Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 80

Wątek: Piter AI Divide and Conquer v4.5

  1. #31
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez BakaFaka Zobacz posta
    Nie pomogło dalej nie ma bitwy, a te skrypty to co one wgl robią bo usunąłem je i nie wiem co sie zmieniło
    To są skrypty z realy bad ai, moda na podbno najlepsze AI bitewne, które według mnie jest dziadostwem i nie wiem skąd taka popularność.

    Ja się zastanawiam dlaczego wgrałem AI na którym na innych modach bot jeśli ma zniszczony taran to pójdzie po następny, a na tym modzie się zbuguje pod murami, stanie i nic nie będzie robił.

  2. #32
    Chłop
    Dołączył
    Aug 2020
    Postów
    24
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    To są skrypty z realy bad ai, moda na podbno najlepsze AI bitewne, które według mnie jest dziadostwem i nie wiem skąd taka popularność.

    Ja się zastanawiam dlaczego wgrałem AI na którym na innych modach bot jeśli ma zniszczony taran to pójdzie po następny, a na tym modzie się zbuguje pod murami, stanie i nic nie będzie robił.
    Aha czyli trzeba usunac te skrypty zeby twoje AI działało ta ? jak juz ogarniesz te AI zeby sie podczas oblezenia nie bugowalo to napraw te khazad dum krasnale bo dalej nie działają tak jak powinny, ja sie nie znam na modach do tej gry wiec ja ci nie pomoge z tym

  3. #33
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Dalej nie podnoszą, nie wiem co w tym modzie jest zrobione, że to się buguje
    Trochę lepiej to działa, nie bugują się całkiem tylko lecą do drabin ale nie podniosą tarana żeby mury rozwalać

  4. #34
    Chłop
    Dołączył
    Aug 2020
    Postów
    24
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    Dalej nie podnoszą, nie wiem co w tym modzie jest zrobione, że to się buguje
    Trochę lepiej to działa, nie bugują się całkiem tylko lecą do drabin ale nie podniosą tarana żeby mury rozwalać
    Ja nawet nie zauwazylem zeby cos sie zlego działo z AI bo nawet nigdy nie oblegali mnie z machinami tylko taranem i normalnie działa u mnie wszystko tylko te khazad dum krasnale trzeba naprawic bo slyszalem ze chca uzyc twojego AI w v5 a z takim błędem to trochę średnio

  5. #35
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez BakaFaka Zobacz posta
    Ja nawet nie zauwazylem zeby cos sie zlego działo z AI bo nawet nigdy nie oblegali mnie z machinami tylko taranem i normalnie działa u mnie wszystko tylko te khazad dum krasnale trzeba naprawic bo slyszalem ze chca uzyc twojego AI w v5 a z takim błędem to trochę średnio
    No ale jak ja się nauczyłem, że jak wyciągne armię przed mury i zaatakuje taran to wróg już tego taranu nie użyje 2 raz tylko się zbuguje i będzie stał pod murami aż go wieżyczki wystrzelają.

    Krasnoludy mają mieć całkiem zmienioną rozgrywkę w nowej wersji.

  6. #36
    Chłop Awatar SzymonDeath
    Dołączył
    Jan 2015
    Postów
    37
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 23 podziękowań w 10 postach
    Cytat Zamieszczone przez BakaFaka Zobacz posta
    Ja nawet nie zauwazylem zeby cos sie zlego działo z AI bo nawet nigdy nie oblegali mnie z machinami tylko taranem i normalnie działa u mnie wszystko tylko te khazad dum krasnale trzeba naprawic bo slyszalem ze chca uzyc twojego AI w v5 a z takim błędem to trochę średnio
    Jak będą dodawać te AI do v5 to i tak podejrzewam, że będą je testować przed wydaniem.

  7. Użytkownicy którzy uznali post SzymonDeath za przydatny:


  8. #37
    Chłop
    Dołączył
    Aug 2020
    Postów
    24
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    No ale jak ja się nauczyłem, że jak wyciągne armię przed mury i zaatakuje taran to wróg już tego taranu nie użyje 2 raz tylko się zbuguje i będzie stał pod murami aż go wieżyczki wystrzelają.

    Krasnoludy mają mieć całkiem zmienioną rozgrywkę w nowej wersji.
    No chyba ze tak no to widzisz trzeba sie było nie nauczyć dobra to czekam w takim razie na nowo wersje AI naprawiona

  9. #38
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez BakaFaka Zobacz posta
    No chyba ze tak no to widzisz trzeba sie było nie nauczyć dobra to czekam w takim razie na nowo wersje AI naprawiona
    No tylko w innych modach podniosą taran, przynajmniej na AI z bellum, które jest moje ulubione do bitwy ;p

  10. #39
    Chłop
    Dołączył
    Aug 2020
    Postów
    24
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    No tylko w innych modach podniosą taran, przynajmniej na AI z bellum, które jest moje ulubione do bitwy ;p
    A to już nie wiem, sam musisz ogarnąć albo sie spytać twórców moda

  11. #40
    Chłop
    Dołączył
    Aug 2020
    Postów
    24
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    No tylko w innych modach podniosą taran, przynajmniej na AI z bellum, które jest moje ulubione do bitwy ;p
    specjalnie stoczyłem kilka bitew w taki sposób ze wlasnie wyszedlem przed mury i zaatakowalem taran i powiem ci ze u mnie AI normalnie zawsze podchodzi kolejna jednostka bierze taran i dalej oblega

Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •