Strona 13 z 24 PierwszyPierwszy ... 3111213141523 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 240

Wątek: Medieval Ultra Balanced

  1. #121
    Chłop
    Dołączył
    Nov 2017
    Postów
    38
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Pisze tylko o logice i życiu ,skoro wymordowałem prawie całą populacje to nie ma prawa być zadymy
    1)ze strachu
    2)z braku ludności
    A faktycznie jeden heretyk mi niele namieszał ale z tym sobie poradzę.Gram Anglią i bez podbijania w miare szybkim tępie to mnie zjedzą,a nie da się rozwijać trzymając wszystko w jednym regionie.

  2. #122
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    No bez dobrego generała można eksterminować parę razy buntowników i nie przejąć osady mając pełną armię śmieciowych jednostek, żeby było ich więcej, by zwiększyć porządek. Dlatego dałem posta gdzie garnizon dawał 2x większy porządek. Bez dużego garnizonu dalej się buntuje ale trzymając armię przez czas tworzenia roszczeń da się przejąć i dalej jeśli mamy za mało swojej wiary jest ciężko, chyba że mamy dobrego generała. Można też zwiększyć dochód z rolnictwa dla zamków i to znacznie, z 2 razy, to by wspomogło takie frakcje jak Turcja, Niemcy.


    LeePaa musisz stworzyć generałowi odpowiednią reputację, a to akurat realistyczne, że i tak się buntują, w końcu Piastowie nie byli w stanie podbić Prusów czy innych plemion, tak tu są problemy podbić słabe prowincje bez nawrócenia i zdolnego przywódcy. Trzeba przemyśleć czy w ogóle jest sens. Także ta mechanika ma swój sens.

  3. #123
    Stolnik Awatar Idill`a (MZ)
    Dołączył
    Jan 2010
    Postów
    1 156
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    60
    Otrzymał 81 podziękowań w 58 postach
    A faktycznie jeden heretyk mi niele namieszał ale z tym sobie poradzę.Gram Anglią i bez podbijania w miare szybkim tępie to mnie zjedzą,a nie da się rozwijać trzymając wszystko w jednym regionie.
    Strategia bardzo dobra. Pokombinuj, nie powinno być problemu z okupacją nawet bez przyzwoitego generała, problemy pojawiają się dopiero później, gdy mamy do czynienia z większymi populacjami. O ile miasta stosunkowo łatwo asymilować, to z zamkami jest o wiele trudniej w późnym etapie gry.

    Jak pisałem wyżej, ja jak na razie nie podpisuję się pod Twoją propozycją. Moim celem było radykalne ograniczenie możliwości płynnego podboju, za każdym razem powinniśmy mieć duże problemy. Sytuacja gdzie stworzenie roszczeń ma charakter formalny jest bezsensu.

  4. #124
    Chłop
    Dołączył
    Nov 2017
    Postów
    38
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Sugerujesz żeby przez dłuższy czas nie podbijać tylko skupić się na własnym rozwoju?Tylko ile czasu bo mnie zaczynają już cisnąć i z PN i z W,a tak wogóle to mod ten mocno ogranicza ekspansje.

  5. #125
    Stolnik Awatar Idill`a (MZ)
    Dołączył
    Jan 2010
    Postów
    1 156
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    60
    Otrzymał 81 podziękowań w 58 postach
    Ja grając na VH, nigdy nie zauważyłem aby podbicie jakiejkolwiek osady było niemożliwe. A zwykle nie mam nawet dobrego generała, właściwie często asymiluje prowincje bez generałów. To jest możliwe.
    Największe trudności są z zamkami, ale nawet tutaj bez generała możemy zaadoptować nowy gród bądź zamek. Nie widzę miejsca na podobne poprawki, w mojej ocenie one tylko i wyłącznie zmniejszają, obniżają poziom trudności.

  6. #126
    Chłop
    Dołączył
    Nov 2017
    Postów
    38
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Sugeruje jednak żeby zmniejszyć bunt cywili w przypadku eksterminacji to jest chyba logiczne,a z drugiej strony masz mocno zmniejszoną produkcje bo w regionie brak ludzi to jest chyba fair.Nie wiem kim grasz ale tam u mnie mnie odrazu cisną.Ja sobie nie moge pozwolić na trzymanie większości woja w grodzie,a gdzie tu druga osada i pozostały podbój.

  7. #127
    Stolnik Awatar Idill`a (MZ)
    Dołączył
    Jan 2010
    Postów
    1 156
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    60
    Otrzymał 81 podziękowań w 58 postach
    Masz rację, ale stosowną premie już otrzymujemy, i ja na prawdę nie widzę miejsca na zmiany. Rozumiem szok nowego gracza, jest on w pełni zrozumiały, ale daj sobie trochę czasu. Gdyż gra jest dobrze zbalansowana.
    Często grywam na pograniczu światów łacińskiego i arabskiego, mimo oczywistych trudności związanych z konfliktem religijnymi - daję sobie radę.

  8. #128
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Może coś zmieniałeś w plikach, bo podbój pełną armią bez generała wydaje mi się niemożliwy poza wyjątkowo korzystnymi sytuacjami.

    Wrzucam poprawki do przemyślenia, spróbowania, delikatnie poprawiona możliwość zawierania pokoju, dalej będzie o niego ciężej ale będzie to bardziej racjonalne, większy porządek dzięki garnizonowi, to można łatwo wrócić do oryginału jeśli nie pasuje, no i zwiększone dochody z rolnictwa, zwiększy to rolę zamków, nie ułatwi graczowi, to zwiększenie dochodu o parę stów od zamku nie zmieni znacząco balansu mechaniki gry, a wspomoże frakcje z mniejszym wybrzeżem no i dalej zrówna potencjał zamków, gdzie jeszcze bardziej nieoczywiste będzie co wybrać, zamek z darmowym garnizonem i dużym dochodem z rolnictwa, czy miasto, gdzie można lepiej rozwijać handel.

    http://ge.tt/9aRqPNn2

    Trzeba wrzucić do folderu moda.

    Zmiany dotyczące porządku wynikające z garnizonu można łatwo cofnąć ale reszta wydaje mi się korzystna. Mam nadzieje, że HRE, Turcja trochę lepiej sobie poradzą dzięki tym zmianą choć nie spodziewam się rewelacji.

  9. #129
    Chłop
    Dołączył
    Nov 2017
    Postów
    38
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Teraz to wyglada to tak ,że zgładziłem Walijczyków zdobyłem gród i osade ,staciłem wojo(część),wypędzili mnie ,a z PN walą Szkoci i chyba czas zacząć od nowa.

  10. #130
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez LeePaa Zobacz posta
    Teraz to wyglada to tak ,że zgładziłem Walijczyków zdobyłem gród i osade ,staciłem wojo(część),wypędzili mnie ,a z PN walą Szkoci i chyba czas zacząć od nowa.
    Pamiętaj, że zamki dają więcej darmowych miejsc utrzymania wojska, trzeba to wykorzystywać i kupcy dają duży dochód, musisz ich szkolić.

    Spróbuj na medium, też Ci wyzwań nie braknie


    Dorzucenie bogatym historycznie prowincjom więcej dóbr handlowych też znacząco by wpłynęło na ich dochód z handlu w późniejszym okresie gry.

Strona 13 z 24 PierwszyPierwszy ... 3111213141523 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •