Z ciekawostek co do Warha 1:
https://steamdb.info/app/387330/subs/ prawdopodobnie DLC/FLC.
https://steamdb.info/app/425810/subs/ tu z kolei nie wiadomo.
Z ciekawostek co do Warha 1:
https://steamdb.info/app/387330/subs/ prawdopodobnie DLC/FLC.
https://steamdb.info/app/425810/subs/ tu z kolei nie wiadomo.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Jak to co? Pewnie 5 frakcja WH2(oby to tylko nie byli Skaveni)
Swoją drogą,ciekawi mnie czy WH 2 wprowadzi nam bitwy morskie a'la Rome&Medieval II czy pozostanie to w obecnym kształcie. Na Total War Honga są takie kwiatki (podaję trzy przykładowe jednostki morskie):
http://www.honga.net/totalwar/warham...rscan_longship
http://www.honga.net/totalwar/warham...p_shp_wolfship
http://www.honga.net/totalwar/warham...hp_dreadnaught
Baron, co do "5 frakcji" - nie do końca. Z pewnego źródła wiem, że Kislev ma być na jesień, a skoro wyciekła zdementowana przez CA informacja, jakoby II część miałaby się ukazać 25 grudnia to wszystko wskazuje na to, że królestwo białej carycy będzie najbliżej.
A co do honga.net - trochę to śmieszne, bo np. u Bretki widzę... Jadeitowego CzarodziejaZa to statki Bretki wyglądają tu mega. Może to materiał na patch ogromny po otrzymaniu zgody na współdzielenie umowy z twórcami Man'O'War Corsairs?
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Obyś miał rację, bo Kislev to moja ulubiona pod względem lore frakcjaChociaż równie dobrze mogli już wcześniej zarezerwować sobie odpowiedni slot
Wiesz co, honga to raczej dosyć dobre źródło - skoro Bretka ma tam przypisanych imperialnych czarodziejów, to znaczy że w plikach gry tak jest. Skoro Medieval 2 i Empire mają uwzględnione ukryte jednostki (np. piesi Bodyguardzi czy Sekbanowie), to chyba nie ma powodu aby im nie wierzyć że Jadeitowy czarodziej występuje w puli jednostek Brettoni - co nie oznacza, że jest on do zrekrutowania.
Albo po prostu Jadeitowy Czarodziej to bug, który honga podchwyciłaCo do Kislevu - tym bardziej pasuje to do mojej układanki, jakoby Kislev miał być Starym Przyjacielem.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
*rodzaje okrętów w Man'O'War (2 największe typy):
Imperium, Marienburg, Kislev i Tilea: wolfship, great ship
Bretonnia i Estallia: corsair, galeon
Dwarfs: dreadnought
Orcs: hulk
High Elves: eagleship, dragonship
Dark Elves: death fortress
Skavens: doombringer
Slaanesh: hellship
Nurgle: plagueship
Khorne: bloodship
Tzeentch: great winged, bane tower of Tzeentch
*z gry Man'O'War Corsair powyżej 99 pkt.
Oczywiście jest też o wiele więcej mniejszych rodzajów okrętów, operujących na wodach przybrzeżnych - takich jak imperialny ironfist i hell-hammer, krasnoludzki nautilius i monitor oraz ironclad, tileańska wargalley, bretonński buccaner, etc.
E tam. Może jakis matematyk mnie wyprowadzi z błędu, ale specjalna zasada Lizardmenów ze statystycznego punktu widzenia była równoznaczna po prostu z wyższym współczynnikiem morale niż wynikało to z czystego współczynnika LD. Jeśli skinki miały oficjalnie z 6 LD, a saurusy 7, to w praktyce wychodziło, ze skinki mają w przybliżeniu 8, a saurusy w przybliżeniu 9. I tak to trzeba oddać - wyższym morale, bo w grze komputerowej fizycznie kostkami nie rzucasz.
Można oczywiście dodać zasadę cold-blooded, ale jej działanie musiałoby byc jakościowo inne niż w grze figurkowej.
Mnie bardziej zastanawia jak oddadzą mechanicznie zasadę "głupota" w przypadku jazdy na wierzchowcach zwanych "Cold One" (Zimnokrwistych). To będzie często spotykana cięzka kawaleria albowiem to główna cięzka kawaleria zarówno Dark Elfów (innej ciężkiej nie mają), jak i Lizardmenów. W battlu głupota działała tak, ze oddział musiał testować LD (np. rycerze Dark Elfów mieli 9 LD) i wyrzucić na 2 K6 mniej lub tyle samo ile wynosiło LD. Jeśli test nie został zdany to oddział rzucał na tabelkę głupota i np. mógł stać w miejscu albo ruszyć się połową ruchu do przodu. Ogólnie niezbyt fajny efekt. Ciekawe jak to oddadzą w TW. Pewnie w podobny sposób. Wydajesz rozkaz, a gady głupieją i stoją w miejscu![]()
Stawiam, że głupotę oleją tak jak w przypadku trolli, a u nich powinno to być bardziej widoczne z racji niskiego współczynnika dowodzenia.
寧我負人,毋人負我。
曹操
Kislev na jesieni do Warhammera 1? Jako FLC czy DLC? Brzmi niewiarygodnie. Szczególnie że CA milczy dalej na temat Old Friend.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo