Nevermind. W każdym bądź razie jest to Black Arc. Czyli na jedno wychodzi.
Nevermind. W każdym bądź razie jest to Black Arc. Czyli na jedno wychodzi.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Przez tą ich narracje wydaje mi się że mapa jest okropnie mała.
No i słabo było widać mniejsze miasta.
- - - - - - -
Mamusia od mroczaków ma ponoć rozsiewać korupcje chaosu
Więc warto oglądać dzisiejszy filmik.
Naprawdę mam nadzieje że to będzie (ta korupcja) efektem specjalnego budynku, a nie samej Mamusi.
Śmierć to Twoje przeznaczenie.
A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.
KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.
Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.
Kampania Mhrocznych Elfów
Ciekawe czy zwykłe nacje mogą przeprowadzać rytuał?
Bo jeśli nie to pozostali LL raczej nie pożyją za długo podczas moich kampanii.
Śmierć to Twoje przeznaczenie.
A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.
KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.
Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.
Może jednak co do DE zmienię zdanie (?), ale zobaczę, co z HE i Jaszczurkami. Na razie wygląda to ciekawie.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
1. Mnie zaciekawiło to, że AI po 70 rundach sobie całkiem dobrze radzi. Ulthuan chyba jest w dużej części zjednoczony, a AI potrafi obsadzić miasta, które ma bronić. W dodatku nie jest to spam podstawowych włóczników. Mam nadzieję, że nie jest to wyreżyserowane.
2. Szkoda, że nie wytłumaczyli mechaniki korupcji DE - widać było bowiem, że ją mają.
3. Wydaje mi się, że rasy mają wspólne postępy w rytuałach. Na znaczniku nie pokazuje bowiem poszczególnych klanów/frakcji, tylko rasę.
4. Nie wiem czy gdyby pozostałe rasy miały mięć dostęp do rytuałów, to nie zrobiłby się zbyt duży chaosNie wiadomo gdzie iść przeszkadzać. Chyba że rasy z DLC będą miały dostęp do tej mechaniki (tj. na tę chwilę Norska, a później - mam wielką nadzieję - Królowie Grobowców).
5. Nie zrozumiałem - czy czarne arki poza dostarczaniem uzupełnień coś robią?
obawiam się że jest to wyreżyserowane albo mieli bardzo fartowną rozgrywkę. u mnie AI uwielbia wychodzić pełną armią z zamków gdy się do nich zbliżam :/ chociaż pilnowanie zamków pewnie jest powiązane z rytuałem i wtedy komp nic innego nie robi.
to są chyba po prostu pływające prowincje z 10 slotami i bonusami. Ciekawi mnie jak wyglądają bitwy/oblężenia o czarne arki.
1. A mi się nie podoba bo będzie tak samo jak w podstawce. Czyli po 80 turach ilość nacji sztucznie zmniejszy się kolosalnie, chyba że stosowało się mody nie pozwalające na konfederacje. Co innego gdyby była to reakcja na poczynania gracza.
Ja nie lubię konfederacji ponieważ SI w TW nigdy nie potrafiła bronić dużych nacji. I dobrze radzący sobie karak np. Kadrin lub Angrand zostaje skonfederowany i Karak A Karak zabiera wszystkie armie, przez co tamte oddalone tereny natychmiast padają łupem sąsiadów.
2. Korupcje będzie miała mamusia mrocznych elfów. Co mi się zdeczka nie podoba.
3. Tu mam sporo uwag. Bo zastanawiam się czy nie wystarczy zabić i zniszczyć liderów i nacje głównych by wykluczyć rasę z wyścigu? No i widać kto prowadzi, czyli kandydata do dostania łomotu.
4. Chaos to będzie jak Ty odpalisz rytuał. Bo pojawią się armie chaosu, a i pozostałe rasy będą mogły wysłać siły interwencyjne.
5. To takie przenośne miasto. A dodatkowo jeśli dobrze zrozumiałem bitwa rozgrywa się niedaleko nich to służą jako artyleria. Znaczy szczurkami przyzywasz szczurki do bitwy, a mroczakami odpalasz bombardowanie orbitalne... o sory nie ta gra.
- - - - - - - - -
Najprawdopodobniej jak si odpala rytuał do dostaje armie do obrony, im większy poziom trudności to większą i lepszą.obawiam się że jest to wyreżyserowane albo mieli bardzo fartowną rozgrywkę. u mnie AI uwielbia wychodzić pełną armią z zamków gdy się do nich zbliżam :/ chociaż pilnowanie zamków pewnie jest powiązane z rytuałem i wtedy komp nic innego nie robi.
Żeby było jasne SI w tw jakoś za bardzo nie umiało bronić kluczowych osad, a już obrona dużego państwa zawsze kończyło się jego podbojem.
Nie wygląda, bo czegoś takiego nie ma. Arki pływają więc jest automat. Sam jestem zawiedziony bo mogło to z łatwością przebić bitwy o bramy Ulthuanu.to są chyba po prostu pływające prowincje z 10 slotami i bonusami. Ciekawi mnie jak wyglądają bitwy/oblężenia o czarne arki.
Ostatnio edytowane przez Ituriel32 ; 25-08-2017 o 07:11
Śmierć to Twoje przeznaczenie.
A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.
KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.
Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.
Doznałem olśnienia. Kislev będzie bonusem przedpremierowym do WH3 i bedzie on do WH1 włączony wcześniej. Tak samo jak Norska do WH2.
Coś się kończy, coś się zaczyna.
Ja już o tym dawniej pisałem, że najwcześniej Kislev przy W3. Mnie martwi jednak Tilea i Arabia. Dwa ważne kraje na południu.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo