Zobacz pełną wersję : Patche - temat zbiorczy
Gajusz Mariusz
19-09-2014, 20:19
@DUMNORIX
Gdy miałem poparcie 75% pasek wojny domowej zapełnił się minimalnie, ale po kilku wydarzeniach związanych z wyborem mojego postępowania wobec win moich ziomków z rodu lub jakiś odnalezionych dzieci ewentualnie jakiś białych jelonków spadło mi poparcie do 62% i z powrotem mam pasek domówki spadł mi do zera. :P
Dumnorix
20-09-2014, 13:06
No a u mnie wojna wybuchnęła gdy wpływy były po połowie. Nie było żadnego powiadomienia, pasek nawet nie zaczął się napełniać, a wszystko to zapowiadano przy wydawaniu gry... na szczęście wczytałem grę i jakoś za drugim razem problemu nie było. Ale przeszła mi taka myśl, że znów nie dopracowali a wydali...
Shay Ruan
20-09-2014, 14:00
No mi przed chwilą wybuchła wojna domowa mimo wpływów na poziomie 55 procent. O co w tym chodzi? W życiu nie zdołam zaatakować Antoniusza jeśli co chwile będe musiał walczyć w wojnie domowej a to już druga! Nie ważne czy wpływy na poziomie 90 % czy 55 %, ona może wybuchnąć w każdej chwili...
FireFighter
20-09-2014, 14:08
Mi podczas gry wybuchła chyba już ze 6 razy.. niby to lepsze niż raz maks. pełnych armii ale też jakieś słabo dopracowane.. eh ;/
Shay Ruan
20-09-2014, 14:19
Ja już wole aby wybuchła tylko raz, przynajmniej nie traciłbym ciągle świetnych legionów.
FireFighter
20-09-2014, 16:23
Wg mnie w tej nowej kampanii grając jako frakcja rzymska wgl nie powinniśmy doświadczać wojny domowej.. przecież sama kampania jest takową:)
Dzisiejszy hotfix do EE (Patch 15)
=======================UPDATE 01/10/14 ==========================
Build number:
Mac: 14120.589209
PC: 14116.589209
The changes are:
• Fix for Civil War triggering at under 50% influence for 2 party factions.
• Fix for wrong minimum Political Influence causing a Civil War in a 4 Party Faction.
• The Mac Steam version of the game will no longer crash, when the Macs system language is set to Turkish, Polish, Russian or Czech.
• In-game movies will now play correctly at 1380x768 resolution.
• Added traditions to Egypt faction in the Imperator Augustus Campaign.
• Reduced Campaign AI priority for recruiting dog units.
• Added description to Armenias political party in Grand Campaign mode.
• A few incorrect effect icons have been corrected.
• Fix for shadows not being cast properly by barbarian fort walls on the battle map.
Ponieważ nie grałem jeszcze na EE to nie do końca rozumiem co zmienili w polityce. Czy teraz poniżej 50% nie da się wywołać wojny domowej czy też będzie rzadziej wybuchać itd? To samo z 4-roma partiami?
Pozdrawiam
Jak odeślę do rozdziału o polityce wewnętrznej poradnika, to będziesz bardzo zły? :)
Dzisiejszy hotfix do EE (Patch 15)
Ponieważ nie grałem jeszcze na EE to nie do końca rozumiem co zmienili w polityce. Czy teraz poniżej 50% nie da się wywołać wojny domowej czy też będzie rzadziej wybuchać itd? To samo z 4-roma partiami?
Pozdrawiam
Tylko mi gra zaczęła lagować strasznie po tym mini patchu 35 MB? Nie da się grać, wcześniej bez problemów na bardzo wysokich ustawieniach graficznych grałem, a teraz nawet na low mi bitwy lagują. Zmiana ustawień graficznych tak na prawdę nic nie zmienia, gra na każdych ustawieniach mi laguje.
Wiecie co.... grałem bitwę historyczną, a mianowicie pod Alezją. Na kompie na którym gram nie mam neta, ale teraz sobie podłączyłem, all się pościągało i co.... i jest kupa z oblężeniami większa niż była. Ok teraz komp nie rzuca pochodniami w mur czy bramę, teraz AI stoi i daje się wystrzelać. To było śmieszno-tragiczne.
W kampanii jest podobnie?
Jak odeślę do rozdziału o polityce wewnętrznej poradnika, to będziesz bardzo zły? :) Nie będę wcale. Przegapiłem gdzieś w natłoku zajęć ostatnimi tygodniami tą informację, że poradnik ma już zaktualizowaną politykę wewnętrzną. Mea Culpa :o Dzięki za odpowiedź.
Co do bitwy historycznej to ostatnio też grałem Alezję i potwierdzam to co pisze użytkownik Barsa. Modlę się by kiedyś poprawili te bitwy historyczne bo np jak Rafię zaraz po premierze ugrałem na zdecydowane zwycięstwo za pierwszym razem tak obecnie nie potrafię w ładny sposób przejść tej konkretnej bitwy historycznej. Oblężenie Kartaginy też idzie mi jak krew z nosa ale za to Las z Germanami jest dosyć prosty, a reszty bitew historycznych nie testowałem.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Z Rafią mam podobnie.... a co do Alezji, to jeszcze niedawno było ok, Galowie szturmowali twardo... teraz cóż, spaczowali ;) Aż mi się nie chce zaczynać nowej kampanii, bo boje się to samo zobaczyć w oblężeniach.
Po aktualizacji nie mogę wczytać kampanii... (Radious)
Nic dziwnego, w końcu mod.
O tej zmianie odnośnie wojny domowej to już opisałem moją perypetie ze wczoraj w dziale o EE:) Odnośnie oblężeń to wczoraj broniąc miasto tylko garnizonem przed niewolnikami utrzymałem plac i zostałem z trzema kohortami legionistów po połowę ludzi w każdym. W tym czasie 4 wrogie oddziały harcowników stały na zewnątrz murów przed przejętą bramą i... czekały. Pozwoliłem odpocząć chłopakom i bohatersko poleciałem odbić bramę. Zanim przejąłem to wybili mi jeden oddział, który za chwilę uciekł. Ale potem moje wieże wybiły 4 oddziały harcowników które po prostu stały i czekały i czekały i czekały... Coś jest z tymi oblężeniami skopane i widać, że CA nie może sobie z tym poradzić!
Popatrzmy na yo inaczej może CA po prostu testuje efekty wprowadzenia patchów i będzie brała pod uwagę ich konsekwencje w następnym ich "dziele" ? Bo przecież nie da się zignorować tylu głosów niezadowolenia od strony graczów ( klientów którzy pozwalają im zarobić na chleb )
Ja zauważyłem to samo z oblężeniem, z całej armii pozostało mi 10ciu chłopa, przybocznej gwardii generała. Gdy zginął wódź atakujących, niektóre jednostki po prostu sobie stanęły za murami i pogwizdując kopały małe kamyczki :) Poszedłem się umyć, zrobić jeść i tak aż do końca bitwy. Niestety przyśpieszenie też jest zbyt małe :(
Czy najnowszy patch (40mb) wniósł jakieś istotne zmiany?
Z tego co zauważyłem to tylko nowy tryb i achievment do niego.
Trochę wreszcie pograłem na tym patchu z Augusta i pozmieniało się...
- jest mniejszy zasięg armii, co mnie 2 razy niemile zaskoczyło, chociaż patrząc z perspektywy kilku tur wyszło na +
- komp w oblężeniach stosuję ciekawy myk, jak już mu wystrzelam kilkunastu ludzi, to nie przegania moich strzelców swoimi tylko robi run na moją główna grupę... nie powiem, 1 raz byłem zaskoczony ale potem to po prostu zacząłem wykorzystywać... sam nie wiem czy jest lepiej niż przedtem. Oblegać jeszcze mnie nie oblegano, aż się boję, że będzie jak w bitwie pod Alezją...
- już gdzieś pisałem, że strasznie często i gęsto dochodzą nowe cechy itd., ja mam w pytkę + do technologii i ładu, czyli dla mnie super
- grając Egiptem widzę, że chyba trochę inaczej AI rusza się po mapie, chyba na plus...
- osłabili jak dla mnie słonie, dużo szybciej się płoszą... też dla mnie plus, bo było łatwo a teraz trzeba uważać
Niedawno wróciłem do Rome II - steam pobrał i zainstalował mi Emperor Edition, teraz wersja gry to 2.0.0 z dodatkowym numerem 14901.601442
Czy to najnowsza wersja gry? Mam na myśli czy jest tu zawarty ostatni wydany patch 15, bo już się pogubiłem...
marko1805
03-11-2014, 14:12
Tak, to najnowsza wersja.
Z nowym DLC dojdzie trochę zmian:
http://wiki.totalwar.com/w/Total_War_ROME_II:_Patch_16
Ituriel32
21-11-2014, 07:21
Nacje na multi zostały wzmocnione przez dodanie im od 1-3 już istniejących jednostek najemnych.
Patch ten wg mnie wyszedł na dobre zarówno dla graczy singleplayer, jak i dla multiplayer. Łowcy z długimi łukami w końcu mają 150 zasięgu (wreszcie gra Galami ma sens :D), dodanie najemników dla frakcji wzmocniło je na multiplayer, evocati w końcu drożsi, ale o 10 zaledwie sztuk złota. Procarze rodyjscy tańsi o 10 :)
Patrząc na tę stronę:
http://wiki.totalwar.com/w/Total_War_ROME_II:_Patch_Notes
CA zapowiada, że to jeszcze nie koniec i zapewne uraczy nas jeszcze jakimiś DLC frakcyjnymi. Jak myślicie, jakie to będą DLC frakcyjne? Czy Numidia, Persja lub Saba będą dostępne? A może jakieś inne frakcje przygotuje dla nas CA :mrgreen:
PS. Czy wam też skoczyły FPS'y? Przed 16-tym patchem miałem 35 FPS w R2 na niskich, a teraz aż 42-45 FPS jest.
Gajusz Mariusz
21-11-2014, 11:17
Też mam takie wrażenie. Poza tym szybciej mi wczytuje, co wyprostowało sytuację po poprzednim patchu gdy w kampanii po krokach AI miałem 10 sekundową przymusową pauzę...
william/kaszanka
21-11-2014, 12:52
Wszystko ładnie pięknie ale dzisiaj steam odmawia współpracy...
U mnie działa bez zarzutu. Rano przed wyjściem pyknąłem parę tur, teraz wróciłem także parę i nie odczułem żadnych problemów ze steamem.
Czy mi się wydaje, czy faktycznie poprawili AI bitewne? Nadal wygrywam w singlu, to nie sztuka wygrać z kompem... ale z o wiele większymi stratami niż przed tym patchem. No chyba, że po prostu nie umiem dobrze grać Marsylią :mrgreen:
Gajusz Mariusz
21-11-2014, 23:26
A u mnie wczoraj w nocy przestali atakować z oblężonego obozu. Ciekawe czy teraz na powrót nie będzie AI wychodzić, czy w końcu oblicza szanse i od tego zależy. :hmm:
Ciekawe czy teraz na powrót nie będzie AI wychodzić, czy w końcu oblicza szanse i od tego zależy. :hmm:
Nie wiem jak w przypadku obozu, ale miasta i wioski na pewno to drugie.
O co chodzi z tym w najnowszej łatce?
Land units on transport ships will no longer be able to ram in battle; navies will be needed to escort these extremely vulnerable ships at sea.
( ͡º ͜ʖ ͡º)
16-12-2014, 19:34
@UP
Jednostki lądowe na statkach transportowych nie mogą taranować zwykłych jednostek morskich.
Gajusz Mariusz
16-12-2014, 19:57
To mogliby przy okazji zmazać taką wpadę jak zrobienie statków transportowych w postaci... okrętów (galer- trier, liburn etc) z... taranami.
System że tak go nazwę morzowoy jest do du.y.
To teraz zamiast peltastów z pikami mamy doborowych procarzy:drunk:
marko1805
10-07-2015, 12:20
CA zaszalało:lol2: , wydano nową łatkę nr 17, na razie w wersji beta:http : //wiki.totalwar.com/w/Total_War..._Patch_17_Beta (http://wiki.totalwar.com/w/Total_War_ROME_II:_Patch_17_Beta) do zapomnianego już pewnie ROME II
Tych co grają bez modów możne zainteresuje , tych którzy używają modów raczej nie.
Ituriel32
10-07-2015, 12:22
Moja teoria spiskowa jest taka że dlc do Attyli za słabo się sprzedają i może jest nadzieja na jakieś dlc do roma. Oby.
marko1805
10-07-2015, 12:31
Pewnie jakiś cień szansy jeszcze jest skoro jeszcze łatają. Szkoda tylko iż to kosmetyka a nie zmiana w mechanice, choć z drugiej strom możne to i dobrze bo poprawiając pewnie by coś znów spieprzyli.
Pewnie jakiś cień szansy jeszcze jest skoro jeszcze łatają. Szkoda tylko iż to kosmetyka a nie zmiana w mechanice, choć z drugiej strom możne to i dobrze bo poprawiając pewnie by coś znów spieprzyli.
Dokładnie tak - większa obawa jest że coś zepsują niż naprawią.
Rome 2 wraz z Shogunem 2 to wg. mnie najstabilniejsze i najlepsze wersje Total War - choć musze przyznać że patrzę przede wszystkim pod kątem bitew multiplayer z innymi graczami.
Gajusz Mariusz
10-07-2015, 19:52
No to pełne zaskoczenie! :cool:
I tyle? A gdzie miliard postów z wylewającą się nienawiścią na błędy, które "umknęły" uwadze CA? Gdzie ten spam krzyczący o pomstę do nieba, że cokolwiek by się nie działo to i tak będzie źle? ;>
marko1805
10-07-2015, 21:33
Eee tam większość i tak chyba zrozumiała iż po CA zbyt wiele nie należny się spodziewać. Jak po 17 łatkach nie naprawili to już nie naprawą i wartościowych zmian nie ma się co spodziewać. Ludziom po prostu to już lata ....:P
Gajusz Mariusz
11-07-2015, 00:25
xpUW78UwpeQ
Ituriel32
11-07-2015, 06:44
W sumie zmiany nie wielkie, ale pozwolą mi się pobawić. Najbardziej podoba mi się z tego wybór menu. Następnie surowce i teoretycznie garnizony (ale to dopiero na jakiejś kampanii zobaczę).
Czyli skasowali ujemna cechę nacji i lekko przemodelowali te dodatnie?
Gajusz Mariusz
11-07-2015, 07:29
Już nie chce mi się szukać przez kogo w temacie ale wybór MENU był tu mocno oczekiwany :D. Mnie też to cieszy chociaż hełm koryncki jest dla mnie kultowy. Grając jakąś kampanię warto zmienić sobie MENU dla klimatu dopasowując je do aktualnej nacji będącej aktualnie przerabianą (akurat to dotyczy głównie "singlowców") ale i graczy multi powinno to ucieszyć. ;)
I właśnie mnie to bardzo cieszy, zwłaszcza, że jest to zrobione niemal tak świetnie jak wybór wyglądu menu w Might&Magic: Heroes VI, co mnie bardzo cieszy. Na szczęście wiele nie wnosi do samych bitew.
Ituriel32
11-07-2015, 08:08
This is Numidia!! Znaczy motyw Biały lub Czerwony.
W sumie to zapomniałem o "zmniejszonej strefie kontroli" dla armii i miast. Co powinno mi się spodobać.
mardar282
16-07-2015, 17:40
Witam,
Mam jedno pytanie, czy doszły dwa surowce złoto i barwnik w patch 17 beta?, czy ja źle coś przeczytałem, w encyklopedii jest dalej to samo ale w opisie patcha 17 widnieje barwnik i złoto,zauważyłem również nazwę amber-taryfy towarowe, co to oznacza? pozdrawiam
Złoto było. Dawno nie grałem, ale barwniki też. Oba były produktami lokalnymi, nie przeznaczonymi na handel. Amber to bursztyn. Grasz z modami?
mardar282
16-07-2015, 18:06
tak ale to mody typowo graficzne plus 4 tury, natomiast nie wiedziałem że amber to bursztyn, upss :), tak naprawdę w Hiszpanii powinny być kopalnie srebra, to one dawały Kartagińczykom dochód i jedyne tak naprawdę źródło dochodu dla najemników, ale dziekuję za odp,pozdrawiam
Ituriel32
27-07-2015, 06:34
Wczoraj pobrałem sobie tą bętę i to naprawdę będzie kapitalna sprawa. Podczas gry zdobyłem z surowców żelazo. Następnie udałem się tą armią na innego wroga do innej prowincji i dopiero przed samą walką ulepszyłem uzbrojenie (po mojej stronie granicy). hehehe
Zmiany bonusów też wyglądają ciekawie. Ateny (doświadczenie dla statków i dochód z kultury) i Syrakuzy (technologia i dochód z kultury) wreszcie się różnią. Co prawda nie pamiętam teraz nowego bonusu Epiru (+20% do dochodu małych miast i dodatni ład/+4/ za kulturę grecką) ale jest najlepszy z greków. Scytowie dostali nowy +25% do zapasu strzał, teraz już nawet harcowników nie będzie trzeba.
Zamierzam kupić Total War: Rome II - Edycja Cesarska i chciałbym wiedzieć ile będzie ważył patch.
Edycja cesarska zawiera patche, które wypuszczono do jej wydania (chyba 15). Tzn pobierzesz chyba tylko jeden patch, który ukazał się później, małe hotfixy i ewentualnie betę tego nowego patcha (jeśli chcesz). Wydaje mi się, że powinieneś się zamknąć w max 2 GB, ale może niech ktoś jeszcze się wypowie:P.
http://wiki.totalwar.com/w/Total_War_ROME_II:_Patch_17
Patch wyszedł dzisiaj - oto lista zmian dla tych, co nie mieli okazji testować betę.
marko1805
21-08-2015, 08:03
Mam nadzieję , iż to już ich ostatnia łatka. Tylko utrudniają prace moderom, a nic specjalnie już nie poprawią. Po ich ostatnim dziele nie działa świetny mod manager Mitcha .
Ituriel32
21-08-2015, 08:42
Gdzieś pisałem że ten pacz to kolejne ułatwianie rozgrywki.
- Brak ujemnych cech nacji - Co prawda niektóre były zrobione tylko tak by były.
- Surowce - Zwiększają znaczenie regionów je posiadających zwłaszcza "zboże". Teraz bardziej opłaca się grać na modłę barbarzyńską czyli podbić całą mapę niż bawić się w sojusze i handel (by uciec przed korupcją). Połączenie nadwyżek jedzenia + globalnego ładu + procentów do gospodarki + maksymalne podatki spokojnie równoważy karę z wynikającą korupcji (tu muszę jeszcze sprawdzić na bardzo trudnym).
a) Zboże daje teraz jedzenie za wszystkie regiony. Wzór to poziom miasta ze zbożem razy ilość wszystkich posiadanych regionów + następne miasto ze zbożem (poziom miasta * wszystkie posiadane regiony). Dwa lub trzy regiony ustawiają całe państwo.
b) Konie, drewno i żelazo - pozwalają globalnie na wszystkich naszych ziemiach ulepszać jednostki. Garnizony miast ulepszane są automatycznie.
c) X - surowce zwiększające ład globalnie na poziom miasta.
d) y - Surowce dające globalne premię gospodarcze (Oliwka, złoto).
Dzięki surowcom zwiększona została wydajność państw dużych, tylko jest to ulepszenia z którego korzystać będzie człowiek, ponieważ SI nie ma swoje bonusy.
Minusy nie zniknęły. Przynajmniej te za niechęć kulturową, wystarczy wejść w okno dyplomacji, a zobaczymy różne wartości.
Gdzieś pisałem że ten pacz to kolejne ułatwianie rozgrywki.
- Surowce - Zwiększają znaczenie regionów je posiadających zwłaszcza "zboże". Teraz bardziej opłaca się grać na modłę barbarzyńską czyli podbić całą mapę niż bawić się w sojusze i handel (by uciec przed korupcją). Połączenie nadwyżek jedzenia + globalnego ładu + procentów do gospodarki + maksymalne podatki spokojnie równoważy karę z wynikającą korupcji (tu muszę jeszcze sprawdzić na bardzo trudnym).
a) Zboże daje teraz jedzenie za wszystkie regiony. Wzór to poziom miasta ze zbożem razy ilość wszystkich posiadanych regionów razy + następne miasto ze zbożem (poziom miasta * wszystkie posiadane regiony). Dwa lub trzy regiony ustawiają całe państwo.
b) Konie, drewno i żelazo - pozwalają globalnie na wszystkich naszych ziemiach ulepszać jednostki. Garnizony miast ulepszane są automatycznie.
c) X - surowce zwiększające ład globalnie na poziom miasta.
d) y - Surowce dające globalne premię gospodarcze (Oliwka, złoto).
To wyjaśnia, skąd w mojej kampanii Egiptu jest aż 1050 nadwyżki żywności :mrgreen:
Tak z innej beczki - z ciekawości postanowiłem zerknąć na te plusy nacji w menu gry i oto, co zauważyłem:
http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/430445427900688561/F47AC9DC68221909DF6CB6B2849D7EAA623E1B94/
Najlepsze jest to, że żadnych modów nie mam - ot CA spaprała zapewne robotę.
Ituriel32
21-08-2015, 09:06
Po paczu (bawiłem się w becie) moje pierwsze kroki kieruję albo na Egipt albo do Dacji i Ponanni.
Dzięki czemu mam np. 2 (poziom miasta) * 15 regionów + 2 (poziom miasta) * 15 regionów co daje 60 jedzenia (dwa regiony ze zbożem ulepszone do drugiego poziomu).
Po zdobycie choć jednego zboża można spokojnie przerobić kilka portów rybackich i farm na te od przemysłu.
Ogólnie gospodarka na przemyśle zyskała jeszcze bardziej, handel w sumie został na takim samym poziomie, zaś rolnictwo chyba zostało osłabione i to bardzo (ale tu muszę jeszcze posprawdzać).
Po Kolchidi mam w planach nomadów i zobaczymy hodowlę. Można zrobić konkurs kto wykręci najwięcej nadwyżki jedzenia.
Arroyo u mnie wszystko jest. To albo wina polskiej wersji językowej albo twoja :P Ta opcja z polską wersją językową jest jednak bardziej prawdopodobna.
Arroyo u mnie wszystko jest. To albo wina polskiej wersji językowej albo twoja [emoji14] Ta opcja z polską wersją językową jest jednak bardziej prawdopodobna.
Podejrzewam, że jak zwykle polska wersja językowa jest dwa patche do tyłu.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©