Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Dodawanie wydarzeń, których nie ma... dodawanie jednostek, których nie ma w oficjalnych AB... uzupełnianie świata o opis krain, których nie pokusi się twórcy świata... i dla Ciebie jest to fałszowanie i psucie oryginału. Nigdy się z Tobą nie zgodzę, bo krzywdzisz moim zdaniem fanów, którzy poświęcają swój czas, mają bogatą wyobraźnię i gotowi są uzupełnić, ulepszyć uniwersum. Bo nie może być tak, że czas tam zatrzymał się w miejscu, że istnieją miejsca nazwane, ale nie opisane. Sam narzekałeś, że nie ma wielu oficjalnych AB, wiele oficjalnych skończyło się na którejś z tam serii, teraz psioczysz na ludzi, którzy chcą rozwijać nie patrząc na firmę, uzupełniają go. Jeżeli chcesz opierać się na oficjalnych AB Twoja sprawa, ale doceń to, że są ludzie, którzy nie mają zamiaru czekać x lat, aż ktoś opisze jakąś tam frakcję. Zresztą jak widzę twórcy skupili się na zarabianiu kasy na tym co się sprzedaje, a resztę olali.
Według Ciebie jak twórcy moda mieli oddać obszar Księstw? Jako oddzielne państwa? Przypomnij sobie, że zajmuj one skrawek mapy. Twórcy moda odwzorowali je dając generałom dopisek, że są władcami tego i tego miasta. Ta frakcja nie ma przecież nawet lidera. Po drugie - piszesz głupoty na temat Krasnoludów Chaosu - na co liczysz w frakcji, która opiera się na niewolnikach? Zresztą o ile dobrze pamiętam nowy patch ma dodać nowe jednostki do tej frakcji.
Sorry, ale świat FR jest znacznie bogatszy i ciekawszy pod względem historii, nacji w nim żyjących. Jest też znacznie bardziej znany i popularniejszy od Warhammera. Skąd ta ocena? Patrze na liczbę tytułów książek, które zostały oznaczone sygnaturką tego świata. Gry osadzone w tym świecie cieszyły się dużą popularnością. Plusem świata Młotka jest to, że jest bardziej mroczny. Być może i masz rację, że lepiej nadaje się pod serię TW, ale to FR są bardziej znane.
Przepis na idealną kawę:
Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.
Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.
Księga XVI
A czytałeś dalej, co napisałem? Dałem edycję, że robią dużo błędów w sprawie lat wydarzeń i wydarzeń, które faktycznie są - dodawanie mi się podoba, ale pod warunkiem, że są jako tako zgodne z oryginałem. Grę tak czy owak kupię, bo będzie warto.
Co do księstw - odpowiedziałeś sobie na swoje pytanie - przekolorować część jednostek Imperium i dać im odpowiednie nazwy - w końcu księstwa Graniczne to księstwa wygnanych baronów Imperium. Co do Krasnoludów Chaosu - chodzi mi o wprowadzenie jednostek takich jak lamasu czy inne, co są w starych edycjach Warha. Nawet za cenę tego, że będą zaledwie lewitować.
EDIT: Z tego, co wszyscy piszecie wyciągam jeden prosty wniosek - ktoś tu nie czytał wszystkich książek od 1 do 7 edycji - takie trudne to nie jest, a i więcej można się dowiedzieć niż z tego, co wprowadzone zostało do gier/modów.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
A niech sobie fani dodają - w ewentualnych modach. A to, że tytuł ma być niemodowalny - wcale bym się nie zdziwił znając politykę GW. Ale nie wierzę by fani nie zrobili mimo to swoich modów.
Od kiedy? Albo inaczej - na pewno nie wszystkie. Spora część, to księstwa rodowe założone przez bretońskich rycerzy, którzy zanim dotarli lądem na krucjatę do Arabii, to ta krucjata już zdążyła się skończyć. To tak apropo znajomości historii z oficjalnych AB.w końcu księstwa Graniczne to księstwa wygnanych baronów Imperium
Jeżeli jest to ich jedyny błąd to można im go wybaczyć, bo dzięki fanom świat Warhammera staje się bogatszy i ciekawszy. Twórcy świata mogli by współpracować z fanami i pełnie wówczas nie było by tych błędów. Jednak coś mi się wydaje, że z ich strony nie ma tej chęci współpracy.
Co do Księstw - sorry, ale po przemalowaniu dostałbym coś, ale jedna z prowincji Imperium. Czyli nic oryginalnego. Co do Krasnoludów - 3-4 jednostki demonów lewitują, twórcy nie dali wszystkich jednostek. Orkowie nie maja np. wywren, mroczne elfy hydr i co z tego? Potraktowali trochę po łebkach tą frakcje skupiając się na innych. Trudno, ja czerpałem satysfakcje z grania nimi.
Przepis na idealną kawę:
Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.
Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.
Księga XVI
Trudno - ich strata. Ja uznaję jedynie twórczość GW (co prawda nie całą, ale większość) i raczej nic tego nie zmieni. Skoro już taką ścieżkę obrali to nie zostaje nam nic innego niż tylko obserwować.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Ludzie o czym Wy piszecie? Ta gra ma powstać na licencji, nie zbieraniu materiałów z jakichś fanowskich tekstów. Takie rzeczy po prostu się nie zdarzają, spójrzcie na to co zrobiono z fanowskimi "dodatkami" do GW. Twórcy mogą się pokusić o trochę oryginalności, dać tu czy tam jakieś nowe jednostki, bo w końcu w domyśle one istnieją, nawet jeżeli nie zostały opisane. Zapełnienie więc jakiejś luki wchodzi pewnie w grę, ale opieranie się na twórczości fanów? Ciężko to sobie nawet wyobrazić, co najwyżej można skopiować parę pomysłów i tyle.
Opinie o tym co Wy uważacie za "kanoniczne", a co nie też są nieco absurdalne. Z jednej strony kłócicie się o to czy wprowadzać fanowskie pomysły, a z drugiej chcecie decydować o tym co z rzeczy oficjalnych wchodzi do kanonu. Wchodzi wszystko, tak długo aż twórcy nie powiedzą, że jest inaczej. Możecie sobie oczywiście patrzeć na uniwersum jak chcecie, ja na ten przykład lubię ignorować podróże w czasie w Wiedźminie, Wy możecie sobie prywatnie uznawać, że historia zatrzymała się przed EoT. To jest jednak temat o grze powstającej na licencji. Nasze opinie na temat uniwersum nie mają tu nic do rzeczy. Wyobrażacie sobie żeby ludzie z CA powiedzieli tym od Warhammera: "nie lubimy EoT i będziemy podchodzili do kwestii licencji tak jak nam się podoba"? To byłoby coś niespotykanego, na takie coś mogą pozwolić sobie fani i raczej tylko oni.
Dla tego liczymy, że pozostawiona zostanie jednak możliwość modowania gry.
Przepis na idealną kawę:
Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.
Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.
Księga XVI
Pewnie mnie zlinczujecie, ale jak dla mnie mogą wymieszać edycje z fanfikami, ważne żebym po zakupieniu dodatków i DLC miał dużą mapę, dużo fajnych jednostek i różnorodność budynków (nie uproszczenie jak w R2 po patchu 15). Może być miks wszystkiego byle by gra była grywalna i niosła sporo frajdy.