Strona 49 z 58 PierwszyPierwszy ... 394748495051 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 481 do 490 z 576

Wątek: Dyskusje ogólne

  1. #481
    Wojski
    Dołączył
    Jul 2010
    Postów
    89
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 11 podziękowań w 8 postach
    Jak tam kolegów wrażenia z gry tym modem? bo mam w sumie dwie kwestie, z którymi mogę się podzielić:
    1 - krótka - muzyka. Owszem, jest submod, który miał wprowadzić elementy muzyki z medka II i innych gier TW, ale póki co - grając Anglią, mam w zasadzie dwie ścieżki z ToB pomieszane z ze ścieżką właściwą dla Egiptu... Nie wiem, czy ten submod nie jest skorelowany z nacjami, ale póki co dość średnio i jakoś nie mogę wejść w klimat w trakcie gry, co aż szkoda biorąc pod uwagę klimatyczną wstawkę już w menu.

    2. Prowincje, a raczej ich brak. Ok, rozumiem zamysł, że chcieli umożliwić faktyczne zarządzanie miastem bez konieczności korelowania tego z pozostałymi miastami jak w innych nowszych grach TW, ale nie jestem do tego przekonany, ponieważ to nie medek drugi, gdzie w ramach jednego miasta/zamku można było wpakować zarówno budynki od higieny, jak i od treningu etc, przez co obecnie każde miasto w zasadzie musi mieć budynki do jedzenia i higieny (ze trzy sloty włącznie z głównym), co przy w miarę średnim rozwoju prowadzi do tego, że za zbudowanie armii odpowiada jedno miasto, a co w przypadku jego utraty oznacza lekki amen w pacierzu.

    Pamiętam, że w poprzednich wersjach tego moda prowincje utrzymano i imo średnio, że porzucili ten pomysł na rzecz prowincji=miasta. W ramach obecnych TW minor settlements mogą przejąć część mniej istotnych budynków pozwalając na specjalizację prowincji, albo odpowiedni rozwój miasta.

    Powyższe to ofc perspektywa casuala, do którego nie wiem, czy ten mod jest skierowany, więc jestem gotowy na krytykę od bardziej pro graczy

  2. #482
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Jakiś link do pobrania moda?

  3. #483
    Administrator*kotołak*archimandryta z Konstantynopola Awatar Eutyches
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 446
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    553
    Otrzymał 493 podziękowań w 352 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    Jakiś link do pobrania moda?
    tutaj:

    http://forum.totalwar.org.pl/showthr...l=1#post469830

    tudzież, aczkolwiek

    https://steamcommunity.com/sharedfil...?id=1429109380
    "Gdyby można było skrzyżować człowieka z kotem, poprawiłoby człowieka, ale pogorszyłoby kota" — Mark Twain.

  4. Użytkownicy którzy uznali post Eutyches za przydatny:


  5. #484
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Fajny modzik. Szkoda, że mapy się nie da zmodować.

  6. #485
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Fajnie się grało dopóki nie zobaczyłem, że Węgry wypowiedziały mi wojnę i zaatakowały najbardziej śmieciowym wojskiem. Serio problem z medka 2 jest dalej w atylli, nie to co ta firma odpierdziela ze sztuczną inteligencją to dramat. Jak będą musiał masy śmieciowych wojsk pokonywać to wracam do modów do medka 2, bo tam to działa

  7. #486
    Administrator*kotołak*archimandryta z Konstantynopola Awatar Eutyches
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 446
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    553
    Otrzymał 493 podziękowań w 352 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    Fajnie się grało dopóki nie zobaczyłem, że Węgry wypowiedziały mi wojnę i zaatakowały najbardziej śmieciowym wojskiem. Serio problem z medka 2 jest dalej w atylli, nie to co ta firma odpierdziela ze sztuczną inteligencją to dramat. Jak będą musiał masy śmieciowych wojsk pokonywać to wracam do modów do medka 2, bo tam to działa
    A Ty byś nie mógł użyć swoich czarów? Może nasz KAM by coś podpowiedział? Szkoda takiego potencjału, choć mi tam żadne armie nie przeszkadzają, ważne by Polska była od morza do morza
    "Gdyby można było skrzyżować człowieka z kotem, poprawiłoby człowieka, ale pogorszyłoby kota" — Mark Twain.

  8. #487
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez Eutyches Zobacz posta
    A Ty byś nie mógł użyć swoich czarów? Może nasz KAM by coś podpowiedział? Szkoda takiego potencjału, choć mi tam żadne armie nie przeszkadzają, ważne by Polska była od morza do morza
    Nie jestem programistą, jak w medku 2 zacząłem kombinować to bez żadnej fachowej wiedzy od zera hobbystycznie i tylko tam umiem, chyba, nie wiem jak w ogóle się dobrać do plików atylli i mi się nie chce.

    To samo mnie od oryginalnej atylli odrzuciło, rozegrałem jakimiś barbarzyńcami 40 tur i jak mnie armie złożone z najtańszych włóczników zaczyły atakować to olałem i nie wracałem. W medka2 też już nie gram ale jak ju z bym miał wybierać to medek2>atylla.

  9. #488
    Troublemaker Awatar Nezahualcoyotl
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Hidden Castle
    Postów
    6 638
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    373
    Otrzymał 893 podziękowań w 599 postach
    Pomijając już tworzenie przez AI pełnych armii w skład których wchodzą najgorsi z najgorszych największym mankamentem w samym Medieval2 są kompletnie debilne decyzje któtych esencją jest ,np. zaatakowanie gracza-sojusznika tyko aby w następnej turze poprosić o zawieszenie broni ...


    In quexquichcauh maniz camanahuatl ayc pollihuiz yn iteno yn itauhca in Mexico-Tenochtitlan


    Jeśli avek to tylko z Indianką!
    *************************
    https://www.youtube.com/channel/UCo3...6M-C3c_Wc_57BQ

    *************************
    Był czas kiedy osobnika owego zwano @zajac.





  10. #489
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez Nezahualcoyotl Zobacz posta
    Pomijając już tworzenie przez AI pełnych armii w skład których wchodzą najgorsi z najgorszych największym mankamentem w samym Medieval2 są kompletnie debilne decyzje któtych esencją jest ,np. zaatakowanie gracza-sojusznika tyko aby w następnej turze poprosić o zawieszenie broni ...
    Ja mówię o graniu na modach gdzie to jest naprawione.

    Tu nie jest jednak tak źle jak pograłem jeszcze trochę.

  11. #490
    Administrator*kotołak*archimandryta z Konstantynopola Awatar Eutyches
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 446
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    553
    Otrzymał 493 podziękowań w 352 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    Ja mówię o graniu na modach gdzie to jest naprawione.

    Tu nie jest jednak tak źle jak pograłem jeszcze trochę.
    A widzisz, ale wiadomo człowiek ma czasem dość tego AI, a na przestrzeni lat zrobiono AI co wygrywa w szachy z najlepszymi ludzkimi graczami, zresztą nie tylko w szachy, a tutaj namiestki nie ma czasem jakiekolwiek myślenia. I im dalej to gorzej, choć dużo zależy też preferencji gracza ludzkiego jak to ocenia....
    ///////////

    Ja nauczony doświadczeniem smutnym^^ ale to nie ten temat, to stosuję zasadę 100 tur.
    Jeżeli gra z serii Total War, albo mod daje pupy, to daje, ale czasem jest że coś tam się ciekawie dzieje.
    ////////////

    Teraz tradycyjnie tonacja kotołacka do ludzinów z zewnątrz

    Dlatego jakbym miał kupę kasy jak Pani Kulczyk - córka, to wziąłbym za ...nos wszystkich recenzentów gier i nie tylko, i trochę ich netowo potarmosił, czasem żenujące jest, co wypisują.
    //////////////

    Może dziś oderwę się od Wiedźmina, to strzelę sobie tak z setkę? Jedna Sharess wie
    "Gdyby można było skrzyżować człowieka z kotem, poprawiłoby człowieka, ale pogorszyłoby kota" — Mark Twain.

Strona 49 z 58 PierwszyPierwszy ... 394748495051 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •