Strona 26 z 267 PierwszyPierwszy ... 1624252627283676126 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 251 do 260 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #251
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta
    Balans i Warhammer Fantasy Battle to oksymoron

    Skoro fanowskie AB nie są zbalansowane tzn. że doskonale pasują do battla.
    Proszę Cię... nie łap za słowa, tylko czytaj całe - chodzi mi głównie o historię nacji... Ale nie, najlepiej wyrywać jak dziecko zaledwie fragment i tylko go oceniać...

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  2. #252
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Fanowskie twory (tzn. armybooki tamte) są do kitu - głównie poprzez fałszowanie obrazu oryginalnej historii poprzez dodanie wydarzeń, które nie mają miejsca w oryginale. Dlatego czekam na to, co CA zrobi. Poza tym nie chcę sobie psuć ulubionego uniwersum tworami, które nie mają miejsca w oryginale. Co prawda w CoW gram dużo, ale jest parę elementów, które mnie w modzie wkurza. O ile Kislev jest w 100% zgodny z 4,5 i 6 edycją armybooków, to wymysłu związanego z Księstwami Granicznymi nie wybaczę - lepiej by było zrobić z tego baronie wygnanych wodzów. Poza tym Krasnoludy Chaosu są strasznie słabe (mają parę jednostek tylko swoich)... brakuje mi w CoW trochę nacji, co w sumie jest prawdą, ale takie dodawanie nacji jak Estalia, którym brakuje oficjalnych armii to trochę wymysł na siłę (chyba, że skomponują armię fanowską z oryginalną historią kraju).

    EDIT: Więc skończcie gadać, że fanowskie są dobre, bo fałszują historię oryginału, zamiast tego przeczytajcie rulebooki z drugiej edycji, późniejsze oraz książki z II Edycji Warhammer Fantasy Roleplay Na pewno lepsze i zgodne z kanonem serii.
    Dodawanie wydarzeń, których nie ma... dodawanie jednostek, których nie ma w oficjalnych AB... uzupełnianie świata o opis krain, których nie pokusi się twórcy świata... i dla Ciebie jest to fałszowanie i psucie oryginału. Nigdy się z Tobą nie zgodzę, bo krzywdzisz moim zdaniem fanów, którzy poświęcają swój czas, mają bogatą wyobraźnię i gotowi są uzupełnić, ulepszyć uniwersum. Bo nie może być tak, że czas tam zatrzymał się w miejscu, że istnieją miejsca nazwane, ale nie opisane. Sam narzekałeś, że nie ma wielu oficjalnych AB, wiele oficjalnych skończyło się na którejś z tam serii, teraz psioczysz na ludzi, którzy chcą rozwijać nie patrząc na firmę, uzupełniają go. Jeżeli chcesz opierać się na oficjalnych AB Twoja sprawa, ale doceń to, że są ludzie, którzy nie mają zamiaru czekać x lat, aż ktoś opisze jakąś tam frakcję. Zresztą jak widzę twórcy skupili się na zarabianiu kasy na tym co się sprzedaje, a resztę olali.

    Według Ciebie jak twórcy moda mieli oddać obszar Księstw? Jako oddzielne państwa? Przypomnij sobie, że zajmuj one skrawek mapy. Twórcy moda odwzorowali je dając generałom dopisek, że są władcami tego i tego miasta. Ta frakcja nie ma przecież nawet lidera. Po drugie - piszesz głupoty na temat Krasnoludów Chaosu - na co liczysz w frakcji, która opiera się na niewolnikach? Zresztą o ile dobrze pamiętam nowy patch ma dodać nowe jednostki do tej frakcji.

    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta
    To chyba żart. Forgotten Realms - świat dedykowany heroicznym sesjom rpg ma być lepszy niż robiony pod bitewniaka warhammer? Gdzie tu porównywać Warhammera z szeregiem armii o unikalnym systemie walki, z roosterem specyficznych, oryginalnych jednostek, z warstwą fabularną uzasadniającą nawalankę prawie wszystkich z prawie wszystkimi oraz geografią to ułatwiającą do grzecznego heroicznego FR? Rozumiem, że można lubić FR - też mam sentyment do tego świata, ale nie nadaje się on do gry bitewnej.
    Sorry, ale świat FR jest znacznie bogatszy i ciekawszy pod względem historii, nacji w nim żyjących. Jest też znacznie bardziej znany i popularniejszy od Warhammera. Skąd ta ocena? Patrze na liczbę tytułów książek, które zostały oznaczone sygnaturką tego świata. Gry osadzone w tym świecie cieszyły się dużą popularnością. Plusem świata Młotka jest to, że jest bardziej mroczny. Być może i masz rację, że lepiej nadaje się pod serię TW, ale to FR są bardziej znane.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  3. Następujących 2 użytkowników podziękowało chochlik20 za ten post:


  4. #253
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    A czytałeś dalej, co napisałem? Dałem edycję, że robią dużo błędów w sprawie lat wydarzeń i wydarzeń, które faktycznie są - dodawanie mi się podoba, ale pod warunkiem, że są jako tako zgodne z oryginałem. Grę tak czy owak kupię, bo będzie warto.
    Co do księstw - odpowiedziałeś sobie na swoje pytanie - przekolorować część jednostek Imperium i dać im odpowiednie nazwy - w końcu księstwa Graniczne to księstwa wygnanych baronów Imperium. Co do Krasnoludów Chaosu - chodzi mi o wprowadzenie jednostek takich jak lamasu czy inne, co są w starych edycjach Warha. Nawet za cenę tego, że będą zaledwie lewitować.

    EDIT: Z tego, co wszyscy piszecie wyciągam jeden prosty wniosek - ktoś tu nie czytał wszystkich książek od 1 do 7 edycji - takie trudne to nie jest, a i więcej można się dowiedzieć niż z tego, co wprowadzone zostało do gier/modów.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  5. #254
    Asuryan
    Gość
    A niech sobie fani dodają - w ewentualnych modach. A to, że tytuł ma być niemodowalny - wcale bym się nie zdziwił znając politykę GW. Ale nie wierzę by fani nie zrobili mimo to swoich modów.

    w końcu księstwa Graniczne to księstwa wygnanych baronów Imperium
    Od kiedy? Albo inaczej - na pewno nie wszystkie. Spora część, to księstwa rodowe założone przez bretońskich rycerzy, którzy zanim dotarli lądem na krucjatę do Arabii, to ta krucjata już zdążyła się skończyć. To tak apropo znajomości historii z oficjalnych AB.

  6. Użytkownicy którzy uznali post Asuryan za przydatny:


  7. #255
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Jeżeli jest to ich jedyny błąd to można im go wybaczyć, bo dzięki fanom świat Warhammera staje się bogatszy i ciekawszy. Twórcy świata mogli by współpracować z fanami i pełnie wówczas nie było by tych błędów. Jednak coś mi się wydaje, że z ich strony nie ma tej chęci współpracy.
    Co do Księstw - sorry, ale po przemalowaniu dostałbym coś, ale jedna z prowincji Imperium. Czyli nic oryginalnego. Co do Krasnoludów - 3-4 jednostki demonów lewitują, twórcy nie dali wszystkich jednostek. Orkowie nie maja np. wywren, mroczne elfy hydr i co z tego? Potraktowali trochę po łebkach tą frakcje skupiając się na innych. Trudno, ja czerpałem satysfakcje z grania nimi.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  8. #256
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Trudno - ich strata. Ja uznaję jedynie twórczość GW (co prawda nie całą, ale większość) i raczej nic tego nie zmieni. Skoro już taką ścieżkę obrali to nie zostaje nam nic innego niż tylko obserwować.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #257
    Podkomorzy Awatar Dagorad
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 877
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    5
    Otrzymał 87 podziękowań w 65 postach
    Ludzie o czym Wy piszecie? Ta gra ma powstać na licencji, nie zbieraniu materiałów z jakichś fanowskich tekstów. Takie rzeczy po prostu się nie zdarzają, spójrzcie na to co zrobiono z fanowskimi "dodatkami" do GW. Twórcy mogą się pokusić o trochę oryginalności, dać tu czy tam jakieś nowe jednostki, bo w końcu w domyśle one istnieją, nawet jeżeli nie zostały opisane. Zapełnienie więc jakiejś luki wchodzi pewnie w grę, ale opieranie się na twórczości fanów? Ciężko to sobie nawet wyobrazić, co najwyżej można skopiować parę pomysłów i tyle.

    Opinie o tym co Wy uważacie za "kanoniczne", a co nie też są nieco absurdalne. Z jednej strony kłócicie się o to czy wprowadzać fanowskie pomysły, a z drugiej chcecie decydować o tym co z rzeczy oficjalnych wchodzi do kanonu. Wchodzi wszystko, tak długo aż twórcy nie powiedzą, że jest inaczej. Możecie sobie oczywiście patrzeć na uniwersum jak chcecie, ja na ten przykład lubię ignorować podróże w czasie w Wiedźminie, Wy możecie sobie prywatnie uznawać, że historia zatrzymała się przed EoT. To jest jednak temat o grze powstającej na licencji. Nasze opinie na temat uniwersum nie mają tu nic do rzeczy. Wyobrażacie sobie żeby ludzie z CA powiedzieli tym od Warhammera: "nie lubimy EoT i będziemy podchodzili do kwestii licencji tak jak nam się podoba"? To byłoby coś niespotykanego, na takie coś mogą pozwolić sobie fani i raczej tylko oni.

  10. #258
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Dla tego liczymy, że pozostawiona zostanie jednak możliwość modowania gry.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  11. #259
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Cytat Zamieszczone przez Dagorad Zobacz posta
    Ludzie o czym Wy piszecie? Ta gra ma powstać na licencji, nie zbieraniu materiałów z jakichś fanowskich tekstów. Takie rzeczy po prostu się nie zdarzają, spójrzcie na to co zrobiono z fanowskimi "dodatkami" do GW. Twórcy mogą się pokusić o trochę oryginalności, dać tu czy tam jakieś nowe jednostki, bo w końcu w domyśle one istnieją, nawet jeżeli nie zostały opisane. Zapełnienie więc jakiejś luki wchodzi pewnie w grę, ale opieranie się na twórczości fanów? Ciężko to sobie nawet wyobrazić, co najwyżej można skopiować parę pomysłów i tyle.

    Opinie o tym co Wy uważacie za "kanoniczne", a co nie też są nieco absurdalne. Z jednej strony kłócicie się o to czy wprowadzać fanowskie pomysły, a z drugiej chcecie decydować o tym co z rzeczy oficjalnych wchodzi do kanonu. Wchodzi wszystko, tak długo aż twórcy nie powiedzą, że jest inaczej. Możecie sobie oczywiście patrzeć na uniwersum jak chcecie, ja na ten przykład lubię ignorować podróże w czasie w Wiedźminie, Wy możecie sobie prywatnie uznawać, że historia zatrzymała się przed EoT. To jest jednak temat o grze powstającej na licencji. Nasze opinie na temat uniwersum nie mają tu nic do rzeczy. Wyobrażacie sobie żeby ludzie z CA powiedzieli tym od Warhammera: "nie lubimy EoT i będziemy podchodzili do kwestii licencji tak jak nam się podoba"? To byłoby coś niespotykanego, na takie coś mogą pozwolić sobie fani i raczej tylko oni.
    Przecież z tego co wiem ta gra nie będzie ani o EoT ani nawet o Burzy Chaosu.

    Obstawiam, że będzie to właśnie inwencja twórców gry komputerowej tak samo jak inwencją twórców gry komputerowej była fabuła Dark Omena.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  12. #260
    sadam86
    Gość
    Pewnie mnie zlinczujecie, ale jak dla mnie mogą wymieszać edycje z fanfikami, ważne żebym po zakupieniu dodatków i DLC miał dużą mapę, dużo fajnych jednostek i różnorodność budynków (nie uproszczenie jak w R2 po patchu 15). Może być miks wszystkiego byle by gra była grywalna i niosła sporo frajdy.

  13. Użytkownicy którzy uznali post sadam86 za przydatny:


Strona 26 z 267 PierwszyPierwszy ... 1624252627283676126 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •