Strona 14 z 17 PierwszyPierwszy ... 41213141516 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 131 do 140 z 166

Wątek: Hearts of Iron IV

  1. #131
    Cześnik
    Dołączył
    Jul 2012
    Lokalizacja
    Szczecin
    Postów
    336
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    96
    Otrzymał 24 podziękowań w 17 postach
    A Czechosłowacja i Jugosławia były ?

    Bułgaria była a jej nie ma.

  2. #132
    Pampa
    Gość
    Jugosławia też nie(a przynajmniej nie od 6 kwietnia 1941), a jednak jest. To samo Czechosłowacja. To jest raczej DLC o krajach w beznadziejnym położeniu, co też sama nazwa wskazuje. Jak dla mnie to DLC to jest hit. Właśnie na te kraje czekałem najbardziej (Rumunia i Węgry), i wreszcie są i to w jednej paczce. Następne DLC to pewnie będzie Grecja, Bułgaria i Turcja. Chociaż ciekawe byłoby np Państwo Chińskie jeżeli chodzi o wschód. Może Meksyk?

  3. #133
    Pampa
    Gość
    14 czerwca wychodzi dodatek. Już się nie mogę doczekać.

  4. #134
    Szambelan Awatar Turek
    Dołączył
    Apr 2011
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    2 043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    323
    Otrzymał 525 podziękowań w 321 postach
    Podobno tylko jedna osoba w grze wystarczy zeby miała kupiony i reszta też może w grze go używać. (jako gra czyt. pojedynczą rozgrywkę)
    Coś się kończy, coś się zaczyna.

  5. #135
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Cytat Zamieszczone przez Pampa Zobacz posta
    Następne DLC to pewnie będzie Grecja, Bułgaria i Turcja. Chociaż ciekawe byłoby np Państwo Chińskie jeżeli chodzi o wschód. Może Meksyk?
    Ja to widzę tak:
    Uważam, że Turcja dojdzie raczej do ogólno-islamskiego DLC wraz z Iranem, Irakiem i zapewne Egiptem oraz Marokiem - tych dwóch ostatnich póki co nie ma na mapie choć powinny: Maroko było francuskim protektoratem a Egipt pozostawał jedynie w zależności od W.Brytanii

    Co do chińskiego DLC'ka - raczej kwestia czasu, zwłaszcza jeżeli Paradox będzie próbował wprowadzić HoI IV na rynek chiński - o ile znowu cenzura w CHRL nie doczepi się do niezależnego Tybetu, Sinciangu i Mandżurii (miało to miejsce z jedynką albo dwójką).

    Ja bym się bardzo ucieszył gdybyśmy dostali Etiopię na takiej zasadzie jak Polska, może byłaby w końcu szansa przetrwać atak Włochów

  6. #136
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez Krwawy_Baron Zobacz posta
    Ja bym się bardzo ucieszył gdybyśmy dostali Etiopię na takiej zasadzie jak Polska, może byłaby w końcu szansa przetrwać atak Włochów
    Przecież Włochów można pokonać

  7. #137
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    Przecież Włochów można pokonać
    No to wygląda na to, że jestem strasznym noobem w tej grze

  8. #138
    Pampa
    Gość
    Już DLC zamówione, cena niezgorsza, bo tylko 33 zł. A frakcje naprawdę bardzo interesujące. Już się nie mogę doczekać gry Wegrami albo Rumunią.

  9. #139
    Pampa
    Gość
    Pierwsze wrażenia, po rozgrywce Węgrami. Łał, jakie duże drzewko technologii, jakie fajne ulepszenia interfejsu czy taki smaczek jak zmiana broni u naszych jednostek, kiedy już np. zaczynamy produkcję MP 40. Ogólnie rozegrałem całą kampanię (niestety była krótka, bo Niemcy grają jak upośledzeni kiedy są sterowani przez AI) i postanowiłem odtworzyć Austro-Węgry, dużo fajnych eventów i reakcji łańcuchowych. Nie rozkminiłem jeszcze tych licencji, ale Węgry to chyba nie jest najlepsze państwo żeby próbować tej opcji. Ciekaw jestem jak się będzie zachowywało AI kiedy wezmę którąś z głównych frakcji.

  10. #140
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Moim zdaniem licencje są nieopłacalne - pozyskać je dopiero możemy, gdy dana technologia jest już przestarzała. Jugosławia za to ma parę ewentów z pozyskaniem licencji na nowy sprzęt.

    Ogólnie nowe drzewka cech narodowych są całkiem fajne, zwłaszcza to Czechosłowackie.

    No i niedługo wyjdzie nowy patch, a tego typu rzeczy mają się w nim znaleźć:

    Several fixes to Allied ai naval invasions - This is an oldie, but I think we might have finally come to terms with it. The issue was smaller invasions peppering Germany before they fight the soviets (and thus are guaranteed to beat stuff back basically wasting the troops). This could also trigger cases where the same low org units would continuously do the same thing over and over which should also be sorted now
    Nations with no special focus tree would randomly swap out leaders - This was a bit of an embarrassing messup on our part which we have now fixed. Although its made me want to have assigned traits to all historical national leaders...
    Many edge cases and small fixes for focus trees. We are a little unhappy with how much small stuff that slipped through, so for next release we will be changing some stuff with how we do testing. The team has worked like champs and fixed a lot fast though for 1.4.1.
    Our awesome artist didn't have many bugs to deal with so she has added a bunch of new historical portraits to the game (Baltic countries, South America and Bulgaria. See changelog for details)
    Finally, we've had a bit of a longer project we started when we kept finding weird edge cases and bugs in the air system to replace that old snake-pit of code with stuff that is easier to balance and that doesn't act up. Several of the fixes in 1.4 brought back issues with air wing sizes mattering for casualty counts and the like. For you as a player it just means we fixed some bugs, but for us its now easier to work with which will be great long term or if we want to keep making more changes.

Strona 14 z 17 PierwszyPierwszy ... 41213141516 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Hearts of Iron II - Dyskusje Ogólne
    By Fallen in forum Hearts of Iron
    Odpowiedzi: 148
    Ostatni post / autor: 09-05-2016, 20:21
  2. Hearts of Iron III - Partyzantka
    By questorek2 in forum Hearts of Iron
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-03-2014, 18:50
  3. Hearts of Iron 3 - Porady Graczy
    By Salvo in forum Hearts of Iron
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 29-11-2013, 21:02
  4. Hearts of Iron - Własna muzyka
    By Bulbozaur277 in forum Hearts of Iron
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14-11-2010, 11:41
  5. Darkest Hour - Hearts of Iron 2
    By Ensis in forum Hearts of Iron
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-10-2010, 19:49

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •