Strona 203 z 368 PierwszyPierwszy ... 103153193201202203204205213253303 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2 021 do 2 030 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #2021
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    Tak jak z Kislevem?

    A tak na poważniej, jak pisałem wcześniej czy tą nową rasą będzie Norska, czy też coś z TEBu to i tak będę się cieszyć. Mało tego kupiłbym od razu, ale skoro ma być to pre-ordem do młota2. Więc poczekam.

    Że też nie pokazała się nigdzie cała bitwa zadaniowa która miała być na e3...
    1. O ile pamiętam to o Kislevie pisałem, że to plotka z pewnego źródła i sam nie dawałem jej 100% pewności.
    2. Zobaczymy, czy Norska czy Tilea Mam nadzieję, że którakolwiek z tych dwóch, byle nie okazało się, że Skaveni w Starym Świecie będą formą DLC, bo bym sobie strzelił w łeb
    3. Mam nadzieję, że pokażą w końcu...

    PS. Podoba mi się atak ognistych Feniksów. Przypominają mi atak rodem z I części Opowieści z Narnii:



    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  2. #2022
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    1. Z tego, co mi wiadomo, to smoki w jedynce będą mogły zionąć ogniem, gdy kupi się dwójkę. Mam jednak nadzieję szczerą, że do Chaosu w tym wypadku dorzucą Galraucha, epickiego smoka.
    2. Co do dodawania Lordów, Herosów i Legendarów do jednostek to aż mi przypomniałeś pewną niedocenianą, acz świetną fabularnie grę "Warhammer: Mark of Chaos". CA faktycznie mogłaby to dodać, bo to buffowałoby jednostki. Idąc dalej jednak mogliby dodawać oficerów, doboszy, bądź chorążych - tych ostatnich zwłaszcza.

    EDIT: Ostatnio zdarzyło mi się napisać co nieco CA pod ich prezentacją trailera bitwy o Upadłą Bramę, żeby dodali wszystkie braki. Niestety jak to bywa przy najgorszym rodzaju obrońców danego studia, spotkałem się z bardzo słabą linią obrony - "kwestie finansowe" i "jednostki te nic nie wnoszą". Mam nadzieję, że CA nie pójdzie drogą tego typu ludzi i dadzą pełne rostery rasom z jedynki i dwójki oraz ostatecznie może skuszą się na darmowe wydanie reszty LL'ów do ras.


    EDIT2: Ituriel, jeśli moje myśli się potwierdzą, to niedługo zamiast TEB zostanie EB
    "Kwestie finansowe" "Jednostki nic nie wnoszą" są na forum anglojęzycznym przez deweloperów już od ponad wielu miesięcy podnoszone, więc to nic nowego. I właśnie dlatego dość sceptycznie podchodziłem do twoich słów że CA na pewno doda pełne rasy, no zobaczymy.

    Mi się wydawało że ten TW jest finansowych hitem. Widać dwójka ma większy budżet, ale jednocześnie pewnie kroki są nie do pomyślenia. Np. ataków smoków powinni zaimplementować do jedynki niezależnie od posiadania dwójki. To jest zmuszanie ludzi do kupienia dwójki mimo wszystko.

  3. #2023
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    @Arroyo
    Racja. Bardzo mi brakuje Chorążych w jednostkach i możliwości danie im bannerów

    Szczerze Ci powiem, że jak się przyjrzałem dokładniej tej animacji Feniksa to wygląda to bardziej na czar (Wir) niż na jednostkę. Najpierw się pojawia, a potem znika...tak jakby ktoś go castował...widzisz ? To chyba jest czar.

    Nie uważam żeby bez TWW2 smoki nie miały zionięcia...to raczej byłoby głupie...

  4. #2024
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez SaperHeart Zobacz posta
    @Arroyo
    Racja. Bardzo mi brakuje Chorążych w jednostkach i możliwości danie im bannerów

    Szczerze Ci powiem, że jak się przyjrzałem dokładniej tej animacji Feniksa to wygląda to bardziej na czar (Wir) niż na jednostkę. Najpierw się pojawia, a potem znika...tak jakby ktoś go castował...widzisz ? To chyba jest czar.
    Dokładnie, nawet w Mark of Chaos to rozwinęli. Płaciłeś dodatkowe parę groszy i miałeś trębacza, chorążego i oficera. Tutaj też to można zaimplementować.
    Druga sprawa to Feniks, trochę to przypomina te zaklęcie, ale z drugiej strony cieszy oko to, że działa podobnie do feniksa z Opowieści z Narnii, jak wskazałem

    Ares, wiesz, poniekąd zlewam na takich typów, co uważają, że to kwestie finansowe i rzekome nic nie wnoszenie do gry stoją na przeszkodzie wdrożenia pełnych rosterów. W tym wypadku postanowiłem wskazać, że te jednostki to must have, bo pobieranie specjalnie do tego modów jest bez sensu. Zwłaszcza, że mody z nimi są niezbalansowane.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  5. #2025
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Dokładny opis zmian w wielkości miast w przypadku starego świata w dużej kampanii (tej połączonej), zmiany te nie wejdą do obecnej wersji gry.

