Zobacz pełną wersję : Third Age 3.2 bez submodów - dyskusja ogólna i download
lordwiesiek10492742
01-04-2012, 11:30
Czy jest możliwe by grając Eriadorem lub Gonorem na tronie Gondoru osiadł Aragorn?
Tomeczek1220
02-04-2012, 14:09
Czy mógłby ktoś wrzucić link do ściągnięcia barona? Byłbym wdzięczny.
Czy mógłby ktoś wrzucić link do ściągnięcia barona? Byłbym wdzięczny.
viewtopic.php?f=366&t=9457 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=366&t=9457)
:shock:
lordwiesiek10492742
03-04-2012, 21:07
Eutyches, Araven jakich plików używacie jeszcze by grało się przyjemniej, prócz oczywiście Barona i mapki rozszerzonej?
Eutyches, Araven jakich plików używacie jeszcze by grało się przyjemniej, prócz oczywiście Barona i mapki rozszerzonej?
Submod Kaisera na muzykę oraz pliku z pierwszej strony tego tematu viewtopic.php?f=366&t=9625 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=366&t=9625) do pobrania z mojego postu w środku pierwszej strony na oko. Pozdrawiam.
jest jakiś Darth mod albo coś innego co ulepsza ai w bitwach na wersji 2.1 albo 3.1?
jest jakiś Darth mod albo coś innego co ulepsza ai w bitwach na wersji 2.1 albo 3.1?
viewtopic.php?f=32&t=8859 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=32&t=8859) link do AI bitewnego Germanicu5 wersja 5.6 w czystym TATW jest chyba 5.4.
Submod na Drugą Erę ma już patch 2.2. Link do tematu na naszym Forum viewtopic.php?f=366&t=10229 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=366&t=10229)
Mógł byś podać link do tego 5.4?Bo ja znalazłem tylko G5 Interactive Mod Compilation v1.1 for TATW 3.1 (2.45 MB)...
Mógł byś podać link do tego 5.4?Bo ja znalazłem tylko G5 Interactive Mod Compilation v1.1 for TATW 3.1 (2.45 MB)...
viewtopic.php?f=32&t=8859 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=32&t=8859)
:shock:
Po wklejeniu zawartosci z G5 Interactive Mod Compilation v1.1 for TATW 3.1 (2.45 MB) i uruchomieniu bitwy wywala bląd "M2 napotka".Co zle zrobilem?
Po wklejeniu zawartosci z G5 Interactive Mod Compilation v1.1 for TATW 3.1 (2.45 MB) i uruchomieniu bitwy wywala bląd "M2 napotka".Co zle zrobilem?
viewtopic.php?f=32&p=222605#p222605 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=32&p=222605#p222605)
Kolejna lokacja od Leo: Argonath
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=494054
william/kaszanka
10-04-2012, 12:14
Czy miasta i oblężenia np minas tirith są? Bo widziałem tylko Morgul...
jagiellonia18
11-04-2012, 10:42
jak wyłączyc bonusy dla kompa? (tzn dodatkowe armie )
jak wyłączyc bonusy dla kompa? (tzn dodatkowe armie )
Zerknij tutaj, powinno być podobnie, inna wersja, ale zapisy są podobne, zrób kopię zmienianego pliku...Ja gram na dodatkach do moda tam jest trochę inaczej można wyłączyć spam armii.
viewtopic.php?p=52074#p52074 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?p=52074#p52074)
jagiellonia18
11-04-2012, 11:46
Skrypt darmowych ARMII
M2TW/mods/Third_Age/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt
Trzeba odszukać linię
;########################### SLAVE zdobywców #################### ##########
I usunac wszystko na co się znajduje pod nia aż dojdzie się do linii
;########################## DODATKOWE Nazguls ##################### #########
Dzieki wczesniej juz to widzialem i wlasnie w wersji 3 nie ma tej linii i niewiem co wywalic...
A wszystkim frakcjom chcesz wyciąć te darmowe armie (całkiem? czy je osłabić tylko chcesz?)? Przyjrzę sie za jakiś czas temu skryptowi, jak znajdę chwilę.
jagiellonia18
11-04-2012, 20:48
tak wszystkie, zeby komputer niedostawal dodatkowych armii np po przegranej bitwie lub stracie osady
Jagiellonia18 jak obiecałem to skrypt do Tatw 3.1 bez darmowych armii i garrisson scrpitu - tworzącego nowe jednostki w obleganych osadach kompa. Najpierw zrób kopię oryginału czyli data/world/maps/campaign/imerial_campaign. Jak zrobisz kopie wgraj tam mój campaign scrtipt i usuń plik map.rwm z katalogu base - data/world.maps/base. Po tych działaniach zacznij nową kampanię. Pozdrawiam. Nie testowalem bo nie mam czystego TATW 3.1, raczej zadziała.
na TA 2,1 tez zadziała?
W żadnym wypadku nie zadziała na 2.1. Jak usunąć spamowe armie z 2.1 masz kilka postów wyżej link od Eutychesa.
A mam takie pytanie jaszcze.Czy da się zachowując mgle wojny dla wrogich armii odsłonić wszystkie miasta,zamki etc tak by było wiadomo gdzie one się znajdują?
I gdzie można ostawić by na start każdy z każdym miał pokój i był bez sojuszu?
A mam takie pytanie jaszcze.Czy da się zachowując mgle wojny dla wrogich armii odsłonić wszystkie miasta,zamki etc tak by było wiadomo gdzie one się znajdują?
I gdzie można ostawić by na start każdy z każdym miał pokój i był bez sojuszu?
Co do mgły wojny to tak sie raczej nie da. Co do startowych relacji między frakcjami, można ustawić by nie mieli sojuszy na starcie w pliku descr_strat w data/world/maps/campaign/imperial_campaign poczytaj poradniki do Medka powinno byc o tym jak to zrobić.
jagiellonia18
15-04-2012, 07:40
Araven dzieki bardzo działa wszystko
jagiellonia18
19-04-2012, 10:57
Mam jeszcze jedno pytanie. Co zrobić zeby na początku gry (grając złymi frakcjami) pojawiał sie Sauron?, bo grajac orkami z gundabadu (mam juz 127 ture) jeszcze go niema...
Yaevinn999
19-04-2012, 11:31
Chyba musi znaleźć jedyny pierścień pierścień.
Witam
Od jakiegoś czasu gram na Modzie Third Age 3.1 i chciałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość kierowania podczas bitwy także wojskami z wsparcia(druga armia moja lub sojusznika) wiem że komputer może nimi sterować ale to nie zawsze jest dobry pomysł. A ja jestem w takim momencie gry że często atakują mnie 2 lub 3 armie Orków gdzie czasem jest ich grubo ponad 3000 i mimo że wygrałem te bitwę tylko dzięki wsparciu posiłków moje straty wyniosły znacznie więcej niż gdybym sam sterował armiami. Więc czy jest jakiś Mod lub pache albo sposób na przejęciem kontroli nam większą ilością Armii.
Pozdrawiam
Kasnov
Czołem,
Hmm, możesz ogólnie sterować posiłkami, na zasadzie: atakuj, broń, przemieść się, prowadź walkę ogniową na dystans. Komendy te dotyczą wszystkich oddziałów w danej armii. Niestety nie można sterować nimi tak jak "zwyczajną" armią.
Czołem,
Hmm, możesz ogólnie sterować posiłkami, na zasadzie: atakuj, broń, przemieść się, prowadź walkę ogniową na dystans. Komendy te dotyczą wszystkich oddziałów w danej armii. Niestety nie można sterować nimi tak jak "zwyczajną" armią.
A czy istnieje możliwość zmodyfikowania gry tak by dało się dowodzić większą ilością jednostek ?
Niestety nie, inaczej już parę lat temu by istniały mody, które dodawałyby takową możliwość.
Wywaliłem posty, ale zrobiłem to ostatni raz, że nie na temat wywalam. Następnym razem jedziemy według regulaminu, który jakoby zarejestrowani znają na tym forum. Sami zaśmiecacie tematy i nie dziwię się nowym graczom, że dostają szewskiej pasji, bo nie mogą się przekopać przez spam...Zostały założone oddzielne tematy do poszczególnych zagadnień po to by sprecyzować problemy i swoje spostrzeżenia.
przemo-dodo
22-05-2012, 22:08
Czy mógłby ktoś podać link do najnowszej wersji rozszerzonej mapki działającej z Baronem Samedim?
trolkamil
22-05-2012, 22:11
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=432985
przemo-dodo
22-05-2012, 22:12
Ok, dzięki wielkie ;)
Mam problem. Kolejny. Za każdym razem jak zaczynam potyczkę to gra się wyłącza. Kampania działa normalnie, ale bitew nie mogę rozegrać...jakaś rada? Normalna kampania Brytyjska działa bez problemu, ale nie mogę rozegrać żadnej bitwy w Third Age....
przemo-dodo
24-05-2012, 16:36
Przeinstalowanie nic nie dało. Wszystko pobrane jest prawidłowo bo te same pliki działają na innym komputerze. Czy po instalacji oby wersji i patcha trzeba coś dodatkowo usuwać albo coś?
Witam
Jaki dodatek do wersji 3.1 polecacie?Chodzi mi o to by walka była bardziej realistyczna i trudniejsza chociaz bez przesady ze nie wiadomo skąd AI wojsko bierze.
I czy dodatki posiadają jakieś spolszczenie?
Witam
Jaki dodatek do wersji 3.1 polecacie?Chodzi mi o to by walka była bardziej realistyczna i trudniejsza chociaz bez przesady ze nie wiadomo skąd AI wojsko bierze.
I czy dodatki posiadają jakieś spolszczenie?
viewtopic.php?f=366&t=10375 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=366&t=10375) Asder polecam Ci to. Ale nie ma spolszczenia i trzeba instalowac na anglojęzyczne czyste TATW 3.1.
Przemo - po instalacji TATW nic się nie usuwa. Więc jak Ci nie działa to zrób defragmentację jak i to nic nie da to może czas przeinstalować całego Medka?
przemo-dodo
27-05-2012, 17:44
Będę próbował w takim razie...a dlaczego uważasz że MOS jest lepszy niż Baron? Pytam z ciekawości bo też się zastanawiam czy nie pobrać sobie MOS'a.
Dlaczego uważam MOS za lepszy od Barona to napisałem w temacie o MOS. Radzę przeczytać wszystkie posty z tematu o MOS pod TATW 3.1 dużo ich tam nie ma. :mrgreen:
Czy Gondor może w ogóle przetrwać jeżeli gra nim AI? Grałem sobie Dale na VH, zdobyłem już ładne południowe granice, kontrolowałem Dagorlad i Czarną Bramę. Prędzej rozbiłem z połowę armii Mordoru. Miałem 2 armie w pobliżu w pogotowiu za to Gondor zdawało się że już wygrał. Armii Mordoru widać nie było a oni panoszyli się w Ithlien. Pojawiła się jakaś silna armia Mordoru z Nazgulem na czele (zapewne ze skryptów) ale zaatakowała mnie więc ją rozbiłem. Już się nawet obawiałem że Gondor zbyt urośnie w siłę a nie będzie się bawił w przepychanki w Ithlien. Patrzę Gondor posyła 3 pełne armie na Harad. Patrzę chwilę później Harad zajął jedną ich prowincję a Mordor oblega Minas Tirith, armia Gondoru już praktycznie nie istnieje za to Harad jest wielką potęgą.
No i skończyłem grę, planowałem stworzyć państewko o ładnych granicach ale kiedy Gondor upadnie Harad i Mordor zalałyby mnie pewnie masą armii tak że musiałbym i tak coś w końcu zrobić. Wychodzi na to że Gondor nie ma szans zwyciężyć jeżeli dowodzi nim AI. Czyli balans praktycznie nie istnieje, ba Gondor zapewne przegrałby nawet bez pojawiania się znikąd wrogich armii.
A istnieje balans w gdzie serii Total War?
A istnieje balans w gdzie serii Total War?
A po Polsku? Zgadując o co pytasz: to tak istnieje. Przynajmniej na tyle że AI nie jest z góry skazane na porażkę.
Szkoda że nie można nic zrobić z Mordorem po podbiciu jej. Kontrolowanie tych ziem jest bardzo nieklimatyczne i nie logiczne, z drugiej strony odpieranie co chwilę ataków z niej jest nudne. Gdyby to było możliwe to twórcy mogliby zrobić tak że po jej podbiciu znikają w niej miasta, zostaje tylko Czarna Brama i Minas Ithil.
Patch 3.2:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=543374
Dzięki bardzo za info. Pozdrawiam. :mrgreen:
Jakie zmiany wprowadzono, dla leniwych:
[spoiler:sqs4zeax]3.2 Patch Changelog:
Fellowship Campaign
New Settlements
- Cair Andros
- Esgaroth
- Erebor
Improved Settlements
- Minas Tirith (more place to deploy, better performance & textures, better AI attack/defense)
- Hornburg (better AI attack/defense)
- Moria (better camera movement)
- Weathertop (better performance)
New custom tiles
- In front of the Hornburg
- Pelennor Fields
- Gates of Argonath
Gameplay
- Germanicu5's Battle AI 5.6
- Small Unit stat changes (morale, prizes, Bodyguards, others)
- Population and Kings Purse changes
- Campaign map balance changes
- recruitment Changes (more logical replenish rates, some units can be build earlier, less penalties for recruitment in non-favored regions)
- Osgiliath can be rebuild earlier
- Athala Rangers can build stakes
- Tharbad split in North and South
- Eriador owns the Shire from the start, loses the Weathertop
- Amon Hen and Durin's Tower work as watchtowers
- Sauron (and Balrog for the human player) finally have only one unit (thanks to moneybags14!)
Other
- New Menu (main background by cedric37)
- New strat map models
- New quotes (by Ngugi)
- replaced english captains and generals with new models (based on units by Rusichi team)
- Erebor in Custom battles/Cair Andros replaces Isengard in Custom battles
Fixes
- Possible crash reasons for isengard family fixed
- unplayable battle maps fixed
- fixed unreachable pirate spawn near Tharbad
- Mayor of Dale trigger fix
- Grey company ui fixed
- fixed rhun general's helmet
- Rammas Echor description fixed
- Exheir trait removed
- disabled tower construction on settlements without towers
- more little stuff...[/spoiler:sqs4zeax]
I ważna informacja dla tych, co ściągali zaraz po premierze tego patcha:
Important: If you have some bugs with Erebor, please re-download and re-install the patch 3.2. The initial download from June 4th was missing some files and was updated.
Teraz moje pytanie: ktoś próbował pod tą wersją uruchamiać submody?
Na twoje pytanie drogi Samick niestety nie odpowiem, jednakże nurtuje mnie jedno udoskonalenie wersji 3.2. Ponieważ mistrzem angielskiego nie jestem także do końca sytuacji nie rozumiem, ale w pewnym momencie jeśli gramy Eriadorem hobbity w zamian za autonomiczny ich rozwój bez naszego wtrącenia się będą budować nam drogi itd. Dosyć ciekawe, ponieważ nadal mamy z tego regionu zyski, ale nie mam nad nimi pełni kontroli a za to zamiast budować drogi 4-6 tur buduję je w jedną :P Jeśli ktoś to jeszcze sprawdzi będę bardzo wdzięczny ;)
własnie grając z kuzynem w TA 3.2 ja wysokimi elfami on eriadorem nagle dostalem czy uznaje autonomicznosc shire ja jako wysokie elfy co roche dziwne to jest ~~ i zgodzilem sie ale nic sie nie zmienilo moze ktos to wytlumaczyc OCB?? :]
Ja mam z kolei kolejne pytanie - czy ktoś próbował wpakować do moda 3.2 tę rozszerzoną mapkę?
przemo-dodo
31-07-2012, 12:25
A czy w ogóle rozszerzona mapka działa z nową wersją?
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=432985 Link do rozszerzonych map. Ta ostatnia 3.5 jest do czystego TATW 3.2 jest tam tez opisany sposób instalacji. pozdrawiam.
przemo-dodo
31-07-2012, 16:26
A czy do MOS'a powstała rozszerzona mapka?
tak powstala, wystarczyło zajrzec do tematu o MOS i przeczytać kilka ostatnich postów. viewtopic.php?f=366&t=10375 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=366&t=10375)
1.Moze ktos odpowieziec na to pytanko??
własnie grając z kuzynem w TA 3.2 ja wysokimi elfami on eriadorem nagle dostalem czy uznaje autonomicznosc shire ja jako wysokie elfy co roche dziwne to jest ~~ i zgodzilem sie ale nic sie nie zmienilo moze ktos to wytlumaczyc OCB?? :]
2. Czy jak dodam sobie ta rozszerzona mape to czy stare save'y z mniejsza mapa dalej beda dzialac??
3. Czy wam takze palantir u wysokich elfow nie dziala??
4. Czy da sie zrobic tak by np. grac krasnoludami i pzrejsc na strone zla czy isc pod wodze saurona i odwrotnie ?? Jesli nie czy jest jakis mod uzupelniajacy albo zmieniajacy pod tym wzgledem AI PC?? oraz czy jest tez cos co zmienia dyplomacje czy tez ja ulepsza gdyz w TA wgl jej nie ma ze tak powiem tylko ze strony gracza
1.Moze ktos odpowieziec na to pytanko??
własnie grając z kuzynem w TA 3.2 ja wysokimi elfami on eriadorem nagle dostalem czy uznaje autonomicznosc shire ja jako wysokie elfy co roche dziwne to jest ~~ i zgodzilem sie ale nic sie nie zmienilo moze ktos to wytlumaczyc OCB?? :]
2. Czy jak dodam sobie ta rozszerzona mape to czy stare save'y z mniejsza mapa dalej beda dzialac??
3. Czy wam takze palantir u wysokich elfow nie dziala??
4. Czy da sie zrobic tak by np. grac krasnoludami i pzrejsc na strone zla czy isc pod wodze saurona i odwrotnie ?? Jesli nie czy jest jakis mod uzupelniajacy albo zmieniajacy pod tym wzgledem AI PC?? oraz czy jest tez cos co zmienia dyplomacje czy tez ja ulepsza gdyz w TA wgl jej nie ma ze tak powiem tylko ze strony gracza
Autonomiczne Shire szybciej buduje drogi w jedna turę i raz na jakiś czas daje oddziały hobbitów przynajmniej dla Eriadoru. Jak dodasz rozszerzoną mapkę to stare savy jak będą w ogóle działać to na mapce standardowej. Przejście na złą stronę było możliwe w Baronie do TATW 3.1 tu chyba nie da rady. Z dyplomacji nie bierz tej dyplomacji, że dobrzy zawsze sobie pomagają, w MOS jest wybór, nie pamiętam jak w TATW.
okey dzieki wielkie, btw da sie w Dale miec statek ??:D bo porty sa ale statkow ni ma;/ a jak bym chcial podbic cale srodziemie to mi sie nie uda gdyz jedno miasto jest na wyspie ;/ <<< udalo mi sie kupic od najemnikow ;]
Wytlumaczy mi ktos sens tej gry ?? :D gdyz mam 5500 ludzi (Dale) przeciwko 2700 (Mordor) i przegrywam ... z czego glowna moja armia dowodzi lider ktory ma full gwiazdek a mordorem Krol Nazguli i tez ma full gwiazdek albo 5000 Dale moich z Liderem na czele przeciwko 3000 armi mordoru dowodzonych przez zwykla jednostke... bezsensu to jest na max-a ..
KrystianBorys
16-08-2012, 22:16
okey dzieki wielkie, btw da sie w Dale miec statek ??:D bo porty sa ale statkow ni ma;/ a jak bym chcial podbic cale srodziemie to mi sie nie uda gdyz jedno miasto jest na wyspie ;/ <<< udalo mi sie kupic od najemnikow ;]
Wytlumaczy mi ktos sens tej gry ?? :D gdyz mam 5500 ludzi (Dale) przeciwko 2700 (Mordor) i przegrywam ... z czego glowna moja armia dowodzi lider ktory ma full gwiazdek a mordorem Krol Nazguli i tez ma full gwiazdek albo 5000 Dale moich z Liderem na czele przeciwko 3000 armi mordoru dowodzonych przez zwykla jednostke... bezsensu to jest na max-a ..
Z tego co wiem nie wszystkie frakcje mają statki np. krasnale - można by je sobie dodac ale zrobiono to dla realizmu, chociaż ludzie z Dali powinni mieć chociaż małe stateczki...
Gra jest trudniejsza niż podstawka, nie da się ukryć. Podałeś za mało szczegółów: na automacie być może taką bitwę rozstrzygnęłoby negatywnie, ale jakość i liczebność raczej stoją po twej stronie, więc o co chodzi?
Zależy jacy to Ludzie. Mordor może ma Trolle albo jakieś mocne jednostki. Zagraj ręcznie. Zdarza mi się wygrywać bitwy przy przewadze wroga nawet 3 do jednego. Dużo zależy od terenu, przyjętej taktyki i głównie jakości wojsk obu stron.
wiec tak walczylem na recznym i spokojnie wygrywalem no ale chodzi mi o glupote tego ze powinienem spokojnie wygrac a sie nie da..
waterlooo
18-08-2012, 09:14
witam.mam problem z modem :(
zainstalowałem-niby wszystko ok-ale gdy próbuję włączyć bitwe wywala mnie do pulpitu :(
mam win7-może ktoś pomóc...
moje GG-12157104
Wejdź w data TATW, spróbuj usunąć dwa pliki mające w nazwie descr_gegraphy_new, oba z data moda. Ale przed usunięciem zrób ich kopię. Te pliki się odtworzą. Odpal moda. Bitwy powinny wtedy działać.
waterlooo
18-08-2012, 11:16
Wejdź w data TATW, spróbuj usunąć dwa pliki mające w nazwie descr_gegraphy_new, oba z data moda. Ale prd usunięciem zrób ich kopię. Te pliki się odtworzą. Usuń potem też plik map.rwm z katalogu base i odpal moda. Bitwy powinny wtedy działać.
dziekuję-działa
choć nie znalazłem katalogu BASE :)
Base jest głębiej w world ale spoko, usunięcie map.rwm nie jest konieczne, ale nie zaszkodzi, wystarczy te descr_geography_new oba usunąć z data. Pozdrawiam.
waterlooo
18-08-2012, 15:05
:(grałem może z 40 minut.kilka bitew normalnie..niestety podczas najazdu na mnie-wywala do pulpitu :(
waterlooo Dokładnie napisz gdzie zainstalowałeś moda. Czy na dysk c:, czy na d: Gdzie masz windowsa i jakiego itp...
waterlooo
19-08-2012, 19:52
tam gdzie główna gra-w folderze-MODS
nie na partycji systemowej.
Zrób solidną defragmentację dysku np. programem defflagler z Dobrych Programów można pobrać za darmo. Obniż skalę jednostek albo szczegóły grafiki w bitwach. Każdy mod czasem wywali. wywaliło raz, wczytaj jeszcze kilka razy, albo cofnij sie do wczesniejszego sava. Oryginalny Medek tez niekiedy wywala. Grasz na czystym TATW ?
waterlooo
20-08-2012, 11:00
czystym?
tzn.?
czystym?
tzn.?
Czystym tzn. bez submodów do TATW 3.2, i bez spolszczenia.
waterlooo
20-08-2012, 14:21
zainstalowałem tylko TATW 3.0.patch 3.1 i 3.2
nic wiecej
Zrobiłes co napisalem poprzednio? Defragmentacja i obniżenie wymagań graficznych? Nie zaszkodzą też najnowze sterowniki do grafiki. Pozdrawiam.
waterlooo
21-08-2012, 08:19
Zrobiłes co napisalem poprzednio? Defragmentacja i obniżenie wymagań graficznych? Nie zaszkodzą też najnowze sterowniki do grafiki. Pozdrawiam.
mam komputer raczej przewyższający wymagania gry-więc obniżanie detali grafiki raczej nic nie da.
Przewyższa wymagania zwykłego medka, ale mody mają zwykle dużo wyższe wymagania, zwłaszcza tak rozbudowane. Rób co chcesz.
waterlooo
21-08-2012, 09:41
:)oczywiście zrobie jak piszesz-zobaczymy co z tego wyjdzie
waterlooo
22-08-2012, 16:31
:)oczywiście zrobie jak piszesz-zobaczymy co z tego wyjdzie
więc wszystko niby działa.grałem kilka godzin-i w tym czasie wywaliło mnie 2 razy.nie wiem co może być tego problemem.
:)oczywiście zrobie jak piszesz-zobaczymy co z tego wyjdzie
więc wszystko niby działa.grałem kilka godzin-i w tym czasie wywaliło mnie 2 razy.nie wiem co może być tego problemem.
win7-
Tle wiadomo o twoim systemie i sprzęcie ;) mógłbyś doprecyzować, bo nie wiadomo na czym grasz i ciężko jest do tego się odnieść...
pozdrawiam
waterlooo
22-08-2012, 16:50
:)oczywiście zrobie jak piszesz-zobaczymy co z tego wyjdzie
więc wszystko niby działa.grałem kilka godzin-i w tym czasie wywaliło mnie 2 razy.nie wiem co może być tego problemem.
win7-
Tle wiadomo o twoim systemie i sprzęcie ;) mógłbyś doprecyzować, bo nie wiadomo na czym grasz i ciężko jest do tego się odnieść...
pozdrawiam
win7
pentuim dualcore e6600 3,06GHZ
1T twardy dysk
ge-force GT 520
6 gb ram
Waterloo Dwa wywalenia na kilka godzin?. To calkiem spoko. Przyjmij do wiadomości, że jak już pisalem nie raz, każdy mod raz na jakiś czas wywali. Ważne by nie za często i by nie psuło to przyjemności z rozgrywki. Mnie też czasem wywali a po ponownym wczytaniu przez kilka godzin jest ok, albo wywali znowu. Ja gram na MOS z DCI czyli na wielkim submodzie do TATW, a DCI to znowu submod do samego MOS, czyli mam o wiele bardziej namieszane niż z czystym TATW. Ale jest stabilnie. Zacznij sie martwić, jak będziesz miał kilka ctd na godzinę.
waterlooo
22-08-2012, 18:53
Waterloo Dwa wywalenia na kilka godzin?. To calkiem spoko. Przyjmij do wiadomości, że jak już pisalem nie raz, każdy mod raz na jakiś czas wywali. Ważne by nie za często i by nie psuło to przyjemności z rozgrywki. Mnie też czasem wywali a po ponownym wczytaniu przez kilka godzin jest ok, albo wywali znowu. Ja gram na MOS z DCI czyli na wielkim submodzie do TATW, a DCI to znowu submod do samego MOS, czyli mam o wiele bardziej namieszane niż z czystym TATW. Ale jest stabilnie. Zacznij sie martwić, jak będziesz miał kilka ctd na godzinę.
:)no to dzieki wielkie za podpowiedzi :)
możecie polecić jeszcze jakis fajny MOD pod Medka lub Kingdoms?(jesli jest coś bardziej rozbudowanego do Third Age-również może być)
całkiem grywalny i "stabilny"?
z góry dzieki
viewforum.php?f=367 (http://forum.totalwar.org.pl/viewforum.php?f=367) to link do tematu o Bellum Crucis. Ewentualnie Eras Total Conquest, viewtopic.php?f=372&t=1152 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=372&t=1152)
SanSanus
29-08-2012, 17:50
Kilka pytań :
O co chodzi z tym pierścieniem? Zdobyłem i .... nic. Totalnie nic. Mam coś z nim zrobić czy coś ?
W kampanii Haradem niemożliwością jest dojście do mumakili. Mumakile można robić dopiero jak zbudujesz pewien budynek do którego potrzebujesz cytadeli. Jest już ok 180 tura i zamiast cytadeli mam PRAWIE zamek. Tzn mało brakuje do zamku. Może mnie ktoś oświecić co zrobić? Ja mam plan oddać go mordorowi a potem odkupić bo niego ma chyba 10% przyrost populacji. Nie wiem jednak czy to wypali.
Co do cholery robi sauron ? Siedzi w niedostępnym miejscu i czeka...
Z góry dziękuję za odpowiedzi. Gram na wersji 3.1
ryczek11
29-08-2012, 18:38
Sorki że tu pisze ,ale widziałem kiedyś na jednym gp lets play z thir age i tam na poczatku rozgrywki była możliwość wybrania od samego początku gry walki dobra ze złem ,wiecie jak ten mod się nazywał ?
Sorki że tu pisze ,ale widziałem kiedyś na jednym gp lets play z thir age i tam na poczatku rozgrywki była możliwość wybrania od samego początku gry walki dobra ze złem ,wiecie jak ten mod się nazywał ?
Prawdopodobnie MOS link tutaj viewtopic.php?f=366&t=10375 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=366&t=10375) , czemy pytasz w temacie o spolszczeniu? zamiast przepraszać, było usunąc własnego posta i spytac w temacie ogólnym o TATW. 8-)
Kilka pytań :
O co chodzi z tym pierścieniem? Zdobyłem i .... nic. Totalnie nic. Mam coś z nim zrobić czy coś ?
W kampanii Haradem niemożliwością jest dojście do mumakili. Mumakile można robić dopiero jak zbudujesz pewien budynek do którego potrzebujesz cytadeli. Jest już ok 180 tura i zamiast cytadeli mam PRAWIE zamek. Tzn mało brakuje do zamku. Może mnie ktoś oświecić co zrobić? Ja mam plan oddać go mordorowi a potem odkupić bo niego ma chyba 10% przyrost populacji. Nie wiem jednak czy to wypali.
Co do cholery robi sauron ? Siedzi w niedostępnym miejscu i czeka...
Z góry dziękuję za odpowiedzi. Gram na wersji 3.1
W podstawce to nie wiem, czy się robi cos z Pierścieniem, w MOS - pakiet submodów do TATW 3.2 dla Dobra jest misja zniszczenia Pierścienia, najpierw idziemy do Imladris gdzie dostajemy tą misją na radzie u Elronda, potem z pierścieniem do Mordoru trzeba iśc i wrzucić go do Orodruiny, jak w filmie.
Przyrost ludności - jest wolny, to fakt. Sprawdź czy dany zamek może byc rozbudowany do Cytadeli, bo cytadel jest tylko kilka, dla wiekszości poziom budowy maksymalny to Forteca. Zbuduj wszystkie możliwe farmy i wstaw tam Generała z jak najwyższą szlachetnością, czasem daje to pół procenta przyrostu. Danie zamku Mordorowi, nie jest zle, ale raczej Ci go nie oddadzą tak łatwo, czyba, że im dasz ze 2 -3 prowincje. AI ma szybszy pzryrost ludności, ze skryptów głównie.
SanSanus
30-08-2012, 14:51
Grając Rhunem mordor np odsprzedał mi twierdzę za jakieś 15k + atak na elfy. Budowle zrobione chyba wszystkie możliwe. Jednak jeżeli mówisz, że być może to może być maks. forteca to to nie miałoby najmniejszego sensu. W przeglądarce budynków pisze, że wymagana jest cytadela do tego budynku mumakili. Haradem zacząłem grać głównie ze względu na tę jednostkę. Wiedziałem, że to trochę potrwa nim do nich dojdę a tu coś takiego.. Kodów nie zamierzam oczywiście używać.
A co z pierścieniem jeśli chodzi o drogę zła ? Zauważyłem, że jeden mój generał ma cechę "ring of power", ale nie chce mi się wierzyć, że zdobycie pierścienia daje jakieś 2 dowodzenia i jeszcze po jednej cesze czegoś innego generałowi, który nawet nie brał udziału w tej walce.
Możesz sprawdzić, w przeglądarce budynków konkretny zamek, czy da się go rozbudować do cytadeli, czy tylko do fortecy. Na Twoich ziemiach startowych musi być minimum jeden zamek jaki można rozbudowac do Cytadeli.
Jak Sauron zdobywa Pierścień to dostaje Mordor różne wzmocnienia. Sam pierścień daje sporo bonusów wtym kilka gwiazdek do dowodzenia, ale stopniowo i negatywne cechy, spadek lojalności i wolniejszy ruch, przynajmniej w MOS tak jest. Pozdrawiam.
Edit:
Ew. zedytuj plik export_descr_buildings i wstaw Mumakile do rekrutacji np. juz w Fortecy, ale to przegięcie by było spore dla tak silnej jednostki.
SanSanus
30-08-2012, 15:57
Ok, dzięki. Zdecydowałem się na uczciwą grę czyli nigdy nie będę mieć mumakili, ale to szczegół ;) A możesz jeszcze napisać jakie bonusy dostaje Mordor ?
W MOS pojawia się Sauron jako wielogwiazdkowy i diablenie silny generał z poteżną armią, wyglada jak z filmu. W czystym TATW 3.2 to nie wiem, czy tak jest. Napewno da rade zbudować cytadelę w Haradzie, zaraz obczaje.
SanSanus
30-08-2012, 16:48
Teoretycznie da się. Ale praktycznie to już inna bajka :P
To wpis z export_descr_buildings, z niego wynika, że trzeba specjalnych budynków do szkolenia Mumakili, w dużym mieście (Large city) trzeba by na danym terenie występowały Mumakile w descr_regions można sprawdzić jakie to prowincje, ale startowe Haradu w większości mogą szkolić Mumakile. I stajnie trzeba chyba II poziomu wystarczą
Druga opcja, to szkolenie ich w Fortecach, też muszą występowac Mumakile i trzeba mieć stajnie minumum II poziomu, by zbudowac budynek do szkolenia Mumakili. Czyli wg mnie spoko w fortecach można je szkolić w czystym TATW.
building mumakil
{
levels mumakil_training_ground
{
mumakil_training_ground city requires factions { spain, } and hidden_resource mumakil and building_present_min_level equestrian knights_stables
{
capability
{
recruit_pool "Mumakil" 1 0.07 2 0 requires factions { spain, }
}
material wooden
construction 6
cost 5800
settlement_min large_city
upgrades
{
}
}
}
plugins
{
}
}
building mumakil_castle
{
levels mumakil_castle_training_ground
{
mumakil_castle_training_ground castle requires factions { spain, } and hidden_resource mumakil and building_present_min_level c_equestrian c_knights_stables
{
capability
{
recruit_pool "Mumakil" 1 0.07 2 0 requires factions { spain, }
}
material wooden
construction 6
cost 5800
settlement_min city
upgrades
{
}
}
}
plugins
{
}
}
SanSanus
30-08-2012, 17:07
O, wielkie dzięki za trud . Czyli jednak to możliwe ;)
FranticMonk
03-09-2012, 05:53
Dużo modów się naściągałem do Medka, ale ten bije wszystkie... Nie tylko pod względem fabuły, ale i wykonania, to już jest pełny profesjonalizm, który nie przypomina amatorskiego moda, tylko oryginalny dodatek.
FranticMonk
04-09-2012, 10:13
I jeszcze małe pytanko, dot. tego moda: jest może jakiś submod, czy cokolwiek, co pozwoli na "szerszą" rekrutacje jednostek [tak jak w Medku], nie czekając np. 8 tur, żeby mieć dostępne 2 jednostki ? Mi osobiście to się nie podoba, ponieważ te bitwy są za "cienkie" jak na rozmach bitew, jakie możemy oglądać np. w filmie.
Nic mi nie wiadomo o takim submodzie. Rekrutacja jest ok i tak za szybka dla niektórych ras. Bitwy z filmu, cóz było ich tylko kilka na całą Trzecią Erę w Śródziemiu, podstawą oceny powinny być książki Tolkiena, nie film jako taki wg mnie. Pozdrawiam. :mrgreen:
FranticMonk
04-09-2012, 12:28
No w Medku nie ma czegoś takiego, że trzeba tyle czekać z rekrutacją przecież :) A na przykład podałem film, bo w książce tego nie widać :mrgreen:
Nic mi nie wiadomo o takim submodzie. Rekrutacja jest ok i tak za szybka dla niektórych ras. Bitwy z filmu, było ich kilka na całą Trzecią Erę w Śródziemiu, podstawą oceny powinny być książki Tolkiena, nie film jako taki wg mnie. Pozdrawiam. :mrgreen:
Tu się akurat zgodzę w pełni. Śródziemie to nie Europa. Raczej nie było aż takiego zaludnienia w Śródziemiu przez co "epickich" bitew nie było wiele, tylko kilka. Inaczej epicką bitwę miałbyś co turę.
Po drugie (też pełna zgoda z A.) - podstawą jest książka! zresztą już też wypowiadałem się w innym temacie o tym. Proszę pamiętać, że film / serial etc. to tylko ADAPTACJA powieści, noweli etc, dlatego to książki są "źródłem", a nie rzeczy po.
Pozdrawiam również
Elhior
jak zdobyc muzyke z kampanii krasnali ??
Witam!
Mam pytanie dość nietypowe, ponieważ bardzo chciałbym użyć kodu, ale od razu zastrzegam, że wyłącznie dla klimatu - gram sobie "grzecznie" Isengardem, a dziadek Saruman cały czas siedzi w stolicy i ogląda filmy dla dorosłych z Galadrielą i Arweną w rolach głównych na swoim palantirku, czasem mu przeszkodzi niewielka wycieczka z Rohanu, ale po to ma w zamku garnizon, żeby takich nieproszonych gości przepędzić... Do czego zmierzam? Otóż, jak pamiętam z książek, Saruman pochodził z rasy Majarów, czyli istot nieśmiertelnych - chciałbym zatem zatrzymać go sobie na całą rozgrywkę, bo aż mi się odechciało grać, jak dostałem informację, że ze starości wyciągnął kopyta. Wiem, że do Rome: TW jest kod zapewniający nieśmiertelność generałowi, istnieje coś analogicznego tutaj?
W zwykłym TATW 3.2 to nie wiem czy to zadziała. W MOS 1.25 submodzie do TATW 3.2 jest skrypt na Nieśmiertelnych Generałów, tylko wybranych jak zginie np. Legolas, to się pojawia przy stolicy w następnej turze. Co do MOS to lada moment ma być wersja 1.30, czekam na nią. Nie piszą, czy to będzie patch do 1.25 czy samodzielna wersja. Pozdrawiam.
W/w skrypt można odrzucić na początku kampanii jak go nie chcemy. :twisted:
No nie tylko Saruman był Majarem. Ich do śródziemia przybyło aż pięciu...
A do rzeczy. Nie wiem dlaczego nie jest o uwzględnione. Bo z tego co pamiętam to np Nazgule są już nieśmiertelne. Nie da się tych Majarów podpiąć silnikowo pod to?
Elhior
P.S. Brak mi zresztą u wysokich elfów tych 2 pozostałych Majarów. Radagast bury pojawia się, ale jako postać towarzysząca naszemu generałowi a nie samodzielna jednostka, trochę szkoda.
Witam
Od kilku dni gram w Third Age 3.2 tylko nie wiem jak Silvan Elves dojść do Entów... Mogę je tylko jako najemników rekrutować na terenie Fangornu.... czy Fangorn rozwijać od tej mega wioski.... czy jest coś w stylu tak jak z Eradiorem w-> Arnor że musze z Silvan Elves zrobić coś w stylu Królestwa Sindarów ??
a i druga sprawa podczas próby rozegrania jakiego kolwiek oblegania gra sie wysypuje.. czy kazdy tak ma z 3.2 ?
proszę o pomoc :)
W zwyklym 3.2 bez submodów, nie ma opcji rekrutacji entów i nie da się odtwirzyć Królestwa Sindarów. Co do wysypywania gry, obniz opcje grafiki w bitwach, zdefragmentuj dysk np. programem deffragler.
A ja mam inne pytanko, otóż odblokowałem już Arnor nawet ba wygrałem rozgrywkę :P No i mam pewien niedosyt i chciałbym zagrać jeszcze raz, jednakże od początku Arnorem a nie znowu Eriadorem czy jest też taka opcja czy też nie. Z góry przepraszam jeśli pojawił się takowy temat to go nie znalazłem ;P
W zwykłym TATW 3.2 bez submodów, nie ma opcji gry Arnorem od początku. Taka możliwość jest np. w pakiecie submodów MOS 1.30 link tutaj viewtopic.php?f=366&t=10375 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=366&t=10375)
Dzięki Araven'e zawsze gościsz swą radą w temacie :D Poza tym widzę, iż ta wersja nie potrzebuje swoich poprzedniczek i dzięki Bogu :P
SanSanus
13-09-2012, 14:40
Eh... odpuściłem sobie Thrid Age. To idiotyczne grać jeżeli po parunastu turach trzeba będzie wracać do starych save'ów. Otóż mam tak, że ostatnio często zdarza się "medieval 2 napotka" kiedy jakiś ruch wykonuje SI. Wtedy muszę wczytywać save z parunastu tur wcześniej bo inne save'y też mają "medieval 2 napotka". Bosh.. A wracając do mumakili to bez oszustw niemożliwe ich mieć. Dałem mordorowi zamek, który przez mordor został dosyć szybko zaludniony z 9k ludności do 16k w paręnaście tur. Mimo wszystko nie da się robić żadnych stajni czy budynku mumakili... eh. Jednak po tym "medieval 2 napotka" to już TA dla mnie nie istnieje.
A skasowałeś odpowiednie pliczki po każdym takim błędzie? Bo to idiotyczne tego nie zrobić. ;)
coś ty zrobiłeś nie tak jeśli masz napotke bo ja ani razu nie mialem czy to w ta czy to w modach do niego (second age , mos)
Sansanus zainstaluj TATW 3.0, na to 3.1 potem 3.2 i MOS 1.30. Zero ctd a kilkaset tur grałem. Gram bez rozszerzonej mapki.
Sansanus zainstaluj TATW 3.0, na to 3.1 potem 3.2 i MOS 1.30. Zero ctd a kilkaset tur grałem. Gram bez rozszerzonej mapki.
Ja też odradzam rozszerzoną mapę. Powód? Pomijając jej brak umocowania w źródłach, to jest źle zbalansowana. Przez co przyrost naturalny odgrywa ponad 2 razy większą rolę niż grając na zwykłej mapie. Nie muszę dodawać że najszybszy przyrost ma oczywiście Harad, Mordor i Rhun, a jak jeszcze wybierzasz grę ze wzmocnieniami... cóż...
Pozdrawiam
SanSanus
14-09-2012, 18:11
Jakie pliki usunąć żeby się tego pozbyć ? Nie, jeśli chodzi o napotkę to mam save gdzie gram Rhunem i Haradem (z kimś) na wersji 3.1, bez żadnych submodów. W międzyczasie zainstalowałem barona. A "napotki" były jeszcze przed baronem, więc wątpie czy to tego wina.
coś ty zrobiłeś nie tak jeśli masz napotke bo ja ani razu nie mialem czy to w ta czy to w modach do niego (second age , mos)
Ja też. Tzn w żadnego moda do 2 setnej tury nie dochodziłem bo mi się zwyczajnie nie chciało, ale w zwykłym M2TW nie mam żadnych kłopotów.
Sansanus 3.1 jest nieco zabugowane, dlatego wyszedł patch 3.2. Baron był dość stabilny, ale ctd były w nim raz na jakiś czas. Proponuję zmienić nazwe katakogu z baronem, w nazwie dopisz Baron npThird_Age_3Baron i zainstaluj TATW 3.0, patch 3.1 i patch 3.2 na to czyste MOS 1.30 uruchom claner.bat jak to opisalem przy instalacji MOS i graj. Jak coś wrócisz do Barona ponownie zmieniając nazwę katalogu. MOS 1.30 jest bardzo stabilny i dopracowany. Rozszerzonej mapki do niego jednak nie polecam.
SanSanus
14-09-2012, 19:32
Dziękuję. Nie wiem czy jednak skorzystam bo chciałbym skończyć ten zapis (trudno wyrzucić ot tak sobie zapis z 200 turami, blisko punktu przełomowego). Mimo wszystko wielkie dzięki za sieć odpowiedzi ;).
Wniosek nasuwa się prosty. Najbardziej stabilne TATW. to wersja 3.2 plus 1.30 MOS. Mam, grywam, zero CTD.
Cała reszta to ryzyko.
pozdrawiam
SanSanus zainstaluj patch moze savfe zadziala tylko wtedy moze byc wiecej bugow
SanSanus
18-09-2012, 18:56
Próbowałem. Save'y nie działają. Błąd przy wczytywaniu ;/
Save z 3.1 nie zadziała na 3.2. Tak samo save z TATW 3.2 nie zadziała w MOS.
Sansanus, jak Ci już proponowałem i ja i inni, zainstaluj 3.2 a na to MOS 1.30. :mrgreen:
ale z Mos 1.25 na 1.30 dzialal wiec sprawdzic zawsze mogl ;p
Zazwyczaj jak jest nowa wersja MOS to savy z poprzedniej wersji nie działają, tu może jakimś cudem zadziałał Ci save z 1.25 na 1.30, ale mogą być bugi. Bo dużo w skryptach zmienili, wiele skryptów w 1.25 działało wadliwie, więc nawet jak Ci poszedł save z 1.25 to radzę na nim nie grać i zacząć od nowa na MOS 1.30.
Swaro1987
01-10-2012, 23:11
Witam
Od razu nadmienię że korzystam z moda do Medieval II Total War kingdoms v1.5 (oczywiście oryginał)
Third Age - Total War v3.2 + spolszczenie w tej samej wersji
Istotą problemu jest komunikat\informacja "W chwili obecnej niema Saurona. Jego tron pozostaje pusty." pamiętam jak grałem w starszą wersje 2.0 i tam od razu można praktycznie było walnąć inwazję na jakieś miasto. Teraz taki dziwny komunikat nie wiem czy to jest związane z mechaniką gry i opcja inwazji będzie aktywna po jakimś czasie, czy też opcja jest w jakiś sposób świadomie odłączona w tej wersji.
Witaj na forum
Nie wiem czy kwestia nie leży w odnalezieniu pierścienia - tzn Sauron pojawia się o ile pamiętam jak Mordor ma pierścień. Jak to u Ciebie wygląda z pierścieniem władzy?
Opcja inwazji powinna być po kilkudziesięciu turach po info o zaawansowanych koszarach koło 60 tury na oko może nieco wcześniej. W MOS submodzie do TATW inwazje są nieco po 40 turze, nie wiem czy Sauron się pojawia w czystym TATW ale jeśli tak to po odnalezieniu pierścienia raczej jak Elhior pisze. W MOS 1.30 Sauron się odradza jeśli zło zdobędzie pierscień a sam pierścień dotrze do Mordoru do Saurona, wtedy jest event odpowiedni i Sauron się materializuje na czele silnej armii. :mrgreen:
Swaro1987
02-10-2012, 15:46
A no tak pierścień jest w Minas Tirith w posiadaniu Gondoru to chyba wszystko tłumaczy. To ja wracam do gry tym razem Mordorem, może jeszcze dzisiaj potwierdzę rozwiązanie problemu.
Pozdrawiam
A no tak pierścień jest w Minas Tirith w posiadaniu Gondoru to chyba wszystko tłumaczy. To ja wracam do gry tym razem Mordorem, może jeszcze dzisiaj potwierdzę rozwiązanie problemu.
I wszystko jasne :) Daj znać jak już zajmiesz Minas Tirith i odrodzi się Sauron, bo w innym miejscu czytałem że jego wartość bojowa jest nieco przegięta i jest on prawie nie do pokonania.
Pozdrawiam również
Do Templariusza II, w MOS 1.30 Gondor Spearmen po pierszym ulepszeniu pancerza mają już zbroje płytowe. Prawdopodobnie trzeci poziom kowala czyli płatnerz jest potrzebny by im ulepszyć pancerze. Drugie ulepszenie dla nich wymaga raczej Heavy Armour, najwyższego poziomu płatnerza. W Tatw 3.2 raczej jest identycznie.
TemplariuszII
06-10-2012, 19:32
No właśnie tak nie jest, a szkoda. Do tej zbroi płytowej potrzebny jest "heavy armoured" :/ Niestety...
No to teraz zadanie, czy da się jakoś nadać im taki wygląd (tylko wygląd!) przy pierwszym poziomie kowala? Tu już prawie Mordor zdobyty, a dopiero w Minas Tirith mi się buduje ostatni poziom ulepszeń potrzebnych do tej zbroi :/
Ha, wybudowałem "heavy armoured" ale nie mają pełnej zbroi tylko naramienniki ;/ Ale już ściągam MOS'a i będzie giciorek ;)
wrzesień
06-10-2012, 20:18
czy jest może spolszczenie Third Age 3.2 jeśli takie jest to bardzo bym prosił o odpisanie bądź podanie linku a jeżli pasuje do Third Age 3.2 spolszczenie wcześniejsze to też poprosze o info z góry dzięki
Witaj. Link do spolszczenia TATW 3.2 viewtopic.php?f=366&t=11041 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=366&t=11041)
TemplariuszII
08-10-2012, 15:53
Do Templariusza II, w MOS 1.30 Gondor Spearmen po pierszym ulepszeniu pancerza mają już zbroje płytowe. Prawdopodobnie trzeci poziom kowala czyli płatnerz jest potrzebny by im ulepszyć pancerze. Drugie ulepszenie dla nich wymaga raczej Heavy Armour, najwyższego poziomu płatnerza. W Tatw 3.2 raczej jest identycznie.
Gram teraz w MOS'a i zauważyłem, że aby gondorczycy mieli pełne zbroje płytowe, potrzebny jest najwyższy poziom ulepszonego pancerza (czyli tak jak w czystym 3.2) :/ Ponawiam pytanie - czy da się zrobić tak, aby od razu mieli taki wygląd?
Witam
Jestem tutaj nowy i przepraszam jesli pisze w zlym temacie. CO musze zrobić żeby zagrać w Third Age 3.2? Jakie jeszcze "dodatki" zainstalowac zeby moc czerpac wieksza przyjemnosc z gry?
Pozdrawiam
Zajrzyj na pierwszą stronę tego tematu. Musisz zainstalować TATW 3.0 na to patch TATW 3.1 i na to patch z TATW 3.2 na pierwszej stronię sa linki i opis instalacji, w razie problemów pisz. Na razie pograj w czyste TATW, potem ew. zainstaluj sobie submoda MOS 1.30 albo innego, wybór jest duży ale ja polecam MOS.
mrjack828
01-11-2012, 13:25
Ktoś wie czy jest już ten mod "Baron Samedi's Gameplay E. Submods Compilation" pod 3.2?Prosiłbym o podanie linku jeśli jest.
Z tego co mi wiadomo Baron jest tylko pod 3.1. Pod TATW 3.2 nie ma.
mrjack828
01-11-2012, 13:54
Ok, to w takim razie żeby cofnąć z 3.2 do 3.1 trzeba jeszcze raz zainstalować moda czy wystarczy samego patcha 3.1 zainstalować?
Trzeba usunąc to co jest zainstalowac od now Tatw 3.0 i patch 3.1. Radziłbym zostac przy tym co masz i zainstalowac MOS 1.30 zawiera większość tego co było w Baronie i dużo nowych modów i skryptów. Poza tym MOS jest ciągle rozwijany a Baron niestety nie.
Link do tematu o MOS: viewtopic.php?f=366&t=10375 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=366&t=10375)
TemplariuszII
01-11-2012, 22:53
Jak zmienić miasto w zamek i na odwrót?
z tego co mi wiadomo to sie nie da jest to ustalo od gornie. logicznie podejdz do tego np. jak helmowy jar zamienic w miato ??;] musialo by byc pelno nowych tekstur
TemplariuszII
13-11-2012, 15:15
To raczej nie ma nic do rzeczy. Jedynie budynki by były takie jak w mieście, a tak to bez zmian :)
gram juz od dawna w TA i nie spotkalem sie z mozliwosca zmian na miasta. i ma to do rzeczy gdyz zawsze sie tekstura zmienia ~~
Wismerin
14-11-2012, 12:33
Jeśli grając krasnalami zająłem Fangorn mogę rekrutować Enty?
tak wlasnie nimi grajac sie o tym dowiedzialem ;p
Wielka prośba. Wrzućcie screena mapy strategicznej.
Wrzuci ktoś patch 3.2 na inny serwer? NA moddb wyskakuje miże mirroru nie ma ;f Byłbym wdzięczny ;)
Wrzuci ktoś patch 3.2 na inny serwer? NA moddb wyskakuje miże mirroru nie ma ;f Byłbym wdzięczny ;)
Proszę patch 3.2 do TATW: http://www.sendspace.pl/file/9c0ee0c534d0a57dc52334f
Lub inny link: do patcha 3.2 http://www.shacknews.com/file/31979/med ... otal-war-2 (http://www.shacknews.com/file/31979/medieval-ii-total-war-kingdoms-the-third-age-total-war-2)
Thorin Dębowa Tarcza
21-11-2012, 19:11
Cześć mam pytanie czym różni się wersja TATW 3.1 od 3.2 ? Mam w planach niedługo odpalić moda + submod dźwiękowy ,który dawał muzę z filmu + Barona . Nie wiem tylko czy te submody działają na wersji 3.2 ?
3.2 dużo bugów naprawia jakie miał 3.1. Baron działa tylko na 3.1. Na 3.2 jest MOS 1.41. w Mos muza jest lepsza niż w submodzie muzycznym.
Thorin Dębowa Tarcza
22-11-2012, 15:18
Dzięki ,mam jeszcze jedno pytanie czy instalując tego MOSa mogę wgrać spolszczenie ? Pamiętam że w jakimś temacie było poruszane to że spolszczenie działa tylko na czystym TATW 3.2 , czy tak jest nadal ?
Spolszczenie jest pod czyste TATW 3.2 pod żadnego submoda nie zadziała. Submody sie instaluje na czyste angielskie TATW i są po angielsku. Na razie Nikt spolszczenia nie zrobił.
Thorin Dębowa Tarcza
22-11-2012, 16:51
Jeszcze jedno pytane :D Jak pozbyć się pojawiających się darmowych armii kompa ? Pamiętam że kiedyś była taka możliwość
Witam widzę ze piszecie o jakimś spolszczeniu do TATW_3.2 czy mógłby mi ktoś podać link z góry dziękuje :)
viewtopic.php?f=366&t=11041 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=366&t=11041) proszę link do tematu o spolszczeniu jakie zrobił Parthar1989. Najnowsze spolszczenie jest na stronie nr 3.
Witam
Zacząłem grać niedawno w Third Age 3.2. Ale zawsze mam ten problem, że brakuje kasy. Czy jest jakis dodatek ktory ulatwia zdobycie funduszy?
Nekroskop
12-12-2012, 00:35
Może mi ktoś napisać co daje wybudowanie u Leśnych Elfów uczelni Gwaith-i-Erynthin?
Nekroskop o ile to Leśna Gildia forest guild w czystym TATW 3.2 to daje przyrost ludności, bonus do niego. Jest druga zwiazana z naturą, tamta daje bonus do populacji ale tylko dla ai.
Gasher - można to łatwo zrobić poprawiając bonusy z handlu, kopalń i wzrost ludności w export descr_buildings to kilka minut roboty. Potrafisz to zrobic sam?
witam mam problem z uruchomieniem gry pobieram Tatw 3.0 part 1 part2 z 1 strony tego tematu instaluje tak D\Gry\Medieval II\Tatw3.0 tu idzie part 1 a part 2 też do folderu medievala ale folder założyłem T. Bo jakbym próbował part 2 zgrac do folderu D\Gry\Medieval II\Tatw3.0 tam gdzie zainstalowałem part 1 to podczas instalacji pytało czy nadpisać. Po wykonanej instalacji i próbie odpalenia gry pokazuje komunikat "System windows nie moze odnalezc pliku kingdoms.exe.Upewnij sie ze wpisana nazwa jest poprawna i sprobuj ponownie". Co zostało źle zrobione lub jak zrobić żeby zaczeło to dzialac ten sam bład wyskakiwał jak próbowalem zainstalować w wersje TATW 2.0
Oczywiście,że oba party instalujesz do katalogu Medka, najpierw jeden potem drugi i nadpisujesz wszystko, masz połowę moda i chcesz by Ci działał? :shock:
Tylko przy takiej samej probie nadpisania na wersji TATW 2.0 ten sam błąd wyskoczył no ale ok spróbuję na 3.0 to zrobić. A czy ewentualnie to może oznaczać , że mam inna wersję kingdoms niż 1.5 bo nie wiem dokładnie jaką zainstalowaną mam
Uruchom np. kampanię brytyjską wejdź w Opcje w prawym górnym rogu pisze wersja Kingdoms powinna być 1.5.
Do Tatw 3.0 należy po instalacji part 1 i part 2 zainstalować patch 3.1 i patch 3.2 poprawiają wiele błędów jakie są w TATW. Pozdrawiam.
Wersja 1.05 czyli chyba właśnie 1.5 zainstalowane 3.0 part 1 , 2 patch 3.1 patch 3.2 wszystko w jednym miejscu i wciąż ten sam błąd czyli chyba mogę sobie dac spokój bo nie działa.
Konkrety co nie dziala, jaki masz Windows?. Ile ma katalog TATW u Ciebie po instalacji ma mieć około 6,84 gb z oboma patchami.
Wejdź do mods sprawdź ile gb ma katalog Third_Age_3 i podaj mi.
EdiT: Obstawiam, że albo źle zainstalowałeś, nieprawidłowa lokalizacja, albo nie wszystko, albo masz Win7 i instalujesz na partycji na jakiej masz system i masz włączony UAC w Win7. Albo kilka powyższych Ciebie dotyczy.
Araven:
Mógłbyś napisać jak się poprawia te statystyki. Byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam
Opisanie tego to ciężka sprawa. Napisz do mnie na PW by się przypomnieć i podaj mi maila swego na PW, to zrobię Ci zmiany w pliku export_descr buildings, może jutro coś podziałam. Albo może go wstawię tu na Forum. Pozdrawiam.
Windows 7, tatw 6.84 gb zajmuje. Zainstalowane na D:\Gry\Medieval II\TATW 3.0\
D:\Gry\SEGA\Medieval II Total War\mods\Third_Age_3 to masz źle zainstalowane, ma być jak część pogrubiona u mnie (U Ciebie będzie Twoja ścieżka Medka/mods/Third_Age_3 po prawidłowej instalacji). Nadal nie odpowiedziałeś czy gra na dysku z systemem, na tej samej partycji. To Ty masz problem, więc odpowiadaj precyzyjnie na zadawne pytania kogoś kto próbuje Ci pomóc ok?
Jeśli TATW 2.0 zainstalowałeś, tak jak 3.0 to nie miało prawa działać. ;)
W tym temacie (Link: viewtopic.php?f=366&t=11778 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=366&t=11778) ) w moim poście na stronie pierwszej, jest plik poprawiający dochody w TATW 3.2 oraz zwiększający przyrost ludności.
Zainstalowałem wszystkie pacze i party tak jak dokładnie napisałeś mi powyżej. Dysk D u mnie jest oddzielnym od Windowsa , a więc gra jest na innej partycji niż Windows 7. Pomimo tego wciąż wyskakiwał ten sam błąd pomijając kwestje , że te instalki starszny bałagan mi z lapkiem zrobiły dlatego też usuwam wszystkie. Dzięki mimo to za pomoc
Na obcokrajowym forum znalazłem rozwiązanie. W opcjach daty i czasu musisz odznaczyć "Automatycznie dostosuj zegar do zmiany czasu" (Data i godzina > zmień datę i godzinę)
Mnie pomogło. Spróbuj tego to rada użytkownika Kubi. Niektórym podobno pomaga z tą zmianą czasu.
Lopez7 podejrzewam, iż Ty podajesz niewłaściwą ścieżkę podczas instalacji TATW 3.0. Powinieneś podać sam katalog z Medkiem i nic ponadto, ja np. podawałem: D:\Gry\SEGA\Medieval II Total War po zainstalowaniu TATW znajdzie sie w katalogu mods. Ale przy instalacji podajesz tylko adres Medka II, instalator TATW zainstaluje jak należy.
Gram teraz wysokimi elfami, mam z 20 prowincji i mam straszne kłopoty finansowe. Mam armie stworzoną z generałów. Czy to może być przyczyną małych dochodów?
viewforum.php?f=366 (http://forum.totalwar.org.pl/viewforum.php?f=366) tak kosztują tu masz temat od TATW 3.2 i tam pytaj.
Ja mam pytanie.
W prawym górnym rogu jest prowincja (wielka) . Jak można zająść tą prowincję ? Bo wszędzie są góry i nie mogę dojść.
to jest tak specjalnie zrobione, tego sie nie zajmuje . wpisz sobie w konsole ( ~ ) toggle_fow i odkryje ci mape saurona jeszcze ujzysz ;p
Hihi widziałem ;p Biskup Sauron ;d Właśnie tak chciałem go odwiedzić nawet 2 ekspedycje wysłałem ale żadna nie doszła to tego miasta koło państwa saurona.
z tego co mi sie kojazy to jest mozliwosc stworzenia postaci w danym punkcie wiec stworz sobie tak by miala dostep i zajmi ;p wlasnie na to wpadlem siwed sam moze tez ogarne ;p
Anginsan
28-12-2012, 12:39
posiada ktoś linki do TATW 3.0 bo moddb padło a torrent ledwo zipie :(
Torrent mi ściąga z prawie najwyższą prędkością, więc nie wiem w czym problem
O ile torrentem można pobrac wersje moda TATW 3.0 oraz patch 3.2 tyle patch 3.1 linki wygasły i nie można pobrać. Dlatego prosiłbym o linki do patch 3.1 dzięki.
Anginsan
28-12-2012, 15:13
Łapcie linki do podstawki 3.0 leci full łączem
http://www.fileplanet.com/110651/0/0/0/1/section/Mod_Files
Patch 3.1
http://megagames.com/download/283528/0
Patch 3.2
http://www.sendspace.pl/file/9c0ee0c534d0a57dc52334f/tatw-3-2-patch
http://megagames.com/download/309183/0
Witam, mam zainstalowany mod i s'patch'owany do wersji 3.2, czy jednostki typu Uruk Halberds powinne wyglądać tak czy
czy coś u mnie po prostu jest nie tak? Jak widać jednostka ta nie wiele ma wspólnego Uruk-iem:
http://iv.pl/images/48081253207819316353_thumb.jpg (http://iv.pl/viewer.php?file=48081253207819316353.jpg)
Dzięki z góry za informację.
DonKamillo
28-12-2012, 18:16
Po zobaczeniu Hobbita naszła mnie ochota aby pograć w nową wersje ;)
Ktoś mógłby napisać ile ona zajmuje miejsca na dysku?
Anginsan
28-12-2012, 18:23
Z Mos 1.41
20,7 GB
DonKamillo
28-12-2012, 18:36
Bo tylko 1 malym dyskiem teraz dysponuje ;p
I pytanko czemu w zwyklych bitwach nie wczytuja mi sie zamki typu Helmowy Jar, Erebor itp?
Dopiero dziś zaczynam przygode z Third Age, czy ten mod po wgraniu patchy 3.1 i 3.2 jest w pełni grywalny czy wymaga dogrywania jakiś submodów. Nie chce za bardzo na początku wydziwiać z rozgrywką i instalować sudmodów gdyż klimat tego moda to dla mnie zupełna nowość, nawet bym rzekł nie moja bajka:-) ale zainteresowanie tym modem na forum i pozytywne opinie wzbudziły u mnie nutę fascynacji i chęci poznania go. Dodatkowo wiem ze sam mod bez wgrywania submodów posiada spolszczenie co jak dla gracza który klimat: elfów, krasnali i innych stworów dopiero poznaje jest niebywale pomocne. Dlatego też moje pytanie czy "czyste"TATW w wersji spatchowanej do 3.2 wraz z spolszczeniem jest kompletne i oddaje urok z gry.
Ps. dzięki dla kolegi Anginsan za wrzucenie nowych linków i dla pathar1989 za spolszczenie.
Anginsan
28-12-2012, 19:38
Spolszczenie jest niepłene i dość amatorskie więc nie polecam.
A czysta wersja TATW 3.2 to kara przez mękę nie gra więc też nie polecam.
Dograj Sobie MOS 1.41 i poczujesz, że grasz w obecnie najlepszą grę osadzoną w śródziemiu
Anginsan
28-12-2012, 19:39
Bo tylko 1 malym dyskiem teraz dysponuje ;p
I pytanko czemu w zwyklych bitwach nie wczytuja mi sie zamki typu Helmowy Jar, Erebor itp?
Przeinstaluj moda coś źle poszło
Spolszczenie jest niepłene i dość amatorskie więc nie polecam.
A czysta wersja TATW 3.2 to kara przez mękę nie gra więc też nie polecam.
Dograj Sobie MOS 1.41 i poczujesz, że grasz w obecnie najlepszą grę osadzoną w śródziemiu
Móglbyś bardziej rozwinąć czemu czyste TATW 3.2 to kara przez mękę :-) (niestabilne, głupie AI czy inne ???) Dla mnie ten mod tak jak i klimat w jakim został osadzony to nowość, obawiam się że moge za bardzo pogubić się grając bez spolszczenia i na MOS 1.41 (wogole co zmienia w rozgrywce ten submod najistotniejszego wzgledem czystego TATW 3.2, co takiego dodaje ze tak mocno go komplementujesz)
Myśle, że wyjaśnienia Twoje pomogą nie tylko mnie ale innym graczom zaczynającym przygode z ta modyfikacją. Dzięki.
Anginsan
28-12-2012, 20:16
Podstawka to bezmyślne AI
Gra bardzo ograniczona brak wielu skryptów
Idiotyczna Dyplomacja
Brak balansu
Czasem brak klimatu (muzyka, load screen itd)
MOS 1.41
To wiele bardzo atrakcyjnych skryptów urozmaicających grę.
Poprawione AI (obecnie podbno najlepsze)
Poprawiona Dyplomacja
Lepszy Balans
Więcej jednostek
Większy klimat muzyka itd.
Powiem ci tak podstawka TATW to Gothic 3 a MOS 1.41 to jak patch (od społeczności naprawiający Gothica 3)
A jak dobrze wiemy czysty Gothic 3 jest praktycznie niegrywalny
A co do klimatu to MOS 1.41 dopiero nadaje tej grzę tolkienowskie Klimatu
Ach ten dreszczyk emocji jak w słuchawkach leci muzyka The Ride of the Rohirrim a twoja kawaleria Rohanu miażdży przeciwnika szarżą
Krzych TATW 3.2 to pełna wersja, nie trzeba submodów. Pograj nieco w nią a potem, też polecam MOS 1.41 + rozszerzona mapka + nowe anicillaries i czad, jest.
Shay Ruan
28-12-2012, 20:57
Krzychu możesz śmiało brać sie za czyste Third Age 3.2. Jak dla mnie jest bardziej klimatyczne niż Mos a większość minusów, które podał Anginsan niekoniecznie można do nich zaliczyć. Co to balansu to przypuszczam, że chodziło o niezrównoważenie frakcji. Ale czy frakcje w świecie Tolkiena są zrównoważone? :D Większość skryptów z MOSa uważam za niepotrzebne i strasznie zamulające szybkość tur(przynajmniej u mnie). Klimat jak dla mnie jest świetny a do dyplomacji nic nie mam. A jeśli chodzi o spolszczenie to już zupełnie nie zgodzę się z Anginsan. Według mnie jest świetne i dziękuje autorowi, który poświęcił swój czas aby nam sie grało przyjemniej. Już samo to że opisy jednostek są przetłumaczone i można wczuć sie w ten klimat powala mnie epickością moda:P
EDIT: Niegrywalność Gothica 3 jest kwestią gustu. Mi się bardzo przyjemnie grało Bezim.
Anginsan
28-12-2012, 21:39
na czystej wersji 1.00 grało ci się przyjemnie :)
No cóż są różne rodzaje masochizmu :)
A co minusów każdy widzi to inaczej i każdy ma po części rację
Dzieki wszystkim za wyrażenie swojej opini, ze wzgledu iż dopiero rozpoczynam swoja przygode z TATW to pozostane narazie przy czystym, by oswoić się z nim. Zgadzam się z Shay Ruan, że spolszczenie jest ok i jeszcze raz wielkie dzięki dla takich zapalenców, którzy swój prywatny czas poświęcają by w ojczystym języku oddac to co modyfikacja oferuje. Co do zachęty Anginsan w sprawie submoda MOS to zapewne kiedyś go wypróbuje i sam przekonam się czy było warto, jednak by mieć porównanie to zostane narazie przy czystym TATW.
Dzięki za dysputę : Anginsan, Shay Raun i oczywiście Araven :-)
Shay Ruan
28-12-2012, 22:40
Nie ma sprawy Krzychu :D Anginsan, myślałem że chodzi Ci o mody do gothica 3 gdy mówiłeś, że czysta gra jest niegrywalna. Tu sie zgadzam, dopiero po patchach gra była dla mnie miodna bo wersja 1.0 zawierała multum bugów. :P
DonKamillo
28-12-2012, 22:46
Anginsan rozumiem, że to konieczność? Ogolnie to z tego co pamietam w poprzednich wersjach w ogole tego nie bylo. Na mapie kampanii Minas sie ladnie zaladowalo jednak gdy chce zagrac zwykla bitwe i daje np Edoras to wczytuje mi sie normalna mapka ale bez miasta czy czegokolwiek. Rozumiem ze reinstal? Kurde a wywalilem pliki instalacyjne... :roll:
I jeszcze jedno czy save bedzie dzialal na przeinstalowana gre? Na chlopski rozum tak tylko czy jesli faktycznie cos sie nie dogralo z bitwami nie bedzie z tym problemu?
Anginsan
28-12-2012, 22:55
z savemi nie wiem ale na 99% powinny działać.
Mod jest bardzo kapryśny wystarczy jeden pliczek uszkodzony by całość już nie działała.
Jeśli grasz na samej podstawce to ponowna instalacja po uprzednim usunięciu folderu z modem.
Jeśli podstawka + Mos to tak samo usunięcie folderu moda i reinstalacja po kolei
krzych ale gdyby jednak AI cię denerwowało to można je oddzielnie dograć bez instalowania Mosa
Kiedyś AI było pietą Achillesową tego moda może teraz coś poprawili.
Shay Ruan spoko nie dogadaliśmy się moja kopia Gothica czeka na lepsze czasy kiedy to nadejdzie jej chwila :)
Witam, mam zainstalowany mod i s'patch'owany do wersji 3.2, czy jednostki typu Uruk Halberds powinne wyglądać tak czy
czy coś u mnie po prostu jest nie tak? Jak widać jednostka ta nie wiele ma wspólnego Uruk-iem:
http://iv.pl/images/48081253207819316353_thumb.jpg (http://iv.pl/viewer.php?file=48081253207819316353.jpg)
Dzięki z góry za informację.
Powinna mieć właściwy wygląd, jak mod startuje pisze, że to 3.2? Instalowałeś TATW 3.0 oba party, potem patch 3.1 i patch 3.2 ? Coś Ci sie nie zainstalowało chyba wszystko. Ile ma katalogo Third_Age_3 u Ciebie w mods? Podaj rozmiar.
Shay Ruan
28-12-2012, 23:58
A tak w ogóle to skąd Urukowie w armii Gondoru? Edytowałeś coś na własną ręke?
To nic zerknijcie ile ma kasy i która jest runda ;) Moje ukochane Uruki w Gondorze, to profanacja dla tego mężnego gatunku :D
Moja rada wywal to co zainstalowałeś, z innego źródła ściągnij pliki instalacyjne, wcześniej jak masz jakiegoś antywira to go wyłącz, zainstaluj i powiedz jak ci poszło ;)
Urków dodałem przez "create_unit" ale to chyba nie ma znaczenia, jak tworzę przykładowo "Elves Ballista" to tez pojawiają się zwykłe jednostki nie mające nic wspólnego z balistą. Folder według Total Commandera ma 7 348 594 305, według Win 7 6,84 GB, zatem chyba wszystko zainstalowane, może po prostu przez tworzenie jednostek tak to wygląda, jednak nie powinno to mieć nic z tym wspólnego.
DonKamillo
29-12-2012, 00:41
Dodam jeszcze, że nie mam Saurona jako tam Papieża :shock:
Gra na dysku waży 6,87 (czysty jedynie spolszczenie)
Jutro zrobie reinstal i sie zobaczy
Shay Ruan
29-12-2012, 00:50
Papież Sauron jest nieobecny a jego tron pusty na początku gry :D . Wydaje mi się, że po prostu źle dodajesz jednostki ale w tym temacie nie jestem specjalistą.
przemo-dodo
29-12-2012, 19:57
Myślicie że będzie jakiś nowy upadte? Może dodadzą jakieś nowe budynki np. Barad Dur, Amon Sul albo Carn Dum? Albo update z uwagi na Hobbita i nowe zaprezentowane w nim jednostki no i oczywiście bohaterów?
Czy ten mod tak ma, że wytworzenie jednostek tak długo trwa, tzn gram elfami i wytworzenie kolejnego oddziału konnych strzelców to 17 tur, do tego w niektórych zdobytych osadach posiadających np. status gród nie moge zbudować żadnego budynku brak dostepnych mimo posiadanych funduszy czy chodzi w tym przypadku o niską populację np 200 osób, czy co innego jest przyczyną. Pomijam już fakt, że w statystykach to zajmuje przed ostatnie miejsce, a moje działania wojenne narazie z przyczyn liczebności armii skupiają się na podbojach terenów bandytów lub odpieram ataki Ork. Wogóle jest możliwość uzbierania pełnej flagi oddziału bo zaczynam mieć wątpliwości :-) Aha i jeszcze jedno mi się nasuneło w Górach gdzie siedzą orki jest Mori wogóle to można zdobyć bo nie moge tam się dostać.
Shay Ruan
30-12-2012, 16:46
Tak ten mod tak ma, aby przyśpieszyć tworzenie jednostek rozbuduj budynki typu garnizon na wyższe poziomy. Skróci to czas rekrutacji o jakieś 2 tury(zależy jaka jednostka). Co do budynków, to musisz poczekać aż populacja w mieście, grodzie urośnie do wymaganej liczby. Nakieruj kursorem na populacje i pokaże Ci się ile jeszcze potrzeba ludków. Da się uzbierać pełną flagę, tylko że to troszke trwa i trzeba mieć silną gospodarkę. Do Morii da się spokojnie dostać. Są bodaj 3 drogi prowadzące do niej. Jedno od strony górskiego fortu czy jak to się nazywa, kolejne od strony leśnych elfów, i ostatnie tuż obok północnego i południowego Thorbadu(czy jakoś tak)
EDIT: W miastach możesz budować budynki, które zwiększają przyrost naturalny( nie pamiętam jak jest w grodach). Możesz także zmniejszyć podatki. Mniej kasy ale szybciej sie ludki rozmnażają.
mustafaga
31-12-2012, 16:52
@krzych
Elfy są potężne jeżeli nie najpotężniejsze. Więc ich rekrutacja jest długa, droga w werbunku i utrzymaniu, a na dodatek mało można ich rekrutować.
Dragon123
01-01-2013, 11:41
Mam takie małe pytanie , jak zostać Eriadorem królestwem Arnoru ??
Należy posiadać: poniższe osady:
Shire = turks
Bywater = turks
Southfarthing = turks
Bree = turks
Staddle = turks
Cardolan = turks
Weather-Hills = turks
Lake_Evendim = turks
Arthedain = turks
Athilin = turks
Mitheithel = turks
Lone-lands = turks ;Tharbad
Ettenmoors = turks
oraz mieć sojusz z Gondorem i zbudować house_of_kings w Annuminas i Aragorn musi żyć.
Prościej pisząc:
Dokładnie co trzeba zrobić:
-Aragorn musi żyć
-Sojusz z Gondorem
-posiadanie prowincji: Tarbadt , Hoarwell , Coldfelds i prowincji startowych
-w mieście Annúminas trzeba wybudować House of Kings ( Dom Królów) dostępne dopiero przy dużym mieście (large city).
tomciopogromcio
02-01-2013, 18:38
Wersja 3.2 jest stabilniejsza już od 2.1? I bez żadnych bugów? bo podobno atakując Cair Andros Mordorem wywala grę, czy jak widziałem na youtube jak gość gra Gondorem i broni Ossgiliath przed Mordorem, to oddziały Mordoru strasznie się blokują i gubią na tej "innej" mapie Ossgiliath :/. Po Hobbicie znów mnie naszła ochota zagrać chyba Orkami z Gundabandu :). Ale nie wiem czy 2.1 czy 3.2.
Zdecydowanie 3.2, ma dużo świetnych submodów oraz dobre spolszczenie.
tomciopogromcio
02-01-2013, 19:21
Na submodzie na pewno nie będę grał. Bo konieczne mi jest właśnie spolszczenie, a 2.1 też miało dobre xD.
Shay Ruan
02-01-2013, 21:03
Jak dla mnie wersja 3.2 jest bardzo stabilna. Gram już trochę czasu i ani razu mnie nie wywaliło z gry. Co prawda czasem mnie wywali gdy jestem w menu i sobie czytam opisy frakcji ale jak już mówiłem nigdy mi sie to nie zdarzyło w kampanii czy własnej bitwie :P . Bugów też nie widziałem. Gram oczywiście na spolszczeniu :D
Edit: Co do Cair Andros, to atakowałem je dziesiątki razy różnymi frakcjami i nigdy nie miałem problemu.
tomciopogromcio
03-01-2013, 21:36
Po zainstalowaniu part 1 mogę go usunąć? Nie będzie potrzebny po instalacji part 2 już do niczego? Jak czasami z pierwszymi płytami w starszych grach xD. Bo mam problem z miejscem na dysku :/.
tomciopogromcio - pewnie, że mozesz odinstalować ale raczej na 100 % sobie nie pograsz. Więc wybór należy do Ciebie.
Edytowano: jeżeli chodziło ci o kopie pliku patch instalacyjny, to tak możesz usunąć jeżeli nie masz miejsca by kopie trzymać, źle Cie zrozumiałem i myslałem ze chcesz odinstalować patch :-) tylko w razie awarii lub błednego zainstalowania czeka Cie znów pobieranie patcha.
tomciopogromcio
03-01-2013, 22:04
Nie odinstalować tylko usunąć exe.
Shay Ruan
03-01-2013, 22:07
Możesz usunąć. Ja zawsze sobie zostawiam na wszelki wypadek :D
tomciopogromcio
04-01-2013, 00:02
Usunąłem i jeszcze nie miałem miejsca na instalację partu 2 xD. Jeszcze usunąłem 3 foldery z folderu mods czyli 3 kampanie z Kingdoms (nigdzie nie widziałem unnistalek), mam nadzieję, że i to można było zrobić (jedną kampanię Crusaders zostawiłem, żeby nie myślał, że nie mam dodatku Kingdoms xD).
Shay Ruan
04-01-2013, 01:30
Wydaje mi się, że nie można usuwać tych kampanii z kingdoms ale pewności nie mam . Są na tym forum ludzie mający większą wiedzę ode mnie w tych sprawach :D
tomciopogromcio
04-01-2013, 02:04
Na razie mod działa dobrze :).
Jaffarello
04-01-2013, 04:15
Świetny mod! Gdy odpaliłem kampanię, zaliczyłem natychmiastowy opad szczęki! Zarówno mapa Śródziemia, jak i możliwość dowodzenia bohaterami kanonicznymi, jednostkami znanymi z literatury tolkienowskiej oraz szeroki wybór frakcji wywarły na mnie naprawdę ogromne wrażenie. Kiedy bliżej zapoznałem się z TATW, cisnąłem w kąt LOTR 2: Bitwa o Śródziemie, po czym urządziłem sobie mały maraton :geek:
Jak pograsz nieco w podstawkę tego moda, polecam submody, znacznie wzbogacające grę, także o dodatkowe jednostki i inne takie. Pozdrawiam.
tomciopogromcio
04-01-2013, 11:02
Gdzie w czystym 3.2 jest na starcie Jedyny Pierścień? Mumakile strasznie przekozaczeni, dużo lepsi jak Sauron robiąc swoją bitwę, dałem wrogą pełną armię eldarskich łuczników, a sobie 1 jednostkę mumakili na średnim poziomie trudności bitwy, rozwaliłem 1150 eldarskich łuczników!!!! Czyli ponad połowę, oni w tym czasie zabili 3 mumakile po czym 2 oszalały (atakują wszystkich, więc mając inne jednostki w armii, bym nie przegrał, tylko nadal by miażdżyli wroga xD). I jeszcze jedno pytanie, ktoś jest takim fanem, że zna przywódców Orków z Gór Mglistych i z Gundabandu, czy ich nie ma w książce i twórcy moda ich wymyślili?
Shay Ruan
04-01-2013, 13:38
Co do pierścienia, to on chyba pojawia się w losowych miastach ale głowy nie daje. Sauron znacznie silniejszy jest w kampanii, do mumakili też nie dojdziesz zbyt szybko i nie spotkałem się z tym, że komputer w mojej kampanii jakiegoś zwerbował.
tomciopogromcio
04-01-2013, 18:53
Jakby był znacznie silniejszy w kampanii, to też bardzo nieładnie. W swojej bitwie dając sobie Saurona i wrogowi całą armię Eldarskich Włóczników, zanim zginął zabił ich koło 1050 (czyli nieco gorzej o mumakili wypadł, ale i tak taki wystarczy na kampanię sam, bo jak nie zginie w bitwie, w następnej jest w pełni sił!!).
Dlatego między innymi ja gram na submodach. :mrgreen:
tomciopogromcio
04-01-2013, 23:39
Jest jakiś niewielki submod nieznacznie polepszający dochody wszystkich frakcji? (chyba są mniejsze jak w 2.1) Tak 1,2-1,5 raza jak dla byłoby idealnie./// Już znalazłem xD.
Jaffarello
05-01-2013, 07:23
Niedawno zaobserwowałem u siebie dość zabawnego buga, mianowicie gdy szturmowałem rynek Foldburga oddziałem berserkerów, część przeciwników po oberwaniu wielkim, dwuręcznym mieczem zaczęła... No właśnie, nie wiem, jak to opisać. Może pasowałoby tu słowo "breakować"? Kręcili się w miejscu z ogromną prędkością, groteskowo wymachując kończynami, a po chwili ginęli, przy okazji zapadając się w ziemię po pas. Ot, taniec wojenny Rohirrimów :shock:
Też tak mieliście, grając w podstawkę?
Lwie Serce
05-01-2013, 11:41
Pobrałem wczoraj TA (wreszcie) i muszę przyznać, jestem pod wrażeniem, rozegrałem kilka bitew pojedyńczych i rozpocząłem kampanię Rohanem, gra się bardzo miło, fajnie ci Eorlingowie są zrobieni, podobają mi się też Moria, i Minas Tirith, świetnie zrobione, muzyka to myślę że bardzo dobra, tylko niepotrzebnie czasem są utwory z podstawki, nie pasują do klimatu Śródziemia. Ogółem mówiąc świetny mod, teraz już wiem dlaczego tak wychwalany :D
Zagraj na proponowanym przeze mnie submodzie, czyli MOS v.1.41 + Epic Campain, to jako fan Tolkiena możesz się zdziwić :D
Ale masz słabego kompa z tego co sam pisałeś to spróbuj w viewtopic.php?f=366&t=11936 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=366&t=11936)
Podstawka jest przy tych dodatkach, przeciętna ;)
ArsMoriendi
05-01-2013, 11:54
Gdzie mogę znaleźć najbardziej aktualną wersję spolszczenia moda? Aha i czy istnieje jakiś submod do wersji 3.2, który będzie kompatybilny ze spolszczeniem ?
Gdzie mogę znaleźć najbardziej aktualną wersję spolszczenia moda?
?
To co jest, to jest ;)
Aha i czy istnieje jakiś submod do wersji 3.2, który będzie kompatybilny ze spolszczeniem
viewtopic.php?p=263549#p263549 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?p=263549#p263549)
Lwie Serce
05-01-2013, 12:50
Zagraj na proponowanym przeze mnie submodzie, czyli MOS v.1.41 + Epic Campain, to jako fan Tolkiena możesz się zdziwić :D
Ale masz słabego kompa z tego co sam pisałeś to spróbuj w viewtopic.php?f=366&t=11936 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=366&t=11936)
Podstawka jest przy tych dodatkach, przeciętna ;)
Dzięki, interesujące, a co do kompa to gra mi się przycina przy około 3500 wojownikach na polu walki, więc jeszcze tragedii nie ma, ale lepiej rzeczywiście z grafą nie przesadzać ;)
Teraz planuję pobrać Kaizer LOTR music, nie mogę się doczekać muzyki z filmu :)
tomciopogromcio
05-01-2013, 14:21
Mi jak na razie średnio się podoba Kaiser Music. Bo nie rozegrałem jeszcze bitew, a na mapie kampanii też była muzyka z lotra, a ta z kaiser jakoś ma dłuższe przerwy więcy melodiami, dłużej myśli nad włączeniem kolejnej, ma ich więcej, ale chyba nieco gorszej jakości. Ale jak w bitwach będzie dobra muza to będzie dobrze ;],
Edit. 1. Zaczynam kampanię, ale widziałem na youtube gościa który mając 2500 orków przegrał z armią 600 elfów wysokich, zabijając nie całą połowę elfów. Po czym dał automatyczną bitwę (wczytał) i wygrał tracąc 600 orków i zabijając prawie wszystkich 600 elfów. Strasznie przesadzone są te bitwy automatyczne tutaj, w podstawce tak nie było, bo wiem, że tylko jak oblegałem komp nieco lepiej rozgrywał jak ja bitwy, a w polu i obronie zamku zawsze ja znacznie lepiej. Tutaj nie wiem jak to możliwe zabić 600 elfów tracąc 500 orków, nie mając wargów i trolli, tylko najsłabsze oddziały orków z gundabadu. To jest chyba grając samemu bitwę totalnie nie możliwe :/. Trzeba robić przynajmniej wargów do wjeżdżania od tyłu (ja tak robie, a wiem, że nie jestem jeszcze mistrzem). Będzie kusić rozgrywać bitwy automatycznie :/.
2. Jak myślicie będzie podobny mod pod ROME II? xD
Jaffarello
05-01-2013, 23:46
Nie jestem pewien, czy wybrałem dobry temat, ale przejrzałem parę stron tego subforum i nie znalazłem rozsądniejszego miejsca.
Otóż frakcja Isengardu najbardziej przypadła mi do gustu, ale dowodzenie pomiotami Sarumana zawsze kończy się w ten sam sposób:
pomimo ścierania kolejnych rohańskich armii z powierzchni ziemi i utrzymywania frontu w korzystnych miejscach (mosty), po parudziesięciu
turach Rohirrimowie miażdżą mnie samą przewagą liczebną. Nie mogę oblegać ich miast, bo nie mam ani chwili wytchnienia przez ich ciągłe ataki.
Macie jakiś sposób na grę Isengardem? :roll:
tomciopogromcio
06-01-2013, 01:41
OK, cofam punkt pierwszy, właśnie w oblężeniu (mój najsłabszy punkt, tyle, że tutaj "wyszli" do mnie), zabiłem 1700 krasnoludów (armia ze skryptu garnizon), tracąc 1600 orków (sami snaga myśliwi). Jednak i tak przydałoby się, aby leniwi tracili nieco więcej xD.
HellMaster
06-01-2013, 15:30
Witam :)
Ma ktoś link do pobrania MOS 1.41
Z góry dziękuję :)
mustafaga
06-01-2013, 15:43
Witam :)
Ma ktoś link do pobrania MOS 1.41
Z góry dziękuję :)
http://neuron.tuke.sk:8081/
HellMaster
07-01-2013, 16:02
*Dziękuje za powyższy link :)
W końcu znalazłem czas na to by odpalić TA, pościągałem wszystko co jest potrzebne i już na starcie pojawił się problem.
Pierwszy plik (Part 1) nie działa, pojawia się taki o to komunikat http://scr.hu/6ru/zk5xb
Natomiast drugi działa normalnie. Oba pliki pobrałem z pierwszej strony a Part 1 również z innego źródła z tego tematu i efekt ten sam.
Wydaje mi się że plik jest uszkodzony skoro Part 2 działa normalnie.
Jak to rozwiązać? W czym może być problem? Czy ma ktoś inne linki do Part 1?
To ściągnij wersję zawartą w jeden plik instalacyjny exe, ja tak zrobiłem i bezproblemowo zainstaluje się ;)
http://neuron.tuke.sk:8081/TATW_3.2/MOS ... nstall.exe (http://neuron.tuke.sk:8081/TATW_3.2/MOS_1.41/MOS_v1.41_Full_Install.exe)
Lwie Serce
07-01-2013, 17:30
Pobrałem Kaizer LOTR music, i teraz gra się dużo przyjemniej, bardziej czuć to Śródziemie i nie wtrąca się ta muzyka z podstawki :lol: Im więcej gram w TA tym bardziej cenię tego moda, zadziwiają mnie mumakile, w Fourth Age pod Rome można było ładnie zaatakować kawalerią, i obrywały, a tu jak zaczęły szaleć po moich jeźdźcach to wszystkich wycofałem :lol: Fajnie się gra bardzo, myślę że w weekendy zaliczę parę nieprzespanych nocy, bo strasznie wciągające to jest, chce się powalczyć wszystkimi, każda frakcja ma swój niepowtarzalny urok, oczywiście najlepiej mi się gra synami Eorla (może dlatego że z całej trylogii ich najbardziej lubię).
tomciopogromcio
07-01-2013, 17:32
Za każdym razem w kampanii drużyny pierścienia. Jak atakuję Faramirem, Harad w Ithilien, to po paru minutach bitwy wyskakuje błąd napotka. Identycznie było w Third Age 2.1 :/. Co gorsza jak ominąłem tą bitwę to później to samo było chyba pod czarną bramą (teraz nie chce mi się już tego sprawdzać).
HellMaster
07-01-2013, 18:54
To ściągnij wersję zawartą w jeden plik instalacyjny exe, ja tak zrobiłem i bezproblemowo zainstaluje się ;)
http://neuron.tuke.sk:8081/TATW_3.2/MOS ... nstall.exe (http://neuron.tuke.sk:8081/TATW_3.2/MOS_1.41/MOS_v1.41_Full_Install.exe)
Dziękuję ale problem mam z pierwszym Partem TATW a nie MOS ;)
Jeżeli masz link do Third Age to poproszę :)
Ja ściągałem jakiś tydzień temu z moddb oba party i na 100% działają, próbuj do oporu. ;)
Wcześniej pisałeś o MOSie, stąd tym się zasugerowałem ;) Jak mam chwilę to w niego pogrywam, a co do wersji podstawowej, nic nowego ci nie podpowiem, bo ściągałem stamtąd, jak czcigodny Grogmir :D zauważył, ale tutaj masz insze linki:
http://www.shacknews.com/game/medieval- ... doms/files (http://www.shacknews.com/game/medieval-ii-total-war-kingdoms/files)
tomciopogromcio
07-01-2013, 19:10
Ja ściągałem z moddb przedwczoraj, czy 3 dni temu i na bank działają też :).
Lwie Serce
07-01-2013, 21:41
Tak z ciekawości zapytam, macie jakieś sposoby na Nazgule? Pograłem chwilę w kampanię drużyny i ciężko było, najgorsze że do pulpitu mnie gra wywaliła w trakcie walki hehe ale zrobiłem 2 screeny, ciekawie jest, próbowałem ich okrążyć, strzelanie wiele nie dało, bo te wredne coś ma 8 punktów życia i resztę parametrów na ogromnym poziomie :)
[spoiler:w912tcdo]http://img812.imageshack.us/img812/3325/0097ho.jpg
http://img99.imageshack.us/img99/5584/0096mj.jpg[/spoiler:w912tcdo]
K A M 2150
07-01-2013, 21:54
A jaki masz poziom trudności bitew? Bo chyba w kampanii drużyny za dużego się ustawić nie powinno ; P
Lwie Serce
07-01-2013, 21:58
Jako iż TA mam od niedawna to normalny, nie wiem jaki byłby wynik bitwy gdyby nie wywaliło do pulpitu, ale z tego co zauważyłem ciężko jest, w custom battle też widziałem co te nazgule wyrabiały :lol: Nawet trolle to dla nich pikuś, najlepiej ich jazdą dorwać ze wszystkich stron ale tu jej nie mam :)
Jutro jeszcze raz spróbuję ich załatwić :)
A co masz za sprzęt i system że ci TA wywala do pulpitu i z tego co pisałeś to już kilkakrotnie 8-)
Lwie Serce
07-01-2013, 22:08
Takie zwykłe wywalanie to nie jest tylko takie cuś :
Third Age encountered an unspecified error and will now exit
więc sprzęt czy system chyba nic do rzeczy nie mają (chyba hehe) :)
Poszperam jeszcze w dziale, chyba jest temat o tym...
Poza tym, mało który mod nie wywala, w TA mi się to zdarzało kilka razy a grałem sporo (od piątku, jak siadałem pograć to tylko w TA :D )
Tak z ciekawości zapytam, macie jakieś sposoby na Nazgule? Pograłem chwilę w kampanię drużyny i ciężko było, najgorsze że do pulpitu mnie gra wywaliła w trakcie walki hehe ale zrobiłem 2 screeny, ciekawie jest, próbowałem ich okrążyć, strzelanie wiele nie dało, bo te wredne coś ma 8 punktów życia i resztę parametrów na ogromnym poziomie :)
[spoiler:2oylivwc]http://img812.imageshack.us/img812/3325/0097ho.jpg
http://img99.imageshack.us/img99/5584/0096mj.jpg[/spoiler:2oylivwc]
Moim sposobem na nich było usunięcie ich ;) . Tak jak i Saurona oraz Balroga, zastanawiałem się także nad usunięciem pół-trolli z Haradu ale ponoć jednak nie kłócą się z lore (przynajmniej w kwestii tego że ogólnie mogłyby być, nie w kwestii ilości).
Takie zwykłe wywalanie to nie jest tylko takie cuś :
Third Age encountered an unspecified error and will now exit
więc sprzęt czy system chyba nic do rzeczy nie mają (chyba hehe) :)
Poszperam jeszcze w dziale, chyba jest temat o tym...
Poza tym, mało który mod nie wywala, w TA mi się to zdarzało kilka razy a grałem sporo (od piątku, jak siadałem pograć to tylko w TA :D )
Prawidłowo zainstalowane mody, gry i systemy, z kompatybilnie skonfigurowanym sprzętem, bez wirusów, bardzo rzadko wywalają...Mam 100 turę i nie miałem wywalenia na pulpit, fakt że gram na MOSie, ale na podstawowej wersji jak 2 razy wywaliło, to wszystko...
Na twcenter napisano między innymi że jest antidotum na tę dolegliwość jest...patch 3.2...są też inne sposoby, ale na to jest inny temat, nie będę już zaciemniał wątku głównego o modyfikacji...
Dużo lepiej jest dopracowany MOS plus Epic Campain, przy nim wersja podstawowa to...wersja podstawa :D
pozdrawiam
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©