Zobacz pełną wersję : Dyskusja ogólna wersja 1.5
Strony :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
10
chochlik20
04-09-2014, 15:13
Znalazłem to w dziale screenshost na twcenterze, można zobaczyć jak wygląda gigant nocnych goblinów w jednym z submodów:
http://img190.imageshack.us/img190/934/battle4s.jpg
Oraz gigant chaosu:
http://img823.imageshack.us/img823/3521/battle15s.jpg
Jednostki prezentują się ładnie:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?494799-The-Hardcore-Fantasy-Battle-campaign
I to ja rozumiem, wsparcie wielkich stworów. Pytanie jak będzie z odpornością na zaklęcia magów.
chochlik20
04-09-2014, 15:31
Pewnie podobnie jak u trolli czy minotaurów, trzeba się nastrzelać by zabić.
Szkoda, że ciągle pracują nad tym submodem :( w nowej wersji 1.6 w zapowiedziach nowych jednostek zauważyłem pomyłkę. Chcą dodać ogry jednostkom nocnych goblinów.
MaciejRycerzyk
08-09-2014, 20:17
Hej, próbuję pozmieniać skrypty, aby uprzyjemnić sobie grę. Na razie wyłączyłem garrison script, odjąłem punkty życia najtwardszym jednostkom i wzmocniłem strzelców.
Próbowałem zmniejszyć spam armiii, ale coś nie wyszło. Coś tam wyciąłem z campaign script, ale nadal spamią.
Tam gdzie się pojawiają dwie armię chciał bym, żeby pojawiała się tylko jedna i w większości z podstawowych jednostek i zredukować trochę liczbę zwierzoludzi.
Chciał bym też zwiększyć skuteczność broni palnej. Strzelcy strzelają dość niemrawo i mają raczej niską skuteczność.
Byłby ktoś miły powiedzieć jak to zrobić?
chochlik20
08-09-2014, 20:50
Co do spamu armii musiałeś gdzieś zrobić błąd. Popatrz jak to jest zrobione w przerobionym przeze mnie pliku i próbuj metodą prób i błędów.
Chcesz zmienić spam pojawiająjących się armii z eventów, czy też od początku ma być ich mniej?
MaciejRycerzyk
08-09-2014, 21:53
Powiem ci, że nawet użytkuję twój skrypt i jego ustawienia mi odpowiadają.:ok:
Problemem jest późniejszy spam wrogów. Jak się trafi to potrafią wyskoczyć 2x po dwie pełne armie jednocześnie + zwierzoludzie i odechciewa mi się dalej grać.
Nie chcę tego całkowicie kasować, ale na taki spam wroga jestem za cienki i chciałbym połowę tego.
Mam jeszcze inny problem. Chwilowo wyciąłem pojawianie się posiłków dla mnie, bo potrafiły zarżnąć finanse, ale chciałbym docelowo uczynić je darmowe w utrzymaniu lub chociaż móc je najpierw akceptować.
Darmowe utrzymanie posiłków raczej niemożliwe. Zawsze możesz otrzymane posiłki rozwiązać, po prostu.
chochlik20
09-09-2014, 15:01
Co do spamu wrogów to też musisz poszukać w tym skrypcie. Ja tego nie ruszałem, bo stwierdziłem, że będzie za łatwo.
MaciejRycerzyk
09-09-2014, 19:08
W którym skrypcie mogę to znaleźć?
Bo ja jak będę tak grzebał to mogę coś usunąć, czego bym nie chciał.
chochlik20
09-09-2014, 21:25
Właśnie chyba w camapign_script, Coolecka przerobił cały spam armii zostawiając tylko generałów. Ja jak w nim grzebałem to chyba mi tam one mignęły. Musisz go dobrze przejrzeć.
William Wallace
12-09-2014, 13:50
Mam pewne pytanko czy da się podnieść ilość zołnierzy w jednostce bo u mnie jest po 62 jeśli się nie mylę. Instalacje wykonałem zgodnie z opisem Coolecka (http://forum.totalwar.org.pl/member.php?6670-Coolecka) wgrałem spolszczenie także zgodne z jego opisem oraz dodałem skrypt chochlika czy powinienem coś jeszcze dodać aby uatrakcyjnić sobię rozgrywkę ?
Ustaw sobie skalę jednostek w opcjach, na dużą albo ogromną. Domyślna jest normalna.
Niektóre elitarne jednostki na najwyższej skali mogę mieć np. 62 ludzi albo mniej. 300 to chyba max u Nocnych goblinów
William Wallace
12-09-2014, 14:31
Ok dzięki już zmieniłem i od razu chciałbym się zapytać o dodatkowe skrypty mam na myśli te opracowane przez Ciebie i Arroyo (http://forum.totalwar.org.pl/member.php?7075-Arroyo) urozmaicają rozgrywkę ?
Skrypt to sobie pobierz ten co Chochlik20 opracował. Jest osobny temat, poszukaj w dziale Warhammera.
Pliki Arroyo i moje w mniejszym stopniu dotyczą zmiany zasad rekrutacji u wszystkich nacji. Jednostki elitarne są szybciej dostępne. Ja gram na campaign_script od Chochlika i plikach Arroyo od rekrutacji, + sam tam coś jeszcze zmieniałem pod własne upodobania.
William Wallace
12-09-2014, 15:40
Tak pobrałem sobie już ten skrypt. Dzięki za pomoc.
William Wallace
16-09-2014, 06:24
W 74 turze pojawiło mi się niesamowicie wielka armia Niepodzielnego Chaosu na oko 20 jednostek każda praktycznie cała wypełniona odziałami czy to normalne?
Tak. To jest normalne, tak samo jak armia Orków Grimgora Ironhide.
William Wallace
16-09-2014, 07:37
Uuuu walka nie będzie łatwa no ale warto spróbować.
chochlik20
16-09-2014, 07:46
Uuuu walka nie będzie łatwa no ale warto spróbować.
Musiałeś nie zauważyć ale wcześniej pojawił się filmik mówiący o nadejściu Burzy Chaosu i championa, który stanął na jej czele - Lorda Archaona. I przy okazji kim grasz jeżeli można wiedzieć?
William Wallace
16-09-2014, 21:04
Gram Wyprawą wysokich elfów. Jak narazie udaje mi się odpierać wojska Chaosu.
chochlik20
17-09-2014, 07:19
Jak ja grałem tą frakcją to miałem najwidoczniej więcej szczęścia bo nie atakowali moich ziem. Jak będziesz chciał zniszczyć Chaos i zająć jego pierwotne ziemie najlepiej zacznij od Twierdzy Tajemnic, silna armia i bardzo dobry generał powinien odeprzeć ewentualne ataki. Mnie oblegali ze dwa razy potem miałem spokój. Armie stały na granicy i czekały.
Jan Skrzetuski
20-09-2014, 09:26
Ktoś może wie gdzie można pobrać submod TWmadman'a dla Wysokich Elfów, bo link w temacie na TWC nie działa
Upewnij się czy ten submod jest na pewno do wersji Gigantusa czy innej jak masz inną.
Submody raczej Ci zepsują moda niż go ulepszą w tym przypadku.
Chyba, że ten jest sprawdzony, linku nie mam. Spróbuj przez google.
Jest na Forum w tym temacie campaign_script Chochlika20 i zmieniona rekrutacja Arroyo ich możesz użyć. Mnie super się na nich gra.
William Wallace
21-09-2014, 09:03
Mam 103 turę i Chaos powoli się kurczy trochę jego armii zniszczyłem chocaż troszkę krasnoludy chaosu zaczynają podchodzić pod moje granice. I od razu takie pytanko bo usunąłem sobie pojawanie się armi podczas oblegania miasta i teoretycznie mi to działa jedynie jak oblegałem miasto mrocznych elfów to pojawił im się dodatkowy garnizon.
To jest zakodowane w campaign_script, część osad ma garnizony dodatkowe. Widocznie nie usunałeś wszystkiego. Albo nawet usunąłęś, ale to wymaga naowej kampanii i usuniecia map.rwm by zmiany zadziałały.
chochlik20
21-09-2014, 14:44
Mam 103 turę i Chaos powoli się kurczy trochę jego armii zniszczyłem chocaż troszkę krasnoludy chaosu zaczynają podchodzić pod moje granice. I od razu takie pytanko bo usunąłem sobie pojawanie się armi podczas oblegania miasta i teoretycznie mi to działa jedynie jak oblegałem miasto mrocznych elfów to pojawił im się dodatkowy garnizon.
Pojawia się on tylko raz. Najlepiej jest zaatakować miasto gdy obok niego stoi jakaś jednostka. Garnizon przeważnie przyjmuje bitwę i przy 100% stratach przeciwnika miasto zdobywasz już bez walki.
Czy jest może jakiś submod który dodaje grywalną Bretonie?
Nic mi o takim nie wiadomo, uważaj z submodami moga zepsuć podstawkę w tym akurat modzie. Na TWC ew. zajrzyj może coś wyszperasz, ale wątpię. :D
Na TWC już szukałem, niestety nic nie znalazłem :( Pozostaje mi żyć nadzieją, że twórcy dodadzą tą świetną frakcje w 1.6 :D
chochlik20
01-10-2014, 09:09
Nie liczyłbym na to, na ujawnionych dotychczas sreenach z nowych frakcji będziemy mieli - Norskę, Skavenów, Leśne Elfy oraz Tomb King plus grywalne Nocne Gobliny.
Tylko kiedy pojawi sie 1.6 ? Czekam i czekam xD
chochlik20
01-10-2014, 15:26
Tylko kiedy pojawi sie 1.6 ? Czekam i czekam xD
To jeszcze trochę poczekasz zapewne. Trwają na razie beta testy patcha. Zresztą i tak jak wyjdzie trzeba będzie poczekać na wersję Gigantusa bo nie wydaje mi się, by rosyjska była kompatybilna z wersją ang.
Czy zn ktoś tytuły utwórów z tego moda? Nigdzie w plikach nie mogłem znaleźć, a przyznam ,że niektóre są świetne.
To jeszcze trochę poczekasz zapewne. Trwają na razie beta testy patcha. Zresztą i tak jak wyjdzie trzeba będzie poczekać na wersję Gigantusa bo nie wydaje mi się, by rosyjska była kompatybilna z wersją ang.
Hmmm no to mnie pocieszyłeś :( Ale kiedyś wyjdzie ^^
chochlik20
01-10-2014, 16:25
Na pewno :) musimy jeszcze trochę poczekać i uzbroić się w cierpliwość
chochlik20
17-10-2014, 12:46
Objawiła się konkretna data wydania nowej wersji:
Originally Posted by Lord Necromancerhttp://www.twcenter.net/forums/images/y2skin/buttons/viewpost-right.png
(http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?p=14146219#post14146219)Mod will be in russian, probably released between 31.12-07.01(still, dont rely on it too much =))) About content: there will be as much staff as we can put in on the time we have left, most of it was listed in one of my updates in "Something New" and "Q&A" topics, roam for them a little or ask around people here.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?427114-Something-new&p=14160001#post14160001
Szampana można jednak schować, bo będzie to wersja rosyjska, nie kompatybilna zapewne z wersja Gigantusa, więc na wersje ang. poczekamy pewnie do marca przyszłego roku.
Ale fajnie xD szkoda tylko ze nie znam Rosyjskiego :) . Ale wersja .ang na marzec 2015 brzmi niezłe :faraon:
Andrij Marszałek
19-10-2014, 11:25
hoho :P
Niektórzy i tak się pewnie skuszą :)
chochlik20
19-10-2014, 11:46
I przy okazji może ich czekać deinstalacja Warhammera, bo wersja może okazać się nie kompatybilna. Ja wolę poczekać, aż wyjdzie wersja po ang.
chochlik20
24-10-2014, 18:19
Garść nowości:
http://i.imgur.com/oa3GaXkl.jpg
Norse Raiders:
http://i.imgur.com/VHO74EP.png
http://i.imgur.com/k3oZxOK.png
http://i.imgur.com/HQHGJdf.png
Tomb horse archers:
http://i.imgur.com/xhN6KFD.png
Tomb cavalry:
http://i.imgur.com/JN2iQck.png
http://i.imgur.com/8RnUW6T.png
http://i.imgur.com/TGQGked.png
Andrij Marszałek
25-10-2014, 08:01
Ładne :)
Najlepiej się jazda Królów Grobowców prezentuje na ostatnim obrazku. Ciekawe, jak bardzo podpakowani będą wojownicy z Norski.
chochlik20
26-10-2014, 16:42
Ja mam nadzieje, że nowy patch oprócz nowych frakcji zmieni też wygląd miast, np. Orków, które po wybudowaniu murów na mapie bitewnej przypominają miasta muzułmańskie w Medivalu.
Izabelin
30-10-2014, 18:11
Pytanko.
Czy wystarczy zainstalować a gołe Kingdoms 1.5 wersje Rage of Dark Gods: BotE czy trzeba wcześniej zainstalować goły Call of Warhammer, a następnie tego submoda, który waży ponad 5 giga (plik instalacyjny)?
I pytanie pomocnicze:
Czym się różni ten submod od gołej wersji?
Coolecka
30-10-2014, 20:43
Wystarczy, że zainstalujesz Rage of dark gods. Różni np. wielkością na dysku. Niepotrzebne pliki zostały skasowane z moda, aby zajmował mniej miejsca. Rodg jest bardziej stabilny i od razu masz angielskie głosy z gry Mark of Chaos. Rozegrałem już z 6 kampanii i nigdy nie miałem wysypania się gry, a na rosyjskiej czasami mi się to zdarzyło.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą odświeżona recenzją Call of Warhammer. Dostępna jest na naszym portalu. (http://www.totalwar.org.pl/index.php/entries/view/4495)
chochlik20
23-11-2014, 14:51
Trochę nowym screenów:
Nowy Nordland:
http://i.imgur.com/m68jfBF.jpg
W lewym górnym rogu mamy wioskę orków?
Nowy Hohchland:
http://i.imgur.com/Wt11myO.jpg
Mowy Ostland:
http://i.imgur.com/XLL76sX.jpg
Nowy Kislev:
http://i.imgur.com/3o7GRhD.jpg
http://i.imgur.com/U6i22Ro.jpg
http://i.imgur.com/JZ8CyG7.jpg
http://i.imgur.com/2mXSGz8.jpg
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?427114-Something-new/page81
chochlik20
25-11-2014, 10:21
Jakby co połączę później posty :)
Piękny interface frakcji Tomb King:
http://i.imgur.com/y5usCue.jpg
http://i.imgur.com/6JpQ3Fn.jpg
oraz pewne informacja, która wzburzyła krew w moich żyłach:
Only one - Nameless City.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?427114-Something-new/page82
Jedno miasto dla Tomb Kingów! Żarty...
Tak coś się obawiałem, że zwalą tam mapę. Ujawniali dotychczas jak będą wyglądały tereny imperium i Kislevu, ale w ogóle nie pokazali zmian na płd. mapy.
Szkoda ze tylko jedno miasto ;/ Tak trochę dziwnie to będzie ^^ Wiadomo coś nowego o dacie wydania 1.6? :)))
chochlik20
26-11-2014, 09:46
Tak jak już pisałem wcześniej, data pozostaje chyba bez zmian, ale za to uraczę Was kolejnymi nowinkami, które odkrył Lord Necrmonancer na twcenterze:
Ye ye, we are aware about all those funny changes(GW going mad http://www.twcenter.net/forums/images/smilies/emoticons/original.gif). A bit of spoiler here guys: most of this changes will be in new release, Mesn already make a script of Tombs invasion north and alliance quests with vamps. The point is, that the old Storm of Chaos did not go anywhere and become harder, then invasion of sceletons from the south(not the Neehara, but Arkhan) and Nagash resurrection as a goal, orcs from the east, scavens, that in some particular places will attack you without warning popup messages with full stack from the underground tunnels(ha! means not only to retake their settlements), giant hordes of unwashed mutants and abominations(beastmen), wich lairs in some places will be united in hubs, silvan dreams for world domination and little puny humans between hammer and the anvil... All this simultanious avalanches from all directions has only one goal - to destroy player's hope for casual gameplayhttp://www.twcenter.net/forums/images/smilies/emoticons/laughing2dw.gif
Ja chyba idę kupić sobie zapas melisy, bo mnie coś trafi przy tylu inwazjach :D
Rhaegrim
03-12-2014, 17:14
Tym razem zaprezentowano nam nowy Ostermark, Reikland, Sylvanię, Middenland, Talabecland oraz Stirland.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?427114-Something-new/page82
Inwazje mimo, że czasami irytują dają wiele dobrego, młotkowego klimatu, który w tym modzie kocham.
chochlik20
04-12-2014, 16:33
A się kurde pytam, gdzie są Leśne Elfy? Pokazali nam screeny ich jednostek, ale nie widzę żadnego ich miasta na mapie...
Rhaegrim
04-12-2014, 19:37
Dzisiaj zaś pokazano wspaniały model Wieży Gorgotha. Robi on spore wrażenie i jestem szczęśliwy, że Krasnoludy Chaosu w tej wersji dostały trochę więcej miłości.
Z Leśnymi Elfami czas pokaże, ale lepiej by te jednostki się nie zmarnowały.
Leśne Elfy raczej póki co jako skirmishowa frakcja będzie. W kampanii może potem się ukaże (tak raczej przeczuwam, że będzie).
chochlik20
05-12-2014, 09:02
Fajnie, że zamki i miasta na mapie strategicznej będą się prezentować lepiej, jednak co mnie uderza, to fakt, że południe mapy nie zostało rozbudowane. Królowie Grobowców, Orki, Nocne Gobliny, Krasnoludy, Krasnoludy Chaosu, Księstwa Graniczne... będzie tam strasznie ciasno. Poszerzyli imperium i Kislev, ale tamte tereny moi zdaniem olali. Mam również nadzieje, że miasta/zamki na mapie bitewnej będą trochę bardziej klimatyczne i odpowiadały swoim pierwowzorom w książkach, a nie zostaną tylko przemalowane...
chochlik20
07-12-2014, 16:31
Nowe obrazki z mapki strategicznej, jak widać myliłem się i na południu też ujrzymy nowe prowincje:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?427114-Something-new&p=14242650#post14242650
Oraz zapowiedz nowej jednostki dla zwierzoludzi, którzy doczekali się kawalerii! Dla niewtajemniczonych w arkana świata, tak oto będą się zapewne prezentować centigory!:
http://i50.tinypic.com/kbvh4x.jpg
Andrij Marszałek
07-12-2014, 17:22
No ładnie to wygląda. Jak wyjdzie proponouje KO :P
Na stronie twórców pojawiła się informacja, że najprawdopodobniej nie ujrzymy Nipponu, Kathai i Indu. Za mało znanych jednostek + nie będą mogli ich wprowadzić.
Mimo wszystko czekam zwłaszcza na takie jednostki u Kislevu:
http://i.imgur.com/puoP5GG.jpg
Co do Leśnych Elfów, będą albo w 1.6 (przypominam, że jeszcze nie było premiery, więc mają czas na wprowadzenie ich), albo w 1.6.1 . Osobiście to czekam na rycerstwo Bretonii w boju jako grywalna frakcja. Za to ten pojazd u sług Khaine'a mnie intryguje:
http://i.imgur.com/Z1G2KW6.jpg
Czyżby wojownicy krasnoludów chaosu miały mieć nowy wygląd?
http://i.imgur.com/0nu7UQB.jpg
I czyżby Księstwa Graniczne otrzymały jazdę i piechotę Carlssona?
http://i.imgur.com/TfoeAxE.jpg
http://i.imgur.com/TA7TCM5.jpg
Nie wydaje wam się, że plemię Norsmenów ma za mało jednostek? Ujawniono tylko 7, z czego 3-4 to jednostki z obozów psów wojny z nadbrzeżnych wiosek. Ta jazda jakoś się wyróżnia, piechota i łucznicy:
http://i.imgur.com/VHO74EP.png
http://i.imgur.com/KN659UH.jpg
http://i.imgur.com/snxXFvG.jpg
Ponoć kiedyś rozszerzą roster Norsmenów. Ot wprowadzenie u Królów Grobowców (swoją drogą nie zastanawia was architektura Azteków i Kislevitów w jednym?)
http://i.imgur.com/y5usCue.jpg
http://i.imgur.com/6JpQ3Fn.jpg
EDIT: Bretonnia planowana jest do wprowadzenia w kolejnych wersjach gry, gdy będą jeszcze bardziej mapę urozmaicać.
http://i.imgur.com/AbkJqi1.jpg
Jacyś nowi najemnicy? :o
chochlik20
21-12-2014, 10:07
Ja się nawet był nie pytał czy ujrzymy Nippon lub Indu, ale czy kiedykolwiek ujrzymy Bretonie? Zresztą stwierdzenie, że mamy mało znanych jednostek tych frakcji jest kłamstwem, bo wpisaniu w google -nippon warhammer army book i po kliknięciu na grafikę wyskakują nam okładki army booksów tych frakcji.
Tia, ale są to fanowskie army booki, które można znaleźć m.in. tu:
http://warhammerarmiesproject.blogspot.com/
Bretonia będzie, ale nie w 1.6.
O ile taka frakcja Norsemenów została przez Games Workshop potwierdzona (chociażby w ich grze Blood Bowl), to jednak Nipponu nigdzie nie ujrzymy, niż tylko w całkowicie nieoficjalnych army bookach. Sam Nippon, Kathay i Ind poznajemy tylko bardzo skrótowo.
chochlik20
21-12-2014, 10:18
Nie znaczy to, że twórców nie może ponieś wyobraźnia skoro wiemy na jakich państwach są one wzorowane.
Nie potrzebnie dali Norsmenów teraz, bo nie są oni aż tak znaczącą frakcją, lepsza byłyby Bretonia moim zdaniem, zwłaszcza, że puste tereny tam strasznie wyglądają. Powinni oni się pojawić w patchu do nowej wersji.
Andrij Marszałek
21-12-2014, 10:38
Norsmeni się przydadzą do gry. A jak mapki im się poszerzyć nie chcę to i tak Bretoni na niej nie ma :)
Rhaegrim
21-12-2014, 11:08
Z Brettonią powinni wpuścić też Leśne Elfy, geograficznie ich państwa znajdowały się bardzo blisko siebie. Zastanawia mnie ai Norsmenów. Czy będą skupiać się na Norsce albo czy ich ekspansja wykroczy poza nią?
Cathay i Nippon jak dla mnie są niepotrzebni, od Imperium dzieli je przeszło pół świata i bez drastycznego poszerzania mapy ich frakcje nie mają sensu. Chyba, że zrobiliby coś na wzór Wysokich Elfów.
Ciekawe czy twórcy pokuszą się na wprowadzenie Nagasha do moda, bo GW ostatnio zaszalało. Okazało się, że Malekith od początku miał zostać Królem Feniksem, a to wszystko co niego spotkało to była próba Asuryana.
Ulthuanu już nie ma, a to dopiero druga książka.
Nie zastanawiał się ktoś z Was, czemu Imperium jest aż tak sklejone sojuszami? O ile wiem (czytałem Army Book Imperium) to Imperium za Karla Franza przed inwazją był troszkę niestabilny wewnętrznie i gdyby nie Imperator to by się podzieliło między władców księstw, będących ze sobą w stanie wojny. Co myślicie o tym, by jakoś zniszczyć te sojusze, a zrobić z tego tylko przyjazne stosunki (bez sojuszy do jakiegoś czasu), by można było też wojny toczyć między księstwami?
chochlik20
21-12-2014, 16:41
Lepiej stosunki masz opisane w "Dziedzictwie Sigmara", zresztą jest tam opis wszystkich prowincji. Gdyby tak zrobić, wówczas nie wiem czy poszczególne frakcje długo by przetrwały. Zerwane sojusze, nieustanne wojny pomiędzy prowincjami... Ataki orków czy zwierzoludzi rozniosłyby Imperium przed Burzą Chaosu czy też nadejściem Grimora.
Andrij Marszałek
21-12-2014, 16:59
Widać Arroyo dawno żes imperium nie grał. Gdy gramy jakąś tam frakcją z imperium to oprócz częstych przemian na kult chaosu i wojen domowych z tego wynikających często frakcje same z siebie łamią ten sojusz. Zakładam że grasz głównie złymi frakcjami i dlatego nie zaobserwowałeś podobnych sytuacji gdyż po prostu ułatwiły by zanatdo gre.
Andrij, uwierz mi, że jest całkowicie na odwrót. Grałem sporo Imperium i jego sojusznikami, wiem jak to działa. Bardziej mnie właśnie ciekawiło, co by było, gdyby zmienić skrypt w grze, by ludzie z Kislevitami, 'Słowianami' z Księstw Granicznych, z Elfami i z Krasnoludami się nawalali.
Andrij Marszałek
21-12-2014, 20:09
Nie chodziło mi o Kislev ani o Księstwa Graniczne. W Imperium to zgodze się jednak frakcje raczej rzadko same z siebie zrywają sojusze ale za to bardzo często przechodzą na chaos.
chochlik20
22-12-2014, 12:11
Jeszcze wojny pomiędzy poszczególnymi prowincjami były na miejscu, gdyby nie czasy w które mamy odwzorowane. Na tronie zasiadł Karl Franc, a wtedy nie było już bratobójczych wojen. Bardziej widziałbym skrypt, który objawia się nam podczas Burzy Chaosu dający frakcji, która ma Luthora Hussa armię na czele, której stoi Valten. To było by ciekawe :)
Szkoda, że w nowej odsłonie nie pojawią się nam pikinierzy dla Imperium :( chociaż taka formacja istniała. Mogliby też zmienić rekrutację dla krasnoludów dzięki, której mogliby szkolić swoje oddziały w miastach, a nie tylko w podbitych twierdzach w górach.
Andrij Marszałek
22-12-2014, 18:49
No to mówię że takie osłąbienie niemiałoby sensu i kulty chaosu w imperium już wystarczająco rozsadzają imperium od środka. A pikinierów faktycznie szkoda. No ale cóż - trzeba zadowolić się tymi z Nuln i z tej kompanii śmiesznej :P
chochlik20
23-12-2014, 19:20
Chociaż Wigilia jutro już teraz mam do przekazania wiadomość!!!
Na TwCenterze niedługo rozpoczną się beta testy patcha 1.6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?675254-Patch-1-6-beta-test&p=14268708#post14268708
Na razie szukają tłumacza, ale coraz większymi krokami zbliża nam się radosna chwila!! :champagne::champagne::champagne:
Andrij Marszałek
23-12-2014, 19:32
Czyli będziemy mieli coś jak teraz jest wersja Gigantusa tak? - Po rosyjsku nie pogram sobie za to po angielsku spokojnie siadam :)
Rhaegrim
23-12-2014, 19:41
Mam nadzieję, że patch pójdzie na spolszczonej wersji od Rosjan. :D
Chociaż nie spodziewałem się, że zrobią go tak szybko.
chochlik20
24-12-2014, 11:10
Czyli będziemy mieli coś jak teraz jest wersja Gigantusa tak? - Po rosyjsku nie pogram sobie za to po angielsku spokojnie siadam :)
Zapewne tak, skoro Gigantus stworzył angielską wersję moda to i pewnie patch będzie pod nią. Tyle, że pewnie poczekamy jeszcze z pół roku...
Edit:
Tak, na pewno powstanie wersja Gigantusa. Ludzie testujący nowego patcha na wersji od nim piszą, że nie działa z jego wersją.
Pytanie lekko z innej beczki. Też tak mieliście, że Sylvania miała jako wodza dawnego króla wiedźm Naggaroth? Bo nie wiem, czy jest to zgodne z uniwersum. Jeśli tak, to prosiłbym o odbicie jakiejś kartki o nim z army booka jakiegokolwiek, bo nie chce mi się wierzyć, że Sylvania mogła go kiedykolwiek mieć i coś mi tu nie gra.
chochlik20
28-12-2014, 10:12
To jest najwidoczniej bug bo w armyy booksie na temat Sylvanii nic nie mamy o nim.
Bug w nazwie i tyle.
Coolecka zrobił ok. Błąd w nazwie jest w modzie. Chyba tylko ten jeden generał ma taką nazwę.
chochlik20
02-01-2015, 11:25
A co do bugów, to ktoś zauważył, że Luthor Huss wzywa orki do łomotu?? :D
http://www.fotoszok.pl/upload/11054ef1.jpg
To raczej można by mu zmienić w descr_strat dając jakąś zdolność specjalną pasującą do niego.
Andrij Marszałek
02-01-2015, 13:44
To bug jakiś. Ja tego nie miałem napewno :)
chochlik20
03-01-2015, 20:10
Nie wiem, czy ktoś przegląda stronę TWC o modzie, ale trwają dosyć powolne pracę nad tłumaczeniem na angielski, oprócz tego okazuję się, że w wersji Rosjan jest kapkę bugów uniemożliwiających testowanie :( jeżeli ktoś jest zainteresowany trwa rekrutacja do zespołu testującego, wymagana jest jednak wersja Rosjan 1.5. Więc pewnie trochę poczekamy na patcha w wersji dla Gigantusa, nie ma więc co liczyć na wydanie go w najbliższych miesiącach. :(
Andrij Marszałek
04-01-2015, 10:33
Obstawiam wrzesień 15 :) - A i pytanie mam bo małe zamieszanie jest - to 1.6 nawet po rusku wyszło już czy nie? - nie chodzi mi o żadne wersje Gigantusa czy kogoś innego. O czyste 1.6 mi chodzi.
chochlik20
04-01-2015, 15:22
Teoretycznie już jest, w praktyce by móc zagrać musisz się zapisać do zespołu testującego by dostać linka.
Andrij Marszałek
04-01-2015, 20:27
Ok dzięki - chodziło mi tylko o to czy już jest :P
chochlik20
11-01-2015, 10:06
Trochę zaostrzę smaczka na nowego patcha. Być może tak przywita nas nowa odsłona:
http://4put.ru/pictures/max/1059/3254524.jpg
Pojawiło się też info, że Imperium nie dostanie oddziałów biczowników. A szkoda :(
Thomson2000
18-01-2015, 18:38
Ja bym chciał dla Ostenmarku jednostkę halabardników rycerzy Morra bo podobno walczyli halabardami.
chochlik20
19-01-2015, 13:19
Nie sądzę, aby się rozdrabniali twórcy z jednostkami zakonnymi. W grze mamy jedynie podzielonych Synów Mananna na tych walczących pieszo i konnicę generalską.
Thomson2000
19-01-2015, 15:06
Czyli można sobie pomarzyć :(
Thomson2000
20-01-2015, 15:25
http://www.moddb.com/mods/call-of-warhammer-total-war/images/outriders-2#imagebox
Jacyś nowi rajtarzy
http://www.moddb.com/mods/call-of-warhammer-total-war/images/flagellyants3#imagebox
A to nie są Ci biczownicy?
http://www.moddb.com/mods/call-of-warhammer-total-war/images/wip1#imagebox
Czyżby będzie Brettonia?
To nie nowi rajtarzy, a nowa skórka na rajtarów Reiklandu.
Tak, to biczownicy, ale zapewne pod 1.6.1/1.7
Jednostki dwie z Brettonii mieliśmy w 1.5.1 we wsparciu dla Imperium, sama Brettonia będzie zapewne do skirmishy, bo zapewne w 1.6.1/1.7 będzie z Leśnymi Elfami w kampanii ;)
Andrij Marszałek
20-01-2015, 20:25
No to czekamy :) - większa ilość frakcji przy zachowaniu obecnego balansu równa się epickość jednym słowem :)
chochlik20
21-01-2015, 11:52
Z tego co czytałem, to z biczownikami jest problem z ich animacją.
Husarz_PL
25-01-2015, 23:17
https://www.youtube.com/watch?v=jc21C_kkhNs
17:31 ktoś mi powie tytuł utworu, albo chociaż skąd on jest ?
Zespół Triarii - Victoria.
Ciekawi mnie czy ekipa doda nowe jednostki do Kislevu. Brakuje kilku jednostek, a z prezentacji to widać jedną machinę która jest taka sobie. Osobiście liczyłem na jednostki niedźwiedzi bez jeźdźców, oraz na dwie kawalerii i oszczepników. Poza tym ten system braku populacji jest szczerze mówiąc głupi. Ciekawe jak będzie wyglądać gra Elfami, przy ciągłych spamach armii zła. Zmiana na zasadzie, ludzi się nie rodzą, a tłumaczenie deweloperów, by dobrze rozwinięte miasta były ważne. No ok, ale taki idiotyzm, kampanię elfów na VH/VH zrobi niegrywalną. Niech ogromne miasta będą ważne, a ich utrata bolesna. Jednak brak rozrostu małych miast, zamków jest nielogiczny. Może po beta testach to usuną. Pozdrawiam, mój pierwszy post, po restarcie starego konta. :D
Ciekawi mnie czy ekipa doda nowe jednostki do Kislevu. Brakuje kilku jednostek, a z prezentacji to widać jedną machinę która jest taka sobie. Osobiście liczyłem na jednostki niedźwiedzi bez jeźdźców, oraz na dwie kawalerii i oszczepników. Poza tym ten system braku populacji jest szczerze mówiąc głupi. Ciekawe jak będzie wyglądać gra Elfami, przy ciągłych spamach armii zła. Zmiana na zasadzie, ludzi się nie rodzą, a tłumaczenie deweloperów, by dobrze rozwinięte miasta były ważne. No ok, ale taki idiotyzm, kampanię elfów na VH/VH zrobi niegrywalną. Niech ogromne miasta będą ważne, a ich utrata bolesna. Jednak brak rozrostu małych miast, zamków jest nielogiczny. Może po beta testach to usuną. Pozdrawiam, mój pierwszy post, po restarcie starego konta. :D
Co do Elfów - są grywalni. Co do zamrożenia rozrostu populacji to nie jest zły pomysł z jednej strony, gdyż zmusi nas to do przejścia na inny poziom grania tj. będziemy musieli zmienić nieco strategię odnośnie nacji. A co do Kislevu - bez przesady, gra się nim nawet dobrze bez tych dodatków, które tu zalecasz ;)
Co do Elfów - są grywalni. Co do zamrożenia rozrostu populacji to nie jest zły pomysł z jednej strony, gdyż zmusi nas to do przejścia na inny poziom grania tj. będziemy musieli zmienić nieco strategię odnośnie nacji. A co do Kislevu - bez przesady, gra się nim nawet dobrze bez tych dodatków, które tu zalecasz ;)
Dla mnie pomysł braku populacji powinien być opcjonalny, nikogo do niczego nie trzeba zmuszać, a jeśli komuś się pomysł podoba, to proszę bardzo. Dla mnie ten pomysł jest kiepski, od samego początku jak go zapowiedziano. Nigdzie nie napisałem, że Kislevem się gra źle. Ale dodanie nowych jednostek, zgodnych z Army bookiem, na pewno wprowadziły by świeży powiew na oklepany "roster" kislevu. Empire ma od groma jednostek a dodają im nowe, więc co to za argument że gra daną nacją jest przyjemna, mogła by być przyjemniejsza.
chochlik20
17-02-2015, 16:52
Zahamowanie rozrostu w miastach elfów sprawi, że grać będzie się beznadziejnie. Uzależnieni będziemy od miast na wysokim stopniu rozwoju, które pozwolą nam szkolić znacznie lepsze jednostki. Po drugie dwie prowencie startowe elfów czy to Wysokiego Rodu czy też Druchii nie są zbyt kuszące. Otoczone przez wrogie nacje, z miasteczkami lub nawet wioskami, gdzie możliwości szkolenia są żadne lub bardzo niewielkie. Jednostki elfów są dobre, ale przy spamie wrogich armii szybko się wykruszą a uzależnienie rekrutacji od miast sprawi, że obie nacje długo nie pożyją. Rozwój natomiast zamków nie powinien być uzależniony od populacji, ale od czasu w jakim znajduje się pod naszą kontrolą.
Pewnie nie pojawi się to, ale liczę, że nowy patch, da graczowi, gdy wybierze frakcję elfów posiłki pojawiające się co kilkadziesiąt tur, które przybywają albo z Ulthanu albo z Naggaroth. W obecnej wersji mamy tylko event o zimowych sztormach, które blokują przesłanie posiłków.
Co do Kislevu, to zgodzę się - przydałoby się lekkie odświeżenie tej frakcji poprzez dodanie kilku nowych oddziałów.
Dyskusja Ogólna to chyba najodpowiedniejszy temat dla tego pytania więc chodzi o to że znalazłem taką stronę
https://pl.scribd.com/doc/5045713/8/KSI%C4%98STWA-GRANICZNE
i próbuję się z niej czegoś dowiedzieć o Księstwach Granicznych ale po tej lekturze już sam nie wiem z kim utożsamiać wspomniane księstwa otóż na początek zakładałem że są one odpowiednikiem Rusi Kijowskiej jednak z tego by wynikało... no właśnie nie wiem co, bo czytam tam o Aleksandrze Wielkim i Leonidasie ale jednostki jakie mamy w modzie jako ostanie by nasuwały mi takie porównanie już bardziej byłbym skłonny stwierdzenia że Księstwa to odpowiednik HRE(czarny orzeł) tylko że z czasów plemion germańskich(świątynia Thora i ogólny ich wygląd przypominający wikingów). W takim wypadku czy mogę dalej się łudzić że jednak prowadzę państwo słowiańskie czy jednak muszę pogodzić się z bolesną prawdą...
Andrij Marszałek
10-03-2015, 06:50
Odpowiednik HRE to imperium. O to mi cały czas chodzi a nie o jakąś UE :/
Księstwa graniczne to zbitek ludów mieszkających na tych ziemiach i w modzie są przedstawienie jako konfederacja bo nie da się tyle frakcji zrobić :)
Są takim przedmurzem imperium a jak chceszz to nawet oficjalnie.
Thomson2000
16-03-2015, 21:01
Wiadomo coś o nowej wersji moda?
EDIT:
NOWEGO
Thomson2000
17-03-2015, 22:58
To nie jest nowa skórka dla rajtarów reiklandu tylko nowa jednostka.
Edit:
Popatrz http://www.games-workshop.com/en-PL/Empire-Outriders
Jak Ymperyjum to UE,to należy wprowadzić europejskie przepisy i normy xD Z ludzi zrobi się zwierzoludzi a z orków krasnoludy.
Właśnie ukończyłem krótką kampanię Reiklandem. Udało się to osiągnąć zanim zalały mnie fale Orków i Chaosu. Natomiast zaskoczyła mnie jedna rzecz, koło 50 tury dosłownie na moment przed zwycięstwem, pokazał się komunikat że Elektorat Averlandu wpadł w ręce chaosu, wypowiedział wojnę wszystkim pozostałym Elektoratom i zawarł sojusz z Nurglitami. Co prawda nie wyszło im to na dobre bo zwołałem na nich krucjatę i w dosłownie kilka tur stracili stolicę i połowę swoich prowincji na rzecz moich sojuszników ale byłem mocno zaskoczony bo dotychczas byli jednym z najsilniejszych i najlepiej sobie radzących państw Imperium. Jest to jakiś event, czy po prostu istnieje co turę procentowa szansa na takie wydarzenie?
Thomson2000
29-03-2015, 15:55
To taki event ;)
Ok, już się bałem że reszta może tak oszaleć :). A jeśli gramy Averlandem to kto zdradza Imperium? Czy wtedy nic się nie dzieje?
Thomson2000
29-03-2015, 18:29
To kto inny zdradza np. jak ja grałem Ostenmarkiem to zdradził Hochland ale ktoś może jeszcze oszaleć.
Andrij Marszałek
29-03-2015, 19:18
Mylicie pojęcia. To jest losowy event który na wszystkie frakcje może paść.
Mam nadzieję że Reikland jest wykluczony z "losowania"? Bo to by było absurdem jakby na niego trafiło.
Nie tyle wpadł w ręce Chaosu, co raczej to jakby herezja, Władca wyznaje Chaos i dopóki nie zginie to taka frakcja wypowiada wojnę innym z Imperium.
Andrij Marszałek
31-03-2015, 15:31
I wszystko jasne. Frakcja gracza nie może paść ofiarą herezji.
Ok już wszystko jasne, nie mniej jednak nie wyobrażam sobie Imperatora wpadającego w łapy chaosu :P.
Thomson2000
02-04-2015, 22:08
To by było niezłe albo Teogonista:)
Andrij Marszałek
03-04-2015, 20:18
No cóż - mi się armia Teagonisty zbuntowała :ok:
Karty jednostek Skavenów
http://i.imgur.com/nFQncZ8.jpg
Mam nadzieję że oprócz dodania Skavenów poprawią też stabilność gry... W każdym razie karty wyglądają bardzo fajnie, wiadomo już jak rozwiązano kwestie ich podziemnych miast?
Andrij Marszałek
08-04-2015, 14:24
Nijak - zwykłe miasta na mapce a w bitwie to nie wiem :)
chochlik20
08-04-2015, 16:49
W końcu coś ujawnili, bo jak ostatnio sprawdzałem na twcenterze to cisza. Ostatnią wiadomością było, że wzięli się za tłumaczenie na angielski, ale opornie im to chyba coś szło.
chochlik20
13-04-2015, 15:22
Ujawnili dwa nowe screena a propo Szczuroludzi:
http://i.imgur.com/8GCtqyyl.jpg
http://i.imgur.com/8xZUiP4l.jpg
Na pewno zagram tą nacją, podali choć w przybliżeniu datę wydania patcha?
chochlik20
14-04-2015, 16:30
Na pewno zagram tą nacją, podali choć w przybliżeniu datę wydania patcha?
Nie :(
chochlik20
23-04-2015, 13:22
Ujawnione nowe portrety jednostek. Tym razem Tomb King, Mroczne Elfy, jeden demon i najemnicy(?)
http://i.imgur.com/GzUM94t.png
Tak, Królowie Grobowców, Mroczne Elfy, Najemnicy - pewnie konna gwardia Bronzina wśród nich i pewnie poprawiony wygląd jednego z demonów Tzeencha.
Trochę mnie zmartwiły karty jednostek TK bo nie mają żadnych monstrów, a w ich armii przecież takich nie brakowało.
Trochę mnie zmartwiły karty jednostek TK bo nie mają żadnych monstrów, a w ich armii przecież takich nie brakowało.
Hmm... raczej się mylisz, bo mamy tu: straż faraonów (??) - stwierdzam po wyglądzie, gdzie wyglądają jak mityczne stwory starożytnego Egiptu i po skarabeuszach (tych wielkich).
Rhaegrim
25-04-2015, 11:27
No mają, ale cieszmy się z tego co jest. A jednostek jest całkiem sporo. Poza tym wymodelowanie takiego monstra nie jest łatwe.
chochlik20
25-04-2015, 11:28
Trochę mnie zmartwiły karty jednostek TK bo nie mają żadnych monstrów, a w ich armii przecież takich nie brakowało.
Teoretycznie są te skarabeusze, przed nimi mamy jakąś jednostkę, ale ciągle są czegoś brakuje. Olbrzymich skorpionów czy też szkieletów, nawet nie dali rydwanów :(
Jeden z testerów pisał, że TK szybko zostali zniszczeni... tego się trochę obawiam, bo sąsiadują z orkami, krasnoludami normalnymi i chaosu i do tego tylko jedno miasto. Sylvania miała trzy i tak było trudno, a przy jednym i ograniczonej rekrutacji będzie heroicznie. Pewnie i tak się skuszę od razu na tą frakcję ;)
Czy jednak nie popełniono błędu w nazwie, i nie powinna być Khmeria zamiast TK? Bo jako miasto maja oni chyba Czarną Piramidę.
Hmm... raczej się mylisz, bo mamy tu: straż faraonów (??) - stwierdzam po wyglądzie, gdzie wyglądają jak mityczne stwory starożytnego Egiptu i po skarabeuszach (tych wielkich).
Tomb Guard to są zwykłe szkielety tylko nieco lepiej walczące, coś jak Grave Guard u VC. Brakuje mi natomiast tak jak chochlik napisał przede wszystkim skorpionów i rydwanów.
Pewnie jest to kwestia niemożliwej do zbalansowania jednostki. Pewnie rydwany albo maskarują wszystko albo umierają jak chłopi.
Zgodzę się z Eliminatorem (aka Wonszem), że ciężko jest zbalansować rydwany. O ile w Rome 1 rydwany były swego czasu mocne, to w Rome II już ciężko było - raz były za silne, raz za słabe. Poza tym tam jedynie rydwany z kosami były rozsądnym wyborem. Boję się, że w modzie Call of Warhammer do Medka 2 będzie problem z wprowadzeniem takowej jednostki i tym samym ze zbalansowaniem jej. Jeśli są w ruchu i nie ma strzelców - ok, to są dość silne. Niemniej wystarczy mi taki roster Królów Kapłanów z Krain Umarłych na początek ;)
chochlik20
27-04-2015, 08:08
Elfy mają rydwany z Tiranoc, które o dziwo są w bitwie gracza, ale już podczas kampanii ich nie mamy :( ciekawe czemu? Są one takie średnie. Nie za mocne, nie za słabe. Jako jednostka na polu bitwy wypadają dość blado, ale tworzą pewien klimat. Szkieletowe rydwany stawiłyby miłe urozmaicenie i dodawałby klimatu tej frakcji. Liczę - przedostatnia jednostka, wydają się być trochę zrobione na odwal się, dodali zwykłemu szkieletowi trochę wdzianka i tyle. Te ich łyse czaszki bez żadnych ozdób jakoś mi nie pasują zbytnio. Co mnie cieszy w tej frakcji to obecność katapult wyjących czaszek, które mogą być deską ratunku podczas gry.
Pewnie te szkielety przedostatnie to takie wielkoludy jak z moda do Rome 1 - Warhammer: Total War. Tam mieliśmy takie szkielety. Co do rydwanów, masz rację, ale cóż, pewnie zmienią to w 1.6.1/1.6.2/1.7 ;)
EDIT: Nie wiem, czy było wrzucane, więc wrzucę to na wszelki wypadek
http://i.imgur.com/8GCtqyy.jpg
Jednostki genialnie wyglądają na kartach. W sumie miasta też, choć szkoda, że są na powierzchni, ale cóż.... nie da się wszystkiego zrobić tak, jak się chce ze względu na silnik gry.
chochlik20
27-04-2015, 08:22
Nie sądzą i mam wielką nadzieje, że się nie mylę, że to są jednak licze. Chciałbym olbrzymie szkielety, ale potęga nekromancji lepiej się sprawdzi na polu walki :twisted: buumm i połowa oddziału idzie do piachu.
Niech świat drży przed potęgą nieumarłego faraona! :faraon:
Najpierw niech pojawi się ta wersja, a nie już wybiegasz w przyszłość i widzisz kolejne patche ;)
Najpierw niech pojawi się ta wersja, a nie już wybiegasz w przyszłość i widzisz kolejne patche ;)
Raczej trzeba się będzie do tego przyzwyczaić, bo np. jeszcze TW: Warhammer nie wyszedł, a już DLC przewiduję :mrgreen:
A co do tych szkieletów, jak to licze, to naprawdę bieda. Jeśli zaś gigantyczne trupy, to świetnie by były odwzorowane przez taki wygląd xD
Nie sądzą i mam wielką nadzieje, że się nie mylę, że to są jednak licze. Chciałbym olbrzymie szkielety, ale potęga nekromancji lepiej się sprawdzi na polu walki :twisted: buumm i połowa oddziału idzie do piachu.
Ta jednostka nie ma liczby "strzał" więc to licze raczej na pewno nie są, tylko 9 jednostek w oddziale więc jakieś olbrzymy.
Ta jednostka która ma 10 osób w oddziale pewnie robi za "magów" tej frakcji więc to mogą być licze.
skarabeuszach (tych wielkich)
Właśnie chyba małych skoro jest ich po 200 na oddział.
Jeden z testerów pisał, że TK szybko zostali zniszczeni... tego się trochę obawiam, bo sąsiadują z orkami, krasnoludami normalnymi i chaosu i do tego tylko jedno miasto. Sylvania miała trzy i tak było trudno, a przy jednym i ograniczonej rekrutacji będzie heroicznie. Pewnie i tak się skuszę od razu na tą frakcję ;)
Nie powinno być tak źle, zresztą miło by było gdyby było trudno. W sumie to chyba dobrze że jak gra nimi AI to szybko padają i nie robią za jakąś wielką siłę w regionie. No i to zawsze AI, pewnie posłało swoje armie wszędzie wokół i się wykrwawiło. Dogodne położenie na brzegu mapy może sprawić że gra nimi będzie wręcz za łatwa, a w każdym razie da się trochę pograć.
chochlik20
28-04-2015, 08:08
Ta jednostka nie ma liczby "strzał" więc to licze raczej na pewno nie są, tylko 9 jednostek w oddziale więc jakieś olbrzymy.
Ta jednostka która ma 10 osób w oddziale pewnie robi za "magów" tej frakcji więc to mogą być licze.
Aj, ślepota nie boli, ale dokucza ;)
Nie powinno być tak źle, zresztą miło by było gdyby było trudno. W sumie to chyba dobrze że jak gra nimi AI to szybko padają i nie robią za jakąś wielką siłę w regionie. No i to zawsze AI, pewnie posłało swoje armie wszędzie wokół i się wykrwawiło. Dogodne położenie na brzegu mapy może sprawić że gra nimi będzie wręcz za łatwa, a w każdym razie da się trochę pograć.
Ja mam nadzieje, że nie będzie aż za trudno jak to było w przypadku Sylvanii, komputer dostawał masę armii, która postanowił wytracić na nas.
chochlik20
01-05-2015, 09:26
/N_r1Tclg8JQ?list=PL9chqw43YgdFLEcUg6tzvP5IsAFEe3CU u
My musimy ciągle czekać, a Rosjanie już cieszą się nową wersją moda :/ pocieszam się myślą, że nasza będzie stabilniejsza :)
Info - nie będziemy mieli leśnych elfów w tej wersji, ale być może w następnej odsłonie możemy się ich spodziewać, podobnie jak Bretonni -
They've been working on Wood Elves and an expanded map on and off for a long time, but the plan right now is for the map to expand to Bretonnia and Athel Loren after the next version.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?427114-Something-new&p=14493762#post14493762
Siema kiedy mozna spodziewac sie premiery moda ?
^^ Czyli w kolejnej wersji Las Loren i Bretonnia. Teraz tylko czekać na tę wersję, kolejną i jeszcze na: Albion, Estalię i Tileę. ^^
Siema kiedy mozna spodziewac sie premiery moda ?
Mod już dawno miał premierę :D, teraz wychodzą kolejne updat'y. Ja się cieszę że dostaniemy trochę późniejszą wersję bo nie będzie tylu bugów i crashy.
ale to najnowsze bo gram w Call of Warhammer / Rage of Dark Gods: Battle for the Empire to co mozna pobrac ze strony ale mi sie buguje grałe ludzmi ok ale chce włączyć dzieci nurgla to zaras na pierwszej bitwie mnie wywala z krasnoludami haosu to samo ;/
chochlik20
02-05-2015, 10:00
^^ Czyli w kolejnej wersji Las Loren i Bretonnia. Teraz tylko czekać na tę wersję, kolejną i jeszcze na: Albion, Estalię i Tileę. ^^
A jak obejdą limit frakcji?
A jak obejdą limit frakcji?
Kto by się tym przejmował :P Ważniejsze dla mnie jest też wprowadzenie tych lewitujących stworów (pod warunkiem, że będzie mogła ich strącić magia/strzały/inna jednostka latająca). I jeszcze parę rzeczy mnie interesuje. Na pewno chcę jakoś wklepać rydwany z Tiranoc do najwyższego poziomu szkoły jazdy Elfów oraz jazdę Imperialną do stajni Imperium.
Lwie Serce
02-05-2015, 12:15
Widzę, że dyskutowaliście o balansie rydwanów, jest on jak najbardziej możliwy w Medku. W Sunderingu chociażby, szarża na płaskim terenie mogła zmasakrować ogromne masy piechoty, ale czasem nie wychodziło i była lipa. Broń potężna, ale łatwo ją stracić jak się nie użyje w odpowiednich warunkach, czyli tak jak powinno być.
Teraz tylko czekać na tę wersję, kolejną i jeszcze na: Albion, Estalię i Tileę. ^^
To bardzo odległa przyszłość. Być może nigdy te frakcje się nie pojawią. Wystarczy spojrzeć jak długo zajęło dodanie szczurów i Tomb Kings od pojawienia się pierwszych informacji o nich.
Ważniejsze dla mnie jest też wprowadzenie tych lewitujących stworów (pod warunkiem, że będzie mogła ich strącić magia/strzały/inna jednostka latająca).
Silnik nie pozwala chyba na stworzenie specjalnej mechaniki dla jednostek latających. Więc normalne "przyziemne" jednostki raczej zawsze będą je mogły zaatakować wręcz.
Broń potężna, ale łatwo ją stracić jak się nie użyje w odpowiednich warunkach, czyli tak jak powinno być.
Czyli AI pewnie sobie kompletnie z wykorzystaniem jej potencjału nie radzi, a gracz z kolei po odpowiedniej praktyce potrafi nią wymiatać. Twórcy pod tym kątem też pewnie patrzą na dodawane jednostki.
Nie powiedziałem że to niemożliwe by zbalansować rydwany, tylko że być może twórcy mają z tym problem.
siema gram teraz orkami i mam mały problem bo nie moge rekrutować troli pokazuje mi sie co kilka tur ze moge je zrekrutować ale dopiero za 28 tur wszystko było by ok ale gdy daje kolejną ture to mi znika i po kilku turach mam to samo
A pobrałeś mojego minimoda? Tam trzeba mieć odpowiedni budynek do rekrutacji ich ;)
chochlik20
16-05-2015, 09:51
Ja miałem tak samo, więc to nie jest wielki problem. Gdy mija przypisana ilość tur to można je rekrutować, chociaż uważam, że się zbytnio nie opłaca. Bardzo dobrze radzą sobie z jazdą, ale gdy wpadną w jakiś oddział to grzęzną co sprawia, że są mało przydatne na polu walki pomimo swoich statystyk. Za to podczas walki na murach są nieocenione ;)
Skeletoon
29-05-2015, 11:32
Witam! Mam zamiar po raz pierwszy zagrać w tego moda i chciałbym wiedzieć co oprócz moda można pobrać by fajnie się grało?(chodzi mi o submody, updat'y itp.)
Andrij Marszałek
29-05-2015, 14:05
Wszystko według tego - http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?9248-INSTRUKCJA-INSTALACJI-Rage-of-Dark-Gods-Call-of-Warhammer
i to http://chomikuj.pl/Arroyo18/Call+of+Warhammer+-+submody - dla pewności wszystko z tego chomika chyba że ci Arroyo napisze któro to jego submod ;)
Skeletoon
30-05-2015, 14:04
Dzięki wielkie:D
U mnie jest to tak: IDX_Extractor - wypakowanie muzyki w modach (jakimkolwiek).
Text - spolszczenie gry - odsyłam do tematu spolszczenia w tym dziale.
Export_descr_buildings - budynki urozmaicone o werbunek magów, czołgów parowych, zwierzoludzi, krwawych rycerzy etc.
Jan z Czarnolasu
13-06-2015, 09:00
Zapytam tutaj, bo temat o instalacji jest zamknięty - skąd wziąć fixy? bo z twcenter nie mogę ściągnąć.
I czy są one potrzebne? Co dają?
Wkleiłem tylko jeden "campaign_script" rozpakowany z paczki fix for 1 5 1
Zarejestruj się na TWC to powinieneś pobrać.
Thomson2000
03-07-2015, 21:34
Dodali jakieś nowe jednostki dla Imperium w tej nowej wersji?
chochlik20
12-07-2015, 17:09
Urlso
http://i.imgur.com/hLnYAAHl.jpg
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?675254-Patch-1-6-beta-test/page10
Gigantus nie próżnuje. Warto dodać, co ciekawego w plikach gry jest. 9 jednostek:
Brettońscy włócznicy, Brettońscy łucznicy, Centigory, Biczownicy, Chłopi, Działa Spaczeniowe, Strażnicy Dzikiego Lasu, Strażnicy Polany, Outriders (? - pewnie jednostka Imperium)
chochlik20
24-07-2015, 09:29
Czyli można już ściągać jak ktoś chce.
Na zachętę:
http://i.imgur.com/NVCrwyAl.jpg
Oraz prezentacja jednej z frakcji:
/EaQrEUGl66Y
Ale czekaj czekaj - mówisz "Czyli można już ściągać jak ktoś chce." Ale mam 2 pytania:
1. To na pewno jest patch na 1.6, czy tylko fix do bety? Tym bardziej, że waży niecałe 4 MB.
2. Czy to jest wersja po angielsku czy 100% rosyjska?
Przy okazji odsyłam do serii filmików na YT https://www.youtube.com/watch?v=4yAGwcFDHXU gdzie gość z Rosji gra w betę 1.6 Krasnoludami Chaosu, przy czym możemy podziwiać zmiany.
chochlik20
24-07-2015, 09:56
Ale czekaj czekaj - mówisz "Czyli można już ściągać jak ktoś chce." Ale mam 2 pytania:
1. To na pewno jest patch na 1.6, czy tylko fix do bety? Tym bardziej, że waży niecałe 4 MB.
2. Czy to jest wersja po angielsku czy 100% rosyjska?
Jak ktoś chce może ściągać, przecież nikomu nie zabronię :D Jest to fix a nie pełnoprawny patch, i jest to skierowane do testerów. Jeżeli ktoś chce zwalić sobie moda wolna droga :D
A co do pytania drugiego - oglądałem grę Kislevem. Dodali mu nową jednostkę - wozy chroniące przed jazdą(?)
Chodzi Ci o tabory? Tylko to mi przychodzi na myśl.
chochlik20
24-07-2015, 18:52
Chyba to jest to, na filmiki wyglądało to jak wozy, przed, którymi są pale.
https://youtu.be/N_r1Tclg8JQ - tutaj masz kampanie nowym Kislevem - dla mnie ta nowa jednostka wydaje się być całkowicie zbędna, skoro chyba tylko zatrzyma samą jazdę.
luckyman
08-08-2015, 14:23
Cześć,
Mam pytanie odnośnie rekrutacji jednostek Knights of the Realm i Questing Knights na mapie kampanii. Mianowicie, czy jest ona w ogóle możliwa, czy te jednostki dostępne są tylko i wyłącznie przy tworzeniu własnych bitew? Na jakimś zagranicznym forum czytałem, że jest to możliwe, ale tylko w zachodnich prowincjach. Tylko, że ani w Marienburgu, ani w Eirlach (nie ma już chyba bardziej zachodnich prownincji) nie mogłem - grając Reiklandem - tego zrobić poprzez zwój rekrutacji najemników (tak jak się to robi w przypadku chociażby Walecznych Kogutów Lupina Croopa). Czy w takim razie te oddziały przypisuje graczowi jakiś zaskryptowany event, czy może ich rekrutacja odbywa się gdzieś indziej albo po spełnieniu jakichś wymagań?
chochlik20
09-08-2015, 08:31
Jak rozumiem chodzi Ci o rycerzy bretońskich? Sam ich nie dostałem nigdy, ale z tego co zauważyłem to są oni wynikiem eventu, który uaktywnia się po wielkim najeździe Archaona. Dobrze wyczytałeś, bo dostają ich prowincje Imperium położone na zachodzie. Czy można ich rekrutować? Zapewne tak, podobnie jak innych najemników.
Edit.
Dla zainteresowanych kampania krasnoludami chaosu na wersji 1.6 - https://youtu.be/09yvzkP5Xlk
Andrij Marszałek
09-08-2015, 09:12
Co do Bretończyków.
Event wygląda tak. Ja grałem Nordlandem i wyskoczyło mi okienko o wielkiej armi Bretonii która niestety na wskutek lawiny czy czegoś tam niezdołała się przedostać przez góry. Dostajemy tylko straż przednią czyli armię kawaleryjską koło Nuln. Tak to wygląda.
preussen6
12-08-2015, 20:59
Łapcie betę http://www.mediafire.com/download/d08erbdko1307x0/1.6.beta08.08.15.7z
chochlik20
13-08-2015, 06:55
Łapcie betę http://www.mediafire.com/download/d08erbdko1307x0/1.6.beta08.08.15.7z
Ciekawy jestem czy jest dużo bugów, bo na TWC piszą, że występują problemy.
preussen6
13-08-2015, 11:34
W tym momencie czekam na patch od Gigantusa pod pasowany pod ostatnią wersję bety, potem może się więcej wypowiem.
http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?12315-CoW-1-6 wydzieliłem temat dla 1.6 coby się nie mieszało z 1.5:D Ten wątek nadal będzie dla 1.5, o 1.6 proszę od teraz pisać w nowym temacie.
BobikCzerwonoOki
17-08-2015, 20:25
Witam niedawno zainstalowałem Rage of the Dark Gods. Po włączeniu moda wywala mnie do pulpitu i wyświetla się błąd "Sigma preserve us, Chaos has taken over! Closing the gates to save our souls!". Moda zainstalowałem zgodnie z instrukcją z tego forum pomijając jedynie fixy do których linki nie działały.
Która wersja? Gigantusa czy Rosjan? Jak Gigantusa, to pobierz torrenta od niego - na nim masz od razu wersję gry jak i fix-patch 1.5.1. Potem spolszczenie i mój minimod i praktycznie takie błędy znikają.
ryczek11
20-08-2015, 16:28
Witam czy warto grać w tą modyfikację nie znając się całkowicie na uniwersum Warhamera ?
Lwie Serce
20-08-2015, 16:31
Warto bo mod jest świetny. A... Nie zakładaj z każdym pytaniem nowego tematu, teraz przeniosłem do dyskusji ogólnej.
BobikCzerwonoOki
21-08-2015, 11:17
Już się wszystko wyjaśniło popełniłem mały błąd podczas instalacji. Mod co najmniej dobry, ale podczas bitew strasznie irytują flagi nad armiami. Czy da radę jakoś je wyłączyć? (Np. tak ja w Third age)
Lwie Serce
21-08-2015, 11:47
Oczywiście, wystarczy wejść do głównego folderu moda, odnaleźć plik CFG (nie wiem jak on dokładnie się w CoW nazywa ale pewnie ma w sobie nazwę moda), odnaleźć linijkę show_banners i zmienić 1 na 0.
BobikCzerwonoOki
21-08-2015, 14:38
W pliku nie było takiej linijki więc ją dopisałem. Teraz w grze pojawia się tylko jedna flaga nad każdym z oddziałów. Czy mógłbym jakoś wyłączyć to całkowicie by nic nie latało nad armią?
ok. gram kislevem h/h i bardzo mi sie podoba, ze mod jest taki trudny ale;
jest koło 70tury chaos sie zjednoczyl. nagle patrze a pod moim miastem(tym najbardziej na zachod nad morzem, stoi 20+ pełnych armii chaosu. nie mogli przejsc przez moje terytorium bo bym zauważył, po prostu pojawili sie z nikad
o co chodzi?
To jest skrypt oddający realia inwazji Chaosu, pojawiają się niemal na całej mapie w różnych miejscach, idą i podbijają:D
Tu jednakże pomijają całkowicie Kislev, ale 1.6 to naprawi. Natomiast co do inwazji Chaosu - pojawiają się przed Erengradem, na samej północy i Orkowie od południa.
a jak sie rekrutuje Magów(Kislev)?
Polecam zerknąć do mojego chomika po pliki, które na to zezwalają i podmienić je w folderze data moda.
Polecam zerknąć do mojego chomika po pliki, które na to zezwalają i podmienić je w folderze data moda.
W której dokładnie linijce zmienia się by można było rekrutować magów, bo plik jest dość spory, a chcę to zastosować do pewnego dużego submoda Kahvi mercenaries. Co mam dokładnie dodać >?
chochlik20
11-09-2015, 15:00
W której dokładnie linijce zmienia się by można było rekrutować magów, bo plik jest dość spory, a chcę to zastosować do pewnego dużego submoda Kahvi mercenaries. Co mam dokładnie dodać >?
ctrl+f i wpisz ice mage, bo chyba pod taką nazwą figurują.
Dokładniej to ice_mage i na dole powinny być nacje, które je posiadają, potem dopisujesz/usuwasz (w jednym z plików masz wpisane nazwy nacji, które odpowiadają nacjom z podstawki i Kingdoms razem wziętych). Możesz np. usunąć wymagania odnośnie eventów czy budynków, o ile dobrze pamiętam.
Dokładniej to ice_mage i na dole powinny być nacje, które je posiadają, potem dopisujesz/usuwasz (w jednym z plików masz wpisane nazwy nacji, które odpowiadają nacjom z podstawki i Kingdoms razem wziętych). Możesz np. usunąć wymagania odnośnie eventów czy budynków, o ile dobrze pamiętam.
Ok spróbuje i zobaczę czy mi się uda to zrobić.
Mógłby ktoś uaktualnić proces instalacji tego moda ze spolszczeniem, bo część linków w temacie instrukcji pozdychała, a same informacje i pliki są porozrzucane na kilkudziesięciu stronach i trudno się w tym połapać.
UWAGA! Problem - link do wersji Gigantusa nie działa.
Mam pytanie, otóż czy istnieje możliwość wyłączenia automatycznego rozstrzygnięcia bitwy gdy zaatakuje nas komputer kiedy gramy w kampanii hotseat?
jeżeli owe pytanie się już wcześniej pojawiło to przepraszam, lecz nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na to pytanie.
Chciałbym skierować swoje pytanie do graczy Krasnoludów Chaosu. Czy u was też wyrzuca grę do pulpitu po tym, jak rozpoczynają ostrzał ze swojej artylerii?
chochlik20
07-11-2015, 10:57
Nie, rozegrałem nimi kampanię - zwycięsko ukończoną i nigdy nic takiego mi się nie pojawiło.
Hmm... dziwne - jak miałem jedną artylerię (chyba wstrząsacz ziemi) to po prostu wyrzuca mnie z błędem.
chochlik20
07-11-2015, 11:14
Pamiętam, że ktoś też narzekał na podobny problem, ale nikt podał rozwiązania problemu :( Nie instalowałeś przypadkiem nowej wersji moda?
chochlik20
07-11-2015, 11:22
Hm., sprawdzę później w bitwie gracza czy mnie wywala, ale nie pamiętam, abym miał z tym problemy.
chochlik20
08-11-2015, 09:15
Rozegrałem potyczkę, użyłem wstrząsaczy ziemi i nic się nie stało. Może to wina bitwy, a nie animacji? Sprawdź może logi.
Pewnie Ameryki nie odkryję - zauważyliście, że w portretach (custom_portraits) możemy znaleźć Pana Sapkowskiego? :P
Ja standardowo 1 CTD na około 100 tur, czasem nawet nie. Inni miewają częściej lub rzadziej, ale źle nie jest.
chochlik20
23-11-2015, 09:38
Błędy się zdarzają, ale bardzo, bardzo rzadko. Warto jednak standardowo zapisywać na kilku sejvach.
Draken, pytał się kiedyś na czacie, co daje uwolnienie elfiego ambasadora z Twierdzy Krwii. Po jej zdobyciu podskoczyła mi kasa. Dostałem ponad 10 000 , ale trzebyby zobaczyć w skryptach dokładną jej ilość.
Spokojnie mogą zostać oba, mają osobne foldery w mods, więc nic nie koliduje xD
Thomson2000
27-11-2015, 22:27
Zobacz w filmikach HatiTheManagarmr na yt ;)
Zobacz w filmikach HatiTheManagarmr na yt ;)
Jak wspominałem wielokrotnie - mod od Ragnara psuje klimat uniwersum, gdzie co chwila inwazje różne były.
Da się, lecz jest to bardzo trudne. Chyba, że do 60-70 tury zgromadzisz sporo kasy, mocne wojska będziesz mieć i taktykę dobrą na wygraną :) Choć też zależy od tego, kim grasz. Jak Nordlandem, Reiklandem, Middenlandem czy Averlandem to banał. Problem jest, gdy gra się Wissenlandem, Stirlandem, Talabeklandem, Hochlandem i Ostlandem (to ostatnie księstwo od razu pada ofiarą Chaosu).
Mi tam klimat psuje brak jakiejkolwiek możliwości ekspansji właśnie przez te cholerne kilkanaście pełnych armii spawnujących się co chwila.
Mi tam klimat psuje brak jakiejkolwiek możliwości ekspansji właśnie przez te cholerne kilkanaście pełnych armii spawnujących się co chwila.
O ile wiem, a grałem bardzo długo w tego moda, można się rozrastać tak czy siak w tym modzie, jednakże trzeba mieć zamki obładowane armiami. Wszelkie narzucenia moda jak np. sojusze nierozerwalne z Krasnoludami, Elfami, Kislevem czy innymi księstwami Imperium są jak najbardziej na miejscu i zgodne z uniwersum.
Dlatego łatwiej jest rozpocząć: Reiklandem, Averlandem, Ostermarkiem, bądź Middenlandem (jeśli chodzi o Imperium).
chochlik20
28-11-2015, 17:32
Dlatego łatwiej jest rozpocząć: Reiklandem, Averlandem, Ostermarkiem, bądź Middenlandem (jeśli chodzi o Imperium).
Averlandem masz niezły dochód, ale szybko jesteś atakowany przez dwie hordy zwierzoludzi, ale łatwo je rozwalić, później zaczynają się schody, gdy pojawia się Grimor z armiami, co dla początkującego jest problematyczne, a co do Middenlandu to nie powiedziałbym, że jest łatwo, bo tam też dochodzą wojska Chaosu, atakują często zwierzoludzie. Łatwiej moim zdaniem prowadzi się Stirland, bo przy krucjacie nie Sylvanie i walce z nią wspierają Cię inne nacje, więc nie jest trudno, a ta frakcja ma przy okazji ma wiele unikatowych jednostek :)
chochlik20
02-12-2015, 15:10
Zawsze możesz pobawić się sam w modyfikowanie. Znajdź campaign_script ,a w nim linijkę - 3. Chaos script (union and immortal chaos) Hick i pozmieniaj skład armii Chaosu. Pamiętaj o zostawieniu oryginalnego pliku i wywaleniu później maps.rmv
chochlik20
14-12-2015, 10:35
Ukończyłem niedawno kampanie Księstwami Granicznymi i kilka refleksji na temat tej frakcji:
- na początku nie jest łatwo chyba, że... - zaczynamy z dość dużą i ładną armią rozlokowaną w miastach, która sporo kosztuje i nawet kupcy siedzący na dobrych surowcach nas nie ratują przed minusem. Wykorzystując jednego z liderów oraz armię, którą możemy od razu zebrać polecam uderzyć na gobliny na płn. i zdobyć ich twierdzę - Karak Vlag. Może się wydawać, że walka będzie łatwa, to pełna armia goblinów, która wyjdzie i postanowi zlikwidować oblężenie zada nam naprawdę duże straty. Ja straciłem tam około trzech czwartych swojego wojska, jednak dzięki temu zaczniemy wychodzić na plus.
- ekspansja - z tym jest mały dylemat, bo otaczają nas frakcję neutralne, które mogą zostać naszymi sprzymierzeńcami. Uwikłanie się w wojnę z krasnoludami moim zdaniem jest głupie, bo zapewniają nam spowolnienie ataków orków i przebicie się na nasze tereny. Warto jest jednak odbić, którą z krasnoludzkich twierdz jeżeli zostanie zdobyta przez zielonoskórych, bo zapewni nam pole manewru oraz bazę na dalszą ekspansje na Złe Ziemie. Ja akurat nie wypowiedziałem w ogóle wojny brodaczom, bo to oni postanowili wszcząć ją ze mną, co skończyło się dla nich nie najlepiej. Co do orków i goblinów to proponuję zaczekać na marsz Vardka Kroma i uwikłanie się orków w walkach na płn i ich ekspansji na Stirland i Kislev. W tym czasie warto pomyśleć o zajęciu Leża Goblinów, a przed tym twierdz na płd. - Góry Srebrnej Włóczni i Wieży Gorgontha.
- jednostki - i tu mam dylemat, bo piechota jest naprawdę dobra, zwłaszcza topornicy, którzy powinni być podstawową naszą jednostką piechoty. Ta frakcja ma później lepsze oddziały - legion vivodański czy Pyszałków, ale z racji, że czas pomiędzy ich rekrutacjami jest długi to warto inwestować w toporników jednak. Dobrzy łucznicy, świetna kawaleria nie uzależniona od budynków rycerskich, ale boli i to bardzo brak prochu :( więc, jeżeli jest tylko taka możliwość to warto się zgodzić na najemników Morgana, którzy dadzą nam działo Siewców Urazy.
- eventy i ataki - w sumie nasze ziemie atakowane są 4-krotnie. Nocne Gobliny pokonamy łatwo, podobnie jak Dzikie Orki, problemem jest(są) orcze armie atakują Zenteres, bo ten event może pojawić się dość wcześnie. Ja pozwoliłem zdobyć im miasto, wyszedłem z niego armią, pokonałem później w polu armię z trollami, a później odbiłem miasto, po tym jak cześć garnizonu go opuściła. Inną problematyczną armią jest Sylvania, która atakuje Akendorf, ale ku mojemu zdumieniu komp go nie zaatakował wysyłając armię na pomoc rodzimym ziemiom. Istniej możliwość sojuszu z Imperium i innymi dobrymi nacjami znany jako Kolegium Światła. Dostałem go i zaakceptowałem, ale nic się nie stało, pewnie z racji tego, że z Imperium pozostał już Stirland z jedną prowincją, Talabenkland z dwiema i Avenland też z dwiema lub też dla tego, że miałem wojną z kransoludami.
Moim zdaniem bardzo ciekawa i w sumie łatwa do poprowadzenia frakcja.
chochlik20
22-12-2015, 11:28
Sądzicie, że dałoby radę dołożyć do Obozu Psów Wojny możliwość rekrutowania rycerstwa z Bretonii po tym jak wyskakuje event z nimi??
Jakiś skuteczny pomysł na neutralizację wrogich magów po za straceńczą szarżą kawalerii na nich w jak najszybszym tempie :F?
chochlik20
25-12-2015, 19:30
Jakiś skuteczny pomysł na neutralizację wrogich magów po za straceńczą szarżą kawalerii na nich w jak najszybszym tempie :F?
Magowie Tzeentcha na dyskach giną na palach :D
A, tak w ogóle to możesz wykorzystać jeszcze artylerię lub konnych miotaczy, ale najlepiej sprawdza się szarża konnicy.
Cześć wam, mam pytanie, otóż moda mam zainstalowanego i nie mogę znaleźć linków do patchów oraz fixa, nie miałby ktoś z was jak poratować :p ? Mam jeszcze pytanie czy wgranie ich naprawi problem z crashami, bo zazwyczaj pod koniec tury wyskakuje mi powiadomienie o napotkanym problemie z medival II total war:
Dzięki za odp :P
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?525138-RodG-1-5-Easy-and-painfree-Installation po patche starczy trochę przewinąć w dół i jak sama nazwa wskazuje fixy mają na coś pomóc, najczęściej na crashe
Magowie Tzeentcha na dyskach giną na palach http://forum.totalwar.org.pl/images/smilies/icon_biggrin.gif
A, tak w ogóle to możesz wykorzystać jeszcze artylerię lub konnych miotaczy, ale najlepiej sprawdza się szarża konnicy.
Dzięki,pytam bo zainspirowany Twoją krótką recenzją Księstw Granicznych postanowiłem nimi zagrać i jestem na etapie dwóch pełnych armii nocnych goblinów(z szamanami, a jakże by inaczej :F) z eventu stojących pod murami Akendorfu....Będzie się działo :D
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?525138-RodG-1-5-Easy-and-painfree-Installation po patche starczy trochę przewinąć w dół i jak sama nazwa wskazuje fixy mają na coś pomóc, najczęściej na crashe
Zainstalowałem je i mam dalej ten sam problem gdy kończę turę i jest przewijanie innych frakcji wyskakuje błąd :medival II total war napotkał błąd" wszystko powgrywałem ale widziałem gdzieś na stronach i filmach fix'a do 1.5 i nigdzie nie mogę go znaleźć tak samo wszystkie linki do niego nie są sprawne. Fix jest z tego filmu i nwm gdzie go znaleźć bo linki w opisie nie działają.
chochlik20
27-12-2015, 09:11
Dzięki,pytam bo zainspirowany Twoją krótką recenzją Księstw Granicznych postanowiłem nimi zagrać i jestem na etapie dwóch pełnych armii nocnych goblinów(z szamanami, a jakże by inaczej :F) z eventu stojących pod murami Akendorfu....Będzie się działo :D
Akendorfu?? :F poczekaj, gdzie pójdą :D :D
Zainstalowałem je i mam dalej ten sam problem gdy kończę turę i jest przewijanie innych frakcji wyskakuje błąd :medival II total war napotkał błąd" wszystko powgrywałem ale widziałem gdzieś na stronach i filmach fix'a do 1.5 i nigdzie nie mogę go znaleźć tak samo wszystkie linki do niego nie są sprawne. Fix jest z tego filmu i nwm gdzie go znaleźć bo linki w opisie nie działają.
Upewnij się, że wszystko zainstalowałeś w odpowiedniej kolejności, odnistaluj moda i zainstaluj go ponownie z patachami i fixami. Jeżeli znów się pojawi ten sam problem, to pis już w pomocy technicznej. Sprawdź też system logs. , powinno być napisane z czym masz błąd.
O jakich filmikach mówisz?
Dzięki,pytam bo zainspirowany Twoją krótką recenzją Księstw Granicznych postanowiłem nimi zagrać i jestem na etapie dwóch pełnych armii nocnych goblinów(z szamanami, a jakże by inaczej :F) z eventu stojących pod murami Akendorfu....Będzie się działo :D
Lepiej szykuj armię w Vidovdanie ;)
chochlik20
27-12-2015, 09:49
Lepiej szykuj armię w Vidovdanie ;)
Po, co zdradzałeś niespodziankę! :P
Po, co zdradzałeś niespodziankę! :P
Specjalnie xD Tak btw. po słowie "Po" nie ma przecinka ;) Drugie btw. do 24h wyjdzie wersja 1.6 od Gigantusa ;)
Akendorfu?? :F poczekaj, gdzie pójdą :D :D
Upewnij się, że wszystko zainstalowałeś w odpowiedniej kolejności, odnistaluj moda i zainstaluj go ponownie z patachami i fixami. Jeżeli znów się pojawi ten sam problem, to pis już w pomocy technicznej. Sprawdź też system logs. , powinno być napisane z czym masz błąd.
O jakich filmikach mówisz?
Tutaj jest link do filmu
https://www.youtube.com/watch?v=DofQIt6nCUI
, w jego opisie znajdują się poszeczególne linki do patcha i fix 1.5. W poradniku jest mowa, że ów fix naprawia część bugów, lecz linki nie działają i nie mogę nigdzie znalezc tych fixow. na stronce twcenter tez ich nie ma lub tez nie działają :/
Chodzi mi głownie o fixa 1.5 z filmiku
Rhaegrim
27-12-2015, 11:20
Nie stosuj się do tego poradnika, to taka moja mała rada xD
Tutaj jest link do filmu
https://www.youtube.com/watch?v=DofQIt6nCUI
, w jego opisie znajdują się poszeczególne linki do patcha i fix 1.5. W poradniku jest mowa, że ów fix naprawia część bugów, lecz linki nie działają i nie mogę nigdzie znalezc tych fixow. na stronce twcenter tez ich nie ma lub tez nie działają :/
Wersja od tego gościa jest po pierwsze zrąbana. A po drugie ruska. Ruskie wersje modów mają to do siebie, że często wywalają błędy CTD.
Co jeszcze - polecam ten poradnik: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?9248-INSTRUKCJA-INSTALACJI-Rage-of-Dark-Gods-Call-of-Warhammer
A na pewno polecam zajrzeć do tego poradnika: https://www.youtube.com/watch?v=ho0Kdz9Hmsk
Co prawda parę linków nie działa, ale jeśli szukasz części z nich to znajdziesz je na moim chomiku ;)
EDIT: Musisz od zera pobrać grę - tylko nie z linku do filmu Hatiego, co z TWCenter (wersję Gigantusa).
Wersja od tego gościa jest po pierwsze zrąbana. A po drugie ruska. Ruskie wersje modów mają to do siebie, że często wywalają błędy CTD.
Co jeszcze - polecam ten poradnik: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?9248-INSTRUKCJA-INSTALACJI-Rage-of-Dark-Gods-Call-of-Warhammer
A na pewno polecam zajrzeć do tego poradnika: https://www.youtube.com/watch?v=ho0Kdz9Hmsk
Co prawda parę linków nie działa, ale jeśli szukasz części z nich to znajdziesz je na moim chomiku ;)
EDIT: Musisz od zera pobrać grę - tylko nie z linku do filmu Hatiego, co z TWCenter (wersję Gigantusa).
Dzięki Wielkie spróbuje zrobić jak radzisz ^^
Akendorfu?? :F poczekaj, gdzie pójdą :D :D
Tak,już stoją pod nim,pojawił się drugi event że spustoszyli tereny wokół tego miasta,właśnie mam sejwa z wiszącą bitwą z pierwszą hordą :)
Lepiej szykuj armię w Vidovdanie http://forum.totalwar.org.pl/images/smilies/icon_wink.gif
Ehh,obawiam się że zatem to mnie czeka przy kolejnym evencie....,ale dzięki za uprzedzenie ;)
chochlik20
27-12-2015, 16:19
Tutaj jest link do filmu
https://www.youtube.com/watch?v=DofQIt6nCUI
, w jego opisie znajdują się poszeczególne linki do patcha i fix 1.5. W poradniku jest mowa, że ów fix naprawia część bugów, lecz linki nie działają i nie mogę nigdzie znalezc tych fixow. na stronce twcenter tez ich nie ma lub tez nie działają :/
Chodzi mi głownie o fixa 1.5 z filmiku
A do tego jak wgrałeś patche i fixy do wersji Gigantusa to na 99,9% mogły wystąpić błędy.
Domyślałem się, że chodzi o pewnie o tego youtubera ;)
Tak,już stoją pod nim,pojawił się drugi event że spustoszyli tereny wokół tego miasta,właśnie mam sejwa z wiszącą bitwą z pierwszą hordą :)
Ehh,obawiam się że zatem to mnie czeka przy kolejnym evencie....,ale dzięki za uprzedzenie ;)
:devil: właśnie ten event to swoistego rodzaju pułapka :devil: zbierasz armię w Akendorfie, ale nie jest on oblegany, tylko po spustoszeniu ziem wokół niego (tak jak piszą) Nocne Gobliny uderzają na Vivodan wszystkimi siłami :devil:
Nie wiem, czy ktoś zauważył, ale jest zwalony event - jego opis - w kampanii Talabenklandem o ataku Nieumarłych na Krugenheim.
:devil: właśnie ten event to swoistego rodzaju pułapka :devil: zbierasz armię w Akendorfie, ale nie jest on oblegany, tylko po spustoszeniu ziem wokół niego (tak jak piszą) Nocne Gobliny uderzają na Vivodan wszystkimi siłami :devil:
Nie wiem, czy ktoś zauważył, ale jest zwalony event - jego opis - w kampanii Talabenklandem o ataku Nieumarłych na Krugenheim.
Tyle dobrego że jedną armię rozbije zanim oblegnie to miasto xD
chochlik20
28-12-2015, 08:39
Tyle dobrego że jedną armię rozbije zanim oblegnie to miasto xD
Armie Goblinów to prościzna, jeżeli masz dużą liczbę kawalerii to bez problemu przy niedużej liczbie piechoty można ich wgnieść w glebę.
No i wgniotłem,gorzej że straciłem przy tym ponad 700 ludzi(z czego zaledwie kilkudziesięciu jeźdźców,oni to są jednak niezastąpieni w każdym modzie czy TW :D)
chochlik20
29-12-2015, 18:52
Trzeba było rozegrać obronę miasta na auto - straty, by Cię zaskoczyły :) bo prawie ich nie ma :D
W polu się z nimi potykałem akurat :),no i zawsze to większa frajda samemu bitwy rozgrywać :)
chochlik20
30-12-2015, 11:20
W polu się z nimi potykałem akurat :),no i zawsze to większa frajda samemu bitwy rozgrywać :)
Ja jedną z ich armii pokonałem mając 5-6 oddziałów jazdy oraz posiłki w postaci oddziału łuczników i piechoty Księstw Granicznych i o dziwo dużych strat nie miałem. Później się jednak stwierdziłem, że wczytam poprzedniego sejva i rozegrałem obronę na auto.
Najfajniejsze bitwy z Nocnymi Goblinami są podczas próby zdobycia ich Leża. Wokół 4-5 pełnych flag, a moja jedna próbuje się tak ustawić by prowadzić bitwę obroną w górskim terenie.
Dostałeś już Morgana z jego działami?
Dostałeś już Morgana z jego działami?
A nie przypadkiem jest Bronzino z działami? Bo te od Morgana to takie średnie poza jego Siewcami Urazy ;)
Niestety nie :/,a oddziałów jazdy miałem dokładnie 4,choć właśnie rozwijam swoją stolicę i zamierzam znacznie zwiększyć jej możliwości rekrutacyjne :)
Spróbuj załatwić sobie Katafraktów - potężna kawaleria wg mnie :)
No potężna ale wymogi budowlane do jej rekrutacji wysokie,pieniędzy mało a i czasu brak :F.Ale jak przetrwam początek to na pewno będę próbował załatwić sobie kilka oddziałów :)
Katafraktów? Gdzie ich można rekrutować?
chochlik20
30-12-2015, 13:04
A nie przypadkiem jest Bronzino z działami? Bo te od Morgana to takie średnie poza jego Siewcami Urazy ;)
No właśnie chodziło mi o jego Siewców Urazy. Daj spokój z tym Bronzino jego serpentynami, totalnie mało przydatne.
No potężna ale wymogi budowlane do jej rekrutacji wysokie,pieniędzy mało a i czasu brak :F.Ale jak przetrwam początek to na pewno będę próbował załatwić sobie kilka oddziałów :)
Na początku to i wystarczy Ci Ciężka Kawaleria Księstw Granicznych. Ja katafaratów mogłem szkolić dość późno, bo z jednej strony wymogi, a z drugiej kasy też dużo nie przybywało. A jeszcze trzeba było czekać ileś tam tur, by pojawiła się jednostka do szkolenia. Staraj się rozwijać nie tylko stolicę, ale też inne miasta i rozglądaj się uważnie czy przypadkiem orki nie zajęły płd. Karaku. Jeżeli to tak to leć go zdobywać. Będzie kasa za samo zdobycie, ale i za zniszczenie niepotrzebnych budynków :)
Szkoda, że żadna jednostka miotająca Księstw nie może stawiać pali :( ,ale co mnie zaskoczyło jak grałem Nordlandem do jednostka, której nie rekrutowałem wcześniej - Imperialni Łucznicy mają taką możliwość choć w opisie nic nie ma :confused: a, jak głupi szkoliłem zawsze Wolną Kompanię Łuczników bo miała lepsze staty.
Oczywiście moja kampania zakończyła się na powtarzającym się wyskakiwaniu ulubionego błędu Krowy na jedynym sejwie czyli "Sigmar preserve us........" a funkcja autozapisu się zepsuła -,-
Krowa nie ma chyba włączonego auto zapisu, trzeba samemu w cfg zmieniać
To raz, Sadamie. Po drugie o ile wiem to spolszczenie i moje i chochlika submody usprawniają CoW 1.5.1 i naprawiają ją po części.
Mam Wasze submody ale spolszczenia nie próbowałem wgrywać,może i jest to jakaś myśl :hmm:. Tak czy inaczej dzięki za rady,no i włączę sobie ten autozapis.....
Hej, poradziłby ktoś jak usunąć spawn armii z evencików :P ?
Trudne to nie jest, link na zmniejszenie o połowę każdą ze spawnujących się armii mogę podrzucić.
Campaign script zmniejszający wojska wroga
http://chomikuj.pl/Arthas22/modyfikacje+COW
2 jednak uwagi: Według mnie zabija to trochę klimat tego moda, a z drugiej strony trochę ułatwia grę. Jeśli lubisz wyzwanie i zgodność z lore to nie polecam. Jeśli jednak chce Ci się grać przyjemnie i "fajnie", to jak najbardziej polecam :)
chochlik20
31-12-2015, 10:12
Trudne to nie jest, link na zmniejszenie o połowę każdą ze spawnujących się armii mogę podrzucić.
Campaign script zmniejszający wojska wroga
http://chomikuj.pl/Arthas22/modyfikacje+COW
2 jednak uwagi: Według mnie zabija to trochę klimat tego moda, a z drugiej strony trochę ułatwia grę. Jeśli lubisz wyzwanie i zgodność z lore to nie polecam. Jeśli jednak chce Ci się grać przyjemnie i "fajnie", to jak najbardziej polecam :)
Tyle, że przerobiony przeze mnie skrypt zmniejsza ilość wojska jakie komputer otrzymuje po 2 turze.
@PukaJ - tak jak Arroyo pisał to nie jest trudne. Wystarczy poszukać w Campanion script odpowiednie linijki i ułożyć armię według własnego widzimisie. A forum to chyba nikt tego nie robił, a jak robił to się nie chwalił. Jeżeli dopiero zaczynasz grać to masz pod górkę, ale po jakimś czasie nauczysz sobie radzić z takimi armiami.
Zormar Rivaks
11-06-2016, 20:42
Witam.
Mam pytanie związane z rekrutacją jednostek. Jak wygląda to w tym modzie? Czy wszystkie jednostki są już od początku dostępne(nawet te elitarne), czy też trzeba mocno inwestować w infrastrukturę do szkolenia tychże?
Tu mocno trzeba inwestować w rozwój by miec coraz lepsze i lepiej wyszkolone jednostki, jest dużo ulepszeń pancerza dla wielu jednostek, mod piękny graficznie.
Rage of Dark Gods 1.5.1 od Gigantusa jest bardzo stabilny i ma pełne spolszczenie.
chochlik20
12-06-2016, 14:13
W stolicach a starcie przeważnie masz dostęp do tych lepszych, dostęp do wszystkich uzależniony jest od poziomu miasta, budynków szkoleniowych oraz od poziomu kowala. Jak rozwiniesz listę budowli masz napisane, co jest wymagane do szkolenia danego oddziału. Trzeba trochę się napracować, aby móc mieć lepsze oddziały, chociaż nawet i te podstawowe radzą sobie bardzo dobrze w bitwach.
KrystianBorys
14-06-2016, 15:37
Tutaj dochodzi dylemat: mieć jedną super jednostkę czy kilka słabych? To oczywiście zależy od sytuacji, no i od frakcji.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©