Strona 54 z 61 PierwszyPierwszy ... 4445253545556 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 531 do 540 z 608

Wątek: Divide and Conquer - Wersja 2.2 wydana!

  1. #531
    Wojski
    Dołączył
    Jun 2016
    Postów
    52
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Mam pytania odnośnie tego moda (czy też w sumie submoda, ponieważ jak już to bym grał właśnie z nim).

    Pierwsza sprawa:
    Jak wygląda tutaj poczucie tego, że rozwijanie miast/zamków ma rzeczywiście sens? W sensie, czy jest już frajda w samym rozwijaniu osad/warowni?

    Druga:
    Jak przedstawia się w tym modzie kwestia rekrutacji jednostek? W sensie, czy od początku mamy dostęp do praktycznie wszystkiego, czy też stopniowo (i raczej niezbyt śpiesznie, by była potrzeba korzystania z gorszych oddziałów) zaopatrujemy swoje armie w coraz to i lepsze jednostki?

    Trzecia:
    Jak jest ze stabilnością tego moda?

    Czwarta:
    Występują tutaj jakieś wielce irytujące skrypty, czy coś w ten deseń?

    Jakby co to nie znam świata Tolkiena ani trochę.
    "Nie byłbym sobą, gdybym nie ruszył jej na pomoc."
    - solamnijski rycerz, który nie kumał Sigil. Skumał za późno.

  2. #532
    Cześnik Awatar KrystianBorys
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    284
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    6
    Otrzymał 53 podziękowań w 34 postach
    1. Najwyższy poziom osad jest zablokowany. Zaklepują go modele unikalnych miast. Część prowincji można ulepszać, część nie. Zależy to też od frakcji, a w zasadzie od kultury frakcji. Nie odczułem jakiejś szczególnej frajdy. Każda frakcja ma inne drzewko koszar. To na plus. Rozwój ma sens mimo wszystko, lecz utrzymywanie kluczowych prowincji, np. minas tirith jest najważniejsze.

    2. W turze 61 lub chwilę potem masz event z koszarami. Odblokowuje się kolejny poziom koszar, przed 60 turą można zbudować tylko podstawowe koszary. Nie mniej oddziały podstawowe wciąż są trzonem armii do 100 tury.

    3. Jeden z najstabilniejszych ze wszystkich, w jakie grałem.

    4. Inteligentny skrypt garnizonowy (również ty dostajesz jednostki do obrony miasta, znikają po ataku), skrypt na kasę - zapobiega przed długiem frakcje kompa, ale nie pompuje im sakiewek, po prostu nie zadłużają się. No i ze świata Władcy Pierścieni: napaść korsarzy Umbaru na wybrzeża gondoru (spawn ataku kilkoma oddziałami, nie całą armią jak w call of warhammer. Tam to się działy cuda, hehe), skrypt pierścienia, wyprawa aragorna, skrypty specyficzne dla frakcji. Jeszcze jeden skrypt ważny - gdy komputerowi zostanie 1 prowincja, to chyba wtedy pojawia się armia, która ma ruszyć na odsiecz. Można ja jednak zignorować i pośpieszyć się ze zniszczeniem frakcji. Skrypty bardzo fajne ogółem.

  3. #533
    Wojski
    Dołączył
    Jun 2016
    Postów
    52
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Rozumiem. Dziękuję za szybką odpowiedź. Zapewne jutro zainstaluję i pogram troszeczkę.

    Na koniec takie jedno jeszcze pytanie: Jak rozumiem różnorodność jednostek jest duża?
    "Nie byłbym sobą, gdybym nie ruszył jej na pomoc."
    - solamnijski rycerz, który nie kumał Sigil. Skumał za późno.

  4. #534
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Czy twórcy zamierzają coś zrobić z AI? Jest po prostu dramatycznie głupie,AI z Rome 2 i WH TW to po prostu wzory do naśladowania w porównaniu do tego moda. "Popisują się" zwłaszcza frakcje dobra - chodzą bez ładu i składu raz w jedną,raz w drugą stronę,uwielbiają się bunkrować armiami i nie robić z nimi nic sensownego,no po prostu katastrofa. Lepiej jest ze złymi i neutralnymi frakcjami,zwłaszcza Enedwaith radzi sobie bardzo dobrze w niemal każdej kampanii,aż za dobrze biorąc pod uwagę co to za frakcja. Szkoda tylko,że dobre frakcje trzeba dosłownie ciągnąć za uszy bo same nigdy nie zrobią nic pożytecznego a ich niszczenie jest dziecinnie łatwe.

    Powyższe odpowiedzi potwierdzam,mod warty ogrania tylko to AI...Gdyby wykazywało się odrobinę większą zręcznością w działaniach byłby to jeden z najlepszych modów na medka. Różnorodność jednostek jest dość duża.

  5. #535
    Cześnik Awatar KrystianBorys
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    284
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    6
    Otrzymał 53 podziękowań w 34 postach
    Tak. Nawet między hordami orków. Ulepszenia pancerza wpływają na wygląd wizualny jednostek, a każda frakcja ma co najmniej 10 unikalnych dla siebie oddziałów, niektóre frakcje mogą werbować oddziały innych frakcji, np. Northern Dunedain. Na początek polecam jakąś złą frakcję, żeby wdrożyć się z tym jak mod działa, np. Rhun, Harad, Khand, Umbar. Mają łatwy start, głównie dlatego je polecam na początek.

  6. #536
    Wojski
    Dołączył
    Jun 2016
    Postów
    52
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Możliwe, że sprawdzę te frakcje, ale jeżeli to są jakieś wielkie molochy to raczej nie. Gustuję w małych frakcjach i ich walce o przetrwanie. Szkoda, że nie w każdym modzie pozostałe elementy rozgrywki nie są rozwiązane tak jak tutaj np. w Bellum Crucis strasznie boli mnie powtarzalność jednostek oraz to, że od samego początku ma się dostęp do praktycznie wszystkich.
    "Nie byłbym sobą, gdybym nie ruszył jej na pomoc."
    - solamnijski rycerz, który nie kumał Sigil. Skumał za późno.

  7. #537
    Chłop
    Dołączył
    Feb 2015
    Postów
    23
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 2 podziękowań w 1 poście
    Cytat Zamieszczone przez Il Duce Zobacz posta
    Czy twórcy zamierzają coś zrobić z AI? Jest po prostu dramatycznie głupie,AI z Rome 2 i WH TW to po prostu wzory do naśladowania w porównaniu do tego moda. "Popisują się" zwłaszcza frakcje dobra - chodzą bez ładu i składu raz w jedną,raz w drugą stronę,uwielbiają się bunkrować armiami i nie robić z nimi nic sensownego,no po prostu katastrofa. Lepiej jest ze złymi i neutralnymi frakcjami,zwłaszcza Enedwaith radzi sobie bardzo dobrze w niemal każdej kampanii,aż za dobrze biorąc pod uwagę co to za frakcja. Szkoda tylko,że dobre frakcje trzeba dosłownie ciągnąć za uszy bo same nigdy nie zrobią nic pożytecznego a ich niszczenie jest dziecinnie łatwe.

    Powyższe odpowiedzi potwierdzam,mod warty ogrania tylko to AI...Gdyby wykazywało się odrobinę większą zręcznością w działaniach byłby to jeden z najlepszych modów na medka. Różnorodność jednostek jest dość duża.
    Historycznie tak jak było w Świecie Tolkiena frakcje dobra zawsze były pasywne a zła napierały chociaż wątpie żeby to autorzy mieli na myśli Zagraj Angmarem VH/VH to juz troche sie ciekawie robi jak Ered Luin wchodzi w gre a Góry mgliste padają Mnie tylko to wyrzucanie co kilkadzieciąt tur denerwuje jak np teraz grałem gondorem i mimo 15 tur zapisu do tyłu zaczalem grac i tak czy siak znowu crash w tym samym momencie na turze Cienia mrocznej puszczy.... moze ktos cos poradzi ? bo to juz nie pierwsza kampania która odrzucam przez to

  8. #538
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Nie lubię grać na VH bo komp wtedy za bardzo oszukuje. Nie oczekuję że dobro zwycięży na wszystkich frontach,ale jak się korzysta z kodu na odsłonięcie mapy i widzi ich ruchy to można załamać ręce. Szczytem wszystkiego jest szara przystań,stoi kilkoma flagami koło swoich portów i nic...A jak korsarze ze skryptu zajęli Mithlond to nie byli w stanie go odbić mimo przewagi liczebnej(!),nie wspominając o jakościowej. Dzielnie sekunduje im Imladris,które przeważnie bunkruje się całą flagą w stolicy i nie robi absolutnie nic,nawet nie próbując zwalczać goblinów chodzących po ich terytorium jak po swoim. Takie rzeczy zabijają przyjemność,MOS jest dużo uboższy jeżeli chodzi o zawartość ale przynajmniej te frakcje coś robią a nie wystawiają się jak owieczki na rzeź...Na początku to tak nie przeszkadza ale z każdą kolejną kampanią jest coraz gorzej.

  9. #539
    Podstoli Awatar GRUHA
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    394
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    15
    Otrzymał 6 podziękowań w 6 postach
    ktos mmnie widze wresszcie rozumie xd take wkurza mnie ten hmm "marazm"? w komputerze ;p zero uzycia wszystkich jednostek czy progres na poziomie miasto na 50 tur


    edit. sebazioom sprawdz moze 4gbpatch mi pomogl
    - Jesteś.. - Tak szaleńcem -Więc.. -Nie, nie zabije cie, tylko bede się tobą bawił jak dziecko zabawką odrywając każdą cześć i czerpał z tego wielką przyjemność

    Caedite eos! Novit enim Dominus qui sunt eius
    Arnaud Amaury

  10. #540
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Oj tak,grając Gondorem na hardzie i posiadając koło 60 tury niemal 30 osad,w wielu z nich obniżając podatki do minimum,oraz budując pola i farmy hodowlane aby się szybciej rozwijały i tak w rankingu populacji dominował...Dol Amroth z trzema regionami,w tym dwa z nich to były zamki,śmiech na sali,bonus do przyrostu ludności dla AI jest na tak kosmicznym poziomie,że szkoda gadać. Ale to jest i tak mały minus w porównaniu do tego jak durne i pasywne jest AI,zwłaszcza kierując frakcjami dobra.

Strona 54 z 61 PierwszyPierwszy ... 4445253545556 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Submod Divide and Conquer wersja pod TA. 3.2
    By Arovist in forum Divide and Conquer
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post / autor: 28-02-2014, 13:54
  2. Lands to Conquer Gold
    By in forum Mody wszelakie
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2013, 17:48
  3. DAC map dla Third Age 3.2 v2.0 beta wydana
    By lukaszcbc in forum Divide and Conquer
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-12-2013, 15:11
  4. Radious No Dust Mod !!!! - Pierwsza Modyfikacja Wydana!
    By Salvo in forum Mody uzupełniające
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-01-1970, 01:00

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •