Strona 341 z 368 PierwszyPierwszy ... 241291331339340341342343351 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 3 401 do 3 410 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #3401
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    W ósmej edycji, u Lizaków, tylko Slannowie mieli dostęp do wszystkich podstawowych rodzajów magii + wysokiej, Skinki mogły wybrać domenę bestii albo niebios. Dodatkowo Slann mógł rzucać czary-pociski przez Skinka, nie wiem tylko czy wszystkie, które znał, czy tylko z domeny Skinka-pośrednika (raczej stawiał bym, że wszystkie).

    U elfów nie pamiętam który lord/bohater jakie domeny mógł brać, wiem tylko o ogólnym dostępie domen dla HE i DE.

    Zmiany w kolejnych edycjach na pewno były, bo nawet w siódmej inaczej to wyglądało, przynajmniej dla Lizardów.

  2. #3402
    Wojski
    Dołączył
    Apr 2019
    Postów
    84
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 4 podziękowań w 4 postach
    Moim zdaniem to ta cała magia w grze jest tylko dodatkiem do kożucha

  3. #3403
    Moderatorzy Lokalni Awatar Asuryan
    Dołączył
    Apr 2019
    Lokalizacja
    Ulthuan
    Postów
    573
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    569
    Otrzymał 136 podziękowań w 95 postach
    W pewien sposób na pewno, choć jest kilka bardzo silnych czarów mogących znacząco zmienić przebieg bitwy. Chyba najbardziej jaskrawym przykładem tego jest pijawka użyta na dowódcy armii (podpakowana za pomocą 2 lpm).

    Co do ametystowego maga - to nie jest FLC, tylko najnowszy patch.
    "A mówiłem, że to moja wyspa!"

    Znany tutaj także jako Cysorz.

  4. #3404
    Wojski
    Dołączył
    Apr 2019
    Postów
    84
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 4 podziękowań w 4 postach
    Często najmocniejszą bronią maga jest wierzchowiec szczegòlnie dinozaury

  5. #3405
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    Ja tam mam wrażenie, że dobrze dobrana magia, taka, która uzupełni braki armii albo jeszcze bardziej wzmocni zalety, przy odpowiednim użyciu jest bardzo mocna. Bardziej celujemy w specjalistę niż ziomka od wszystkiego, żeby nie przepłacać za niepotrzebne umiejętności. Np. mój aktualnie ulubiony mag - skink-priest z magią bestii na terradronie. Biorę mu czar bursztynowa włócznia, czasem przyzwanie mantykory do tego i mam trudnego do złapania, dobrze pozycjonującego się i taniego snajpera, który, w razie potrzeby, może wyłączać strzelców bezpośrednim atakiem.

  6. Użytkownicy którzy uznali post Chaak za przydatny:


  7. #3406
    Pysiaczek Samicka Awatar Presidente
    Dołączył
    Dec 2010
    Lokalizacja
    Jabłonna k. Warszawy
    Postów
    2 172
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    206
    Otrzymał 230 podziękowań w 152 postach
    Zależy na czym gramy. Jak na singlu gdzie walczymy czasem przeciwko kilku biedaarmiom królów grobowców, gdzie komputer lubi się zbić w kupę to wszelkie wiry wchodzą idealnie


    Stary nick:kujon333


  8. #3407
    Moderatorzy Lokalni Awatar Asuryan
    Dołączył
    Apr 2019
    Lokalizacja
    Ulthuan
    Postów
    573
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    569
    Otrzymał 136 podziękowań w 95 postach
    No to fakt, ja ogólnie na TW od Szoguna 2 patrzę przede wszystkim na tryb pojedyńczego gracza, bo w multi gram w 99% kampanie co-op.
    "A mówiłem, że to moja wyspa!"

    Znany tutaj także jako Cysorz.

  9. #3408
    Moderatorzy Lokalni Awatar Asuryan
    Dołączył
    Apr 2019
    Lokalizacja
    Ulthuan
    Postów
    573
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    569
    Otrzymał 136 podziękowań w 95 postach
    Cytat Zamieszczone przez SaperHeart Zobacz posta
    A Ja osobiście uważam, że ten Patch jest z Bardzo dużym nerfem dla VC. IoN teraz tylko obejmuje 4 jednostki...Jestem Ciekaw jak to będzie rozwiązane jak w obszarze działania czaru znajdzie się więcej oddziałów. Jak komputer będzie przydzielał działanie wskrzeszenia/regeneracji...CA już tak kombinuje, że zaraz sama się pogubi...
    Z tego co się orientuję to wskrzeszanie/regeneracja jest w magii wampirzej (u wampirów i nekromantów), a nie w magii śmierci. W domenie śmierci są czary ofensywne (duchowa pijawka, purpurowe słońce Xereus), buffy (aspekt strasznego rycerza) i debuffy (fatum i ciemność). IoN jest w domenie wampirzej.
    "A mówiłem, że to moja wyspa!"

    Znany tutaj także jako Cysorz.

  10. #3409
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    Cytat Zamieszczone przez Cysorz Zobacz posta
    Z tego co się orientuję to wskrzeszanie/regeneracja jest w magii wampirzej (u wampirów i nekromantów), a nie w magii śmierci. W domenie śmierci są czary ofensywne (duchowa pijawka, purpurowe słońce Xereus), buffy (aspekt strasznego rycerza) i debuffy (fatum i ciemność). IoN jest w domenie wampirzej.
    Chodzi mi o Patch, a nie maga. Wiem jakie są czary w danej domenie. Jeżeli przeczytasz uważnie jeszcze raz to zrozumiesz, że chodzi mi o działanie. Wcześniej IoN działała na wszystkie jednostki objęte obszarem.

  11. Użytkownicy którzy uznali post SaperHeart za przydatny:


  12. #3410
    Moderatorzy Lokalni Awatar Asuryan
    Dołączył
    Apr 2019
    Lokalizacja
    Ulthuan
    Postów
    573
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    569
    Otrzymał 136 podziękowań w 95 postach
    Mag jest częścią patcha, ale ok, już rozumiem o co Ci chodzi.
    "A mówiłem, że to moja wyspa!"

    Znany tutaj także jako Cysorz.

Strona 341 z 368 PierwszyPierwszy ... 241291331339340341342343351 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •