Strona 192 z 368 PierwszyPierwszy ... 92142182190191192193194202242292 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 911 do 1 920 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #1911
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Kijkowaty Zobacz posta
    Ma być "frakcja morska" cokolwiek to znaczy. Może Piraci związani z południowymi krainami? Morskie elfy?
    Twórcy z wywiadu dziwnie się uśmiechali na wzmiankę o wampirzym spaczeniu w Nowym Świecie. Potwierdzili, że te mechaniki będą mieć miejsce (wybrzeże wampirów?)
    1. To mogą być albo Piraci z Sartosy, albo korsarze z Arabii, albo floty najeźdźców z Norski. Przypomnę, że Norsmenami często kieruje Chaos, więc to urozmaica rozgrywkę.
    Co do Morskich Elfów... nie wydaje mi się. Musielibyśmy mieć ich jakikolwiek roster, a jedynie w RPG'u są wspominani jako tajemnicza rasa, ale bez ich armii.
    Wybrzeże Wampirów jest zatem jak najbardziej możliwe, podobnie jak w Południowych Ziemiach (czyt. Ziemiach Śmierci od TK).

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  2. #1912
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Z tego całego materiału najbardziej podobało mi się:
    - System budowania - potężniejsze miasta, czyli więcej slotów (to pojawiło się w materiałach u youtoberów, więc może się nie potwierdzić w pełni), więcej unikalnych budynków (ale to tylko dla młota 2 i połączonej kampanii - stary świat czyli młota 1 to nie obejmie- szkoda)
    - Bramy wysokich elfów. Jako specjalne miejsca bitew.
    - Brak ograniczenia podbojów.
    - Świątynie i grobowce - Czyli erpegowe wtrącenie.
    - Te frakcje bandytów? podróżników. Ale mam nadzieje że nie będą tak samo słabi jak hordy z Młota1.
    - Rasy z młota1 mają pojawić się w młocie2, ale nie grywalne (będę czekać na mody).
    - Nowy system magii.

    Nie podobały mi się:
    - Nie ciepię ograniczenia czasowego, a zapowiada się że kampania wiru będzie czymś takim.
    - Super zdolności.
    - W zasadzie nic do młota1.

    - - - - - - - - - - -

    No i na koniec jakieś FFA, czyli nowy tryb multi.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  3. #1913
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    - Nie ciepię ograniczenia czasowego, a zapowiada się że kampania wiru będzie czymś takim.
    W artykule zalinkowanym przez Kijkowatego napisali, że "podbój wszystkiego dookoła także pozwoli ukończyć kampanię"- także uszy do góry, bo najprawdopodobniej będzie można zignorować wir.

  4. #1914
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    No i na koniec jakieś FFA, czyli nowy tryb multi.
    Wcale nie takie nowe W Rome 1 i w Medku 2 już to było. Lepsze to niż nic, ale wolałbym jakąś bardziej rozbudowany tryb awatara z Shoguna 2, gdzie dodatkowo będzie odgrywać rolę też kwestia budowanych budynków na nowe jednostki za kasę z wygranych bitew multi.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  5. #1915
    Asuryan
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Polemajos Zobacz posta
    Rogatokrwisty
    Już wiem że i w tej części daruję sobie wersję pl. Nie wiem co słowo "one" ma wspólnego z krwistością.

  6. #1916
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Akurat tej jednostki nie ma nawet w bitewniaku chyba, a co ciekawe to akurat moje proponowane tłumaczenie. Proszę zatem o znalezienie poprawnego tłumaczenia tej istoty

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  7. #1917
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    Pojawia się fabularna wzmianka o nich w armybooku z siódmej edycji, jednak nie występują jako jednostka. Przetłumaczyli je tam jako "rogate".

    寧我負人,毋人負我。
    曹操

  8. #1918
    Asuryan
    Gość
    Rogate, Zimne, Stare (Old Ones) - choć te ostatnie chyba kiedyś zostały przetłumaczone jako Prastarzy (albo Pradawni, już nie pamiętam dokładnie).

  9. #1919
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    Ci ostatni to Przedwieczni, tyle ze oni byli czymś około bogów i stwórców świata (albo sporej jego części - nie jestem pewien), a nie jaszczurkami udającymi konie.

    寧我負人,毋人負我。
    曹操

  10. #1920
    Podczaszy Awatar Janek
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    771
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    35
    Otrzymał 35 podziękowań w 26 postach
    Mam gdzies na dnie szafy army booka lizardmenow 5tej edycji i jestem niemal pewien ze tam Horned One byl jako jednostka (wierzchowce). Musze poszukac.
    Co do Pradawnych czy jak im tam bylo to oni byli stworzycielami swiata. Pierws
    zy statek ktorym wyladowali nazywal sie Warhammer i stad nazwa swiata. Slannowie byli ich slugami, ale pozniej cos poszlo nie takPra Pradawni znikneli a bramy hioerprzestrzenne ktore sluzyly ich statkom kosmicznym wybuchly i wylal sie z nich chaos. Mniej wiecej tak to bylo opisane w army booku jaszczurek (w duzym skrocie).

Strona 192 z 368 PierwszyPierwszy ... 92142182190191192193194202242292 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •