Cytat Zamieszczone przez Jsatrzab Zobacz posta
No własnie wygląda na to że pierwszy mod nie tylko zmieni pozycje startową Ungrima na karak Kadrin, ale zrobi też z karak Kadrin osobną grywalną frakcje. CZyli dosłownie ucieleśnienie marzeń :]

Drugi mod umożliwi każdej rasie zajęcie każdego miasta/Karaku.

EDITED:



1200kg to górna granica wagi konia, fakt wojskowe konie na pewno są lżejsze choć mówimy w tym przypadku o koniach CHAOSU, które raczej mają nie wiele wspólnego z naszymi. Mały samochód natomiast waży jakieś 700kg i dalej potrafi nauczyć człowieka latać. Jak już pisałem wcześniej mamy do czynienia ze światem fantasy więc nie domagajmy się od niego skrajnego realizmu.

Co do bitwy i wątłości artylerii Krasnali to polecam obejrzeć bitwę w drugim wydaniu gdy to Darren gra Krasnalami.
1200kg, jakie rasy konia, 800 kg to górna granica koni bojowych. Bo Perszeron, Koń Belgijski, Ardeński itp, ich wagi wahają się od 800 do 1100 kg. I są to konie do pracy fizycznej, itp. Mały samochód waży około 700 kg, ale jest on mniejszy od człowieka, więc uderza go w nogi, przez co może wyrzucić cię w górę. Chyba że jest to wysoki samochód. Ale to jest złe porównanie. Koń w średniowieczu miał koło 160 cm w kłębie, uderzając człowieka, albo go tratował, jeśli centralnie uderzył, lub zwalał z nóg jeśli zahaczył, ale nie ma mowy o wyrzuceniu go na 15-20 metrów. Konie chaosu to wciąż konie, duże, ciężkie, ale to wciąż koń. Np. Bloodcrusher może działać jak samochód, ale koń powinien tratować, i rozbijać szeregi.

I nie domagam się realizmu, bo go tam nie ma. Mówię raczej, że konnica powinna tratować, i odrzucać ludzi, krasnoludów, itd. Może to zostawią jak jest, a może zmienią. Szarża koni powinna wizualnie być inna, od Hipogryfów, Bloodcrusherów, Demonów itp.