Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
Chodzi o to, że Zwierzoludzie w 7 edycji doczekali się swojego AB i był tam podany konkretny rejon ich występowania - wystarczy dać ich jako hordę, niczym Hunów w Attyli i mamy konkret. To raz, a dwa - będzie można nimi grać sobie (rasami ogłoszonymi jako grywalne), od razu mówię, narzędzi modderskich brak, więc o modach konkretnych jak dodanie grywalnych nacji możecie sobie pomarzyć. Po drugie - zależy, co rozumiesz przez słowo "Najwięcej ras" - bo jeśli chodzi Ci o Estalię, Arabię, Amazonki czy Cathay, to raczej od razu można o tym zapomnieć, skoro działa na licencji GW.
Raczej miałem na myśli te które się doczekały oficjalnych AB, ale np przestały być aktualizowane w kolejnych edycjach. I tak sobie wyobrażam Zwierzoludzi. Co do narzędzi moderskich, to największy błąd CA jaki mogą zrobić. Z ostatnim dodatkiem powinni je udostępnić. Należy się uczyć od najlepszych w tej kwestii, czyli Bethesda. Ich Fallout 3 żył długo i ludzie kupowali dodatki dlatego właśnie że był świetny to raz, a i dlatego że można modować ile się chce. Skyrim to samo. I Fallout 4 też ma to wsparcie. Rome II umarł dla mnie dlatego że mody jakie są w nim a jakie są do jedynki to inna liga. Nie rozumiem tego zagrania, niech wydają DLC ile chcą, dodatki, ale gdy skończą wsparcie dla tej gry, co im szkodzi by ludzie to modowali >? Strzał w stopę.