    Just a correction as I see this pop up everywhere lately.

    Minor settlements remain at 4 slots.

    Small province capitals (Those you currently see in Norsca) go from 4 to 6 slots.
    Regular province capitals get an increase from 6 to 8 slots (1/2/3/5/7 secondary slots).
    Special province capitals (Altdorf etc) go from 6 to 10 slots (2/4/6/8/9 secondary slots).
    Athel Loren locations go from 10 to 12 slots (3/5/7/9/11 secondary slots)

    This is for game 2 only and there will be new buildings, legendary and otherwise.
    A tak po za tym obejrzałem kilka filmików na temat drzewka żabki i poziom mojego zawiedzenia gwałtownie wzrósł.
    10 czarów z magii wysokiej i niebiańskiej, to trochę mało.

    10 żółtych skili czarów jaszczurek, ale ułożonych w ciągu... Czyli jeśli chcesz mieć ostatni który jest mocny to musisz wykupić wszystkie 4 poprzednie...

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  6. Użytkownicy którzy uznali post Ituriel32 za przydatny:


  7. #2026
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Hmm... fajniej teraz wygląda przedstawienie bitwy, w sensie twarz bohatera i jego dialog. Pytanie, czy to w Warhu 2 pojawi się u ras ze Starego Świata po połączeniu map, czyli np. bitwy Gelta i twarz Gelta, który przemawia?
    A co do powyższego to wynika z tego, że po połączeniu jedynki z dwójką w połączonej kampanii będzie aktualizacja ilości budynków w miastach, ale w kampanii z jedynki (czyli nie grand campaign) tego nie będzie. Widać, że wolą faworyzować dwójkę i połączenie obu map. Teoretycznie brzmi fajnie, w praktyce jednak mam wrażenie, że to kolejna rzecz po możliwości zionięcia ogniem przez smoki, za którą trzeba dać 180 zł...
    Co do zaklęć z kolei to w sumie nie jest to tak źle, skoro trzeba mieć 4 poprzednie, by mieć "ultimate'a". Pytanie tylko, jak to ma się do doboru armii w multi. Czy w tym wypadku zablokuje to możliwość wyłączania paru zaklęć, dzięki którym zdobywało się dodatkową kasę? Jak tak to brzmi to miernie.

    EDIT: Co do wniosków z filmu bitwy o Upadłą Bramę:
    1. Jednostki wyglądają nawet ładnie. Problem w tym, że bez malarza armii nie wyglądają one tak, jak sam chciałbym je widzieć (czyt. pomalowane na kolory konkretnych królestw/miast-świątyń/etc.)
    2. Pole bitwy przypomina raczej coś a'la bój o miasto tzn. atak tylko w jednym kierunku, bez jakichś specjalnych możliwości flankowania. Trochę mnie to irytuje, bo to zmniejsza szanse na jakąś taktykę, a zmusza do ataku masą.
    3. Nadal brakuje mi tego, by zmiany w ekwipunku były widoczne, czyli jak mam topór, to moja postać dzierży topór, a nie np. Ghal Maraza...
    4. Ciekawi mnie przedmiot, który dzierży Kroq'Gar, bo o dziwo ma trzykrotną możliwość użycia pioruna z magii Niebios.
    5. Ciekawi mnie również "umiejka" po prawej po zaznaczeniu Kroq'Gara.
    6. Po raz kolejny widzę wadę AI... artyleria strzela w jednostkę, która walczy z armią od tej arty. Tym samym ułatwia to grę, bo prędzej padną oddziały wroga, niż artyleria ubije nam jednostkę.
    7. Podoba mi się za to rozwinięcie questów, że nie zmuszają nas do jednego celu. Tutaj np. mamy najpierw rozwalić oddziały na moście, a potem wyeliminować magów. Dodatkowo kamera kinowa mi się podoba. Jeśli tak będą w finalnym produkcie wyglądać bitwy questowe to będzie cudnie
    8. Podoba mi się również wprowadzenie tego bitewnego szału. Tym bardziej przypomina mi to bitwy z Mark of Chaos i mam nadzieję, że przy Hydrach, Wielkich Szczurach i Szczurograch będą poganiacze, których eliminacja, bądź rozjuszenie stwora spowodują, że owe istoty wpadną w furię i będą siały zniszczenie nawet wśród swoich.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #2027
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    A mi się animacje jakoś nie podobały... bo wyraźnie było widać moment przełączenia się jednej na drugą.
    Zwłaszcza walka dowódcy jaszczurek ze smokiem. Gdzie dinozaur odwracał się co chwilę tyłem do smoka, bo odpalała się animacja walki z piechotą.

    Te przemowy mogą być.
    Niestety doradca powraca. Przy jego tekstach były tylko napisy i jego głos... Spodziewałem się tego, ale dalej mnie on denerwuje.

    A co do powyższego to wynika z tego, że po połączeniu jedynki z dwójką w połączonej kampanii będzie aktualizacja ilości budynków w miastach, ale w kampanii z jedynki (czyli nie grand campaign) tego nie będzie. Widać, że wolą faworyzować dwójkę i połączenie obu map.
    Może być nawet gorzej. Biorąc pod uwagę że ponoć każdą rasą będzie można rozegrać co-opa (Imperium też), a dodatkowo nie wykluczają relokacji niektórych LL na połączonej mapie.
    Niby połączona mapa będzie tylko dla posiadaczy oby części, ale wolałbym by większość zmian w niej wprowadzonych z automatu weszła też do młota1.

    Co do zaklęć z kolei to w sumie nie jest to tak źle, skoro trzeba mieć 4 poprzednie, by mieć "ultimate'a".
    A je tego nie cierpię. Znaczy łańcuszka. Przerabiane było to już na wierzchowcach.
    Pieszo -> koń (1 punkt) -> Koń w pancerzu (1 punkt) -> imperialny pegaz (1 punkt) -> szpon śmierci (1 punkt) łącznie 4 punkty.
    A niestety tak samo jest przy wysokich elfach i najpewniej też przy ciemnych. Wolałbym by wierzchowce zależały tylko od poziomu bohatera, niech najlepszy kosztuje 2 punkty, ale to i tak zaoszczędzone 2.
    Umiejętności można używać wszystkich, bo są po prostu dodawane, ale wierzchowce się zastępują, czyli stary przepada.

    1. Mi podobały się jaszczurki, ale mam nadzieje że te z pod frakcji lorda Mazdamundi będą mieć inne kolory. Tak samo w przypadku elfów, niech te kolory się różnią mocno. Jednym z powodów dlaczego lubię grać Middenlandem na modach są niebieskie barwy jednostek, czerwony (imperialny mi się znudził).
    2. Tu mam mieszane uczucia. Z jednej strony takie etapowe starcia przyniesie powiew świeżości, a z drugiej to dalej jest za ciasne.
    3. Lenistwo.

    Reszta nie jest dla mnie problemem.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  9. #2028
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta

    Reszta nie jest dla mnie problemem.
    Dla mnie jest, a właściwie ten problem to punkt 6 - AI. Naprawdę trudno jest zatrudnić mistrzów od multi do robienia AI? Proszę ja was... wtedy to AI byłoby brutalne, a nie wykazujące inteligencję przeciętnego szympansa. Być może przez to też nie cierpię graczy, którzy wolą, by gry były łatwe, a nie takie, że wszystko jest losowe i że AI ma na wszystko kontrę i dobrze je wykorzystuje. Po prostu ze swojej strony nalegam, by każda tura w kampanii była jak walka amatora szermierki z mistrzem świata w szermierce. Ewentualnie niech dadzą graczom możliwość modyfikowania AI w bitwach i w kampanii tak, by mogli stworzyć AI wystarczająco trudne.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #2029
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Osobną kwestią są te specjalne miasta.
    Na bank stolice nacji głównych czyli: Altdolf, Drakenhoff, Coronne, Karak a Karak i Czarna Grań.
    Pytanie co ze stolicami pod ras: czarodziejki, rycerza, Szamana, Belegara i najważniejsze Skarsnika i Vlada które były zwykłymi małymi osadami.
    Dalsze pytanie jest o inne interesujące czy ważne miasta: Nulm, wolne miasto, czy K8S (które teraz jest specjalne: ma mury włóczone do centrum i specjalny mega budynek).

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  11. #2030
    Szambelan Awatar Turek
    Dołączył
    Apr 2011
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    2 043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    323
    Otrzymał 525 podziękowań w 321 postach
    Mi się bardzo bitwa podobała. Zupełnie inne klimaty niż pierwsza część. Trochę boli brak animacji na kawaleri jaszczurek, ale idzie to przeżyć. Brak płynnych przełączeń animacji Kroq-Gara też idzie przeżyć, w końcu w WH1 mamy to samo, np. widoczne animacje Karla Franza na Gryfie. Najbardziej cieszy mnie ta różnorodność, już się mogę się doczekać aż nam pokażą Mroczne Elfy i Skavenów.
    Coś się kończy, coś się zaczyna.

Strona 203 z 368 PierwszyPierwszy ... 103153193201202203204205213253303 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •