Strona 9 z 26 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 258

Wątek: Dyskusja

  1. #81
    Pysiaczek Samicka Awatar Presidente
    Dołączył
    Dec 2010
    Lokalizacja
    Jabłonna k. Warszawy
    Postów
    2 172
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    206
    Otrzymał 230 podziękowań w 152 postach
    To są bardzo dobre zasady. Nie wyobrażam sobie, żeby ktoś brał do bitwy dwóch czempionów i snajpił mi gienka. Każdy z trzech bohaterów musi być innej kategorii. Trzeba by było jeszcze wyraźnie zaznaczyć w zasadach, których lordów nie można podbijać do 1500 (Rosjanie wybrali Sima Yi i Xu Chu). Ogólnie rzecz biorąc widzę, że to idzie w dobrą stronę, ku uczciwej rozgrywce. Podoba mnie się
    Sima Yi to jest ten strateg co podwyższa cooldown umiejek na całą mapę? On jest chyba zbugowany - podejrzewam, że zostanie naprawiony, o ile nie został naprawiony we wczorajszym patchu. Poza tym i tak gramy na klasycznym trybie chyba
    1. zbanowałbym generałów których trzeba odblokować , gra dopiero się pojawiła, wiele osób tych generałów nie będzie miało (rankedy są kompletnie popsute - odblokowanie ich to cud)
    Dong Zhuo dostajesz za pokonanie go w bitwie w kampanii - nie trzeba wygrywać kampanii, a jak odblokujesz jego to masz też Lu Bu
    1. Usunąłbym możliwość brania generałów z tej samej "domeny" czyli np. dwóch czerwonych.
    Na klasycznym trybie to aż tak za wiele sensu to nie ma chyba. Wystarczy zasad nie brania 2 razy tego samego gienka w danej fazie/ meczu


    Stary nick:kujon333


  2. #82
    Moderatorzy Lokalni Awatar Asuryan
    Dołączył
    Apr 2019
    Lokalizacja
    Ulthuan
    Postów
    573
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    569
    Otrzymał 136 podziękowań w 95 postach
    Cytat Zamieszczone przez william/kaszanka Zobacz posta
    7. Max 6 łuków chyba jest ok.
    8. Max 4 kawalerii (generałowie nie wliczają się w limit). Jest to chyba najbardziej optymalne. Nie będzie spamu koni, a jednocześnie umożliwi wzięcie jednostek kawalerii innych niż lordowie.
    9. Max 4 konne łuki - dla mnie spoko
    Dla mnie zaś max tego, max tamtego to nadmierna komplikacja. Max 4 identyczne oddziały według mnie w zupełności wystarczy. Przy nadmiernej komplikacji zasad po prostu się z turnieju wycofam.
    "A mówiłem, że to moja wyspa!"

    Znany tutaj także jako Cysorz.

  3. #83
    Stolnik Awatar william/kaszanka
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    1 188
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    130
    Otrzymał 134 podziękowań w 95 postach
    Cysorz, tutaj chodzi o to że jak nie ograniczymy pewych jednostek to na polu bitwy zobaczymy wyścigi konne będzie sama kawaleria. W momencie gdy nie będziesz chciał grać "spamowych" armii zasady nie będą zbyt skomplikowane
    Spoiler: 


    Turniej o Buławę Marszałka NTW - II miejsce
    Drużynowe Mistrzostwa Rome 2 - II miejsce
    Jesień Średniowiecza IV - III miejsce
    Nocne Granie Warhammer - I miejsce
    Turniej o tytuł Czempiona Mrocznych Bogów TWW - I miejsce

  4. #84
    Podczaszy
    Dołączył
    Feb 2016
    Postów
    700
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    183
    Otrzymał 260 podziękowań w 162 postach
    Cytat Zamieszczone przez Cysorz Zobacz posta
    Dla mnie zaś max tego, max tamtego to nadmierna komplikacja. Max 4 identyczne oddziały według mnie w zupełności wystarczy. Przy nadmiernej komplikacji zasad po prostu się z turnieju wycofam.
    Jak pisze Kaszanka tutaj chodzi o spam jednego rodzaju wojsk np bez ograniczenia na 6 łuków, bez problemu można wystawić armię złożoną z 18 jednostek łuków. Niektórym to przeszkadza niektórym nie trzeba podjąć męską decyzję co powinno być i tyle

    Co do reszty widzę większość się zgadza raczej, to ograniczenia na Sima Yi i Xu Chu jak reszta pisała tylko jest ważne na trybie "romance" więc nas nie dotyczy bo chodzi o umiejki danych bohaterów, które na trybie zwykłym nie istnieją więc nie ma co się martwić o ten zapis.

    Kwestia Lu Bu i Donga - odblokowuje się ich w kampanii ale pewnie będzie dużo osób które go nie będą miały i tutaj znów męska decyzja czy banujemy czy stosujemy pomysł Kaszanaki czyli bez banu i to jest lekka premia dla zapaleńców którzy go mają i będą go mogli raz sobie użyć, bo rozumie że obowiązuje zasada użycia gościa jeden raz w danym meczu.

    Mnie szczególnie ciekawi:
    - brak możliwości doboru dwóch genków z tej samej kategorii (np. dwóch z Awangardy, albo dwóch Czempionów). Uważam że to urozmaici nam armie.
    - brak możliwości powtarzania genków w meczu (np. Lu Bu mógłby być grany w 1 bitwie w meczu, podobnie jakiś genek z Czempionów). To też jest zawsze jakieś tam urozmaicenie.


    A co do Tych dwóch punktów ja całkowicie jestem za tym, wymusi to na graczach kombinowanie różnymi generałami a nie nauczenie się że np Guan Yu jest dobry to będę go zawsze grać, to samo tyczy się kolorów zielony wygrywa z wszystkimi innymi więc trzeba brać ich ^^
    Spoiler: 







  5. #85
    Łowczy Awatar Arminius
    Dołączył
    May 2019
    Postów
    111
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    18
    Otrzymał 37 podziękowań w 30 postach
    Cytat Zamieszczone przez william/kaszanka Zobacz posta


    11. Wielkość oddziałów: duże - od zawsze mecze multi odbywają się na jednostkach dużych. Nie wpływa to na płynność rozgrywki a jedynie na balans. Przejrzyjcie sobie wcześniejsze turnieje Rozmiar "średni" nie był nigdy używany (rozmiar "średnie" oznacza piechotę po 80 żołnierzy).
    Dokładnie, rozmiar oddziałów powinien być zmieniony na "duży". Zdaje się, że kiedyś w kontekście Warhammera robił o tych rozmiarach filmik "Legend of Total War", gdzie pokazywał, że jednak mniejsze rozmiary gorzej wpływają na balans. Trudno jest mi jednak powiedzieć czy analogiczna sytuacja ma miejsce w 3K. Także decyzja należy do organizatorów.

  6. #86
    Pysiaczek Samicka Awatar Presidente
    Dołączył
    Dec 2010
    Lokalizacja
    Jabłonna k. Warszawy
    Postów
    2 172
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    206
    Otrzymał 230 podziękowań w 152 postach
    Ale w warhammerze rozmiar jednostek to wpływał głównie na balans czarów i jedno-modelowych jednostek. Tutaj takich rzeczy nie ma - poza trybem romantycznym.


    Stary nick:kujon333


  7. #87
    Podczaszy
    Dołączył
    Feb 2016
    Postów
    700
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    183
    Otrzymał 260 podziękowań w 162 postach
    Cytat Zamieszczone przez Presidente Zobacz posta
    Ale w warhammerze rozmiar jednostek to wpływał głównie na balans czarów i jedno-modelowych jednostek. Tutaj takich rzeczy nie ma - poza trybem romantycznym.
    Nie do końca się z tym zgadam rozciągnięcie formacji i ilość modeli ma kolosalne znaczenie, z tego co mi wiadomo to kiedyś potwierdzono na streamie że balans jest robiony jak zawsze czyli domyślne ustawienie "duże" i że włączenie mniejszych lub większych może lekko go zaburzyć. Jak dobrze pamiętam to na mniejszych jednostkach kawaleria jeszcze bardziej przybierała na sile z racji dobrze trafionej szarży padali wszyscy piechurzy i było to zrobić łatwiej niż na "dużych" gdzie formacja mogła w jakimś stopniu poradzić sobie z szarżą koni. Na Wh jak wspominasz miało to większe znaczenie bo czary na początku totalnie się nie skalowały i robił twardy dmg czyli np 700hp i jak na dużych było to np 25% życia Lorda to na małych mogło to być już 50% albo i więcej. Z czasem zostało to poprawione i czary tez się skalowały tyle dla zainteresowanych w temacie.

    Podsumowując balans jednostek jest zawsze budowany w oparciu o opcję i fundusze dostępne na "szybkich" czyli tym rankingu multi który jest bardzo dobry -_-

    Ps. z racji, że w Chinach mamy opcję ekstremalną i bardzo dobrą optymalizację nie powinno być problemów, najprostszym rozwiązaniem problemu że ktoś gra na gorszym sprzęcie może być sprawdzenie jak wygląda gra dla danego gracz na obu rozmiarach i ewentualne zastosowanie ograniczenia dla niego raczej nikt nie będzie miał problemów jak się okaże że jedna czy dwie osoby będą musiał mieć mniejsze (ale wtedy pamiętanie o tym leży w opcji gracza z tą ulgą )
    Spoiler: 







  8. Użytkownicy którzy uznali post Mist za przydatny:


  9. #88
    Moderatorzy Globalni
    Dołączył
    May 2010
    Postów
    3 568
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    734
    Otrzymał 726 podziękowań w 478 postach
    Panowie, wielkie dzięki za Wasze uwagi. Też się nakręcam na turniej, jak widzę takie zaangażowanie uczestników.

    Podsumowując dotychczasową dyskusję, proponuję następujący kształt zasad:
    1. Zasady bitewne

    - Maksimum 4 takie same jednostki
    - Zakaz używania artylerii
    - Zakaz używania w tej samej bitwie dwóch generałów z tej samej kategorii (np. dwóch z Awangardy, albo dwóch Czempionów)
    - Zakaz powtarzania generałów w tym samym meczu (np. Lu Bu może być grany w jednej bitwie w meczu)
    - Zakaz używania środków obronnych

    Ustawienia bitwy:
    Fundusze: duże
    Wielkość oddziałów: duże
    Pora roku: wiosna
    Co do Lu Bu, to chociaż go nie mam - jestem za dopuszczeniem tego genka do gry. Jest opcja jego zdobycia przy odrobinie wysiłku - kto chce to zagrać na poważnie niech się postara.

    Co do limitów, zostawiłbym te max 4 takie same jednostki. Ta kawaleria jak dla mnie nie jest jednak aż tak bardzo OP. Stojących włóczni nie rozjedzie.

  10. #89
    Chłop Awatar Masteres
    Dołączył
    Jul 2017
    Postów
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Ja jestem za wyrzuciem Lu Bu on odbija od balansu totalnie

  11. #90
    Pysiaczek Samicka Awatar Presidente
    Dołączył
    Dec 2010
    Lokalizacja
    Jabłonna k. Warszawy
    Postów
    2 172
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    206
    Otrzymał 230 podziękowań w 152 postach
    A właśnie artylerię banujemy z rozgrywki?


    Stary nick:kujon333


Strona 9 z 26 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Możesz edytować swoje posty
  •