Strona 169 z 176 PierwszyPierwszy ... 69119159167168169170171 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 681 do 1 690 z 1753

Wątek: Potop Total War

  1. #1681
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez Eutyches Zobacz posta
    Muszę przyznać, że dać muzę z mojego ulubionego, obok Baldurów cyklu cRPG, to strzał w dziesiątkę
    Jest modyfikacja niestabilna, czasem trzeba kilkakrotnie startować i wywala np. przy wyborze państwa, albo jak chce się kontynuować.
    Stare sposoby ratują sytuację u mnie, czyli skasowanie map.rwm i w katalogu i:\SteamGry\steamapps\common\Medieval II Total War\mods\potop\data\ui\
    pliki battle.sd shared.sd strategy.sd
    regenerują się i jakiś czas jest dobrze, nie ruszać tych z rozszerzeniem xml.
    Szkoda, że CA nie chce tymi czasami się zająć, ale mamy fajną modyfikację i tak.
    Pytanie mam, jak z wydarzeniami historycznymi jest? Mam zamiar jak wykończę ludzi i elfy w Śródziemiu, przysiąść do RONu i wykończyć banderowców^^

    edit:

    Od strony graficznej jestem pełen uznania, szczególnie bitwy w nocy; nawet lepsza od Colonializm 1600 na silnik Empire, choć tutaj to chyba kwestia gustu by wchodziła.

    Wywalanie do pulpitu przy wyborze frakcji to był chyba mankament wszystkich modów na początku, potem ktoś na to patent wymyślał ale myśle, że to akurat najmniej przeszkadza w grze. Dobrze, że o tych plikach z końcówkę .sd przypomniałeś. Jakoś nie moge się zabarać to pogrania moda po pierwszym podejściu, gdzie ciągle mnie wywalało.

    AI bitewne dziwnie działa.
    Ostatnio edytowane przez Piter ; 29-08-2019 o 15:50

  2. #1682
    Administrator*kotołak*archimandryta z Konstantynopola Awatar Eutyches
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    553
    Otrzymał 493 podziękowań w 352 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    Wywalanie do pulpitu przy wyborze frakcji to był chyba mankament wszystkich modów na początku, potem ktoś na to patent wymyślał ale myśle, że to akurat najmniej przeszkadza w grze. Dobrze, że o tych plikach z końcówkę .sd przypomniałeś. Jakoś nie moge się zabarać to pogrania moda po pierwszym podejściu, gdzie ciągle mnie wywalało.

    AI bitewne dziwnie działa.
    U mnie jest tak i na 200% to powoduje wywalanie, nie pamiętam już co trzeba zrobić by to zmienić, ale pamiętam jak Araven robił spolszczenie i coś tam kombinował z TEXT



    AI bitewne zachowuje się ciekawie, już kilka razy mnie zaskoczyło, gram na kamerze generalskiej, poziom średni; np. stoją banderowcy na wzniesieniu i nawalają w moich czym się da ale nie dadzą się sprowokować i trza zaiwaniać na górę, ot taka mała rzeźnia wyszła
    U mnie na tyle rzadko wywala, że spokojnie można grać, ja zastosowałem patch na 4gb, tak przy okazji TA z MOSem i już jest inaczej.
    Ostatnio edytowane przez Eutyches ; 31-08-2019 o 23:02 Powód: nie aktualne
    "Gdyby można było skrzyżować człowieka z kotem, poprawiłoby człowieka, ale pogorszyłoby kota" — Mark Twain.

  3. #1683
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    Bardzo przepraszam o moją nieobecność ale mam aktualnie wiele problemów zdrowotnych i rodzinnych, także nie mam czasu na obserwowacje forum ani tym bardziej pracę nad modem. bardzo proszę o zrozumienie i przepraszam raz jeszcze. Jednocześnie dziękuję za wszystkie komentarze zarówno te pochlebne jak i te z własnymi uwagami. Pierwsze co należy zrobić przy modzie to musi siąść przy nim ogarnieta osoba i pousuwac wszystkie błędy bo moim zdaniem kontynuujac pracę teraz tylko skumulujemy liczbę błędów w następnych wersjach

  4. Następujących 2 użytkowników podziękowało goro496 za ten post:


  5. #1684
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez Eutyches Zobacz posta
    U mnie jest tak i na 200% to powoduje wywalanie, nie pamiętam już co trzeba zrobić by to zmienić, ale pamiętam jak Araven robił spolszczenie i coś tam kombinował z TEXT



    AI bitewne zachowuje się ciekawie, już kilka razy mnie zaskoczyło, gram na kamerze generalskiej, poziom średni; np. stoją banderowcy na wzniesieniu i nawalają w moich czym się da ale nie dadzą się sprowokować i trza zaiwaniać na górę, ot taka mała rzeźnia wyszła
    U mnie na tyle rzadko wywala, że spokojnie można grać, ja zastosowałem patch na 4gb, tak przy okazji TA z MOSem i już jest inaczej.
    Chodziło mi o to, że łatwo rzuca strzeleckie jednostki i można je wybić konnicą, bo nie mają osłony. To AI bitewne tak działa z moim kampanijnym, jeśli chodzi o to, że potrafi się okopać na wzgórzu i nie dać się prowokować, bo to powiązane.

  6. #1685
    Chłop Awatar KARIM_Mehmed
    Dołączył
    Feb 2019
    Lokalizacja
    CK
    Postów
    21
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 20 podziękowań w 8 postach
    W nowej wersji już nie ma tego błędu z wywalaniem do pulpitu przy wyborze frakcji. Jeśli wam wywala to widocznie, są jakieś pliki, które trzeba usunąć. Później to sprawdzę jeszcze, możliwe, że jest podobnie jak przy starszych wersjach i wystarczy tam usunąć kilka zbędnych plików, które wam się wygenerują same później przy wczytaniu nowej rozgrywki na waszym PC.
    Najrozsądniejszym wyjściem będzie, jeśli skupimy się teraz ogólnie na usuwaniu błędów, zanim zaczniemy pracować na poważnie nad nowymi rzeczami. Co do ludzi pracujących nad modem to ja jestem od strony graficznej i tekstowej w modzie no i też od kontaktu z ludźmi głównie na forach i aplikacjach wszystkich, a Goro jest od całej głównej bazy, jednostek i bitew, jeśli jego nie ma to mod się nie rusza też do przodu, co chyba oczywiste Teraz przez pewien okres czasu nie będzie mógł pracowac nad modem, ja przez ten czas spróbuję dalej ogarniać grafikę i poprawić kilka błędów w plikach tekstowych. Wino się zadeklarował, że nam pomoże przy muzyce jeszcze. Szukamy teraz kogoś kto nam pomoże przy usuwaniu błędów i zbędnych plików. Swoją drogą to jak czytam jakie są problemy u niektórych to mam wrażenie jakbym ja miał "lepszą" wersję moda od waszej z mniejszą iloscią błędów.

  7. #1686
    Podkomorzy Awatar Wonsz
    Dołączył
    Jul 2012
    Lokalizacja
    Kattegat
    Postów
    1 718
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    237
    Otrzymał 88 podziękowań w 64 postach
    generalnie jest bardzo klimatycznie i fajnie, jest parę uwag dotyczących samej rozgrywki:

    - Budowla Sicz Zaporoska daje jakieś niebotyczny zysk (budynek ma tam chyba z 15tyś dochodu) i po podbiciu staje się dla RON istną kopalnią złota. Można by walnąć skrypt ,który ten budynek usuwa gdy nad prowincją nie panują Kozacy.
    - Wymieranie rodów to jakaś plaga. Do roku 1680 wymarła i w efekcie czego rozpadła się: Anglia, Rosja, Imperium Osmańskie. Niderlandy podbiły cała prawie Francje i Włochy, w efekcie czego na arenie państw zostało moje (RON) i z 5 innych. I ja również cierpie na poważne braki generałów.
    - Trochę kłuje w oczy niejednolitość stylu graficznego dla jednostek, jedni są wykonani w ten a drudzy inny sposób. No i szkoci najemnicy nie mają tekstur, są na polu bitwy jako duchy. Ale to akurat marginalna kwestia.
    -Trochę powtarzalna muzyka ale z tego co słyszałem to jest to kwestia już zgłoszona i znana

    A co na plus?
    Całkiem niezła stabilność (no do jakiś tam cudów to jeszcze daleko, ale one zazwyczaj były tworzone przez zespoły moderskie i to w czasach gdy hype na medievala 2 był większy)
    Immersja (na ogromny plus nowe budynki, aż chciało by się jeszcze więcej )
    Jednostki bardzo ładne
    Nie ma problemów z oblężeniami, co jak na moda stawiającego na epoke wyposażoną w broń palną, można uznać za niebywałe osiągnięcie
    Mury na arenie bitewnej z moda 1648 dodają mnóstwo immersji i klimatu, czuć że to nie po prostu pokolorwany średniowieczny zamek.
    Koszty utrzymania, spore powodują, że należy bardzo rozważnie budować nasze armie, czasem lepiej po prostu wyszkolić czerń niż jakiś porządny oddział, mając naprawdę potężną gospodarke i wykorzystując to nienaturalne bogactwo Siczy, jestem w stanie wystawić może z 12 regimentów husarii zanim zaczęłoby mnie to rujnować finansowo. I tak jest fajnie, bo nie byłoby frajdy, gdyby wszystkie bitwy kończyły się masakrą, nie wszędzie mogę wysłać husarzy
    "Liczko ma gładkie i mowę kwiecistą
    Czarci ten pomiot z naturą nieczystą
    Życzenia Twe spełni zawsze z ochotą
    Da Ci brylanty i srebro i złoto
    Lecz kiedy przyjdzie odebrać swe długi
    Skończą się śmiechy, serdeczność, przysługi
    W pęta Cię weźmie zabierze bogactwo
    Byś cierpiał katusze, aż gwiazdy zgasną"


  8. #1687
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez Wonsz Zobacz posta
    jestem w stanie wystawić może z 12 regimentów husarii zanim zaczęłoby mnie to rujnować finansowo. I tak jest fajnie, bo nie byłoby frajdy, gdyby wszystkie bitwy kończyły się masakrą, nie wszędzie mogę wysłać husarzy
    No właśnie, a jakby było jeszcze drożej to by było więcej frajdy, bo bot sobie radzi lepiej z mniejszymi ilościami wojsk. Jak jest powyżej 2 pełnych flag na prowincje to już totalnie sobie nie radzi.

  9. #1688
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    Piter Ty jesteś w stanie popatrzeć do tego AI? tak żeby to miało ręce i nogi?

    Jeśli chodzi o sprawę braku generałów to ja bym zaproponował taką rzecz, iż generałowie pojawiali by się w formie armii spawnowych, można im wtedy dodać między innymi portrety historyczne, co uważacie?

  10. #1689
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Cytat Zamieszczone przez KARIM_Mehmed Zobacz posta
    ...Swoją drogą to jak czytam jakie są problemy u niektórych to mam wrażenie jakbym ja miał "lepszą" wersję moda od waszej z mniejszą iloscią błędów.
    wersja steam nadpisuje niektóre pliki, np. zauważyłem, że jak miałem steamową to mi niektóre pliki bin z tekstem nie chodziły w modzie The last Kingdom, a gra brała sobie czy tam podmieniała te z podstawki. Wywaliłem więc w cholerę tą badziewną wersję steam i teraz używam tylko i wyłącznie pudełkowej, która w żaden sposób nie ingeruje w pliki.

    Tak więc być może stąd różnice - jedni mają steamowy chłam a Ty pudło
    Ostatnio edytowane przez wino ; 04-09-2019 o 19:08
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  11. Użytkownicy którzy uznali post wino za przydatny:


  12. #1690
    Chłop Awatar KARIM_Mehmed
    Dołączył
    Feb 2019
    Lokalizacja
    CK
    Postów
    21
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 20 podziękowań w 8 postach
    Cytat Zamieszczone przez goro496 Zobacz posta
    Jeśli chodzi o sprawę braku generałów to ja bym zaproponował taką rzecz, iż generałowie pojawiali by się w formie armii spawnowych, można im wtedy dodać między innymi portrety historyczne, co uważacie?
    Uważam to za dobry i rozsądny pomysł.

    Cytat Zamieszczone przez wino Zobacz posta
    wersja steam nadpisuje niektóre pliki, np. zauważyłem, że jak miałem steamową to mi niektóre pliki bin z tekstem nie chodziły w modzie The last Kingdom, a gra brała sobie czy tam podmieniała te z podstawki. Wywaliłem więc w cholerę tą badziewną wersję steam i teraz używam tylko i wyłącznie pudełkowej, która w żaden sposób nie ingeruje w pliki.

    Tak więc być może stąd różnice - jedni mają streamowy chłam a Ty pudło
    Wydaje mi się, że masz racje, miałem problemy z grami ze Steam już nie raz
    Dlatego Steam nie polecam, a zwłaszcza grania w mody do gier ze Steamu.

  13. Użytkownicy którzy uznali post KARIM_Mehmed za przydatny:


Strona 169 z 176 PierwszyPierwszy ... 69119159167168169170171 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Falcom Total War 3 : The Total Conquest
    By in forum Mody wszelakie
    Odpowiedzi: 81
    Ostatni post / autor: 02-01-2020, 13:39
  2. [Recenzje modów] Sicilia Total War (mod do Rome: Total War)
    By Arroyo in forum Archiwalne wiadomości
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-03-2014, 12:38
  3. Napoleon total war vs Empire total war
    By vinett in forum Napoleon: Total War
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 18-08-2011, 07:38

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •