PDA

Zobacz pełną wersję : [PRZED PREMIERĄ] Screeny i artworki TW:R2 - dyskusja



Strony : 1 2 3 4 [5]

Husarz164
22-08-2013, 15:22
zmieniam szybkość łącza z 20 MB/s na 30 :twisted:
Szybciej pobiorę grę
Więc mamy pierwszego oficjalnego pirata :twisted:


A może ma kupiony sam kod stem i pierwszy z nas zaciągnie.

Asuryan
22-08-2013, 18:20
Nie pirata, tylko na tyle dobrze zarabiającego, by kupować preordery na steam za euro :mrgreen:

Z mojej strony koniec offtopa.

mardar282
22-08-2013, 18:54
Przykro mi ale pierwszy raz muszę napisać coś krytycznie , dokładnie widać w panelu technologii militarnej Macedonii ... Rzymski Legion, to samo było we wszystkich frakcjach w Rome 1, włożyli tyle wysiłku więc nie rozumie tego, chodź to tylko głupi obrazek...

Będą różne obrazki, kolega wyżej je wrzucił.[/quote


Przykro mi ale się mylisz, uważam że to już jest wersja finalna i będzie tak samo jak w Romie 1 gdzie pamiętam obrazek armii pokonanaej po bitwie, obojętnie jaką frakcją się grało zawsze na rysunku byli Rzymianie, ja naprawdę strasznie się cieszę na nowego Rome2 ale uważam że przy tak dużej włożonej pracy takie detale to podstawa dobrego stylu i klasy.Przy takim budżecie nie można (jak w Empire) robić rzeczy typu kopiuj-wklej, naprawdę chciał bym się mylić Drogi Kolego, ale na 10 dni przed premierą nie zmienią tego.Mam nadzieje że ktoś już to zauważył i to zmienią.Pozdrawiam.

Asuryan
22-08-2013, 19:02
Ale to faktycznie jest pierdółka - jeden i ten sam obrazek dla technologii militarnej wszystkich frakcji. Ważne że traity są inne.

mardar282
22-08-2013, 19:07
Ale to faktycznie jest pierdółka - jeden i ten sam obrazek dla technologii militarnej wszystkich frakcji. Ważne że traity są inne.


Oczywiście że tak,ale nie rzuca Ci się w oczy ?, tak jak wcześniej napisałem to tylko głupi rysunek ale chodzi o klase CA.

Asuryan
22-08-2013, 19:11
Owszem, rzuca.


WoW, całkiem ciekawie się prezentuje. Tylko dlaczego Egipt wypowiada wojnę?
Trait "Królestwo Macedonii" - a dokładniej jego część "hellenistyczni rywale" powodująca dużą karę do stosunków dyplomatycznych ze wszystkimi innymi hellenistycznymi frakcjami (kulturalną awersję) + akcja szpiega w Aleksandrii.

Grogmir
22-08-2013, 19:13
Dżizys, przecież nie zrobili czterech obrazków dla technologii czterech różnych kultur tylko po to, by wrzucić je na facebooka, nie? Oczywiście, że będą inne, a konkretnie takie.

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1094965_499536410121564_1702925961_n.jpg

Wyluzujcie. ;)

mardar282
22-08-2013, 19:32
Ja również je widzałem, i rozumie twoją intencję, ale rzeczywistość wygląda inaczej, mam również nadzieję że to poprawią i będziesz mieć rację, bo tak na logikę po co w drzewku rozwoju Macedończyków-legion Rzymski, koniec tematu, pozdrawiam

Sara Temer
22-08-2013, 19:48
Nie martw się poprawią to w premierowym ważącym 3 GB patchu ;)

KLAssurbanipal
23-08-2013, 14:04
Seleucydzi:

http://wiki.totalwar.com/images/7/7c/TWRII_Faction_Seleucids.png

voitek
23-08-2013, 14:06
No i super ekstra :D
Macie swoich ukochanych Seleucydów jako darmową grywalną frakcję!

http://wiki.totalwar.com/w/Total_War:_R ... id_Faction (http://wiki.totalwar.com/w/Total_War:_Rome_II_-_Seleucid_Faction)

nazgool
23-08-2013, 14:13
Trzeba przyznać, że mnie zaskoczyli i to bardzo pozytywnie. Spodziewałem się raczej jakiegoś płatnego DLC w dniu premiery lub kilka dnie po ;)

FREDu
23-08-2013, 15:00
Ale Seleucydzi będą dostępni w październiku dopiero. Więc to nie będzie tak od razu po premierze gry.

voitek
23-08-2013, 15:07
http://www.4players.de/4players.php/scr ... ome_2.html (http://www.4players.de/4players.php/screenshot_list/PC-CDROM/31807/Screenshots/0/0/Total_War_Rome_2.html)

85 screenów z prologu

Grogmir
25-08-2013, 14:00
Nie wiem, czy ktoś to wcześniej zauważył:

http://i2.minus.com/iGRiJkEfIJLzy.png

Screen z gameplaya Kartaginą. Rzym został zniszczony przez Etrusków i Kartaginę, ale nie jestem pewien do kogo należy Ariminum - symbol przypomina mi Samnitów z prologu. Czyżby można więc wyzwalać nacje, nieistniejące na początku rozgrywki? Fajnie byłoby Kartaginą wyzwolić kilka klienckich plemion italskich po pokonaniu Rzymu. ;)

Shane
25-08-2013, 15:03
mam tylko nadzieje ze Rzym bedzie dosc przypakowany,zeby nie bylo sytauacji ze po kilku turach da sie pokonac przez jakas dzicz,troche dziwnie bedzie grajac Kartagina,patrzyc jak po Italii beda biegac jacys barbarczyncy

Myrkull
25-08-2013, 15:52
Barbarzyńcy na początku im nie zagrażają, są zbyt rozproszeni. Za to dużym wyzwaniem będą Etruskowie i Kartagina właśnie.

FREDu
25-08-2013, 17:59
Grogmir a gdzie można zobaczyć gameplay Kartaginą? Chętnie bym obejrzał.

Grogmir
25-08-2013, 18:37
Nie jest to najnowszy filmik, ale łap: http://www.youtube.com/watch?v=Q0GA_jDYfEs

Cezar78
25-08-2013, 19:03
Czyżby można więc wyzwalać nacje, nieistniejące na początku rozgrywki? Fajnie byłoby Kartaginą wyzwolić kilka klienckich plemion italskich po pokonaniu Rzymu. ;)

Sytuacja podobna jak w Shogunie 2 - tam równiez można było "wyzwalać" zniszczone frakcje.

depus
25-08-2013, 21:30
I w napoleonie też dlatego zdziwił bym się gdyby nie dali tego w Romell

Grogmir
25-08-2013, 21:40
Czyżby można więc wyzwalać nacje, nieistniejące na początku rozgrywki? Fajnie byłoby Kartaginą wyzwolić kilka klienckich plemion italskich po pokonaniu Rzymu. ;)

Sytuacja podobna jak w Shogunie 2 - tam równiez można było "wyzwalać" zniszczone frakcje.

No, że zniszczone to wiadomo, ale ja mówię o nieistniejących na początku rozgrywki - jak na przykład Samnici.

Cezar78
26-08-2013, 06:34
Możliwe, że tak - nowe państewka pojawiały się w Medievalu 2 zdaję się ze była to Szwajcaria - ale tutaj to tylko spekulacja. Przyznam fajna sprawa by była :)

TheKwintus1
26-08-2013, 08:54
[youtube:3jpkbuf1]http://www.youtube.com/watch?v=7zYgozQ1zpk&list=PLF5183320818B91EB[/youtube:3jpkbuf1]
yu mozecie obejrzeć sobie jeszcze raz zwiastun rome 2 :D tak dla przypomnienia przed premierą :twisted:

Poprawiłem link, poprzedni łamał prawa autorskie. Następne takie próby zakończą się ostrzeżeniem. Ensis

Husarz164
26-08-2013, 14:11
https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/q84/s720x720/1238392_507039746037897_1592822293_n.jpg

KLAssurbanipal
26-08-2013, 14:48
3 bitwy:

Farsalos:

http://wiki.totalwar.com/images/a/ae/TWRII_Tactical_Pharsalus.png

Zama:

http://wiki.totalwar.com/images/e/e9/TWRII_Tactical_Zama.png

i Rafia w większym rozmiarze:

http://wiki.totalwar.com/images/0/06/TWRII_Tactical_Raphia.png

Cezar78
26-08-2013, 15:23
Super, długo czekałem na taki właśnie tryb w TW. Dotychczasowe minimapy były słabe - to jest dla mnie świetne.

Scooter
26-08-2013, 15:36
Hmm, czy ja wiem czy to takie potrzebne jest , wystarczyło zainstalować w ETW,NTW iSH2 TW Unrestricted Camera i miało się pole bitwy z lotu ptaka ;)

Ensis
26-08-2013, 15:38
Nie każdy lubi się bawić modyfikacjami, a taki tryb jest zawsze ciekawą nowością.

DonVega
26-08-2013, 16:41
Sposób oddalenia i przybieżenia jak nic przypomina to samo co było w R.U.S.E. I bardzo fajnie - w bitwach np: 3v3 będzie bardzo pomocne w ogarnięciu pola walki


Hmm, czy ja wiem czy to takie potrzebne jest , wystarczyło zainstalować w ETW,NTW iSH2 TW Unrestricted Camera i miało się pole bitwy z lotu ptaka ;)

Niby tak ale nie w taki sposób - a ten dla mnie jest zdecydowanie lepszy

FREDu
27-08-2013, 13:42
Ciąg dalszy gry Macedonią już jest dostępny http://forums.totalwar.com/showthread.p ... laythrough (http://forums.totalwar.com/showthread.php/73722-Jack-s-Macedon-Campaign-Playthrough)

nazgool
27-08-2013, 13:53
Widzę kilka fajnych rozwiązań dodających smaczku do kampanii, ale system jedna tura jeden rok jest po prostu tragiczny. Mam nadzieję, że jednym z pierwszych modów pod romka 2 będzie zmiana tego badziewia.

smooqu
27-08-2013, 14:44
Gra Macedonia wygląda świetnie ( o ile nie jest to "ustawka"). Widać, że dyplomacja w Rome 2 jest znacznie poprawiona w stosunku do poprzednich części. AI jest dużo bardziej aktywne niż poprzednio, podejmuje dużo decyzji. Fajnie to wygląda, zwłaszcza w porównaniu z Medievalem, gdzie ulubioną zagrywką kompa był cios w plecy przy świetnych relacjach.

Podoba mi się również system rodów. Wygląda na fajny ficzer, nie jest to poziom CK2, ale dla mnie to dobrze, bo tamten system jest idealny przy grze małymi hrabstwami/księstwami, a na poziomie Królestwa czy Cesarstwa był strasznie chaotyczny. Tutaj widać inspirację Grą o Tron wg mnie.

Dużo zdarzeń losowych oraz misji - dla mnie bomba.

Szkoda tylko że Jack nie pokazuje bitew bo z chęcią bym obejrzał.

Rebel
27-08-2013, 14:45
Widzę kilka fajnych rozwiązań dodających smaczku do kampanii, ale system jedna tura jeden rok jest po prostu tragiczny. Mam nadzieję, że jednym z pierwszych modów pod romka 2 będzie zmiana tego badziewia.
Uzasadnij proszę dlaczego uważasz, że jest tragiczny.
Z czystej ciekawości pytam.

janrod11
27-08-2013, 14:52
Bo to będzie bardzo krótko trwało.

A nie można zmienić w ustawieniach,tak jak w poprzednich częściach?

Scooter
27-08-2013, 15:06
Widzę kilka fajnych rozwiązań dodających smaczku do kampanii, ale system jedna tura jeden rok jest po prostu tragiczny. Mam nadzieję, że jednym z pierwszych modów pod romka 2 będzie zmiana tego badziewia.
Uzasadnij proszę dlaczego uważasz, że jest tragiczny.
Z czystej ciekawości pytam.
Choć by dlatego że nie będzie pór roku (tak jak to było w sh2)

nazgool
27-08-2013, 15:09
Już uzasadniam :). Jako fan EB2 preferuję bardziej skomplikowaną i dłuższą rozgrywkę, podczas której mogę się "zaprzyjaźnić" ze swoimi członkami rodu i generałami. Tutaj niestety będzie to utrudnione ze względu na "szybkość" życia poszczególnych postaci. Koniec tury i bach kolejny rok. 40 tur i dana postać będzie martwa. Moim zdaniem jest to krok w tył w stosunku do poprzednich części i zbyt daleko posunięte uproszczenie rozgrywki. O ile niektóre kwestie mogę przełknąć, o tyle to mi nie jak nie pasuje. Gra przez to będzie krótsza niestety. Jestem też ciekaw jakie zasięgi ruchów będą miały poszczególne oddziały w ciągu tego roku. Podejrzewam że zbalansowanie rozgrywki przykróci zasięgi, a większa ilość tur w roku mogłaby lepiej w przypadku tak dużej mapy wypaść.
Drugim powodem są kwestie czysto estetyczne. Mapa lepiej wygląda jak się na niej zmieniają pory roku, a wraz z nią roślinność. jest bardziej klimatycznie.
Trzeci powód to modowanie takiego systemu, które może być trochę kłopotliwe, a co za tym idzie będzie miało wpływ na wszelkiego rodzaju mody. EB jak wiesz bazuje na systemie 4 tury na rok, oraz dość rozbudowanym systemie cech i świty, który pozwala na rozwijanie postaci w bardziej kompleksowy sposób niż podstawka (co ma sens przy tego typu długości rozgrywki). Boję się, że przy takim systemie, tego typu działania będą bardzo ograniczone, co spowoduje konieczność spłycenia niektórych modyfikacji ze względu na ograniczenia silnikowe.
Moim zdaniem powinno być tak jak w Rome 1 - 2 tury na rok. Grałoby się dłużej i mapa by się zmieniała ze względu na pogodę, co pozwoliłoby w przyszłości jako tako odwzorować (na mapie strategicznej) 4 pory roku w modach. W tej chwili nawet jak ktoś znajdzie sposób na złamanie tego, to i tak zawsze będziesz miał wieczną zieleń na mapie strategicznej.

KLAssurbanipal
27-08-2013, 15:17
http://wiki.totalwar.com/images/6/64/Macedon248-5.png

http://wiki.totalwar.com/images/7/7a/Macedon249-1.png

mardar282
27-08-2013, 15:19
Już uzasadniam :). Jako fan EB2 preferuję bardziej skomplikowaną i dłuższą rozgrywkę, podczas której mogę się "zaprzyjaźnić" ze swoimi członkami rodu i generałami. Tutaj niestety będzie to utrudnione ze względu na "szybkość" życia poszczególnych postaci. Koniec tury i bach kolejny rok. 40 tur i dana postać będzie martwa. Moim zdaniem jest to krok w tył w stosunku do poprzednich części i zbyt daleko posunięte uproszczenie rozgrywki. O ile niektóre kwestie mogę przełknąć, o tyle to mi nie jak nie pasuje. Gra przez to będzie krótsza niestety. Jestem też ciekaw jakie zasięgi ruchów będą miały poszczególne oddziały w ciągu tego roku. Podejrzewam że zbalansowanie rozgrywki przykróci zasięgi, a większa ilość tur w roku mogłaby lepiej w przypadku tak dużej mapy wypaść.
Drugim powodem są kwestie czysto estetyczne. Mapa lepiej wygląda jak się na niej zmieniają pory roku, a wraz z nią roślinność. jest bardziej klimatycznie.
Trzeci powód to modowanie takiego systemu, które może być trochę kłopotliwe, a co za tym idzie będzie miało wpływ na wszelkiego rodzaju mody. EB jak wiesz bazuje na systemie 4 tury na rok, oraz dość rozbudowanym systemie cech i świty, który pozwala na rozwijanie postaci w bardziej kompleksowy sposób niż podstawka (co ma sens przy tego typu długości rozgrywki). Boję się, że przy takim systemie, tego typu działania będą bardzo ograniczone, co spowoduje konieczność spłycenia niektórych modyfikacji ze względu na ograniczenia silnikowe.
Moim zdaniem powinno być tak jak w Rome 1 - 2 tury na rok. Grałoby się dłużej i mapa by się zmieniała ze względu na pogodę, co pozwoliłoby w przyszłości jako tako odwzorować (na mapie strategicznej) 4 pory roku w modach. W tej chwili nawet jak ktoś znajdzie sposób na złamanie tego, to i tak zawsze będziesz miał wieczną zieleń na mapie strategicznej.

Nie sposób się z Tobą nie zgodzić, w Shogunie2 układ pór roku był idealny,wiadomo było że zimą nie można było prowadzić kampanii i czekało się na wiosnę, 4 tury-jeden rok jest uzasadnione i praktyczne pod każdym względem, zobaczymy pożyjemy jeszcze 7 dni :oops:

Rebel
27-08-2013, 15:20
Nazgool, zgodzę się z tobą. Szczególnie w M2TW bardzo wczuwałem się klimat drzewa genealogicznego i zawsze przykładałem wagę do tego kogo wysyłam w bój i jak agresywnie mogę danym oddziałem grać (królem wiadomo, szarżowałem może raz czy dwa na bitwę). Odkąd pamiętam jednak w TW zimowa mapa kampanii to było coś strasznego i bardzo nieprzyjemnie mi się wtedy grało, szczególnie w Medku 2 gdzie wybierałem przez to głównie frakcje takie jak Turcja czy Hiszpania.

Swoją drogą, wie ktoś może czy w Rome 2 będą bardziej rozbudowane cechy charakteru (jak w M2TW) dowódców niż w Shogunie 2 który moim zdaniem to jeden wielki niewypał (najgorsza część TW)?

Harry-Potter-TW
27-08-2013, 15:21
Normalnie się załamałem. 1 tura na rok - katastrofa. Ja bym chciał 4, a najlepiej 12.

nazgool
27-08-2013, 15:23
Tutaj też, ale mogłyby być wyjątki dla fenomenalnych dowódców. Taki Filip II był znany z tego, że nie ograniczał się ze swoimi podbojami do pór roku, co powodowało pewien popłoch wśród jego wrogów.

EDIT:
W Eb2 przygotowaliśmy nowe tekstury dla mapy strategicznej oraz nowe modele drzew i powiem Ci, że zajebiście to teraz wygląda ta zima na polnocy :).

Rebel
27-08-2013, 15:27
Normalnie się załamałem. 1 tura na rok - katastrofa. Ja bym chciał 4, a najlepiej 12.
24 od razu :D

Nie przesadzajmy, starożytność to nie renesans. Tam wszystko działo się nieco wolniej (może poza podbojem Persji przez Olka :D ).
Myślę, że te dwie pory roku to minimum więc także liczę na jakąś szybko wykonaną modyfikacje.

Harry-Potter-TW
27-08-2013, 15:43
Powinny być wszystkie pory roku więc min. 4 tury. Starożytność była długa, ale dla mnie osobiście to bez znaczenia - 12 tur dodało by realizmu i w**i mnie jaki rok jest aktualnie czy na koniec rozgrywki:D. Ale już słyszałem, że mam nietypowe wymagania, więc jeśli zrobią dobrze większości jakoś to przełknę :lol:
Ciekawe czy ma znaczenie, z której strony podchodzi się do tych miast bo takie duże i nie wiem czy mi się to spodoba:/

maxcezar5
27-08-2013, 15:54
Myślę że 2 lub 4 tury i byłoby idealnie

Cezar78
27-08-2013, 16:22
Zgadzam się z przedmówcami. Kolejne odsłony serii sugerowały postęp w tym kierunku. Więcej tur przypadających na rok a co za tym idzie efekt wyniszczenia spowodowany zimą. Już planowałem kampanie Barbarzyńcami przeciwko Rzymowi właśnie w turach zimowych gdy niestety okazało się, że w nowym TW 1 tura = 1rok.
Zasadniczo jest to według mnie najgorsza zmiana ze wszystkich – wpływająca negatywnie na skuteczność generałów i agentów :/
Fajnie hasało się nindżą/agentem lub gererałem z taką troską i czasem pielegnowanym...

Grogmir
27-08-2013, 16:47
Nie zgodzę się z Wami. 4tpy to dla mnie zdecydowana przesada - jest to dla mnie jeden z minusów EB (wybacz Nazgool, że znów ta sama śpiewka ;)), że po rozegraniu stu ciężkich, długich tur przeleciało dopiero 25 lat rozgrywki. Niektórzy chcą poprowadzić rozgrywkę w miarę historycznie, przetrwać Rzymem przez kolejne stulecia, dojść do reform Mariusza, a nie poświęcając na to setek godzin rozgrywki przy 4tpy jest to niemożliwe. 1tpy jest drugą skrajnością, która także mi się nie podoba (optymalnie byłoby 2tpy), ale z dwojga złego wolę to, niż 4 tury na rok. Pomysłu z 12 nawet nie skomentuję, bo to oderwane od realiów rozgrywki i po prostu durne, nie mając nic wspólnego z realizmem.

Wyniszczenie na mapie kampanii i różne warunki pogodowe i tak będą obecne (nie jestem pewien w jakiej postaci), ale w jakiej formie - nie wiem.

Shay Ruan
27-08-2013, 16:52
Może po prostu zrobią tak, że co któraś tam tura będzie zimowa. Grogmir w jakim przedziale czasowym ma trwać kampania?

Hetman
27-08-2013, 16:53
Cztery Tury na rok to za dużo, ale dwie byłyby w sam raz. Lato i Zima wystarczy, by gracz był syty i jako tako owca wyglądała :P

Harry-Potter-TW
27-08-2013, 17:00
E tam CA powinna dać opcje w menu ile w roku ma być tur, tak jak i inne opcje, np. ilość armii przypadających na prowincje (ja lubię spam), a tak to uszczęśliwianie ludzi na siłę i zawsze ktoś będzie niezadowolony.

Grogmir
27-08-2013, 17:09
Przecież ilość tur na rok to bardzo trudna kwestia balansu, długości rekrutacji, budynków, zasięgu, technologii i wielu innych. Gra i tak wydaje się nie być dopracowana pod każdym względem, a Ty jeszcze chcesz, by balansowali ją pod 2-3 różne ustawienia tur na rok?

Harry-Potter-TW
27-08-2013, 17:19
Myślę że taki Darth by sobię z tym poradził - CA by dało najwyżej tylko możliwości. Zobacz na serię BF tak każdy gra jak lubi.

Rebel
27-08-2013, 18:06
Niech się skupią lepiej na ogólnej fizyce podczas bitew i lepszej ekonomii na mapie kampanii (maksymalne tego uproszczenie widzieliśmy w syfiastym Shogunie 2) zamiast zajmować się takimi pierdołami jak kilka opcji pór roku. Dwie to optymalna ilość, cztery też ujdą (w częściach o mniejszym przedziale lat), jeden rok na turę to przegięcie nawet w czymś tak rozlazłym jak antyk. Rzekłem.

Harry-Potter-TW
27-08-2013, 18:22
Skoro tak rzekłeś to chociaż niech nie będzie błędów synchro w multi, bo tam najwiecej bedę grał 8-)

Asuryan
27-08-2013, 20:05
Normalnie się załamałem. 1 tura na rok - katastrofa.
To co powiesz o o skali czasu 1 tura = 2 lata. A tak było w podstawce Medka II. I fakt, niby łatwo to przestawić, ale tylko w teorii. W praktyce by zachować balans, trzeba jeszcze grzebać w budynkach i świcie.

Harry-Potter-TW
27-08-2013, 20:23
Dawno nie grałem W M2 i zapomniałem. No cóż skoro to taki problem:/. Zresztą skok w dyplomacji (dla mnie to super ważne) pewnie mi zrekompensuje tą niedogodność.

JoK3r
27-08-2013, 20:29
mogli by się wypowiedzieć dlaczego poszli w stronę jednej tury a nie tak jak w shogunie 2, cztery pory roku z której każda miała kilka tur. Wiadomo że tam był krótki okres w kampanii, mnie by odpowiadały 3 tury na porę roku które by różnicowało rozgrywkę, każda by dawała jakiś bonus oraz coś na -, szkoda...

Grogmir
27-08-2013, 20:34
Przecież się wypowiadali, uznali po prostu, że to najbardziej optymalne rozwiązanie dla większości graczy, opierając się na statystykach steamowych - ile przeciętny gracz gra w kampanię. Wyszło im, że niewielu ma czas na to, żeby rozegrać 600 tur jedną tylko frakcją, więc dali 300, co jest i tak największą liczbą tur w Total War poza Rome 1. W takim Medievalu II było 225 tur tylko i ilu z Was dotrwało do XVI wieku kilkoma frakcjami?

Scooter
27-08-2013, 22:22
Medievalu II było 225 tur tylko i ilu z Was dotrwało do XVI wieku kilkoma frakcjami?
Już po 150 byłem Panem wszechświata :D

KLAssurbanipal
27-08-2013, 22:55
Zwróciliście uwagę, że Triballi wyglądają jak Galowie - stroje, uzbrojenie, generałowie, sztandary itp. Z kolei Odryzowie są dobrze zrobieni na modłę tracką. Oba plemiona były Trakami, więc nie wiem dlaczego pierwsi wyglądają jak Galowie.

Nezahualcoyotl
27-08-2013, 23:13
Czy uswiadomiliscie juz sobie ze w przyszlym tygodniu Forum bedzie swiecilo pustkami :D ;) ?

Asuryan
27-08-2013, 23:18
Zwróciliście uwagę, że Triballi wyglądają jak Galowie - stroje, uzbrojenie, generałowie, sztandary itp. Z kolei Odryzowie są dobrze zrobieni na modłę tracką. Oba plemiona były Trakami, więc nie wiem dlaczego pierwsi wyglądają jak Galowie.
Oba plemiona były Trakami, ale "The Triballi were a Thracian tribe that received influences from Celts, Scythians and Illyrians". Na czym te wpływy polegały ciężko mi cokolwiek więcej powiedzieć.

KLAssurbanipal
27-08-2013, 23:31
Zwróciliście uwagę, że Triballi wyglądają jak Galowie - stroje, uzbrojenie, generałowie, sztandary itp. Z kolei Odryzowie są dobrze zrobieni na modłę tracką. Oba plemiona były Trakami, więc nie wiem dlaczego pierwsi wyglądają jak Galowie.
Oba plemiona były Trakami, ale "The Triballi were a Thracian tribe that received influences from Celts, Scythians and Illyrians". Na czym te wpływy polegały ciężko mi cokolwiek więcej powiedzieć.

Mogli chociaż wymieszać, część jednostek trackich, a część celtyckich. Kolor tunik pod frakcję wybiera się automatycznie, więc to kilka min roboty. Może to po prostu pomyłka przy skryptowaniu?


Czy uswiadomiliscie juz sobie ze w przyszlym tygodniu Forum bedzie swiecilo pustkami :D ;) ?

Przez pierwsze 2 dni. Potem wszyscy będą ciekawi opinii innych. :)

dawid621
28-08-2013, 11:26
Czy uswiadomiliscie juz sobie ze w przyszlym tygodniu Forum bedzie swiecilo pustkami :D ;) ?

Pustkami? Mowisz jakbys nie gral wczesniej w zadnego innego total wara na tym silniku :P wlasnie po premierze bedzie istny spam postow na forum, a juz napewno w dziale technicznym dotyczacym romana 2, CA ma to do siebie ze ich gier chyba nikt wczesniej nie testuje i sa w miare grywalne okolo 0,5 roku po premierze. Zeby nie bylo, zamowilem juz preorder i naprawde chcialbym sie mylic ;) Ale po doswiadczeniach z Empire i zmierzchem samurajow, wiem ze moge spodziewac sie wszystkiego (czyt. masy bugow na dzien dobry)

Shay Ruan
28-08-2013, 11:40
Ja mam pytanie. Z tego co pamiętam gra miała być najbrutalniejsza ze wszystkich, odrąbane kończyny, krew itd. Oglądając filmiki nic takiego nie widać. Jak to jest z tą krwią?

Grogmir
28-08-2013, 11:46
A skąd to info o brutalności? O niczym takim nie słyszalem, krwi raczej nie będzie ze względu na ograniczenia wiekowe. Będą za to bardzo wymyślne animacje zabijania, lepsze nawet od tych z Shoguna 2. ;)

Shay Ruan
28-08-2013, 11:50
No właśnie nie pamiętam :? Gdzieś o tym czytałem. Mam nadzieję w takim razie , że wydadzą szybko blood pack taki jak do shogun 2.

Rebel
28-08-2013, 11:56
Postawili by w końcu na nieco realizmu i dali tych parę kropli krwi. Po prawdziwej bitwie wojak był cały obsmarowany w ludzkich bebechach a w TW nie widziałem nawet uciętej głowy. Nie mówię, że krew ma się lać strumieniami jak w mortal kombat, ale powinno być jakieś minimum, tym bardziej, że gra jest od lat 16 a nie 6.

Lord Wełnowór
28-08-2013, 12:04
Co do pór roku to 1tura-1rok, to raczej nie powinno być problemu. W medku 2: jedna tura - 2 lata, a pory roku zmieniały się co turę. Zresztą pokazali już, że pory roku będą: http://www.youtube.com/watch?v=BMVB2UYs9ys&feature=player_embedded Na gameplayu od 2:20 widać ewidentnie, że grają w zimie :)

A jedna tura=jeden rok to wg mnie dobre rozwiązanie. W romku 1 czas płynął zdecydowanie za wolno, bo zanim się zaczął II w. pne to już się wykształciły ogromne mocarstwa, połowa frakcji nie istniała, a rzym kontrolował 1/3 świata, więc bardzo słabo. W medku 2 z kolei 2 lata to była przesada, a w szczególności, gdy się porówna to z zasięgiem ruchu jednostek. Połwysep apeniński można było przejść z wzdłuż w ciągu trzech tur, czyli 6 lat! Czas pędził jak szalony, a wszystko na mapie kampanii działo się tak powoli jak w romie. Więc jeden rok na turę powinien być moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem.
Pamiętajcie, że z historycznego punktu widzenia, Rzym stał się hegemonem w basenie morza śródziemnego najwcześniej po 2 wojnie punickiej, czyli w 201 r. pne. To w r1 by upłynęły w tym czasie 140 tury (sic!), a w r2 chyba 70 tur, czyli i tak kupa czasu. A rzym zyskał zaledwie przez ten czas Sycylię, Sardynię, Korsykę i część płw iberyjskiego, czyli w grze byłoby to bardzo malutko jak na 70 tur.

Shay Ruan
28-08-2013, 12:14
Rebel, zobacz sobie dlc do shoguna- blood pack. Co prawda krew jest w japoński sposób przerysowana ale są obcinane kończyny, głowy i jest miodzio. Takie rzeczy powinny być obowiązkowo w TW jako opcja w ustawieniach. Chcesz mieć krew to włączysz, nie chcesz to wyłączysz. Liczę, że CA kiedyś o tym pomyśli.

voitek
28-08-2013, 12:15
Nie wbudują tego do gry, bo zwiększyłoby to PEGI i inne ograniczenia wiekowe na świecie.
W takiej Australii pewnie nie dopuściliby do sprzedaży gry.

Emiliusz
28-08-2013, 12:24
Co do tej osławionej brutalności ;) CA na samym początku kampanii ujawniającej ich pracę nad najnowszym produktem podkreślało, tak jak przytoczono to wyżej, że będzie to najbrutalniejsza gra, w której nie zabraknie krwi i urwanych kończyn. Była też mowa o tym, że próg wiekowy będzie zapewne zawyżony do 18lat. Jak można było się domyślić, później wycofali się ze swoich planów na rzecz szerszego grona odbiorców produktu :)

Rebel
28-08-2013, 12:27
Ale przecież krew =/= się z automatu +18. Spójrzcie na byle jaką strzelankę, krwi jest sporo a mimo to prawie wszystkie mają 16+ a nie 18. Powinno być tak jak napisał Shay, w ustawieniach do zmiany "Brutalność - off/on".

Shay Ruan
28-08-2013, 12:30
A dla Australijskich lalusiów po prostu wyciąć tą opcję :D

dawid621
28-08-2013, 14:05
Będą za to bardzo wymyślne animacje zabijania, lepsze nawet od tych z Shoguna 2. ;)

Trzymam Cie za slowo ;) nie ukrywam ze poprostu kocham animacje z shoguna 2, a na filmikach serwowanych przez CA z rome 2 niestety na palcach jednej reki mozna policzyc momenty w ktorych widac z bliska animacje. A ciekawia mnie one tym bardziej ze ponoc maja byc animacje 2 vs 1 :D

maxcezar5
28-08-2013, 15:11
A skąd to info o brutalności? O niczym takim nie słyszalem, krwi raczej nie będzie ze względu na ograniczenia wiekowe. Będą za to bardzo wymyślne animacje zabijania, lepsze nawet od tych z Shoguna 2. ;)

O jej! Jeśli to będzie prawda... :D :D :D Animacje w Shogunie 2 wymiatały!

Wald
28-08-2013, 16:24
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1237550_508005609274644_1931011624_n.jpg

Źródło: fanpage TW- "23 minuty temu"

KLAssurbanipal
28-08-2013, 18:20
Tu jest duży rozmiar:

http://s13.postimg.org/uhmunm9ol/Pontus_Rome_Total_War.jpg

kuroi
28-08-2013, 19:23
Nie wiedziałem, że żołnierze Pontu malowali swoje tarcze w paincie. :P

Harry-Potter-TW
28-08-2013, 19:28
Może to rodzaj jakiejś bliskowschodniej mozaiki :D czepiasz się jak KLA - mnie śmieszą ich "czapeczki" :D

nazgool
28-08-2013, 19:29
Nie wygląda to niestety dobrze. Te wzorki powstawały poprzez nakładanie skóry na strukturę tarczy, a nie malowanie. Będzie sporo roboty z przerabianiem. Same stroje też takie nijakie i na jedno kopyto. Mogli zastosować więcej wzorów i barw.

Rebel
28-08-2013, 20:03
Starszy screen, ale mam pytanie. Wie ktoś czym jest broniąca się frakcja? Wydaje mi się, że coś greckiego albo Egipt, ale pewny nie jestem.
http://cloud.steampowered.com/ugc/57899 ... 745F067B1/ (http://cloud.steampowered.com/ugc/578992562791163682/36360C5F2A80DA503AD9EF818D6F377745F067B1/)

Harry-Potter-TW
28-08-2013, 20:04
Egipt albo Rzym:D

KLAssurbanipal
28-08-2013, 20:30
Nie wiedziałem, że żołnierze Pontu malowali swoje tarcze w paincie. :P

i tuniki. ;) Trzeba przyznać, że stroje frakcji wschodnich (widziane także na screenach Partów i najemników egipskich) są pozbawione detali, odcieni czy choćby najmniejszych zgięć, tak jakby rzeczywiście te paski były malowane w Paincie. Trochę to dziwnie kontrastuje z mega zabrudzonymi rzymskimi segmentatami czy hellenistycznymi tarczami.


Może to rodzaj jakiejś bliskowschodniej mozaiki :D czepiasz się jak KLA - mnie śmieszą ich "czapeczki" :D

Nie rozumiem, skąd wzięło się na tym forum twierdzenie, że jeśli ktoś wyraża swoją opinię na temat screenów to znaczy, że się czepia. ;) Ja po prostu opisuję co widzę i tyle. Jeśli widzę, że coś jest zrobione niehistorycznie lub na zasadzie kopiuj/wklej to chyba nie będę pisał - super wygląda, realistycznie i unikatowo, prawda?


Nie wygląda to niestety dobrze. Te wzorki powstawały poprzez nakładanie skóry na strukturę tarczy, a nie malowanie. Będzie sporo roboty z przerabianiem. Same stroje też takie nijakie i na jedno kopyto. Mogli zastosować więcej wzorów i barw.

Gdyby tylko to. ;) Tarcze Rzymian od wewnątrz też są źle zrobione. Wiele hełmów pójdzie do kasacji. Po premierze mam zadanie zrobić listę elementów niehistorycznych do poprawy, zmiany i skasowania, do 2 modów. Na pierwszy ogień pójdą hełmy i tarcze. Myślę też o zmianie wyglądu miast np. Aleksandria czy Babilon, jednak wątpię czy na początku będzie to możliwe.


Starszy screen, ale mam pytanie. Wie ktoś czym jest broniąca się frakcja? Wydaje mi się, że coś greckiego albo Egipt, ale pewny nie jestem.
http://cloud.steampowered.com/ugc/57899 ... 745F067B1/ (http://cloud.steampowered.com/ugc/578992562791163682/36360C5F2A80DA503AD9EF818D6F377745F067B1/)

Rzymianie atakują, a Egipcjanie się bronią.

dawid621
28-08-2013, 20:40
Gdyby tylko to. ;) Tarcze Rzymian od wewnątrz też są źle zrobione. Wiele hełmów pójdzie do kasacji. Po premierze mam zadanie zrobić listę elementów niehistorycznych do poprawy, zmiany i skasowania, do 2 modów. Na pierwszy ogień pójdą hełmy i tarcze. Myślę też o zmianie wyglądu miast np. Aleksandria czy Babilon, jednak wątpię czy na początku będzie to możliwe.

Czlowieku bez przesady, ja bedac historykiem nie czepiam sie takich detali w grach jak Ty, podstawa to zdrowe podejscie, w koncu to ma sluzyc jedynie rozrywce. Jesli interesuje Cie historia to polecam literature naukowa na ten temat, ewentualnie jakis dobry system wargamingowy.

Rebel
28-08-2013, 20:45
Jak ktoś chce modować, aby było bardziej historycznie to nie widzę w tym nic złego.
CA poza tym jeżeli robi grę opartą na historii powinna się trzymać faktów, które są na prawdę łatwo dostępne zamiast dawać się ponosić ułańskiej fantazji.

dawid621
28-08-2013, 20:50
Jasne ze tak, ale nie mozna wymagac od gry by byla w 100% zgodna z tym co bylo kiedys. Gdyby tworcy gry mieli umiescic wszystkie rodzaje broni, helmow, pancerzy, strojow jakie byly uzywane w tym okresie, to nie wiem jakie ta gra musialaby miec wymagania i ile ostatecznie mialaby wazyc.

KLAssurbanipal
28-08-2013, 21:06
Gdyby tylko to. ;) Tarcze Rzymian od wewnątrz też są źle zrobione. Wiele hełmów pójdzie do kasacji. Po premierze mam zadanie zrobić listę elementów niehistorycznych do poprawy, zmiany i skasowania, do 2 modów. Na pierwszy ogień pójdą hełmy i tarcze. Myślę też o zmianie wyglądu miast np. Aleksandria czy Babilon, jednak wątpię czy na początku będzie to możliwe.

Czlowieku bez przesady, ja bedac historykiem nie czepiam sie takich detali w grach jak Ty, podstawa to zdrowe podejscie, w koncu to ma sluzyc jedynie rozrywce. Jesli interesuje Cie historia to polecam literature naukowa na ten temat, ewentualnie jakis dobry system wargamingowy.


Znów to o czym przed chwilą pisałem - jeśli ktoś coś napisze krytycznie, to znaczy że się czepia. Wiesz kto się czepia? Ty sam, mojego posta. Ja napisałem suche fakty, bez emocji. Ciebie jednak poniosły emocje co wskazują zwroty "człowieku, ja będąc historykiem nie czepiam się takich detali". Czy już naprawdę nie można napisać słowa krytyki bez słyszenia słów, że się czepiam? Po raz kolejny się powtórzę - mam napisać że jest super, galanto, cacy skoro uważam, że takie nie jest. Wyrażam opinię i to uszanuj.
Interesuje mnie historią i właśnie z tego względu chciałbym pograć w coś dobrego w realiach historycznych. Kto powiedział, ze kontakt z historią ma być tylko przez książki, a nie przez grę? Jeśli Ciebie nie interesuje historia w grze, to OK, wyraź swoją opinię, ale uszanuj to, ze mnie to interesuje.

kuroi
28-08-2013, 21:07
Jasne ze tak, ale nie mozna wymagac od gry by byla w 100% zgodna z tym co bylo kiedys. Gdyby tworcy gry mieli umiescic wszystkie rodzaje broni, helmow, pancerzy, strojow jakie byly uzywane w tym okresie, to nie wiem jakie ta gra musialaby miec wymagania i ile ostatecznie mialaby wazyc.
Nauczcie się, że nikt tego nie wymaga! To, że ktoś chce, by gra była bardziej zgodna z historią nie znaczy, że chodzi o 100% historyczności!

KLAssurbanipal
28-08-2013, 21:10
Jasne ze tak, ale nie mozna wymagac od gry by byla w 100% zgodna z tym co bylo kiedys. Gdyby tworcy gry mieli umiescic wszystkie rodzaje broni, helmow, pancerzy, strojow jakie byly uzywane w tym okresie, to nie wiem jakie ta gra musialaby miec wymagania i ile ostatecznie mialaby wazyc.

Gdzie ja pisałem, że powinni dać większą ilość broni czy pancerzy? Wiadomo, że jest to niewykonalne, szczeólnie w tej epoce. Mi jedynie chodzi o to, ze jak już coś konkretnego robią to mogliby to zrobić dobrze, bo naprawdę nie brakuje powszechnie dostępnych źródeł i rekonstrukcji na elementy, które CA robi z błędami.

Hetman
28-08-2013, 21:24
Dawid, już im to tłumaczyłem, ale gacie celtyckie są ważniejsze... Ja dałem sobie spokój i Ty daj sobie spokój, taka dobra rada ;)

dawid621
28-08-2013, 21:24
Nie czepiam sie Twojej krytyki tylko wedlug mnie nie potrzebnie krytykujesz ta gre pod tym wzgledem. Jasne ze fajnie by bylo pograc w gre w 100% historyczna, ale odbyloby sie w wiekszosci przypadkow kosztem grywalnosci czy optymalizacji. Idac tym tokiem myslenia w shogunie 2, ze stosunkowo malej liczby jednostek musielibysmy wykluczyc samurajow z katanami, no-dachi, ze nie wspomne o wojownikach ninja ktorzy sa tam totalnie ahistoryczni. Ale wole miec gre gdzie mam wiecej zawartosci i lepiej sie bawie niz mialbym ja miec scisle historyczna i w tym konkretnym przypadku bardziej uboga. O takim Empire to nie ma tu sensu nawet dyskutowac bo tam juz w ogole elementow historycznych ze swieca szukac. Jesli zas chodzi o rome 2 to podejrzewam ze mniejsza ilosc ekwipunku stricte zgodnego z historia jest wina tego ze w starozytnosci uzywano naprawde mase roznego rodzaju oreza,samych rodzajow maczug uzywanych w plemionach germanskich bylo kilkadziesiat rodzajow. Do tego dochodzi kwestia optymalizacji tak ogromnego kontentu, a nie ukrywam ze dla mnie jest to jedna z wazniejszych kwestii i pewnie nie tylko dla mnie. A co do moderow, to jesli tylko maja umiejetnosci i checi by przyblizyc gre do realiow to jak najbardziej jestem za. Aczkolwiek nigdy nie poczujesz smrodu pola bitwy przez monitor i o tym nalezy pamietac.

Myrkull
28-08-2013, 21:31
Nie no, widać że te tarcze są specjalnie "zrobione w Paincie", nie wiem w prawdzie po co, ale są. ;)
Mnie natomiast bardziej razi po raz kolejny rzucający się w oczy kolor frakcyjny. Po co to komu naprawdę nie wiem ,tylko psuje efekt.

Memnon[pl]
28-08-2013, 21:36
Mnie natomiast bardziej razi po raz kolejny rzucający się w oczy kolor frakcyjny. Po co to komu naprawdę nie wiem ,tylko psuje efekt.
To dla tepych hamburgerojadow-inaczej nie potrafili by odnalezc swoich oddzialow na polu bitwy...a i nawet z tym pewno maja problemy :lol: ....

Myrkull
28-08-2013, 21:39
Rozumiałbym to jakby nie dało się podświetlić/zaznaczyć swoich oddziałów. ;)

Grogmir
28-08-2013, 21:53
Przecież kolory frakcyjne są obecne w grze od pierwszego Shoguna, co w tym dziwnego?

Myrkull
28-08-2013, 22:08
To że są zupełnie zbędne (już w Rome takie były) i tylko pogarszają wygląd jednostek i gry.

Il Duce
28-08-2013, 22:41
Zbędne ? Znacznie ułatwiają orientacją na polu bitwy a wyglądu jednostek znacznie nie pogarszają. Przykładem jest choćby ostatni screen falangi Seleukidów czy choćby Arwernów.

Myrkull
28-08-2013, 22:51
Znacznie ułatwiają orientacją na polu bitwy a wyglądu jednostek znacznie nie pogarszają.
Orientacji nie trzeba ułatwiać bo i tak jest prosta (m.in. wspomniane przeze mnie podświetlanie), a jednostki wyglądają dziwnie, mniej realistycznie, po prostu gorzej. W EB z orientacją nigdy nie było problemu, a jednostki wyglądały zwyczajnie lepiej. I w porządku jak te kolory frakcyjne są jeszcze mocno ukryte, ale np. w tej jednostce Pontu wyglądają okropnie. Podobnie Germanie z fioletowymi spodniami...

Il Duce
28-08-2013, 23:00
Ja jestem za tym żeby były ale jak to ująłeś w "ukrytej formie" czyli żeby nie rzucały się za bardzo w oczy.

KLAssurbanipal
29-08-2013, 10:12
Przecież kolory frakcyjne są obecne w grze od pierwszego Shoguna, co w tym dziwnego?

Jednak jest gra z serii, w której ich nie było - Napoleon TW. Każda frakcja miała rozmaite kolory w zależności od jednostki. Flagi państw miały historyczne kolory niezależne od oddziałów (co prawda było to też Empire ale tam jednostki miały kolory frakcyjne).
Tak więc taka Francja tylko kilka oddziałów piechoty i 2 jednostki kawalerii miała w niebiesko-białym kolorze. Reszta była różna np. gwardia szwajcarska czerwono-źółta, dragoni zieloni, strzelcy konni czerwono-zieloni itp. Z kolei taka Hiszpania w ogóle nie miała koloru przewodniego. Każda jednostka w innym kolorze. Prusy natomiast miała głównie granatowe mundury, ale tylko z tego względu, że było to zgodne z historią.


Nie czepiam sie Twojej krytyki tylko wedlug mnie nie potrzebnie krytykujesz ta gre pod tym wzgledem. Jasne ze fajnie by bylo pograc w gre w 100% historyczna, ale odbyloby sie w wiekszosci przypadkow kosztem grywalnosci czy optymalizacji. Idac tym tokiem myslenia w shogunie 2, ze stosunkowo malej liczby jednostek musielibysmy wykluczyc samurajow z katanami, no-dachi, ze nie wspomne o wojownikach ninja ktorzy sa tam totalnie ahistoryczni. Ale wole miec gre gdzie mam wiecej zawartosci i lepiej sie bawie niz mialbym ja miec scisle historyczna i w tym konkretnym przypadku bardziej uboga. O takim Empire to nie ma tu sensu nawet dyskutowac bo tam juz w ogole elementow historycznych ze swieca szukac. Jesli zas chodzi o rome 2 to podejrzewam ze mniejsza ilosc ekwipunku stricte zgodnego z historia jest wina tego ze w starozytnosci uzywano naprawde mase roznego rodzaju oreza,samych rodzajow maczug uzywanych w plemionach germanskich bylo kilkadziesiat rodzajow. Do tego dochodzi kwestia optymalizacji tak ogromnego kontentu, a nie ukrywam ze dla mnie jest to jedna z wazniejszych kwestii i pewnie nie tylko dla mnie. A co do moderow, to jesli tylko maja umiejetnosci i checi by przyblizyc gre do realiow to jak najbardziej jestem za. Aczkolwiek nigdy nie poczujesz smrodu pola bitwy przez monitor i o tym nalezy pamietac.

Ja nie mówię, żeby wszystko robić dokładnie z historią. Wiadomo, że to nie byłaby gra tylko symulator. Zawsze krytykowałem coś co jest do poprawienia bez wpływu na grywalność gry. Po prostu CA może nie robić błędów tam gdzie nie jest to trudne. Nie wiem przykładowo, skąd wymyślili "gołe" wnętrze tarczy rzymskiej, skoro żadne źródło czy rekonstrukcja (a większość jednostek to kalki Ospreya) nie wygląda tak. Nie muszą robić wszystkiego np. robić 40 rodzajów hełmów Rzymianom. Wystarczy, ze zrobią te kilka - ale dobrze

KLAssurbanipal
29-08-2013, 14:11
http://wiki.totalwar.com/images/b/b7/Macedon233-2a.png

http://wiki.totalwar.com/images/2/2e/Macedon234-3.png

Grogmir
29-08-2013, 14:15
Jak dla mnie ciekawsze było:

http://wiki.totalwar.com/images/thumb/3/3c/Macedon233-1.png/800px-Macedon233-1.png

Widać, że poszli w stronę paradoxowego systemu losowych eventów - i dobrze. ;)

Harry-Potter-TW
29-08-2013, 14:27
Mi też ta losowość się bardzo podoba. To sandbox więc wszystko będzie na swoim miejscu. Gdzieś czytałem, że będzie podobny patent z romkiem jak w S2 - coś w stylu podziału królestwa - to prawda ? Bo jeśli tak to będzie to najbardziej mnie denerwująca rzecz w grze, szczególnie multi:/.

Grogmir
29-08-2013, 14:29
Nie będzie modelu znanego z S2, że wszystkie państwa rzucają się na Ciebie - zamiast tego, jeżeli Twoja (lub inna) rodzina w danym państwie stanie się zbyt potężna, to nastąpi wojna domowa, ale wszystko toczy się na własnym podwórku.

Mściwój
29-08-2013, 15:12
http://wiki.totalwar.com/w/Tech_Tree_Panoramic

Forum glowne TW jest co raz bardziej aktywne ze strony CA im blizej premiery

mardar282
29-08-2013, 15:50
http://wiki.totalwar.com/w/Tech_Tree_Panoramic

Forum glowne TW jest co raz bardziej aktywne ze strony CA im blizej premiery


Jest tak klimatyczny że mnie zatkało, bardzo ale to bardzo POZYTYWNIE, GRATULACJE DLA CA, brawo

Rebel
29-08-2013, 16:15
Żeby jeszcze cały interfejs taki był...

Cezar78
29-08-2013, 18:15
Całkiem przyjemne drzewko - podział podobny jak w shogunie - techniki wojskowe i cywilne ale wyglądają przyzwoicie :)

legoras
29-08-2013, 19:14
Hmm nie widzę drzewka kulturowego, może pokażą je później.

Grogmir
29-08-2013, 19:19
Przewiń panoramę w prawo.

Wald
30-08-2013, 11:14
https://sphotos-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/533232_508755782532960_2120390159_n.jpg fp TW

KLAssurbanipal
30-08-2013, 11:22
To scena z krótkiej filmowej zapowiedzi. Ciekawe czy to Rzym z gry, czy specjalnie zrobiony do filmiku.

KLAssurbanipal
30-08-2013, 12:56
Zestawienie niektórych z dotychczas poznanych units cards:

http://pcgamecritique.com/wp-content/uploads/2013/08/Land-Unit-cards-Compiled.png

Akarinos
30-08-2013, 13:01
Wbrew pozorom te karty nie są takie złe jak wydawało mi się na początku, nie mam problemu z rozróżnianiem jednostek, a poza tym zdążyłem się już do nich przyzwyczaic.

FireFighter
30-08-2013, 13:05
Ja też jestem zdania, że te karty nie są takie złe, a może się jeszcze okazać, że naprawdę będą intuicyjne.

Lwie Serce
30-08-2013, 13:07
W sumie od gustu zależy, ja tam wolałem te np. z Medka 2 czy pierwszego Roma, ale te nie są złe :)

KLAssurbanipal
30-08-2013, 13:12
Jest już kolejna faza gry Macedonią:

http://forums.totalwar.com/showthread.p ... 0028ad1dff (http://forums.totalwar.com/showthread.php/73722-Jack-s-Macedon-Campaign-Playthrough?s=33590484a302904ac84b0f0028ad1dff)

Zamieszczam te większe screeny:

http://wiki.totalwar.com/images/9/9a/Macedon226-1a.png

http://wiki.totalwar.com/images/b/b6/Macedon227-2.png

http://wiki.totalwar.com/images/6/65/Macedon228a.png

http://wiki.totalwar.com/images/d/db/Macedon230-1.png

KLAssurbanipal
31-08-2013, 00:25
Powrót gladiatorów używanych do ataku:

http://img19.imageshack.us/img19/9582/z0es.png (http://imageshack.us/photo/my-images/19/z0es.png/)

nazgool
31-08-2013, 06:10
Można było się tego spodziewać ;)

Il Duce
31-08-2013, 09:40
Szkoda, ja osobiście nie będę z nich korzystał ale CA mogło sobie darować takie nie wiadomo skąd wzięte jednostki.

Husarz164
31-08-2013, 10:04
Choć by takimi jednostkami dysponował Spartakus.Więc czemu by nimi nie mogło dysponować nasze imperium to że w historii nie używało ich imperium Rzymskie.Ale w grze to my tworzymy historie

dawid621
31-08-2013, 10:23
Choć by takimi jednostkami dysponował Spartakus.Więc czemu by nimi nie mogło dysponować nasze imperium to że w historii nie używało ich imperium Rzymskie.Ale w grze to my tworzymy historie

Podbijam. A sami gladiatorzy sa jednostka historyczna i z tym sie chyba kazdy zgodzi ;)

Il Duce
31-08-2013, 10:33
No tak ale armia Rzymska ich nie używała a Spartakus to był zbuntowany niewolnik i walczył nie za Republikę tylko za wolność,także regularne oddziały gladiatorów to nadużycie ;) .

Husarz164
31-08-2013, 10:39
No tak ale armia Rzymska ich nie używała a Spartakus to był zbuntowany niewolnik i walczył nie za Republikę tylko za wolność,także regularne oddziały gladiatorów to nadużycie ;) .

Przeczytaj mój post jeszcze raz tylko ze zrozumieniem.Ty w grze tworzysz historie więc w czym ty widzisz problem

Il Duce
31-08-2013, 10:59
Tak to my tworzymy historie ale wypadałoby żeby ta jednostka miała choć minimalne uzasadnienie historyczne. Rozumiem Twój tok myślenia ale dla mnie tego się nie da jakkolwiek racjonalnie wytłumaczyć :roll:. Żeby była jasność to ci gladiatorzy jakoś bardzo mi nie przeszkadzają ale przyjemniej by się grało bez nich.

Oskar
31-08-2013, 11:00
Tak to my tworzymy historie ale wypadałoby żeby ta jednostka miała choć minimalne uzasadnienie historyczne. Rozumiem Twój tok myślenia ale dla mnie tego się nie da jakkolwiek racjonalnie wytłumaczyć :roll:. Żeby była jasność to ci gladiatorzy jakoś bardzo mi nie przeszkadzają ale przyjemniej by się grało bez nich.
To graj bez nich jak będziesz grał Rzymem i po krzyku :P

Husarz164
31-08-2013, 11:07
dokładnie oskar.Ja w nich widzę ładne mięsko armatnie. Jeszcze nikomu nie zaszkodziła duża różnorodność jednostek.

dawid621
31-08-2013, 11:10
Tak to my tworzymy historie ale wypadałoby żeby ta jednostka miała choć minimalne uzasadnienie historyczne. Rozumiem Twój tok myślenia ale dla mnie tego się nie da jakkolwiek racjonalnie wytłumaczyć :roll:. Żeby była jasność to ci gladiatorzy jakoś bardzo mi nie przeszkadzają ale przyjemniej by się grało bez nich.

A ktos stoi nad Toba z biczem w ręku i zmusza Cie zeby ich rekrutowac?

Husarz - dokladnie, gdyby patrzec na poprawnosc historyczna to w shogunie mielibysmy tylko kilkanascie jednostek.

Il Duce
31-08-2013, 11:44
I tak ich było kilkanaście :P. Dobra mniejsza z tymi gladiatorami, każdy zrobi z nimi co będzie chciał.

dawid621
31-08-2013, 11:54
I tak ich było kilkanaście :P.
Ale gdyby trzymac sie faktow sporo z nich by nawet z tej puli kilkunastu odpadlo ;) Ze nie wspomne o jednostkach z dlc, bo to juz w ogole czysta fantastyka w wiekszosci przypadkow :P

Grogmir
31-08-2013, 14:28
Jestem prawie pewien, że Rzym rekrutował oddziały złożone z gladiatorów, choć oczywiście nie walczyli oni w takim rynsztunku, jak na arenie. Niech mnie ktoś poprawi, jeżeli się mylę. ;)

szwejk
31-08-2013, 14:42
Nie mylisz się. W sytuacji wielkiego zagrożenia republiki Rzym mobilizował nawet niewolników (np. wojna z Pyrrusem, czy Hannibalem), więc pewnie gladiatorzy i tam się znajdowali, chociaż pewnie w niedużych oddziałach. Z kolei w czasie wojen domowych rzymscy wodzowie też powoływali gladiatorów...
Fajna strona o gladiatorach:
http://www.histurion.pl/historia/staroz ... rzy/1.html (http://www.histurion.pl/historia/starozytnosc/rzym/gladiatorzy/1.html)

FREDu
31-08-2013, 15:08
Po utracie trzech legionów w lesie Teutoburskim rekrutowano do wojska gladiatorów. August bał się że Germanie przekroczą Ren i będą chcieli wejść do Italii.

dawid621
31-08-2013, 15:44
Owszem macie racje z tymi gladiatorami, tyle ze tutaj mamy do czynienia z gladiatorami z ekwipunkiem typowo "arenowym". Ale dla mnie to i tak plus bo gdyby dali im wyposazenie szeregowego legionisty i zmienili tylko nazwe to nie mialoby to zbytnio sensu.

Wald
31-08-2013, 19:13
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1240050_509380125803859_1804266661_n.jpg

KLAssurbanipal
02-09-2013, 17:13
http://images.gamestar.de/images/idgwpgsgp/bdb/2419826/bigimage.jpg

http://images.gamestar.de/images/idgwpgsgp/bdb/2419838/bigimage.jpg

http://images.gamestar.de/images/idgwpgsgp/bdb/2419822/bigimage.jpg

http://images.gamestar.de/images/idgwpgsgp/bdb/2419834/bigimage.jpg

http://images.gamestar.de/images/idgwpgsgp/bdb/2419837/bigimage.jpg

http://images.gamestar.de/images/idgwpgsgp/bdb/2419840/bigimage.jpg

http://images.gamestar.de/images/idgwpgsgp/bdb/2419824/bigimage.jpg

http://images.gamestar.de/images/idgwpgsgp/bdb/2419846/bigimage.jpg

depus
02-09-2013, 18:39
:evil: Niepodoba mi się jak wyglądają wierze oblężnicze.

Pampa
02-09-2013, 18:44
Nie jestem w stanie znieść unitcards typu greckiego dla Rzymian np :evil: a dla barbarzyńców to już w ogóle tragedia będzie.

firefly
02-09-2013, 18:47
To chyba nie są wieże oblężnicze tylko drabiny.

MichalKruk
02-09-2013, 18:48
Nie bój żaby, będą też "normlane" wierze oblężnicze. ;)