Pokaż wyniki od 1 do 10 z 80

Wątek: Piter AI Divide and Conquer v4.5

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez BakaFaka Zobacz posta
    Kilkanaście razy odistalowywalem i instalowalem na nowo ale właśnie chodzi o to ze nie ma tej bitwy przez co jest o wiele łatwiej później i jesli zrobisz save poźniej to crashuje nie wiem do kiedy ale jak juz zdobedziesz morie to normalnie save działają itp bo pamietam na poprzedniej wersji tez bitwy nie było ale tam na raz zrobiłem duzo a dopiero teraz zauwazylem to
    To spróbuj bez wgrania config_ai_battle

    Ja wywaliłem skrypty jeszcze w swojej grze z:

    C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Medieval II Total War\mods\Divide_and_Conquer\data\scripts\show_me

    i zobaczymy czy AI odzyska rozmum, bo fatalnie się spisuje zwłaszcza przy oblężeniach. Jak się zniszczy machinę oblężniczą to całe się buguje, chyba przez te skrytpty, bo na innych modach AI bierze następny sprzęt oblężniczy i atakuje.

    Wiem, że na oryginalnym AI rzadko się zdarza żeby ktoś Ciebie oblegał silną armią ale na moim to działa dużo sprawniej i to czuć, że Ai jest głupie gdy oblega.
    Ostatnio edytowane przez Piter ; 14-08-2020 o 13:30

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •