Jest coś takiego jak czerwona linia stanowiąca granice pola bitwy więc armia przeciwnika nie cofa się bez przerwy. Z resztą można niektóre jednostki złapać podczas odwroty jest to trudne wymaga sporo manewrowania żeby wymusić błąd na przeciwniku ale na tym polega ta gra i każdy inny TW.
No i ten przykład najlepiej pokazuję jak bardzo kuriozalna jest ta propozycja i jak karkołomne były by to zasady.
Twój tok rozumowania idzie w niepokojącym kierunku bo skoro z jakiegoś powodu nie mogę się cofać przed moim przeciwnikiem to powinniśmy zabronić trybu dystansowego (walki podjazdowej) strzelcom, przecież ganianie za strzelcami jest frustrująceTeż nienawidzę ganiać za przeciwnikiem po mapie, zawsze kompletnie niszczyło mi to przyjemność z gry (tak samo jak push) ale nigdy nie chciałem zabraniać takiego stylu gry. Bitwy z Pirxem bardzo pozystywnie mnie zaskoczyły , są chyba jedynymi bitwami przeciwko kajtowaniu w których nie byłem sfrustrowany i odczuwałem przyjemność z gry (mimo porażki). Rozumiem twój punkt widzenia ale uważam że posuwasz za daleko.
Kampienie przy czerwonej linii i push są zabronione bo kompletnie wypaczają rozgrywkę, niszczą balans gry i zaburzają założoną przez twórców mechanikę gry poprzez wykorzystanie jej ograniczeń i błędów. Nie da się zrobić nieskończonego pola bitwy by wyeliminować red line camping ale mechanika gry i jej aspekt "symulacji" pola bitwy wymaga by możliwości manewrowania ograniczało jedynie ukształtowanie terenu a nie koniec mapy. Tak samo push jest wykorzystaniem niedoskonałości fizyki i systemu walki zadawania obrażeń itd. i zmienia grę ze strategiczno-zręcznościowej na czysto zręcznościowe przeklikiwanie się przez jednostki wroga żeby np. dostać się do strzelców. Niweluje niemal do zera aspekt strategiczny/taktyczny ponieważ sprawia że grywalny jest tylko jeden styl gry ogranicza możliwości manewru bo wymusza trzymanie jazdy na tyłach, wprowadza ogromny chaos i w przeciwieństwie do kajtowania robi to wykorzystując błąd gry, eksploit natomiast kajt po pierwsze nie ma tak destruktywnego wpływu na rozgrywkę, a po drugie po prostu wykorzystuję normalną mechanikę gry.





Odpowiedz z cytatem



