Strona 167 z 368 PierwszyPierwszy ... 67117157165166167168169177217267 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 661 do 1 670 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #1661
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Ja pomysł Tilei bazującej na najemnikach kupuję, zwłaszcza że można by zrobić dla nich unikatową mechanikę. Moim zdaniem gra nimi wyglądałaby tak:
    - duże koszta utrzymania wojsk wymuszałyby rozwiązywanie części wojsk po bitwie i powoływanie nowych przed bitwą (tak jak to działa w nacjach bałkańskich w Rome II), fajny mógłby być jeszcze wiążący się z tym element randomowości - dostępne w tej chwili rodzaje jednostek zmieniałyby się co parę tur
    - konflikty między miastami-państwami reprezentowane przez jakieś negatywne dla gracza ewenty
    - handel podstawą ekonomii tejże frakcji
    No i biorąc pod uwagę przypadek Bretonni, jestem pewien że dojdzie kilka niskotierowych jednostek rekrutowanych w tradycyjny sposób. Może ortodoksom nie spodoba się mój pomysł, no ale trzeba tą frakcję jakoś dostosować do realiów gry, prawda? 3-4 oddziały jakichś poborowych muszkieterów czy innej straży miejskiej z halabardami nadałoby się chociażby na garnizony.

  2. #1662
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez Izabelin Zobacz posta
    Po pierwsze nie Wojowników i Demony, tylko dodatkowo także Beastmenów, bo oni stanowią część Chaosu.

    Po drugie masz Armybook Imperium, ale na mapie masz około 10 frakcji imperialnych frakcji. To samo z krasnoludami (z czego dwie grywalne). W przypadku Wampirów czy Brettonii masz po około 5 frakcji z czego grywalne 2-3. Niemalże każdy Armybook stwarza potencjał do stworzenia kilku niezależnych frakcji.

    Po trzecie - w grze figurkowej generalnie były różne marki chaosu, które mozna było wykupywać oddziałom itd. ale to jest sztuczne. Tak naprawdę "zjednoczony chaos" albo możliwość dowodzenia oddziałami różnych bogów to naciągana koncepcja służąca tylko temu, że inne rozwiązanie byłoby niepraktyczne z punktu widzenia gry stołowej. Chaos jest podzielony i zróżnicowany, a chodziło o to żeby na potrzeby gry figurkowej wojownicy byli jedną armią, demony także jedną, beastmeni jedną.

    W rzeczywistości bogowie chaosu i ich wyznawcy się nienawidzą tak samo mocno jak nienawidzą bogów elfów, krasnoludów czy ludzi. Bogowie mają różne cele. Z uwagi na ich specyfikę można dać im różne mechaniki - różne słabe i mocne strony. A zatem jedna frakcja Wojowników Chaosu (i innych odłamów chaosu) byłaby bezsensu.

    Ja widzę dwie możliwosci ostatecznego kształtu chaosu.

    I. Wojownicy zostaną podzieleni na cztery frakcje różnych bogów, podobnie jak i demony - natomiast plemiona beastmenów także będą powiązane z konkretnym bogiem, dzięki czemu będą się trochę różnić między sobą. Przy czym frakcje beastmenów, demonów i wojowników związane z tym samym bogiem będą miały bonus do wzajemnych relacjibo niejako realizują wspólne cele.

    II. Gracz się wciela w danego boga (i np. liderem frakcji jest Greater Demon) i ma możliwość kontroli nad wszystkimi armiami związanymi z danym bogiem - zarówno demonami, zwierzoludźmi, jak i wojownikami.

    Ciekawe też jak zrobią Pustkowia Chaosu. Mam nadzieję, ze ta nowa mapa pustkowi będzie zmieniała kształt podczas gry np. co kilka tur jakieś szczegóły terenu, położenie różnych obiektów geograficznych, będzie się zmieniać. Oddałoby to wpływ spaczenia No i przydałby się jakiś ciekawy wpływ przebywania na pustkowiach dla armii dobra np. wysyłamy tam generała, a on wraca, po to by 10 tur później stanąć na czele buntu - zdradził, bo został naznaczony przez Chaos

    Trudno powiedzieć, jak ostatecznie będzie.
    Nie zrozumieliśmy się. Ja wiem na ile rożnych frakcji podzielone jest Imperium, tylko one nie są grywalne w kampanii ani w multi. Jak na razie tylko Beastmen, Chaos i Imperium nie ma w podstawce żadnej sub frkacji i jeśli o taki podział Ci chodzi, to dobra nie mam nic przeciwko.

    Wiem jakie są moce i słabe strony poszczególnych bogów Chaosu i oddanie tego to akurat będzie dla CA najmniejszy problem.

    ^^Tylko widzisz twoja koncepcja ma jedną wadę!: Masa osób twierdzi że dodawanie nowych Zakonów Rycerskich do Imperium jest bez sensu bo Rycerzy Wilka zastępują Demi z Halabaradmi, że Rycerze Zoknu Pantery to będzie reskin Rycerzy Imperium itd. Poza wizualnymi różnicami czasem i statystykami nie będą się niczym różnic i dla niektórych to jest spory problem. Ba, nawet koncepcja Ghorgona który według ludzi we fracji Beastmen robił by za reskin już istniejącego Giganta.

  3. #1663
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez ares354 Zobacz posta

    ^^Tylko widzisz twoja koncepcja ma jedną wadę!: Masa osób twierdzi że dodawanie nowych Zakonów Rycerskich do Imperium jest bez sensu bo Rycerzy Wilka zastępują Demi z Halabaradmi, że Rycerze Zoknu Pantery to będzie reskin Rycerzy Imperium itd. Poza wizualnymi różnicami czasem i statystykami nie będą się niczym różnic i dla niektórych to jest spory problem. Ba, nawet koncepcja Ghorgona który według ludzi we fracji Beastmen robił by za reskin już istniejącego Giganta.
    Takich ludzi zatem należy ignorować, bo tym samym nie chcą rozwijania się gry Przez to gra wygląda pod względem rosteru tak, jak teraz, czyli średniawo.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  4. #1664
    Chłop Awatar Gobbla
    Dołączył
    Mar 2017
    Postów
    38
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Gdzie niby twierdziłem, że nie możemy liczyć na pojawienie się ich w grze? Chodziło mi o pierwszą część, jeśli już Tobie o to chodzi.
    W takim razie źle Cię zrozumiałem bo myślałem, że mówisz iż nie otrzymamy ich wogóle, w jakiejkolwiek części co mnie nieco zaskoczyło . Pozdrawiam i co złego to nie ja.

  5. #1665
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Takich ludzi zatem należy ignorować, bo tym samym nie chcą rozwijania się gry Przez to gra wygląda pod względem rosteru tak, jak teraz, czyli średniawo.
    Święte słowa. Poszczególne zakony lub wyjątkowe jednostki można dodać w postaci takiej jaką juz znamy. Uważam dodatkowo, że wprowadzenie pod - frakcji z wyjątkowymi jednostkami jest strzałem w 10. Czym więcej tym lepiej. Osobiście czekam na kolejnych Lordów Brettoni.

  6. Użytkownicy którzy uznali post SaperHeart za przydatny:


  7. #1666
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Koszalin
    Postów
    131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 4 podziękowań w 4 postach
    Cytat Zamieszczone przez SaperHeart Zobacz posta
    Święte słowa. Poszczególne zakony lub wyjątkowe jednostki można dodać w postaci takiej jaką juz znamy. Uważam dodatkowo, że wprowadzenie pod - frakcji z wyjątkowymi jednostkami jest strzałem w 10. Czym więcej tym lepiej. Osobiście czekam na kolejnych Lordów Brettoni.
    Ja tam wolę, żeby najpierw dali nowe rasy, a dopiero potem jednostki typu kopiuj-wklej, ale widać różni ludzie, różne priorytetu

  8. #1667
    Łowczy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    114
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 16 podziękowań w 11 postach
    Co do nacji, to ja bym się nie zdziwił, gdyby po sukcesie finansowym cz. II i III stwierdzili, że skoro tak to wydadzą jeszcze duże DLC z Kitajem i Nipponem. Jeśli wyczują, ze z tego może być duża kasa to to zrobią. A w sumie mogłaby być, no bo przecież Daleki Wschód to też duży, coraz większy rynek. Japonia i Korea Płd, a do tego coraz większa klasa średnia w Chinach. Nacje wzorujące się na Chinach i Japonii sprzed 500-600 lat na pewno przyciągnęłyby klientów z tamtych rejonów, którzy na dodatek musieliby jeszcze kupić poprzednie części.

  9. #1668
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arnold Zobacz posta
    Ja tam wolę, żeby najpierw dali nowe rasy, a dopiero potem jednostki typu kopiuj-wklej, ale widać różni ludzie, różne priorytetu
    Tu nie chodzi o "jednostki typu kopiuj-wklej" - bo tak nie ma - a o to, by rostery były pełne, a nie wydane po łebkach i płać 150 zł + resztę za i tak niedokończone rasy, trochę powagi.

    EDIT: Za kopiuj-wklej to aktualnie stanowią Tilea, Księstwa Graniczne, Estalia i Kislev, co pokazuje nieudolność CA, bądź zwykłe lenistwo (jak to u Brytoli bywa)...

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #1669
    Chłop Awatar Gobbla
    Dołączył
    Mar 2017
    Postów
    38
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Kurcze, zachodzę w głowę co jest z tym ''Starym przyjacielem'' - FLC, które zapowiadali. Czyżby CA się z tego wycofało? Nic o tym nie słychać? Pod koniec marca chyba miało być wiadomo co i jak?

  11. #1670
    Stolnik Awatar Pyrrus89
    Dołączył
    Sep 2016
    Postów
    879
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    308
    Otrzymał 284 podziękowań w 184 postach
    Ciekaw jestem, czy wraz z wydaniem kolejnej części pojawią się przeceny na wcześniejsze DLC. Dwójeczkę biorę od razu, ale nie pogardziłbym poprzednią płatną zawartością- oczywiście gdy pojawi się w rozsądnej cenie.

Strona 167 z 368 PierwszyPierwszy ... 67117157165166167168169177217267 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •