Zobacz pełną wersję : Third Age Total War 3 - Problemy techniczne
Witam
Gram w Third Age Total War wersja 3.2 bez żadnych innych modów. Wszystko szło w miarę dobrze, do momentu gdy niszczę Rhun. Mianowicie, po zdobyciu ostatniej osady i wybraniu obojętnie której z opcji (zajmij, splądruj, wybij) gra wywala się do pulpitu. Dodam, że wcześniej zniszczyłem już orków z Gundabadu i gór mglistych i nie było tego problemu. Podpowiem, że gram krasnoludami.
Z góry dziękuję za pomoc.
W modach zdarzają się błędy. Cofnij się do wcześniejszego savu, rusz agenta zrób nowy zapis i próbuj przepchnąć turę, po zniszczeniu Rhunu.
Jeśli to błąd samego moda, albo tej konkretnej osady, to moje porady tego nie naprawią. Ale próbuj. Spolszczenia używasz?
Jeśli się okaże, że zniszczenie Rhunu przez krasnoludy to zawsze ctd, to ich nie niszcz, może Dale to zrobi.
Tak, używam spolszczenia. Turę mogę przepchnąć bez problemu, bowiem jest to oblężenie. Zmiana pozycji agentów, saveów, wojsk itp nic nie daje. Crash pojawia się zarówno po szturmie jak i po wygranej bitwie w polu z udziałem armii próbującej przerwać oblężenie. Także wzięcie głodem osady nie jest rozwiązaniem. Wydaje się, że po prostu osada jest zbugowana. Cóż, może skorzystam z rady i oczyszczę drogę dla Dale, żeby to oni zdobyli ostatnią osadę.
Ew. przywróć angielski text na 1 turę i zapisz na nim.
Usuń tez plik map.rwm z katalogu base data/world/maps/base
Niestety nie mogę przywrócić ustawień językowych, bowiem nie zachowałem sobie oryginalnych plików :( Usunięcie pliku map.rwm też nic nie naprawiło. Udało mi się za to oczyścić drogę dla Dale, żeby to oni zniszczyli Rhun... i jest to samo - w turze gdy Dale powinno zdobyć miasto jest crash gry, mój komputer chyba sympatyzuje z Rhunem, bo nijak nie dane mi jest ich pokonać.
Tu masz angielski text do TATW 3.2: http://www.sendspace.pl/file/1946b5ff621dd407e9821dc
Na pewno wgrałeś patch 3.2 do TATW ?
Dziwny ten bug, coś takiego by poprawili raczej.
Zrób kopię polskiego text. Potem wrzuć mój, usuń map.rwm z base. Odpal grę i zapisz na angielskim text i sprawdź czy da radę zniszczyć Rhun na angielskich plikach.
Zagraj na submodzie jakimś czyste TATW jest słabe.
Zrobiłem wszystko wedle instrukcji, jednak nie naprawiło to problemu. Gram na 100% na wersji 3.2. Gra chodziła do tego momentu prawie bezproblemowo. okazjonalnie wyrzucało mnie z bitew - zawsze w momencie gdy na początku bitwy dochodziło do zwarcia jednostek walczących wręcz, ale rzadko i ponowne wczytywanie rozwiązywało problem. Teraz tylko taki klops się pojawił.
Cóż. Dzięki za wrzucenie plików językowych na serwer. Poprzeglądałem też anglojęzyczne fora TATW szukając problemów ze zniszczeniem Rhunu albo samym miastem czyli Tirith Thoron. Ale kompletnie NIC nie znalazłem.
Zawisza5
29-06-2014, 19:52
Cześć mam mały problem z modyfikacjami to medievala , myślałem ze problem ten tylko dotyczy moda De bello mundi , ponieważ Stainless steel działa jak powinien , problem ten polega na tym ,że mod po wlaczenia ikonki uruchamia się i pokazuje sie obraz , niestety po chwili obraz staje sie czarny i wyskakuje informacja o treści : Medieval 2: Total War encounterred an unspecified error and will now exit. Taki sam błąd pojawia sie w Third Age'u , proszę o pomoc bo naprawdę mod bardzo mi się podoba , dodam , że Medievala mam na steamie jednak wszystkie instalacje instalowałem w pliki Steama tak jak powinienem :) Podpowiem , że mam zainstalowanego submoda MOS z którym występuje identyczny błąd. Proszę o pomoc ;)
Mając MOSA nie możesz instalować Tatw, oba są w tym samym katalogu o nazwie Third_Age_3.
Obecnie masz totalny bałagan w TATW i żadne obecnie Ci nie odpali, ani MOS ani TATW. Usuń całe TATW i zainstaluj albo czyste TATW 3.2 albo MOS.
Zawisza5
29-06-2014, 22:24
Problem jest taki ze najpierw zainstalowałem TATW a potem submoda MOS , czy wlasnie tak nie robi się tego ? Podbono sam TATW nie jest super ciekawy . A jakbyś wyjaśnił ten problem z DBM ? Jest identyczny jak ten z TATW :) Stary tak wogole to dzieki ze poswięcasz czas zeby mi pomóc :)
Jaki MOS ? Jest kilka wersji.
Jest osobny temat o MOS, gdzie w poście nr 1 opisałem łopatologicznie instalację.
Na TWC są podane 2 sposoby instalacji MOS na steam.
U nas na Forum, Marengo to opisał też po polsku instalację modów na steam. Poszukaj.
Cleaner. bat po instalacji MOS uruchomiłeś?
Jaki masz system pewnie Win7 albo Win8 tak?
Tam gier nie powinno się instalować do Program Files i należy wyłączyć UAC.
Zawisza5
30-06-2014, 00:27
MOS którego zainstalowałem to MOS v1.50 potem upgrade do tego czyli v1.60 i patch v1.61. Już zaczynam szukać tych instrukcji o których napisałeś i tak użyłem cleanera.
Poczytam też jak wyłączyć UAC , wielkie dzięki za pomoc ;)
Była wersja 1.61 cała bez potrzeby instalacji 1.5.
Moja rada, zainstaluj czyste TATW 3.2 potem MOS 1.6.2 wg postu nr 1 w temacie o MOS. Tak jak to tam opisałem w kilku krokach.
Mos 1.6.2 jest stabilny, i najlepiej dopracowany. I ma ogromną mapę. I nie wymaga wcześniejszych wersji MOS.
Mos 1.6.1 ma wiele bugów i często jednak wywala.
MOS 1.5 jest stabilny ale ma mapkę ze zwykłego TATW plus drobne zmiany.
Sugeruję zainstalowanie 1.6.2. Nim zainstalujesz MOS jakikolwiek odpal czyste TATW 3.2 i pograj nieco. potem wyłącz kompa i uruchom ponownie i dopiero instaluj MOS.
UAC wcześniej wyłącz jak masz grę w Program Files.
Edit: co do UAC, Wpisz w gooogle jak wyłączyć UAC w Win7 i Ci wyskoczy kilka minimum opisów.
Witam.
Otóż mam mały problem: Jak chcę włączyć TATW 3.2 MOS 1.5 odpala się screen z MOS'a ale MENU główne jest już z third age'a
Mam Win XP medka nie na partycji systemowej (system "D", a medek "E") oraz wszystko zainstalowałem poprawnie.
Używałem cleanera ale dalej to wyskakuje i nie wiem co robić.
Witaj.
O MOS pisz w temacie MOS, nie tutaj, niżej masz link.
A gdzie zainstalowałeś MOS 1.50 ? Masz pełną instalkę w 1 pliku?
Najnowszy jkest MOS 1.6.2 i jego radzę Ci zainstalować.
Tu masz link do tematu o MOS, patrz post nr 1: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?6097-MOS-na-TATW-3-2-wersja-1-50-i-1-60-Dyskusja-Og%C3%B3lna
MOS instalujesz do Twój katalog Medka/mods/Third_Age_3
piotrz231
30-07-2014, 16:05
Witam. Mam do Was pytanie. Czy normalne to jest, że mody do M2TW strasznie wolno chodzą w trybie mapy taktycznej? to znaczy kiedy klikam "koniec tury" przejście do następnej trwa strasznie długo (ok 5 razy dłużej niż trwa moja tura). problem pojawia się zaraz po włączeniu kampanii. Problemów z podstawowym medievalem nie mam chodzi na full. mój kompa C2D 2.4 GHZ, 4 GB RAM, Geforce8600GT
Lwie Serce
30-07-2014, 16:08
Zależy jakie mody. TATW czysty czy z MOS?
piotrz231
30-07-2014, 16:11
TATW czysty. W Stainless steel jeszcze dłużej to trwa
Nowsze mody jak dwa w/w chodzą dłużej niż czysty Medek, czy Kingdoms jakie śmigają bardzo szybko na mocnych kompach.
Mody mają więcej skryptów, nowe grafiki często itd.
Ile Ci trwa tura konkretnie, dla jednych strasznie długo to 40 sekund, dla innych 6 minut na turę.
Użyj programów do poprawy wydajności (cleaner, deffragler lub podobnych), w tym patcha 4GB (jest osobny temat na forum o nim), wyłącz cienie na mapie kampanii.
Mitusonator
30-07-2014, 16:43
Ludzie ile można pytać się o to samo :P
piotrz231
30-07-2014, 18:53
Szukałem rozwiązania, ale nie wiedziałem jak wpisać to do wyszukiwarki :P Na kolejną turę czekam 1min 50s. No nic. Dzięki za pomoc, szkoda, że taki czas oczekiwania psuje trochę rozgrywkę.
Są ludzie co czekają 5 czy 6 minut.... Kompy są różne.
W przerwach czytaj np. Ja niekiedy sobie czytałem jakąś książkę, na starym kompie jak grałem.
To nie jest problem techniczny, więc Twoje posty są nie na temat w zasadzie.
marek7210
09-08-2014, 12:15
Witam mam taki problem nie mogę zmienić atrybutu pliku third age jak zmieniam i daje zastosuj to wszystko leci ale po ponownym otwarciu właściwości mam zaznaczone dalej tylko do odczytu o co chodzi
Przeczytaj tutaj, post nr 1: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?6097-MOS-na-TATW-3-2-wersja-1-50-i-1-60-Dyskusja-Og%C3%B3lna
A po co chcesz zmieniać ten atrybut grając w TATW 3.2?
marek7210
09-08-2014, 13:30
Przepraszam nie dopatrzyłem że to podstawka próbuję oczywiście zainstalować mosa 1.6.2 i mam tego rodzaju problem.
W poście 585, masz link do opisu instalacji MOS (post nr 1).
Przeczytaj też ostatnie kilkanaście postów w podanym linku.
marek7210
10-08-2014, 10:08
Przeczytałem i robiłem tak jak tam napisano " Na folderze Third_Age_3 należy wykonać poniżsżą operację, klikamy na folder potem właściwości, odznaczacie okienko Atrybuty tylko do odczytu. Ma być tam pusto. Klikacie zastosuj. Czekacie aż odznaczy wszytko. Dopiero wtedy instalujecie MOS 1.6.2. (Dzięki Marduq za podpowiedź)." Ale mam problem z tym odznaczeniem atrybutów na wersji 1.6.2. mos 1.5 działa bez problemu tylko z wyższą wersją jest ten problem.
W MOS 1.6.2 nie musisz odznaczać tych atrybutów. Tylko w czystym TATW się je odznacza, przed instalacją MOS, po to by MOS się dobrze zainstalował.
Nigdzie tam nie jest napisane, by odznaczać atrybuty w MOS przecież, po co to robisz?
marek7210
10-08-2014, 11:01
Ale ja odznaczam na czystym TATW przed instalacją mosa i po prostu nie może odznaczyć tych atrybutów.
Po wykonaniu odznaczenia, komp ponownie zaznacza opcję tylko do odczytu, ale pliki powinny być odznaczone w katalogu, a to chodzi.
Odznacz plik, potem zainstaluj MOS, jak nie będzie żadnych komunikatów w trakcie instalacji, że jakieś pliki są tylko do odczytu to ok jest.
Mam problem, uruchomiłem przed chwilą MOSa 1.6.2 i na mapie kampanii, czy to po przesunięciu kursora do krawędzi czy za pomocą klawiatury kamera po prostu zapierdziela jak mały samochodzik. Nie udało mi się nigdzie w ustawieniach znaleźć jakiejkolwiek opcji żeby to skorygować, jedynie kamerę mapy bitewnej można ustawić albo ja jestem ślepy co jest bardzo prawdopodobne:). Dzięki z góry za jakąkolwiek pomoc.
Czyli w grze jest ok, tylko jak ustawisz kursor w rogu mapy się ona szybko przesuwa?
Jeśli tak, to nie wiem czy to się da zmienić. Zajrzyj do skrótów klawiszowych w Kingdoms, może na coś wpadniesz.
Mnie też tak się dzieje, jak pzrez nieuwagę zostawię kursor w prawym dolnym rogu mapki strategicznej.
Nie to miałem na myśli, chodzi o zwykłe przesuwanie mapy, wcześniej co prawda przesuwała się ona dość szybko ale teraz wystarczy delikatne muśnięcie, a znajduję się na końcu mapy. Przed uruchomieniem gry wrzuciłem poprawione spolszczenie, submod od Ciebie numer 3 i dla pewności jeszcze raz patch 4GB(może się skumulował?:D i gra teraz chodzi ultra szybko^^), na koniec potraktowałem wszystko cleanerem i efekt jest jaki jest ale chyba będę musiał się do tego przyzwyczaić bo w skrótach nic nie znalazłem poza ciekawym odkryciem do którego aż wstyd się przyznać. Po latach odkryłem, że w Medku 2 TW można zmienić ustawienia kamery tak by sterowana była WSADem a nie strzałkami co zawsze mnie irytowało:)
edit.1
Teraz tura trwa u mnie 30-40 sekund, szok:)
No nieźle nawet super. Ja mam też taki czas, potem dłuższy. To raczej patch 4GB + cleaner.
Też tak myślę, a problem ku mojemu jeszcze większemu zdziwieniu sam się rozwiązał po ponownym włączeniu gry. Czas tur pozostał taki sam więc nic tylko się cieszyć, w późniejszej fazie pewnie się nieco wydłuży jak mówisz ale to raczej naturalne. Na razie testuję spolszczenie i Twojego submoda grając Elfami z Mrocznej Puszczy(I love them) i gra się bardzo przyjemnie, zwłaszcza po takiej przerwie. Dzięki za pomoc, pozdro:)
Najlepszy balans jest jednak bez szybszego przyrostu ludności i przywróciłem Rohanowi i Elfom budowę zamków, ale tego na forum nie dawałem, oraz zmieniłem wielkość kilku osad na mapie.
Mogę wstawić jak chcesz. Ale zmiany startowe osad wymagają nowej kampanii, reszta działa na savy.
I tak chciałem zacząć drugą kampanie jakąś ludzką frakcją więc chętnie skorzystam z Twojej pracy:)
dominik002pl
10-11-2014, 09:09
Mam problem, gdy uruchamiam oblężenia w third age 3.2 wywala do windowsa (mediaval 2 napotka). Pisałem już kiedyś, ponieważ miałem taki sam problem ale wtedy wasze rady mi pomogły, lecz teraz nie. Dodam jeszcze, że bitwa w polu działa.
-Medieval nie jest zainstalowany w program files ani 86
-usuwałem map.rwm
-usuwałem descr.geography.new
-nie jest na dysku c gdzie mam windowsa
-przeinstalowałem 3 razy
Zastanawiam się czy problemem nie jest to, że mam 2 dyski, ze starego komputera i nowy czyli
C- Tu windows
D- inne gry
G- tu był windows na starym komputerze
H- tu jest teraz medieval
(C i D to nowy dysk)
Czy problem może być w tym, że jest zainstalowany na starym dysku ?
Problemem na pewno nie jest instalacja na innym dysku. Próbuj ponownie, wczytuj save przed bitwa, rusz agenta zapisz i próbuj ją zrobić. Jak nie da rady automat. Może w jakimś konkretnym mieście ten bug jest, a inne oblężenia da radę?
Piszesz o oblężeniach w czasie kampanii?
dominik002pl
10-11-2014, 10:49
Tak oblężenia w czasie kampanii w każdym mieście.
Sprawdziłem i nie jest to wina third age, bo w kingdoms też wywala, w podstawce działa poprawnie.
Dodam jeszcze że wszystko, czyli mediaval, kingdoms i third age były instalowane po kolei. Chodzi o to, że bez np. po instalacji podstawki nie włączyłem jej tylko od razu zainstalowałem kingdoms i tak samo third age.
Może obniż nieco opcje grafiki, komp może Ci nie wyrabiać. Jak rozgrywam oblężenia na MOS często ręcznie i bardzo rzadko wywala. Ale przeważnie biorę ich głodem jak silny garnizon jest.
dominik002pl
10-11-2014, 11:08
Tak tylko że tam było 5 oddziałów elfów i 5 buntowników to była druga bitwa bo pierwsza na polu z pająkami działała. A gdy grałem na słabszym komputerze to duże bitwy działały normalnie. Jest to wina Kingodms, bo na podstawce oblężenie (razem 30 oddziałów wojska) działało normalnie.
Dodam jeszcze że nie instalowałem patchy do kingdoms ale jak wszedłem w opcje to mam tam wersja 1.05
Nowsze wersje Kingdoms są często z patchem już wgranym, czyli jako 1.05. Tam gdzie nie da rady oblężeń ręcznie pozostaje Ci automat.
dominik002pl
11-11-2014, 08:40
Tylko że na każdym oblężeniu wywala, zawsze po załadowaniu ok. 1/5 paska. Reinstalowałem już 5 razy i nic.
Na pewno masz patch 3.2 do TATW ? Budujesz zawsze minimum jeden taran, na niektórych modach wywala bez taranu.
Masz jakieś inne mody, da się tam oblegać? Jak nic nie pomaga może przeinstaluj Medka i Kingdoms by były na innym dysku niż system.
dominik002pl
11-11-2014, 10:12
Tak mam TATW 3.2 w oblężeniach buduję tarana. Nie mam innych modów, ale w zwykłej kampanii Brytanii jest ten sam problem. W podstawowej wersji medievala jest wszystko ok.
A możesz się bronić jak Ciebie oblegają?
Czy wywala i w obronie i w ataku w czasie oblężeń?
Pozostaje automat, albo próba reinstalacji Medka i moda.
Ew. zagraj sobie w jakiegoś submoda do TATW, MOS 1.6.2 lub DaC albo innego masz ich sporo do wyboru.
dominik002pl
11-11-2014, 10:49
Mos 1.6.2 wgrałem od razu i tam się zorientowałem że wywala, ale po ponownym zainstalowaniu TATW 3.2 bez mos'a było tak samo. Więc to nic nie zmieni, że będę miał submoda. Oblężenia szturmem wywala, a gdy ja jestem szturmowany nie miałem okazji tego sprawdzić. Chyba odpuszczę sobie całego medievala i zacznę grać co innego bo już nie chcę mi się robić 6 ponownej instalacji.
To coś u Ciebie nie teges. Submody to zupełnie inna jakośc gry TATW 3.2 wymięka przy MOS czy DaC.
dominik002pl
11-11-2014, 15:33
Przyczyna problemu musi być gdzieś w kingdoms ponieważ jak przed chwilą sprawdziłem w każdej kampanii w szturmie wywala. Płyta nie jest niby bez żadnej rysy ale 4-5 miesięcy temu wszystko było ok. Czy jest możliwość jakaś aby pobrać kingdoms z internetu, ale nie pirata, tylko tak jakby instalator ?
Można kupić wersję steam.
Moze masz Złota edycję czy coś?
Ew. pobierz patch 1.5 do Kingdoms i wrzuć go u siebie i zobacz czy coś pomogło.
A po patchu sprawdź czy oblężenia działają w samym Kingdoms.
dominik002pl
11-11-2014, 16:22
Mam z ekstra klasyki.
Z tym patchem zrobię jutro, bo dzisiaj nie mam już czasu.
Dark2244
26-11-2014, 23:18
the file "mos v1.6.2" -1a.bin could not be located in D:/Program Files/SEGA/Medieval II Total War/mods/Third_Age_3. Please insert the correct disk or select another folder. Wyskakuje mi to. Co zrobić!!!
Gra legalna? Masz płytę Kingdoms w napędzie?
Po pierwsze nie siać paniki.
Po drugie Lwie Serce, już Ci napisał co masz zrobić, zajrzyj pod ten link do postu nr 1, zapoznaj się z opisem instalacji MOS 1.6.2. Link: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?6097-MOS-na-TATW-3-2-wersja-1-50-i-1-60-Dyskusja-Og%C3%B3lna
Pobrałeś wszystkie pliki do instalacji? Masz zainstalowane czyste TATW 3.2? W jakiej lokalizacji?
Lwie Serce
27-11-2014, 08:17
No załamka...po co ja upominałem wczoraj? Żebyś znowu napisał taki sam post, mimo że poprzedni Ci przeniosłem do odpowiedniego tematu? To są pytania, na które sam sobie odpowiedz, nie waż się tu odpisywać. Jeszcze raz a będzie ostrzeżenie, za nieprzeczytanie regulaminu i łamanie go.
Dark2244
27-11-2014, 14:56
Tak pobrałem MOS v1.6.2-1a, MOS v1.6.2-1b i MOS v1.6.2.exe.Mam zainstalowane czyste total war. A zainstalowane mam w D:/Program Files/SEGA/Medieval II Total War/mods/Third_Age_3
Jaki masz system?
Wyłącz UAC jeśli masz Win7. Poczytaj w necie, co to jest i jak wyłączyć.
Gdzie instalujesz MOS? Jaką podajesz ścieżkę instalatorowi? Masz 3 pliki jakie wymieniasz w 1 katalogu w czasie instalacji?
Gra legalna?
Dark2244
27-11-2014, 22:13
Windows Xp. D:/Program Files/SEGA/Medieval II Total War/mods/Third_Age_3 tak mam . Gra ściągnięta.
Pytałem jaką ścieżkę podajesz Instalatorowi MOS-a, jak go instalujesz, bo jak podajesz taką jak wyżej to źle. Poczytaj opis instalacji dokładnie.
Nie w jakiej masz mod TATW 3.2.
Co to znaczy gra ściągnięta? Pirat znaczy, czy wersja steam? To sobie nie pograsz, bo na piracie nie ruszy MOS. A za posiadanie pirata dostaje się bana na forum.
Dark2244
27-11-2014, 22:32
Wciskam MOS.exe wpisuje D:/Program Files/SEGA/Medieval II Total War/mods/Third_Age_3/SEGA wciskam next i jrscze raz next daje install i wyskakuje mi to Please insert Disk 1 and click OK. ściągnełem z http://www.twcenter.net/forums/showt...eased-25th-Dec
A czytałeś ze zrozumieniem post nr 1 z tematu MOS?
Całkowicie źle instalujesz.
Mając taką ścieżkę jak wyżej podajesz instalatorowi MOS: D:/Program Files/SEGA i nic więcej.
Opisałem to przy instalacji, podając jak ja mam u siebie. Ręce mi opadają.
Link do opisu instalacji podawałem Ci wczoraj, chyba się nie zapoznałeś.
Jak zainstalujesz MOS zainstaluj 3 fixy (poprawki) też jest to opisane przy Instalacji.
Witam szukałem w tym dziale tego problemu który mnie spotkał ale nie widziałem żeby ktoś o tym pisał . Otóż mam taki problem że w trakcie przejścia tury gra sie zatrzymuje na Gondorze i nic nie można zrobić ,jestem na 93 turze i wcześniej gra chodziła bez problemu.
chochlik20
28-11-2014, 10:38
Próbowałeś naciskać spację? Komputer być może rusza się dużą ilością oddziałów, przez to tura idzie wolniej, zwłaszcza jeżeli są to oddziały w zasięgu pola widzenia Twoich. Spacja przyspiesza taki ruch. Jeżeli jednak wina leży gdzie indziej, to cofnij się do wcześniejszego sejva i zobacz jak będzie jak dojdziesz znów do 93 tury.
Witaj.
Usuń plik map.rwm z katalogu base, wczytaj wcześniejszy save, rusz agenta i zapisz.
Próbuj kilka razy przejść tą turę. Zmieniałeś coś w plikach? Trzeba podać logs błędu by coś stwierdzić.
Wiec tak gra sie poprostu zatrzymuje na gondorze i tyle żaden błąd nie wyskakuje , w plikach nic nie zmieniałem spróbuje usunoć ten plik który wspomniałeś. Dwa razy jeszcze próbowałem przejść to samą ture ale to samo,chyba że poczekam dłuższą chwile to może cos da , i mam jeszcze możliwość pojedynku przed turą
Czasami się zamuli, kliknij czasem enter czy spację ale nie za często. Może przetrawi tą turę po dłuższej chwili.
Problem został rozwiązany usunołem ten plik co wspomniałeś i dodatkowo przed przejściem tury wpisałem kod na odkrycie mapy i tura przeszła normalnie. Dziekuje za pomoc.
Hanys164
22-12-2014, 14:21
Witam .
Mam taki problem Posiadam Third age + subomda MOS 1.6.2 .
Gdy włączam kampanie wywala mi grę pod koniec ładowania ...
Zainstalowałem grę na innym dysku niż system . usunąłem plik "graph" ,
wyłączyłem UAC . ale dalej bez zmian .
co z tym zrobić ?
Pliku geography się nie usuwa w tym MOS, mogłeś popsuć sobie mapkę.
Jaki masz system Windows, podaj lokalizację Third_Age_3 u siebie.
Uruchom cleaner w katalogu głównym i spróbuj odpalić.
Instalowałeś wg. postu nr 1 pod tym linkiem? http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?6097-MOS-na-TATW-3-2-wersja-1-50-i-1-60-Dyskusja-Og%C3%B3lna
Czyste TATW 3.2 działało ? Nim wrzuciłeś MOS ?
Hanys164
23-12-2014, 10:27
plik graph usunąłem w third age .
D:\Sega\Medieval II Total war\mods\mods\Third_Age_3 <-----Ścieżka
cleanera uruchomiłem
czyste TATW działało
Ścieżka jest zła, masz podwójnie mods
To uruchom ponownie cleaner i spróbuj.
Jak nic nie da zainstaluj Mos ponownie na to co jest i daj cleaner.
Jak dalej nie odpala instaluj od nowa.
Instalując Mosa podajesz tylko D:\Sega i nic ponadto, tak robiłeś?
Hanys164
23-12-2014, 17:17
Podawałem cała ścieżkę D:\Sega\Medieval II Total war\mods\mods\Third_Age_3
Lwie Serce
23-12-2014, 17:36
Ma być:
D:\Sega\Medieval II Total war\mods\Third_Age_3
;)
Pisałem masz źle bo 2x mods, ścieżka ma być jak podał Lwie Serce, a instalując Mos podajesz tylko D:\Sega i nic więcej. Czytałeś opis instalacji MOS w poście nr 1 tematu o MOS ? Wygląda, że nie, więc nie ma prawa Ci odpalić bo źle instalujesz.
Jakim cudem masz 2 razy mods?
Ew. przekopiuj ręcznie katalog Third_Age_3 jaki masz w swojej błędnej ścieżce i wrzuć go na czyste TATW i nadpisz a potem cleaner, to może nie zadziałać jednak.
Lwie Serce
24-12-2014, 22:00
Ja też za pierwszym razem miałem taką ścieżkę jak kolega, bo do mods wrzuciłem, a o ile pamiętam TATW trzeba do głównego folderu Medievala pakować. Może w tym cały problem leży.
Dodatkowy mods ten jaki ma w mods należy skopiować i wrzucić na Third_Age_3 jaki jest w mods z TATW 3.2 (ten podstawowy) i cleaner a potem usunąc dodatkowy mods.
Jak nie działa zainstalować Tatw 3.2 od nowa i Mos na działające i sprawdzone TATW 3.2
Bartus8895
03-01-2015, 02:00
Witam mam mianowicie taki problem.
mianowicie posiadam Third Age 3.2 z Mosem 1.6.2 plus spolszczenie i nie mogę odpalić kampanii, za każdym razem gdy próbuje nacisnąć start wywala mnie z powrotem do menu.
Witaj.
Instalowałeś MOS zgodnie z opisem z posta nr 1 w tym temacie? Link: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?6097-MOS-na-TATW-3-2-wersja-1-50-i-1-60-Dyskusja-Og%C3%B3lna
Cleaner uruchomiłeś jest w katalogu głównym moda?
Jaki masz system operacyjny podaj pełną lokalizację Third_Age_3 u siebie.
Bartus8895
03-01-2015, 21:25
Witaj.
Instalowałeś MOS zgodnie z opisem z posta nr 1 w tym temacie? Link: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?6097-MOS-na-TATW-3-2-wersja-1-50-i-1-60-Dyskusja-Og%C3%B3lna
Cleaner uruchomiłeś jest w katalogu głównym moda?
Jaki masz system operacyjny podaj pełną lokalizację Third_Age_3 u siebie.
C:\Program Files (x86)\SEGA\Medieval II Total War\mods\Third_Age_3
windowsa home premium 7 64 bit
instalowałem wszystko zgodnie z tym tematem. cleaner uruchomiałem, chyba że musi pozostać włączony podczas grania to tego nie robiłem ;p
Lwie Serce
03-01-2015, 21:27
Standardowo najpierw przeinstaluj grę i moda z partycji systemowej i Program Files na inną. UAC też wyłącz, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Po tym daj znać czy działa. :)
dawid1911
05-01-2015, 23:06
Witam!
Posiadam moda Third Age Total War już prawie tydzień i wszystko działa pięknie aż do momentu kiedy podbijam stolicę Isengardu wtedy automatycznie gra mi się wyłącza wie ktoś jak rozwiązać ten problem?
Patch 3.2 to zainstalowałeś?
dawid1911
05-01-2015, 23:10
Zainstalowałem Third Age 3.0 i Patch 3.1 oraz 3.2
W sensie wywala cie w czasie oblężenia, czy po zdobyciu miasta?
Usuń plik map.rwm z katalogu base moda. Data/world/maps/base i spróbuj wczytać ponownie. Zapis zrób i zobacz z tym Isengardem. Masz jakieś submody?
dawid1911
05-01-2015, 23:17
Wywala po zdobyciu miasta. Tak mam submody MOS bodajże 1.5, 1.6 i 1.6.1 zrobiłem wszystko identycznie co: https://www.youtube.com/watch?v=wSW_85sC-FI czyli jak usunę pliki co wymieniłeś to powinno działać?
Osłabiłeś mnie.
Piszesz w temacie TATW 3.2, i nie wspomniałeś że masz submody. I nawet nie wiesz jaki masz MOS, a to podstawa. Odpal grę i sprawdź, podczas odpalania będzie nr wersji. MOS ma zaś osobny temat, nie ten.
To co napisałem, może by pomogło w TATW 3.2 w MOS niekoniecznie. Wersję podaj. Na pewno MOS ? Opis jak instalować MOS jest na Forum. Nie będę oglądał filmiku by stwierdzić czy tam opis jest ok.
dawid1911
05-01-2015, 23:44
Mam MOS 1.6.1
To wszystko jasne. 1.6.1 ma masę błędów i ctd to norma.
To wywal go do kosza i pobierz MOS 1.6.2 instalując go wg opisu z postu nr 1 w tym temacie: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?6097-MOS-na-TATW-3-2-wersja-1-50-i-1-60-Dyskusja-Og%C3%B3lna
dawid1911
05-01-2015, 23:56
Ok wielkie dzięki
Witam mam problem z modem instalacja przebiega normalnie ale zaraz po odpaleniu wyrzuca mnie do pulpitu z czym moge mieć problem?
Lwie Serce
14-01-2015, 21:05
Nie mam pojęcia co robisz, jak instalujesz, jaki system. Podaj dokładną lokalizację moda i system. Bez tego nikt nie pomoże, jasnowidzami nie jesteśmy.
instaluje trzecią ere na medievala II kingdoms 1.5 C:\Program Files (x86)\Sega\Medieval II Total War\mods\Third_Age_3 tak wyglada moja ścieżka instaluje na windows 8
Lwie Serce
14-01-2015, 21:13
Standard, wyłącz UAC (poczytaj w necie jak nie wiesz jak) i przeinstaluj grę z modem na partycję inną niż systemowa, koniecznie poza Program Files. Powinno odpalić jak to zrobisz.
a ma jeszcze takie pytanie bo zasadniczo to inne mody mi dobrze "chodzą" moze to być wina tego ze mam też zainstalowane inne mody np;Call of Warhammer, De Bello Mundi, King of River and Hills .? pozostałe mody działają tylko z trzecią erą mam problem
Lwie Serce
14-01-2015, 21:24
Pisz posty normalnie, wielkie litery, interpunkcja, nie robienie byków itp.
Co do pytania, ilość modów raczej nie wpływa na ich działanie jeśli są to modyfikacje pod Kingdoms.
Wyłącz UAC jak Lwie Serce radzi i spróbuj w tym Program Files. Może zaskoczy.
Siemka wszystkim, ostatnio postanowiłem zagrać w Third age total war 1.6.2 niestety pajawia sie problem już na początku z instalacją wersji 3.2.
Wcześniej udało mi się grać w wersję MOS 1.4.1 j pykała a teraz instaluje 3.2 włączam grę by zobaczyć czy wszystko jest ok i wywala mi taki błąd :
Medieval 2. Total war encountered an unspecified error and will now exit. zainstalowałem na nowo Medievall 2 z dodatkami kingdoms i dalej to samo. Innych modów nie posiadam mam windows 8.1 pomóżcie proszę
Lwie Serce
17-01-2015, 18:41
Wygląda mi to na niepoprawnie zainstalowanego moda. Podaj lokalizację.
moja lokalizacja to:C:\Gry Total war medievall
Edit: wgrywam bez patcha 3.1 ponieważ nie mogę znależć aktywnego linku. ale z tego co się dowiedziałem wystarczy instalacja 3.2 tak też robię.
Edit: problem już rozwiązany kolejny raz instalowałem i sie udało ale dzięki za pomoc!
Lwie Serce
17-01-2015, 19:06
Aravenie pomocy, wymiękam w tym momencie. ;D
EDIT: A jednak nie heheheh.
dobra instaluje teraz mos 1.6.2 i ten sam problem, czyli pewnie zła ścieżka. Wyglada to u mnie tak mam na dysku C folder: (gry total war medievall.) do niego instalowałem czystego medievall wraz z kingdomsami. (folderu Sega nie ma) W folderze mods ( mam Third age 3) gdzie mam zainstalować 1.6.2 ? Kombinowałem różnie i nie potrafie sobie z tym poradzić wkurza mnie to strasznie. 3.2 i 1.6.2 mają by w jednym miejscu czy jak?
Najpierw podaj prawdziwą ścieżkę do Third_Age_3 pełną, np. ja mam D:\Gry2\SEGA\Medieval II Total War\mods\Third_Age_3
Twoja jest pisana chyba z pamięci i raczej źle ją podałeś, (np. błędna nazwa Medieval, chyba że sam taką wpisałeś przed instalacją Medka). Opis jak instalować jest w I poście tematu o MOS 1.62 link: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?6097-MOS-1-62-dyskusja jak niemal wszystkie opisy instalacji modów.
UAC wyłączone?
Po prawidłowej instalacji TATW 3.2 jak w linku wyżej Twoja ścieżka dal MOS to raczej C:\Gry, o ile dobrze podałeś ścieżkę na poprzedniej stronie.
ścieżka do 3.2 to: C\Gry Total War Medievall\mods\Third_Age_3
musi być te SEGA na końcu?
UAC wyłączone.
pajawia się jakaś nowa ikonka czy coś ?
Powinno być Sega wg tego jak to zrobili ale spróbuj zainstalować MOS do C\Gry, wg mnie C:\Gry
Ikonka się powinna pojawić, jak nie ma to odpal z tej z TATW.
Cleanera nie zapomnij po fixach uruchomić.
Witam
Mam następujący problem. Zainstalowałem grę, następnie 3,0 i 3,2 później 1,5, 1,6 i 1,61 zrobilem bat.cleaner. Gra mi się uruchamia jednak gdy wybiorę frakcję i dam start wyrzuca mnie do menu. Szybką grę odpala jednak w kampani wywala do menu.
Z góry dzięki za pomoc.
Witaj.
To źle zrobiłeś. MOS 1.61 jest bardzo niestabilny. Przeczytaj post nr 1 w tym temacie: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?6097-MOS-1-62-dyskusja
Usuń katalog Third_Age_3, przeczytaj post nr 1 z linku wyżej, pobierz i zainstaluj MOS 1.62 z trzema fixami. Medek powinien być poza Program Files, najlepiej na innym dysku niż system zwłaszcza w Win7 i Win8, wyłącz UAC o ile masz WIN 7 lub Win8.
Celebrant187
21-01-2015, 01:31
Ode mnie mała porada dla osób, które chcą zainstalować mosa, a nie mają medka zainstalowanego w folderze sega. Trzeba zainstalować mosa do głównego folderu gry (u mnie d/gry/medieval II total war). Następnie wchodzimy w utworzony folder sega/medieval II total war i kopiujemy foldery "data" i "mods" i wklejamy do głównego folderu z grą, nakładamy wszystkie pliki jakie nam się wyświetlą, włączamy cleaner z folderu "third age" i gramy :) Zrobiłem to u siebie ponad rok temu i chodzi wszystko bez żadnych problemów (poza sporadycznymi błędami z wywalaniem do windowsa, ale mody tak mają po prostu)
Dzięki serdeczne Araven zrobiłem wszystko jak opisane i teraz śmiga :)
Proszę, na przyszłość przed instalacją szukaj odpowiedniego tematu, może Ci to zaoszczędzić sporo czasu.
Znacie_Mnie
24-01-2015, 13:20
Witam wszystkich, na wstępie chciałbym podziękować wszystkim którzy tworzyli spolszczenia do TA i różne mody do tego :).
Mój problem jest następujący podczas bitwy o Pelacoś tam (miasto portowe Gondoru) laptop mi się wyłącza, to jest niestety 2 już tego przypadek wcześniej podczas bitwy z gondorem mi się wyłączył.
Gram Haradem, poziom vh i vh (+ garnizon, żebym nie miał aż tak łatwo) tura 68, mógłbym odpuścić oblężenie ale zaraz znów będę miał taką dziurę finansową że hej.
czysty TA
MOSa jak próbowałem instalować to podczas ładowania już kampanii gra mi się wywalała do pulpitu
P.S. Gondor spamuje tak że Mordor się zamknął za Minas Morgul, Saruman nie żyje, Rhun dostaje bęcki od Dale które ma tereny az po bagna ostatniej bitwy, jedynie w ofensywie jestem ja i orkowie z gundabad które wycinają krasnaludów z zachodu.
A jak z innymi grami laptop też odmawia współpracy, jakby coś z grą było nie tak to raczej wywali do pulpitu. Skoro laptop się wyłącza to raczej problem ze sprzętem.
Znacie_Mnie
24-01-2015, 13:46
Inny gry chodzą w porządku, jeszcze.
To raczej kwestia wydajności sprzętu, zajrzyj tutaj: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?6973-POPRAWA-wydajno%C5%9Bci-kompa-do-Bellum-i-innych-gier
Instalacja w/w programów lub podobnych nieco pomoże, ale cudów nie ma. Mody mają dużo większe wymagania niż czysty Kingdoms. Im większy mod tym większe wymagania.
theharad
28-01-2015, 21:30
Witam wszystkich serdecznie:D mam problem z uruchomieniem otóż tego pięknego moda z modyfikacją mos 1.6.1. Więc przychodząc do sedna używam systemu Linux(Ubuntu) za pomocą programu,,Wine" i instaluje wszystko zgodnie z instrukcją niby wszystko cacy a tu nagle klops... gdyż chce odpalić grę wyskakuje mi czarne okienku tylko z migającą kresko. Jeśli ktoś wie w czym może być problem to bym bardzo był wdzięczny.
Z góry dziękuje za odpowiedzi i jeśli był już taki temat(choć nie widziałem) to przepraszam:P
Witaj.
MOS ma osobny temat. Poczekaj minutę czy nawet dłużej, powinno się uruchomić.
Generalnie MOS 1.6.1 to zły wybór, ma dużo błędów. Zainstaluj sobie MOS 1.62 wg instrukcji z postu nr 1 z tego linku: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?6097-MOS-1-62-dyskusja
Samo TATW 3.2 Ci działa na Ubuntu ?
theharad
28-01-2015, 21:49
Ogólny problem mam z całą modyfikacją(tak jak pisałem) łącznie z Third Age dlatego odważyłem się pisać tu. A do porównania medieval 2 z kingdoms oraz modyfikacją kgcm działa bez błędnie nawet nie mam żadnej ścinki ??? Więc nie wiem o co chodzi :)
No ja też nie wiem. Ubuntu nie używałem. Ścieżka do moda jest jak w Windows? np. ja mam D:\Gry2\SEGA\Medieval II Total War\mods\Third_Age_3
Ja bym skopiował moda zainstalowanego na kompie z Windows np. od jakiegoś znajomego i wkleił do mods, robić skrót do pliku bat, uruchamiającego moda Third Age (plik wsadowy, ma 1Kb).
theharad
29-01-2015, 21:48
u mnie ścieżka wygląda tak C:\Program Files (x86)\Sega\Medieval II Total War\mods\Third_Age_3 tak jak normalnie :/. A co jeśli chodzi o twoją radę z przekopiowaniem gry/moda z pc obsługiwanego przez windowsa niestety nic nie dało rady. I mam takie pytanko (bo już nie pamiętam jak było na windowsie:D) czy wszystkie praktycznie pliki w modzie są otwierane przez notatnik łącznie z Cleaner.bat????
Nie wiem czy przez notatnik, w Win7 to najgorsza lokalizacja by mod był w Program Files, nie wiem jak w Ubuntu.
witam mam problem z submodem Divide and Conquer i modem TOA Zainstalowałem s\wszystko tak jak trzeba i wczsie uruchamiania gry wywala mnie do pulpitu i wychodzi z moda pomocy z góry dzięki :D
Lwie Serce
02-02-2015, 16:20
Nie, ja nie wierzę użytkownikom na słowo, gdy mówią że dobrze wszystko zainstalowali. ;) Podaj dokładnie gdzie instalowałeś TATW oraz submoda i czy czyste TA też wywala. Dodatkowo podaj mi jaki system. Wtedy może damy radę pomóc.
Witam, jakis czas temu pobrałem TATW 3.2, przy uruchamianiu gra sie wyłączala po kilku sekundach, wiec przeinstalowalem na inny dysk i pomoglo, gra działała zero ctd. Po kilku dniach jak nie uzywalem gry problem powrocil znowu mnie wyrzuca do pulpitu przy uruchamianiu.
Posiadam windows xp HE
mam viste i zainstalowałem to w Sega/Medival II total
Lwie Serce
02-02-2015, 20:20
Eh. Dokładną lokalizację poproszę. A i bym zapomniał, gra oryginalna? Jak vista to wyłącz UAC i przeinstaluj z Program Files jeśli tam masz.
z program files do innego folder czy co ? proszę o dokładną instrukcję :cry: gra orginalna
Lester
Usuń map.rwm z katalogu base moda i spróbuj odpalić, jak nie odpali usuń Tatw i zainstaluj moda ponownie.
Puma
Wyłącz UAC w Viście, usuń TATW z mods i zainstaluj ponownie na wyłączonym UAC, poczytaj w necie co to i jak je wyłączyć.
Jak nie pomoże odinstaluj Medka z Program Files zainstaluj poza dyskiem systemowym i dopiero mody.
Piaaskun
04-02-2015, 22:37
Witam ściągnełem TATW 3.0 part 1,2 bo zamierzałem pograć sobie znowu w tą zacną modyfikację na nowym komputerze 1 part się w porządku zainstalował a z 2 niestety jest problem kiedy go otwieram z pobranych plików wyskakuje error : Wersja tego pliku jest niezgodna z wersją używanego )systemu Windows sprawdź w informacjach dotyczących systemu na twoim komputerze, jaka wersja programu jest potrzebna (x86---32-bitowa czy x64 64-bitowa) a następnie skontaktuj się z wydawcą oprogramowania. Proszę o pomoc! system:win7 homepremium ścieżka instalacji medka i kingdoms to D/Gry/Sega/Medieval II Total War.
Nie miałem żadnych problemów z instalacją na Win7. Może pobierz part II ponownie i spróbuj zainstalować.
Witam
Od paru dni walczę z TATW. Po zainstalowaniu moda na pulpicie, przenoszę go do odpowiedniego folderu w dziale /mod, następnie mod Third_Age zmieniam nazwę na "crusaders" (w moim przypadku). Późnej próbuję odpalić moda przez odpowiednią kampanię w steam, po kilku sekundach ekranu startowego TATW, gra zamyka się i wracam na pulpit. Byłbym wdzięczny za każdą pomoc bądź uwagę, chociaż próbowałem już wielu rzeczy, to może nadal gdzieś popełniam błąd. Oto ścieżka: { Steam/SteamApps/common/Medieval II Total War/mods/crusades }.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Witaj.
Zajrzyj do tego tematu co do instalacji moda na steam: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?10083-Instalowanie-mod%C3%B3w-na-wersji-steam
Niestety ten sposób jest już podobno nieaktualny z powodu aktualizacji steam. I tak mi nie działał, wyświetlał się komunikat o braku zainstalowanej gry. Czy ktoś może wie co powoduje to wyłączanie się gry po kilkunastu sekundach za pierwszym razem i po kilku z każdym kolejnym? Czekam na sugestie i pozdrawiam.
Tam jest kilka sposobów w postach nr 1 i 2. Najpierw zajrzyj do tematu może, a nie z snujesz przypuszczenia.
Jak nie pomoże, to szukaj na TWC porad.
Edit:
W poście 2 wczoraj masz sposób Adriana15o
witam, po długim czasie oglądania na yt ludzi grających w Ta na mos`ie sam ją zainstalowałem, ale jednak mam pewien problem widziałem, że na początku gry graczom wyświetlają się te informacje o nieśmiertelnych bohaterach itp itd a mnie nie, myślałem, że jakoś bez tego przeżyję, ale jak zmarł mi czarnoksięznik ze starości to już lekka przesada, co może być tego przyczyna, na internecie nie znalazłem żadnych konkretów, większość tematów już nie da sie odtworzyć bo za stare i wygasły ;( proszę o pomoc :)
edit. wyczytałem, że od tego jest jakiś moda Baron Samedi czy jakoś tak, można to łączyć z MOS`em? i czy jest ktoś w stanie to zuploadować na jakiś hosting? ponieważ ciężko znaleźć działający link ;/
Witaj
Adres moda poproszę, czyli wszystko do Third_Age_3 włącznie.
Jaki TATW , jaki MOS.
Jaki system Windows.
adres moda w sensie ścieżkę? jeśli tak to E:\Gry\Medieval II Total War\mods\Third_Age_3
TATW 3.2, czytałem, że do tego Barona to trzeba 3.1, ale to chyba nie będzie problemem, MOS 1.6.1
win 7 64bit
Modów się nie łączy, chyba, ze dany mod jest submodem i do działania wymaga innego moda jak MOS do TATW np. Baron raczej nie ruszy na czystym 3.2
Wywal to co masz i zainstaluj MOS 1.6.2 najlepiej, jest temat o MOS 1.62 a w poście nr 1 opis instalacji.
Masz barona pobranego? Mam gdzieś patch 3.1. jak Ci bardzo zależy to zajrzyj do tematu submody do TATW powinien być opis instalacji barona. Ew. patch 3.1 mogę wstawić jutro.
Bartos13
15-02-2015, 23:04
Witam Postanowiłem że przejdę na wersję MOS1.6.2 i zainstalowałem wszystko poprawnie(chyba) Gra teoretycznie się uruchamia jednak podczas uruchamiania wyskakuje ze jest problem z VBScript -błąd czasu wykonania naciskam ok gra się uruchamia i mój problem leży w uruchamianiu kampanii gdyś nie mogę jej uruchomić naciskam start i wyskakuje "Medieval 2 napotka" domyślam się że napotkał problem nie jestem w stanie zlokalizować problemu save działają normalnie Dodatkowe informacje:
Win7,tatw3.2 MOs1.6.2 raczej połatany zainstalowane jest wszystko tam gdzie ma być wie ktoś jak rozwiązać problem?
Witaj.
W poście 695 masz kilka pytań odpowiedz.
Jest temat Mos 1.6.2 dyskusja, a w nim w poście nr 1 opis instalacji, tak instalowałeś jak w opisie?
Bartos13
15-02-2015, 23:13
adres C:\Program Files (x86)\SEGA\Medieval II Total War\mods\Third_Age_3
trzecia era 3.2 MOS1.6.2 Win7 64bit
Bartos13
15-02-2015, 23:13
Co do instalacji powinno się wszystko zgadzać
Nie pisz posta pod postem, jest opcja edytuj.
To najgorsza możliwa lokalizacja. Na Win7 nie instaluj gier w Program Files.
Wyłącz UAC w Win7 poczytaj w necie co to i jak wyłączyć i zainstaluj MOS ponownie.
W razie problemów reinstall Medka poza dysk systemowy najlepiej.
Bartos13
15-02-2015, 23:29
oki rozumiem
zależało mi tylko na tych opcjach, typu respienie Barlogów, nieśmiertelni bohaterowie/nazgule, no cóż jakoś to przeżyję.
dzięki za pomoc :)
Nieśmiertelni bohaterowi i Nazgule i wiele innych są w MOS. Balrog też. Zainstaluj ja należy MOS 1.6.2
zainstalowałem wszystko jak należy, elegancko śmiga 1.6.2 ale w dalszym ciągu nie mam tych opcji na których mi zależało;/
Jak nie masz opcji?
Skrypty zgłaszają się przy starcie kampanii w tym Nieśmiertelni Bohaterowie i Nieśmiertelne Nazgule, jak się nie zgłaszają, znaczy nie jest prawidłowo zainstalowane.
Podaj system Windows i lokalizację katalogu Third_Age_3 pełną i precyzyjną (od litery dysku do Thirsd_Age-3).
Mos 1.6.2 ma spolszczenie, bardzo dobre.
E:\Gry\Sega\Medieval II Total War\mods\Third_Age_3
win 7 tak jak pisałem wczesniej 64 bit, a spolszczenie zassałem nawet z waszego forum
edit. reinstalowałem dalej nie pojawiają się skrypty, wszystko działa ale nie ma tych skryptów
Wyłącz UAC w Win7 i zainstaluj ponownie MOS 1.6.2 z fixami, jak nie ma pomyśl o reinstallu Medka, bo jak skrypty się nie zgłaszają, znaczy nie jest dobrze, bo powinny się zgłosić jak odpalasz kampanię w single player. Zgłaszają się same.
UAC wyłączony, reinstalację wszystkiego skończyłem dokładnie 10min temu ...
No to raczej tylko reinstall Medka i mody dopiero. Mnie tylko 1 raz na XP jeszcze skrypty nie odpalały, ale reinstall pomógł. Na Win7 odpalają zawsze a już kilka razy instalowałem submody do MOS czy sam Mos.
3 reinstalle nic nie dały, nic innego nie przychodzi Ci do głowy? w sumie i tak zreinstalluje, ale może jest jeszcze jakaś inna szansa ;/
Programy typu cleaner, deffragler i porządki na kompie, usunięcie TATW i ponowna instalacja Tatw 3.2 zagraj kilka tur i wyłącz kompa, potem dopiero MOS. Wszystko wg instrukcji z postu nr 1 w temacie Mos 1.6.2.
mistrzu mój, nie wiem o co chodzi ale teraz działa, dzięki wielkie jesteś najlepszy! :)))
W sensie co konkretnie zrobiłeś z tego co proponowałem, że działa. Sprecyzuj. :faraon:
no właśnie oto jest pytanie, po prostu reinstall wszystkiego + pare rund na czystym TA i dopiero instalacja MOSa i działa jak chciałem :D
Tatw tworzy pewne pliki jak się zagra kilka tur, możliwe, że to ważne. Większość ludzi najpierw ma TATW i na nim grało wcześniej. Ja instalowałem na czyste TATW nie grając kilku tur i mam ok. Fajnie, ze się skrypty zgłaszają, pograj na MOS 1.62 i ew. za jakiś czas wypróbuj mojego submoda do MOS.
z pewnością skorzystam z Twojego submoda, a działa on na starych zapisach np jakbym dziś już pograł a jutro go dopiero zainstalował? bo na dziś mam już dość wszelakich instalacji
Wymaga nowej kampanii. Pograj na czystym MOS, inaczej nie poczujesz zmian z submoda.
Skylander128
16-02-2015, 20:46
Czemu mi wyrzuca do pulpitu? Zrobiłem tak jak napisane (dot. Steam) tej apki nie mogę pobrać mama jakiś błąd. Zrobiłem to dla americas. Nawet się nie ładuje. Potrzebowałbym odpowiedzi na dziś/jutro. Wiem że ludzie też mają swoje życie, ale jakby ktoś się postarał? Mam windowsa 7 64 bit. Laptopa z dwoma zintegrowanymi kartami graficznymi. 8 gb ramu i procesor i7 2,4 GHz. Tak piszę, bo może się to przyda.
http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?10083-Instalowanie-mod%C3%B3w-na-wersji-steam
Poczytaj wyżej w poście nr 1 jest nowy sposób od Adriana 15o. Na TWC zaś też znajdziesz kilka porad jak instalować TATW na steam.
A czemu Ci wyrzuca to bez logs nikt nie zgadnie.
Skylander128
16-02-2015, 22:14
Tak w ogóle to ta apka Kingdoms laucher przy włączeniu wyskakuje błąd, że nie mam gry Medieval 2 z Kingdoms i nie mogę jej uruchomić. To drugie też nie działa. W tym drugim znowu jest tak: NIe można uruchomić programu, ponieważ na komputerze nie znaleziono mss32.dll Spróbuj ponownie zainstalować program, aby naprawić ten problem. Jakoś tak ze 2 razy reinstalowałem, ale dziś koniec idę spać.
Jak pisałem pozostaje TWC i porady co do steam, link: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?597889-Installation-of-submods-(-with-pictures-!-)&p=12777400&viewfull=1#post12777400
Tobie Kingdoms nie działa, więc i żaden mod nie zadziała.
Oto link do pliku jaki masz uszkodzony: http://87826.file4u.pl/download/5588525/mss32_www.file4u.pl.dll
Jak pisałem pozostaje TWC i porady co do steam, link: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?597889-Installation-of-submods-(-with-pictures-!-)&p=12777400&viewfull=1#post12777400
Skylander128
17-02-2015, 14:20
TAAAAK. UDAŁO mi się. Bardzo mi pomogłeś. Jeszcze mógłbym poprosić o link do spolszczenia jakiegoś?
Spolszczenie jest 2 tematy niżej w tym dziale.
Jakiej metody użyłeś przy instalacji?
Skylander128
17-02-2015, 17:54
Sam nie wiem jakoś pliki pozamieniałem pokopiowałem chciałem całego medka odinstalowywać a tu proszę. DZIĘKI DZIAŁA.
Wystarczył raczej mój plik by Medek działał, ja pytam jakiej metody instalacji moda na steam użyłeś, bo zainstalowałeś TATW tak?
Prostytucjusz
19-02-2015, 08:45
Cześć wszystkim. Po zainstalowaniu najnowszego MOS'a 1.6.2 napotkałem dosyć specyficzny problem, nie mogę rozpocząć nowej kampanii dowolną frakcją, ale mogę wczytywać z poprzedniego 1.6.1 kampanie i rozgrywać kampanie bez żadnych komplikacji. Podczas filmu prezentującego frakcję gra się minimalizuje i wyskakuje komunikat diagnostyczny o tym "Medieval nie odpowiada".
Witaj.
Nic w tym dziwnego, bo MOS 1.6.2 się instaluje na czyste TATW 3.2, nie zaś na MOS 1.61. Jakimś cudem save moze odpalić ale będą ctd.
Link: do tematu o MOS 1.62, tam w poście nr 1 masz opis instalacji MOS: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?6097-MOS-1-62-dyskusja
Prostytucjusz
19-02-2015, 11:04
Postąpiłem według instrukcji, lecz napotkałem dosyć irytującą komplikacje. Podczas ładowania ekranu gry, gdy pasek załaduje się do końca, gra nagle się wyłącza. Dzieje się to podczas kampanii, w czasie zwykłych bitew tego nie odnotowałem.
Cleaner uruchomiłeś po instalacji?
Jaki masz Windows.
Podaj lokalizację katalogu Third_Age_3 pełna ścieżka.
Każdy jakiemu nie działa twierdzi, że On instalował wg Instrukcjii, 99 na 100 takich Osób tylko wydaje się, że zainstalowali wg Instrukcji, w rzeczywistości coś zrobili nieprawidłowo i im nie działa.
Prostytucjusz
19-02-2015, 11:29
Uruchomiłem. Zainstalowałem od nowa FIX'y dla pewności i zastosowałem procedurę CLEANER.
Lokalizacja: D:\SEGA\Medieval 2 Total War Gold\mods/Thired_Age_3
Nazwa katalogu jest nieprawidłowa, pisałeś z pamięci czy taką masz?
D:\Gry2\SEGA\Medieval II Total War\mods\Third_Age_3 to moja.
Instalatorowi ja bym podał u siebie ścieżkę D:\Gry2\SEGA, wtedy on zainstaluje do Medieval II Total War\mods\Third_Age_3. Ty masz podać D:\SEGA
Skoro masz D:\SEGA\Medieval 2 Total War Gold\mods/Thired_Age_3 to U Ciebie MOS jest nie w Medieval II Total War i dalej mods\Third_Age_3 słowo Gold jakie masz dopisane w nazwie katalogu Medieval 2 Total War Gold, spowodowało, ze Instalator wrzucił MOS do D:\SEGA\Medieval II Total War\mods\Third_Age_3 katalog Third_Age_3 stamtąd przekopiuj do swojej ścieżki z tym Gold. Czyli wrzuć go do mods i nadpisz i walnij cleaner.
Chyba, że podałeś złą lokalizację Third_Age_3, bo i nazwa katalogu jaką podałeś jest błędna. Ty masz Thired_Age_3 niepotrzebne e w nazwie ma być Third.
708 http://www.iv.pl/images/56564314953951732255.png
Ja mam taki problem przy włączaniu gry. Instalowałem po kolei TA później patche 3,1 3,2. Mos 3,1 później patche 1,4 1,41.
Z tych ciekawszych rzeczy to przed samą instalacją MOS wywala coś takiego. 709 http://iv.pl/images/90298523217856607123.png
Oczywiście między patchami uruchamiałem program clener_bat czy jak to tam. Ale tu również problem ponieważ widnieje coś takiego. 710
http://www.iv.pl/images/12061092021264133784.png
TA instalowałem bezpośrednio do Medivala C:\Program Files (x86)\Sega\Medieval II Total War
MOS C:\Program Files (x86)\Sega\Medieval II Total War\mods\Third_Age_3
Panowie pomocy :(
Najdziwniejsze jest to że gra się odpada. Mimo tego błędu. Można rozegrać bitwe histroyczną natomiast gdy wibierzemy frakcje do gry w kampanii wywala nas do z powrotem do menu.
Witaj.
Kolego obecnie mamy MOS 1.62 tu masz link w poście nr 1 zas instrukcję jego instalacji: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?6097-MOS-1-62-dyskusja
Wywal co masz i zainstaluj od nowa Tatw 3.2 po instalacji zagraj kilka tur i wyłącz kompa i uruchom ponownie i dopiero MOS 1.62
Okej będę próbować. Dzięki wielkie.
kakuleziom
05-03-2015, 08:05
Nie wiem skąd pobrać dodatek kingdoms ;(.Pomoże ktoś ?
Na steam najlepiej kupić, bo nie wiem czy pudełkowe wersje można jeszcze kupić. Za używanie wersji pirackich banujemy. I to nie jest pytanie w tym dziale, nie dotyczy moda a braku Kingdoms, w Podzamczu raczej należało zapytać. Wrzuć w google pytanie.
kakuleziom
05-03-2015, 08:19
Witaj administratorze właśnie ja nie mam ściągniętego Total War Medieval 2 tylko z płyty a szukałem w sklepach dodatek ,,Kingdoms'' i go nie znalazłem :C Czyli nie pomożecie mi ?
Lwie Serce
05-03-2015, 08:21
Nie pomożemy, bo na forum nie toleruje się piractwa a Ty prosiłeś o link do nielegalnej wersji gry, za co ostrzeżenie przed chwilą otrzymałeś. Proszę o zakończenie dyskusji.
Robisz konto na steam, wpisujesz kod z pudełka do podstawki, szukasz promocyjnego kluczyka do Kingdomsów za grosze. Tudzież kupujesz gamebooka gdzie jest podstawka i dodatek.
kubalolxp
07-06-2015, 12:52
Witam od niedawna gram w TATW 3,2 z mos 1.50. Ostatnio gdy grałem czekałem ponad 10 minut aż skończy się jedna tura. Gdy wreszcie mogłem wykonać jakiś ruch zauważyłem że postacie przycinają się na mapie można jakoś obniżyć detale mapy kampani albo coś żeby tak nie lagowało ? jeśli napisałem w złym dziale to proszę o przeniesienie.
Jest temat z problemami technicznymi i proszę w nim takowe zgłaszać, a nie zakładać nowe wątki nie wiadomo po co
Sadam86
http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?6973-POPRAWA-wydajno%C5%9Bci-kompa-do-Bellum-i-innych-gier tu masz kilka programów dzięki którym zrobisz porządki na kompie i tury powinny śmigać szybciej
Możesz spróbować dać ustawienia w opcjach wideo na najniższe.
TA z Mosem ma masę skryptów więc długie tury są wkalkulowane w moda.
kubalolxp
07-06-2015, 13:10
Używam połowy z tych programów a moda przez Game Boostera nie moge odpalić nie wiem dlaczego, mam wszystko na niskim
Pokombinuj z patchem 4gb, niektórym mocno pomógł, a tak o sprzęt zapytam coś mocniejszego czy raczej staruszek?
kubalolxp
07-06-2015, 13:16
Oj taki stary że jeszcze potop szwedzki pamięta :D ale medka ciągnie jakoś. I to nawet na średnich teksturach :P
Niestety większość modów podnosi znacznie wymagania i to że Medek chodzi nie daje pewności, że mod będzie śmigał bez ścinek.
kubalolxp
07-06-2015, 13:21
Hmm no dobra a o co chodzi z tym 4gb ? jak to wgl uruchomić?
A nie już wiem o co chodzi ^^
Lwie Serce
07-06-2015, 13:22
Uruchamiasz program i wybierasz w nim plik uruchamiający grę/moda. I to tyle.
kubalolxp
07-06-2015, 13:27
Działa! wystarczyło że zainstalowałem to 4gb + zamknąłem tą konsole cmd która się odpala wraz z modem i śmiga ^^
dominikb999
22-06-2015, 19:27
Witam mam problem gdy uruchamiam grę third age total war wyskakuje mi Skrypt : G5BAISwitcher.vbs brak uprawnień gram 5 minut i koniec czarny ekran a po chwili pulpit wersja moda to Mos 1.6.1 jakiś kod 800A9946 Wiersz 26 znak 23 jak to pomoże proszę o odpowiedz i o pomoc instalowałem tą grę z 5 razy i tak samo jest dziękuje z odpowiedzi :)
Wywal wszystko Third_Age_3, podaj jaki masz system Windows gdzie gra zainstalowana (dokładna lokalizacja).
Panie Kolego MOS 1.6.1 to prehistoria i ma masę bugów, nigdy nie naprawionych.
Zainstaluj 1.6.2 z fixami lub najnowszy 1.7 z fixami.
Hej, pierwszy raz piszę na forum. Mam problem taki, miałem zainstalowanego Third Age wersje 3.2 oraz wersję beta Divide Counqer. Chciałem zaktualizować do wersji 0.3 no i przypadkiem wrzuciłem ją od razu, bez uprzedniej instalacji innych łatek, 02 itp. Gra mi się chwilę ładowała po czym się wyłączyła. Grę wyinstalowałem całkiem, jakieś pliki tam jeszcze pozostały, usunąłem je ręcznie. Zainstalowałem samą podstawkę z patchami 3.1 i 3.2 i dalej to samo, nic, ładuje się chwilę i wyłącza. Proszę o pomoc, nie mam pojęcia już o co chodzi, powtórną instalację robiłem dokładnie z instrukcjami.
Patrykovsky
11-07-2015, 22:35
jak deinstalowałeś third age nie zostały Ci może jakieś pliki w folderze third age ?
może jest to spowodowane tym że jakieś pliki zostały i przez to cały mod sie crashuje
@Viking
Witaj.
Jaki masz system Windows ?, podaj lokalizację Third_Age_3 dokładną.
Talarek15
01-08-2015, 16:44
W Third age nie działają mi bitwy z zamkami i miastami. Wyjątkiem są te które mają własne skiny np. Edoras czy Erebor. Wie ktoś jaka może być tego przyczyna ?
BlackNyga89
15-08-2015, 10:51
Witam jestem nowy i w swiecie Medievale( gram w niego jakies 60H) jak i modów..... I mam taki mały problem bo zainstalowałem sobie 2 mody. Pierwszy z nich to Westeros Pretty King a nastepny Third Age 3.2 i mój problem jest związany z tym drugim modem mianowicie sciągłem TA3.0 oba party + patch 3.2 i spolszecznie jednego z uzytkowników tego forum. Zainstalowałem i zmieniłem nazwe (gram na steamie) TA3.2 na nazwe kampani brytyjskiej nastepnie uruchamiam gre i na początek wszystko w pożądku. Wybieram kampanie główną wybieram sobie frakcje obojętnie jaka spradzałem chyba na 5 i włącza się filmik.... filmik się kończy zaczyna mi się ładować kampania w momęcie w któym kampania kończy się ładować wywala mi grę....Co zrobić?
A masz wyłączone UAC? Czasem blokuje jakieś pliki podczas instalacji i mod nie chce działać.
BlackNyga89
15-08-2015, 12:10
próbowałem z wyłączonym UAC również, i nic nastepnie zmienilem ustawienia graficzne na minimalne i juz mi się w ogóle nie włącza TA3.2 Tylko wyskakuje "Medievale napotak"
A już cos takiego widziałem na forum, że jest wiec poszukam....chociaz jest dla mnie dziwne ze na pocztku sie wlaczala gra normalnie a teraz nawet nie chce ruszyc, a normalna gra i 2 mod mi dziala cacy
Usuń plik map.rwm z katalogu base moda i spróbuj odpalić. W data/world/maps/base bodajże jest ten plik.
Poproszę o pomoc.
Mam zainstalowaną Third Age Total War 3.2 + MOS 1.7p3 PL. Ściągniętą z https://www.youtube.com/watch?v=frosVrHiZo0
Instalacja Podstawki MTW II, Kingdoms oraz moda jest na dysku E (mam jeszcze C - systemowy, i D).
Rozpocząłem kampanię Wolnymi Ludami, bez przekształcenia w Królestwo od samego początku. Nie było żadnych problemów do 34 tury, gdzie w trakcie wczytywania tury komputera, przy Isengardzie wywala mnie z gry ze słynnym już komunikatem "Medieval napotka". Próbowałem czyścić foldery za pomocą Cleanera (a więc usuwając map i geography). Nic nie pomogło. Próbowałem też cofnąć rozgrywkę o kilka tur i nic nie robić (nie zajmować żadnych osad), ale ponownie wywalało mnie przy 34 turze.
Starałem się znaleźć wskazówki tutaj, ale nie wiem, co powinienem zrobić w moim przypadku.
Hmm mnie dziwi to MOS 1.7 PL, to wersja spolszczona? Może spolszczenie jest trefne?
Tak, wersja jest spolszczona.
DarkSebaaa
24-08-2015, 12:20
Mam wersję steam medieval II total war złota edycja. Pobrałem z moddb thrid age total war.Zainstalowałem go do D:\Steam\steamapps\common\Medieval II Total War\mods. Zmieniłem nazwę na americas. Z tego co wyczytałem po włączeniu na steam americas powinno się włanczac thrid age. Tak też się dzieje ale zaraz po wyskoczeniu okienka ładowania wyskakuje mi ,,Medieval 2: TOTAL WAR encountered an unspecified error and will now exit. W związku z powyższym rodzi sie pytanie Co robić? No własnie Jak żyć?
CoartCord
24-08-2015, 13:02
Mam taki problem, że jak naciskam kampania i wyskakują mi te opcje kampania trzeciej ery itp. to po wybraniu tego wyskakjuje mi napis ,,Proszę wybrać element z listy'' . Mogę wybrać tylko bitwę , a gdy zaczynam bitwę to mnie wywala z gry. Jakieś sugestie dotyczące tego co trzeba zrobić ? Z góry dzięki.
Do obu przedmówców powyżej UAC wyłączone? Patch wgrany?
DarkSebaaa
24-08-2015, 14:57
Tak (w nowszych medievialach od razu jest 1.5? bo ja kupiłem 2 tygodnie temu)
Tego czy w nowszych jest już patch 1.5 nie wiem, ja Swojego niedługo będę miał już 10 lat więc patcha muszę dogrywać zawsze, choć w sumie Steam powinien pobrać z patchem razem. Hmm a nie masz przypadkiem teraz dwóch folderów americas? Bo prawidłowo przemianowałeś TA na americas, ale czy dopisałeś coś do oryginalnego americas np. americas_czyste bo jak będziesz miał dwa razy americas to komp i Steam zgłupieją.
DarkSebaaa
24-08-2015, 15:14
Zmieniłem na americas org.
1130
Zrób spójność plików Medka, może pomoże; podaj dokładaną ścieżkę do moda (modowi wskazujesz przy instalacji folder Medka, a nie mods) może tu leży problem.
DarkSebaaa
24-08-2015, 15:20
Tak wygląda mój folder z grą
Aaaa
Chyba mi pomogłeś
Nie dubluj postów, używaj edycji
Sadam86
Jak zrobić spójnosć? Czyli nie mam wgrywac do mods tylko do foldera medka?
Przy instalacji podajesz ścieżkę do folderu Medka, a instalka sama zrobi już folder Third_Age_ 3 w mods, jeśli podasz do mods to proces przebiegnie źle. Jeśli instalowałeś podając ścieżkę do mods to na razie odpuść Spójność i zrób reinstal, wskazując tym razem folder Medka czyli końcówka ścieżki będzie \common\Medieval II Total War i nic poza tym.
Jakby nie pomogło to Spójność zrobisz Właściwości>pliki lokalne>sprawdź spójność
Aragorn syn Aratorna
30-08-2015, 17:17
Nie mogie grać w Kampanie Drużyny. Na początku gdy odpalam kampanie bohaterowie od razu mi giną bez przyczyny. Mam wersje 3.0 i słyszałem że na tej wersji nie można grać w tą kampanie. Jeśli można to jakoś naprawić prosze o pomoc. Z góry dzieki.
Najprościej dograć patche 3.1 i 3.2, w sumie wgranie samego 3.2 powinno pomóc bo z tego co pamiętam 3.1 nie jest już wymagany.
Aragorn syn Aratorna
30-08-2015, 19:15
ok, dzięki.
Hey. Mam problemy z the third age total war. Instalacja poszła gładko ale sama gra... wywala mnie z bitew i nie umiem temu zaradzić. Mam win 7. Usunąłem również 3 pliki, o których była tutaj nowa. Wiele razy moda przeinstalowywałem. Mod zainstalowany jest na D z dala od files. Bitwy manualne w kampanii mi nie działają, wyskakuje znany ,, napotka ,, . W grze własnej bitwy przebiegają normalnie bez problemów, jedynie na kilku mapach mnie wywala. Wyłączona jest również ta kontrola konta użytkownika czy coś podobnego. Mam podstawkę i dodatek 1.5
Lwie Serce
31-08-2015, 15:47
Hmmm masz spatchowanego Third Age? Tzn do wersji 3.2?
Tak. Wszystko jest jeżeli chodzi o instalowanie.
Hmm jakie 3 pliki usunąłeś? Ja z tydzień temu wgrywałem na czysto medka i TA, na windzie 7 wszystko śmiga bez usuwania jakichkolwiek plików. Podałeś prawidłową ścieżkę instalacji czyli do głównego katalogu Medka, a nie do mods?
descr_geography_new ( 2 pliki ) oraz Map.rwm
Instalacja : D/Medieval TW 2
Do tego wszystkiego też spolszczenie.
Ja descr_geography_new nie wywalałem, a działa:D Po wgraniu spolszczenia usunąłeś pliki .bin z folderu text?
http://przeklej.org/file/wMykXT/TA.geography.7z tu masz te pliki geography, zobacz czy ich przywrócenie coś da
Tak, potem zamieniłem pliki. Wszystko jak należy zrobiłem a nadal gra ma jakieś fochy i bugi
Zedytowałem Swojego posta wyżej, masz tam te pliki geography, przywróć je i zobaczy czy odpali z bitwami.
Wiesz, stoczyłem swoją pierwszą bitwę manualną :) Jaka nowość wgl. Dzięki, mam nadzieje, że tak bd do końca. W razie czego tu zajrzę
Bez zmian. Sławna napotka znów się pojawia. Może tamto to był moment gdzie trafiłem na miejsce, w którym nie było bugów, taki mały suprajs.
Nie dubluj postów w krótkim odstępie czasu
Sadam86
To nie mam pomysłu innego niż reinstal.
Masz jakiś plik w folderze logs Medka?? Jak tak to podaj jego treść.
Nie mam takiego folderu. Jedynie w Medival 2 jest jeden plik w tym logs o treści < system.log >
Tak sobie myślałem, może MOS by to ponaprawiał ?
No to ten plik notatnika, otwórz i wstaw treść w posta, albo wrzuć na jakiś serwer.
MOS może i naprawi, ale gwarancji nie ma
zawartość pliku z logs medival 2 :
20:49:57.759 [system.rpt] [always] CPU: SSE2
20:49:57.759 [system.rpt] [always] ==== system log start, build date: Feb 25 2008 version development ===
20:49:57.775 [system.io] [always] mounted pack packs/data_0.pack
20:49:57.775 [system.io] [always] mounted pack packs/data_1.pack
20:49:57.775 [system.io] [always] mounted pack packs/data_2.pack
20:49:57.775 [system.io] [always] mounted pack packs/data_3.pack
20:49:57.775 [system.io] [always] mounted pack packs/data_4.pack
20:49:57.775 [system.io] [always] mounted pack packs/localized.pack
20:50:02.308 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction milan (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.308 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction scotland (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.308 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction moors (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.308 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction turks (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.308 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction egypt (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction mongols (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction england (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction france (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction hre (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction portugal (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction spain (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction venice (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction papal_states (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction byzantium (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction aztecs (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction timurids (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction normans (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction saxons (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction russia (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction poland (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction denmark (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction teutonic_order (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction ireland (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction norway (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction hungary (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.318 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_buildings.txt, at line 9142, column 2
Building DB error - culture db max settlement level differs from building db max settlement level for faction slave (bdg large_city vs clt huge_city)
20:50:02.618 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_character_traits.txt, at line 778, column 21
Could'n find description string for trait(fstrait_ents4) level(fstrait_ents4_desc).
20:50:02.618 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_character_traits.txt, at line 779, column 28
Could'n find effect description string for trait(fstrait_ents4) level(fstrait_ents4_effects_desc).
20:50:02.628 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_character_traits.txt, at line 11161, column 11
Could'n find level name description string for trait(WifeIsBarren) level(Wife_is_Infertile).
20:50:02.628 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_character_traits.txt, at line 11162, column 21
Could'n find description string for trait(WifeIsBarren) level(Wife_is_Infertile_desc).
20:50:02.628 [script.err] [error] Script Error in mods/Third_Age_3/data/export_descr_character_traits.txt, at line 11163, column 28
Could'n find effect description string for trait(WifeIsBarren) level(Wife_is_Infertile_effects_desc).
20:54:22.949 [system.rpt] [error] Medieval 2: Total War napotka
Na server nie wiem jak wrzucić, nigdy tego nie robiłem.
To jakieś błędy w plikach odpowiedzialnych za budynki i cechy postaci.
http://przeklej.org/file/lEgMpB/TA.text.7z
podmień na te, usuń map. rwm może pomoże
Od nowa zainstaluj, masz kilka strzelonych plików. Możesz się bawić w naprawianie, ale ono nie jest warte zachodu, bo musiałbyś podmienić sporo plików.
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Podmiana plików nie pomogła.
Po raz 5 mam od nowa instalować ? Czy ten 5 raz coś zmieni ?
KrystianBorys
01-09-2015, 19:46
Może to trochę głupie, ale może zainstalowałeś moda na podstawce medievala i podmieniłeś jakieś pliki od podstawki?
Nic od podstawki nie ruszałem. Instalowałem tatw do folderu z podstawka nie do samego moda. Tam sie wszystko automatycznie powrzucało.
Zauważyłem, że usunięty plik map.rwm wcale nie jest usunięty. Zawsze po odpaleniu gry ten plik pojawia się znowu i tak bez końca. Na początku dziś szło bez problemów z bitwami a potem znów to samo.
Pobrałem oba party tylko co dalej?
Horszak
Ten plik gra sama sobie odtwarza
Piner
To pobierz jeszcze patch 3.2. Instalujesz każdy part, potem patch i grasz
Aaaa i patch ok.A które spolszczenie wybrać do tej wersji?Oraz gdzie jest ten patch tu na stronie?
http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?6680-Spolszczenie-Third-Age-3-2 z pierwszego posta, po prostu są linki do dwóch źródeł, ale spolszczenie jest to samo.
A ten patch?A jak próbuje uruchomić to wychodzi mi M2TW encoutered an unspecified error.....
http://www.moddb.com/mods/third-age-total-war/downloads/third-age-total-war-32-patch1
http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?5324-Dyskusja-og%C3%B3lna-TATW-3-2-bez-submod%C3%B3w-i-download tu w pierwszym poście masz co i jak,
Co zrobić z tym ,, napotka ,, Wiele razy przeinstalowywałem, usuwałem te pliki, wklejałem, UAC wyłączyłem... Ręce mi opadają. Czym jest ,, total war ,, bez bitwy.
Dobra u mnie wszystko działa już.Dzięki za pomoc :).
KrystianBorys
04-09-2015, 11:53
Co zrobić z tym ,, napotka ,, Wiele razy przeinstalowywałem, usuwałem te pliki, wklejałem, UAC wyłączyłem... Ręce mi opadają. Czym jest ,, total war ,, bez bitwy.
Działa ci podstawka i Królestwa? Może to problem ogólny.
Hej, sorry za moją odpowiedź dopiero teraz, udało mi się zwyczajnie zainstalować po którymś razie znów tę samą wersję divide and conquer i działa. Nie wiem tylko czy będą chodzić nowsze wersje tej łatki do moda. Dzięki za odpowiedź. To odpowiedź na wątek ze strony 76.
BlackNyga89
09-09-2015, 20:02
Witam to znów ja i znów mam problem........ ściągłem na nowo pliki do TA od jakiegoś goscia co mówił jak zainstalować TA na Youtubie( ktos na forum też pliki wrzucał....) i problem jest taki za 1 razem odpaliłem gre Insegardem wszystko zaczeło smigąć ale w momęcie jak zatakowałem helmowy jar (czy daje szybką walke czy rozgrywam ja samodzielnie ) to wywala mi gre i standardowo( Meidievale 2 napotkal) za 2 razem odpalilem gre Leśnymi Elfami gra jak poprzedni smiga dochodzi do 50 tury i znow (medievale 2 napotkal) usunąłem pliki descr_geography_new i map.rvm i nic nie pomaga a mnie krew zalewa.......
oczywsice podstawka i królestwa działają mi bez przeszkód
OK juz wszystko działa!
Moze napisze teraz co i jak zrobiłem i dzięki temu komuś pomogę.
MTW 2 mam na steamie (DLC) i tak na początek ściągłem pliki instalacyjne do TA (link https://www.youtube.com/watch?v=frosVrHiZo0 )od tego youtubera.
nastepnie zainstalowalem do folderu docelowego na steamie tam gdzie mam mody
po instalacji zmienilem nazwe z TA na np. "teutonic" a orginalny folder z teutonic zapisalem "teutonic ogr"
poźniej ściągłem spolszczenie od pana Sadama(dziękuje ) http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?12358-Spolszczenie-MOS-1-7 i cytuje "Po skopiowaniu plików do folderu text kasujemy wszelki pliki .bin z owego folderu (te białe) i plik map.rwm z katalogu base w folderze world coby..."
Gre odpalam normalnie tak jak bym chcial odpalic np teutonica
Hej. Piszę tutaj bo nie specjalnie widzę gdzie można wrzuca posty w sprawie submoda do Divide and Conquer. Mam zainstalowaną wersję najwcześniejszą 0.1 bodajże, jeśli chce zainstalować wersję 0.5 to muszę instalować wszystkie wcześniejsze ? Czy tylko wrzucam na to 0.5 z patchem 0.51 ?
KrystianBorys
14-10-2015, 21:22
Tylko 0.5, a potem 0.51
Prostytucjusz
23-10-2015, 12:47
Witam. Nagle napotkałem problem z tym modem i nie mogę rozpocząć kampanii (Mod Warhamer ma podobny problem), szybkie i własne bitwy działają poprawnie. Proszę o sugestie, pozdrawiam.
KrystianBorys
23-10-2015, 13:03
Jeżeli masz zainstalowaną grę(i/lub mody) w folderze ProgramFiles to przeinstaluj grę, mój kolega miał coś takiego. Możesz też uruchomić plik Cleaner.bat w folderze moda, może pomoże
Prostytucjusz
23-10-2015, 15:01
Włączyłem plik Cleaner.bat i nic nie wskazał. Prawdopodobnie czeka mnie pobieranie każdego z modów osobno i ponowna instalacja - To raczej akt desperacji. Czekam na inne pomysły.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©