PDA

Zobacz pełną wersję : Third Age 3.2 bez submodów - dyskusja ogólna i download



Strony : 1 2 3 [4]

Araven
29-08-2013, 17:51
Hm z internetu Medka II i Kingdoms pobrałeś? Znaczy pirat. Nie pomagamy posiadaczom nielegalnych wersji, a na piratach mody nie działają. Kup oryginał to poniżej 30 pln.

Scarabax
29-08-2013, 17:57
nie, nie, nie medievala 2 i kingdoms mam orginał może źle mnie zrozumiałeś :)

Araven
29-08-2013, 18:17
Usuń to co pościągałeś i zainstaluj Tatw zgodnie z opisem jego instalacji w poście nr 1 tego tematu. Jak Tatw 3.2 działa wtedy zainstaluj ew. MOS.

iluminat1990
30-08-2013, 12:54
Nie chcę się czepiać ,ale czy ta wciąż wałkowana tutaj pomoc techniczna nie powinna się odbywać w temacie"Problemy techniczne"?

Araven
30-08-2013, 18:20
Dokładnie tak, jak setki innych postów z pytaniami zadawanych w niewłaściwych działach. Ale posty tu zostawię, może to coś da. I przynajmniej niektórzy się czegoś nauczą.

Scarabax
01-09-2013, 09:02
w każdym razie dzięki już działa ;)

lopez7
13-09-2013, 10:37
Witam mam pytanie, która zakładka w pliku export_descr_unit odpowiada za czas w jakim będzie możliwość rekrutacji kolejnej jednostki, chciałbym ten czas oczekiwania na niektóre oddziały nieco pozmniejszać. Nie chodzi mi o to żeby zmniejszyć czas rektutacji danej jednostki bo to wiem jak zrobić ale jak się wyczerpie czasowo limit danej jednostki to potem trzeba ileś tam tur odczekać żeby znowu daną jednostkę szkolić. Drógie pytanie w jakim pliku i można pozmieniać wysokość populacji do osiągania kolejnych poziomów miast/zamków ?

lopez7
13-09-2013, 14:29
Kolejna prośba można wstawić aktulny link do patcha 3.2 bo ostatni działający to 3.1 z 1 postu tego wątku. Dodatkowo mam pytanie czy macie też takie bugi, że jak oblegacie jakieś miasto to od razu w następnej turze wychodzi armia oblegana o wiele większa niż jak zaczeliście oblężenie? To mi się wydaje dziwne obleganem isengardem miasto rohańskie mieli 3 jednostki oddaje turę a w następnej oni wychodzą z bram i zamiast mieć 3 oddziały to mają 8 i to kilkukrotnie takie przypadki mi się zdarzały.

Araven
13-09-2013, 16:03
2 linki do patcha 3.2 działają. Na sendspace próbuj aż będzie za darmo, albo ten trzeci działa, zarejestrować się tylko trzeba.

Zwiększanie garnizonu to nie bug żaden a działanie skryptu garrisson script, jaki dodaje obleganym jednostki w następnych po pierwszej turach.

I nie pisz posta pod postem, jest opcja edytuj.

lopez7
14-09-2013, 09:45
Żadnego pliku o nazwie podobnej chociażby do garnisson script nie znalazłem ps. w opcji edytuj nie ma możliwości usunięcia posta, tak więc jak dołącze drugi post do pierwszego to i tak dubel będzie. Jak w sprawie zmiany wysokości populacji potrzebnej do następnego poziomu miasta/zamku w jakim pliku tego szukać oraz gdzie dokładnie zmienić aby po rekrutacji danej jednostki nie oczekiwać na nią np. 10 tur tylko zmienić sobie na np 4

Araven
14-09-2013, 10:50
Klikasz na x by usunąć swój post. Garrisson script jest w campaign script w data/world/maps/campaign/imperial_campaign bodajże, to jeden z wielu skryptów.
Populację można zmieniać w export_descr_buildings, kilka plików robiłem takich poszukaj sobie, także do czystego TATW. Rekrutację tez w export_descr_buildings zmieniasz, ten plik jest w data moda.

Mitusonator
12-10-2013, 18:06
Hej mam jedno pytanie pojawiło mi się coś takiego że pod każdą armią i agentem pojawia mi się nazwa dowódcy (osoby) no i jak to zmienić ? Nie mam tego jedynie w third age ale pomyślałem że jest to dość "ruchliwy" temat .

Araven
12-10-2013, 18:07
W opcjach pokombinuj ctrl + n chyba, sprawdź skróty klawiszowe w Kingdoms po polsku.

Bellic58
13-10-2013, 10:46
Głupie pytanie, ale nie widziałem,aby to było gdzieś jasno napisane. Oczywiście trzeba Kingdomsa zaktualizować do 1.5 przed instalacją moda?

Araven
13-10-2013, 10:51
Najlepiej to uczynić i zaktualizować Kingdoms do 1.5 przed instalacją TATW 3.2.

Teoretycznie powinien pójść bez tego patcha. Ale go zainstaluj, większość modów wymaga Kingdoms 1.5.

Bellic58
13-10-2013, 11:50
Dzięki za odpowiedź. Jeszcze chciałbym sie upewnic co do jednej rzeczy. Na górze było napisane,że mod powinien zajmować 5 GB.
Sciągnąłem pierwszy part,ma on 1.6, a drugi 2.0.
Chyba, że chodzi o wielkość po rozpakowaniu i z patchami?

Araven
13-10-2013, 12:49
Tak po rozpakowaniu z patchami.
Jak będzie działać TATW 3.2 to sobie pobierz bardzo dobre spolszczenie do niego.

Bellic58
13-10-2013, 13:02
Dzięki za rady.
Znając życie i tak coś będzie crashowało.

Mitusonator
14-10-2013, 12:19
Ok dzięki zapamiętam sobie - ctrl+n

TheKwintus1
16-10-2013, 16:34
Po wielkim rozczarowaniu rome 2 :-(
Wróciłem do third Age z mosem.
Rome 2 może co najwyżej całować buty temu modowi :D

Arroyo
16-10-2013, 16:49
Rome 2, a Third Age to zupełnie inna liga :)

Bellic58
18-10-2013, 13:01
Chciałbym się zapytać, czy u innych ten mod jest bardzo sprzętożerny?
Posiadam kartę hd7700 i cztery rdzenie, a bitwa mi potrafi ciąć przy normalnych oddziałach i średnich ustawieniach. Wiem, że moja karta nie jest jakaś pro,ale bez przesady. Poradzi ktoś co odznaczyć w opcjach, aby wzrosła zauważalnie wydajność?

Araven
18-10-2013, 16:37
viewtopic.php?f=367&t=11404 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=367&t=11404)

Spróbuj programów z powyższego linku.

Zainstaluj najnowsze sterowniki grafiki.

JPRambo
25-10-2013, 17:32
Witam, jestem od niedawna na forum. Mam takie pytanie. Chyba wiecie, że w modzie oddzialy nie maja tych flag, co to je trzymali dopoki wszyscy z oddzialu nie zesztywnieja :D .
Chcialbym to przywrocic w podstawce i Kingdoms. Da sie jakos?

Araven
27-10-2013, 12:35
Witaj.
Zajrzyj do pliku TATW plik CFG w katalogu moda i zmień na show_banners = 1 w sekcji video. Bo pewnie masz = 0 teraz.
[video]
;windowed = true
;movies = false
show_banners = 1

W opcjach poczytaj do Kingdoms tam są opisane różne opcje i skróty.

tomrwt
27-10-2013, 13:01
Araven
na jakich aktualnie submodach grasz ?
jakie polecasz jako ciekawe ( i stabilne) ?

Araven
27-10-2013, 13:42
Obecnie gram tylko na MOS 1.6.1, i tyle.

Gram mało.

Czekam na patch 1.6.2 do MOS, wtedy pogram więcej. Bo 1.6.1 naprawił sporo bugów, ale nadal wiele muszą naprawić.

tomrwt
28-10-2013, 10:44
Wczoraj rozpocząłem swoją przygodę z TATW 3.2 (bez modów narazie) no i jestem pod ogromnym wrażeniem :shock: :shock: :shock:

jedyne co to mnie zaskoczyło in minus , to spieszeni generałowie mający zasięg strzał na pół mapy :shock: - no ale w końcu to fantasy ...

Salah-ad-Din
09-11-2013, 21:58
Gdzie mam zainstalować tego moda ? Mam utworzony folder Sega w, którym jest podstawka. Istnieje tam podfolder "mods". Słyszałem coś, że trzeba zmienić partycje gdzie to jest zainstalowane, ale do końca nie było to konkretnie wyjaśnione, a filmik z forum nie działa już. Podstawkę i kingdoms mam w odpowiednio wersji 1.3 i 1.5. Zmieniałem tylko szarżę kawalerii i obrażenia z łuków i kuszy. Pobrałem już pliki gry ze strony modbb.com i tylko czekam gdzie zainstalować konkretnie.

Araven
09-11-2013, 22:54
Konkretnie to masz instrukcję instalacji w pierwszym poście tego tematu.
Oba party 3.0 do katalogu głównego Medka instaluj.
A patche instalator zaproponuje ścieżkę albo będzie to katalog TATW, albo główny.
Wtedy wskażesz mu odpowiednią lokalizację.

Salah-ad-Din
10-11-2013, 00:10
Dziękuję bardzo. Problem rozwiązany.

trzaskom
10-11-2013, 09:18
Prosze o pomoc.. zainstalowalem patcha 3.1 i wszytsko pięknie chodzi, gdyby nie jedno ale.. w mapach z zamkami nie ma zamków( w nawiasach jest ze takiej i takiej budwoli itp) czemu tak? Jak wybieram walke w np Monis Trith to stoja na zwyklym polu. Gdzie leży problem?

Araven
10-11-2013, 10:00
Zainstaluj patch 3.2 do TATW i usuń plik map.rwm z katalogu moda z data/world/maps/base.

trzaskom
10-11-2013, 10:20
Niestety nie pomogło. Dalej nie ma żądnych miast . Mam patch 3.2 ale jak wybiore minas trith, morie czy jakie kolwiek inne miasto to niestety nie ma ich. Trzeba je jakos sciagnać? Powinny być autmatycznie chyba... Pls help....

Araven
10-11-2013, 10:24
A Tatw 3.0 part I i II zainstalowałeś?
Masz Kingdoms 1.5 ?
Jaki masz system Windows?
Gra na dysku systemowym czy na innej partycji.
Ile zajmuje Ci Tatw .3.2 ?

trzaskom
10-11-2013, 10:44
tak part 1 i 2 zainsatlowane
kingdoms patch 1.5 tez..
windows 7
zainsatlowane na partycji( wszystkie patche pakowlame do glownego folderu Tzn utworzyłem na partycji folder Medieval i po instalacji podstawy w ten folder kierowalem ) -moze cos tutaj skopalem?
cały ten folder zajmuje 18,6 giga

Araven
10-11-2013, 10:49
Ja pytam ile zajmuje katalog moda Third_Age_3 jaki jest w mods. A nie ile zajmuje wszystko.
Sprawdź i podaj.
Przy Win7 należy wyłączyć UAC, poczytaj w necie co to i wyłącz.
Przy Win7 gra powinna być na innej partycji niż system i nie w w Program Files.
Katalog Medka się sam tworzy.
Ty masz wskazać miejsce gdzie masz Medka.
Ja mam F:\Gry\SEGA\Medieval II Total War\mods
Wskazujesz Instalatorowi TATW swoja lokalizację Medka i lecisz. Wyłącz UAC wcześniej.

trzaskom
10-11-2013, 12:25
wielkosc mods (third age) ma 6,87 a UAC wyłaczone mam. Nie mam pojecia co jest nie tak.... Tak jak patrzylem na filmikach toutube mam cos nie tak ( u mnie są same herby frakcji a tam juz z nalozonymi ikonami) Nie wiem co nie tak..

Araven
10-11-2013, 12:37
Wywal moda TATW do kosza.
Zainstaluj Tatw 3.0 ponownie, odpal, zagraj kilka tur. Wyłącz kompa.
Potem patch 3.1 wrzuć, zagraj wyłącz kompa.
Z 3.2 tak samo.
Instaluj jako administrator.
Jak nic nie pomaga, to albo masz wadliwe instalki.
Albo przeinstaluj Medka I Kingdoms na inną partycję jak system.
Usuwaj map.wrm z katalogi moda.

Maroes
15-11-2013, 17:07
Pytanie mam małe do Was. Czy jest rozszerzenie mapy do Third Age Total War 3.1 ? Jestem zmuszony grać na tej wersji, ponieważ w 3.2 przewijanie tury trwa trzy razy dłużej niż w 3.1. Nie mówiąc już o MOS w którym przewijanie tur to na moim kompie to masakra.

Araven
17-11-2013, 14:29
Zainstaluj 3.2 i submod DaC np. albo ten: viewtopic.php?f=366&t=11936 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=366&t=11936)
Mapki do 3.1 nie kojarzę by była, poszukaj na TWC w submodach do TATW.

JPRambo
03-12-2013, 15:11
Mam Third Age 3.2 z MOSem 1.50 i w podstawce i Kingdoms TATW usunal konnicy specjalnosc "Miazdzaca szarza". Potem zainstalowalem sobie De Bello Mundi i jak go odpalalem, a potem podtawke lub dodatek to bylo w porzadku. A teraz znowu cos sie zrypalo. Pomoze mi ktos?

Araven
03-12-2013, 15:23
Najpierw zadaj pytanie we właściwym temacie, nazwa tematu wskazuje, że dotyczy on czystego TATW.

A skoro masz MOS to jest to submod. Jest osobny temat o MOS.

gasher
12-01-2014, 21:06
Mam pytanie. Mianowicie czy da się z powrotem "zangielszczyć" grę? Mam czystego TATW 3.2 z spolszczeniem.

Araven
12-01-2014, 21:41
Oczywiście. Należy wstawić katalog z angielskim text a wcześniej usunąć text spolszczony.
Kopię katalogu text zrobiłeś? Pisało przy instalacji.

gasher
13-01-2014, 04:00
No właśnie nie zrobiłem :/

Araven
13-01-2014, 09:00
Link do angielskiego text do TATW 3.2: http://www.sendspace.pl/file/380c9975f244d0c855b05ef

matmat2000
15-01-2014, 12:27
Witam, może mi ktoś wyjaśnić jak działają finanse w 3.2? W wydatkach mam płace -6800 i korupcja i inne -8500, na jakiej zasadzie to działa i co to jest dokładnie? Gram na vh/vh i mnie to denerwuje, gram krasnoludami i odbiłem całą północną stronę do tego wchodzę w góry mgliste prawie 20 miast a mogę ledwo dwie pełne armie utrzymać natomiast orkowie mają 5 miast i mają 4 prawie pełne armię. Rozumiem że komp dostaje kasę ale to niech mi tyle nie zabierają bo to jest dziwne

Araven
15-01-2014, 20:34
Ai ma duże bonusy. Oszukuje mocno zwłaszcza na VH. Płace to bodajże dla generałów. Korupcja za oddalenie od stolicy. Zmień stolicę by była możliwe centralnie. U krasnoludów to niełatwe.

Orzel
08-07-2014, 14:18
Cześć
Moje pytanie dotyczy tego, czemu w miastach gdy rozpoczynam oblężenie pojawiają się jednostki "z nikąd". Gram z modem Third Age 3.2 i ile w przypadku Morii jest to uzasadnione (wyskakuje okienko że atak obudził Balrogów) o tyle w przypadku Osgiliath, Minas Tirith, Pelarginu i nie tylko, (jak na razie tylko jedno miasto gondoru które podbiłem było wolne od tego incydentu, jestem na początku kampanii).
Czy takie zachowanie gry jest normalne? Gram na poziomie trudnym.


P.S. to nie są pojedyncze jednostki tylko całe armie

Araven
08-07-2014, 14:45
Witaj.
Tak jest to normalne to efekt skryptu, który daje ai oddziały w najważniejszych osadach.
Atakuj z machinami, od razu w pierwszej turze, nim powstanie garnizon.

Szpon01
12-07-2014, 03:26
Witam mam problem po długim czasie od porzucenia Third Age postanowiłem je znowu zainstalować. Mam już wersje 3.0 patch 3.2 ale za chiny nie mogę pobrać patchu 3.1 na moddb pisze że jest usunięte lub coś w tym stylu na gamefront że nie znaleziono strony więc jak mam pobrać ten patch? Muszę go wogóle pobierać czy patch 3.2 wystarczy?

Araven
12-07-2014, 07:55
Patch 3.2 zawiera w sobie patch 3.1, powinno być ok. Po prostu sprawdź w grze.

Krymal
05-08-2014, 09:38
Witam, jestem posiadaczem Medievala z dodatkiem, już mnie trochę to znudziło i teraz zastanawiam się nad modem, wybrałem Third Age, bo jednak fantastyka to rzecz którą lubię :D I teraz pytanie, jakie submody warto pobrać itd? Chcę jak najbardziej rozbudowane, najlepiej w całości spolszczone, i teraz pytanie:
Co pobrać i w jakiej kolejności instalować żeby to wszystko potem się nie "posypało"?

Araven
05-08-2014, 09:49
Najpierw pograj na samym TATW 3.2, potem polecam MOS 1.6.2 z tego linku http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?6097-MOS-na-TATW-3-2-wersja-1-50-i-1-60-Dyskusja-Og%C3%B3lna w poście 1 masz opis instalacji.

Samo TATW 3.2 patrz tutaj: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?5324-Dyskusja-og%C3%B3lna-TATW-3-2-bez-submod%C3%B3w-i-download także post nr 1

Generalnie nie powinieneś zakładać nowego tematu, a zadać swoje temacie w Dyskusji ogólnej o TATW (link masz wyżej).

Krymal
05-08-2014, 09:55
Kk, a pytanie,podstawka do którego patcha powinna być spatchowana żeby móc bezproblemowo grać tzn. żeby potem się nie posypało, bo widzę wy to już weterani :D

Araven
05-08-2014, 10:00
Kingdoms 1.5 powinno być.

RockMiguel
18-08-2014, 12:23
Witam mam problem może nie stricte związany z Third Age 3.2 ale powiedzmy pośredni. Na swoim chomiku przechowuje właśnie tego moda, choć w sumie przechowywałem... Mianowicie czy ten twór moderski posiada prawa autorskie, dlaczego został usunięty? :/

Araven
25-08-2014, 14:04
Możliwe, że uznano to za piracką grę. Twórcy moda są podani na TWC, w temacie o modzie. Jest bezpłatny, ale to ich dzieło.

Sara Temer
02-09-2014, 15:39
Hej.
Chciałbym się zapytać czy w Third Age jest użyta wyłącznie oryginalna muzyka z filmu, czy oprócz niej użyto coverów? Mam problem z jednym z moich filmów z TA, ponieważ YT stwierdził że użyto coveru. Normalnie bym po prostu wywalił muzykę Youtubowym narzędziem do jej usuwania, ale w tym przypadku nie mam takiej opcji.

Araven
02-09-2014, 15:43
Tego nie wiem. Zajrzyj na TWC, na stronę moda i tam poszukaj, albo zapytaj na TWC.

Lwie Serce
02-09-2014, 15:49
W czystym Third Age filmowej muzyki jest niewiele, reszta to jakaś inna... chyba, że grasz w submoda Kaizera albo MOS, tam jest tylko filmowa.

Araven
02-09-2014, 16:09
Ew. wgraj submod Kaisera na TATW 3.2, zrób zapis i im zapodaj, może nie będą się czepiać.

Sara Temer
02-09-2014, 16:19
Gram na MOSie, w takim razie skoro to filmowa, to popytam na innych forach co robić jak YT wykrywa cover, którego nie ma :P

Arroyo
02-09-2014, 16:28
W MOS sporo muzyki jest z filmu, z Bitwy o Śródziemie 1 i 2 też.

Sidorf
21-09-2014, 23:20
Przeglądając gameplaye niestety nie znalazłem odpowiedzi na jedno nurtujące mnie pytanie, przez które wstrzymuje się ze ściągnięciem tego moda (i zainstalowania miedka ponownie). Mianowicie: czy duże stwory typu enty, trole itp. walczą tak jak w Bitwie o Śródziemie? Tj. czy jednym uderzeniem pały (lub ręki) zmiatają pół oddziału(a przynajmniej paru żołnierzy)? I czy wygląda to jak w wyżej wymienionej grze, czy jakby umarli od np. strzały? Może nie jest to jakaś szczególnie ważna kwestia, ale za to bardzo klimatyczna.

Araven
22-09-2014, 08:47
Duże stwory (enty, trolle) powalają wielu rozrzucając ich i powalając, część z przewróconych ginie, zdeptana lub uderzona.

Masa filmików jest z bitwami z TATW 3.2 na YT.

GRUHA
22-09-2014, 13:42
jak ja to mowie robia ro*******l i jest kozacka masakra

wafel
12-11-2014, 19:40
Słuchajcie czy do TATW 3.2 jest potrzebny patch 3.1 ? szukałem jakiegoś mirrora do 3.1 bo u nas na forum nie działa i znalazłem coś takiego

"Default Re: Third Age - Total War 3.2 Released

Note:You don't need 3.1 in order to install 3.2."

Lwie Serce
12-11-2014, 19:59
Masz 3.0 i możesz od razu patchować do 3.2, nie potrzeba wcześniejszego.

Andrij Marszałek
24-11-2014, 13:27
Mam pytanie - jaka jest ścieszka instalacji jeśli m2 mamy na Steam?

Araven
24-11-2014, 17:15
Poczytaj tutaj: post nr 1 jest spoiler o instalacji TATW na steam: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?633382-MOS-the-ultimate-TATW-experience-version-1-6-2-for-Third-Age-3-2-released-25th-Dec/page14

Andrij Marszałek
28-11-2014, 10:20
Edit
ok zainstalowane
A i nazwa podstawowa katalogu z Third Age bez patchy to dokładnie Third Age3 tak? Jak inaczej to niech ktoś napisze - ok już wiem

mateo450
31-01-2015, 17:32
Dobry mod ciekawe jednostki i fajny klimat Władcy Pierścieni.

Araven
31-01-2015, 17:34
Tatw 3.2 jest niezłe, ale klimat Włądcy to MOS 1.6.2 oddaje submod do TATW 3.2 lub DaC.

Romixor
10-03-2015, 16:48
Hejo, mam pytanko. Czy można instalować 2 submody? np. zaistaluje ta + mos w jednym folderze a w 2 ta+dac. Będzie to działać?

sadam86
10-03-2015, 17:07
Tak można, tylko trzeba z nazwami folderów pokombinować, nie może być dwóch folderów TA w mods, np. do jednego dopisz końcówkę DAC, gra odpali z TA Mosa, pograsz, znudzisz się dopisujesz do katalogu TA MOS, z katalogu TADAC wywalasz DAC i grasz w DAC, trochę zamotanie napisałem, ale mam nadzieję że się połapiesz co i jak

Araven
10-03-2015, 17:35
Nazywasz Thirg_Age_3MOS
Third_Age_3DAC

A z tego co chcesz grać w niego usuwasz dodatkowe litery, z nazwy katalogu TATW.

Mixon
10-05-2015, 17:22
Witam, kto doradzi, co trzeba zrobić, żeby Aragorn został królem Gondoru, po tym jak go przyjmiemy na służbę?

Araven
10-05-2015, 18:06
Gra tego nie przewiduje, widocznie się nie dało tego zrobić.

Olaf134
29-12-2015, 20:55
mam pytanie czy w Third age total war na wersji 3.2 ta sie jakoś aktywować skrypty w kampanii

KrystianBorys
29-12-2015, 21:38
Skrypty są już domyslnie aktywne. np. ten z pierścieniem, garnizonowy itd.

Olaf134
30-12-2015, 11:41
Skrypty są już domyslnie aktywne. np. ten z pierścieniem, garnizonowy itd.

A nie da się jakoś zrobić aby sobie wybrać podczas kampanii jakie sie chce skrypty. Jak sie nie da to mógłbyś mi
podesłać linki pod postem do submodów z skryptami tylko nie MOS i Divide nad Conquer

KrystianBorys
30-12-2015, 19:20
Nie jestem pewien co masz na myśli. Można wyłączyć skrypty poprzez usunięcie ich z pliku campaign script. Zacytuję post sadama86 z tematu wyżej:


Musisz w world wejść do campaing>imperial i znaleźć tam campain script, w nim trzeba wywalić Dynamic Garrison
;################################################# ################################################## ####################
;;;###### Dynamic Garrison Script: By Spice Master with help from Withwnar, adapted from original concept by TNZ #######
;################################################# ################################################## ####################

po

end_monitor

do Battle AI

Garnizonowy skrypt lub każdy inny usuwasz/deaktywujesz w ten sam sposób.

W MOS wybierasz skrypty jakie chcesz ale jednocześnie nie chcesz MOS-a :D

Spróbuj submoda Dagor Ennor:

http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?12607-Dagor-Ennor-ciekawa-alternatywa-dla-MOS-i-D-C

lukasz11421
16-01-2016, 17:40
Nie mogę znaleźć linków do instalacji MOS w wersji 1.5 i 1.6

Kkuubbaa
09-02-2016, 21:01
Witam!

Jestem jak wielu z was szczęśliwym posiadaczem gry Medieval 2 z dodatkiem Kingdoms, zapewne jak każdy z Was przeszedłem tą grę na każdym poziomie, każdą z frakcji i to po kilka razy co daje łącznie setki jak nie tysiące godzin, spędzonych z tą grą.

Jestem też równocześnie wielkim fanem filmu jak i powieści Władcy Pierścieni, swego czasu palmę pierwszeństwa wśród gier wiodła u mnie pozycja z 2004 roku wypuszczona przez EA Games, Bitwa o Śródziemie. Niestety parę lat temu, grać można było bez większych przeszkód, moją oryginalną płytkę złamał mój ówczesny kolega, wtedy była możliwość tworzenia wirtualnych płyt na dysku, dzięki czemu gra chodziła nawet bez płytki, łatwo można było skopiować płytkę, cracki do gier też chodziły bez zarzutów, jednak na przestrzeni ostatnich 10 lat świat gier tak mocno poszedł do przodu, że się w nim zwyczajnie nie odnajduję.

W związku z tym, mam do Was gorącą prośbę o pomoc!

Przeczytałem o czymś takim jak o Modach do gier, inne mnie kompletnie nie interesują, chciałbym mieć tą jedną jedyną, Third Age do Medieval 2 Kingdoms. Widziałem na youtubie jak fajnie to wygląda, więc poproszę o informacje co muszę zrobić, by zaspokoić swoje pragnienie, które gdzieś od roku, co jakiś czas się u mnie ponownie pojawia, żeby przenieść się myślami jeszcze raz w świat Tolkiena.

Mam takie pytania:
1. Gdzie mogę znaleźć link do wspomnianego moda?
- próbowałem tutaj:
http://www.moddb.com/mods/third-age-total-war/downloads/third-age-total-war-30-part-1of2
http://www.moddb.com/mods/third-age-total-war/downloads/third-age-total-war-30-part-2of2
- niestety pomimo kilkunastu prób ściąganie nie powiodło się...
próbowałem też tutaj:
http://www.gry-online.pl/S030.asp?ID=43043
- to samo, nie powiodło się ściąganie...

Co może powodować to, że mi się nie chcą ściągnąć te pliki?

Powyższe pytanie nie jest najważniejsze, ważniejsze jest, jak je skutecznie ściągnąć, a właściwie to czy może mi ktoś pomóc i wskazać taki plik/pliki, który będę mógł ściągnąć bez problemu?

2. Mam też konto steam, bez którego, gra w grę Medieval 2 Kingdoms obecnie byłaby chyba nie możliwa, miałem z tym już jakieś przeboje, gdyż kupiłem rok temu nowego laptopa, zainstalowałem grę i się okazało, że nie działa, bo ta sama gra, była zainstalowana na komputerze, który odziedziczył po mnie mój młodszy brat, na komputerze w domu rodzinnym moich rodziców.

Czy to konto steam może w jakiś sposób stanowić przeszkodę do gry w Moda?

Będę wdzięczny za pomoc!

Pozdrawiam
Kuba :)

Piter
12-02-2016, 16:34
To jest dział o tym jak tworzyć mody, a nie jak je instalować.

Tutaj masz temat moda"
http://forum.totalwar.org.pl/forumdisplay.php?219-Third-Age

(http://forum.totalwar.org.pl/forumdisplay.php?219-Third-Age)Przeniosłem
Sadam

sadam86
12-02-2016, 16:39
Linki działają bez problemu

Sara Temer
29-11-2016, 15:30
Ogarnąłem pierwszy post, poprawiłem niedziałający link i dodałem link do spolszczenia.

Huberto
08-05-2017, 15:21
Cześć pobrałem nie dawno tego moda i nie mogę zaznaczać wiele jednostek jednocześnie tylko muszę np. na mapie każdy wysyłać osobno w dane miejsce. Pomocy

KrystianBorys
08-05-2017, 18:48
nie działa ci shift i lewy przycisk myszy? Control + A?

Huberto
08-05-2017, 19:30
control plus a działa
shift i lpm nie działa
tak samo nie działa control plus lpm żeby zaznaczyć poszczególne jednostki

KrystianBorys
08-05-2017, 19:31
Sprawdź czy ten problem jest też w innych kampaniach i podstawce. Zresetuj ustawienia sterowania

Huberto
08-05-2017, 19:35
W znaczy nie mam MOSA mam aby third age total war 3.2 i tu nie działa. w medievalu 2 działał normalnie

KrystianBorys
08-05-2017, 20:15
to zainstaluj MOSa w takim razie. Poza kampanią drużyny pierścienia, podstawka jest uboższa pod każdym względem. powinno naprawić.

Pampa
03-06-2017, 13:55
Ma ktoś na jakiejś normalnej stronie tego moda? Ściąganie z prędkością z 2005 roku mi się nie uśmiecha.

Xaimus
15-06-2017, 10:22
2209

Ktoś wie o co chodzi? Bardzo proszę o pomoc... :/

Araven
16-06-2017, 07:10
Masz wersję gry z płyty czy steam? Usuń plik map.rwm z katalogu base, bodajże data/world/maps/base. Spróbuj odpalić grę nie ze skrótu na pulpicie a pliku bat z data moda. I sprawdź czy własciwie zaqinstalowałeś mod miał chyba 2 party i patch 3.2.

Wamp3r_PL
25-06-2017, 13:34
Cześć, jestem nowy, ale nie oto teraz chodzi. Mianowicie zainstalowałem dodatek i wszystkie patche, ale jednak coś nie działa. Na pulpicie ikona jest jednak gdy klikam na nią by włączyć moda wyskakuje mi napis, że system windows nie może odnaleźć pliku ,,kingdoms exe''. Proszę o pomoc, za odpowiedź z góry dziękuje.

KrystianBorys
25-06-2017, 14:18
Zrób duplikat pliku medieval2.exe i zmień jego nazwę na kingdoms.exe
Jeśli coś z danym modem wciąż nie działa, zmień nazwę folderu moda na americas, a stary folder americas na jakąś inną nazwę. Za pomocą launchera uruchom kampanię ameryk

kaziu11
25-09-2017, 15:25
zainstalowałem na steamie medka i chciałem wgrać third age, jak chce odpalić to wyskakuje coś takiego, sprawdzałem z poradnika na youtubie też nic, nie wiem co teraz mam zrobić żeby odpalić..https://i.imgur.com/vNoUsgo.jpg

Araven
25-09-2017, 17:51
Poczytaj tutaj: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?10083-Instalowanie-mod%C3%B3w-na-wersji-steam

Tajemny
22-11-2017, 23:11
Ogólnie mod ciekawy, ale mam pytanie jak sprawdzić powiadomienia?
W sensie miałem powiadomienie że pierścień znalazł się w osadzie "x", podbij ją. Nie ma tego w celach misji.
W każdym razie to mi się akurat udało bo pamiętałem mniej więcej geograficznie miejscowość, ale teraz mam trudniejsze : zebranie w "z". No i nie pamiętam gdzie ta miejscowość była ani je nazwy, 2 dni temu to było xd. Pamiętam że mam gdzieś iść na jakieś zebranie. Są gdzieś jakieś podpowiedzi do fabuły tego moda?

KrystianBorys
22-11-2017, 23:13
Musisz iść do Rivendell (inaczej Imladris). Potem decydujesz czy oddajesz radzie pierścień, czy idziesz go zanieść do Mordoru.

Tajemny
23-11-2017, 19:49
Dzięki za odpowiedź, aczkolwiek miałem komunikat że rada zadecydowała że muszę iść z nim do mordoru, (no chyba że opcja przekazania go radzie wychodziła po nie wyrażeniu zgody na pójście do Mordoru)
Znalazłem buga:2527
Stoją już tak ponad 10 tur i nic się nie dzieje, droga jest zablokowana do isengardu, przez orka(widocznego na mapie) Nie ma oblężenia i żadna ze stron nie wykonuje ataku. Ja z kolei nie mogę przejść bo panowie z Rohanu stwierdzili, że im więcej generałów tym lepiej.

I jeszcze jedno, jak sobie tak idę z tym pierścieniem, to mi się pogarszają relacje... no nie bardzo mi to odpowiada, boje się że Gondor mi wypowie wojnę (będzie 3 w kolejce a jest obecnie 1 punktacji ogólnej i wojsku)

KrystianBorys
23-11-2017, 21:20
Musisz sobie pomóc kodami, żeby go teleportować. Inaczej nie da rady. Nie powinni zaatakować. Jak podpiszesz sojusz to masz 90% pewności co najmniej.

Nezahualcoyotl
09-01-2022, 20:57
Zaktualizowany przez @NiemiłosiernySamarytanin (https://forum.totalwar.org.pl/member.php?12087-Niemi%C5%82osiernySamarytanin) link do spolszczenia Third Age 3.2 :arrow:

https://drive.google.com/file/d/0B49R32gzhnXeYjRXRmZtNkljelU/view?resourcekey=0-TYCAGzHtgCIL2A2u59NFVw