Strona 146 z 267 PierwszyPierwszy ... 4696136144145146147148156196246 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 451 do 1 460 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1451
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Janie mylisz chyba dwie płaszczyzny. Pierwszą jest sanboks czyli piaskownica natomiast drugim jest poczynanie SI. Otóż ja za najlepszą uważam tą z medka1, a zaś od czasu medka2 wcale tego si nie ulepszali za bardzo bo nie męczyć "niedzielnych graczy". I to przez to kampanie stają się nudne po okresie początkowym. Widać że Si sobie nie radzi i jest co najmniej głupie, ale to jest celowe działanie programistów.

    Ja boje się że kampanie w młotku będą tylko na raz. Podczas którego zobaczysz wszystkie przygotowane przez twórców bajery. Jak to napisać? to tak jak w medku2 czekasz i przgotowójesz się na inwazje Mongołów.

    Co nie zmienia faktu że formuła zajmij 50 regionów skończyła się już dawno temu. I to dlatego w romku2 mamy już 3 warunki zwycięstwa dla nacji i chociaż częściowo indywidualne.

    Ja też chcę częściowe wprowadzenie fabularne w postaci zadań i wydarzeń, ale przy zachowaniu jak najwięcej z piaskownicy.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  2. #1452
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    Ja boje się że kampanie w młotku będą tylko na raz. Podczas którego zobaczysz wszystkie przygotowane przez twórców bajery. Jak to napisać? to tak jak w medku2 czekasz i przgotowójesz się na inwazje Mongołów.
    Wg mnie zależy to od tego, czego od gry wymagasz Ja osobiście martwię się odnośnie questów, czy będzie to jak w Rome II i w Attyli system rozdziałów (który bardzo mi do gustu przypadł), czy będzie jednak jakoś głupio to wykonane i bardzo... liniowo (tego wbrew pozorów nie chcę). Jak wielokrotnie wspominałem, ograniczenia w podbojach nie przeszkodzą mi w tym, by gra była sandboxem. Przeszkodzi mi natomiast uliniowienie gry, gdy trzeba będzie wykonać absolutnie wszystkie misje po kolei, by móc przejść do kolejnego rozdziału.

    Dodam trochę więcej - odnośnie tych warunków zwycięstwa - ja bym się ucieszył, gdyby w Warhammerze znowu były 3-4 zwycięstwa możliwe: militarne, ekonomiczne, religijne, kulturowe. Ewentualnie jeszcze "Triumf bogów".

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  3. #1453
    Asuryan
    Gość
    Questy to z góry narzucone dla danych legendarnych przywódców miejsca z góry ustaloną armią przeciwnika i nagrodą za ich pokonanie. To, w jakiej kolejności się je odwiedzi, to już tylko i wyłącznie wola gracza. Więc ani rozdziały jak w Rome 2 i Attyli, ani inna liniowość. Pełny sandbox.

  4. Użytkownicy którzy uznali post Asuryan za przydatny:


  5. #1454
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta
    Liniowość doskonale by zrobiła kampanii w Total War.

    Wolałbym porządnie wykonaną liniową kampanię, w której otrzymywalibyśmy przemyślane zadania, warstwę fabularną, a wydarzenia "historyczne" byłyby z góry ustalone niż ową nieliniowość i możliwość kreowania własnej historii, która sprowadza się do nudnej kampanii, w której nic interesującego się nie dzieje.
    Wystarczyłoby wprowadzić eventy tak naprawdę. W modach takie rzeczy się skutecznie sprawdzają.

    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta
    Ktoś się odnosił do gier fabularnych, wskazując że dziś nie są liniowe. Nie do końca się zgadzam. Współczesne gry cechują się tym, ze oferują po prostu otwarty świat, ale wciąż istnieje główny wątek, a gra daje co najwyżej możliwość różnych zakończeń. Można zakończyć kampanię na kilka sposobów w zalezności od podejmowanych wyborów. No, ale to wciąż z góry ustalonego.
    Tak, ale dają otwarty i bogaty świat, który nie prowadzi nas jak po sznureczku do kolejnej głównej misji.


    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta
    Chciałbym czegoś takiego w Warhammerze. Chciałbym, aby gra miała jakiś CEL FABULARNY polegający na zjednoczeniu Imperium (które polegałoby na czymś więcej niż zwyczajny konflikt zbrojny), chciałbym odeprzeć wielką oskryptowaną inwazję zielonoskórych, chciałbym zorganizować wielką odsiecz krasnoludzkiej twierdzy i wziąć udział w oskryptowanej bitwie sojuszniczych armii, chciałbym dorwać jakiegoś poteżnego wampira, którego trudno byłoby zabić, a który ciągle by uciekał i wskrzeszał kolejne armie, chciałbym odeprzeć wielką inwazję chaosu - i mieć takie poczucie spełnienia. Chcę zadań fabularnych, oskryptowanych bitew, oskryptowanych inwazji, fabularnej współpracy Imperium i Krasnoludów (np. sytuację, w której atakuje nas wielka horda Zielonoskórych, wróg ma przewagę, a w środku bitwy dociera na pole bitwy kontyngent krasnoludów, nad którym przejmujemy kontrolę - okazuje się, że sojusznicy przysłali pomoc), wydarzeń, które zmuszają do dokonywania ważnych wybów (np. posyłania wojsk do sojuszników).
    Zjednoczenie Imperium może być jednym z warunków zwycięstwa, oskryptowane inwazję świetnie się sprawdzały w modzie, bo podnosiły trudność i tu liczę, że pojawią się podobne, współpraca pomiędzy sojusznikami też byłaby mile widziana, ale pogoń za wampirem to już według mnie przesadza. Może się okazać, że moja frakcja jest zagrożona, a jak mam gonić przez pół mapy za jednym wrogim generałem posyłając za nim jedyną, w miarę pełną armię.

    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta
    Jakoś średnio mnie interesuje kampania polegająca na podbiciu 50 prowincji albo osiągnięciu określonego dochodu, zbudowaniu określonej ilości budynków i opracowaniu określonej ilości technologii. To nudne. Chciałbym jednej fajnej kampanii, w którą mógłbym zagrać raz, ale za to z wielką przyjemnością. I tak dla każdej nacji. A jakbym chciał więcej to bym sobie dokupił DLC z dodatkowymi kampaniami.

    Prawda jest taka, ze formuła sandboxa oferowanego dotychczas przez serię Total War się wyczerpała i nie oferuje niczego ciekawego.
    Dlatego powinny zostać wprowadzona duża ilość eventów, oskrypotowane wrogie wrogie armię, możliwość, aby któraś z prowincji Imperium stała się nagle nam wroga, bo jej nowy władca stał się wyznawcą Chaosu.

    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta
    Ja bym szczerze mówiąc chętnie zagrał w kampanię, w której zamiast rozwijać całe państwo dysponujemy jedynie oddziałem najemników i jedną armią na mapie kampanii. Świat w okół żyje, a my sobie wędrujemy przez świat i wykonujemy zlecone przez np. Karla Franza i innych zleceniodawców ważne zadania, w nieliniowej kampanii fabularnej, która może potoczyć się w różny sposób. Takiego Dark Omena w otwartym świecie, w którym sami sterujemy armią na mapie świata. Zamiast rozbudowywać po raz sam nie wiem który (gram w serię od Shoguna) tartaki i pola uprawne, wolałbym jedynie kupować i uzupełniać oddziały, kupować im uzbrojenie, przydzielać magiczne przedmioty, wykupywać za expy dodatkowe zdolności, rozwijać cechy głównego bohatera i doskonalić jakąś jedną armię. To by była dopiero frajda i imersja w grze - wcielić się w jedną postać, konkretnego przywódcę i dowodzić tylko tą jedną armią. Gdyby jeszcze dali możliwość jeżdżenia po polu bitwy i samodzielnego sterowania i machania mieczem w czasie walki - tak jak dali możliwość samodzielnego strzelania z dział w Shogunie Zmierzchu Samurajów

    W tą stronę powinna zmierzać ta seria. Seria powinna się rozwijać, a nie stać w miejscu.
    Ale, w tym momencie zmieniasz całkowicie koncepcję TW. Ze strategii turowej chcesz przejść do strategii czasu rzeczywistego.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  6. Użytkownicy którzy uznali post chochlik20 za przydatny:


  7. #1455
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Wystarczyłoby wprowadzić eventy tak naprawdę. W modach takie rzeczy się skutecznie sprawdzają.


    Tak, ale dają otwarty i bogaty świat, który nie prowadzi nas jak po sznureczku do kolejnej głównej misji.



    Zjednoczenie Imperium może być jednym z warunków zwycięstwa, oskryptowane inwazję świetnie się sprawdzały w modzie, bo podnosiły trudność i tu liczę, że pojawią się podobne, współpraca pomiędzy sojusznikami też byłaby mile widziana, ale pogoń za wampirem to już według mnie przesadza. Może się okazać, że moja frakcja jest zagrożona, a jak mam gonić przez pół mapy za jednym wrogim generałem posyłając za nim jedyną, w miarę pełną armię.


    Dlatego powinny zostać wprowadzona duża ilość eventów, oskrypotowane wrogie wrogie armię, możliwość, aby któraś z prowincji Imperium stała się nagle nam wroga, bo jej nowy władca stał się wyznawcą Chaosu.


    Ale, w tym momencie zmieniasz całkowicie koncepcję TW. Ze strategii turowej chcesz przejść do strategii czasu rzeczywistego.
    O dziwo pierwszy raz się z Tobą w tym temacie zgadzam Ciekawi mnie jednak, czy dodadzą podział na rozdziały i podrozdziały z Rome II i Attyli, które bardzo lubię.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #1456
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    O dziwo pierwszy raz się z Tobą w tym temacie zgadzam Ciekawi mnie jednak, czy dodadzą podział na rozdziały i podrozdziały z Rome II i Attyli, które bardzo lubię.
    Wydaje mi się, że są to najsensowniejsze pomysły, które urozmaicą rozgrywkę.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  9. #1457
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    I jestem pewien, że wraz z bitwami questowymi (te pewno będą liniowe) dostaniemy te rozdziały, za które wykonywanie w R2 i w Attyli dostawaliśmy zastrzyk gotówki.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #1458
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Jedno jest pewne - dużo musi się zmienić w nowych odsłonach. Trzeba odejść od starego systemu, gdzie wojny wynikają tylko z ataku, a nie z eventu. Jeżeli gra opiera się na historii dodać w grze najważniejsze wydarzenia, które mogą np. odwrócić rolę na mapie. Stary dobry system potrzebuje na pewno dużego upgredu jeżeli ma przyciągnąć nowych i zachęcić starych graczy do kupna tytułu. CA powinno zerknąć na mody i zobaczyć w jakie zmiany są w nich wprowadzane, co jest nowego, jak zmieniono stare rozwiązania.
    Warhammer moim zdaniem jest drogowskazem pokazującym, w którym kierunku mogą zmierzać odsłony. Jeżeli nie pojawi się nic nowego, co można by przenieść do historycznego tytułu to będzie znaczyło, że idzie to wszystko w złą stronę.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  11. #1459
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Jedno jest pewne - dużo musi się zmienić w nowych odsłonach. Trzeba odejść od starego systemu, gdzie wojny wynikają tylko z ataku, a nie z eventu. Jeżeli gra opiera się na historii dodać w grze najważniejsze wydarzenia, które mogą np. odwrócić rolę na mapie. Stary dobry system potrzebuje na pewno dużego upgredu jeżeli ma przyciągnąć nowych i zachęcić starych graczy do kupna tytułu. CA powinno zerknąć na mody i zobaczyć w jakie zmiany są w nich wprowadzane, co jest nowego, jak zmieniono stare rozwiązania.
    Warhammer moim zdaniem jest drogowskazem pokazującym, w którym kierunku mogą zmierzać odsłony. Jeżeli nie pojawi się nic nowego, co można by przenieść do historycznego tytułu to będzie znaczyło, że idzie to wszystko w złą stronę.
    Niestety tutaj się mylisz - w takim Total War: Attila mamy przykładowo możliwość wypowiedzenia wojny Sasanidom albo normalnie, albo broniąc swego ludu przed Królem Królów (jako Lachmidzi). Poza tym mamy questy, a to było dużym plusem w tej grze. To jest sandbox, a nie coś, gdzie narzuca nam się wojnę, bo było tak historycznie.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  12. #1460
    Asuryan
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    I jestem pewien, że wraz z bitwami questowymi (te pewno będą liniowe)
    Czemu niby mają być liniowe? To od gracza będzie zależeć czy szybciej będzie chciał mieć Szpon Śmierci cesarzem, czy Ghaal-Maraz - i od tego gdzie uda się Karlem Franzem w pierwszej kolejności.

Strona 146 z 267 PierwszyPierwszy ... 4696136144145146147148156196246 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •