Zobacz pełną wersję : Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer
Strony :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[
11]
To wydanie jest tym śmieszniejsze że obecnie można kupić Warhammera za 12 dolarów na humblu,także naprawdę nie widzę sensu w poczynaniach CA ^^. Co prawda wiadomym było,że ta edycja nie będzie zawierała wszystkich dlc bo takich zestawów nie ma nawet do Rome 2 i Attyli ale mogli by chociaż wypuścić jakiś płatny dodatek i dodać go do tej edycji wraz z na przykład Chaosem. Wtedy byłaby w tym jakaś głębsza myśl a tak jest to żenująca próba sprzedania drugi raz tego samego za pełną cenę oferując jedynie nową nazwę i opakowanie...
Z jednej strony szkoda, że wersja Old World to tylko coś a'la Emperor Edition Rome'a II tzn. podstawka + wszystkie łatki na płycie bez potrzeby instalacji. Z drugiej uważam, że w tym momencie edycja pudełkowa Warhammera, która zawiera wszystkie DLC na płycie jest niemożliwa - dlaczego?
1. DLC do Warha będą stale wychodzić i dla mnie te "Warhammer 2" i "Warhammer 3" to tylko i wyłącznie samodzielne rozszerzenia, nie całe nowe gry.
2. Ile by miała taka edycja wynosić? 500 zł?
Poza tym pamiętajcie, że jest jednak pewna zaleta wydania Old World Edition dla nowych graczy - jeśli ktoś nie kupił to może kupić pudełkową wersję Old World Edition i nie musi się martwić o pobieranie tych FLC i patchy, skoro ma je od razu na płytce ;)
Ituriel32
06-02-2017, 18:42
Ta edycja ma tylko jeden sens (dwa?). Zmylić nic nie świadomego kupującego i ponownie wejść na sklepowe półki do działu nowości. I być może zmienić recenzje steam.
@Il Duce (http://forum.totalwar.org.pl/member.php?5579-Il-Duce)
Ale jest to opcja chyba tylko, przy wykupieniu subskrypcji, prawda?
Tak,ale subskrypcję można anulować po otrzymaniu swojego pakietu z grami,możesz zapłacić tylko za interesujący Cię miesiąc a potem się wypisać bez uiszczania opłaty za kolejny.
Arroyo,nie broń CA,umieszczanie patchy i flc od razu na płycie nie jest chyba warte pełnej ceny niemal w rok od premiery,nie sądzisz? ;)
Nikogo nie bronię. Wyznaczyłem jedyną zaletę Old World Edition.
Czyli rozumiem, że mogę zapisać się na subskrypcję miesięczną, a następnie z niej rezygnować? Zakładam, że w razie gdy nie zrezygnuje, zostanie ona automatycznie odnowiona? I czy mam jakiś okres czasu w którym muszę zrezygnować z subskrypcji, tzn np 2 dni przed jej odnowieniem? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Tak,jak już pisałem możesz się zapisać tylko na miesiąc,jeśli nie zrezygnujesz sam to zostanie automatycznie odnowiona,z tego co pamiętam to czas na anulowanie subskrypcji upływa dopiero kilka dni przed sfinalizowaniem kolejnej oferty. Zresztą wszystko masz tam dokładnie napisane. Ale dość już o humblu bo mały offtop się robi.
PS: Odsyłam tu jakby jeszcze ktoś czegoś nie rozumiał - http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?7745-Przeceny-promocje-i-wyprzeda%C5%BCe-gier&p=430045#post430045
Niezle. W pierwszej rundzie wygral Warhammer a ja dostalem DLC do COH2 :)
Widać co się sprzedaje a co nie,dali za darmo mało "dojne" DLC do COH2 zamiast któregoś z Warhammerowych(no mogli by już naprawdę dać tych wyciętych wojowników chaosu...). Jak dla mnie to żenada ale cóż,kasa,kasa i jeszcze raz kasa,można się było tego spodziewać choć wygląda to po prostu kuriozalnie :D
Widać co się sprzedaje a co nie,dali za darmo mało "dojne" DLC do COH2 zamiast któregoś z Warhammerowych(no mogli by już naprawdę dać tych wyciętych wojowników chaosu...). Jak dla mnie to żenada ale cóż,kasa,kasa i jeszcze raz kasa,można się było tego spodziewać choć wygląda to po prostu kuriozalnie :D
A nie jest to przypadkiem nagroda za pierwszy z 4 dni eventu? W dodatku dostaliśmy jeszcze jakąś starą grę SEGI. Łączna wartość tych prezentów to jakieś 7€, a to jeszcze nie koniec. W poprzednich eventach dostawaliśmy (lub nie) jedno DLC o wartości 7.49€. Na prawdę nie ma na co narzekać. SEGA zaplanowała sobie nagrody na każdy dzień i nie zmienia ich w zależności od tego, które community wygra. Jak znam życie to pewnie na każdy dzień eventu jest DLC z innej gry, z Total Wara na więcej niż Blood Pack jednak bym nie liczył bo reszta to za wysoka półka cenowa. Trzeba się cieszyć że na koniec dostaniemy Izke za free (jeśli wygramy).
Ituriel32
17-02-2017, 12:17
Every day has 1 Mega Drive game as well as
Day 1: COH2 Southern Front DLC
Day 2: DOW2 Ultramarines Faction Pack
Day 3: EL: Echoes of Auriga DLC
Day 4: Blood Pack for every TW Title except for Warhammer.
Jeśli dobrze kojarzę to są nagrody za poszczególne dni.
Kijkowaty
17-02-2017, 12:22
Obstawiam, że Izkę tak, czy tak dostaniemy (jakby nie patrzeć już nad nią pracują, model jest, mechanika jest, strzelam, że jest już niemal gotowa do wydania i po prostu czekają).
Choć lepiej losu nie kusić :P
Ituriel32
17-02-2017, 12:26
Jak dla mnie cały ten event jest ustawiony. I zwycięzca był znany już dużo wcześniej, przez sztab Segi.
Takie wrażenie nabrałem podczas poprzednich edycji.
Oczywiscie ze ustawiony. Ciekaw jestem, jednego. Dalem swoja gre jako Warhammer. Teraz niby wygral. Ale jak np w 4 rundzie on nie wygra to najprawdopodobniej nie dostane tego bloodpacka do innych TW. To troche absurd. Po co komus dlc do Coha jak go nawet pewnie niema :)
Bo nie robią tego z dobroci serca, tylko jest to czysty marketing? Dostałeś DLC a nie masz gry, to jest spora szansa że tę grę kupisz, szczególnie że jest w tej chwili na promocji.
Z tego co do tej pory mówili ludzie z CA to Izka ma być DLC a nie FLC.
Z tymi teoriami spiskowymi to już przesadzacie... Po co mieli by go ustawiać? Skoro tak czy inaczej każda gra ma robione DLC na tą okazje i wszystkie raczej mają podobną cenę więc dla SEGI wszystko jedno które poleci za free. Do tego w tym roku sposób naliczania punktów jest jawny. No chyba że wierzysz, że wczoraj na streamie kiedy przedstawiciele każdego teamu grali o punkty w Sonic'a za kadrem stał przedstawiciel SEGI ze snajperką pilnując żeby przypadkiem nikt po za CA nie zdobył punktów...
Nie popadajmy w paranoje, powinniście się cieszyć że SEGA promuje swoje gry i daje coś za darmo.
Memnon[pl]
17-02-2017, 23:07
https://us.v-cdn.net/5022456/uploads/editor/wg/p51amuozy5t6.png
Jutro mozna spodziewac kilka nowosci na temat Bretoni .
I po raz drugi Warhammer wygrał. Na II miejscu jest Endless Legend.
http://www.twitch.tv/sega
o 16:30 live. Trzeba go całą godzinę obejrzeć, by punkty dla Warha TW wbić.
https://www.makewarnotlove.com/challenge
Polemajos
19-02-2017, 18:36
MWNL wygrane.
FranticMadness
27-02-2017, 14:27
Witajcie! Mam małe pytanie. Nie chcę specjalnie zakładać tematu aby nie robić zbytnio offtopu.
Czy jest możliwość otworzenia grafik, które używane są w grze? Mam na myśli motyw śmierci z zębatkami, który widoczny jest w tle gdy włączymy drzewko technologiczne. Czy jest jakiś program, którym mogę otworzyć jakiś specjalny plik w grze, aby się do tej grafiki dostać?
Czy CA czasem nie przesadza z tym co zrobili z Bretonni ? Ja rozumiem zamysł że najlepsza Kawaleria i tak dalej. Ale śmiesznym się wydaje by Bretonnia miała tak łatwy dostęp do czegoś na wzór War Altar jako zwykłą jednostkę a by Imperium coś takiego mogło mięć muszą brać Volkmara. Dzięki temu zabiegowi piechota Bretonni jest lepsza bo w przeliczeniu na koszty jej efektywność w walce wręcz jest skuteczniejsza niż Imperium jeśli mowa o piechocie.
To samo z kawalerią. Jak nie bardzo rozumiem, co ma na celu dawanie kawalerii Bretonni lepszy umiejętności a kawalerii Imperium gorszych ? Po co 3 jednostkom kawaleryjskim imperium te same umiejętności ? Skoro bonus przeciw dużym\monstra jest znacznie lepszy niż przeciw piechocie ? Wszyscy nadużywają Półgryfów w Imperium z Halabardami bo jako jedyni dostają to co średnia kawaleria z Bretonni...
Multi wygląda zabawnie na ten moment.
Zakładam, że i tak wydadzą patcha jeszcze, który to wyreguluje.
Tylko może zamiast nerfić Bretonnie należało by zmienić pewne rzeczy. Centigors kawaleria z AP w przypadku Bestman świetnie się sprawują z niszczeniu Kawalerii zarówno Imperium jak i Bretonni. Łącząc ze psami chosu z trucizną nie mają sobie równych. Balans Bretonni będzie trudny.
Problem Bretonni leży w tym że bez Relikwi Grala będą niszczenie przez takie jednostki które mają spory atak i AP bo ich piechota szybko ucieknie, a sama jazda nie wygra. Oglądałem kilka streamów i walki w Multi i tak się właśnie kończy. Z drugiej strony Bretonnia dobrze sobie radzi z Imperium Bo kawaleria ma lepsze umiejętności.
Zobaczymy ja CA to rozwiążę. Buff Beastman jest znaczący.
Iras_Argor
03-03-2017, 13:51
Nie do końca wiem czy to dobry temat, ale jest on najbardziej ogólny. Na humble mogę do dzisiaj kupić Młotka za 12$, zastanawiałem się też nad edycją Total War: Warhammer Old World Edition, ale jak dobrze rozumiem Bretonia jest darmowym DLC i jak kupię wersję podstawową to i tak będzie ona dla mnie dostępna? Nie chcę przepłacać bo i tak wydam jeszcze kupę kasy na dlc.
Jak kupujesz Old World Edition to masz tak czy siak tą samą grę, ale wszelkie FLC masz na płycie i nie musisz ich dodatkowo pobierać. Z kolei zwykła edycja na Hundle Bundle to podstawka + patche. Potem wchodzisz w DLC i stamtąd pobierasz darmowe dodatki do gry. Bretonnia jest FLC, więc nie trzeba go kupować.
Jeśli masz dobry internet, który szybko pobierze tę grę to zdecydowanie polecam wersję z Hundle Bundle.
Nie do końca wiem czy to dobry temat, ale jest on najbardziej ogólny. Na humble mogę do dzisiaj kupić Młotka za 12$, zastanawiałem się też nad edycją Total War: Warhammer Old World Edition, ale jak dobrze rozumiem Bretonia jest darmowym DLC i jak kupię wersję podstawową to i tak będzie ona dla mnie dostępna? Nie chcę przepłacać bo i tak wydam jeszcze kupę kasy na dlc.
Spokojnie możesz kupić. Darmowe DLC (FLC) Bretonia, Issabela (Vlad był z patchu za darmo ) Wurrzag, Czarodzieje dla imperium oraz Grombrindal są darmowe.
Edit: Widzę Arroyo mnie ubiegł.
Iras_Argor
03-03-2017, 14:34
Jak kupujesz Old World Edition to masz tak czy siak tą samą grę, ale wszelkie FLC masz na płycie i nie musisz ich dodatkowo pobierać. Z kolei zwykła edycja na Hundle Bundle to podstawka + patche. Potem wchodzisz w DLC i stamtąd pobierasz darmowe dodatki do gry. Bretonnia jest FLC, więc nie trzeba go kupować.
Jeśli masz dobry internet, który szybko pobierze tę grę to zdecydowanie polecam wersję z Hundle Bundle.
Dzięki Neton i Arroyo za odpowiedź. Mam światłowód 100 mb więc nie powinno być problemu z bardzo długim ściąganiem, nawet jeśli to chwilę potrwa to zaoszczędzona kasa to jakieś 70 zł czyli duży dlc.
( ͡º ͜ʖ ͡º)
06-03-2017, 19:23
Orientuje się ktoś czy możliwy jest handel z elfami, podczas gry inną frakcją?
Ituriel32
06-03-2017, 19:54
Powinien być normalnie dostępny. Znaczy poza zielomoskrymi,chaosem i zwierzakami reszta nacji może normalnie handlować. Wcześniej się na pewno dało, bo pamiętam że imperium to z nimi robiłem.
( ͡º ͜ʖ ͡º)
06-03-2017, 21:40
Gram Bretonnią i nie mogę z nimi handlować. Może trzeba poczekać aż zbudują specjalny budynek i nadadzą któremuś lordowi urząd pozwalający handlować, o ile AI w ogóle nadaje urzędy.
Nie wiem z czego to wynika ale podczas kampanii Bretonnią też w pewnym momencie nagle handel stał się możliwy kiedy wcześniej taka opcja była zablokowana. Więc prawdopodobnie słusznie rozumujesz,że najpierw elfy muszą mieć budynek/technologię/urząd ale nie potwierdzę bo sam nie mam dodatku z WE.
Izabelin
07-03-2017, 18:04
Pierwszą kampanię Imperium na very hard przeszedłem niemalże nie staczając żadnych bitew. Po kilku miesiącach zacząłem sobie grać drugi raz, aby zobaczyć co się zmieniło po dodaniu Leśnych Elfów i Zwierzoludzi. Dodatkowo chciałem przetestować DLC The Grim and the Grave. Dla utrudnienia rozgrywki włączyłem sobie moda Fear the Chaos Tide, który podwaja ilość żołnierzy w wojskach wojowników chaosu, co sprawia że 1 armia chaosu ma liczebność 2 armii imperium. No i co? 120 tura, pierwsza fala inwazji odparta, 2/3 Imperium zjednoczona, a na 60 bitew ręcznie stoczyłem 1. Karl Franz na wymaksowanym poziomie jednak dużo daje przy autoresolve.
Chciałbym sobie zagrać kampanię i być czasem zmuszonym jednak do tego, aby te bitwy grać ręcznie.
SaperHeart
07-03-2017, 18:09
Pierwszą kampanię Imperium na very hard przeszedłem niemalże nie staczając żadnych bitew. Po kilku miesiącach zacząłem sobie grać drugi raz, aby zobaczyć co się zmieniło po dodaniu Leśnych Elfów i Zwierzoludzi. Dodatkowo chciałem przetestować DLC The Grim and the Grave. Dla utrudnienia rozgrywki włączyłem sobie moda Fear the Chaos Tide, który podwaja ilość żołnierzy w wojskach wojowników chaosu, co sprawia że 1 armia chaosu ma liczebność 2 armii imperium. No i co? 120 tura, pierwsza fala inwazji odparta, 2/3 Imperium zjednoczona, a na 60 bitew ręcznie stoczyłem 1. Karl Franz na wymaksowanym poziomie jednak dużo daje przy autoresolve.
Chciałbym sobie zagrać kampanię i być czasem zmuszonym jednak do tego, aby te bitwy grać ręcznie.
To polecam zagrać na poziomie Legendarnym. Ja osobiście gram tylko na tym poziomie i nie jest tak kolorowo, po prostu nie ma tutaj miejsca na pomyłki.
Izabelin
07-03-2017, 20:56
To polecam zagrać na poziomie Legendarnym. Ja osobiście gram tylko na tym poziomie i nie jest tak kolorowo, po prostu nie ma tutaj miejsca na pomyłki.
Chętnie bym zagrał, ale odstrasza mnie trochę to że nie aktywnej pauzy w trakcie bitew. No, a tak się składa, że na singlu najbardziej lubię rozgrywać duże bitwy, w których biorą udział 35-40 jednostek np. dwie armie albo armia + garnizon miasta. A bez aktywnej pauzy ogarnięcie takiej bitwy jest niemożliwe. Nawet z pauzą trudno to wszystko skutecznie kontrolować.
Wampirami i Krasnoludami tak zagram pewnie, bo armia krasnoludów jest dość statyczna, a wampiry nie mają strzelaczy - wg mnie wymagają mniej uwagi niż Imperium.
Tak to już jest na polu bitwy :) Klikasz spowolnienie i wpadasz w "Total Warowy" trans podejmując szybkie decyzje i patrolując całe pole bitwy. Warto korzystać z grupowania jednostek (i zablokowanych formacji)
Ituriel32
07-03-2017, 21:22
Tak naprawdę automat strasznie tu przekłamuje. Nie raz jak pokazywał wyrównaną walkę to ciężko było wygrać, a innym gdy pokazywał przewagę kompa, to wygrywało się złatwością.
Ja nie polecam legendarnego. Tak naprawdę nie jest trudniej grać (chodzi o bitwy), a robi się duzo bardziej irytująco. Takie sztuczne spowolnienie rozgrywki (bo komp spami na jednym regionie 3 pełne armie), nie jest wcale fajne czy przyjemne.
SaperHeart
07-03-2017, 21:38
Tak naprawdę automat strasznie tu przekłamuje. Nie raz jak pokazywał wyrównaną walkę to ciężko było wygrać, a innym gdy pokazywał przewagę kompa, to wygrywało się złatwością.
Ja nie polecam legendarnego. Tak naprawdę nie jest trudniej grać (chodzi o bitwy), a robi się duzo bardziej irytująco. Takie sztuczne spowolnienie rozgrywki (bo komp spami na jednym regionie 3 pełne armie), nie jest wcale fajne czy przyjemne.
Przecież kolega napisał, że za łatwo idzie ;) Na Legendarnym jest cieżko i można odczuć inwazje Chaosu. Ja bardzo polecam ten tryb, ponieważ gnicie i ciągłe wczytywanie gry "bo się popełniło jakiś błąd" nie jest dla mnie.
@Izabelin
Bitwa to bitwa i nie ma czasu na błędy ;) albo kontrolujesz jej przebieg albo przegrywasz.
Na legendarnym przecież też można wczytywać grę "bo się popełniło jakiś błąd". Co prawda tylko z ostatniego autosave'a.
SaperHeart
08-03-2017, 07:52
Na legendarnym przecież też można wczytywać grę "bo się popełniło jakiś błąd". Co prawda tylko z ostatniego autosave'a.
Dokładnie, grę wczytuje tylko do początku aktualnej tury jeżeli nie wykonałeś ataku lub akcji która ma wpływ na grę, a zazwyczaj ludziom chodzi o to żeby wczytać grę 3-5 tur wcześniej...
Izabelin
08-03-2017, 08:32
Zacząłem rozgrywkę von Carsteinami na legendarnym wybierając Vlada. Od razu dobrałem Izabelę, dokonałem jednym i drugim lordem wskrzeszenie umarłych, dodałem do obu armii wampirze bohaterki, ruszyłem na Drakenhof i w 3 turze zdobyłem zamek, a w 4 zabiłem Manfreda. Na autoresolve, heh. Mam nadzieję, że z czasem będzie trudniej :)
SaperHeart
08-03-2017, 12:53
Zacząłem rozgrywkę von Carsteinami na legendarnym wybierając Vlada. Od razu dobrałem Izabelę, dokonałem jednym i drugim lordem wskrzeszenie umarłych, dodałem do obu armii wampirze bohaterki, ruszyłem na Drakenhof i w 3 turze zdobyłem zamek, a w 4 zabiłem Manfreda. Na autoresolve, heh. Mam nadzieję, że z czasem będzie trudniej :)
Gra ogólnie Wampirami na początku jest prosta, szczególnie jak masz Vlada, ponieważ opcja Vanguarda dla całej Armi daje niesamowita przewagę taktyczna i zmniejsza straty otrzymane w wyniku jednostek strzelajacych. Zabawa zaczyna się koło tury 40-50, kiedy Krasnoludy (lub czasem Orki) zdominują swoje rejony mapy i zaczynają masowo nas atakować. Dodatkowo, inwazja Chaosu która zaczyna się w zależności od rozwoju Twojego Zamku lub po turze 100+ może zakończyć Twoją zabawę. Dotąd najtrudniejszy start na Legendzie miałem WoChem, potem Beastmenami. Może dlatego, że masz jedna/dwie Armię, które dosłownie są ścigane przez wszystkich. Najbardziej zabawną sytuacją jaką miałem była ucieczka Kholekiem przed armiami Kislevu na pustkowia Chaosu. Grając Kampanie takimi nacjami jak VC, Imperium, Brettonia lub Dwarfami czekasz tak naprawdę na inwazję, a potem spokojnie możesz klepac wszystkich pokolei. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest bycie Wasalem jednej z podrasy, ponieważ bardzo pomagają w usuwaniu buntów i walczą ze śmieciowymi najazdami Dzikusów itp tworów.
https://forums.totalwar.com/discussion/192686/the-community-map-making-challenge-chivalry/p1
Szymblok
13-03-2017, 20:38
Mam pytanie. Wiecie, gdzie mogę kupić lub ściągnąć armybook'i Warhammera?
W sklepach z grami bitewnymi/karcianymi/planszowymi, na allegro, na stronie producenta (games-workshop.com).
Ebooków nie ma, są jedynie w formie książkowej. I tak, jak przedmówca - allegro, filie Games Workshop, zaprzyjaźnione z producentem sklepy.
Szymblok
13-03-2017, 21:03
I jeszcze jedno. Czym się różnią poszczególne edycje armybook'ów?
Jednostkami, różnicami w historii (od 4 do siódmej włącznie historia świata szła do przodu, w ósmej edycji końcówkę zmieniono), Lordami i zmianami w systemie bitewnym.
Chociaż, obecnie na oficjalnym GW może ich nie być, bo Warhammera Fantasy zastąpił Age of Sigmar. Więc zostają pozostałe opcje.
Szymblok
13-03-2017, 21:19
A która edycja jest ostatnia?
Czym się różni Age of Sigmar od Warhammer fantasy?
Sorry, że tak dużo pytań :p
Ósma. Age of Sigmar to zupełnie inny świat, fabuła itp.
Memnon[pl]
23-03-2017, 16:17
https://comingsoon.totalwar.com/
Nowy swiat nadchodzi...w tle o ile sie nie myle budowle Lizardmenow.
A czemu np nie moga byc to Azteckie budowle i to bedzie Historical TW...
Z całym szacunkiem, ale tamte piramidy w tle nijak mi pasują do historycznego TW.
http://vignette1.wikia.nocookie.net/warhammerfb/images/5/5c/Lizardmen_city.jpg/revision/latest?cb=20160713034830
Nawet wygląd budowli z odliczania jest taki sam, jak na tym obrazie.
Memnon[pl]
24-03-2017, 14:18
A czemu np nie moga byc to Azteckie budowle i to bedzie Historical TW...
Dlatego ze CA juz wczesniej zapowiedzialo iz 31 poda info na temat nastepnej czesci Warhammera.Dlatego tez iz CA juz zapowiedzialo iz nowy historyczny TW nie ukaze sie szybko-czyli w tym roku na pewno nie.Skoro dla nich "soon" -mam na mysli zapowiedz pierwszej czesci Warhammera -oznaczalo jakies 8 miesiecy to skoro teraz mowia iz nie bedzie to "soon" to na nastepego historycznego TW poczekamy pewno ze 2 lata.
KLAssurbanipal
01-04-2017, 01:22
Mam prośbę. Czy ktoś mogłby nanieść i podpsiać na mapie;
http://vignette3.wikia.nocookie.net/warhammerfb/images/c/c7/Warhammer_olde_world_map.jpg/revision/latest?cb=20130917163104
- rasy [nie frakcje] z W1 kolorem zielonym [uwzględniając DLC],
- rasy z W2 kolorem niebieskim,
- domniemane rasy, ktore mogą się pojawić w W3 kolorem czerwonym.
Nie znalazłem takiej mapy na stronach TW i W. Zresztą taka mapka przyda się na serwis TW, do przewodnika, na pierwszy post itp. Łatwiej będzie to ogarnąć forumowiczom, a sam sie pogubiłem.
Sara Temer
01-04-2017, 01:25
Ja coś takiego przygotowałam do swojego filmu, tylko oznaczyłam nie rasy, a mapy jedynki i dwójki ;)
http://i.imgur.com/ixmFPZ7.png
KLAssurbanipal
01-04-2017, 01:41
Mżesz nanieść jeszcze nazwy ras, a jak dasz radę mniej więcej granice? ;)
i ewentualnie domniemane rasy, ktore mogą się pojawić w W3?
Domniemane rasy? Póki co można dać Południowe Pustkowia, Pustkowia Chaosu, Mroczne Ziemie i Góry Lamentu przy zaznaczeniu - jako osobny plik.
mistergie
01-04-2017, 07:56
Ja coś takiego przygotowałam do swojego filmu, tylko oznaczyłam nie rasy, a mapy jedynki i dwójki ;)
http://i.imgur.com/ixmFPZ7.png
Ja bym jeszcze zaznaczył Wielki Ocean aż do Pustkowi Chaosu,bo to co zaznaczyłaś to wynika z tego ,że jedyne przejście ze
Starego Świata do Nowego będzie możliwe jedynie na dole Starego Świata
Tyle spekulacji a nikt nie skomentował filmiku wrzuconego przez Memnona,na którym nie tylko pokazano sporo jednostek,zwłaszcza do jaszczurek,ale przede wszystkim zapowiedziano,że nie będzie żadnych ograniczeń w podbojach dla ras obecnych w kampanii :)
KLA, w W3 mogą być: Ogry, krasnoludy Chaosu (północna część Dark Lands) oraz demony Chaosu (raczej dadzą tylko Northerrn Wastes niż The Southern Wastes i Chaos Wasteland). To z tych najbardziej prawdopodobnych. Sądzę że W3 to będzie ogólnie wschód. Pytanie tylko czy do Ogre Kingdoms, czy aż do Nipponu.
Jeśli chodzi o naniesienie nazw ras na mapkę - wydaje się mi w W1 będzie to nieco napaćkane i mało czytelne.
radoslawzal
26-04-2017, 10:26
Dzięki za odpowiedzi, wezmę WH, może jakieś zniżki będą niedługo, bo ze wszystkimi dlc to to trochę wyjdzie:P
Jestem ciekaw jak to jest, wersje cyfrowe samego WH bez żadnych dlc w jakiś tam sklepach można mieć za około 120~ zł, za to na steamie wołają 60 euro=240 złotych:hmm:
Jakieś kombinatorstwo z tą wersją 120, czy po prostu steam sobie narzucił taką przebitkę?
Pyrrus89
26-04-2017, 11:59
Zew Zwierzoludzi możesz sobie na razie odpuścić i poczekać do solidnych przecen, bo to jest bardzo słabe DLC.
Jestem ciekaw jak to jest, wersje cyfrowe samego WH bez żadnych dlc w jakiś tam sklepach można mieć za około 120~ zł, za to na steamie wołają 60 euro=240 złotychhttp://forum.totalwar.org.pl/images/smilies/hmm.gif
Jakieś kombinatorstwo z tą wersją 120, czy po prostu steam sobie narzucił taką przebitkę?
To nie jest przebitka, tylko zwykłe zachodnioeuropejskie ceny :D
Dokładnie tak, cena łącznie za wszystko bez przecen na Steamie to 120 euro!
Ale to już raczej temat na inną dyskusję. Swoją drogą nie sądzicie, że dalsza rozmowa o Warhammerze winna być w temacie od Warhammera TW? ;)
Przeniosłem już teraz posty do bardziej odpowiedniego tematu.
radoslawzal
26-04-2017, 23:09
Ano.
Wziąłem na razie podstawkę za te 100 kilka ziko. Pogram trochę z resztą się wstrzymam do przecen.
Pyrrus89
01-05-2017, 16:36
Zauważyłem ciekawą prawidłowość, że o ile mogę toczyć całkiem duże bitwy(tekstury,skala jednostek oraz efekty na wysokich ustawieniach) nie tracąc na płynności gry, to przy tych samych ustawieniach na mapce odczuwam duże spadki fpsów. Czy to możliwe, żeby mapka miała większe wymagania niż sama rozgrywka taktyczna? W związku z tym mam pytanie, czy istnieje jakiś mod umożliwiający oddzielne ustawienia dla mapy oraz bitwy? Bo takie ciągłe grzebanie w opcjach do wygodnych nie należy.
Ituriel32
24-05-2017, 08:05
Dziś mija roczek młota, ciekawe czy dadzą jakieś informacje z tej okazji?
Albo jakiś lepszy filmik podsumujący ten czas.
Memnon[pl]
24-05-2017, 12:23
Dzisiaj ma byc jakis pokaz na twichu/i lub feacbooku.Zobaczymy czy beda jakiekolwiek konkrety lub nowosci,czy znowu bedzie to wielkie nic o niczym....
Ituriel32
24-05-2017, 16:27
Znowu nic. Jestem zawiedziony, ale to standard.
Jest jakieś info, ale nie jest dobre.
Ale jest jakieś światełko w tunelu, choć raczej jest to próba zachowania zainteresowania.
Widzę że CA wraca do utartego systemu lecenia w kulki z ludźmi, od Bretonni nie zrobili nic, czy DLC, FLC czy nawet aktualizacji balansu!!!!!, który jest tak zły.
Dodają wymyślone jednostki do Jaszczurów, wszyscy się cieszą(głowne forum TWW). Oni Lore maja daleko w poważaniu. Z takim podejściem to oni mogą dodać Araby, Kislev, bo skoro do armii która ma AB dodają "nowe" jednostki to jaki to problem stworzyć nowe dla innych.
Nie wiem czy to pisał Arroyo ale mówił że CA doda wszystkie ważniejsze jednostki dla każdej nacji, zaczynam w to wątpić. Dwójka będzie skupiona na nowych rasach, i dlc pewnie też.
Widzę że CA wraca do utartego systemu lecenia w kulki z ludźmi, od Bretonni nie zrobili nic, czy DLC, FLC czy nawet aktualizacji balansu!!!!!, który jest tak zły.
Dodają wymyślone jednostki do Jaszczurów, wszyscy się cieszą(głowne forum TWW). Oni Lore maja daleko w poważaniu. Z takim podejściem to oni mogą dodać Araby, Kislev, bo skoro do armii która ma AB dodają "nowe" jednostki to jaki to problem stworzyć nowe dla innych.
Nie wiem czy to pisał Arroyo ale mówił że CA doda wszystkie ważniejsze jednostki dla każdej nacji, zaczynam w to wątpić. Dwójka będzie skupiona na nowych rasach, i dlc pewnie też.
1. Zły balans? Pokaż mi najpierw, gdzie jest ten "zły balans!!!".
2. Pokaż mi najpierw te wymyślone jednostki. Jak chodzi o dzikie typy jednostek to one są akurat ok, podobnie jak miałoby być z wywernami u Zielonoskórych. Jedynie te jedne typy "zimnokrwistych" są dziwne. Chyba, że to chodzi o Karnozaury...
3. Skoro mowa o jednostkach:
Dwójka będzie skupiona na nowych rasach, i dlc pewnie też.
Dowody, potem wysuwaj takie tezy. CA napisała wyraźnie, że armie do Starego Świata będą dalej dorabiane. Dotychczas zdania nie zmienili, więc nadal jest to aktualne.
A co do Slaanesha, Kijowaty, to wg mnie słaby argument ze strony twórców. GW jakoś nie przeszkadzało dodawanie jego i jego armii w Warhammerze Fantasy i 40.000. To trochę tak, jakby ugiąć się pod żądaniami PETA i usunąć skóry wszystkim postaciom z Warhammera Fantasy, Age of Sigmar i 40.000.
1. Zły balans? Pokaż mi najpierw, gdzie jest ten "zły balans!!!".
2. Pokaż mi najpierw te wymyślone jednostki. Jak chodzi o dzikie typy jednostek to one są akurat ok, podobnie jak miałoby być z wywernami u Zielonoskórych. Jedynie te jedne typy "zimnokrwistych" są dziwne. Chyba, że to chodzi o Karnozaury...
3. Skoro mowa o jednostkach:
Dowody, potem wysuwaj takie tezy. CA napisała wyraźnie, że armie do Starego Świata będą dalej dorabiane. Dotychczas zdania nie zmienili, więc nadal jest to aktualne.
A co do Slaanesha, Kijowaty, to wg mnie słaby argument ze strony twórców. GW jakoś nie przeszkadzało dodawanie jego i jego armii w Warhammerze Fantasy i 40.000. To trochę tak, jakby ugiąć się pod żądaniami PETA i usunąć skóry wszystkim postaciom z Warhammera Fantasy, Age of Sigmar i 40.000.
1. Pokaż Mi turnieje albo rozgrywki multi na których Wampiry biorą na Lorda Kemmlera albo Ghorsta. Albo pokaż Mi armię Imperium w Multi którą prowadzi Gelt. Bo lordowie magowie są beznadziejni i jakoś CA długo zajmuje zrobienie czegokolwiek z tym.
2. Nie, dzikie typy nie są ok, bo ich w AB nie ma, więc trochę obiektywizmu. Gdzie niby w AB znajdują się dzicy zimno krwiści(Feral Cold Ones) ? To jest duplikowanie istniejących jednostek by armia wydawała się większa, bo ją pocięli. I nagle Jaszczury w swojej kawalerii dostają Zwykłych Cold Ones i tych z włóczniami, ale kawaleria w Imperium nie dostała możliwości zabrania dwuręcznych mieczy, fajnie ... Z możliwości zmiany broni CA zrobiło dodatkową jednostkę. Horned Ones nie istnieją już w AB 8 edycji, tylko 5 oraz 7. Ja rozumiem dodawanie jednostek do Bretonnia bo ich armia nie była aktualizowana ale Jaszczury były a CA dodaje jednostki z kosmosu lub ze starych AB.
1. Akurat Ghorsta ludzie biorą. Gelta też widziałem czasem. Powiedz mi zatem, ile w ogóle w turniejach czy na bitwach multi grałeś, bądź ile razy nawet na naszej polskiej scenie grałeś?
Trochę to brzmi jak "a naspamuję, że nikt nie bierze na multi tego i tego lorda/Legendarnego Lorda, mimo że nie grałem tam w ogóle..."
2. Już wolę nowe jednostki, niż jednostkę, w której wewnętrznie zmieniasz broń. Co do Horned Ones to CA pisała niedawno, że do armii będą dawać jednostki z poprzednich edycji i w sumie dobrze, bo to, co nawymyślali w ósmej edycji to prosi się o pomstę do nieba, a dodawanie jednostek z dawnych edycji to nie tylko smaczek dla fanów poprzednich edycji bitewniaka. Znając życie dodadzą te jednostki do Imperium.
SaperHeart
26-05-2017, 19:12
@ares354
Przyczyna takiej sytuacji jest bardzo prosta i nie leży ona w balansie: Mag nigdy nie będzie potężnym, wytrzymałym itd. wojownikiem, który będzie mógł się rzucić w wir walki. Gracz woli postawić na przeżywalność niż na sytuacyjną moc danego herosa. Jedyną opcją jaką widzę w takiej sytuacji jest danie taki bohaterom unikalnych bonusów dla jednostek albo możliwość wykupienia dwóch LL dla armii.
1. Akurat Ghorsta ludzie biorą. Gelta też widziałem czasem. Powiedz mi zatem, ile w ogóle w turniejach czy na bitwach multi grałeś, bądź ile razy nawet na naszej polskiej scenie grałeś?
Trochę to brzmi jak "a naspamuję, że nikt nie bierze na multi tego i tego lorda/Legendarnego Lorda, mimo że nie grałem tam w ogóle..."
2. Już wolę nowe jednostki, niż jednostkę, w której wewnętrznie zmieniasz broń. Co do Horned Ones to CA pisała niedawno, że do armii będą dawać jednostki z poprzednich edycji i w sumie dobrze, bo to, co nawymyślali w ósmej edycji to prosi się o pomstę do nieba, a dodawanie jednostek z dawnych edycji to nie tylko smaczek dla fanów poprzednich edycji bitewniaka. Znając życie dodadzą te jednostki do Imperium.
A niby dlaczego Ja mam Ci coś podawać ? Powiedziałem byś pokazał bitwy z turniejów gdzie używany jest Glet lub Kemmler a nie pisał, bo pisać to może każdy. Polska scena multi Mnie nie interesuje i tyle w temacie. Mowa o balansie gry, a nie Polskiej scenie multi tej gry, różnica. Oglądałem sobie turnieje jakie są na multi oficjalne z tej gry, i ze świecą szukać Gelta czy Kemmlera. Buff Gelta i Kemmlera w kampanii to żaden problem, bo oni sobie tam poradzą. Ich bezużyteczność w multi jest tematem wielu wątków temu poświęconych.
Wolisz nowe jednostki wzięte z nieba, więc wypowiadając się że jakieś jednostki nie mogą się pojawić bo są nie zgodne z lore świadczą o tym że zachowujesz się jak hipokryta. Albo Lore dotyczy wszystkich, albo jest wybiorcze? Tak to działać ma ? Jakoś nie zauważyłem by w Imperium były jednostki z poprzednich AB, ba nawet nie ma wszystkich z ostatniej edycji...Strasznie przeciwny jesteś w Kislevie kawalerii na Niedźwiedziach ale dzikie wersje Jaszczurek Ci pasują. Jesteś nie konsekwentny. Albo naginamy Lore dla wszystkich albo dla nikogo.
@Saper
To chyba CA powinno coś z tym zrobić nie uważasz? Oni w tej kwestii nie robią nic jak na razie. Jest problem to powinno iść rozwiązanie tego problemu a nie pozostawienie go samemu sobie.
A niby dlaczego Ja mam Ci coś podawać ? Powiedziałem byś pokazał bitwy z turniejów gdzie używany jest Glet lub Kemmler a nie pisał, bo pisać to może każdy. Polska scena multi Mnie nie interesuje i tyle w temacie. Mowa o balansie gry, a nie Polskiej scenie multi tej gry, różnica. Oglądałem sobie turnieje jakie są na multi oficjalne z tej gry, i ze świecą szukać Gelta czy Kemmlera. Buff Gelta i Kemmlera w kampanii to żaden problem, bo oni sobie tam poradzą. Ich bezużyteczność w multi jest tematem wielu wątków temu poświęconych.
Wolisz nowe jednostki wzięte z nieba, więc wypowiadając się że jakieś jednostki nie mogą się pojawić bo są nie zgodne z lore świadczą o tym że zachowujesz się jak hipokryta. Albo Lore dotyczy wszystkich, albo jest wybiorcze? Tak to działać ma ? Jakoś nie zauważyłem by w Imperium były jednostki z poprzednich AB, ba nawet nie ma wszystkich z ostatniej edycji...Strasznie przeciwny jesteś w Kislevie kawalerii na Niedźwiedziach ale dzikie wersje Jaszczurek Ci pasują. Jesteś nie konsekwentny. Albo naginamy Lore dla wszystkich albo dla nikogo.
@Saper
To chyba CA powinno coś z tym zrobić nie uważasz? Oni w tej kwestii nie robią nic jak na razie. Jest problem to powinno iść rozwiązanie tego problemu a nie pozostawienie go samemu sobie.
1. Po coś zatem wymyślono zasadę max 1 mag ;) Ale cóż, lepiej marudzić, że są słabi magowie. W każdej grze mag jest mniej żywotny i opancerzony od wojownika, to norma wśród wszystkich gier fantasy raczej.
2. Zarzucasz mi niekonsekwencję, tak? A pomyślałeś może o tym, że zimnokrwiste, bastiladony czy stegadony wpierw muszą schwytać, by wybrać, co z nimi zrobić? Mogą działać jak wywerny, że czasem wpadną w szał i zaczną siekać wszystkie jednostki na polu bitwy. Co do lore - uważam, że to ważna rzecz, a akurat dzikie wersje jaszczurek mi nie przeszkadzają - w Południowych Ziemiach i na Smoczych Wyspach (na południe od Ogrów) masz dzikie wersje Jaszczuroludzi nawet. Ja jestem przeciwny ogółem naginaniu lore'a, ale akurat u Jaszczurek ma to sens. Z kolei "kawaleria na niedźwiedziach" to źle trafiony zarzut, bo jedyny jeździec niedźwiedzi to Borys Ursa, ewentualnie (o ile pamiętam) Bojarzy mogą używać niedźwiedzi. Co do armii aktualnych... wg mnie jest to bardzo dobrze rozłożone, o ile poza pustymi słowami CA będą faktycznie te brakujące jednostki dane. Białe Wilki pasują idealnie, by dać ich w ramach II części wg mnie, a Pantery w III części. Dalej - braki Wysokiej i Mrocznej Magii u Leśnych Elfów - ona na pewno dojdzie, bo od czasu, gdy spartaczono w 8 edycji WE (odbierając im ich domenę Athel Loren) brakuje tej magii, a II część im to ułatwia. Więc tym bardziej daruj sobie zarzucanie mi hipokryzji, bo i to jest oszczerstwo z Twojej strony.
Pax.
SaperHeart
26-05-2017, 20:09
To chyba CA powinno coś z tym zrobić nie uważasz? Oni w tej kwestii nie robią nic jak na razie. Jest problem to powinno iść rozwiązanie tego problemu a nie pozostawienie go samemu sobie.
No dobrze, to co uważasz żeby pomogło tym bohaterom bo Ja jakoś nie widzę tutaj rozwiązania. Nagły zastrzyk sterydów ? W WFB masz tylko wyjątkowe sytuacje w których brało się Lorda Maga (o ile pkt na to pozwoliły). Tak to zawsze magowie byli dodatkiem do armii. Tutaj też nie widzę takiego problemu, ponieważ z zwykłego cherlaka nie zrobisz koksa. IMO jest dobrze, a że ludzie sieją lament to już inna strona medalu, ponieważ mag zawsze będzie magiem...
1. Po coś zatem wymyślono zasadę max 1 mag ;) Ale cóż, lepiej marudzić, że są słabi magowie. W każdej grze mag jest mniej żywotny i opancerzony od wojownika, to norma wśród wszystkich gier fantasy raczej.
2. Zarzucasz mi niekonsekwencję, tak? A pomyślałeś może o tym, że zimnokrwiste, bastiladony czy stegadony wpierw muszą schwytać, by wybrać, co z nimi zrobić? Mogą działać jak wywerny, że czasem wpadną w szał i zaczną siekać wszystkie jednostki na polu bitwy. Co do lore - uważam, że to ważna rzecz, a akurat dzikie wersje jaszczurek mi nie przeszkadzają - w Południowych Ziemiach i na Smoczych Wyspach (na południe od Ogrów) masz dzikie wersje Jaszczuroludzi nawet. Ja jestem przeciwny ogółem naginaniu lore'a, ale akurat u Jaszczurek ma to sens. Z kolei "kawaleria na niedźwiedziach" to źle trafiony zarzut, bo jedyny jeździec niedźwiedzi to Borys Ursa, ewentualnie (o ile pamiętam) Bojarzy mogą używać niedźwiedzi. Co do armii aktualnych... wg mnie jest to bardzo dobrze rozłożone, o ile poza pustymi słowami CA będą faktycznie te brakujące jednostki dane. Białe Wilki pasują idealnie, by dać ich w ramach II części wg mnie, a Pantery w III części. Dalej - braki Wysokiej i Mrocznej Magii u Leśnych Elfów - ona na pewno dojdzie, bo od czasu, gdy spartaczono w 8 edycji WE (odbierając im ich domenę Athel Loren) brakuje tej magii, a II część im to ułatwia. Więc tym bardziej daruj sobie zarzucanie mi hipokryzji, bo i to jest oszczerstwo z Twojej strony.
Pax.
1. Magowie zwykli to mogą być ograniczeni, dla mnie to bez różnicy, oni są dodatkiem, ale magowie Legendarni są bezużyteczni, Imperium nawet magi metalu nie może używać bo branie Gelta to strata slotu dla LL. Kulawy przykład że w każdej grze mag jest mniej żywotny, gdzie ja żądam dodania mu żywotności? Magowie w innych grach nadrabiają potęgą czarów. W TTW Legendarni Magowie to kula u nogi i nic z tym robione nie jest.
2. Nie kieruj się logiką w świecie fantasy. GW nie tworzyło dzikich wersji tych stworów bo nie było takiej potrzeby, CA pocięło ich armię i zapełnia wymyślonymi jednostkami. To że gdzieś daleko żyją dzikie, niech żyją, ale akacja dwójki nie toczy się na ziemiach Ogrów ani w pobliżu. U Jaszczurek to nie ma sensu ani trochę, bo oni tego nie potrzebują, ich armia miała aktualny AB i sobie radziła. Z kolei Kawaleria na Niedzwiedziach została wspomniana w oficjalnym podręczniku zasad(ostatnia edycja), i nie tylko Generałowie mogą, ale elitarni wojownicy Kislevu. Już raz dawałem do tego link.
Co do aktualnych to jak na razie to CA wydoiła masę kasy i od Bretonni milczy. I Ja nawet nie żądam DLC na okrągło, ale jest wiele problemów z magią, słabymi LL, bezużyteczną artyleria poza kilkoma wyjątkami, że mają czym się zająć a nie robią nic. Zobaczymy ile to CA doda do starych ras po premierze dwójki. Bo Mi się wydaje że nie będzie czasu. Będą czekać LL dla wszystkich nowych ras, może jakieś rasy w FLC lub
DLC, będzie tego dużo.
@Saper
WFB różni się od gry w czasie rzeczywistym, odniesienia do niego raczej nie mają sensu, bo wiele rzeczy jest innych w grze by to funkcjonowało. Jak należy naprawić, na dobry początek może podział na poziomy jaki miał miejsce w WFB, może jakieś unikalne buff dla Legendarnych Czarodziejów? Jeśli według Ciebie mag to mag, to ciekawe czemu Teclis był tak potężny w Lore ? Lub Mazdamundi ? Według logiki w tej grze to powinni być ciecie. Ale jakoś Magnus nie odmówił pomocy od Teclisa jak mu przyszło bronić Kislevu...
Odniesienia do WFB według mnie jak najbardziej mają sens, jeśli tylko się pamięta że gra jest próbą (mniej lub bardziej udaną) konwersji tej turówki na strategię czasu rzeczywistego. Co do magii, to brakuje nie tylko poziomów magów, ale także losowania czarów przed bitwą, jak i zwykłego rozproszenia czaru przeciwnika. A i czary w turówce są potężniejsze, lecz w czasie rzeczywistym mogły by zaburzyć balans. Poza tym magia to nie jedyny brak - podobnie brakuje opcji "wysokiego lotu" u latających jednostek, ale do tego potrzebna by była osobna plansza bitewna (przełączana tak jak w jednoczesnych bitwach floty wraz z armiami w poprzednich tytułach). Co do Magnusa Pobożnego, to nie zapominajmy że Imperium nie znało jeszcze wtedy bitewnej magii, dopiero Teclis stworzył osiem kolegiów.
Najmniejszego sensu nie mają za to odniesienia do AOS czy 40 k, bo choć tej samej firmy, to jednak inne uniwersa. Za każdym razem kiedy takowe widzę zastanawiam się czy nie dawać ostrzeżenia za offtop. Może najwyższa pora bym przestał się zastanawiać, a po prostu je wlepiał.
Ituriel32
27-05-2017, 06:35
1. Buffy dla magów bym chciał.
2. Dodawanie jednostek z edycji 8 i wcześniejszych dla mnie jest jak najbardziej właściwe. Bo to że armia zmieniała się z czasem jest oczywiste, ale jako gracz powinien mieć możliwość wystawienie tego co chce.
3. Podział na jednostek różnych bronni (u strzelców amunicji) mi nie przeszkadza, a po 400 godzinach gry napisze że w przypadku gry komputerowej sprawdza się to.
4. Dodawanie nowych jednostek, ale utrzymanych w klimacie nacji. W przeciwieństwie do Arr ja się z tym nie miotam. Dla mnie nie ma problemu o ile wyczerpało się materiał z AB. Czyli rozwinięcie Bretoni podoba mi się jak najbardziej. Dzikie jednostki nie będą mi przeszkadzać (tak u jaszczurek, jak i u innych nacji, o ile będą odczuwalne różnicę w użyciu ich). Tak więc jeźdźcy na miśkach w przypadku Kislevu też nie będą mnie denerwować. Mało tego w przypadku Kislevu*, Tilei*, Estalii, Arabii czy BP o ile się pojawią to jesteśmy raczej skazani na rozbudowę w klimacie ich rozteru. * Te mają kilka lub kilkanaście jednostek, ale reszta jest raczej tylko zasugerowana jaki klimat ma tworzyć dana nacja.
- - - - - - - - - - -
Trochę nie podoba mi się tempo prac w tym roku. Bo tylko Izka i Bretka (która miała być w roku poprzednim) to trochę mało. Tym bardziej że nie było ani jednego dlc do żadnej z gier z TW.
Co do starego przyjaciela, to CA chyba przedobrzyło. Znaczy pierw robili grę według planu minimum. Ale napotkawszy z jednej strony dużą falę hejtu (chaos w dlc i zwierzaki jako kampanio pak), a z drugiej odnosząc spektakularny sukces. Zmienili troszkę wytyczne.
Tak by dawać jednak trochę więcej.
No i teraz stajemy przy ostatnim flc do oryginalnego planu wydawniczego. No i tu chłopaki czekali za długo, bo za bardzo przeciągnęły się prace nad Bretonią.
A hajp rósł, zakładam że miał być to na początku jakiś LL, ale oczekiwania fanów rosły niczym nie ograniczane.
I teraz mają z leksza problem. Bo jak dadzą byle co to ich wyśmieją, bo lista życzeń/braków jest spora.
Jak dla mnie to flc musi być z jednej strony na tyle duże by przebić się do ludzi którzy kupili młota1 ale już przestali w niego grać, a z drugiej by zostawiło spore uczucie "chcę więcej" czytaj młota2.
SaperHeart
27-05-2017, 07:54
@Asuryan
Nie mogę się z Tobą zgodzić a pro po AoS, ponieważ jest to marna kontynuacja WFB i mam ogromną nadzieję, że CA nie pójdzie w tym kierunku i nie wyda tego gniota.
Panowie ale wy naprawdę szukacie dziury w całym. Magowie Lordowie są słabi, ponieważ ich przeżywalność jest słaba. Nie potraficie tego zrozumieć ? IMO uważam, że system magii jest dobrze zrobiony, ponieważ Magia nie ma aż takiego dużego pływu na rogrywkę o ile nie zostanie dobrze użyta. Dodatkowo, magowie są podatni na misscasty oraz są przedmioty blokujące magię ale jak ich nie używacie to już inna sprawa.
Ja osobiście uważam, że jedyną rzeczą jaką możemy tutaj zrobić to odróżnić LL od zwykłych Magów dając im specjalne bonusy do ich Lorów, ponieważ jak zaczniemy mieszać w ich mechanice to okaże się, że bitwy będą wyglądały: "kto ma mocniejsza magie".
Mi brakuje jedynie włączania postaci do oddziałów co wmocniloby przeżywalność herosów oraz taki długo brak jakiegokolwiek dodatku, informacji ze strony CA zaczyna po trochu przypominać politykę GW: "A kij z gracze i tak ciemnota to kupi"
1. Magowie zwykli to mogą być ograniczeni, dla mnie to bez różnicy, oni są dodatkiem, ale magowie Legendarni są bezużyteczni, Imperium nawet magi metalu nie może używać bo branie Gelta to strata slotu dla LL. Kulawy przykład że w każdej grze mag jest mniej żywotny, gdzie ja żądam dodania mu żywotności? Magowie w innych grach nadrabiają potęgą czarów. W TTW Legendarni Magowie to kula u nogi i nic z tym robione nie jest.
2. Nie kieruj się logiką w świecie fantasy. GW nie tworzyło dzikich wersji tych stworów bo nie było takiej potrzeby, CA pocięło ich armię i zapełnia wymyślonymi jednostkami. To że gdzieś daleko żyją dzikie, niech żyją, ale akacja dwójki nie toczy się na ziemiach Ogrów ani w pobliżu. U Jaszczurek to nie ma sensu ani trochę, bo oni tego nie potrzebują, ich armia miała aktualny AB i sobie radziła. Z kolei Kawaleria na Niedzwiedziach została wspomniana w oficjalnym podręczniku zasad(ostatnia edycja), i nie tylko Generałowie mogą, ale elitarni wojownicy Kislevu. Już raz dawałem do tego link.
Co do aktualnych to jak na razie to CA wydoiła masę kasy i od Bretonni milczy. I Ja nawet nie żądam DLC na okrągło, ale jest wiele problemów z magią, słabymi LL, bezużyteczną artyleria poza kilkoma wyjątkami, że mają czym się zająć a nie robią nic. Zobaczymy ile to CA doda do starych ras po premierze dwójki. Bo Mi się wydaje że nie będzie czasu. Będą czekać LL dla wszystkich nowych ras, może jakieś rasy w FLC lub
DLC, będzie tego dużo.
@Saper
WFB różni się od gry w czasie rzeczywistym, odniesienia do niego raczej nie mają sensu, bo wiele rzeczy jest innych w grze by to funkcjonowało. Jak należy naprawić, na dobry początek może podział na poziomy jaki miał miejsce w WFB, może jakieś unikalne buff dla Legendarnych Czarodziejów? Jeśli według Ciebie mag to mag, to ciekawe czemu Teclis był tak potężny w Lore ? Lub Mazdamundi ? Według logiki w tej grze to powinni być ciecie. Ale jakoś Magnus nie odmówił pomocy od Teclisa jak mu przyszło bronić Kislevu...
1. W bitewniaku też lepsi nie byli i jest sens dyskutowania o tym, bo Warhammer TW to próba odwzorowania bitewniaka. Jak najbardziej jest dobrze. Poza tym z piasku nie zrobisz tytana. Tak samo jest z magiem.
2. Teraz brzmisz, jakbyś marudził na mnogość jednostek, co już jak widzę jest odwracaniem kota ogonem. Ja lubię mieć multum jednostek, nawet tego samego typu, ale z inną bronią. Dopóki trzymają się ram lore'a (co tutaj wychodzi dobrze) to ja się nie czepiam. Oddziały na niedźwiedzi nie istnieją, a to, co wskazałeś nijak ma się do ich rosteru, bo w ósmej edycji rosteru Kislevu nie masz, poza może fanowskimi zabawkami.
3. Podaj mi przykłady bezużytecznych artylerii, bo ja na razie nie widzę żadnych. Tym bardziej, że w 1050 godzinach, jakie przegrałem w Warhammera TW nie zauważyłem żadnej bezużytecznej jednostki. Mam wrażenie, że wypowiadasz się, nawet nie grając w tę grę.
Saper, z tym, że CA wyraźnie powiedziała, że AoS nie będzie w Warhammer TW, więc nie masz się co martwić. I na tym może zakończmy offtop o W40K i AoS ;)
SaperHeart
27-05-2017, 09:51
@Arroyo
Wiem ale zawsze znajdzie się taki Pan Ward, który może na ten pomysł wpaść. Dlatego nie zaszkodzi jak ludzie będą pokazywali swoje zniesmaczenie.
Tak jak mówiłem, bardzo mnie martwi taka cisza ze strony CA. Szczególnie, że była rocznica 24.05, a tu cisza...nic. Jak juz CA coś planuje to mam nadzieję, że będzie to coś niesamowitego, bo póki co to jest wielkie rozczarowanie.
Co do jednostek to uważam, że CA dobrze zrobiło rozdzielając je na dane typu. Jest ich więcej i każda z nich ma swoje przeznaczenie. Dodatkowo, tak jak Arroyo zauważył to każdą jednostkę można użyć i nie ma takiej której typ jest:useless. Jak ktoś nie wierzy to zachęcam do oglądania graczy, którzy streamują i są w top50. Grają naprawdę wszystkim, począwszy od Armii złożonej ze samych chłopów skończywszy na Armii skonstruowanej z samej kawalerii.
1. W bitewniaku też lepsi nie byli i jest sens dyskutowania o tym, bo Warhammer TW to próba odwzorowania bitewniaka. Jak najbardziej jest dobrze. Poza tym z piasku nie zrobisz tytana. Tak samo jest z magiem.
2. Teraz brzmisz, jakbyś marudził na mnogość jednostek, co już jak widzę jest odwracaniem kota ogonem. Ja lubię mieć multum jednostek, nawet tego samego typu, ale z inną bronią. Dopóki trzymają się ram lore'a (co tutaj wychodzi dobrze) to ja się nie czepiam. Oddziały na niedźwiedzi nie istnieją, a to, co wskazałeś nijak ma się do ich rosteru, bo w ósmej edycji rosteru Kislevu nie masz, poza może fanowskimi zabawkami.
3. Podaj mi przykłady bezużytecznych artylerii, bo ja na razie nie widzę żadnych. Tym bardziej, że w 1050 godzinach, jakie przegrałem w Warhammera TW nie zauważyłem żadnej bezużytecznej jednostki. Mam wrażenie, że wypowiadasz się, nawet nie grając w tę grę.
Saper, z tym, że CA wyraźnie powiedziała, że AoS nie będzie w Warhammer TW, więc nie masz się co martwić. I na tym może zakończmy offtop o W40K i AoS ;)
1. A ile w Bitewniaku zależało od rzutu kośćmi? TW to próba odwzorowania bitewniaka, to czemu nie ma opcji zmiany uzbrojenia lub pancerzy u bohaterów, jednostek, dokupowania muzyków, sierżanta czy tego co trzyma chorągiew. Ta opcja w Multi została mocno ograniczona. A to było dość ważne w samym bitewniaku.
2. Marudzę dlatego że jest to robione wybiórczo, mocno. Zabawne że z Zminokrwistych zrobili 2 jednostki, dzięki zmianie broni, ale w Imperium gdzie zakon Rycerski może zabrać dwuręczne miecze zamiast kopi i tarcz zostało to pominięte bo z Półgryfów zrobili taką jednostkę. Nie lubię wybiórczego traktowania nacji. Oddziały na niedźwiedziach zostały przez CA tam uzasadnione, dałem Ci link do oryginalnej książki z zasadami. To że Kislev się nie doczekał AB czy modelu to inna sprawa, ale istnienie tej jednostki w lore zostało uzasadnione przez twórców. Ja wiem że w 8 edycji Kislevu nie ma, co z tego. Bretonni też nie ma.
3. Bezużyteczna artyleria w multi, Hellblaster Volley, praktycznie bezsensu. Hellstrom, mocno sytuacyjna i bardzo droga. Organ gun następna artyleria która jest bezsensu przeciw "wąskim liniom". Działo imperium są mniej celne niż krasnali więc trzeba inwestować w doświadczenie, co oznacza że przez "wąskie" formacje mogą się nie spłacić. Imperium bezpieczniej jest brać Czołg parowy.
1. Tu akurat nie trafiłeś. Już wolę multum typów jednostki niż jedną i bawić się jej uzbrojeniem.
2. A pomyślałeś, kiedy na to wpadli? Bo widzę, że raczej nie. To akurat, co dałeś to mnie nie przekonuje mimo wszystko. Najwidoczniej to Twój problem. Zresztą z ras, które mnie interesują, na pewno nie ma Imperium, ba - uważam, że Imperium akurat jest nudne, w przeciwieństwie do nadchodzących Mrocznych i Wysokich Elfów.
3. Nieprawda. Co z tego, że weźmiesz czołg parowy, skoro potem nie złożysz jakiejś sensownej armii? Możesz wziąć ich i z 2, ale wtedy tym bardziej uszczupli to Twoje fundusze (żeby nie było, akurat czołgi parowe to dobra jednostka, ale przy tym horrendalnie droga). Dalej - Wyrzutnie Piekielnych Fajerwerków akurat są używane. Działa Imperium i Piekielniki są akurat dość mocną artylerią. Mam wrażenie, że w ogóle w tę grę nie grałeś i oceniasz jedynie przez pryzmat filmów na YouTube, których jest multum.
To chyba ostatni post mój w dyskusji z Tobą, bo widzę, że nie docierają do Ciebie żadne z moich argumentów, a zamiast tego wolisz wyskakiwać z argumentami raczej osoby, która jedyne doświadczenie z grą miała z transmisji internetowych.
1. Tu akurat nie trafiłeś. Już wolę multum typów jednostki niż jedną i bawić się jej uzbrojeniem.
2. A pomyślałeś, kiedy na to wpadli? Bo widzę, że raczej nie. To akurat, co dałeś to mnie nie przekonuje mimo wszystko. Najwidoczniej to Twój problem. Zresztą z ras, które mnie interesują, na pewno nie ma Imperium, ba - uważam, że Imperium akurat jest nudne, w przeciwieństwie do nadchodzących Mrocznych i Wysokich Elfów.
3. Nieprawda. Co z tego, że weźmiesz czołg parowy, skoro potem nie złożysz jakiejś sensownej armii? Możesz wziąć ich i z 2, ale wtedy tym bardziej uszczupli to Twoje fundusze (żeby nie było, akurat czołgi parowe to dobra jednostka, ale przy tym horrendalnie droga). Dalej - Wyrzutnie Piekielnych Fajerwerków akurat są używane. Działa Imperium i Piekielniki są akurat dość mocną artylerią. Mam wrażenie, że w ogóle w tę grę nie grałeś i oceniasz jedynie przez pryzmat filmów na YouTube, których jest multum.
To chyba ostatni post mój w dyskusji z Tobą, bo widzę, że nie docierają do Ciebie żadne z moich argumentów, a zamiast tego wolisz wyskakiwać z argumentami raczej osoby, która jedyne doświadczenie z grą miała z transmisji internetowych.
Naucz się odrobiny szacunku i pokory człowieku, bo jeśli Ty myślisz że każdy będzie szczekał jak Ty tego oczekujesz to się kolego mylisz i to bardzo. Sam mogę Ci powiedzieć że to co piszesz oznacza że w tą grę nie grasz, gadając jakie to "piekielniki" są użyteczne...
Jak byś posiadał umiejętność czytania ze zrozumieniem to byś zauważył że napisałem że Wyrzutnie są sytuacyjne i taka jest prawda.
Nie będę słuchał twoich obelg i oszczerstw. Wpisz sobie w cytaty o sobie: "moja racja jest najmojsza" bo odzwierciedla Cię to doskonale.
Bez wycieczek osobistych!
1. Buffy dla magów bym chciał.
2. Dodawanie jednostek z edycji 8 i wcześniejszych dla mnie jest jak najbardziej właściwe. Bo to że armia zmieniała się z czasem jest oczywiste, ale jako gracz powinien mieć możliwość wystawienie tego co chce.
3. Podział na jednostek różnych bronni (u strzelców amunicji) mi nie przeszkadza, a po 400 godzinach gry napisze że w przypadku gry komputerowej sprawdza się to.
4. Dodawanie nowych jednostek, ale utrzymanych w klimacie nacji. W przeciwieństwie do Arr ja się z tym nie miotam. Dla mnie nie ma problemu o ile wyczerpało się materiał z AB. Czyli rozwinięcie Bretoni podoba mi się jak najbardziej. Dzikie jednostki nie będą mi przeszkadzać (tak u jaszczurek, jak i u innych nacji, o ile będą odczuwalne różnicę w użyciu ich). Tak więc jeźdźcy na miśkach w przypadku Kislevu też nie będą mnie denerwować. Mało tego w przypadku Kislevu*, Tilei*, Estalii, Arabii czy BP o ile się pojawią to jesteśmy raczej skazani na rozbudowę w klimacie ich rozteru. * Te mają kilka lub kilkanaście jednostek, ale reszta jest raczej tylko zasugerowana jaki klimat ma tworzyć dana nacja.
- - - - - - - - - - -
Trochę nie podoba mi się tempo prac w tym roku. Bo tylko Izka i Bretka (która miała być w roku poprzednim) to trochę mało. Tym bardziej że nie było ani jednego dlc do żadnej z gier z TW.
Co do starego przyjaciela, to CA chyba przedobrzyło. Znaczy pierw robili grę według planu minimum. Ale napotkawszy z jednej strony dużą falę hejtu (chaos w dlc i zwierzaki jako kampanio pak), a z drugiej odnosząc spektakularny sukces. Zmienili troszkę wytyczne.
Tak by dawać jednak trochę więcej.
No i teraz stajemy przy ostatnim flc do oryginalnego planu wydawniczego. No i tu chłopaki czekali za długo, bo za bardzo przeciągnęły się prace nad Bretonią.
A hajp rósł, zakładam że miał być to na początku jakiś LL, ale oczekiwania fanów rosły niczym nie ograniczane.
I teraz mają z leksza problem. Bo jak dadzą byle co to ich wyśmieją, bo lista życzeń/braków jest spora.
Jak dla mnie to flc musi być z jednej strony na tyle duże by przebić się do ludzi którzy kupili młota1 ale już przestali w niego grać, a z drugiej by zostawiło spore uczucie "chcę więcej" czytaj młota2.
1. Ależ Ja się z tym zgadzam. Nie mam złudzeń by mag "solował" Lorda wojownika, ale są pewne przesłanki że Legendarni Magowie nie domagają głównie w Multi, w kampanii rzecz ma się inaczej.
2. Problem jest taki że taka polityka powinna dotyczyć wszystkich ras a nie wybiórczych. Poza tym wpierw powinni dodać w przypadku Jaszczurów wszystkie jednostki z 8 edycji i dopiero potem sięgać po starsze jeśli zachodzi taka potrzeba.
3. Mi ten podział też nie przeszkadza, co mi przeszkadza że czasem jest to wybiórcze. Ale moje narzekanie na to bierze się z czego innego. Możliwości zmian uzbrojenia bohaterów zostały w multi uszczuplone. Z Warrior Priestem mamy wybór które umiejętności chcemy ale narzucono nam z góry ograniczenie jakiej broni ma używać oraz jakiego pancerza. Łowca czarownic to samo, inni bohaterowie w innych armiach też. To dziwie ograniczenie z racji tego że w WFB to było ważnym elementem dla pewnych osób.
4. Ależ Ja nie jestem przeciw by armie które nie były aktualizowane do 8 edycji otrzymywały nowe jednostki, bez nich te armie nie będą w stanie walczyć. Jednak jeśli dobrze zrozumiałem co pisali "fanatycy" Jaszczurów na forum anglojęzycznym to CA nie wyczerpało jeszcze wszystkiego z AB a już dodaje jednostki z poza ram AB i to jest główny powód mojego kręcenia nosem na tą sprawę. Bo czym różni się dziki Cold One od zwykłego?, że ten pierwszy będzie miał ciut inne staty a to ta sama jednostka. Jednocześnie jeśli tym osobom to pasuje ale kręcą nosem na Jazdę Wilków bo to gorsza wersja Półgryfów to przejaw zwykłej hipokryzji. Uważam że jeśli robimy wyjątki to dla wszystkich.
Ituriel32
29-05-2017, 10:36
1. Z magami w tej grze mam problem taki że wydają mi się oni po prostu za słabi.
2. Tu jest sprawa jasna, nawet sami przyznali że część jednostek jest zostawiona na potrzeby dlc. Czyli salamandry i jeszcze coś z kolcami. Podobnie będzie z pozostałymi rasami, po prostu nie będzie czegoś co fajnie wygląda.
3. Co do jednostek to to się sprawdza, natomiast u bohaterów czy lordów to już nie koniecznie. Przy czym mi nawet tych zdolności/wierzchowców nie chce się ogarniać.
4. Jaszczurki wyjaśniłem w punkcie 2 (czyli wycięte na potrzeby dlc). Przy czym w dużych rasach tworzenie nowych jednostek to raczej na końcu. Mi bardzie rozchodzi się o pod rasy czy nacje mniejsze gdzie niektóre są tylko opisane i może 1-2 jednostki i to tyle. Np. taki Kislev ma chyba jako całość coś koło 8-12 (jednostek, bohaterów i lordów) więc dorobienie jeszcze 4-5 to nie będzie aż tak odczuwalne.
Ale już w przypadku Estalii czy Księstw to właściwie jesteśmy skazani w całości na inwencję CA. Przy czym bardzo podoba mi się myśl o Księstwach bo to taka ziemia obiecana lub dziki zachód. Założona? wywalczona przez Bretończyków teraz jest miejscem gdzie udają zbiegli chłopi i mieszczanie, szlachta której się nie udało w domu i cała banda oszołomów. Powinien być to miks imperium i bretki + lokalne dziwności.
Wracając do artylerii, moim zdaniem jest optymalnie rozwiązana i nie wymaga poprawek, pamiętając o tym co pisałem wcześniej - że należy tą grę traktować jako próbę konwersji turówki na strategię czasu rzeczywistego. Artyleria nie jest OP i nie powinna taką być - pamiętajmy o tym, że w oryginale artyleria była zawodną (przynajmniej w 4 edycji) - w total war zaś nie ma w ogóle niewypałów czy znoszenia pocisków. Nie ma też wspominanej przeze mnie funkcji wysokiego lotu, dzięki której można było ją stracić już w drugiej turze przeciwnika (pierwsza tura wzbicie się w wysoki lot, jeśli nie została skontrowana tym samym u drugiego gracza z podjęciem walki w przestworzach, to w następnej turze spikowanie na wrogą machinę i wybicie jej obsługi).
Pyrrus89
29-05-2017, 14:27
Moim zdaniem również artyleria w Warhammerze jest świetnie zoptymalizowana. Ten kto grał w Rome doceni ten fakt podwójnie. Oby tylko nie zepsuli tego balansu w kolejnej odsłonie, przy okazji dodania kilku nowych ras.
Artyleria w bitewniaku op nie była ale przy większości jej typów trzeba jednak było mieć pecha żeby wybuchła(chyba,że to były skaveny,tam szanse na niewypał były większe xD). Jej skuteczność zależała w głównej mierze od umiejętności i dobrego oka gracza. Wysokiego lotu nie ma odkąd zacząłem interesować się bitewniakiem czyli co najmniej od 6 edycji. Co do gry to też uważam,że artyleria jest w niej całkiem nieźle wyważona,nie obawiałbym się o zmianę tego stanu rzeczy wraz z wychodzeniem kolejnych części.
Co do artylerii, czemu wszyscy unikają szerszego spojrzenia na tą sprawę?
W bitewniaku dotrzeć do artylerii lub zabić jej załogę by trudniej niż jest w grze. W grze, Wampiry mogą bardzo szybko wyłączyć na chwilę artylerię nawet przywołując zombie, i trzeba oddelegować jednostki do zabicia ich, i wtedy dają sobie czas by na tyły krasnali wysłać wilki i jazdę. Rzucenie czarów jest zupełnie inne w TWW niż w bitewniaku.
To samo Bretonnia, Pegazy są w stanie wyłączyć artylerię z gry szybko jeśli jest źle broniona, a że piechota Bretonni zła nie jest, szybkie pokonanie ich tak proste nie jest.
Najbardziej cierpi artyleria która nie może strzelać na głowami sojuszników bo się po prosty nie spłaci bez sprzyjających okoliczności. W tej grze jest bardzo dużo możliwości kontrowania artylerii poza paroma wyjątkami a nie ma kompletnie szans na kontrowanie spamu przyzywanych jednostek;/ I o ile spam pająkami u orków został ukrócony przez długi czas oczekiwania, to Wampiry mają możliwości przyzywania i leczenia jednocześnie...Bohaterowie Wampirów są po prostu bardzo mocni.
Przeniesiono. A na przyszłość. O nowych jednostkach, DLC, FLC, LL'ach, którzy dojdą, piszemy w temacie DLC/FLC/LL. A o jednostkach i balansie tutaj.
Ituriel32
30-05-2017, 07:23
Co do artylerii to Ituriel używa tylko takiej jak: trebusze, katapulty, głazociski.
Z bardziej zaawansowanych to tylko moździerze, ale to tylko dlatego że Ituriel prawie zawsze wybiera Gelta kiedy gra imperium. A ten mag zaczyna z 1 oddziałem i przyzwyczaiłem się do tej jednostki. No i bardzo lubię ten deszcz ognistych pocisków (przy 4 jednostkach). Szkoda że sprawdza się to tylko podczas walki z goblinami, zombi i czasami z norsmenami (do czasu aż przesiądą się na pełną konnice i rydwany).
Jeśli chodzi o bardziej zaawansowaną artylerie, to wyniki Ituriela są zerowe. Nawet jak wstawi oddział lub dwa to nic nie potrafi nim zabić.
Fajerwerki też sprawdzają się przy Leśnych Elfach. Słabo opancerzone jednostki są idealnym celem dla tego rodzaju artylerii.
Ituriel32
30-05-2017, 08:48
Nie wiem gdzie to dać.
Wreszcie zmodowałem sobie młotak tak że jestem prawie zadowolony (do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze mada dodającej nacje).
- Podstawa mod na kompozycje. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=692306546&searchtext=
Uwaga ten mod był wyłączony podczas robienia tych obrazków, ponieważ mod na agresywność ma własny jego odpowiednik.
- Mod na 8 slotów w miastach (stolice nacji głównych mają 10)http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=884135649&searchtext=slot+settlements
- Mod na agresywność (dodam pod wieczór) http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=693097600&searchtext=Better+AI
Ja korzystam z wersji gdzie dodatkowo narfią norsmenów (osobny submod) i drugi na mniejszą liczbę agentów.
I armie wyglądają ta:
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/768274175917404941/4072BE17FE35CF45D66BD1107D4FEFBFC6CEB059/https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/768274175917404467/DD59B70DE603BD9AAD8EBEE01CE23F536CBAC98C/
A inwazja kompa wygląda tak:
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/768274047539184057/238BCB2E01A0055F4CF48CB78B369E2C91A11C6D/
Jak teraz widzę to mod na kompozycje jest wyłączony, bo w tym na trudność jest już jakaś wersja podłączona.
Pyrrus89
30-05-2017, 15:37
Panowie, czy te krasnoludy z torpedami są do czegoś przydatne? Potraficie znaleźć dla nich jakieś zastosowanie w armiach na multi czy to w kampanii?
( ͡º ͜ʖ ͡º)
31-05-2017, 14:27
@UP
Zadają bardzo duże obrażenia, ale mają mały zasięg, więc ciężko wykorzystać w pełni ich potencjał. Na pewno są bardziej efektywni od innych strzelców krasnoludów.
Memnon[pl]
01-06-2017, 14:11
Jutro(2.06) ok 14/15 na facebooku i twichu info o multi w 2 czesci.Zoabzczymy czy leniwe CA ulepszy cokolwiek w tej kwesti czy dalej beda to tylko proste bitwy.
Krwawy_Baron
22-06-2017, 14:22
Panowie, takie wieści na fejsie:
The Steam Summer Sale starts today, with 66% off Total War: WARHAMMER and 33% off all DLC!
But that’s not all – we’re trying to find our best trailer, and it’s up to the community to vote for it. A Like is worth 1 point, a Wow is 2 points and a Love is that coveted 3 points…
Pytanie, opłaca się brać Zwierzoludzi i Leśne Elfy czy warto jeszcze poczekać, aż bardziej spuszczą z ceny? Dodam, że w Młota nie gram na multi a chodzi mi o przeżycia na singlu
Mi, w sumie, zwierzoludzie się podobali w głównej kampanii, ale z drugiej strony to jedna z bardziej lubianych przeze mnie ras w WH. Myślę, że za 2/3 cena można ich brać, jeśli lubisz grać hordą, zwłaszcza że mają fajną mechanikę opartą o cykl Księżyca Chaosu. Armia też daje radę, mamy głównie średnio silną piechotę do walki w zwarciu i wsparcie potworów.
Co do ich mini kampanii to lepiej udawać, że nie istnieje, bo takiego chłamu dawno nie widziałem.
Leśnych Elfów nie mam, bo wyjątkowo nie lubię tej rasy i może kiedyś za -75% kupię, ale tylko ze względu na możliwość grania armią bez elfów :D.
Ituriel32
22-06-2017, 15:04
Elfy lepsze, znaczy armia pełniejsze ( u zwierzaków brakuje 2 fikuśnych potworów, a dodatkowo dzielą parę jednostek z chaosem), choć obu rasom brakuje LL.
Przy czym mini kampania elfów jest grywalna, ale do tych z roma czy attyli sporo jej brakuje.
Ja teraz przytulę zwierzaki, bo pozostałe rasy (mam wszystkie poza zwierzakami) ograłem już na potęgę.
Mini kampania zwierzaków nie istnieje a zwiększa cenę o połowę. Za same zwierzaki jako rasę spokojnie można dać 7,5 euro (czyli cena za zwykły raso-pak).
Elfy można brać przy rabacie -33%, zwierzaki przez mini kampanie jeszcze bym się zastanowił.
Spotkał może ktoś preorder WH2, ale w edycji w steelbooku? Jak na razie widziałem tylko wersję cyfrową i zwykłą.
Pany, jak Wam idzie zalatwianie znizki ? Zaraz 10 sierpnia a tu ani widu ani slychu. Muve nie chce zarobic ?
Będzie info w tym tygodniu. Mamy już banner przygotowany.
Poczwaros
03-08-2017, 18:10
Hmm... kod mi nie działa. Przyjmuje go ale nie zmienia ceny
NiemiłosiernySamarytanin
03-08-2017, 18:28
Buhahaha syf, kiła i mogiła, nie dość że zniżka złapała takie opóźnienie jak pociągi PKP to jeszcze tylko do najdroższej wersji cyfrowej, która po rabacie kosztuje i tak więcej niż pudełko buhahaha
Poczwaros
03-08-2017, 19:04
Aaaa... to do wersji cyfrowej .... nie zauważyłem :D więc podzielam zdanie kolegi powyżej. Taka zniżka to żadna :/
Ktos kody juz dostal do Norski ?
Zunaboxe
08-08-2017, 13:53
Ja dostałem kod do TWW2. Norska jest już dodana zarówno do jedynki, jak i dwójki.
Hmm.. ciekawe jak to bedzie z wersja pudelkowa jesli chodzi o Norske. Mam nadzieje ze podsylaja na maila gdzies
MichalKruk
08-08-2017, 14:42
Move kody będzie wysyłało 10 sierpnia na maile, wersja pudełkowa też dostanie. ;)
Do Norski, jeśli pre-order Warha 2 kupiłeś.
Maniek116
08-08-2017, 23:07
Ja kupiłem na CDP, też mają wysłać do pudełkowej 10-tego.
Zwiastun
11-08-2017, 00:42
Są już wymagania Warhammera 2 i czy wysyłają osobno ten kod z Norscą czy doda automatycznie tą rase w 1 po dodaniu warhammera 2 na steam?
Wymagania będą identyczne jak do WH 1.
Jeśli kupujesz wersje pudełkową to klucz wczesniej wysyła Ci dystrybutor u którego kupiłeś grę. W przypadku wersji elektronicznej Norska dodaje się automatycznie.
Pytanie. W jaki sposób ściągnąć
30 new Regiments of Renown for WARHAMMER.
zalogowałem się na stronie i nie widzę z którego miejsca można pobrać ten klucz.
Mam wszystkie dodatki razem z warhamerem2 więc wszystkie warunki spełniam.
MichalKruk
11-08-2017, 11:39
https://www.totalwar.com
Tutaj masz.
Zwiastun
20-08-2017, 00:58
Będzie osobny dział dla Warhammera 2? Osobne działy na tematy "jak grać" w grach w które już sie dawno nie gra to są, a tutaj w jakimś temacie pewnie 50 stron jest o 2 chociaż temat o czymś innym
Nie, ponieważ Warhammer II to przez wielu tylko DLC za cenę samej gry. I to nie jest opinia wzięta znikąd:
-Niegrywalne rasy mają rostery z Warhammer I
-Max. miesiąc po premierze gry mapy będą się łączyć
Ale same poradniki to by się jednak przydało zrobić jako osobne tematy, bo na przykład rozgrywka w Nowym Świecie będzie się znacznie różnić od rozgrywki w Starym Świecie - choćby z powodu Wiru. Najlepiej jakby obok obecnego tematu z poradnikiem do jedynki był osobny do dwójki, osobny do trójki i ewentualnie osobny do połączonej mapy.
Poradnik owszem, ale i tak się to wszystko schodzi na jedną grę.
SaperHeart
22-08-2017, 05:31
Panowie po co zakładać osobny temat jak to będzie ta sama gra. To, że ma w tytule TWW 2 to nie znaczy, że jest to nowa odsłona starej części tylko kontynuacja dalszych losów. To tak jakbyście chcieli zakładać osobny dział pod Oko za Oko. Obie części zostaną połączone jedną mapa i wszyscy się będę tłukli ze sobą.
Ituriel32
22-08-2017, 06:09
Tylko że mechanika wiru będzie podobna/ta sama dla wszystkich ras.
Trzeba będzie zbierać jakieś punkty (inaczej nazwane dla innych ras), a później kontrolować konkretne miasta i bronić je przed atakiem chaosu/innych ras. A gracz będzie mógł sam wysłać armie lub wykupić najemników (3 różne wielkości)aby przeszkodzić innej rasie.
Ja bym się wstrzymał z robieniem nowych tematów do wyjścia połączonej mapy, bo może trochę ulepszą/zmienią też i stare rasy. Bo nowe będą raczej takie same na obu mapach.
A jak zmiany będą spore to zawsze można zrobić osobny pod-dział dla mega kampanii.
Darren Total War odszedl z CA. Wspolpraca do konca mu nie odpowiadala. Ciekawe czy to przez to ze nastepne produkcje beda do kitu :) heheh. A teraz bedzie po drugiej stronie frontu i im wytykal buble hehhe :)
Heh, to i w CA teraz będzie niezły burdel :devil:
Memnon[pl]
28-08-2017, 20:22
Jedyny gosc ktory potrafil jeszcze jako tako podniesc poziom i tak mizernych bitew odszedl?To kto teraz bedzie nagrywal -Joe:svir:-jak jednoczesnie bedzie grac i czytac z kartki?Albo Dogbert:wall:-w jednominutowych bitwach nie zdazy nic powiedziec na temat gry:D
Ituriel32
28-08-2017, 22:07
Czyli historyczny TW będzie toną mułu? Bo m,łota już chyba nie popsują? Bo tu mogą z maścić tylko dlc?
Memnon[pl]
29-08-2017, 00:01
... Bo m,łota już chyba nie popsują? ....
Nie "doceniasz" CA:).Juz kilka razy pokazali ze w kwesti psucia osiagneli poziom ponadmistrzowski
Bo m,łota już chyba nie popsują? Bo tu mogą z maścić tylko dlc?
Nie tylko, jeszcze będą mieli całą trójkę. Przy dwójce skopali tylko/aż mapę, aż boję się co popsują w ostatniej części...
Polemajos
13-09-2017, 15:09
Na Twitch'u (https://m.twitch.tv/totalwarofficial?desktop-redirect=true) serii Total War leci teraz stream z pierwszym spojrzeniem na multiplayer Warh'a 2 z udziałem członów CA walczących ze sobą.
Ituriel32
16-09-2017, 22:22
Wiedzieliście że inwazja chaosu blokuje zwykłą rekrutacje i powoływania nowych Lordów większości nacji?
To dlatego Imperium, Bretonia i inne nacje nie odbudowują armii w czasie ataku chaosu...
Mogą tylko korzystać z globalnej, ale jak stracą wszystkie armie to koniec.
No to akurat musi być jakaś niedawna zmiana. Pamiętam że zielonoskórymi czy wampirami mogłem rekrutować normalnie.
A to nie jest czasem powodem wysokiego spaczenia chaosu?
Ituriel32
17-09-2017, 09:09
Tu chodzi tylko o nacje sterowane przez komputer. Gracza to nie dotyczy.
Weź zrób sojusz i dostęp wojskowy z Kislevem/Karak Drak i zobacz sobie, że podczas inwazji chaosu nie powołają żadnej nowej armii/lorda czy agenta. Walczą tylko tymi armiami jakie mają przed inwazją.
Hmm,to by było bardzo dziwne,wydawało mi się że Imperium czy Bretonnia normalnie rekrutowały swoje wojska ale przyznam szczerze,że wielkiej uwagi temu nie poświęcałem. Jeżeli faktycznie tak się dzieje to przydałoby się znaleźć na to jakiegoś moda bo to idiotyczne.
Ituriel32
17-09-2017, 11:48
Działą tylko rekrutacja globalna. Reszta jest zablokowana.
Specjalnie zagrałem jedną grę sojusz z Kislevem i Karak Drak i patrzyłem co robią. Jak stracili wszytkie armie to nie zwerbowali żadnej nowej. A regionów mieli jeszcze parę.
Polemajos
22-09-2017, 16:06
Warhammer 2 grywalny od 9:30 rano 28. września naszego czasu.
Ituriel32
24-09-2017, 10:24
Wygląda na to że po wybraniu poziomu trudności: bardzo trudny i legendarny to nasi przeciwnicy dostaną dodatkową armie lub jednostki. Tak że walka z nimi od razu będzie wymagająca. Ale po ich pokonaniu reszta powinna być bez zmian.
bart3k_PL
25-09-2017, 20:02
Chyba pierwsza recenzja drugiej części na polskim portalu:
http://www.gram.pl/artykul/2017/09/25/szczury-elfy-i-jaszczurki-recenzja-gry-total-war-warhammer-ii.shtml
Wygląda na to, że w temacie SI w dalszym ciągu bez szału...
Ituriel32
25-09-2017, 20:08
Technicznie rzecz biorąc jest też już wersja Temera
http://totalwar.org.pl/total-war-warhammer-ii-recenzja-sary-temer/
A wersja wideo chyba się ładuje.
- - - - - - - - -
Preload już jest.
bart3k_PL
25-09-2017, 20:36
Faktycznie, nie widziałem wcześniej recenzji Temer. W każdym razie może się komuś przydać, by pomóc wyrobić sobie opinię przed zakupem.
http://totalwar.org.pl/warhammer-2-recenzja-pampy/ Macie coś do poczytania. :P
Można już pobierać grę w trybie preload. Jakieś 25,6 GB ;)
Przychylam się bardziej do recenzji Pampy - w pełni odczucia podobne, choć multi muszę sobie obadać - zwłaszcza FFA.
Pampy recenzja wydaje się bardziej obiektywna bo z recenzji Temer,cytując Tuffa odnośnie innej recenzji jej autorstwa - wylewa się morze lamentu i od razu widać wyraźną niechęć do serii. Czy zasłużenie to już sam ocenię w czwartek i wtedy będę mógł powiedzieć,który autor bardziej trafił w moje odczucia. Żeby nie było,że tylko krytykuję jedną stronę - recenzja Temer jest na pewno bardziej przejrzysta i przyjazna do czytania,u Pampy zabrakło mi podrozdziałów i opisania także innych frakcji,skupił się na samych Skavenach a w grze są przecież jeszcze 3 rasy o których warto by chociaż pokrótce coś napisać tak jak to zrobiła Temer.
Pyrrus89
28-09-2017, 18:54
Panowie, mam prośbę. Ktoś może wie jak dodać Norskę po zakupie pudełka drugiej części? Podobno do tygodnia po premierze miała być niby takim bonusem. ;)
Nie dostałeś kodu steam przy zakupie?
Pyrrus89
29-09-2017, 00:32
Nie, i z tego co widzę po forum nie byłem w tym odosobniony. Podejrzewam, że pokpili sprawę i nikt przy zakupie pudełka przez stronę empiku, a potem odbioru w salonie nie otrzymał klucza. Pisałem już w innym wątku, że po rozmowie z panią z infolinii mam otrzymać kod na maila. Czasu nie jest wiele na aktywację, więc w razie problemów będę im uprzykrzać życie telefonami. :D
Zwiastun
29-09-2017, 00:52
Czemu nie ma połączonej mapy do zagrania? I czy można robić achievki, takie jak np wybudowanie jakiegoś budynku specjalnego w kampanii wieloosobowej?
Bo połączona mapa miała wyjść później, bodajże około miesiąca po premierze dwójki, pod warunkiem że masz i jedynkę. Na początku nie będzie w niej Norski, zostanie dodana później.
Zwiastun
21-10-2017, 03:21
Niedługo jesienna wyprzedaż to może dadzą dlc do warhammera pierwszego chociaż na -66% lub -50% więc pytanie które DLC z tych płatnych są warte kupienia jako pierwsze, bo przy mniejszej przecenie pewnie mniej kupie, nie licząc Norski którą już mam i krwi
Jak lubisz zielonych i krasnale to najlepsze w stosunku cena/zawartość jest "king and the warlord" bo dodaje dwie nowe sub-frakcje do gry. Jak jesteś graczem multi to przydatne będzie "grim and the grave",jak nie będziesz grał na multi to nie kupuj bo do single wnosi bardzo mało. Za -50% możesz jeszcze pomyśleć nad leśnymi elfami lub zwierzakami ale ja kupiłem tych pierwszych za właśnie -50% i nie do końca było warto w mojej ocenie. No i oczywiście chaos,który po usprawnieniach jest całkiem przyjemną frakcją do gry ale tu już trzeba lubić mechanikę hordy i styl gry opierający się wyłącznie na niszczeniu wrogich prowincji(ze zwierzakami jest zresztą tak samo).
Polemajos
23-10-2017, 18:10
Przecena na Warhammer'a 1 (50% ceny) i wszystkie DLC do niego oprócz Norski (33% ceny). Obniżka kończy się 30. października o 19:00 naszego czasu.
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/22687586_1657701430971717_2451996273889463230_n.jp g?oh=929d503834c667551f1a67a25e2db13d&oe=5A6B34DA
Bardzo słaba przecena. Tyle czasu po premierze i DLCki tylko -33%.
Nie no to są jakieś jaja bo mialem nadzieję na 50 by w końcu zainwestować w zwierzoludzi oraz chaos(1 tw którego nie kupiłem na premierę), a teraz będę się zastanawiał czy warto do końca miesiąca;/
Pisane z telefonu, btw fajną macie wersję mobilną
Zwiastun
24-10-2017, 14:10
Może na black friday, albo na święta będzie większa przecena
Polemajos
04-11-2017, 22:37
Wraz z nastaniem poniedziałku kończy się oferta z Gamesplanet.com (https://uk.gamesplanet.com/), w której znajdujemy Warha 1 przecenionego o 50%, a WH2 - o 5%. Reszta Total Warów z obniżką o 75%.
Wchodzą w to wszystko też dodatki.
wh 1 DLC 33% a Norsca 10% więc w zasadzie taka sama przecena jak na steamie jeśli chodzi o 1 część
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©