Strona 110 z 176 PierwszyPierwszy ... 1060100108109110111112120160 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 091 do 1 100 z 1753

Wątek: Potop Total War

  1. #1091
    sadam86
    Gość
    Co do miast i państw to już jest tak jak proponujesz, części rzeczy nie da się zrobić gdyż jest to losowe działanie gry oraz np. unia z Saksonią może nie wyjść bo Saksonii już nie będzie wtedy, podobnie z najazdem Szwedów jak nie rozwiną gospodarki to danie im armii, którą zrobią najazd nie wzmocni ich tylko zabije.

    Szańce też nie są możliwe, silni gry pozwala albo na stałe forty albo właśnie pokombinowanie z szańcami niestety.

  2. #1092
    Szambelan Awatar adriankowaty
    Dołączył
    Jan 2012
    Lokalizacja
    Siemianowice Śląskie (k. Katowic)
    Postów
    2 909
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    375
    Otrzymał 39 podziękowań w 32 postach
    Sadam - a nie dałoby rady dać niektórym jednostkom opcję stawiania szańców (na kształt zaostrzonych pali dla łuczników z długimi łukami w wersji podstawowej gry)?
    http://forum.totalwar.org.pl/image.php?type=sigpic&userid=5038&dateline=1420376  708
    "Wolność, Równość, Braterstwo lub Śmierć!"
    Hasło przewodnie rewolucjonistów z 1789.

  3. #1093
    sadam86
    Gość
    Radę by dało, ale ktoś musiałby nowy model zrobić, a z tym ciężko, w planach jest zastąpienie pali kobylicami, ale czy się uda to nie wiem.

  4. #1094
    Chłop
    Dołączył
    Apr 2015
    Postów
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Wiecie Pany mam taki pomysł. Może niech będzie jedna frakcja królestwo Szwecji a inna frakcja "Potop Szwedzki", "Armia Szwedzka" lub jakaś wasza inna nazwa. Rozumiecie dwie różne frakcje. Ta druga frakcja w stylu Mongołów czy Tatarów z podstawki. Nie wiem czy to możliwe w grze ale jakbyście chcieli i jak udałoby się zdobyć stolicę Szwecji w ciągu 7 pierwszych lat gry to "Armia Szwedzka" w 1655r byłaby odwołana tak samo z tym drugim "Potopem". Jako cel frakcji "Potop" atak na Jasną Górę i/lub Warszawę. Tak samo można zrobić z Chmielnickim dodać go jako frakcję najeźdźców "Powstanie Chmielnickiego" sprzymierzone z frakcją Kozaków z celem obranym na Warszawę i w momencie startu najazdu frakcja Kozaków wypowiada wojnę Polsce. Wtedy wasza gra naprawdę nazywałaby się Potop. To samo z "Gongiem Wiedeńskim" jakaś trzecia frakcja o tych samych jednostkach co Turcja cel Wiedeń a dla Polski Misja "Odsiecz Wiedeńska" coś w stylu "szykuje się wielka wojna z Cesarstwem Austriackim w naszym interesie jest przetrącić kręgosłup wojskom agresorów Tureckich ponieważ zagrażają naszym ziemiom".

    Pytanie jeszcze czy możecie zdefiniować przymusowe zawieranie koalicji przez Państwa do głowy przychodzą mi co najmniej trzy koalicje 1. Po Potopie wtedy wszystkie Państwa najechały nasz kraj. 2. Ta była chyba przed Potopem Polska + Brandenburgia + Dania przeciw Szwecji na terenach Danii słynne Czarniecki cofnął się przez Morze". 3 Koalicjia Wenecja + Austria + Polska przeciw Turcji po "Gongu Wiedeńskim" 4. Koalicja 3 czarnych Orłów około 1740 roku jako zapowiedź Rozbiorów i nasza misja pokonania trzech Państw chociaż pewnie i tak moja husaria byłaby w Londynie .

  5. #1095
    sadam86
    Gość
    Takie sztywne ustalenia sprawdzą się tylko na początku potem AI zgłupieje, niestety to tylko gra a nie 100% odwzorowanie historii. Nie da się wszystkiego zrobić i sprawić by działało sprawnie.

  6. #1096
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Korzystacie z programików sprawdzających błędy? Ja użyłem kilku do przetrzepania Bellum Crucis - istna stajnia Augiasza tam panuje i cała masa błędów, chyba makaroniarze ich nie użyli. Polecam u zerknąć: http://www.twcenter.net/forums/showt...rces-amp-Tools. Szczególnie polecam świetny ATVTW - Trait/Ancillary Validator, EDB Validator v1.2.8 i kombajn TW Text Editor, Cleaner & Validator.

    A tak poza tym powodzenia w pracach
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  7. Następujących 2 użytkowników podziękowało wino za ten post:


  8. #1097
    Cześnik
    Dołączył
    Dec 2009
    Postów
    250
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    43
    Otrzymał 51 podziękowań w 38 postach
    Cytat Zamieszczone przez fart123 Zobacz posta
    Wiecie Pany mam taki pomysł. Może niech będzie jedna frakcja królestwo Szwecji a inna frakcja "Potop Szwedzki", "Armia Szwedzka" lub jakaś wasza inna nazwa. Rozumiecie dwie różne frakcje. Ta druga frakcja w stylu Mongołów czy Tatarów z podstawki. Nie wiem czy to możliwe w grze ale jakbyście chcieli i jak udałoby się zdobyć stolicę Szwecji w ciągu 7 pierwszych lat gry to "Armia Szwedzka" w 1655r byłaby odwołana tak samo z tym drugim "Potopem". Jako cel frakcji "Potop" atak na Jasną Górę i/lub Warszawę. Tak samo można zrobić z Chmielnickim dodać go jako frakcję najeźdźców "Powstanie Chmielnickiego" sprzymierzone z frakcją Kozaków z celem obranym na Warszawę i w momencie startu najazdu frakcja Kozaków wypowiada wojnę Polsce. Wtedy wasza gra naprawdę nazywałaby się Potop. To samo z "Gongiem Wiedeńskim" jakaś trzecia frakcja o tych samych jednostkach co Turcja cel Wiedeń a dla Polski Misja "Odsiecz Wiedeńska" coś w stylu "szykuje się wielka wojna z Cesarstwem Austriackim w naszym interesie jest przetrącić kręgosłup wojskom agresorów Tureckich ponieważ zagrażają naszym ziemiom".
    Mamy jeszcze tylko 2 wolne frakcje...
    Co do najazdu Chmielnickiego to raczej myślałem nad pomysłem b. tanich najemników dla Kozaków - głównie pokroju czerni, jednostki o dość śmieciowej wartości bojowej, typowego mięsa armatniego, która miała by być dostępna głównie w południowo-wschodnich prowincjach. Jedna prowincja by np. odpowiadała jednemu okręgowi rekrutacyjnemu, co skutkowało by tym, że kozacy idąc na zachód zyskiwaliby coraz to nowe odziały (=rozprzestrzenianie się powstania, moża do tego dorzucić trochę kozaków grodowych, kozaków rejestrowych itp.). Oczywiście ich ilość by była ograniczona, także po wytraceniu tych najemników powstanie stopniowo traciłoby impet... Niestety nie wiem czy ai chętnie rekrutuje najemników...

    Jeśli chodzi o Wiedeń, czy Kamieniec Podolski to moim zdaniem idealnie się tu wpasowuje opcja krucjaty/dżihadu. Jako cele zarówno dżihadu jak i krucjaty można by ustawić tylko Wiedeń, Kam.Podolski, Candię (Iraklion) dzięki czemu faktycznie pod te osady będą się zbierały ogromne siły. Po zdobyciu tych miast przez np. Osmanów będzie można zwołać krucjatę w celu ich odzyskania...
    Cytat Zamieszczone przez fart123 Zobacz posta
    Pytanie jeszcze czy możecie zdefiniować przymusowe zawieranie koalicji przez Państwa do głowy przychodzą mi co najmniej trzy koalicje 1. Po Potopie wtedy wszystkie Państwa najechały nasz kraj. 2. Ta była chyba przed Potopem Polska + Brandenburgia + Dania przeciw Szwecji na terenach Danii słynne Czarniecki cofnął się przez Morze". 3 Koalicjia Wenecja + Austria + Polska przeciw Turcji po "Gongu Wiedeńskim" 4. Koalicja 3 czarnych Orłów około 1740 roku jako zapowiedź Rozbiorów i nasza misja pokonania trzech Państw chociaż pewnie i tak moja husaria byłaby w Londynie .
    Nie wiem jak to wygląda ze skryptami ale jak dla mnie to od początku powinny być jakieś sojusze. Tak bym proponował:
    a) sojusze, które muszą istnieć od początku (oprócz tych, które są już w grze np. Osmanie/Tatarzy):
    - Austria - Wenecja - z przyczyn logistycznych (sojusz daje Wenecji możliwość przejścia przez austriackie terytorium - do obrony wybrzeża dalmatyńskiego)

    b) sojusze, które by mogły istnieć:
    - RON - Austria (do końca 17.wieku mieliśmy dobre relacje, poza tym dzięki bezpiecznej granicy Austria i Polska mogły by się skupić na swoich głównych agresorach)
    - z przyczyn technicznych np. Portugalia - Francja, obydwa te państwa toczyły wojny z Hiszpanią, poza tym Portugalia by nie była od razu zgnieciona...

    Ktoś ma jakieś inne propozycje sojuszy?
    Ostatnio edytowane przez k.m. ; 21-04-2015 o 00:12

  9. Użytkownicy którzy uznali post k.m. za przydatny:


  10. #1098
    Chłop
    Dołączył
    Apr 2015
    Postów
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Podbijam prośbę o wgranie jeszcze raz łatek na serwer.
    Z góry dzięki za pomoc.
    łatki.jpg

  11. #1099
    Chłop
    Dołączył
    May 2015
    Postów
    8
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Dzisiaj zakończyłem pobieranie i chwilę zagrałem w tego moda. Na początek wziąłem Hiszpanie (wiem najłatwiejszy kraj ale chciałem bez stresu sobie testować)
    Moje osiągnięcia podczas krótkiej gry: zaprowadzenie porządku w państwie, udane półtoraroczne oblężenie Lizbony i Porto, ogołocenie wschodniej granicy z wojska i utrata 3 prowincji na korzyść francuzów (no dobrze to jest fail nie osiągnięcie)

    Ale do rzeczy: gra wysypała mi się 1 raz (bardzo dobrze jak na moda) Był to błąd podczas wczytywania bitwy, zdarza się on czasem w czystym Medievalu więc pretensji nie mam, tym bardziej, że po wczytaniu drugi raz wszystko ruszyło.

    Tury przechodziły dość płynnie i nie napotkałem żadnych błędów w poruszaniu się postaci czy też z budynkami/wojskami.

    Rzeczy, które uważam za konieczne do dopracowania:
    - usunięcie dziwnych napisów z podstawki (typu w opisie Mediolanu kusznicy, czy w przypadku jazdy: może rzucać oszczepami przed atakiem)
    - pojawienie się floty odpowiedniej dla czasu akcji (mam bujną wyobraźnię ale muszkieterów na kogach sobie nie wyobrażam)
    - przydałaby się jakaś wojna o kolonie w Ameryce (szczególnie Północnej, najlepiej dać tam jakieś buntownicze osady i dać zarówno Francuzom, Anglikom i Hiszpanom je jako warunek zwycięstwa)
    - oczywiście dopracowanie wydarzeń i skryptów (wiem, że nad tym cały czas intensywnie pracujecie)

    Na dzień dzisiejszy modyfikację oceniam bardzo dobrze na jakieś 8/10 (jak to dopracujecie chłopaki to będzie najlepszy mod do Medieval II)

  12. Użytkownicy którzy uznali post losewos za przydatny:


  13. #1100
    Cześnik
    Dołączył
    Dec 2009
    Postów
    250
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    43
    Otrzymał 51 podziękowań w 38 postach
    Cytat Zamieszczone przez celtic1888 Zobacz posta
    Podbijam prośbę o wgranie jeszcze raz łatek na serwer.
    Z góry dzięki za pomoc.
    Wybacz, ale nie wiem czy ktoś z nas jeszcze ma te stare pliki.
    Cytat Zamieszczone przez losewos Zobacz posta
    - przydałaby się jakaś wojna o kolonie w Ameryce (szczególnie Północnej, najlepiej dać tam jakieś buntownicze osady i dać zarówno Francuzom, Anglikom i Hiszpanom je jako warunek zwycięstwa)
    Ameryka ma osiem prowincji rozdzielonych między Francję, Anglię, Niderlandy i Hiszpanię.

Strona 110 z 176 PierwszyPierwszy ... 1060100108109110111112120160 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Falcom Total War 3 : The Total Conquest
    By in forum Mody wszelakie
    Odpowiedzi: 81
    Ostatni post / autor: 02-01-2020, 13:39
  2. [Recenzje modów] Sicilia Total War (mod do Rome: Total War)
    By Arroyo in forum Archiwalne wiadomości
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-03-2014, 12:38
  3. Napoleon total war vs Empire total war
    By vinett in forum Napoleon: Total War
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 18-08-2011, 07:38

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •