Strona 11 z 48 PierwszyPierwszy ... 91011121321 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 477

Wątek: Patche / DLC / FLC - dyskusje i spekulacje

  1. #101
    Wojski Awatar jmj06pl
    Dołączył
    Oct 2013
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    71
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    8
    Otrzymał 21 podziękowań w 12 postach
    Cytat Zamieszczone przez Gajusz Mariusz Zobacz posta
    jmj06pl (ale nik! ) gram 35 turę pierwszej kampanii, po 5 turach prologu odpuściłem sobie więc się trochę motam w technologiach i szczególnie w zarządzaniu rodziną, ale powoli to ogarniam. Samick, faktycznie stać mnie na najem onagerów, ale jak tylko przysiądę do Attyli dziś wieczorem to poświęcę się rozpoznaniu drzewek technologii i rozwoju prowincji. Więc chyba od razu odblokuję onagery.
    To moje inicjały (jeszcze mam drugie imię ale zwykle nie podaję choć wiąże się z pewnym zwyczajem ) rok jego utworzenia i narodowość. Na początku go wykorzystywałem do strzelanek sieciowych i chciałem ułatwiać innym że ja tyż Polski :p
    Ogarniaj, ogarniaj te drzewka bo się naprawdę przydają onagery w oblężeniach zwłaszcza jak nie chcesz czekać i budować wież, taranów i od razu do szturmu przystąpić (żeby straty spowodować u wroga w wyniku oblężenia to trzeba się nieco nastać ) i obowiązkowo do zniszczenia tych wież.
    tak przy okazji to fajny bajer wprowadzili że miasta portowe mogą dłużej wytrzymać oblężenie jeśli się ich flotą nie zablokuje (co zgodne z prawdą, wszak można sie było zaopatrywać i dłużej trwać) a także to że mury są niszczone w trakcie trwania oblężenia czego nieco mi brakowało w pozostałych częściach a co jest logiczne bo wiadomo że podczas oblężeń bombardowano mury, kopano podkopy itp.
    "Czyż nie wydaje się wam, że mam powód do płaczu, jeżeli Aleksander będąc w moim wieku panował już nad tylu ludami, a ja nie dokonałem jeszcze ani jednego sławnego czynu?" - Gajusz Juliusz Cezar

  2. #102
    Wojski Awatar bebecho
    Dołączył
    Feb 2012
    Postów
    73
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 24 podziękowań w 17 postach
    Cytat Zamieszczone przez KLAssurbanipal Zobacz posta
    Tak, ale samodzielnych wyjdzie i tak mniej.
    W sumie w Rome 2 jest ok. 15 kultur, w sensie że różnią się rosterami, wyglądem itp. Tutaj jest tylko 5 - Rzym, Germanie nordyccy, Germanie pozostali, Hunowie, Sasanidzi.
    Są jeszcze zrobieni -Arabo-Afrykanie którzy różnią się od siebie z 5 jednostkami. Podobno narzędzia do zrobienia Celtów już są w plikach. Też liczę na kampanię Artura ze względu na Celtów. Obstawiam też kampanijne DLC z Arabami bo mają już gotowe jednostki. Jeden unit pack - może najemnicy bo nie ma żadnych wyjątkowych i jedna paczka kultur oby Prasłownie. Może dorzucą jakąś frakcję za free jakichś nomadów czy coś ze wschodu. Miłoby było żeby przy tej okazji zrobili Sarmatów i naprawili Alanów.
    Wracając do Prasłowian to nie mam pojęcia jak oni zrobią im jednostki. Pewnie wszystko wymyślą bo źródła historyczne nie są rozbudowane w tym temacie. Trochę pogrzebałem w internecie i informacje o Wenedach, Sklawinach i Antach są zdawkowe. Wenedowie to taki miks germańsko-nordycko-sarmacko-słowiański, a Antowie i Sklawini mają więcej związków ze wschodem i nomadami.

  3. #103
    Stara Gwardia / Ostatni Sprawiedliwy Awatar KLAssurbanipal
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Polska
    Postów
    4 459
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    878
    Otrzymał 980 podziękowań w 526 postach
    Arabo-Afrykanie jak to ująłeś wg mnie są tą samą grupą co Sasanidzi. Różnica w paru jednostkach jest taka jak różnice między frakcjami germańskimi np. Wizygoci, Frankowie, Wandalowie itp. W Rome 2 Arabowie różnili się całkowicie rosterem od Partów czy Persów, a do dziś nie doczekaliśmy się DLC arabsko-afrykańskiego. Tam były większe różnice w danej grupie np. hellenistyczna: Spartanie, Baktria, Marsylia - całkowicie inne rostery, a nie tylko kilka jednostek.
    Co do narzędzi do Celtów... CA po prostu w plikach gry zostawiła część modeli i tekstur z Rome 2 np. Celtowie, hellenistyczni, Iberowie itp. Widocznie sami widzą, ze chałę odwalili i dalki elementy do poprawy.
    Jednak zaczęło się już modowanie Attyli i będziemy mieli porządne mody zmieniające rostery frakcji.
    Darowizna dla mnie jako twórcy możliwa tutaj: https://www.paypal.me/klassurbanipal


  4. #104
    Wojski Awatar bebecho
    Dołączył
    Feb 2012
    Postów
    73
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 24 podziękowań w 17 postach
    Chodziło mi o to, że Afrykanie i Arabowie mają już swój zestaw jednostek, tyle że podobnych do siebie np.
    Maurowie : http://www.honga.net/totalwar/attila..._fact_mauri&i=
    Ghassanidzi: http://www.honga.net/totalwar/attila..._ghassanids&i=

    Widziałem Radiousowy mod, który dodaje już teraz prawie 100 nowych jednostek, do kampanii jak znalazł. Mnie bardziej interesuje multi i różnorodność frakcji, dlatego liczę na fajne DLC.
    Ostatnio edytowane przez bebecho ; 15-03-2015 o 20:42

  5. #105
    Troublemaker Awatar Nezahualcoyotl
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Hidden Castle
    Postów
    6 638
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    373
    Otrzymał 893 podziękowań w 599 postach
    No wiec wykrakalem i bedzie patch z banerami poszczegolnych frakcji:
    http://www.twcenter.net/forums/showt...-Huns-released!


    In quexquichcauh maniz camanahuatl ayc pollihuiz yn iteno yn itauhca in Mexico-Tenochtitlan


    Jeśli avek to tylko z Indianką!
    *************************
    https://www.youtube.com/channel/UCo3...6M-C3c_Wc_57BQ

    *************************
    Był czas kiedy osobnika owego zwano @zajac.





  6. #106
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Ja czekam na to, aż w patchu poprawią sterowanie na polu bitwy, bo jak to jest możliwe, że świetny tryb sterowania jednostkami na polu bitwy z Rome II został tak spreparowany w Attyli, by po naciśnięciu strzałki w górę wszystkimi jednostkami różnego typu naraz psuło cały szyk, że np. piechota do walki w zwarciu i topory rozłażą się, tracąc swoistość szyku?!

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  7. #107
    Troublemaker Awatar Nezahualcoyotl
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Hidden Castle
    Postów
    6 638
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    373
    Otrzymał 893 podziękowań w 599 postach
    Jeśli po uszykowaniu w formacje poszczególnych oddziałów wojsko się Tobie rozłazi to masz psotnego buga.

    Natomiast jeżeli nie zamykasz "na kłódkę" formacji to zacznij używać tej opcji.


    In quexquichcauh maniz camanahuatl ayc pollihuiz yn iteno yn itauhca in Mexico-Tenochtitlan


    Jeśli avek to tylko z Indianką!
    *************************
    https://www.youtube.com/channel/UCo3...6M-C3c_Wc_57BQ

    *************************
    Był czas kiedy osobnika owego zwano @zajac.





  8. #108
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Wiesz, przez tego buga (o dziwo nie tylko mnie on się pojawia) muszę bawić się w grupowanie jednostek - czego nienawidzę, choćby dlatego, że gram na multi tak, że nie jestem przystosowany do tego babola.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #109
    Wojski Awatar moochaPL
    Dołączył
    Oct 2013
    Postów
    62
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 8 podziękowań w 6 postach
    Cytat Zamieszczone przez zajac Zobacz posta
    No wiec wykrakalem i bedzie patch z banerami poszczegolnych frakcji:
    http://www.twcenter.net/forums/showt...-Huns-released!
    Uściślając:
    Do wszystkich - Kolega ma na myśli moda, a nie patch'a.
    Korzystając z okazji, na obecną chwilę nie ma nawet szacunkowej daty wydania łaty numer dwa, choć to pewnie wyłącznie kwestia czasu.

  10. #110
    Troublemaker Awatar Nezahualcoyotl
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Hidden Castle
    Postów
    6 638
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    373
    Otrzymał 893 podziękowań w 599 postach
    @moochaPL Dzięki za korektę.

    Przydałby się patch umożliwiający szeregowanie jednostek w armii tak jak to miało miejsce we wcześniejszych grach.Czasem nie chce się człowiekowi rozgrywać ręcznie potyczki przeciwko kilku wrogim jednostkom a na automacie AI potrafi zlikwidować doświadczony oddział który jeszcze nie zdążył się wykurować.


    In quexquichcauh maniz camanahuatl ayc pollihuiz yn iteno yn itauhca in Mexico-Tenochtitlan


    Jeśli avek to tylko z Indianką!
    *************************
    https://www.youtube.com/channel/UCo3...6M-C3c_Wc_57BQ

    *************************
    Był czas kiedy osobnika owego zwano @zajac.





Strona 11 z 48 PierwszyPierwszy ... 91011121321 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •