Strona 166 z 176 PierwszyPierwszy ... 66116156164165166167168 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 651 do 1 660 z 1753

Wątek: Potop Total War

  1. #1651
    Administrator*kotołak*archimandryta z Konstantynopola Awatar Eutyches
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    553
    Otrzymał 493 podziękowań w 352 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    Wysypywanie się moda do pulpitu udało się opanować ;P


    .
    Przypadłość nie jednego moda kiedyś, ale pograłem znowu, ten atak husarii i ta muza
    Trzeba będzie zbudować RON, od morza do morza
    "Gdyby można było skrzyżować człowieka z kotem, poprawiłoby człowieka, ale pogorszyłoby kota" — Mark Twain.

  2. #1652
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    Wysypywanie się moda do pulpitu udało się opanować ;P




    Ja ustawiałem w tym modzie dyplomację i nie zdradzał bot bezsensu, chyba, że ktoś pozmieniał przy AI. Usunięcie możliwości ataku na sojusznika bezsensu moim zdaniem. Ogólnie chętnie bym rzucił okiem jak teraz wygląda AI, dyplomacja, mechanika gry w modzie.

    Na bardzo trudnym bot zawsze będzie zdradzał, tego akurat nie da się zmienić, na trudnym bot już będzie bardziej racjonalny.

    Jeśli chodzi o AI to zapewne się zdziwisz jakie tam cuda się porobiły nie mniej miła będzie pomoc fachowca w tym temacie

  3. #1653
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    W starsze wersje się nie dało grać, bo był jakiś błąd związany z animacją oddawania salwy przez jednostkę strzelecką, coś w tym ogarnęliście? Chętnie bym rzucił okiem jakbyście wrzucili jakiegoś linka, np. na pw.

  4. #1654
    Wielki Kuń Awatar Lwie Serce
    Dołączył
    Mar 2012
    Lokalizacja
    Siodło rumaka
    Postów
    9 896
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    452
    Otrzymał 326 podziękowań w 212 postach
    Screeny bardzo ładne, dobrze wykonane jednostki ale ja żebym pobrał to dopiero jak będą zmienione tekstury koni, bez nich niestety dla mnie nie przejdzie

    Niech żyje Gwardia!

  5. #1655
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    Panowie, chciałem dodać trochę stałych fortów do różnych frakcji bo gdzieniegdzie mapa wydaje się być pusta.
    Problem polega na tym, że chyba coś zepsułem i gdy wejdę teraz jakąś jednostką do tego fortu to jego nazwa automatycznie się przesuwa (co dziwne w następnej turze wraca na swoje miejsce)


    http://fotowrzut.pl/7CL4D3RSCT

    Wie ktoś jak to naprawić?

  6. #1656
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Fortów miało specjalnie nie być.

  7. #1657
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    Jak to miało nie być?

  8. #1658
    Stolnik Awatar HellVard
    Dołączył
    Jul 2010
    Postów
    1 156
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    95
    Otrzymał 158 podziękowań w 102 postach
    Nazwy fortów to tak naprawdę księżniczki nieaktywnej frakcji z przezroczystą teksturą Co oczywiste, agenci obcych frakcji (poza szpiegami) nie mogą przebywać w osadach czy fortach kontrolowanych przez inne nacje, toteż owe księżniczki - nazwy fortów da się tam umieścić tylko "siłą", tj. za pomocą skryptu. Umieszczenie garnizonu w danym forcie, nawet jeżeli był on nasz już wcześniej, skutkuje tym samym, co zdobycie go, czyli wypchnięciem z niego obcych agentów. Przy następnej turze skrypt znowu się aktywuje i umieszcza księżniczkę z powrotem w miejscu fortu. Mam ten sam problem w swoim modzie i nie znalazłem rozwiązania. Problem teoretycznie nie jest bardzo uciążliwy, bo sam się naprawia w kolejnej turze, ale po wypchnięciu księżniczki z fortu da się ją obrać jako cel zabójcy lub rozmów dyplomatycznych

  9. #1659
    Chłop
    Dołączył
    May 2019
    Lokalizacja
    Polska
    Postów
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 6 podziękowań w 1 poście
    Kiedy można się spodziewać Czerwcowej wersji moda ?

  10. #1660
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    Cytat Zamieszczone przez rockfan98 Zobacz posta
    Kiedy można się spodziewać Czerwcowej wersji moda ?
    wyjasniłem na discordzie

Strona 166 z 176 PierwszyPierwszy ... 66116156164165166167168 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Falcom Total War 3 : The Total Conquest
    By in forum Mody wszelakie
    Odpowiedzi: 81
    Ostatni post / autor: 02-01-2020, 13:39
  2. [Recenzje modów] Sicilia Total War (mod do Rome: Total War)
    By Arroyo in forum Archiwalne wiadomości
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-03-2014, 12:38
  3. Napoleon total war vs Empire total war
    By vinett in forum Napoleon: Total War
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 18-08-2011, 07:38

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •