Strona 152 z 176 PierwszyPierwszy ... 52102142150151152153154162 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 511 do 1 520 z 1753

Wątek: Potop Total War

  1. #1511
    Łowczy Awatar Muzg
    Dołączył
    Dec 2015
    Postów
    170
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 29 podziękowań w 21 postach
    Uploaduje obecnie na moddb nowy patch, za około godzinę będzie można go pobrać.
    http://www.moddb.com/mods/potop-total-war

  2. #1512
    Podkomorzy Awatar Wonsz
    Dołączył
    Jul 2012
    Lokalizacja
    Kattegat
    Postów
    1 718
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    237
    Otrzymał 88 podziękowań w 64 postach
    Czy poprawki Pitera zostały dodane już do 1.2? A jeżeli nie, to czy obecna wersja jego submoda jest kompatybilna?
    "Liczko ma gładkie i mowę kwiecistą
    Czarci ten pomiot z naturą nieczystą
    Życzenia Twe spełni zawsze z ochotą
    Da Ci brylanty i srebro i złoto
    Lecz kiedy przyjdzie odebrać swe długi
    Skończą się śmiechy, serdeczność, przysługi
    W pęta Cię weźmie zabierze bogactwo
    Byś cierpiał katusze, aż gwiazdy zgasną"


  3. #1513
    Łowczy Awatar Muzg
    Dołączył
    Dec 2015
    Postów
    170
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 29 podziękowań w 21 postach
    Nie zostały zawarte, ponieważ wymagały by one rebalansu moda. Trzeba by pozmieniać ceny budynków, jednostek, ponownej edycji pliku descr_strat. Nie jest też kompatybilny, bo zmiany w descr_strat są na tyle duże, że jeśli podmienisz ten plik, to część frakcji straci swoje unikalne budynki, nie mówiąc o tym, że zmieniony został system portów i koszar, więc będziesz mógł rekrutować jednostki na XVIII wiek. Zmiany w mechanice miast można w każdej chwili wrzucić, tylko wówczas większość frakcji będzie na minusie, a Paryż będzie miał -7,5% przyrostu naturalnego, więc nie wiem czy jest sens.

  4. #1514
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez Muzg Zobacz posta
    Nie zostały zawarte, ponieważ wymagały by one rebalansu moda. Trzeba by pozmieniać ceny budynków, jednostek, ponownej edycji pliku descr_strat. Nie jest też kompatybilny, bo zmiany w descr_strat są na tyle duże, że jeśli podmienisz ten plik, to część frakcji straci swoje unikalne budynki, nie mówiąc o tym, że zmieniony został system portów i koszar, więc będziesz mógł rekrutować jednostki na XVIII wiek. Zmiany w mechanice miast można w każdej chwili wrzucić, tylko wówczas większość frakcji będzie na minusie, a Paryż będzie miał -7,5% przyrostu naturalnego, więc nie wiem czy jest sens.
    No, bo plik strat jest ważny, a Ty tylko jeden wgrywałeś, a zmiany cen budynków i jednostek to jakiś absurd. Otwórz głowę i zrozum, że gracza ma być stać na mniej. Jakiś schemat Ci się w głowię utarł i chcesz mi coś popsuć, a miasta po 500 000 nie pasują do mechaniki medka i nie może ich być.

  5. #1515
    Cześnik Awatar Cadet3377
    Dołączył
    Sep 2011
    Lokalizacja
    Ostroleka
    Postów
    221
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    32
    Otrzymał 7 podziękowań w 5 postach
    Dzięki za poprawki, fajnie się gra po prostu super mod Dzieki

  6. #1516
    Cześnik
    Dołączył
    Jan 2014
    Postów
    301
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    20
    Otrzymał 12 podziękowań w 9 postach
    Czyli można powiedzieć, że mod jest już nareszcie gotowy i skończony podobnie jak ten o Wojnie Trzydziestoletniej 1648 ?

  7. #1517
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Chyba, że za każdy budynek damy wzrost populacji razy 10 ale trzeba też przerobić poziomy wznoszenia murów.

    Co do mechaniki to wystarczy sakasować część armii startowych by zrównoważyć budżet.


    Chyba, że się chcecie uwziąść, żeby SI i AI tu trzymało poziom medka, czyli do dupy i najlepiej dowalić spawnu armii z dupy komputerowi (ironia).
    Ostatnio edytowane przez Piter ; 06-11-2017 o 19:22

  8. #1518
    Chłop Awatar polski76
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    25
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 2 podziękowań w 1 poście
    Witam Piter ...mam problem po wgraniu twoich zmian nie moge rozpocząć nowej kampani. co może być problemem....?

  9. #1519
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez polski76 Zobacz posta
    Witam Piter ...mam problem po wgraniu twoich zmian nie moge rozpocząć nowej kampani. co może być problemem....?
    Muzg dodał nowego patcha, moje pliki były do poprzedniej wersji dostosowane.

  10. Użytkownicy którzy uznali post Piter za przydatny:


  11. #1520
    Chłop
    Dołączył
    Nov 2017
    Postów
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Obecna wersja dodatku to AIO czy muszę pobrać wszystkie od 1.0 ?
    Dodatek jest pod czystego Medievala czy wymagane dlc

Strona 152 z 176 PierwszyPierwszy ... 52102142150151152153154162 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Falcom Total War 3 : The Total Conquest
    By in forum Mody wszelakie
    Odpowiedzi: 81
    Ostatni post / autor: 02-01-2020, 13:39
  2. [Recenzje modów] Sicilia Total War (mod do Rome: Total War)
    By Arroyo in forum Archiwalne wiadomości
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-03-2014, 12:38
  3. Napoleon total war vs Empire total war
    By vinett in forum Napoleon: Total War
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 18-08-2011, 07:38

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •