Strona 64 z 104 PierwszyPierwszy ... 1454626364656674 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 631 do 640 z 1031

Wątek: Dyskusja ogólna o grze Total War: Attila

  1. #631
    Comte de Barcelona Awatar Barsa
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 882
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    89
    Otrzymał 101 podziękowań w 58 postach
    Też gram na realizmie...

    Jeszcze jedno mnie mierzi w Attyli... ktoś pisał o tym, że jak już opracujemy technologie, że możemy rekrutować lepsze unity, to nie możemy już tych z 1 poziomu, to jest głupota.... Naprawią to w patchu?

    Visca el Barca!!!

  2. #632
    Cześnik Awatar FireFighter
    Dołączył
    Jul 2013
    Postów
    283
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 19 podziękowań w 13 postach
    Racja to koniecznie by się przydało..

  3. #633
    Chłop
    Dołączył
    Dec 2013
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    39
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    29
    Otrzymał 10 podziękowań w 6 postach
    Wie ktoś z was do jakiej maksymalnej granicy lat toczy się kampania?

  4. #634
    Szambelan Awatar Gajusz Mariusz
    Dołączył
    Dec 2013
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    4 864
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 067
    Otrzymał 1 057 podziękowań w 710 postach
    Do oporu, może tylko z tą różnicą, że nie zaliczy Ci zwycięstwa po przekroczeniu X tur.

    "Będziemy walczyć na plażach, na polach, na ulicach. Będziemy walczyć na wzgórzach. Nigdy się nie poddamy!!!" Winston Churchill
    "Godna śmierć wystarczy za nagrodę."
    "Spartanie nie pytają ilu, tylko gdzie?" Agis II



  5. #635
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 335
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    85
    Otrzymał 287 podziękowań w 137 postach
    Ehhh, myślałem po rozmowie z Pampą, że może coś zrobili, ale jednak chyba nie za wiele, bo wlazłem na jakąś recenzyję na Youtube
    https://www.youtube.com/watch?v=HCPxpEdBMxs
    i pierwsze co zobaczyłem to facetów rozciągających włócznie w dwa szeregi, wojów z mieczami w tyralierę, snujące się po polu bitwy "węże" jednostek.....
    Znaczy taki standard.

  6. #636
    Podkomorzy Awatar Remix
    Dołączył
    Aug 2014
    Lokalizacja
    Bydgoszcz
    Postów
    1 266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    108
    Otrzymał 92 podziękowań w 75 postach

    Kampania Sasanidów

    Witam i zapraszam na pierwszy odcinek z Attyli prowadzę Sasanidów





    Jest i kolejny odcinek z Attyli ale nadal nie mogę się wczuć w wojska wschodu ...





    Trochę gospodarczo ale jest i coś ciekawego


  7. #637
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Cytat Zamieszczone przez Barsa Zobacz posta
    Też gram na realizmie...

    Jeszcze jedno mnie mierzi w Attyli... ktoś pisał o tym, że jak już opracujemy technologie, że możemy rekrutować lepsze unity, to nie możemy już tych z 1 poziomu, to jest głupota.... Naprawią to w patchu?
    Przez tak głupie rozwiązanie doszło u mnie do absurdu że nie chciałem rozwijać technologii wojskowych bo automatycznie straciłbym możliwość rekrutacji czasami minimalnie gorszych a dużo tańszych w utrzymaniu jednostek. Kolejną wadą jest fakt, że okno rekrutacji wygląda przez to znacznie bardziej ubogo.

  8. #638
    Wojski Awatar jmj06pl
    Dołączył
    Oct 2013
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    71
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    8
    Otrzymał 21 podziękowań w 12 postach
    Mam pytanie jak oceniacie spadek statystyk (morale i obrażeń) obrońców obleganego miasta, wraz z jego niszczeniem w trakcie walk?

    Moim zdaniem jest lekkie przegięcie z tym. O ile jestem w stanie zrozumieć i zaakceptować spadek morale (wiadomo, miasto nasze płonie, dobytek idzie się gwizdać morale spada) ale jeśli chodzi o obrażenia to mi to nie pasuje. fajnie to wygląda z puntu widzenia atakującego ale już ze dwa trzy razy miałem tak że broniłem miasta silnymi jednostkami z wyższych tierów a komputer po kilku turach oblężenia doprowadził do sporych zniszczeń i miałem bardzo ciężkie zadanie żeby się utrzymać. Doszło do sytuacji że słabsze tiery biły moje wyższe bo ci mieli obniżone staty za obrażenia i nie wycinali tamtych w pień tak jak powinni.
    Tak jak powiedziałem, rozumiem osłabienie i upadek morale, ale te obrażenia to powinny być usunięte.
    Choć oczywiście kiedy to ja atakuję nie narzekam jak im spada wszystko taka mała hipokryzja z mojej strony
    "Czyż nie wydaje się wam, że mam powód do płaczu, jeżeli Aleksander będąc w moim wieku panował już nad tylu ludami, a ja nie dokonałem jeszcze ani jednego sławnego czynu?" - Gajusz Juliusz Cezar

  9. #639
    Pampa
    Gość
    Jest ktoś chętny na kampanię multi? Z tym że głównie wieczorami.

  10. #640
    Asuryan
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Gajusz Mariusz Zobacz posta
    Do oporu, może tylko z tą różnicą, że nie zaliczy Ci zwycięstwa po przekroczeniu X tur.
    Zaliczy, zaliczy. To nie Empre czy Napoleon by nie zaliczyło.

Strona 64 z 104 PierwszyPierwszy ... 1454626364656674 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •