Strona 168 z 368 PierwszyPierwszy ... 68118158166167168169170178218268 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 671 do 1 680 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #1671
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arnold Zobacz posta
    Ja tam wolę, żeby najpierw dali nowe rasy, a dopiero potem jednostki typu kopiuj-wklej, ale widać różni ludzie, różne priorytetu
    Wiesz niby racja, tylko że te jednostki to nie do końca kopiuj-wklej. Na forach angielskich grzmią że Rycerze Panter to reskin Gorejącego Słońca, nie do końca. Z ich lore wynika że są fanatykami czystego Imperium, więc logiczne będzie że mogą oni spokojnie mieć bonusy gdy walczą z Chaosem i wszelkimi heretykami, bo tak mają w Lore i to można świetnie oddać w grze. Bo są zakonem który nienawidzi Chaosu, mutantów i wszelkich heretyków.

    Z kolei Zakony pokroju Morr, Order of the Sacred Scythe są wielkimi wrogami Nieumarłych i nekromantów. Pierwszych wyróżnia Obsydianowych Pancerz oraz śluby milczenia, więc ich wygląd wzbudza strach we wrogach, można to w prosty sposób oddać w grze, Ci drudzy zajmują się polowaniem na Wampiry, plus używają kos jako broni, więc spokojnie można oddać unikalność sporej liczy zakonów w taki sposób by nie byli zwykłymi reskinami.

    Przynajmniej ja to tak widzę, ale przekonać "fanatyków" który gadają że Imperium jest 100% skończoną rasą jest ciężko. Swoją drogą ostatnio wpadłem na forum graczy Warhammer fantasy który przytaczali informacje z magazynu White Dwarf 310 z 2005 że np. Reiksguard mogą być używani tez jako piechota z tarczami i podlegają tym samym zasadom co Greatsword.

    Możliwości przed CA jest dużo i osobiście chciałbym by przyjrzeli się bliżej Imperium bo Witch Hunter i Warrior Priest wymagają poprawek.

  2. #1672
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Z tym, że te zakony jak Rycerze Morra czy Sacred Scythe to głównie twory RPG'a i Warhammer: Inwazja, a więc te nie wejdą. Rycerze Pantery, Białe Wilki winny być must have ze względu na:
    1. Budynki od nich w Carroburgu i w Middenheim.
    2. Są to inne typy jazdy - Rycerze Pantery by miały buffy do walki z Chaosem, jak Gorejące Słońca z eterycznymi istotami, a Białe Wilki coś na styl łamania szarż wroga czy coś.
    Dalej mamy braki w łucznikach - łucznicy Imperium, Łowcy, potem Celestial Hurricanum, Imperialny Inżynier, Wielki Mistrz, 2 Magów nie ma, a nawet Lordów Magów (Gelta nie liczę).

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  3. #1673
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Z tym, że te zakony jak Rycerze Morra czy Sacred Scythe to głównie twory RPG'a i Warhammer: Inwazja, a więc te nie wejdą. Rycerze Pantery, Białe Wilki winny być must have ze względu na:
    1. Budynki od nich w Carroburgu i w Middenheim.
    2. Są to inne typy jazdy - Rycerze Pantery by miały buffy do walki z Chaosem, jak Gorejące Słońca z eterycznymi istotami, a Białe Wilki coś na styl łamania szarż wroga czy coś.
    Dalej mamy braki w łucznikach - łucznicy Imperium, Łowcy, potem Celestial Hurricanum, Imperialny Inżynier, Wielki Mistrz, 2 Magów nie ma, a nawet Lordów Magów (Gelta nie liczę).
    Jesteś pewny co do Morra? Cytat z AB 8 edycja: "Other Orders restrict their membership to devout worshippers of a particular god. These are often referred to as Knights templar, and they include such orders as the Black Guard of Morr and the zealous Knight of the Sigmar Blood ". Nie wiem jak Ty ale to Mi wystarczy by uważać że GW uznaje ten zakon. Nie wiem dlaczego mówisz że akurat oni nie mogą wejść. Ze Sacred Scythe się zgodzę, ale zaznaczę od razu że wybierałem takie które są unikatowe, ponieważ White Wolf, Panther, i Słońca są w AB wspomniane razem z Reiksguard więc o nich dyskutować nawet nie ma po co, bo powinni być z racji bycia w AB oraz tego że są najpotężniejszymi zakonami w Imperium.

    Wiesz, Wilki dostaną AP i pewnie podobne bonusy jak mają Questing Knight w Bretonnii.

    Co do łowców zgodzę się bo można im dać np. bonus do walki z potworami i tą umiejętność ukrywania ich za liniami wroga. Wątpię czy łucznicy wejdą. Celestial być musi z trzech powodów. Jeden, to dobra maszyna z bonusem do walki dla wojska, dwa może czarować, trzy jest unikalnym rydwanem dla Lorda Czarodzieja z Kolegium Nieba.( te polskie nazwy są problematyczne).

    Odniosę się do bohaterów: Patrz jakie mamy skromne możliwości ich modyfikowania. Witch Hunter, czy WP mogą w zależności od naszego upodobania dostać inną broń, a WP może dostać nawet ciężki pancerz jeśli Ci się tak podoba. W grze mamy z góry ustalone co oni mają. W kampanii to żaden problem ale w multi już tak.

    Więc zanim oni dodadzą nowych bohaterów\lordów muszą poprawić tych starych. Ale tak, brakuje Inżyniera, Mistrza Zakonu, i Lordów Czarodziejów. Plus jeszcze jak wspomniałeś dwóch magów.

  4. #1674
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ja chcę by uzupełnili nacje o jednostki, bohaterów i lordów. A przy okazji o nowe pozycje startowe (tym bardziej że teraz standardem są 2) dla imperium i brodaczy (karak Kadrin). Przy czym to mogą robić przy okazji dlc czy 2giej części.

    Nowe rasy też chcę bo coraz lepiej im wychodzi robienie ich (unikalne zasady, budowanie i inne). Ale nacje minorowe do starego świata też chcę. Bo nie mogę patrzeć na ten imperialny Kislev.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  5. #1675
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez ares354 Zobacz posta
    Jesteś pewny co do Morra? Cytat z AB 8 edycja: "Other Orders restrict their membership to devout worshippers of a particular god. These are often referred to as Knights templar, and they include such orders as the Black Guard of Morr and the zealous Knight of the Sigmar Blood ". Nie wiem jak Ty ale to Mi wystarczy by uważać że GW uznaje ten zakon. Nie wiem dlaczego mówisz że akurat oni nie mogą wejść. Ze Sacred Scythe się zgodzę, ale zaznaczę od razu że wybierałem takie które są unikatowe, ponieważ White Wolf, Panther, i Słońca są w AB wspomniane razem z Reiksguard więc o nich dyskutować nawet nie ma po co, bo powinni być z racji bycia w AB oraz tego że są najpotężniejszymi zakonami w Imperium.
    Tak, jestem pewien. Znajdź mi proszę zatem figurkę oficjalną z ARMYBOOKA tych Rycerzy Morra albo Rycerzy Krwi Sigmara Bo poza konwersjami z White Dwarfa, Heraldry of the Empire czy z Warhammera Inwazji nie kojarzę ich. Wszystkie jednostki, które naprodukowano w ciągu ostatnich 3 edycji wypisałem jako braki w tematach "Jak grać...", by było wiadomo, czego i ile brakuje. Póki co niechlubnym zwycięzcą jest... rasa Zielonoskórych.

    EDIT: https://steamdb.info/search/?a=app&q...=-1&category=0 - ostatni update to 5h temu, a drugiego 19 dni temu. Czyżby jeszcze jakieś DLC z Old Friendem jako FLC?

    https://steamdb.info/search/?a=app&q...=-1&category=0 - a tu Warhammer II.
    Ostatnio edytowane przez Arroyo ; 03-04-2017 o 16:08

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  6. #1676
    Szambelan Awatar Turek
    Dołączył
    Apr 2011
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    2 043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    323
    Otrzymał 525 podziękowań w 321 postach
    Ja bym chciał tylko napisać, że jestem pod wielkim wrażeniem, że CA nas zaskoczyła. Jednak będą Naggaroth i Lustria + dodatkowo Południowe Ziemie, których nikt się nie spodziewał! Dodatkowo mamy 4 główne frakcje, extra Dodatkowa kampania z połączeniem obu kontynentów będzie mega Jako nację do DLC obstawiam Tileę/Estalię. Królowie Grobowców to zbyt dobry materiał do mini-kampanii żeby zużyli ich na dodatkowe DLC przy przedsprzedaży. Arabia mnie nie przekonuje, chociaż też jest możliwa. Ciekaw jestem czy równocześnie z wyjściem WH2 dodadzą np. Skavenów do Starego Świata.
    Coś się kończy, coś się zaczyna.

  7. #1677
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Tak, jestem pewien. Znajdź mi proszę zatem figurkę oficjalną z ARMYBOOKA tych Rycerzy Morra albo Rycerzy Krwi Sigmara Bo poza konwersjami z White Dwarfa, Heraldry of the Empire czy z Warhammera Inwazji nie kojarzę ich. Wszystkie jednostki, które naprodukowano w ciągu ostatnich 3 edycji wypisałem jako braki w tematach "Jak grać...", by było wiadomo, czego i ile brakuje. Póki co niechlubnym zwycięzcą jest... rasa Zielonoskórych.

    EDIT: https://steamdb.info/search/?a=app&q...=-1&category=0 - ostatni update to 5h temu, a drugiego 19 dni temu. Czyżby jeszcze jakieś DLC z Old Friendem jako FLC?

    https://steamdb.info/search/?a=app&q...=-1&category=0 - a tu Warhammer II.
    Jak powinni być malowani Rycerze Krwi Sigmara masz w Uniformach i Heraldyce Imperium z roku 2008. Ale to nie figurka więc dla Ciebie to za mało. Bo to pewnie też nie jest dowód ?

    Ja tą grę rozumiałem w prosty sposób, CA doda takie jednostki które są zgodne z Lore, niekoniecznie były używanie w TT, ale by nie powielały umiejętności tych już dodanych do gry. Czyli rozumiem że zakony\rycerze związani z Morrem to herezja, ale Grail Guardians w grze mogą być. Bo tak rozumiem twoją odpowiedz.

  8. #1678
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Słuchaj, chodzi o to, że CA ma licencję jedynie na bitewniaka, nie na jednostki z Uniformów i Heraldyki ras, ani do RPG'a, ani do Mordheimu. Jedynie do Fantasy Battles, więc wielu rzeczy związanych z tamtymi systemami nie ujrzymy, ot co. Prędzej w modach do tego przeznaczonych, bądź w Call of Warhammer.
    Co do tego, czy to herezja - nie, nie jest to herezja dla mnie, widać mało rozumiesz to, o co mi chodzi. Strażnicy Graala to jednostka, na którą CA dostała zgodę od GW, nie mówiąc już o tym, że obie te firmy uznały, że roster Bretki jest za mały.
    Kolejna sprawa - możliwe, że CA wraz z premierą Warhammera "2" dodadzą pewne braki do ras ze Starego Świata. Co do Old Frienda - sądzę, że link, który dałem, może poświadczyć za to, że coś z nim jest w produkcji.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #1679
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Słuchaj skoro w AB który jest sygnowany logiem GW są oni wspominani, to z automatu nie oznacza że GW ich nie uznaje, nie pojawili się w TT z powodów raczej finansowych.

    I ani Ja ani Ty nie wiemy czy GW dało by zgodę na nich czy też nie, to tylko domysły z naszej strony. Więc skoro GW dało zielone światło dla takich jednostek jak Foot Squier czy Grail Guardian i CA zachce się dodać jakiś zakon z poza tych trzech największych np. wraz z dodaniem Amethyst Wizard doda coś może związanego z Morrem to mogą być oni, albo wcale ich nie ujrzymy, nigdy.

    Tylko Ty z automatu założyłeś że się nie pojawią bo nie mieli oficjalnych figurek. CA nie może się tylko ograniczać do bitewniaka bo masa ras nie była aktualizowana od lat i nie zostanie dodana do gry bez zaczerpnięcia ze źródeł innych niż bitewniak, lub zrobią to w takiej formie w jakiej istnieje teraz Kislev, co jest chyba dla nich lekką hańbą.

    Osobiście chciałbym by w Imperium każde bóstwo miało swoją reprezentację w formie jednostek które są ich wyznawcami. Dlatego czekam na jednostki związanie z kultem Ulrica czy innymi. Ale czy CA to zrobi, nie wiem. Może tak a może nie. Dlatego chciałbym reprezentantów kultu Morra w grze bo są zgodni z Lore, tylko że nigdy nie zostali dodani do bitewniaka, więc szanse na nich są marne.

    Jednak ja ich proponowałem dlatego że byli by na swój sposób unikalni wśród Zakonów, a CA stara się według mojej wiedzy, nie powielać jednostek czyli robić prostych reskinów bez jakiś unikalnych zdolności lub zasad.

  10. #1680
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez ares354 Zobacz posta
    Słuchaj skoro w AB który jest sygnowany logiem GW są oni wspominani, to z automatu nie oznacza że GW ich nie uznaje, nie pojawili się w TT z powodów raczej finansowych.

    I ani Ja ani Ty nie wiemy czy GW dało by zgodę na nich czy też nie, to tylko domysły z naszej strony. Więc skoro GW dało zielone światło dla takich jednostek jak Foot Squier czy Grail Guardian i CA zachce się dodać jakiś zakon z poza tych trzech największych np. wraz z dodaniem Amethyst Wizard doda coś może związanego z Morrem to mogą być oni, albo wcale ich nie ujrzymy, nigdy.

    Tylko Ty z automatu założyłeś że się nie pojawią bo nie mieli oficjalnych figurek. CA nie może się tylko ograniczać do bitewniaka bo masa ras nie była aktualizowana od lat i nie zostanie dodana do gry bez zaczerpnięcia ze źródeł innych niż bitewniak, lub zrobią to w takiej formie w jakiej istnieje teraz Kislev, co jest chyba dla nich lekką hańbą.

    Osobiście chciałbym by w Imperium każde bóstwo miało swoją reprezentację w formie jednostek które są ich wyznawcami. Dlatego czekam na jednostki związanie z kultem Ulrica czy innymi. Ale czy CA to zrobi, nie wiem. Może tak a może nie. Dlatego chciałbym reprezentantów kultu Morra w grze bo są zgodni z Lore, tylko że nigdy nie zostali dodani do bitewniaka, więc szanse na nich są marne.

    Jednak ja ich proponowałem dlatego że byli by na swój sposób unikalni wśród Zakonów, a CA stara się według mojej wiedzy, nie powielać jednostek czyli robić prostych reskinów bez jakiś unikalnych zdolności lub zasad.
    1. Wspomniani w AB, ale nie byli oni wydani jako figurki, a to spora różnica.
    2. Dało zgodę, gdyż jakbyś śledził ich transmisje na twitcha, to byś wiedział, że CA z GW przysiadła do robienia Bretki dorobionej. Co do tych jednostek (osobiście mam dość używania angielskich nazw, wolę je po polsku) to sądzę, że dojdą, ale nie muszą to od razu być jednostki ze wspomnianej przez Ciebie Heraldyki Imperium, czy przeze mnie tzw. Warhammer Inwazja. Tym bardziej, że jak już wielokrotnie pisałem - tylko Fantasy Battle.
    3. Nie do końca, mogą użyć edycji od 4 do 8, co byłoby zrobione z sensem. Może dodadzą coś z Warmastera, może nie. Może dodadzą coś z Tamurkhana, może nie. Nad tym zobaczymy, na pewno jednak nie napalałbym się na konwersję Mordheima i RPG'a do Warhammera TW.
    4. Teraz to wg mnie już przesadzasz w swoich marzeniach.
    5. Ja bym zrozumiał dodanie Białych Wilków i Panter jeszcze, ale reszty? Szczerze w to wątpię.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

Strona 168 z 368 PierwszyPierwszy ... 68118158166167168169170178218268 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •