Strona 7 z 10 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 91

Wątek: Pytania i odpowiedzi

  1. #61
    Podczaszy
    Dołączył
    Feb 2016
    Postów
    700
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    183
    Otrzymał 260 podziękowań w 162 postach
    Cytat Zamieszczone przez Hadvar Zobacz posta
    1. Zniszczona została jedynie brama. Zostanie ona odbudowana za darmo.

    2. Dopóki nie znajdziesz sposobu na wydobycie Gromrilu nie możesz z nią nic zrobić.

    3. To już Twoja decyzja. Możesz w nim ważyć piwo jeśli chcesz, możesz też go zburzyć.
    Ok to w takim razie mam kilka ciekawych pomysłów itd

    Ps. Jak ten post o ataku na port jest moim eventem to miało być na inną prowincję ale wyszło idealnie i bardzo ładny opis oby tak dalej, ku chwale Imperium! ^^
    Spoiler: 







  2. #62
    Podczaszy
    Dołączył
    Feb 2016
    Postów
    700
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    183
    Otrzymał 260 podziękowań w 162 postach
    Szybkie pytanie do MG

    W sumie jak zrobiłem aktualke to mam kolejne ważne dla mnie pytanie, w tej turze wybuduje wszędzie praktycznie drogi żeby przemieszczać się w jedną turę na moje granice itd. I tutaj mam pytanie jak wygląda sprawa z garnizonem wojskowym czy jest opcja wybudowania jednostki np w innym mieście i przekazania jej na rzecz garnizonu innego miasta chodzi mi tutaj głównie o fakt, że kurde garnizon mógłby składać się z lepszych jednsotek itd i czy w takim wypadku muszę wszędzie mieć koszary np na 4 czy 5 poziomie bo aż tyle slotów rekrutacyjnych nie jest mi potrzebne.

    Na zasadzie jak będę budować garnizon to jednak zjada to sloty rekrutacji więc i tak zamierzam zrobić sobie kilka prownicji z barakiem na full ale np w jakiejś mniejszej wiosce to już słabo.

    Czekam jak to ma wyglądać bo wtedy zupełnie to zmieni podejście co do budowy wojska i garnizonu.
    Spoiler: 







  3. #63
    Podkomorzy Awatar Hadvar
    Dołączył
    Feb 2017
    Lokalizacja
    Altdorf
    Postów
    1 281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 020
    Otrzymał 332 podziękowań w 224 postach
    Jednostki do garnizonu możesz transportować. Wystarczy że masz koszary np. w Nagronath, skąd możesz wysłać do Ziem Śmierci. Pamiętaj że jednostki z garnizonu raz umieszczone nie mogą być ponownie przemieszczone, chyba że ponownie zapłacisz ich pełną cenę rekrutacji, ale za to są całkowicie darmowe w utrzymaniu.
    Spoiler: 






    Quam dulce et decorum est pro patria mori

  4. #64
    Podczaszy
    Dołączył
    Feb 2016
    Postów
    700
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    183
    Otrzymał 260 podziękowań w 162 postach
    Cytat Zamieszczone przez Hadvar Zobacz posta
    Jednostki do garnizonu możesz transportować. Wystarczy że masz koszary np. w Nagronath, skąd możesz wysłać do Ziem Śmierci. Pamiętaj że jednostki z garnizonu raz umieszczone nie mogą być ponownie przemieszczone, chyba że ponownie zapłacisz ich pełną cenę rekrutacji, ale za to są całkowicie darmowe w utrzymaniu.
    Ok mniej więcej rozumie czyli musiałbym zrekrutować i przenieś "ruchem armii" do miejsca docelowego i wtedy już jest w kolejnej turze jako garnizon tak ?

    Swoją drogą rozpisałem co robię z jeńcami czekam na wasz ruch MG
    Spoiler: 







  5. #65
    Cześnik Awatar Tomas
    Dołączył
    Jan 2018
    Postów
    254
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    57
    Otrzymał 171 podziękowań w 104 postach
    Możemy twój post o krasnoludzkich niewolnikach wstawić do głównego wątku? Jest tak dobrze napisany, że aż szkoda czasu, by coś pisać od nowa, a chyba żadna z zawartych w nim informacji nie jest tajemnicą

  6. #66
    Podczaszy
    Dołączył
    Feb 2016
    Postów
    700
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    183
    Otrzymał 260 podziękowań w 162 postach
    Cytat Zamieszczone przez Tomas Zobacz posta
    Możemy twój post o krasnoludzkich niewolnikach wstawić do głównego wątku? Jest tak dobrze napisany, że aż szkoda czasu, by coś pisać od nowa, a chyba żadna z zawartych w nim informacji nie jest tajemnicą
    Oczywiście(tylko przeczytajcie czy nie ma gdzieś literówki albo czegoś takiego sorka ale niestety z tym mam problem jak coś piszę z przerwami to niekiedy mi to ucieka) przy okazji w związku z rekrutacją ciekawego potworka do mojej armii postaowiłem dodać nową postać fabularną niedługo rozpiszę historię do końca przy okazji proszę o pociągnięcie wątku z nekromantą oraz napisanie mi co się stało z moim kapitanem chyba, że to potem

    Ps. Tylko co do krasnali to musi być ich decyzja bo to wiąże się z kolejnym rozpisaniem tej historii wydaje mi się, że któryś z MG musi zdecydować co będzie ich odpowiedzią wtedy dowiecie się co ich dalej czeka
    Spoiler: 







  7. #67
    Cześnik Awatar Tomas
    Dołączył
    Jan 2018
    Postów
    254
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    57
    Otrzymał 171 podziękowań w 104 postach
    Już podjęliśmy wspólną decyzję, w nocy albo jutro to rozpiszę.

  8. #68
    Podczaszy
    Dołączył
    Feb 2016
    Postów
    700
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    183
    Otrzymał 260 podziękowań w 162 postach
    Super, proszę a oto dalsza cześć historii z mojej strony po podjęciu decyzji mam nadzieję, że się spodoba

    Szybkie pytanie do MG

    1. Swoją drogą jak w tym na dole proszę o wycenę jeńców i jak pisałem z racji na sporo sprzedaż w kolejnej turze o ile się zgodzicie chciałbym ulepszyć "Targ Niewolników" w Nagronath proszę o podanie kosztu ile złota będzie wymagała ta inwestycja.

    2. Szybkie pytanie jak mam napisane, że muszę wrócić do stolicy to jak wyślę samego Lorda(który ma konia) to dotrze tam w kolejnej turze bo coś chyba było wspominane że jazda sama jest szybsza przy okazji będą już wszędzie drogi

    Dzięki za wątek z nekromantą postaram się coś fajnego wymyślić
    Spoiler: 







  9. #69
    Podkomorzy Awatar Hadvar
    Dołączył
    Feb 2017
    Lokalizacja
    Altdorf
    Postów
    1 281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 020
    Otrzymał 332 podziękowań w 224 postach
    1. Krasnoludy słyną z oporu i niechęci do pracy na rzecz ciemiężycieli, w związku z tym ich cena jest stosunkowo niska - 1 złota moneta za 1 krasnoluda. Co do ulepszenia targu obawiamy się że może to nie przynieść zbyt dużych dochodów. Obecny budynek w zupełności zaspokaja zapotrzebowanie na niewolników.

    2. Tak, możesz tak zrobić. Ale przemyśl to najlepiej jeszcze raz.

    Spoko
    Spoiler: 






    Quam dulce et decorum est pro patria mori

  10. #70
    Podczaszy
    Dołączył
    Feb 2016
    Postów
    700
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    183
    Otrzymał 260 podziękowań w 162 postach
    Cytat Zamieszczone przez Hadvar Zobacz posta
    1. Krasnoludy słyną z oporu i niechęci do pracy na rzecz ciemiężycieli, w związku z tym ich cena jest stosunkowo niska - 1 złota moneta za 1 krasnoluda. Co do ulepszenia targu obawiamy się że może to nie przynieść zbyt dużych dochodów. Obecny budynek w zupełności zaspokaja zapotrzebowanie na niewolników.

    2. Tak, możesz tak zrobić. Ale przemyśl to najlepiej jeszcze raz.

    Spoko
    Hmm nie spodziewałem się, że krasnale są tak bezużyteczne trudno ;> w takim razie nastąpiła mała zmiana planów, napisałem post co się dzieje który przy okazji adresuje problem z nowo odkrytymi kopalniami. Przy okazji pojawiła się nowa postać fabularna. Z racji, że już były ruchy wojska więc Lord z wojskiem będzie wracać od kolejnej tury jak w poście (XII).

    Powiem wam, że fajna historia z tego wychodzi mi się podoba, no może poza jakimiś krasnoludzkimi partyzantami kolejny problem mi daliście
    Spoiler: 







  11. Użytkownicy którzy uznali post Mist za przydatny:


Strona 7 z 10 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Możesz edytować swoje posty
  •