Pokaż wyniki od 1 do 10 z 394

Wątek: POTOP Total War v1.9

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Śmieszne, że teraz czasem bot oblega miasta, ma zdziwienie, że nagle garnizon jest silniejszy niż jego armia i sie wycofuje i tak w kółko czasami się zapętla. AI w medku nie rozumie, że miasta mogą mieć garnizony. Można ustawić żeby zawsze beznadziejnie atakowało i zniknie ten problem ale pogorszy to moim zdaniem ogólną jakość rozgrywki.

    Garnizony czasami się nie odpalają.

    Wyważanie bramy trwa zbyt długo i coś się Ai bitewne buguje, bo odstawia taran.
    Przy tym jaką moc mają strzelcy z murów to są prawdziwe rzezie. Duże ułatwienie.


    Z tymi budynkami to bym nie proponował +10 000 bonusu w stolicy do dochodow. Tylko np. Gdańsk ważny punkt handlowy +1000 dochodu, jakaś kolonia też dochód. Tak jak w Europa Universalis IV są punkty handlowe na mapie, np. Gdański i daje bonus do handlu. Można nawet to odpalić i się wzorować. Tam gdzie w EU4 na mapie dali ważny ośrodek handlu tam dać budynek +1000 do dochodu. Do stolicy to tak z +2000 dasz to i tak znaczną część gry będzie ultra ważna.
    Ostatnio edytowane przez Piter ; 01-02-2021 o 16:15

  2. Użytkownicy którzy uznali post Piter za przydatny:


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •