Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 95

Wątek: Zasady - dyskusja

  1. #31
    Cześnik Awatar bachus81
    Dołączył
    Sep 2012
    Postów
    237
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    60
    Otrzymał 61 podziękowań w 41 postach
    Cytat Zamieszczone przez Nikczemnik Zobacz posta
    Bachus, tu nie chodzi o to, że barbaty są zbyt op, czy coś. Problem z nimi jest taki, że są pewniakami dla średniego gracza, co powoduje obustronne zabieranie barbarów, co jest po prostu nudne. Poza tym fajny pomysł z eliminacją map.
    Nie wiem co w nich jest nudnego. Przy limicie zapków nie są tacy silni. Pamiętam bitwę z SL, w której cały oddział zapków uciekł mi przed najtańszymi prockami.

    Limity jednostek, eliminacja nacji oraz map i będzie ok.
    "Zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska. Być zwyciężonym, a nie ulec to zwycięstwo." marszałek Józef Piłsudski

  2. #32
    Wojski Awatar Ingvar77
    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Tak, znowu mapy gdzie jeden gracz zaczyna na górce z lasem jako balansowanie rozgrywki. Tak, romek jest grą typowo pod single player, do multi jest nie przystosowane w żadnym stopniu, bez UMÓWIENIA się i wolnej woli graczy rozgrywających pojedynek nie rozegramy sensownego pojedynku z randomem, za to zapewne trafimy na spam artylerii, box w rogu mapy z samych pik, bądź bugowanie jednostek w rosterach. Temat multi w tej grze jest traktowany po macoszemu przez CA i to, że kilkadziesiąt osób gra w te gre na multi i się dobrze przy tym bawi nic nie zmienia. Dodatkowo nie wyobrażam sobie starożytności bez Scytów czy Sarmatów, tylko kogo to obchodzi? Bez Arwernów, Bojów czy Tylis dalej mamy frakcje celtów i to dalej w więcej niż jednej konfiguracji(Galacja, Icenowie, Arewakowie). Podczas gdy bez Massagetów czy Scytów tracimy te FAJNE frakcje, z wieloma FAJNYMI orginalnymi jednostkami. Od dziś ustalmy zasady żeby było FAJNIE, pytanie tylko czym jest to FAJNIE i czy aby przypadkiem każdy nie ma innej definicji słowa FAJNIE. Dla jednego fajnym będzie zagranie setny raz bitwy Bojowie vs Arwernowie, dla kogoś innego nie bardzo.
    Vae Victis

  3. Użytkownicy którzy uznali post Ingvar77 za przydatny:


  4. #33
    Podczaszy Awatar Nikczemnik
    Dołączył
    Mar 2016
    Lokalizacja
    Centrum dowodzenia Watykanem
    Postów
    771
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    280
    Otrzymał 109 podziękowań w 70 postach
    Bachus - monotonność starć mieczy. Poza tym nad mapami trzeba się nagłowić, bo średnio wyobrażam sobie granie na Amravirze, czy mapie z meczu con Bachus vs Bobi, gdzie był od razu las i górka. Za takie podziękuje. Poza tym chętnie zobaczyłbym nomadów w turnieju.
    Turnieje :
    I,II,III & IV sezon ligi Rome 2
    Krwawe igrzyska
    Bursztynowy szlak 2v2
    Forumowa liga gwinta sezon I & II
    Turniej imienia x71 Medieval 2 - III miejsce
    Medievalowy turniej Galzaga - I miejsce

    Kampanie online :
    KO 38
    Wielka kampania antyczna 1.0 - Swebowie
    Wielka kampania antyczna 1.2 - Icenowie
    Oderint, dum metuant - Kimmeria

    Międzynarodowe :
    Cup of Nations 2017 - Armenia
    Cup of Nations 2018 - Icenowie
    Cup of Nations 2019 - Macedonia

  5. Użytkownicy którzy uznali post Nikczemnik za przydatny:


  6. #34
    Cześnik Awatar bachus81
    Dołączył
    Sep 2012
    Postów
    237
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    60
    Otrzymał 61 podziękowań w 41 postach
    Najważniejsze jest by odbyły się turnieje. By rozruszać naszą scenę TW.

    Debatowanie i marudzenie powinno zostać ograniczone do pewnych ram czasowych. Który to już raz czytam dziesiątki postów odnośnie zasad. Prawda jest taka, że jeszcze się taki nie urodził, który Polakom by dogodził.

    Mam nadzieję, że turniej 2 vs 2 się odbędzie.
    "Zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska. Być zwyciężonym, a nie ulec to zwycięstwo." marszałek Józef Piłsudski

  7. #35
    Moderatorzy Globalni
    Dołączył
    May 2010
    Postów
    3 568
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    734
    Otrzymał 726 podziękowań w 478 postach
    Podoba mi się opcja dołączenia nacji scytyjskich do turnieju. Macie pomysł na zasady dla tych nacji?

  8. #36
    Podczaszy Awatar Nikczemnik
    Dołączył
    Mar 2016
    Lokalizacja
    Centrum dowodzenia Watykanem
    Postów
    771
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    280
    Otrzymał 109 podziękowań w 70 postach
    Ja niestety nie mam dlc, ale wydaje mi się, że max 5 konnych łuków będzie optymalnym rozwiązaniem. Do tego ( luźna propozycja ) max 14 jazdy, w tym max 6/8 jazdy szturmowej.
    Turnieje :
    I,II,III & IV sezon ligi Rome 2
    Krwawe igrzyska
    Bursztynowy szlak 2v2
    Forumowa liga gwinta sezon I & II
    Turniej imienia x71 Medieval 2 - III miejsce
    Medievalowy turniej Galzaga - I miejsce

    Kampanie online :
    KO 38
    Wielka kampania antyczna 1.0 - Swebowie
    Wielka kampania antyczna 1.2 - Icenowie
    Oderint, dum metuant - Kimmeria

    Międzynarodowe :
    Cup of Nations 2017 - Armenia
    Cup of Nations 2018 - Icenowie
    Cup of Nations 2019 - Macedonia

  9. #37
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Co do frakcji nomadów to mam taki pomysł, że po prostu część armii można "spieszyć" i będzie w miarę optymalnie. Nadal to kwalifikuje się pod armię 1000-1200 luda, ale jednak może to coś pomóc przy udostępnieniu ich do gry. Wiadomo, że gramy na frakcjach z kampanii głównej.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #38
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Co do frakcji nomadów to mam taki pomysł, że po prostu część armii można "spieszyć" i będzie w miarę optymalnie. Nadal to kwalifikuje się pod armię 1000-1200 luda, ale jednak może to coś pomóc przy udostępnieniu ich do gry. Wiadomo, że gramy na frakcjach z kampanii głównej.
    Świetny pomysł...Już widzę te tłumy chętnych do gry nomadami z takimi zasadami. Nie ma to jak być zmuszonym do wydania kupy kasy na spieszoną kawalerię . Sam pomysł ich dopuszczenia jest bardzo dobry i cieszę się że nareszcie nasza scena się otwiera na taką możliwość. Graliśmy już jeden turniej z Nomadami i zabawa była naprawdę przednia,do dziś pamiętam swój kawaleryjski pojedynek z Asserorem . To zasady z krwawych igrzysk,bo o tym turnieju mowa :

    - Zakaz używania artylerii
    - Maksimum 6 takich samych jednostek (Nomadowie: maksimum 4 takie same jednostki)
    - Maksimum 6 jednostek piechoty do walki w zwarciu (w tym również topory)
    - Maksimum 12 jednostek piechoty (jednostki strzeleckie nie wliczają się w limit jednostek piechoty)
    - Maksimum 6 jednostek jazdy (Konni strzelcy nie wliczają się w limit jazdy) (Nomadowie: bez limitu jednostek jazdy)
    - Maksimum 6 jednostek strzeleckich (Konni strzelcy są w limicie strzelców) (Nomadowie: maksimum 8 jednostek strzeleckich)
    - Maksimum 1 rydwan lub 1 słoń (wliczani w limit kawalerii)
    - Generał nacji wlicza się do każdego limitu danego typu jednostek - wyjątek: generał rzymski i kartagiński (30 osobowy)
    - Zakaz używania tej samej nacji co przeciwnik
    - Zakaz używania środków obronnych

    Jeżeli naprawdę decydujecie się na dodanie koczowników,to trzeba by albo przenieść zasady z igrzysk albo zrobić indywidualne dla każdej nacji bo Massageci i Scytowie mają praktycznie samą szturmówkę i konne łuki i w wypadku ostrego ograniczenia tych typów jednostek dopuszczanie tych nacji nie ma sensu bo i tak ich nikt nie weźmie.
    Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.

  11. #39
    Moderatorzy Globalni
    Dołączył
    May 2010
    Postów
    3 568
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    734
    Otrzymał 726 podziękowań w 478 postach
    Też pamiętam jak grałem Nomadami w Krwawych i było super.

    Mnie te limity się podobają, czyli:

    Maksimum 4 takie same jednostki,
    Brak limitu jednostek jazdy
    Maksimum 8 jednostek strzeleckich.

    Czyli w ramach 2v2 dostajemy nację, która jest mocna kawaleryjsko, plus może ostro postrzelać.

  12. #40
    Podczaszy Awatar Nikczemnik
    Dołączył
    Mar 2016
    Lokalizacja
    Centrum dowodzenia Watykanem
    Postów
    771
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    280
    Otrzymał 109 podziękowań w 70 postach
    Jak dla mnie powinien być limit konnych strzelców do max 4/5. Dlaczego mielibyśmy faworyzować jakieś frakcje ?
    Turnieje :
    I,II,III & IV sezon ligi Rome 2
    Krwawe igrzyska
    Bursztynowy szlak 2v2
    Forumowa liga gwinta sezon I & II
    Turniej imienia x71 Medieval 2 - III miejsce
    Medievalowy turniej Galzaga - I miejsce

    Kampanie online :
    KO 38
    Wielka kampania antyczna 1.0 - Swebowie
    Wielka kampania antyczna 1.2 - Icenowie
    Oderint, dum metuant - Kimmeria

    Międzynarodowe :
    Cup of Nations 2017 - Armenia
    Cup of Nations 2018 - Icenowie
    Cup of Nations 2019 - Macedonia

Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Możesz edytować swoje posty
  •