całości do ludzi itd.
    IMO, CA bardzo dobrze robi, że urozmaica dane tereny o przeciwników tak jak jest to w przypadku Red Diuka (chodzi też o kontekst fluffowy, bo jak dobrze wiesz ów Lord nie występuje w AB jako postać do gry tylko jako heros w opowiadaniach). Dlatego też uważam, że VC powinny się pojawić w postaci zapychacza aby nie było nudno w tym rejonie.

Strona 163 z 368 PierwszyPierwszy ... 63113153161162163164165173213263 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •