Cytat Zamieszczone przez Le Pakul Zobacz posta
Zgłaszam obecność!
Na razie próbowałem rozwiązać pierwszy problem, wpisywałem przeróżne wartości, nic to nie zmieniło. A tak w ogóle to wystarczy sprawdzić to w opisie jednostki w opcji "własna bitwa" czy za każdym razem odpalać kampanie i bitwę? Wystarczy że zapisze zmiany w pliku i odpalę grę od początku czy trzeba restartować komputer? Próbowałem nawet usunąć cały wiersz "projectile ribault_shot", próbowałem usuwać też kolejny(wydał się podejrzany...) tj. accuracy_vs_towers oraz zmieniać jego wartość ale dalej w opisie jednostki jest że "przeciw budynkom 5" Napisałeś że im większa wartość tym gorzej będą bić w mury a da się w ogóle tak to ustawić żeby w ogóle do murów nie podchodziły w celu strzelania w nie?

EDIT: pkt 2 ogarnąłem, wielkie dzięki za wskazówki! Byłbym wdzięczny jeszcze za informacje gdzie i jak zmienia się to ile na turę można rekrutować danych jednostek, co ile tur, jaki jest koszt rekrutacji i ile rekrutacja trwa

Zawsze będą podchodzić pod mury mimo tego że będą miały wpisane 0, usunąć nie możesz, znajdź jeszcze raz wiersz projectile ribault_shot, następnie accuracy_vs_buildings i zmień wartość z 0.20 np na 0.50 , to że pisze w modzie przeciw budynkom 5 to nic, mogę Ci wpisać nawet 1000 a prawdziwą siłe ustalam w descr_projectile

Jeśli nie chcesz tak bardzo żeby te jednotki podchodziły to musiałbyś je całkowicie usunąć z moda.

Koszty rekrutacji w pliku export_descr_unit, po prostu przy każdej jednostce wiersz "stat_cost" 2 kolumna to koszt rekrutacji a 3 utrzymanie, pierwsza to chyba ile na ture możesz rekrutować, nie pamiętam dokładnie.
Resztę zmieniasz w export_descr_building ale też musiałbym sobie poprzypominać co i jak