Strona 76 z 104 PierwszyPierwszy ... 2666747576777886 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 751 do 760 z 1031

Wątek: Dyskusja ogólna o grze Total War: Attila

  1. #751
    Wojski Awatar jmj06pl
    Dołączył
    Oct 2013
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    71
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    8
    Otrzymał 21 podziękowań w 12 postach
    Cytat Zamieszczone przez zajac Zobacz posta
    Jest dostepny na Amazon za 7.99$.Sprawdz oferte na Polske:
    http://www.amazon.com/Total-War-ATTI...od+%26+Burning
    To amerykańce mają bardzo drogo ten mod. Bo na steamie kosztuje 2,49 euro, co powiedzmy przy kursie na euro daje nam plus minus 11 zeta za to na amozonie daje nam około 30 zeta.
    Coś ostro poszaleli ci amerykańce, chyba z rozpędu ustawili cenę jak za DLC, może się pomylili i też myśleli że to jakieś frakcje
    "Czyż nie wydaje się wam, że mam powód do płaczu, jeżeli Aleksander będąc w moim wieku panował już nad tylu ludami, a ja nie dokonałem jeszcze ani jednego sławnego czynu?" - Gajusz Juliusz Cezar

  2. #752
    Szambelan Awatar Gajusz Mariusz
    Dołączył
    Dec 2013
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    4 864
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 067
    Otrzymał 1 057 podziękowań w 710 postach
    Na muve też jest po 10,99 PLN.

    "Będziemy walczyć na plażach, na polach, na ulicach. Będziemy walczyć na wzgórzach. Nigdy się nie poddamy!!!" Winston Churchill
    "Godna śmierć wystarczy za nagrodę."
    "Spartanie nie pytają ilu, tylko gdzie?" Agis II



  3. #753
    Asuryan
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez jmj06pl Zobacz posta
    To amerykańce mają bardzo drogo ten mod. Bo na steamie kosztuje 2,49 euro, co powiedzmy przy kursie na euro daje nam plus minus 11 zeta za to na amozonie daje nam około 30 zeta.
    Coś ostro poszaleli ci amerykańce, chyba z rozpędu ustawili cenę jak za DLC
    Bo to jest DLC. Tylko że nie z frakcjami czy kampanią, a ze zmianą grafiki.

  4. #754
    Chłop Awatar arabwro
    Dołączył
    Oct 2014
    Lokalizacja
    dolnośląskie
    Postów
    35
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 9 podziękowań w 6 postach
    Pytanie - czy po ściągnięciu tego patcha, WSZYSTKIE zmiany zostaną zaimplementowane do mojej aktualnej rozgrywki, czy raczej wybiórczo?

    Gram wschodnim cesarstwem już dłuższy czas i naprawdę nie chcę zaczynać od początku...
    Swoją drogą, patologia z tymi DLC. Żeby płacić ponad dychę za krew i flaki :/...

  5. #755
    Megas Basileus / Młoda Gwardia Awatar Polemajos
    Dołączył
    Sep 2014
    Lokalizacja
    Za horyzontem
    Postów
    2 470
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    251
    Otrzymał 374 podziękowań w 290 postach
    Tak,nawet jeśli prowadzisz kampanię to wszystkie zmiany z patcha będą w niej obowiązywać,choć czasem to zajmuje trochę czasu ,aby zaczęły działać.
    ,,Vae Victis"


  6. #756
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    W Rome nie wszystkie zmiany z patchy przechodziły do starszych savów (np. nowy system budowy) i tak może być i tutaj. O ile ze statystykami, ulepszeniami dyplomacji, zmianami kosztów itp. nie powinno być problemów, to nie wiem jak to wygląda z jednostkami celtyckimi.

    寧我負人,毋人負我。
    曹操

  7. #757
    Comte de Barcelona Awatar Barsa
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 882
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    89
    Otrzymał 101 podziękowań w 58 postach
    No nie wiem czy najemnicy celtyccy będą... ja jednak patrząc na stary save nie mogłem na wyspach wynajmować tych wojaków. Celtowie mają też pewnie stare drzewka rozwoju i wojska, ale to chyba tylko tego nie zmieniło....

    Visca el Barca!!!

  8. #758
    Łowczy
    Dołączył
    Mar 2011
    Postów
    165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    32
    Otrzymał 27 podziękowań w 17 postach
    Minęło już trochę czasu od premiery, więc był czas żeby się Attylą nacieszyć i poznać tą grę od dobrej i złej strony. Moje pierwsze wrażenia były bardzo pozytywne, niestety w miarę grania entuzjazm spadał i ostatecznie sam nie wiem jak tą grę ocenić. Zacznę od tego co mi się w Attyli podoba:

    + agenci - pod względem balansu i możliwości ich zastosowania Attyla jest blisko ideału. Trójka agentów możliwych do werbunku jest identyczna jak w Rome II, ale naprawdę między tymi grami pod tym względem jest kolosalna różnica. Przede wszystkim agenci nie są OP, fajnie się ich rozwija (w czym pomaga normalne drzewko rozwoju), różnice między klasami są o wiele większe i przede wszystkim nie mogą w pojedynke niszczyć nam armii. W moich kampaniach (zwłaszcza Kaledończykami, świetne bonusy do możliwości agentów) moi agenci byli non stop w ruchu i zawsze mi ich brakowało na którymś froncie. Chapeau bas CA! Kapłani, szpiedzy i czempioni to dla mnie cisi bohaterowie tej gry.

    + brak wojen domowych a la Rome II - w Attyli nigdy mi wojna domowa nie wybuchła, bo zawsze dbałem o lojalnośc moich generałów

    + poprawione UI - interfejs jest o wiele czytelniejszy niż w R2, ładne okienka zarządzania prowincjami, agentów, generałów, gubernatorów, armii oraz rozbudowy prownicji. Aż miło się przegląda.

    + dużo róznych surowców

    + rozwój prowincji - podoba mi się rozdział brudu i ładu publicznego, utrzymanie ładu jest trudniejsze niż w R2. Bardzo ważnym elementem tej układanki są bohaterowie, zwłaszcza rola gubernatora. w przypadku braku higieny wybuchają epidemie, które często się przenoszą po naszych miastach. Fajny bajer.

    + gra aż kipi klimatem, wizja upadku Cesarstwa Rzymskiego została tu przedstawiona bardzo ciekawie i wciągająco

    + o wiele lepszy soundtrack niż w R2

    + polityka wewnętrzna - powrót drzewa rodzinnego, możliwość nadawania stanowisk gubernatorskich. O wiele lepiej wykonano ten element niż w Rome 2 gdzie był po prostu nijaki i nie działał kompletnie. W tej grze bohaterowie są o wiele wazniejsi niż byli wcześniej. W tym aspekcie zaszła jedna z największych zmian. Bardzo dużych nowych opcji i możliwości.

    + więcej losowych wydarzeń w trakcie kampanii

    + wpływ cech liderów frakcji na ich politykę zagraniczną

    + ładniejsza mapa kampanii, prezentuje się o wiele lepiej niż w R2 i dodatkowo można ją oddalać

    + lepsze AI podczas bitew lądowych

    + podział jednostek na różne stopnie (Tier 1, Tier 2, Tier 3) - początkowo byłem do tego sceptycznie nastawiony, ale po pewnym czasie przekonałem się do tego pomysłu. Jest to mechanika sprzeczna z realizmem, ale świetnie się sprawdza pod względem gameplayowym. Wymusza na graczu skupienie się na rozwoju ekonomi swojego państwa przed rozwojem militarnym, wymusza również to że AI rekrutuje lepsze jednostki. Win-win

    + ładniejsze karty jednostek - wyglądają naprawdę ślicznie

    + eskalacja oblężeń - bardzo mi się podoba ta nowość, świetnie się sprawdza i dodaje smaczku kampanii

    + duże zróżnicowanie pozycji startowych - każdą z dostępnych frakcji gra się zupełnie inaczej

    + żyznośc prowincji - świetny pomysł, ale koncertowo spieprzony

    + tryb hordy - trzeba przyznać, że hordy przemieszczające się po europie robią wrażenie, a każdy chce uszczknąć kawałek WRE zanim się rozpadnie

    Jak widać lista plusów jest dość spora, jednak niestety wady są prawie równie liczne.

    - żyznośc prowincji - sam pomysł jest świetny, ale wykonanie tragiczne. Nie wiem jak można doprowadzić do tego, że po kilkuset turach cała mapa kampani ma zerową żyzność. Na szczęście moderzy już to poprawili (zwiększając skalę z 1-5 na 1-10 i balansując bonusy, przez co w koncu opłaca się budować inne budynki niż hodowle koni itd.)

    - brak możłiwości handlu regionami - bardzo mi brakuje tej opcji dyplomatycznej

    - wieże w miastach strzelające niczym współczesne CKMy

    - integralność armii - zdecydowanie zbyt łatwo ją utrzymać

    - AI niszczące w zasadzie całą mapę, ja wiem że to jest gra o apokalipsie itd; no ale powinna być jakaś granica. AI zdecydowanie jej nadużywa, co sprawia że rozgrywka szybko przestaje być zabawna

    - brak możliwośći zmiany stolicy

    - chrześcijaństwo jako religia ssie po całości (chodzi tu tylko o balans w grze) - zdecydowanie najgorsza z możliwych religi w grze, beznadziejne bonusy od świątyń i gigantyczne koszty utrzymania. 0 balansu.

    - szalejąca korupcja - potrafi ona sięgnąc 90% łącznych dochodów w prowincji! Jest to tak absudralne rozwiązanie, że aż krew zalewa, dodając do tego -25% od przychodów z powodu niedoboru żywności w danej prownicji oraz kościół (jeżeli gramy z religią chrześcijańską) wychodzi na to, że z prowincji nic nie zyskujemy, a tracimy. Kompletny absurd.

    - sztuczne zwiększenie poziomu trudności (m. in. przez gigantyczną korupcję)

    - nadal słabe oblężenia

    - zbyt krótkie bitwy

    - absurdalnie wysokie kary dla obrońców w trakcie oblężenia, w przypadku gdy miasto jest zniszczone

    - często kretyńskie decyzje AI na mapie kampani, które nie jest w stanie zbudować żadnej dużej znaczącej siły, zdecydowanie przedkładając zniszczenie nad budowanie

    - AI nigdy nie chce się zgodzić na pokój

    - wasale kompletnie nie reagują na moje rozkazy dotyczące ich przyszłego celu na mapie kampanii

    - potwornie długie czasy ładowania tury

    - frakcje z DLC są o wiele ciekawsze i bardziej dopieszczone niż te z podstawki

    - liczba DLC w krótki czas po premierze

    - brak Steamworkshop



    Reasumując, Attyla z pewnością jest lepszą grą niz Rome 2. Mocny tuning pozwolił przykryć niektóre ze znanych nam dobrze wad, ale szkielet jest już bardzo skostniały i dosłownie trzeszczy w szwach. Według mnie seria Total War potrzebuje mocnego wstrząsu i dużej ilości pracy włozonej w kolejny tytuł. Plotki huczą, że będzie to Warhammer. Osobiście uwazam, że to dobry krok. Naprawdę olbrzymia szansa na kompletnie nowe rozdanie, wprowadzenie do serii tak potrzebnego powiewu świeżego powietrza. Pytanie tylko czy CA da radę? Niestety, mam obawy że to studio nie jest w stanie dostarczyć nam produktu, o którym marzymy i będziemy musieli znowu liczyć na wspaniałą społeczność moderską.

    Moja ocena ATW to 7/10.

  9. Użytkownicy którzy uznali post smooqu za przydatny:


  10. #759
    Łowczy
    Dołączył
    Mar 2010
    Postów
    100
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 4 podziękowań w 1 poście
    Cytat Zamieszczone przez smooqu Zobacz posta
    - żyznośc prowincji - sam pomysł jest świetny, ale wykonanie tragiczne. Nie wiem jak można doprowadzić do tego, że po kilkuset turach cała mapa kampani ma zerową żyzność. Na szczęście moderzy już to poprawili (zwiększając skalę z 1-5 na 1-10 i balansując bonusy, przez co w koncu opłaca się budować inne budynki niż hodowle koni itd.)
    Czy mógłbyś podać nazwę tej modyfikacji ?

  11. #760
    Łowczy
    Dołączył
    Mar 2011
    Postów
    165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    32
    Otrzymał 27 podziękowań w 17 postach
    Modyfikacja znajduje się pod tym linkiem http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=683612

Strona 76 z 104 PierwszyPierwszy ... 2666747576777886 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •