Strona 331 z 368 PierwszyPierwszy ... 231281321329330331332333341 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 3 301 do 3 310 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #3301
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    @Chaak
    A no widzisz, mamy różne punkty widzenia. Szczerze po przejściu kilku kampanii na Legendzie znudziło mi się granie w singla. We wszystkich grach był ten sam schemat gry. Co prawda muszę przyznać, że jedynym problem jaki mi sprawiła gra w kampanii to było dowodzenie Queekiem i jego pozycja startowa. Tak to dla mnie osobiście kampania jest dodatkiem, a multi głównym celem.

    Osobiście jestem tego zdania, że jak coś wprowadzają nowego/uzupełniają to powinno mieć to praktyczne zastosowanie. A szczerze Ci się dziwię, ponieważ zwykły Lord Mag w Kampanii to strata slota.

  2. #3302
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    Może starta złota, ale lubię w kampanii pograć sobie bardziej fabularnie/klimatycznie zamiast bawić się w powergaming, od tego mam multi. W Rome, na przykład, każdy mój legion miał w sobie jakąś część auxilii ze swojego regionu pochodzenia, niezależnie od tego czy mogłem w ich miejsce lepsze jednostki wcisnąć. Także, dla mnie, spoko jest mieć roostery jak najbardziej zgodne z pierwowzorem.

    寧我負人,毋人負我。
    曹操

  3. Następujących 5 użytkowników podziękowało Chaak za ten post:


  4. #3303
    Podkomorzy Awatar Hadvar
    Dołączył
    Feb 2017
    Lokalizacja
    Altdorf
    Postów
    1 281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 020
    Otrzymał 332 podziękowań w 224 postach
    Cytat Zamieszczone przez SaperHeart Zobacz posta
    @Chaak
    A no widzisz, mamy różne punkty widzenia. Szczerze po przejściu kilku kampanii na Legendzie znudziło mi się granie w singla. We wszystkich grach był ten sam schemat gry. Co prawda muszę przyznać, że jedynym problem jaki mi sprawiła gra w kampanii to było dowodzenie Queekiem i jego pozycja startowa. Tak to dla mnie osobiście kampania jest dodatkiem, a multi głównym celem.

    Osobiście jestem tego zdania, że jak coś wprowadzają nowego/uzupełniają to powinno mieć to praktyczne zastosowanie. A szczerze Ci się dziwię, ponieważ zwykły Lord Mag w Kampanii to strata slota.
    Branie Maga-Lorda wcale nie jest stratą slota, zwłaszcza jak możemy wziąć do niego mocnego wierzchowca (np. Smoka), wtedy różnice między lordem-wojownikiem i lordem-magiem zacierają się (może nie do końca, ale różnice są niewielkie). Poza tym, popieram to co napisał Chaak, w kampaniach Total Warów kluczem do odniesienia największej przyjemności z rozgrywki jest wczuwanie się w klimat gry i frakcji.

    Warhammer jest grą zdecydowanie nastawioną na kampanię. Można to z łatwością zaobserwować poprzez to, jak beznadziejnie działa multiplayer i jak słabo jest rozbudowany.
    Spoiler: 






    Quam dulce et decorum est pro patria mori

  5. #3304
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    Cytat Zamieszczone przez Hadvar Zobacz posta
    Branie Maga-Lorda wcale nie jest stratą slota, zwłaszcza jak możemy wziąć do niego mocnego wierzchowca (np. Smoka), wtedy różnice między lordem-wojownikiem i lordem-magiem zacierają się (może nie do końca, ale różnice są niewielkie). Poza tym, popieram to co napisał Chaak, w kampaniach Total Warów kluczem do odniesienia największej przyjemności z rozgrywki jest wczuwanie się w klimat gry i frakcji.

    Warhammer jest grą zdecydowanie nastawioną na kampanię. Można to z łatwością zaobserwować poprzez to, jak beznadziejnie działa multiplayer i jak słabo jest rozbudowany.
    To, że słabo działa multi to nie tylko widać na Warhammerze. Ogólnie CA nie za bardzo wie jak się za to zabrać.

  6. #3305
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    Niech popatrzą na Szoguna 2 to się dowiedzą

    寧我負人,毋人負我。
    曹操

  7. Użytkownicy którzy uznali post Chaak za przydatny:


  8. #3306
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez SaperHeart Zobacz posta
    @Arroyo
    Uważam, że w tym przypadku teraz przesadzasz. Te braki w tym przypadku są moim zdaniem uzasadnione. Po pierwsze Lord Mag do Elfów nie jest zbytnio potrzebny, ponieważ Elfy mają teraz dwóch bardzo potężnych Lordów Magów, którzy są bardzo Tani (W rozsądnym złożeniu do 2000 ptk.). W Przypadku Mrocznych musiałeś mieć budżet powyżej 2500 żeby złożyć sensownie Matkę lub Syna. Dodatkowo, nie oszukujmy się ale Mroczna Magia nie jest aż tak mocna żeby nią grać Lordem Czarodziejem. Dla Malekitha jest ona wręcz idealna ale dla Morathi ? Teclis i Alarielle moim zdanie w zupełności wystarczą na tą chwilę.
    Co do TK sytuacja jest ta sam co u Wysokich. Masz dwóch bardzo dobrych Lordów Magów, którzy zamykają swoją cenę 2000 pkt.
    Akurat nie znam się na tych całych zasadach bitewniakowych. Ot po prostu uważam army booki za po prostu rozciągnięcie uniwersum, tyle. Z tego powodu uważam, że najlepiej by było, jakby cały roster dali z bitewniaków i tyle. Bez robienia debilnych wycięć, sorki, ale muszę tego słowa użyć.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #3307
    Zbanowany
    Dołączył
    Oct 2017
    Postów
    146
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    93
    Otrzymał 31 podziękowań w 16 postach
    Cytat Zamieszczone przez Jsatrzab Zobacz posta
    System kucia dla krasnali nie jest częścią żadnego DLC, jest częścią zwykłego patcha.
    Ale patcha do dwójki, który w jedynce nie działa, tak? Tak samo jak zianie smoków i tych latających maszkar wampirzych. Chodzi mi o to, że możecie zapomnieć o DLC, FLC, czy też patchach do jedynki. Jeśli już coś będą dodawać z terenu Starego Świata to do ME (lub tej ostatniej kampanii łączącej 3 części - bo w chwili wyjścia trójki, skończą się patche, FLC i DLC także do dwójki).

  10. Następujących 2 użytkowników podziękowało Jutrzenka za ten post:


  11. #3308
    Chłop
    Dołączył
    Feb 2016
    Postów
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    hej ma ktos ochote pograc przez siec kampannie?

  12. #3309
    Chłop
    Dołączył
    Jul 2017
    Postów
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    A co myślicie o pomyśle, iż następną grywalną frakcją będzie Tilea (+Estalia)? Grając sobie ostatnio Norską, zauważyłem, iż w drzewku technologicznym jest do wybadania technologia do walki z każdą grywalną rasą plus właśnie jedyną niegrywalną czyli Tilea. Pamiętam, iż w momencie wydania Norski również ta umiejętność była dostępna, lecz nie było w drzewku uwzględnione przyszłych ras jak np. HE czy TK, a mimo to po aktualizacji dodającej nowe rasy, zostawili również Tilee?

  13. #3310
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Cytat Zamieszczone przez Jutrzenka Zobacz posta
    Ale patcha do dwójki, który w jedynce nie działa, tak? Tak samo jak zianie smoków i tych latających maszkar wampirzych. Chodzi mi o to, że możecie zapomnieć o DLC, FLC, czy też patchach do jedynki. Jeśli już coś będą dodawać z terenu Starego Świata to do ME (lub tej ostatniej kampanii łączącej 3 części - bo w chwili wyjścia trójki, skończą się patche, FLC i DLC także do dwójki).
    Dlatego nie ma co liczyć że wydadzą DLC z frakcją, której nie ma na mapie kampanii Wiru.
    Si vis pacem, para bellum

Strona 331 z 368 PierwszyPierwszy ... 231281321329330331332333341 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •