Strona 169 z 368 PierwszyPierwszy ... 69119159167168169170171179219269 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 681 do 1 690 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #1681
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    1. Wspomniani w AB, ale nie byli oni wydani jako figurki, a to spora różnica.
    2. Dało zgodę, gdyż jakbyś śledził ich transmisje na twitcha, to byś wiedział, że CA z GW przysiadła do robienia Bretki dorobionej. Co do tych jednostek (osobiście mam dość używania angielskich nazw, wolę je po polsku) to sądzę, że dojdą, ale nie muszą to od razu być jednostki ze wspomnianej przez Ciebie Heraldyki Imperium, czy przeze mnie tzw. Warhammer Inwazja. Tym bardziej, że jak już wielokrotnie pisałem - tylko Fantasy Battle.
    3. Nie do końca, mogą użyć edycji od 4 do 8, co byłoby zrobione z sensem. Może dodadzą coś z Warmastera, może nie. Może dodadzą coś z Tamurkhana, może nie. Nad tym zobaczymy, na pewno jednak nie napalałbym się na konwersję Mordheima i RPG'a do Warhammera TW.
    4. Teraz to wg mnie już przesadzasz w swoich marzeniach.
    5. Ja bym zrozumiał dodanie Białych Wilków i Panter jeszcze, ale reszty? Szczerze w to wątpię.
    Naprawdę nie wiem jak Ty to rozumiesz. Powiedz Mi wprost czym dla Ciebie jest Fantasy battle. Jeśli są to tylko i wyłącznie AB, czy są to też książki. Czy są to systemy pod którymi się podpisuje GW, jak Warmaster. Bo prowadząc dyskusje nie ma jasności, będąc już na tym etapie rozwoju tej gry wiemy że CA nie może się ograniczać tylko do AB czy ścisłego Fantasy battle, bo Krasnoludy Chaosu, Kislev, Arabia, mogą się z grą pożegnać. Z kolei jeśli powiesz że Tamurkhana daje Krasnalom drogę do zaimplementowania do gry, daje też Elspeth von Draken. Już robiąc Bretonnie zrobili jednostki które nie miały figurek bo było to niezbędne, a ostatni ich AB to 6 edycja, więc nie taka tragedia ale było za mało.

    Ta gra chyba powinna nosić tytuł Total War Warahmmer TT Edition, bo wszyscy mają na tym punkcie bzika, zapominając ile zasad z TT poszło do śmieci bo nie pasują do gry toczącej się na żywo a nie w jak gracze sobie zażyczą.

  2. #1682
    Wojski
    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    93
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 17 podziękowań w 8 postach
    Niestety, ale rozbijamy się tu o licencje, a to ciężki temat.
    Wszelkie prawa posiada Games Workshop. Niemniej użyczają tych licencji innym. Licencje mogą być na wyłączność, bądź nie.
    Nie znamy dokładnych zasad licencji które obowiązują obecnie GW z innymi podmiotami.
    Stąd między innymi nie ma bitew morskich w Total War. I prawdopodobnie nie będzie ich wcale.

    Na plus jest to, że o ile licencje nie są na wyłączność to GW może iść na rękę CA w różnych kwestiach.
    Dobrym świadectwem jest roster Bretonni.

    Na plus jest też fakt, że prawa do Warhammer Fantasy Role Play Game nie są już w posiadaniu Fantasy Flight Games. O ile wiem nikt obecnie ich nie ma i leżą sobie u GW. (choć mogę się mylić, w tej kwestii).

    Zatem zobaczymy.
    Jesno jest pewne, GW pokazało, że jest skłonne iść na ustępstwa dla CA. I to bardzo dobra wiadomość.

  3. #1683
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Co do Licencji - aktualnie wygląda to tak:
    -Jedna licencja na bitwy morskie dla Man'O'War Corsairs
    -Jedna dla CA na Warhammery TW
    -Jedna dla twórców Mordheim: City of the Damned
    -Jedna dla twórców End Times: Vermintide
    Cytat Zamieszczone przez Kijkowaty Zobacz posta
    Stąd między innymi nie ma bitew morskich w Total War. I prawdopodobnie nie będzie ich wcale.
    Czyżby?
    Is naval combat happening?

    [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.870588)]Only in autoresolve. Warhammer Fantasy Battles is principally a game about land warfare, so that’s where we’re choosing to focus our efforts in terms of full battle simulation. There are some new sea-related campaign features that we will detail in the future.


    Co do Aresa teraz:
    Naprawdę nie wiem jak Ty to rozumiesz. Powiedz Mi wprost czym dla Ciebie jest Fantasy battle.

    Fantasy Battle to system bitewny, do którego masz książki, zwane Army Bookami (w których masz konkretne armie, historię ras, szczegóły ras), a także dodatkowe Kampanie i "Story" jak End Times czy Burza Chaosu. Książki w 100% lore to masz tylko historię.
    Czy są to systemy pod którymi się podpisuje GW, jak Warmaster. Bo prowadząc dyskusje nie ma jasności, będąc już na tym etapie rozwoju tej gry wiemy że CA nie może się ograniczać tylko do AB czy ścisłego Fantasy battle, bo Krasnoludy Chaosu, Kislev, Arabia, mogą się z grą pożegnać.

    Jeśli CA będzie mieć licencję na Warmastera to będą też Arabianie. Co do Krasiów Chaosu, Kislevu i Tilei masz przecież oficjalne twory z bitewniaków. Oto i one:



    Dodam, że w Dogs of War masz też co najmniej 1 jednostkę dla Arabian - Pustynne Psy.

    Już robiąc Bretonnie zrobili jednostki które nie miały figurek bo było to niezbędne, a ostatni ich AB to 6 edycja, więc nie taka tragedia ale było za mało.

    Powtórzę jeszcze raz - CA dogadało się z GW, by obie firmy stworzyły dodatkowe jednostki do aktualnego rosteru. To nie jest tylko pójście na rękę CA, a po prostu współpraca.

    Ta gra chyba powinna nosić tytuł Total War Warahmmer TT Edition, bo wszyscy mają na tym punkcie bzika, zapominając ile zasad z TT poszło do śmieci bo nie pasują do gry toczącej się na żywo a nie w jak gracze sobie zażyczą.

    Emmm... tutaj nie wiem, jak skomentować? Chyba wiem - za bardzo patrzysz na te zasady. Nie uświadczyliśmy póki co oficerów, dudziarzy itd. (cokolwiek tam jest), bo z jednej strony jak mieliby walczyć, gdyby ktoś się na nich rzucił? Co do tych Kapłanów Sigmara i Łowców Czarownic to uważam, że nie do końca masz rację. Musieliby tworzyć z piątą kolumnę na ekwipunek rodem z bitewniaka.
    [/COLOR]

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  4. #1684
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez Kijkowaty Zobacz posta
    Niestety, ale rozbijamy się tu o licencje, a to ciężki temat.
    Wszelkie prawa posiada Games Workshop. Niemniej użyczają tych licencji innym. Licencje mogą być na wyłączność, bądź nie.
    Nie znamy dokładnych zasad licencji które obowiązują obecnie GW z innymi podmiotami.
    Stąd między innymi nie ma bitew morskich w Total War. I prawdopodobnie nie będzie ich wcale.

    Na plus jest to, że o ile licencje nie są na wyłączność to GW może iść na rękę CA w różnych kwestiach.
    Dobrym świadectwem jest roster Bretonni.

    Na plus jest też fakt, że prawa do Warhammer Fantasy Role Play Game nie są już w posiadaniu Fantasy Flight Games. O ile wiem nikt obecnie ich nie ma i leżą sobie u GW. (choć mogę się mylić, w tej kwestii).

    Zatem zobaczymy.
    Jesno jest pewne, GW pokazało, że jest skłonne iść na ustępstwa dla CA. I to bardzo dobra wiadomość.
    Powiem Ci jak to widziałem w założeniach. O ile multiplayer, szczególnie turnieje powinny być bardzo restrykcyjne i podlegać kontroli CA, to custom battle i w szczególności kampanię interpretowałem inaczej. W końcu to gra. Jeśli gram np. Reiklandem to na początku do dyspozycji ma tylko jednostki należące do tej prowincji i tylko je mogę rekrutować, ale gdy zdobędę miasto w którym swoją siedzibę ma jakiś zakon rycerski i według wszelkiej logiki istnieje ten zakon w czasie panowania Karla, to o ile go nie zrównam z ziemią, powinienem mieć możliwość ich rekrutowania o ile zdobyłem kontrolę nad tą prowincją. Tylko i wyłącznie jako inna prowincja Imperium, nie jak np. gram Bretonnia. Tak sobie wyobrażałem kampanie.

    I to tylko moje opinie i moje osobiste marzenie a jest inaczej, tyle w temacie. Dla mnie się to wydawało logiczne i rozsądne. I tylko w takim zamyśle uważam że te zakony powinny być dostępne w grze. Ale jak nie będą to trudno.

    Do Arroyo

    To czemu do gry dodali nam najgorszą wersję Kapłana ? Który biega okuty pancerzem płytowym a poziom pancerza w grze reprezentuje na poziomie łowcy czarownic ? Przecież to nie logiczne. To samo Karl, który nosi pancerz zrobiony przez Krasnoludy, z tego samego materiału jaki mają Ironbreaker a poziom jego pancerza im ustępuje. Jest wiele taki drobnych rzeczy które w Kampanii o niczym nie decydują a w Multi są kluczowe. Bo Kapłan z takim poziomem pancerza jest tym 5 kołem u wozu.

    Ja znam wszystkie te AB do których link podałeś( w sensie wiem o ich istnieniu, czytałem ten Kislevu). Ale wiesz doskonale że to za mało, i CA będzie się dogadywać z GW w tej kwestii co z nimi zrobić, jeśli będą dodawani do gry. Skoro jak wspominałem znacznie bogatszy AB Bretonnii porównując do Kislevu wymagał nowych jednostek i nie mam nic przeciwko temu. Więc jeśli się nie mylę to Kislev prócz swojego AB z 6 edycji, ma książki Real of the Ice Queen, ma jeszcze Warmaster więc jeśli tak podejdą do tych ras Mi to nie przeszkadza.

    Jak napisałem w odpowiedzi do Kijkowatego, inaczej sobie Kampanie wyobrażałem a inaczej Multi i turnieje w tej grze.

  5. #1685
    Wojski
    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    93
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 17 podziękowań w 8 postach
    W prawie z punktu widzenia licencji.
    Mając prawo do marki Warhammer Fantasy Battle, nie masz prawa do marki Warhammer Fantasy Role Play.
    Cześć zakonów rycerskich nie została opisana w battle, a w role play, bądź innych systemach.
    Tu nie chodzi o "uczciwość multiplayera", a o prawo licencyjne i grube odszkodowania jeśli wykorzysta się materiał do którego nie ma się praw.
    Tyle.
    Niemniej GW pokazuje, że jest w stanie iść na rękę, zatem bądźmy dobrej myśli.

  6. #1686
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez ares354 Zobacz posta
    Do Arroyo

    To czemu do gry dodali nam najgorszą wersję Kapłana ? Który biega okuty pancerzem płytowym a poziom pancerza w grze reprezentuje na poziomie łowcy czarownic ? Przecież to nie logiczne. To samo Karl, który nosi pancerz zrobiony przez Krasnoludy, z tego samego materiału jaki mają Ironbreaker a poziom jego pancerza im ustępuje. Jest wiele taki drobnych rzeczy które w Kampanii o niczym nie decydują a w Multi są kluczowe. Bo Kapłan z takim poziomem pancerza jest tym 5 kołem u wozu.

    Ja znam wszystkie te AB do których link podałeś. Ale wiesz doskonale że to za mało, i CA będzie się dogadywać z GW w tej kwestii co z nimi zrobić, jeśli będą dodawani do gry. Skoro jak wspominałem znacznie bogatszy AB bretonnii porównując do Kislevu wymagał nowych jednostek i nie mam nic przeciwko temu. Więc jeśli się nie mylę to Kislev prócz swojego AB z 6 edycji, ma książki Real of the Ice Queen, ma jeszcze Warmaster więc jeśli tak podejdą do tych ras Mi to nie przeszkadza.

    Jak napisałem w odpowiedzi do Kijkowatego, inaczej sobie Kampanie wyobrażałem a inaczej Multi i turnieje w tej grze.
    Miałem robić wnioski z Fizyki na studia, ale skoro widzę taką ciekawą ścianę tekstu to z chęcią odpiszę.

    Od początku:
    To czemu do gry dodali nam najgorszą wersję Kapłana ? Który biega okuty pancerzem płytowym a poziom pancerza w grze reprezentuje na poziomie łowcy czarownic ? Przecież to nie logiczne. To samo Karl, który nosi pancerz zrobiony przez Krasnoludy, z tego samego materiału jaki mają Ironbreaker a poziom jego pancerza im ustępuje. Jest wiele taki drobnych rzeczy które w Kampanii o niczym nie decydują a w Multi są kluczowe. Bo Kapłan z takim poziomem pancerza jest tym 5 kołem u wozu.

    Nie zmienią Ci na siłę balansu do multi, bo tak. Jest jeden wspólny balans, który sami zmieniają. Co do poziomu pancerza, nie mam co tu napisać, to już raczej do Creative Assembly.

    Ja znam wszystkie te AB do których link podałeś. Ale wiesz doskonale że to za mało, i CA będzie się dogadywać z GW w tej kwestii co z nimi zrobić, jeśli będą dodawani do gry. Skoro jak wspominałem znacznie bogatszy AB bretonnii porównując do Kislevu wymagał nowych jednostek i nie mam nic przeciwko temu.

    Sam sobie odpowiedziałeś na niedawną tezę, którą postawiłeś.

    Więc jeśli się nie mylę to Kislev prócz swojego AB z 6 edycji, ma książki Real of the Ice Queen, ma jeszcze Warmaster więc jeśli tak podejdą do tych ras Mi to nie przeszkadza.

    Na Realm of the Ice Queen nie masz co liczyć - RPG to jest, a na to CA licencji nie ma. Nie wiem, jak z Warmaster: Armies. Osobiście nie miałbym przeciwko pomysłowi kolejnej współpracy GW i CA przy robieniu rosteru Kislevu pod warunkiem, że nie zrobią takiej bzdurnej jednostki jak "Synowie Ursuna" (czyt. husaria na niedźwiedziach) - jedyny jeździec niedźwiedzi to był Borys Ursa i może jacyś Lordowie Kislevu, jeśli dodamy to, co w Warmasterze zrobili.

    Jak napisałem w odpowiedzi do Kijkowatego, inaczej sobie Kampanie wyobrażałem a inaczej Multi i turnieje w tej grze.

    Jedna jaskółka wiosny nie uczyni.


    EDIT: Na wszelki wypadek dopiszę - nie zrobią Ci na siłę zakonów z Uniformów i Heraldyki Imperium, bo nie mają do nich praw od GW. Chcesz naprawdę zbyt wiele pod tym względem. Ja osobiście będę ucieszony, jak załatają te braki z Armybooków, potem to już mnie nie interesuje, co zrobią - byle, by trzymało się to kupy, jaką GW uformowała.

    EDIT nr 2:
    Nie miałbym również nic przeciwko dodaniu poza magami Lodu magów Dazha, Ursuna i Tora, czyli de facto 3 Bogów Kislevu.

    EDIT 3 i ostatni:
    Do elementów, które mogłoby CA dodać mimo wszystko to roster dodatkowy dla Middenlandu. Mam tu na myśli Arcykapłana Ulryka - Emila Valgeira, Wojowników Ulryka, Gwardię Teutogenów, Wilkołaki (nie dosłownie), Ogary Łowcze, Seneszala Białych Wilków (Bohater), Wielkiego Mistrza Białych Wilków (Lord), Kapłana Ulryka (Bohater). Na pewno byłoby to ciekawe - co prawda pochodzi z Storm of Chaos, ale jest to akurat z bitewniaka.
    Ostatnio edytowane przez Arroyo ; 04-04-2017 o 00:02

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  7. #1687
    Asuryan
    Gość
    Nie zapominajmy że Total War: Warhammer ma być z założenia komputerowym odpowiednikiem Warhammer Fantasy Battle. Tak więc według mnie można także całkowicie zapomnieć o Drachenfelsie (tylko książki i pierwsza edycja RPG) czy wampirzycy Genevieve Sandrine du Pointe du Lac Dieudonné (tylko książki).

  8. Użytkownicy którzy uznali post Asuryan za przydatny:


  9. #1688
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Asur, Geneviewe też się bodajże w RPG'u 2 edycji pojawia.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #1689
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez Kijkowaty Zobacz posta
    W prawie z punktu widzenia licencji.
    Mając prawo do marki Warhammer Fantasy Battle, nie masz prawa do marki Warhammer Fantasy Role Play.
    Cześć zakonów rycerskich nie została opisana w battle, a w role play, bądź innych systemach.
    Tu nie chodzi o "uczciwość multiplayera", a o prawo licencyjne i grube odszkodowania jeśli wykorzysta się materiał do którego nie ma się praw.
    Tyle.
    Niemniej GW pokazuje, że jest w stanie iść na rękę, zatem bądźmy dobrej myśli.
    Nie zapominaj że od roku w Imperium mamy 1! zakon dodany w DLC i gwardię Cesarza. To nawet nie pokrywa tego ile jest w AB. Poza tym widać po waszych odpowiedziach jaki bałagan panuje w GW od lat. Bo skoro oni wspominają w AB słownie że istnieją takie i takie zakony, ale ich w TT nie można używać ani dodać do gry. To jest poziom burdelu podobny do polskich urzędów.

    @Arroyo

    Oj uwierz Mi, pisałem już kilka tematów odnośnie tego by przyjrzeli się WH i WP i w odpowiedzi ludzi zawsze słyszę że Chaos jest gorszy, że Zwierzoludzie są gorsi, że Imperium jest ok, a moderatorzy od CA milczą.

    Mam nadzieje że w CA są ludzie kreatywni bo Kislev się może nie ukazać, bo z tego z czego mogą korzystać nic nie powstanie, bo wszystkiego jest za mało. Jedna unikalna magia, kilka jednostek...dwoje lordów, jeden zwykły, zero bohaterów.

    edit 1. Skąd ty tych magów dla Kislevu wziąłeś ? Prócz tego od lodu?

    edit 2. Za dużo chce?, na początku myślałem że dodanie wszystkie co ma AB to nie będzie jakieś wyzwanie, nie w dniu premiery, ale do ukazania się dwójki. Myślisz że Old Friend to wszystko pokryje > Zobaczymy. I nigdzie nie napisałem że żądam dodania wszystkich, bo to nie realne. Ale że z licencja CA jest dziurawa i do kogo należą prawa doszukać się ciężko, to już Mnie nie obchodzi co i kogo dodadzą. Nie wiem jak im działa licencja że oni nie mają praw współautorskich do książek i RPG tworzonych w świecie przez nich wykreowanym.

  11. #1690
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez ares354 Zobacz posta

    Oj uwierz Mi, pisałem już kilka tematów odnośnie tego by przyjrzeli się WH i WP i w odpowiedzi ludzi zawsze słyszę że Chaos jest gorszy, że Zwierzoludzie są gorsi, że Imperium jest ok, a moderatorzy od CA milczą.

    Mam nadzieje że w CA są ludzie kreatywni bo Kislev się może nie ukazać, bo z tego z czego mogą korzystać nic nie powstanie, bo wszystkiego jest za mało. Jedna unikalna magia, kilka jednostek...dwoje lordów, jeden zwykły, zero bohaterów.

    edit 1. Skąd ty tych magów dla Kislevu wziąłeś ? Prócz tego od lodu?

    edit 2. Za dużo chce?, na początku myślałem że dodanie wszystkie co ma AB to nie będzie jakieś wyzwanie, nie w dniu premiery, ale do ukazania się dwójki. Myślisz że Old Friend to wszystko pokryje > Zobaczymy. I nigdzie nie napisałem że żądam dodania wszystkich, bo to nie realne. Ale że z licencja CA jest dziurawa i do kogo należą prawa doszukać się ciężko, to już Mnie nie obchodzi co i kogo dodadzą. Nie wiem jak im działa licencja że oni nie mają praw współautorskich do książek i RPG tworzonych w świecie przez nich wykreowanym.
    Od początku
    Oj uwierz Mi, pisałem już kilka tematów odnośnie tego by przyjrzeli się WH i WP i w odpowiedzi ludzi zawsze słyszę że Chaos jest gorszy, że Zwierzoludzie są gorsi, że Imperium jest ok, a moderatorzy od CA milczą.

    Zobaczymy, co CA zrobi. Ja wierzę, że jako trylogia to będą wszystkie jednostki w rasach.
    Mam nadzieje że w CA są ludzie kreatywni bo Kislev się może nie ukazać, bo z tego z czego mogą korzystać nic nie powstanie, bo wszystkiego jest za mało. Jedna unikalna magia, kilka jednostek...dwoje lordów, jeden zwykły, zero bohaterów.

    Również zobaczymy, sam wierzę, że CA doda tę rasę, bo to wstyd ominąć ten twór. Co do bohaterów - Bojar jest bohaterem. Jak już to brak Lordów (LL'ów nie licząc).

    edit 1. Skąd ty tych magów dla Kislevu wziąłeś ? Prócz tego od lodu?

    Skoro poruszyłeś RPG'a to ja też to odbiję tym samym, do tego masz magię wiedźm z Kislevu.

    edit 2. Za dużo chce?, na początku myślałem że dodanie wszystkie co ma AB to nie będzie jakieś wyzwanie, nie w dniu premiery, ale do ukazania się dwójki. Myślisz że Old Friend to wszystko pokryje > Zobaczymy. I nigdzie nie napisałem że żądam dodania wszystkich, bo to nie realne. Ale że z licencja CA jest dziurawa i do kogo należą prawa doszukać się ciężko, to już Mnie nie obchodzi co i kogo dodadzą. Nie wiem jak im działa licencja że oni nie mają praw współautorskich do książek i RPG tworzonych w świecie przez nich wykreowanym.

    A skąd wiesz w ogóle, jak szczegółowo wygląda licencja CA, skoro nigdzie jej nie ujawniali poza tym, że tylko i wyłącznie bitewniak będzie? Co do dodanie wszystkiego z AB to też łatwe nie jest. Każdy model kosztuje x kasy (w sensie stworzenie go), dolicz do tego co konkretnie CA chce osiągnąć. Osobiście ucieszyłbym się ze wszystkiego od 5 do 8 edycji + kampanii dodatkowych i rozszerzeń oraz Krasie Chaosu z 4 i Tamurkhana, ale to już jest w mojej sferze nadziei i marzeń.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

Strona 169 z 368 PierwszyPierwszy ... 69119159167168169170171179219269 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •