Strona 71 z 267 PierwszyPierwszy ... 2161697071727381121171 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 701 do 710 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #701
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Co do Zwierzoludzi - mam wrażenie, że nie grałeś w TW: Attila lub w Barbarian Invasion Hunami - ta nacja NIE MOGŁA się osiedlać. Tak samo będzie na pewno ze Zwierzoludźmi. Ewentualnie eventy ze zbuntowanymi grupami Zwierzoludzi, walczącymi przeciwko aktualnemu ich przywódcy.
    Nie grałem w Attila, ale grałem BI Hunami i mogli się osiedlać, nie było z tym problemu. Zgodzę się z Iturielem, że ta nacja wypadłaby najlepiej jako rebelianci, którzy podobnie jak w modzie pojawialiby się z eventów pod miastami i atakowali je niespodziewanie.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  2. #702
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Nie grałem w Attila, ale grałem BI Hunami i mogli się osiedlać, nie było z tym problemu. Zgodzę się z Iturielem, że ta nacja wypadłaby najlepiej jako rebelianci, którzy podobnie jak w modzie pojawialiby się z eventów pod miastami i atakowali je niespodziewanie.
    Ja natomiast się nie zgodzę. Mają swój AB, tak jak Księstwa Graniczne podręcznik do RPG - zasługują na dodanie ich jako nację grywalną (jak Hunowie w Attyli - tam osiedlać się (po raz kolejny to mówię ) nie mogli, to czemu niby tu nie mają się pojawić?), ale pewnie jako DLC na styl "Chaos DLC" z Archaonem, Krasnoludami Chaosu i właśnie Zwierzoludźmi. W końcu np. Deprawator nie powiedział ostatniego słowa Leśnym Elfom, a lasy Imperium nadal są zagrożone ich obecnością, jak i Leśnych Goblinów.

    Zresztą z tym idiotyzmem, że rebelianci to osobna nacja od początku gry to od ETW się chyba pożegnali i nic nie zwiastuje, by nagle mieli dodać rebeliantów od początku gry.
    Ostatnio edytowane przez Arroyo ; 13-10-2015 o 14:32

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  3. #703
    Asuryan
    Gość
    Akurat moim zdaniem Chaos rozdzielono na siłę na 3 osobne AB. W przypadku Ożywieńców taki podział ma chociaż sens historyczny tego uniwersum.

  4. #704
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Warhammer będzie rewolucyjną częścią serii z dwóch względów. Po pierwsze w sferze bitewnej dodanie jednostek latających, magii, jednostek odpornych na uciekanie i innych dziwadeł. Po drugie w sferze kampanii, albowiem dotychczas zasadą było, że wszystkie nacje rozwijały się w ten sam sposób - jedyną różnice stanowił zestaw budynków do zbudowania oraz ich wygląd. Jedyny wyłom od tej zasady pojawił się w Attilla: Total War gdzie znajduje się frakcja, która funkcjonuje jedynie w trybie hordy. Wygląda na to, ze w nowej odsłonie spotkamy się z kilkoma odrębnymi mechanikami rozwoju frakcji - z pewnością mechaniki rozwoju takich nacji jak orki i gobliny i nieumarli będą odbiegały w znaczący sposób od tego co zobaczymy w przypadku Imperium, które z pewnością będzie najbliższe temu co widzieliśmy w poprzednich grach serii.

    Obstawiam, że jeden z dodatków zostanie poświęcony armiom chaosu i skavenom. Myślę, ze opracują dla chaosu osobną mechanikę rozwoju frakcji bo trudno sobie wyobrazić rozbudowę miast i budynków na Pustkowiach Chaosu, rozbudowę farm i dróg. Nie tędy droga.

    Jednocześnie należy wskazać, ze podział na Zwierzoludzi, Demony i Wojowników Chaosu jest według mnie nieco sztuczny i podyktowany względami marketingowymi, sprzedażowymi na potrzeby gry figurkowej - stworzono w ten sposób trzy fajne, odmienne armie. W rzeczywistości bardziej zasadny byłby podział na według wierzeń ze względu na wyznawców. Plaugebearerzy nie powinni być w jednej armii z Horrorami czy Flamerami tylko w Wojownikami Chaosu wyznającymi Nurgla. I tak według mnie powinno być rozwiązane w nowym dodatku. Powinniśmy wybierać, czy chcemy być Tzeentchem, Slaneszem, Khornem czy Nurglem, a liderem frakcji powinien być do wyboru wielki demon albo jakiś wojownik-wybraniec. Walczymy dla danego boga, a skoro tak to graczowi powinni być podporządkowani zarówno Wojownicy Chaosu (śmiertelnicy), jak i demony i zwierzoludzie w roli partyzantów oraz dodatkowo kultyści jako agenci korumpujący Imperium - jako cały pakiet. Bogowie powinni prowadzić walkę między sobą oraz przeciwko Imperium. Wojownicy wsparci demonicznymi sprzymierzeńcami jako siły główne, zwierzoludzie jako partyzantka oraz kulty i tajne sekty jako agenci do zakulisowych działań. Siła gracza w kampanii powinna zależeć głównie od ilości wyznawców. Od tego powinny zależeć możliwości werbunkowe i moc darów zsyłanych przez boga - i o to powinna się toczyć walka.

    Tak to sobie wyobrażam.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  5. #705
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta
    Warhammer będzie rewolucyjną częścią serii z dwóch względów. Po pierwsze w sferze bitewnej dodanie jednostek latających, magii, jednostek odpornych na uciekanie i innych dziwadeł. Po drugie w sferze kampanii, albowiem dotychczas zasadą było, że wszystkie nacje rozwijały się w ten sam sposób - jedyną różnice stanowił zestaw budynków do zbudowania oraz ich wygląd. Jedyny wyłom od tej zasady pojawił się w Attilla: Total War gdzie znajduje się frakcja, która funkcjonuje jedynie w trybie hordy. Wygląda na to, ze w nowej odsłonie spotkamy się z kilkoma odrębnymi mechanikami rozwoju frakcji - z pewnością mechaniki rozwoju takich nacji jak orki i gobliny i nieumarli będą odbiegały w znaczący sposób od tego co zobaczymy w przypadku Imperium, które z pewnością będzie najbliższe temu co widzieliśmy w poprzednich grach serii.

    Obstawiam, że jeden z dodatków zostanie poświęcony armiom chaosu i skavenom. Myślę, ze opracują dla chaosu osobną mechanikę rozwoju frakcji bo trudno sobie wyobrazić rozbudowę miast i budynków na Pustkowiach Chaosu, rozbudowę farm i dróg. Nie tędy droga.

    Jednocześnie należy wskazać, ze podział na Zwierzoludzi, Demony i Wojowników Chaosu jest według mnie nieco sztuczny i podyktowany względami marketingowymi - stworzono w ten sposób trzy fajne, odmienne armie. W rzeczywistości bardziej zasadny byłby podział na według wierzeń ze względu na wyznawców. Plaugebearerzy nie powinno być w jednej armii z Horrorami czy Flamerami tylko w Wojownikami Chaosu wyznającymi Nurgla. I tak według mnie powinno być rozwiązane w nowym wydatku. Powinniśmy wybierać, czy chcemy być Tzeentchem, Slaneszem, Khornem czy Nurglem, a liderem frakcji powinien być do wyboru wielki demon albo jakiś wojownik-wybraniec. Walczymy dla danego boga, a skoro tak to graczowi powinni być podporządkowani zarówno Wojownicy Chaosu (śmiertelnicy), jak i demony i zwierzoludzie w roli partyzantów oraz dodatkowo kultyści jako agenci korumpujący Imperium - jako cały pakiet. Bogowie powinni prowadzić walkę między sobą oraz przeciwko Imperium. Wojownicy wsparci demonicznymi sprzymierzeńcami jako siły główne, zwierzoludzie jako partyzantka oraz kulty i tajne sekty jako agenci do zakulisowych działań.

    Tak to sobie wyobrażam.
    Nie rozumiem, jak niby jeden dodatek miałby być o Chaosie i Skavenach, skoro jeden dodatek jest o Skavenach i Ograch?
    Sztuczny, nie sztuczny, ważne, że jest i niestety musimy się do tego przyzwyczaić, bo tak czy siak może tak być w TW: Warhammer.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  6. #706
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Niestety nie znam newsów.

    Jeden dodatek na pewno będzie głównie o chaosie + o czymś tam. Obstawiałem, ze dodadzą Skavenów, ale w sumie co to za różnica.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  7. #707
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Już dawno temu pisali, że będą 2 dodatki:
    1. Elfy (nie wiadomo, które) i Jaszczury
    2. Skaveni i Ogry.
    Były informacje, polecam pierwsze parę stron tego tematu - tam wszystko jest napisane.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #708
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Kolejny Rally Point wyszedł, także czas na dyskusję (pomijam tu całkowicie AI, bo mnie nie interesuje ono ze względu na moją preferowaną grę w trybie Twarzą w Twarz):
    Jako, że wszystkiego o Warhu nie wiem, to zastanawia mnie ten Szaman Orków - czy to na pewno Szaman czy wódz Dzikich Orków? I drugie pytanie - czy ten mag od Imperium to jest ten arcymag Jasnego Kolegium?

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #709
    Asuryan
    Gość
    Możesz rzucić linka do nowego filmiku?

  10. #710
    Podkomorzy
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    1 790
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    271
    Otrzymał 153 podziękowań w 108 postach
    https://www.youtube.com/watch?v=OZHeF9XN-BM
    Jest na portalu przecież.
    Mój poprzedni nick to Adrian15o

Strona 71 z 267 PierwszyPierwszy ... 2161697071727381121171 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •