Zobacz pełną wersję : Third Age 1.4.1
Strony :
1
2
3
4
[
5]
6
7
8
9
http://www.megaupload.com/?d=JZ5MZ71V
dodam ze nie testowalem ale widze na forum ze jest
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=324766
Może kiedyś.
Teraz mam dość wydatków
W Empiku masz sam dodatek w kolekcji platynowej za ok 50 zeta więc to chyba nie tak wiele. Pozdro. TATW działa tylko z Kinghdoms. ;)
Ja mam problem, mianowicie gdy chce włączyć bitwę i w kampanii i własną bitwę w połowie ładowania wywala mnie do pulpitu . Nie wiem dlaczego, macie pomysły ? Mam wersję 1.3 wraz z innymi patchami zainstalowanymi .
Inglorion
16-01-2010, 15:42
lol lucas01 po co nas okłamujesz ??
Następnym razem, powstrzymaj się z pisaniem takich postów. Nie jest to zbyt kulturalne.
BTW: Jaki jest najlepszy patch z tych wszystkich, które do tej pory wyszły?
PabloNorman
16-01-2010, 16:01
Wydaje mi się że Lucas was nie oszukuje chłopaki
http://www.twcenter.net/forums/showthre ... 3&page=402 (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=259833&page=402)
Pozdro
przeciez podalem link powyzej do moda ... a wy dalej na chlopaka jedziecie :)
http://www.megaupload.com/?d=JZ5MZ71V
lol lucas01 po co nas okłamujesz ??
Następnym razem, powstrzymaj się z pisaniem takich postów. Nie jest to zbyt kulturalne.
BTW: Jaki jest najlepszy patch z tych wszystkich, które do tej pory wyszły?
Co jest niby w tym "nie zbyt kulturalnego"?
lucas01 jak coś to bardzo Cię przepraszam
Inglorion
16-01-2010, 21:16
lol lucas01 po co nas okłamujesz ??
Następnym razem, powstrzymaj się z pisaniem takich postów. Nie jest to zbyt kulturalne.
Co jest niby w tym "nie zbyt kulturalnego"?
Głównie chodzi o to, żebyś następnym razem sam coś sprawdził, a nie od razu oskarżał kogoś o kłamstwo.
BTW: Ponawiam pytanie - Jaki jest najlepszy patch z tych wszystkich, które do tej pory wyszły?
Jest nowy TATW_RR_RC_1.4_Dec16
ma ktoś już to zainstalowane...bo u mnie hm....nie moge budować dróg,za to porty w każdym mieście,nawet w lasach :?
Właśnie nie w wszystkich osadach mogę budować drogi co do portów nie wiem
właśnie straciłem barad han było oblegane ,sprowadziłem posiłki i zaatakowałem no i porażka
garnizon nie istnieje a orki nadal oblegają miasto ,chyba trzeba będzie poczekać na następnego RR RC [miejmy nadzieję że poprawionego ]
PabloNorman
17-01-2010, 12:14
Witam
Zainstalowałem sobie Real Combat 1.4, tak sobie mi się podoba , ale nie oto chodzi , niestety po zainstalowaniu tego submoda nie działa mi Polonizacja. Co mi się podoba? podoba mi się bilans jednostek, trolle nareszcie nie są nieśmiertelne i łucznicy dają sobie z nimi radę :). Chciałbym się dowiedzieć co musiałbym skopiować ,żeby mieć tylko bilans(mam na myśli parametry) jednostek z RC , bez dodatkowych jednostek i innych rzeczy.
Pozdro
błąd z drogami zapewne to nic wielkiego zapewne brak jakiegoś wpisu jeśli ktoś ma szersze pojęcie o ty niech to sprawdzi ,
co do portów to dodano porty rzeczne dlatego wszystkie prowincje z dostępem do rzek będą miały ten budynek poprawia handel ,
przed każdą nową grą trzeba ustawiać wielkość oddziału od nowa jakby nie zapisywał ustawień
Nowiutka jeszcze świeża wersja RC/RR pod patch 1.4 (http://www.megaupload.com/?d=57SZBP39)
Żeby nie było wątpliwości (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=259833)
Niech ktoś poda wrażenia z gry z RC/RR 1.4 Bo ja nadal działam na wersji z 1.3
Szczególnie interesują mnie zmiany dot. Krasnoludów :]
EDIT: Tak jeszcze dodatkowe pytanie. połowa jednostek Krasnoludów ma shield Wall - przeciwko czemu to najlepiej stosować? Bo niby powinno poprawiać obronę przeciwko strzałom ale jakoś tego niezauważyłem. W sumie to przydaje się wtedy kiedy naciera na nas kawaleria ....
Wiecie może jak w tym pliku export_descr_unit nazywają się te rydwany z Rhunu ? bo jakoś nie umiem ich znaleźć
Bzyqusek
17-01-2010, 20:06
Siema, mam taki problem podczas bitw gra się zacina robi się czarny ekran i nic nie mogę zrobić, pomaga tylko res kompa. Mam wszystkie patche jakie wyszły bez żadnych dodatków. Ktoś wie co zrobić ? ; >
KoRaSkOO
17-01-2010, 20:11
Siema Wszystkim . Bo ma taki problem ze gram Dalami (third age) i nie mogę rozbudować zamku . gram już dość długo wszystko wykupiłem w miasteczku i nie mogę polepszyć . nie wiem czemu . mam zainstalowany patch 1.4 . proszę o szybko odpowiedz
iluminat1990
17-01-2010, 21:30
a czy Twe zamczysko osiagnelo odpowiedni stopien zaludnienia? pewnie nie...
KoRaSkOO
18-01-2010, 00:39
A gdzie można sprawdzić ile potrzebna zaludnienia do kolejnego poziomu ? Zaczyna mnie to już denerwować jak inne frakcje maja juz najlepszych żołnierzy a ja dalej walcze wiesniakami . populacje w najlpeszym Duzym Miasteczku mam 7290 i nie moge nic wiecej wybudowac :( no lol . Wie ktos co mozna zrobic ??
EDIT: zdobyłem stolice Dwares , wybudowałem tam strzelnice dla elitarnych Łuczników . a jak wchodzę żeby kopic żołnierzy to ich nie ma . no lol . co to ma byc :lol:
Ludzie o co chodzi ?
no na tym nowym RR/RC wszystko gra, :P
KoRaSk00,zeby rekrutować odpowiednie jednostki musisz mieć odpowieni odsetek "swojej" ludności(każda ma swój).sprawdzasz w przeglądzie miasta a podnosisz poprzez budowe odpowiednich budynków(zależy od frakcji).a co do zaludnienia to tu chyba jest stały przyrost bo mimo budowy farm i wsadzenia namiestnika o duuużej rycerskości ja mam tylko 2% i też zbieram kase na lepsze "czasy".mnie też denerewuje jak komp biega na wypasionych jednostkach a ja się poce z motłochem :lol:
EDIT: zdobyłem stolice Dwares , wybudowałem tam strzelnice dla elitarnych Łuczników . a jak wchodzę żeby kopic żołnierzy to ich nie ma . no lol . co to ma byc
Ludzie o co chodzi ?
Chodzi tutaj o to że każda rasa ma swoją "kulturę"
KIedy zdobędziesz miasto/zamek wroga jak najszybciej stawiaj ołtarze" by "nawracały" mieszkańców na rodzime wyznanie ;) .
KoRaSkOO
18-01-2010, 16:34
Nie Rozumiecie mnie . W Większym mieście już mam 8908 ludnosci i nie mogę budować więcej nie mogę zmienić to Wieksze miasteczko na większe . a jak zdobyłem ta stolice Dwares i zbudowałem tam strzelnice z elitarnymi łucznikami to i tak jak daje zęby kupić wojsko to nie ma tam zdanych do kupienia "ŻADNYCH" . Teraz zbudowałem budynek piechoty i tez ich nie ma żeby kupić no lol
to ty nie rozumiesz,jak pobijesz prowincje o innej kulturze to musisz ją pierw nawrócić a potem budować ośrodki wojskowe.jak zdobyłem Gondorem "Czarną brame" to wybudowałem odpowiednie budynki a i tak musiałem z 15 tur czekać żeby uzupełnić szeregi milicji że nie wspomne o innych oddziałach ;)
Wiecie może jak w tym pliku export_descr_unit nazywają się te rydwany z Rhunu ? bo jakoś nie umiem ich znaleźć
P.S Wiem którzy to ale teraz jak ich usuwam to mi się gra nie chce włączyć WTF?? może ktoś wie jak te Rhuńskie rydwany usunąć
Scythed Chariot na samym dole pliku export_descr_unit.
Wiliam Wallace
18-01-2010, 18:45
Jak to jest z przekolorowaniem miast? Edoras ma na kamiennym murze tekstury drewna, czy jak? Bo na razie się nie zapowiada, że będę musiał bronić tego miasta.
Scythed Chariot na samym dole pliku export_descr_unit.
No ale jak to usunę to mi się nie chce TATW włączyć WTF ??:( wie ktoś może jak poprawnie usunąć te Rydwany z Rhunu??
Ingen175
18-01-2010, 23:18
William, to nie dziwne, minas tirith nie wygląda jak oryginalna cytadela tylko ma swój schemat, Edoras też jest inne bo oryginalnie miało jedynie fundamenty i kilka metrów nad ziemię z kamieni, reszta drewniana, jedna tylko twierdza była z kamienia zwana rogatym grodem .
Fumanchu
18-01-2010, 23:49
Nie Rozumiecie mnie . W Większym mieście już mam 8908 ludnosci i nie mogę budować więcej nie mogę zmienić to Wieksze miasteczko na większe . a jak zdobyłem ta stolice Dwares i zbudowałem tam strzelnice z elitarnymi łucznikami to i tak jak daje zęby kupić wojsko to nie ma tam zdanych do kupienia "ŻADNYCH" . Teraz zbudowałem budynek piechoty i tez ich nie ma żeby kupić no lol
RR+RC? Też tak miałem to go wywaliłem,coś podbijesz,zbudujesz a wojsk jak nie tak nie ma .Z 20 tur czekać na zwykłą milicję, a jak resztą armii coś oblegniesz to się skrypt garrison mod włączy i 20 oddziałów dla cpu gratis.Da się grać w miarę bez RR,RC i tego skryptu.Wystarczy że na E.Osgiliath Sauron ogłosił krucjatę i już mam ubaw po pachy.5 armii stoi bez żadnych innych oszustw tej tzw.AI.
RR+RC? Też tak miałem to go wywaliłem,coś podbijesz,zbudujesz a wojsk jak nie tak nie ma .Z 20 tur czekać na zwykłą milicję, a jak resztą armii coś oblegniesz to się skrypt garrison mod włączy i 20 oddziałów dla cpu gratis.Da się grać w miarę bez RR,RC i tego skryptu.Wystarczy że na E.Osgiliath Sauron ogłosił krucjatę i już mam ubaw po pachy.5 armii stoi bez żadnych innych oszustw tej tzw.AI.[/quote]
ale przecież tak też jest bez RR+RC :?: a ten cały garrison mod można wyłączyć,jest opisane ze 2-3 strony wcześniej.
EDIT: zdobyłem stolice Dwares , wybudowałem tam strzelnice dla elitarnych Łuczników . a jak wchodzę żeby kopic żołnierzy to ich nie ma . no lol . co to ma byc
Ludzie o co chodzi ?
Chodzi tutaj o to że każda rasa ma swoją "kulturę"
KIedy zdobędziesz miasto/zamek wroga jak najszybciej stawiaj ołtarze" by "nawracały" mieszkańców na rodzime wyznanie ;) .
Jakbyś krasnoluda nie nawracał to i tak elfa z niego nie zrobisz :D
To co w podstawowej grze było religią, tutaj zastąpiono rasami. Czyli jaka rasa, w jakim stopniu (procencie) zamieszkuje dany region. Podstawowe jednostki wymagają 30%, ale już elitarne co najmniej 70%, w końcu oficerowie muszą mieć z czego wybierać tych najlepszych :)
Łatwo się domyślić, że w stolicy krasnoludów żyło raczej mało elfów zanim ją zdobyłeś i jeszcze długo przyjdzie Ci poczekać, aż to się zmieni.
<tekst pisany w założeniu, że zdobyłeś ją elfami, ale ma odniesienie do wszystkich ras>
Fumanchu
19-01-2010, 11:43
Nie chodzi o skrypt,przy tym RRRC trzeba wieki czekać na możliwość rekrutacji najsłabszej jednostki.
RR+RC mówimy zdecydowane NIE.
RR+RC mówimy zdecydowane NIE.
Zdecydowanie NIE zgadzam się z tym zdaniem :o
To jest najlepsza modyfikacja do Third Age. Szkoda że King Kong nie dogadał się z Point Blankiem by goły path 1.4 miał więcej cech RR -lepszy balans jednostek, bohaterowie, nowe jednostki,zdarzenia itp.
Zajmijcie Fangorn jakąś złą nacją, a zobaczycie co się stanie :mrgreen:
CaiusCosades
19-01-2010, 22:58
Gdy grałem na modzie 1.2 dużo ciekawsza była rozgrywka bez submoda.
Piszę jednak, ponieważ ciekawi mnie jednostka - balrog. Ile takowych balrogów występuje w jednym oddziale? Jeśli więcej niż jeden to źle ;)
Da się pokonać balroga? Mumakile stanowiły wyznanie, ale mimo wszystko nadal są zwierzętami więc oczywistą rzeczą jest to, że można je pokonać w konwencjonalny sposób. Z trollami też były problemy. Ale balrog, teoretycznie powinien być niepokonany. Jak jest to zrobione w grze?
MateuszKL
19-01-2010, 23:05
Dlaczego Balrog powinien być niepokonany?
Mefisto7
19-01-2010, 23:09
Noo właśnie. 8-) w filmie wystarczyło że wlaazł frajer na mostek Kazad Dum i już leciał... wielki mi demon. Prawda że zaraz Gandalfa ze sobą ściąnąłe i to GAndalf go pokonał, ale takiej pierdoły to w filmie już nie było...
CaiusCosades
19-01-2010, 23:10
Nie wyobrażam sobie by żołdak gondoru pokonał majara :)
Gandalf pokonał Balroga dzięki pierścionku, zresztą pojawienie się Balrogów w grze jest całkowicie bez sensu więc i dyskusja o tym jak powinni być silni jest bez sensu ;) .
Czy są nowe dane o Arnorze lub wersji 1.5? I czy to Kinga dotarło to że idzie w złym kierunku? Czy napisał coś co by dawało chociaż najmniejszą nadzieję że nie pojawią się inne monstra w stylu pół-trolii?
Nie wyobrażam sobie by żołdak gondoru pokonał majara :)
Skoro Isildur (jakby nie patrzeć człowiek) mógł zranić Saurona (odcięcie palcy/dłoni).
A jeśli ktoś może coś zranić, to może i to zabić.
Występuje w liczbie pięciu, a każdy mógłby robić za osobną armię. Trzeba naprawdę poświecić wiele jednostek żeby to ubić i to elitarnych jednostek bo tylko oni mają wystarczająco wysokie morale, żeby nie uciec po chwili starcia.
CaiusCosades
20-01-2010, 12:37
Isildur na pewno nie był przeciętnym człowiekiem. No ale Sauron to Sauron, a balrogowie to balrogowie. Ten temat jest od uwag dotyczących moda, ja otrzymałem odpowiedź na pytanie :)
MateuszKL
20-01-2010, 12:41
A czy czasem sam Hurin naraz nie walczył z całą zgrają Balrogów razem z ich szefem? Niby najpotężniejszy człowiek na świecie, ale nadal człowiek. Kilkudziesięciu tarków mogących zabić jednego Balroga w modzie, wydaje się to być rozsądnym rozwiązaniem.
o kurcze widze ze mod sie rozrasta ;p powiedzcie co sie zmieniło od wersj 1.2?
Isildur na pewno nie był przeciętnym człowiekiem. No ale Sauron to Sauron, a balrogowie to balrogowie. Ten temat jest od uwag dotyczących moda, ja otrzymałem odpowiedź na pytanie :)
Nie przeciętny na pewno ale wciąż człowiek. Sauron jak i balrog pierwotnie należeli do majarów.
<Myślę, że wybaczycie mi to odbiegnięcie od tematu>
CaiusCosades
20-01-2010, 13:34
No wiesz, numenoryjczyk mimo wszystko różnił się od barbarzyńskich mieszkańców Śródziemia. W trzeciej erze tylko strażnicy północy byli czystej krwi. W armii Gondoru z całą pewnością nie znajdziemy zbyt wielu ludzi o szlachetnej krwi.
" - Za most! - krzyknął Gandalf, odzyskując energię. - Uciekajcie! Z tym przeciwnikiem żaden z was nie może się mierzyć. Ja sam zagrodzę wąską ścieżkę. Uciekajcie!"
Czy nie przydałby się temat w tawernie do dyskutowania na temat Śródziemia? Jest quiz, są wątki dotyczące modów, a z tego co widzę jest tu wielu wielbicieli twórczości Mistrza.
Przepraszam że nie odpisywałem ale miałem awarię netu i że nie dałem linku ale zapomniałem. Dziś zaglądam a tu się mała awanturka zrobiła. Następnym razem nie zapomnę dać linka.
Pozdrawiam
Ingen175
20-01-2010, 20:52
Tak skrótowo to od 1.2 to nie tak dużo - czy raczej niewiele dobrze za to w złym kierunku sporo > Balrogi, półtrole - naprawdę szkoda że nie dodadzą Valarów albo i Iluvatara, wtedy zachód byłby w stanie powalczyć, a tak to śródziemie zostanie okryte cieniem.
Pół-trolle jeszcze są fajne ale Balrogi to już przesada ;/ mówię niech zaczną robić BFME III na miarę Medievala to będzie spoko :D bo BFME II jest już nudne xD albo grę pod tytułem Wars of Arda i tam by były wszystkie Ery Śródziemia włącznie z 4 Erą :D (nazwę tą wziąłem od moda który robią pod BFME II :D)
Tak skrótowo to od 1.2 to nie tak dużo - czy raczej niewiele dobrze za to w złym kierunku sporo > Balrogi, półtrole - naprawdę szkoda że nie dodadzą Valarów albo i Iluvatara, wtedy zachód byłby w stanie powalczyć, a tak to śródziemie zostanie okryte cieniem.
balrogi?! półtrole?! daj screeny plx! i opisz czemu one takie silne
Półtrole to zwykła lekka piechota.
Fumanchu
21-01-2010, 02:06
Mi tam chodzi tylko o to że bez tych Balrogów 1.4 i czekania kilkudziesieciu tur na jednostkę tak jak w RR+RC jest wystarczająco pięknie.A reszta wojsk uwikłana w walki w Mordorze.
http://images44.fotosik.pl/250/e37ad6470dc032c0m.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e37ad6470dc032c0.html)
Nie pamiętam kiedy rozgrywałem bitwę z automatu,a te wojska z krucjaty to z meter naraz robią na mapie.Pierwszej armi sie pozbyłem ale z 3 dni tura trwała.
http://images35.fotosik.pl/105/d26090a24228e784m.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d26090a24228e784.html)
Ale gdyby mieli jakieś extra jednostki a ja rrrc to klapa.
Może kto zamieści screeny z pola bitwy z Balrogami i czym je pokonał na rrrc skoro taka bieda w kampanii (czytaj w wojskach) bo ja po 2-giej w nocy już nie wyrobię.
EDIT:
I jeszcze raz podkreślę że RR+RC mówimy zdecydowane NIE. A jest na s 13-tu.Ja i moja dwunastnica.Więcej nie trzeba.To prawda,fakt ,aksjomat,dogmat i nie chwalić tego dziadostwa.Bo obije pyszczek w Tekkena.
Witam mam pytani jak zrobić oddział milicji pikinierów dla gondoru , bo to trochę dziwne że tak rozwinięta i zaprawiona w bojach
nacja nie posiada podstawowej jednostki pikinierów tylko trzeba czekać na ciężko zbrojnych ,
gram gondorem i mam problem z haradem a dokładnie z ich jazdą z trudem odpieram nawet oblężenia ,
armie haradu do okolo 70% jazda a milicja nie jest w stanie ich zatrzymać żeby przynajmniej można jakich najemników wynająć .
Jest jeszcze jeden problem ale tego raczej nie da rady zmienić a mianowicie gdy wróg włazi przez bramę to nie atakuje
tyko na siłę wciska się do osady i co najśmieszniejsze to moi giną a wrogów ledwie garstka gdyby to było w rzeczywistości
to zostali by wyrżnięci w pień przez takie zagrywki i konnicę teraz mam trudności z utrzymaniem prowincji południowych
a do szkolenia jednostek zdolnych powstrzymać jazdę to muszę jeszcze czekać
Witam mam pytani jak zrobić oddział milicji pikinierów dla gondoru , bo to trochę dziwne że tak rozwinięta i zaprawiona w bojach
nacja nie posiada podstawowej jednostki pikinierów tylko trzeba czekać na ciężko zbrojnych ,
gram gondorem i mam problem z haradem a dokładnie z ich jazdą z trudem odpieram nawet oblężenia ,
armie haradu do okolo 70% jazda a milicja nie jest w stanie ich zatrzymać żeby przynajmniej można jakich najemników wynająć .
Jest jeszcze jeden problem ale tego raczej nie da rady zmienić a mianowicie gdy wróg włazi przez bramę to nie atakuje
tyko na siłę wciska się do osady i co najśmieszniejsze to moi giną a wrogów ledwie garstka gdyby to było w rzeczywistości
to zostali by wyrżnięci w pień przez takie zagrywki i konnicę teraz mam trudności z utrzymaniem prowincji południowych
a do szkolenia jednostek zdolnych powstrzymać jazdę to muszę jeszcze czekać
w takich wypadkach robisz tak: ustawiasz jakis jeden oddzial naprzeciw bramy w pewnej odległosci (wazne zeby mial spore morale) jednostki worga rzucaja sie na niego a ty w tym czasie z 2 uliczek walisz konnica, powinni od razu zaczac uciekac ;)
a ja dalej prosze o zdjecie póltrolli i balrogów
Witam mam pytani jak zrobić oddział milicji pikinierów dla gondoru , bo to trochę dziwne że tak rozwinięta i zaprawiona w bojach
nacja nie posiada podstawowej jednostki pikinierów tylko trzeba czekać na ciężko zbrojnych ,
gram gondorem i mam problem z haradem a dokładnie z ich jazdą z trudem odpieram nawet oblężenia ,
armie haradu do okolo 70% jazda a milicja nie jest w stanie ich zatrzymać żeby przynajmniej można jakich najemników wynająć .
Jest jeszcze jeden problem ale tego raczej nie da rady zmienić a mianowicie gdy wróg włazi przez bramę to nie atakuje
tyko na siłę wciska się do osady i co najśmieszniejsze to moi giną a wrogów ledwie garstka gdyby to było w rzeczywistości
to zostali by wyrżnięci w pień przez takie zagrywki i konnicę teraz mam trudności z utrzymaniem prowincji południowych
a do szkolenia jednostek zdolnych powstrzymać jazdę to muszę jeszcze czekać
LOL ? jak tak odpieram każde oblężenie nie wiem jak Wy ale ja kładę wszystkich walczących wręcz właśnie przed bramę i jak komp się pcha całą armią na chama to zawsze przegrywa xD jedynie jak ma bardzo duża przewagę liczebną to przegrywam :D
Proszę:
http://img96.imageshack.us/i/ptrole.png/
http://img5.imageshack.us/i/barlogp.png/
Ingen175
21-01-2010, 21:31
Dlatego ja wolałem grać rohanem albo wood elfami, rohan miał sporo różnych jednostek którymi mozna było pokombinowac jak jakąś armię rozbić a wood elfy miały super łuczników i nie było z kawalerią problemu bo szybko znikała.
Gondor jakoś tak mi się nie podobał bo po prostu zbyt popularny jest, dlatego strasznie lubiłem ten dziwny eriador ze swoim klimatem - a teraz na arnor czekam !
Czy High Elves są za łatwi czy co?
Zagrałem HE do 30 tury, było tak łatwo,że uznałem, że przez przypadek dałem N/N. Zacząłem grać od nowa upewniając się, że jest VH/VH i jest tak samo banalnie. Orki są miażdżone moją skomplikowaną taktyką, która polega na staniu w miejscu łucznikami i szarży generała. Jest ok 25 tury, a Orki z Gór Mglistych prawie kompletnie upadły i w sumie jedyne co ogranicza moje podboje to szybkość marszu armii. W poprzedniej kampanii(chyba jednak była na VH/VH) Orki wytrzymały 31 tur :roll:
Też tak macie?
Fumanchu
22-01-2010, 00:11
LOL ? jak tak odpieram każde oblężenie nie wiem jak Wy ale ja kładę wszystkich walczących wręcz właśnie przed bramę i jak komp się pcha całą armią na chama to zawsze przegrywa xD jedynie jak ma bardzo duża przewagę liczebną to przegrywam :D
To się ciesz albo przeciwnie -martw,ja mam tak jak Uriziel,parę postów wyżej screeny z krucjaty.Musiałem ,a przeważnie nigdy tego nie robię save wgrywać bo jak mnie np. przy oblężeniu pierwszy raz pojechali to tylko kurz po moich wojskach został a przez obronę bramy to jak przez masło przeszli.Więc wgrałem bitwę jeszcze raz i jeszcze aż wygrałem ale szlag by to strzelił.
Szkoda mi było stracić połowę CAŁEJ armii Gondoru jaką mam w ogóle.Jakby jeszcze jednostki rekrutowały się co 20,30 tur a przeciwnik miał Trolle,Balrogi,oddziały Nazguli i co tam jeszcze jest to koniec.Jak obrona Berlina w IV.45r ,po co.
I tą sytuację mam cały czas jak gram nie tylko przy tym 1 oblężeniu.
Moja największa porażka była taka że straciłem Boromira, Faramira i Denethora przy jednym oblężeniu i jeszcze jakiegoś tam dobrego generała ale jakoś nerwowo przeżyłem xD
lueee rozmiarowo blrogi cienko wygladaja ale statystycznie, O KURDE!! ;d
czy wy podczas wojej rozgywki wylaczyliscie te oszustwa kompa (kasa, armie, respawn) czy to zostalo naprawione?
Fumanchu
22-01-2010, 11:02
Spawnowanie odbiera całą przyjemność grania.Wyłączyłem je,ale patrzę (specjalnie mapę odsłoniłem kodem) co się dzieje a tam armia którą rozbiłem przy oblężeniu co zostało jej 3 oddziały i ucikła 2 prowincje dalej ma teraz 18 jednostek.Mam nadzieję że to tylko rekrutacja najemników,krzyżowców :-) przy krucjacie na E.Osgiliath a nie spawn.
To nie Rome gdzie zdobywałem wszystkie prowincje przed reformami Mariusza nawet.Tu się trudno gdzieś ruszyć w ogóle.Gra się ciężko ale może być.Tylko że więcej oszustw cpu nie chcę bo byłem bliski olania już TATW.
Balrogi nie wyglądają cienko po prostu nie masz skali porównawczej,trzeba widziec w akcji z innymi jednostkami.
Spawnowanie odbiera całą przyjemność grania.Wyłączyłem je,ale patrzę (specjalnie mapę odsłoniłem kodem) co się dzieje a tam armia którą rozbiłem przy oblężeniu co zostało jej 3 oddziały i ucikła 2 prowincje dalej ma teraz 18 jednostek.Mam nadzieję że to tylko rekrutacja najemników,krzyżowców :-) przy krucjacie na E.Osgiliath a nie spawn.
To nie Rome gdzie zdobywałem wszystkie prowincje przed reformami Mariusza nawet.Tu się trudno gdzieś ruszyć w ogóle.Gra się ciężko ale może być.Tylko że więcej oszustw cpu nie chcę bo byłem bliski olania już TATW.
Balrogi nie wyglądają cienko po prostu nie masz skali porównawczej,trzeba widziec w akcji z innymi jednostkami.
bo nie wiem czy nie bedzie za latwo jak wylacze spawn ;/
Dzięki ale taktyki stosowałem różne skutek tak jak opisywałem jak harad pakuje 7-9 oddziałów konnicy przez bramę
to po pierwszej linii nie zostaje ślad milicja konna też nie pomaga .
Utraciłem 3 prowincje na południu harad podchodzi pod barad han ale mordor pod osgiliath stracił 3 chorągwie
a Boromir Faramir i Aragorn zdobyli minas morgul zablokowałem mordor i ruszyłem na południe no i nareszcie mogę szkolić
pikinierów gondoru teraz już pójdzie , jednak ta lekka piechota pikinierów by się przydała
Uriziel jak Harad cię atakuje podczas oblężenia konnicą to łatwo ją idzie rozwalić :D niewiem jak u Ciebie ale u mnie zawsze podchodzi tak blisko zamku armią że jest w zasięgu moich łuczników milicjantów i zawsze w nich strzelam a oni bardzo szybko padają i zanim rozwali bramę to prawie nic nie zostaje z jego konnicy :D
Wiem tak robiłem na początku miał mało wojska i podchodził blisko teraz jednak ilość armij to większe pół chorągwi
i nie zawsze są w zasięgu al teraz mam coraz więcej pikinierów i harad dostaje ostro problemem był moment gdy
harad nachodził z konnicą którą chyba mógł już szkolić wszędzie a ja jeszcze byłem bez pikinierów
dlatego chciałbym by gondor miał dostęp do nich w początkowej fazie gry albo przynajmniej odziały najemne z pikami
apollo7100
22-01-2010, 18:13
Osobiscie uwazam ze patch1.4 jest niepotrzebny, a wrecz tylko szkodzi. Dla dwoch nowych jednostek dla Isengardu, kilku nowych prowincji i Pol Peleonoru, miec problem z Barlogami i niepokonanym kompem...
Ja np. sam zmienilem sobie statystyki jednostek w patchu1.3 i jest fajnie.
Uriziel, mozesz wzmocnic wytrzymalosc bram, aby dłużej trzymac Haradrimow za murami.
gral ktos Isengardem (ogólnie od 1.0-do dzis) czy jest łatwo czy trudno?
edit
czy sa jakies plany aby wzmocnic frakcje "dobre"?
witam!
czy mod będzie się jakoś gryzł z Stainless Steel'em?? SS jakieś tam pliki nadpisuje w oryginalnej dacie, ale chyba da radę jeszcze wrzucić TA
dzięki i pozdrawiam!
kretu19955
22-01-2010, 22:38
Nie będzie się gryzł
arkosek07
22-01-2010, 22:47
Ja mam takie pytanko , zainstalowalem Third Age v1.0 i podczas gdy chce wlaczyc bitwe na mapie gra sie wylacza mial ktos takie problemy przy tej wersji? zaznaczam ze gdy daje wlasna bitwa wszystko jest ok/
mam wersje Kingdoms v1.2 i TA v1.0
Grand Admiral Thrawn
22-01-2010, 23:03
Oczywiście zdajesz sobie sprawę, że jest już wersja 1.4 TA?
Co do Kingdoms nie możesz mieć wersji 1.2 bo nie ma takiej. Jest albo 1.4 albo 1.5
arkosek07
22-01-2010, 23:18
Czyli rozumiem tak Uptaduje podst medivala do 1.3 później kingdoms do 1.5 , następnie instaluje Third Age i powinno hulać?
Czyli rozumiem tak Uptaduje podst medivala do 1.3 później kingdoms do 1.5 , następnie instaluje Third Age i powinno hulać?
Tak powinno :D
Grand Admiral Thrawn
23-01-2010, 10:46
Czyli rozumiem tak Uptaduje podst medivala do 1.3 później kingdoms do 1.5 , następnie instaluje Third Age i powinno hulać?
Tylko zastanów się, którą wersję TA wolisz. 1.3 z mozliwością dorzucenia sobie blisko 50 dodatkowych prowincji z pomocą submoda czy też 1.4 gdzie jest...w zasadzie nic ciekawego.
a co zostalo dodane w patchu 1.3 a patchu 1.4? bo nie chce mi sie patchowac kingdoms do 1.5, na 1.3 starczy kingdoms 1.4?
a co zostalo dodane w patchu 1.3 a patchu 1.4? bo nie chce mi sie patchowac kingdoms do 1.5, na 1.3 starczy kingdoms 1.4?
Żeby w ogóle zagrać w TATW-a musisz mieć Kingdoms na 1.5 nieważne jakiego patcha będziesz miał do TA Kingdoms i tak musisz mieć na 1.5.
a co zostalo dodane w patchu 1.3 a patchu 1.4? bo nie chce mi sie patchowac kingdoms do 1.5, na 1.3 starczy kingdoms 1.4?
Żeby w ogóle zagrać w TATW-a musisz mieć Kingdoms na 1.5 nieważne jakiego patcha będziesz miał do TA Kingdoms i tak musisz mieć na 1.5.
co? nigdy nie patchowalem kingdomsa a na poczatku wrzesnia gralem normalnie o0! a czy jest spolszczenie do wersji 1.3? bo do 1.2 jest ale zostalo usuniete
Spolszczenie 1.4 działa z 1.3, próbowałem i żadnych błędów nie było acz pewności nie mam.
jeeest ;p udalo mi sie spatchowac do 1.5 ale wlaczam TA jest to głowne okienko i wywala do pulpitu bo wykrylo "uspicifed error" ;/ czemu? dodam ze z kingdoms zainstalowalem tylko americas, wsytarczy?
do tych co grają Gondorem czy Wy też macie taki problem że komp nie może przejść przez te mury co otaczają pola Pellenoru ?? bo u mnie Sauron zrobił inwazję na Minas Tirith i przysłał dwa pełno flagowe oddziały i one ciągle stoją koło Minas Tirith za tymi murami inne złe frakcje wypowiedziały mi wojnę ale nie przysyłają oddziałów WTF??
Tu macie screen-a :
http://yfrog.com/5fblabladvj
jeeest ;p udalo mi sie spatchowac do 1.5 ale wlaczam TA jest to głowne okienko i wywala do pulpitu bo wykrylo "uspicifed error" ;/ czemu? dodam ze z kingdoms zainstalowalem tylko americas, wsytarczy?
Hmm inni pisali tu na forum że jedna kampania starczy ale nie jestem pewien ba ja wszystkie zawsze instaluje :D
do tych co grają Gondorem czy Wy też macie taki problem że komp nie może przejść przez te mury co otaczają pola Pellenoru ?? bo u mnie Sauron zrobił inwazję na Minas Tirith i przysłał dwa pełno flagowe oddziały i one ciągle stoją koło Minas Tirith za tymi murami inne złe frakcje wypowiedziały mi wojnę ale nie przysyłają oddziałów WTF??
Tu macie screen-a :
http://yfrog.com/5fblabladvj
Tak sterczą tam i nic nie robią a gobliny zatrzymały się w rochanie i to samo chyba coś nie tak
Ingen175
23-01-2010, 15:11
A ja mam np. wszystkie prócz ameryki która jest uszkodzona, jak przenosiłem całą grę z dysku na dysk to co się zwaliło i amerykę szlag trafił (buuu, hamburgerów nie będzie teraz) ale nie wywala mi, możliwe że gierka potrzebuje kampanii angielskiej, tam są takie duże stateczne forty które są na mapce kampanii oraz niektóre miasta, chyba rohanu są w szkockim stylu ? Czy jaki tam na płn. był w tym dodatku o brytanii.
kurde ;/ odisntalowalem all i zaisntalowalem wszytkie kampanie potem TA i to samo, pokazuje sie ekran gl i wywala do winy, help ;/
edit
nie wiem czy nma to jakies znaczenie ale podstawke mam polska na polskich patchach a dodatek eng a eng patchu
BlackKuma
23-01-2010, 18:11
Słuchajta ludziska, nazywajcie mnie jak chcecie, ale nie mam sił teraz przekopywać sie przez te 50 stron tematuXD Nie mam sił po prostu. Przydałoby sie subforum dla tego moda.
Mam parę pytań:
-Patche 1.3 i 1.4 . Czy ktoś mógłby opisać pokrótce co się w nich zmienia i czy warto je instalować?? Tylko proszę nie zarzucajcie mi linków z TW Center, bo moja znajomość angielskiego jest dosyć słaba.
- submody do TA. Czy ktoś mógłby wypisać, które są warte uwagi i co wnoszą do TA??
Na razie tyle;)
Pozdrawiam
PS: Długo mnie nie było, stąd moja nieznajomość tematu...
do tych co grają Gondorem czy Wy też macie taki problem że komp nie może przejść przez te mury co otaczają pola Pellenoru ?? bo u mnie Sauron zrobił inwazję na Minas Tirith i przysłał dwa pełno flagowe oddziały i one ciągle stoją koło Minas Tirith za tymi murami inne złe frakcje wypowiedziały mi wojnę ale nie przysyłają oddziałów WTF??
Tu macie screen-a :
http://yfrog.com/5fblabladvj
Tak sterczą tam i nic nie robią a gobliny zatrzymały się w rochanie i to samo chyba coś nie tak
czyli wychodzi na to że albo patch 1.4 jest zrypany albo RR+RC znowu jest zrypany ;/
nie wytrzymam z tym modem, nawet nie moge go odinstalowac! jak moge go odisntalowac w inny sposb niz deinstalator?
Pierwszy raz przy komputerku :lol: ? Wystarczy z folderu mods usunąć folder z modem.
Pierwszy raz przy komputerku :lol: ? Wystarczy z folderu mods usunąć folder z modem.
ale w rejstrze cos zostanie?
W rejestrze zawsze coś zostaje (niezależnie jak usuwasz), radzę używać CCleanera to problem się w części rozwiąże.
kurde cos tu jest nie tak, podczas instalacji moda mod nie instaluje deinstalatora. zaisntalowalem moda i hotfixa i wlczam gre, jet zykle wszytko jak od medievala tylko intro od TA, teraz bede instalowal po kolei mody i zobacze co bedzie
edit
wywalanie do windy zaczyna sie na patchu 1.1 nie wiem co robic ;/
edit2
dajcie screena z zawartoscia folderu z modem
Witam, proszę o pomoc. Mam kinga 1.5, TA mam 1.4. Custom bitwy ladnie chodza, wlanczam kampanie, jest film poczatkowy, laduje sie i wywala do pulpitu. Prosze o pomoc.
Informacja nowa wersja łatki polonizującej dostępna!
jakims cudem mi sie udalo o0! gram isengarde juz 10 tura a nigdzie nie mgoe zwerbowac dyplomaty o0 jak w Isengardzei sie rekrutuje dyplomatów?
jakims cudem mi sie udalo o0! gram isengarde juz 10 tura a nigdzie nie mgoe zwerbowac dyplomaty o0 jak w Isengardzei sie rekrutuje dyplomatów?
przy 30-50 turze powinienes juz miec, rozwijaj miasta
W moda gram od niedawna ma on swoje plusy jak i minusy ,dlatego używam również inne submody ale najbardziej jak dla mnie to brakuje prowincji,miast (1.4,RC+RR,DAC) i poprawności ich lokacji ,większego wyboru najmu jednostek w danej prowincji czy regionie... nio i mapa mogła pokazywać regiony na południe od Umbar (Bellkar ,Raj,Black Harad)i te sięgające nieco dalej na wschód
aż do Morza Wschodniego.Brak Avari -dark elves.
ps. dodaje prowincje i miasta pod RC+CC ,na początek Rhudaur ( częściowo pod wpływem Elfów Z Rivendell) i Angmar (Orki z Gór Mglistych)link z aktualnym obrazkiem mapki http://yfrog.com/i3mapregionsj
apollo7100
25-01-2010, 12:37
Przychylajac sie do prosby BlackKumy...
Patch 1.3
GŁÓWNE CECHY * Kompletne przerobienie Dale * przerobienie pełnego Gondorian jednostki z pancerzem płytki. * Jednostek Beorning dostępny jako najemnicy w Anduina-Vale * tekstury nowe ulepszenie pancerza dla jednostek elfów leśnych ciężkie * nowych bohaterów i tekstury (Legolas, Haldir, Theodena, Ugluk, Grishnak) * poprawa Mapa - 2 nowe osiedla - 1 new fort - snowbourne rzeki Edoras blisko - Esgaroth leży w Esgaroth jezioro - niektóre obszary ustalone Góra - kilka małych rzeczy * Nowe zdjęcia zdarzenia i portrety * Nowe ikony krasnoludów budynku i kartami jednostki * Nowe wiadomości przypadku gdy lider frakcji zmarł * Więcej realistyczny klimat Mordor grzmotem, chmury i lepiej błyskawica * bitwa New AI
(o mordorze to kłamstwo...)
Patch 1.4
CIEKAWE nowe jednostki - Balrog - Uruk-hai tasaki - Gwardii Orthanc - Troll-mężczyzn lub pół-trolle z Haradu (imię WIP) - Poprawa Ithilien Rangers ..... Nowych bohaterów (przez bilwit) - Boromir - Faramir - Glorfindel - Elladan i Elrohir - król Aragorn Elessar nowe osiedla i Reskins - Nowe Zamki dla wszystkich Orcish rozliczeń (w oparciu o zamki krzyżackie zamówienie) * bez budynków cywilnych * bez gospodarstw * dużo miejsca do walki w zamki - Minas Tirith reskinned - Gondor korzysta z Europy Południowej, krasnoludy północnej europejskich modeli Mapa Chan
...tresci tu zawarte sa automatycznie przetlumaczone z mod DB... sens tresci jest wystarczajaco zrozumialy...
Może zadam głupie pytanie ale jak użyć ten kod "process_cq" na osadę która ma dwa wyrazy w nazwie ?? Bo u mnie ten kod nie działa jak na przykład wpiszę "process_cq Minas Tirith"
Właśnie odkryłem że nie mogę trenować Citadel Guards w innych miastach tylko w Minas Tirith mogę WTF ?? Ale w Minas Tirith nie mogę też w koszarach trenować Citadel Guards i Fountain Guards tylko mogę ich szkolić z tych specjalnych budynków co są w Minasie od początku gry.
Świętowit
25-01-2010, 14:16
a ja mam takie pytanie nie zwiazane z modem... Czy ktos moglby mi powiedziec pare slow na temat czarnego lądu? Wiem ze jest to najbardziej tajemnicza kraina ale nie znalazlem na jej temat zadnych informacji...
http://tolkiengateway.net/w/images/7/7c ... rd_Age.gif (http://tolkiengateway.net/w/images/7/7c/Quentin_Lowagie_-_Arda_in_the_Third_Age.gif)
Fumanchu
25-01-2010, 14:16
* Jednostek Beorning dostępny jako najemnicy w Anduina-Vale *
Orientuje się kto ile w ogóle jest dostepnych jednostek najemników i gdzie,bo nawet jak człowiek ma trochę kasy to nie ma co rekrutować,a odległości są na mapie coraz większe,już mi jednostki z Minas Tirith do Haradu po 10 tur idą a co dalej.
Czy ma ktoś ten sam problem co ja ?? jeszcze w Tarnoście nie mogę budować lepszych kuźni koszar i trochę innych budynków nie wiem czy ja mam coś nie tak czy to RR+RC jest znowu zwalony
Fumanchu
25-01-2010, 16:13
RR/RC wywal w czort,będziesz zdrowszy.
siemka mozecie mi polecic frakcje która sie szybka nie nudzi? bo gram Isengardem, i po poczatkowych trudnosciach rozwalam Rohan ;/ Jak wyglada ga Rhunem, ciekawa?
RR/RC wywal w czort,będziesz zdrowszy.
Czyli to jest spowodowane tym RR+RC taa ?
iluminat1990
25-01-2010, 18:18
doszla juz do Was wiadomosc o tym co ma zawierac patch1.5? http://www.moddb.com/mods/third-age-total-war ja juz nie moge sie doczekac :D
Żal mi tego patcha 1.4 teraz przyznaje Wam 100 procentową rację na temat tego patcha on jest do D*** przez duże "D". Nie wprowadza nic nowego wszystko się sypie ogólnie lipa ;/ Trzeba czekać na 1.5 .
Dla tego ja cały czas gram na patchu 1.3
arkosek07
25-01-2010, 20:24
Mam do was takie pytanko , gram na v1.3 , ok jest oblezenie na Osilligath(east) , stacjonuje tam duzo moich jednostek aby sie latwo bronić , zaznaczam atakuje agresora , wstawiam na mur lucznikow daje start walki , i co ja widze orkowie porzucaja sprzet oblezniczy i cofaja sie tak ze lucznicy nie maja zasiegu strasznie to irytuje bo musze sam wychodzic przed mury i ich atakowac...;/
wie ktos jak na to cos poradzic czy wszyscy tak maja?
aha i nie posiadam tego RR+RC oplaca sie to instalowac?
kacpik11
25-01-2010, 20:33
Pamiętam ,że kiedyś była modyfikacja muzyki do third age. Jednak nie ma jej na głównym forum moda. Może ktoś z forumowiczów ją posiada? A przynajmniej sposób jak muzykę z filmu umieścić w modzie. jeżeli tak to prosiłbym o link.
Z góry dziękuje. ;)
Zawsze jak zaatakujesz tego co oblega miasto to się tak stanie, sami muszą zaatakować.
arkosek07
25-01-2010, 20:36
no ok , ale jak czekam tury to co runde trace ludzi , a to jest troche , chyba ze da sie jakos usunac to ze sie traci ludzie podczas oblezenia?;p
Zasadniczo możesz nawet całą armię wroga usunąć ;) . Ale wątpię żeby ktoś się w to bawił (usuwanie modyfikatorów podczas oblężenia) bo jest to dobry dwustronny system więc jesteś raczej skazany na siebie (wrogowie raczej nie przeciągają oblężeń więc straty powinny być małe) i pamiętaj że jeżeli wrócisz po takim wypadzie to miasta to oblężenie trwa nadal więc możesz ostrzelać wroga i się wycofać.
no ok , ale jak czekam tury to co runde trace ludzi , a to jest troche , chyba ze da sie jakos usunac to ze sie traci ludzie podczas oblezenia?;p
widze ze nowy ;) ta starat ludzi ma sybolizowac konczace sie zapasy zywnosci w miescie, im dluzej trwa oblezenie tym wiecej ludzi zdycha z glodu. komp prawie zawsze atakuje nie czeka do konca. dlatego imo warto wytrzymac nawet jesli stracimy sporo ludzi, podczas oborny mozemy maxymalnie wykorzystac swoje oddzaily ;)
Może mi ktoś powiedzieć czemu nie mogę rekrutować Citadel Guards w barakach ?? mam patcha 1.3 i najnowszego RR+RC do niego
Grand Admiral Thrawn
25-01-2010, 21:50
Już jest zapowiedź 1.5 (ma wyjść w połowie lutego). http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=327678
Ale poki KK nie napisze oficjalnie "Patch 1.5 preview" to mozna to traktowac jako spekulacje ;)
Ale swoja droga ciekawe pomysly.
hah ale quick battle jest zbugowany xD ja grałem ludźmi z Dali a komputer dostał srebrne elfy i dostał trole jaskiniowe hah
hej mam 2 pytania.
-czemu an opatchu 1.3 mam nrmalny wyglad filmowych miast?
-o co chodzi z tym pierscieniem. na poczatku jest event ze pierscien ma gen z gor mglistych. podejrzewam ze musze go zaic aby otrzymac pierscien? co ten pierscien daje?
Ja meczę 1.4 + RC+RR mam zamiar wcisnąć tam więcej surowców,regionów i miast oraz pododawać forty dla rożnych nacji (głównie Rohan i Gondor oraz dawny region Arthedain(Angmar,Cardolan,Forochel,Lindon,Numeriad or,Rhuadur,Shire) no i moze Khand,Harad i Umbar gdzie jest pełno ponumerońskich pozostałości.
ps.odnośnie pierścienia "One ring" to daje jakieś bonusy do cech (+ dowodzeni e itp)posiadacza na początku ma go Ork z GM.
ps2.Dark Land-South land leżącym za Morzem na południe/wschód od ziem Haradu mało co wiadomo ,Tolkien tylko gdzieś napomina o tym w Zapomnianych powieściach,w erpegu coś tez można znaleźć ale mało ,nawet nazwa podana jest zła,bowiem Tolkien tamten ląd określił-nazwał po angielsku Dark Land- Mroczna Ziemia ale gdzieś można natrafić na elfia nazwę(sindarska)
ps.jak używam DAC'a to niema problemu z rekrutacja Citadel Guards w Minas Tirith i Dol Amroth
ps.więcej możliwości AI http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=257970
apollo7100
26-01-2010, 17:54
* Jednostek Beorning dostępny jako najemnicy w Anduina-Vale *
Orientuje się kto ile w ogóle jest dostepnych jednostek najemników i gdzie,bo nawet jak człowiek ma trochę kasy to nie ma co rekrutować,a odległości są na mapie coraz większe,już mi jednostki z Minas Tirith do Haradu po 10 tur idą a co dalej.
w fangornie mozna np. raz zrekrutowac enty za ok 3500, ale utrzymanie jest juz darmowe.
Ingen175
26-01-2010, 21:04
On sobie chyba jaja robi !!
Patch 1.5 currently under development:
- A main feature will be a completely new campaign: The Fellowship
* play with all heroes of the fellowship and try to destroy the One Ring
* experiene the journey of the fellowship and a lot of story elements
* complete unique missions and quests on your way to Mordor, i.e defend Dale from a Rhunnic invasion, rescue a princess or find an important ancillary.
* play all historic battles of the War of the Ring, including the Battle for Helms Deep, the Pellenor Fields, the raid on the Shire, the Ambush of the Haradrim invaders, etc...
Sorry, ale gdzie jest ten Arnor, o pierścieniu było tyle gier - po co mod , a jeszcze to oklaski - niech się pukną w główkę, ja już tyle razy pierścień niszczyłem ,ze sauron to musi w furii być chyba - ileż można, ponadto właśnie szukałem moda gdzie sam tworzę historię śródziemia a nie mam z góry narzuconą, teraz tak będzie OMG
Czyli 1.5 sobier daruje, obstawiam że 1.9 będzie coś do arnoru bo przy jego pomysłach to naprawdę.
CaiusCosades
26-01-2010, 21:11
Poza reskinem Dale, oraaz pojedynczymi jednostkami - od 1.0 niewiele otrzymaliśmy nowości. O Eriadorze, który z powodu żałosnego poziomu skinów jest niegrywalny, niestety king zapomniał. Ja także sceptycznie podchodzę do tego patcha. Miejmy jednak nadzieję, że nowa kampania będzie grywalna i przyciągnie na dłużej mnie do TATW.
Tymczasem wzywa mnie Khorne, do moda zdecydowanie bardziej zaawansowanego, tworzonego przez ekipę, która ma chęci do doskonalenia swojego dzieła.
arkosek07
27-01-2010, 11:42
Powie ktos co daje RR+RC , i czy oplaca sie to instalowac?:P
Fumanchu
27-01-2010, 11:52
Daje czekanie 20 do 30 tur na najlichszą jednostkę,więc nawet jak masz kasę do rekrutacji to możesz najwyżej użebrać parę oddziałów z wszystkich swoich miast i spróbować podbić jedną wioskę buntowników.Jak Cię z wtedy z innej strony nie zaatakują bo kaplica przy dużych odległościach na mapie.To zabija całą przyjemność gry więc reszta tych niby udoskonaleń = większa różnorodność jednostek itp. się nie liczy.Nie instaluj dziadostwa.
arkosek07
27-01-2010, 12:05
a dobra a powiedz mi czy da sie jakos skutecznosc lucznikow ulepszyc bo to troche denerwujace jest mam 5 oddzialow po 150 gondorskich lucznikow i przy tym jak wszyscy wystrzela raz to ginie mala ilosc orkow , sory ale 150 x 5 daje 750 strzal i powinno by chociaz tak z 200 orkow pasc po 1 wystrzeleniu , inna sprawa
zauwazyliscie ze trole moga wchodzic wieza obleznicza ??
porazka totalna:D
Z takim podejściem jakie ma KK cienko widzę przyszłość tego moda :roll:
apollo7100
27-01-2010, 12:49
w statystykach jednostek mozez zwiekszyc wartosc ataku lucznikow...
dokładnie w tym pliku export_descr_unit i szukasz nacji High/Silvan Elf ,dana jednostka i linijka zaczynająca się od stat_pri i np zmieniasz pierwsze cyfry " 14, x, x, x, x, x, x, x, x, x, x" na 24
ps można jeszcze zmienić tam zasięg, ilość strzał jakie posiada jednostka etc, odpowiadają za to liczby x,x,x,4,5,x, x, x, x, x, x
arkosek07
27-01-2010, 23:43
Hehe , u mnie wlasnie trwa inwazja na Minas Tirith i przed chwila stoczylem chyba najdluzsza i najtrudniejsza bitwe pomimo niezbyt wielkich strat :D
powiem tyle ze Straznicy fontanny na bramie w 3 oddzialy nie przepuszcza nikogo , a reszta poszla na mury:D
zeby nie bylo gram na vh:P
http://img138.imageshack.us/img138/1549/oblezenieminas.jpg
Hehe , u mnie wlasnie trwa inwazja na Minas Tirith i przed chwila stoczylem chyba najdluzsza i najtrudniejsza bitwe pomimo niezbyt wielkich strat :D
powiem tyle ze Straznicy fontanny na bramie w 3 oddzialy nie przepuszcza nikogo , a reszta poszla na mury:D
zeby nie bylo gram na vh:P
http://img138.imageshack.us/img138/1549/oblezenieminas.jpg
kurdeeeee jak to? pokaz screena jak ich ustawiasz ja na h/h ustawilem 4 i tak sie pchali orkowie ze w koncu sie wmieszali i wposmagalem sie kawaleria ;p
mam b wazne pytanie, dlaczego np po zdobyciu uMbaru nie moge tam nic rekrutowac pomomo odpowiednich budynków? trzeba miec odpowiedni poziom swojej religii?
Świętowit
28-01-2010, 10:03
Hehe , u mnie wlasnie trwa inwazja na Minas Tirith i przed chwila stoczylem chyba najdluzsza i najtrudniejsza bitwe pomimo niezbyt wielkich strat :D
powiem tyle ze Straznicy fontanny na bramie w 3 oddzialy nie przepuszcza nikogo , a reszta poszla na mury:D
zeby nie bylo gram na vh:P
http://img138.imageshack.us/img138/1549/oblezenieminas.jpg
kurdeeeee jak to? pokaz screena jak ich ustawiasz ja na h/h ustawilem 4 i tak sie pchali orkowie ze w koncu sie wmieszali i wposmagalem sie kawaleria ;p
mam b wazne pytanie, dlaczego np po zdobyciu uMbaru nie moge tam nic rekrutowac pomomo odpowiednich budynków? trzeba miec odpowiedni poziom swojej religii?
Tak. W miescie musza dominowac Twoi wyznawcy bys mogl rekrutowac tam jakies jednostki z tego co sie orientuje ;)
Hehe , u mnie wlasnie trwa inwazja na Minas Tirith i przed chwila stoczylem chyba najdluzsza i najtrudniejsza bitwe pomimo niezbyt wielkich strat :D
powiem tyle ze Straznicy fontanny na bramie w 3 oddzialy nie przepuszcza nikogo , a reszta poszla na mury:D
zeby nie bylo gram na vh:P
http://img138.imageshack.us/img138/1549/oblezenieminas.jpg
kurdeeeee jak to? pokaz screena jak ich ustawiasz ja na h/h ustawilem 4 i tak sie pchali orkowie ze w koncu sie wmieszali i wposmagalem sie kawaleria ;p
mam b wazne pytanie, dlaczego np po zdobyciu uMbaru nie moge tam nic rekrutowac pomomo odpowiednich budynków? trzeba miec odpowiedni poziom swojej religii?
Tak. W miescie musza dominowac Twoi wyznawcy bys mogl rekrutowac tam jakies jednostki z tego co sie orientuje ;)
a ten mozna zwiekszac tylko poprzez budynki?
Świętowit
28-01-2010, 10:24
Tego Ci niestety nie powiem gdyz nie siedzialem w tym modzie tak dlugo. Ale chlopaki pewnie wiedza
Tak masz budować budynki które będą zwiększały Twoją kulturę np. szkoły, teatry itp.
arkosek07
28-01-2010, 11:48
Hehe , u mnie wlasnie trwa inwazja na Minas Tirith i przed chwila stoczylem chyba najdluzsza i najtrudniejsza bitwe pomimo niezbyt wielkich strat :D
powiem tyle ze Straznicy fontanny na bramie w 3 oddzialy nie przepuszcza nikogo , a reszta poszla na mury:D
zeby nie bylo gram na vh:P
http://img138.imageshack.us/img138/1549/oblezenieminas.jpg
kurdeeeee jak to? pokaz screena jak ich ustawiasz ja na h/h ustawilem 4 i tak sie pchali orkowie ze w koncu sie wmieszali i wposmagalem sie kawaleria ;p
mam b wazne pytanie, dlaczego np po zdobyciu uMbaru nie moge tam nic rekrutowac pomomo odpowiednich budynków? trzeba miec odpowiedni poziom swojej religii?
ustawiam tak 1 oddzial bardzo skupiony czyli jakies 4 rzedy , pozniej rozciagniety , i ostatni najbardziej rozciagniety , ustawiam tryb strzezenia i formacje mur wloczni i nie ma bata , przebijaja sie ale bardzo szybko padaja i traca ; wyglada to mniej wiecej tak
BRAMA
............. (duzo rzedow z wieksza iloscia ludzi)
................. (tak pol na pol zeby wystawali z prawej i lewej strony 1 oddzialu)
.....................(a tu okolo 1-2 rzedy)
przy lucznikach daje zawsze piechote i straznikow twierdzy
i zawsze jakies 1-2 oddzialy daje na 2 poziom zamku jakby sie przebili calkowicie zeby nie przegrac bitwy przez biala flage , jak sie przebija przez 1 poziom zamku to jeden oddzial z tych co byly na 2 poziomu cofam na ostatni a ludzi uciekajacych z biala flaga przemieszczam na mury ostatniego poziomu wlasciwie to tylko tu mi sie dobijali na 2 poziom ale zauwazylem ze nie duzo ludzi atakuje z taranem to wybieglem piechota na nich i nawet mnie nie tkneli;P
a dobra a powiedz mi czy da sie jakos skutecznosc lucznikow ulepszyc bo to troche denerwujace jest mam 5 oddzialow po 150 gondorskich lucznikow i przy tym jak wszyscy wystrzela raz to ginie mala ilosc orkow , sory ale 150 x 5 daje 750 strzal i powinno by chociaz tak z 200 orkow pasc po 1 wystrzeleniu , inna sprawa
zauwazyliscie ze trole moga wchodzic wieza obleznicza ??
porazka totalna:D
prawdopodobnie moglo by zginac 200~ orkow ale zauwaz jaka lucznicy maja sile uderzenia oraz rozgladaj sie jaki pancerz maja orcowie przed bitwa masz mozliwosc zoorientowania sie co do sily wroga i proponuje najpierw ustrzelic trole i olog hai to jest sila potem morgul knights ,
co do troli wchodzacych na wieze hmm nie dziwi mnie to gdyz wchodza na drabine rowniez oraz moga obstawiac mury , to jest od 1.3 i sadze ze tego nie zmienia gdyz trole sa podpinane jako ciezka piechota
co do twojej wygranej na minath thirid to miales szczescie zaloze sie ze najmniejsze straty miales z haradem sa najslasi a przy mordorze to w pierszej kolejnosci zabiles dowodcow i orkowie stracili morale do walki
BRAMA
............. (duzo rzedow z wieksza iloscia ludzi)
................. (tak pol na pol zeby wystawali z prawej i lewej strony 1 oddzialu)
.....................(a tu okolo 1-2 rzedy)
przy lucznikach daje zawsze piechote i straznikow twierdzy
i zawsze jakies 1-2 oddzialy daje na 2 poziom zamku jakby sie przebili calkowicie zeby nie przegrac bitwy przez biala flage , jak sie przebija przez 1 poziom zamku to jeden oddzial z tych co byly na 2 poziomu cofam na ostatni a ludzi uciekajacych z biala flaga przemieszczam na mury ostatniego poziomu wlasciwie to tylko tu mi sie dobijali na 2 poziom ale zauwazylem ze nie duzo ludzi atakuje z taranem to wybieglem piechota na nich i nawet mnie nie tkneli;P
lepiej bys wyszedl jakbys zostawil 1 poziom iwszystkie jednostki na 2 tam ne moga wejsc na mury tylko brame bronisz tak samo jest z 3 poziomem
Jak nie mogą wejść na mury jak mogą przez drabiny ;) i zedytuj posty. arkosek07 były balisty i lawa?
apollo7100
28-01-2010, 13:33
Zauwaz tez ze niekazde trafienie strzala jest smiertelne, wiec nie pada tyle orkow...
Zauwaz tez ze niekazde trafienie strzala jest smiertelne, wiec nie pada tyle orkow...
ale do dalszej bitwy sie juz nie nadaje ;) tez zawsze wkurzalo mnie to ze lucznicuy sa tak slabi ;/
arkosek07
28-01-2010, 14:26
Jak nie mogą wejść na mury jak mogą przez drabiny ;) i zedytuj posty. arkosek07 były balisty i lawa?
z tego co wiem to minas odrazu ma balisty i lawe hehe wiec byly:P
inwazja trwa dalej z tym ze juz zadko kiedy wyslaja pelne jednostki teraz flaga jest gdzies tak ponad polowe , ogolnie to wkurza mnie to ze 12 gorskich troli rozbija mi po 50-80 straznikow fontanny troszke przesadzone z iloscia ich punktow zycia , dobrze ze nie instalowalem v1.4 bo pewnie 5 oddzialow balrogow roztrzepalo w pyl tysieczna armie ^^
Fumanchu
28-01-2010, 15:07
Zauwaz tez ze niekazde trafienie strzala jest smiertelne, wiec nie pada tyle orkow...
To akurat jest w porządku bo latalibyśmy po mapach z armiami po 20 oddziałów łuczników,choby te szpiczastousze.
ale do dalszej bitwy sie juz nie nadaje ;) tez zawsze wkurzalo mnie to ze lucznicuy sa tak slabi ;/
można takiego np.uszaka z bowem podrasować większą zawartością strzał w kołczanie i mobilnością i będzie git :),taki ramboelf.
ps.Tylko czemu krasiom nie dali jeszcze żadnych wierzchowców(choćby kucyki)
arkosek07
28-01-2010, 17:40
moze powinni miec chociaz z lekka konnice chociaz ja sobie nie wyobrazam niskiego krasia na koniu wymachujacego ciezkim toporem :D
CaiusCosades
28-01-2010, 17:51
"Krasiom". Uważaj na słowa kolego ;)
A tam kucyki. Mi się marzy jazda krasnoludów na niedźwiedziach :)
A tam kucyki. Mi się marzy jazda krasnoludów na niedźwiedziach :)
heh ,gdzieś już widziałem krasia co miał beer pod dupskiem :) ... ew jak już ,dodawać jakieś zwierzaki nacjom jako jednostki nietypowe.Tak na marginesie to armia z Angmaru była niezłą zbieraniną w Trzeciej Erze ,która dowodził Czarnoksiężnik z Angmaru przez kilkaset lat zbrojnego konfliktu.
ps . co do lekkiej konnicy i wymachiwania toporami u krasiów ,to raczej spodziewałbym się czegoś na podobieństwo jednostek tatarów,mongolskich lub tych nacji które używały niedużych koników w okolicach tybetu :)
CaiusCosades
28-01-2010, 20:49
Co ma Angmar do moda o temacie Wojny o Pierścień?
W zasadzie nic, ale dotyczy tego samego uniwersium :P
Co ma Angmar do moda o temacie Wojny o Pierścień?
Choćby to że jest dawna stolica Angmaru i jej regiony w modzie pod panowaniem orków z GM ,Wojna o Pierścień i Angmar łączy sporo (Wódz Nazguli,który założył owe królestwo i jego poczynania które doprowadziły do upadku królestwa powstałe po Arnorze,osłabienie Duneadinów i niemal ich wymarcie(rodów królewskich),przepowiednie która mówiła o zgubie owego Nazgula(koleś bał się elfa Glorfindela,który wcześniej starł się z Balrogiem podczas Upadku Gondolinu...), nio i tio ze mod ma w nazwie Trzecia Era a to co napisałem działo się w tym okresie ,poza historia elfa i Barloga :)
CaiusCosades
28-01-2010, 23:44
No i?
No i?
no i, KK i team powinni uwzględnić różnorodność w dostępie do innych jednostek w tamtym regionie(innych regionach też)
no i mod powinni nazwać Wojna o pierścionek a nie Trzecia Era(chyba ze dodadzą inne zbrojne konflikty z tego okresu)
no i to ze powstanie Angmaru i jego wpływ na późniejsze dzieje w świecie Śródziemia w Trzeciej Erze jest znaczny
no i ....
(koleś bał się elfa Glorfindela,który wcześniej starł się z Balrogiem podczas Upadku Gondolinu...),
To inny elf o tym samym imieniu byl :P
hej, wiem ze dol amroth i Ithilien mozna zodbyc fajne ejdnostki dla gondoru odpowiednio rycerze labedzia i straznicy ithilien, wystarzczy ze bede buowal full stajnie i strzelnice?
MateuszKL
29-01-2010, 11:09
To inny elf o tym samym imieniu byl :P
Dokładnie nie pamiętam, ale czy to czasem nie był ten sam, tyle że wrócił do Śródziemia z Valinoru?
CaiusCosades
29-01-2010, 11:43
Nie jest to dokładnie wyjaśnione przez Tolkiena. Mimo wszystko wydaje mi się, że Glorfindel pogromca Balroga, jak i Glorfindel który uratował Froda to ta sama osoba, która właśnie, miała możliwość powrotu do Śródziemia.
Ta sama osoba, co jest nawet napisane w samym modzie.
Bzyqusek
29-01-2010, 14:19
Wie ktoś może kiedy dokładnie wyjdzie patch 1.5 ? :D
wlasnie skonczylem gre gondorem rozwalilem mordor w 70 turze (zabilem króla nazguli i frkajca zniknela o0!) jakie frakcje mi polecacie?
Moge sie zalozyc, ze to inny glorfindel, tamten z Gondolinu walczyl z Gothmogiem i rzucił sie z nim w przepasc i oboje zgineli.
kotylion
29-01-2010, 15:31
Moge sie zalozyc, ze to inny glorfindel, tamten z Gondolinu walczyl z Gothmogiem i rzucił sie z nim w przepasc i oboje zgineli.
To jest ten sam Glorfindel , przeczytajcie jego biografie w zdolnościach, wiem bo sam to tłumaczyłem. :P
MateuszKL
29-01-2010, 15:33
Moge sie zalozyc, ze to inny glorfindel, tamten z Gondolinu walczyl z Gothmogiem i rzucił sie z nim w przepasc i oboje zgineli.
W świecie Śródziemia śmierć to nie koniec... ;)
Pliki od swity moga zawierac bledy ;)
Gdybym np. napisal ksiazke i stwierdzil tam, ze hitler chcial dobrze (nie wymyslilem nic lepszego) to co uwierzysz mi??, czy zajrzysz do jakiegos bardziej wiarygodnego zrodla informacji zeby sie upewnic.
PS: Az zajrzalem z ciekawosci na wiki i tam pisze o dwoch glorofindelach.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Glorfindel
To juz nie wiem, czy ja to sobie sam ubzduralem? :P
CaiusCosades
29-01-2010, 15:45
Wiki, jak i mod nie są wiarygodnymi źródłami :)
kotylion
29-01-2010, 15:55
Pliki od swity moga zawierac bledy ;)
Gdybym np. napisal ksiazke i stwierdzil tam, ze hitler chcial dobrze (nie wymyslilem nic lepszego) to co uwierzysz mi??, czy zajrzysz do jakiegos bardziej wiarygodnego zrodla informacji zeby sie upewnic.
PS: Az zajrzalem z ciekawosci na wiki i tam pisze o dwoch glorofindelach.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Glorfindel
To juz nie wiem, czy ja to sobie sam ubzduralem? :P
Zauważ,że przy tym jak ty uważasz drugim Glorfindelu jest wzmianka o "Prostej Drodze" http://pl.wikipedia.org/wiki/Prosta_Droga
Co wychodzi na to , że to ten sam Glorfindel. :P
http://www.thetolkienwiki.org/wiki.cgi?Glorfindel
http://www.glyphweb.com/arda/g/glorfindel.html
Faktycznie. Jednak sie mylilem. Dzieki za poprawienie mnie ;)
z tymi Balrogami troszku przegięli ... max kilku(7) powinno być do dyspozycji po ciemnej stronie w Trzeciej Erze(zostały wytępione podczas Wojny Gniewu,ba nawet podczas Upadku Gondolinu, sporo ich padło od ciosów młociarzy z hufca "Młot Gniewu")szybciej powinny być jednostkami generalskimi powiedzmy z jakimś rodzajem trollów jako przybocznymi.
ps.spolszczenie moda viewtopic.php?f=45&t=2851 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=45&t=2851)
WieszKto
29-01-2010, 19:55
Witam
Czy istnieje jakieś spolszczenie tego moda???
Jakie nacje polecacie dla początkujących graczy a jakie dla zaawansowanych???
Czy gdzies da się włączyć flagi jak w podstawki medieval bym widzial która jednostka zaraz mi się wycofa z pola boju??
Pozdrawiam
z tymi Balrogami troszku przegięli ... max kilku(7) powinno być do dyspozycji po ciemnej stronie w Trzeciej Erze(zostały wytępione podczas Wojny Gniewu,ba nawet podczas Upadku Gondolinu, sporo ich padło od ciosów młociarzy z hufca "Młot Gniewu")szybciej powinny być jednostkami generalskimi powiedzmy z jakimś rodzajem trollów jako przybocznymi.
Ilosc balrogow jest uzalezniona od skali jednostki, w huge bedzie ich 11, w normalu 7 jak sie nie myle, w small jeszcze mniej.
Gdyby zrobili Balroga jako bohatera, ale jakby to wygladalo??
1 balrog i 37 trolli? To byla by istna maszyna do zabijania :D
Witam
Czy istnieje jakieś spolszczenie tego moda???
Jakie nacje polecacie dla początkujących graczy a jakie dla zaawansowanych???
Czy gdzies da się włączyć flagi jak w podstawki medieval bym widzial która jednostka zaraz mi się wycofa z pola boju??
Pozdrawiam
Tak istnieje spolszczenie.
Dla początkujących Dale, lub elfy
Raczej nie jest to możliwe bo ich nie dodano do moda.
hej, jaka frakcja sie NAJLEPIEJ gra nei chodzi mi tu o trudnosc tylko o przyjemność
jak skołować enty?
kretu19955
29-01-2010, 22:52
Witam
Czy gdzies da się włączyć flagi jak w podstawki medieval bym widzial która jednostka zaraz mi się wycofa z pola boju??
Da się włączyć flagi(sprawdzane tylko na 1.3) Plik tatw w głównym folderze moda otwierasz notatnikiem i w linijce show_banner = 0 zamiast 0 wstawiasz 1
Andsztal
29-01-2010, 23:00
hej, jaka frakcja sie NAJLEPIEJ gra nei chodzi mi tu o trudnosc tylko o przyjemność
jak skołować enty?
Ja proponuję Silvanów. Mi się nimi grało bardzo przyjemnie, latałem prawie tylko łucznikami bo nie miałem w zwyczaju pozwalać wrogowi dojść do swoich linii. ;)
...
jak skołować enty?
musisz generałem(np elfim) odwiedzić Las Fangor(lub jego okolice) a jak jesteś zły to się przekonasz co te patyczaki mogą ci zrobić w Isengardzie np.
ps.co myślicie o podzieleniu miasta/prowincji Mithlond/Gulf of Lune na dwie części wschodnią i zachodnią oraz dodaniu starych miast krasnoludzkich w Ered Luin(Góry Błękitne)Belegost i Nogrod obok tych już danych w modzie (Kibil Dum I Thorin's Halls)
iluminat1990
30-01-2010, 13:13
mnie sie ten pomysl nie podoba bo jak wiadomo oba krasnoludzkie miasta zostaly zniszczone wraz z cala zachodna czescia srodziemia. nawet gdyby to zignorowac to gdzie by te prowincje zamiescic? na morzu??? :D ja tego nie widze... lepiej poczekac juz na mod "First age: Total War":P
Bzyqusek
30-01-2010, 13:58
Siema mam problem aczkolwiek gdy gram jakąś bitwę no po jakimś czasie najczęściej przy końcu bitwy gra sie zacina robi sie czarny ekran i tylko został mi res kompa :/ Proszę o pomoc
Co do zniszczenia miast w Ered Luin, to mogły przetrwać jakieś szczątki tych dwóch ,bo jak wiadomo ,kataklizm przetrwały np Amon Ereb czy Mt Dolmed,"święta Góra Krasnoludów Broadbeams i Firebeards" i samo Belegost (House of the Broadbeam Dwarves) ,część ocalałych krasnoludów ruszyła na wschód ku Górom Mglistym itp.Mało prawdopodobne jest by 3 rody krasnoludzkie ((Broadbeams, Firebeards, i Longbeards)zamieszkujące Góry Błękitne po Kataklizmie opuściły to miejsce w zupełności.
ps.Bzyqusek sprawdź ustawienia graficzne gry,być może za duże obciążenia dla grafy masz.
Bzyqusek
30-01-2010, 15:22
No więc udało mi się bez wywalenia z gry zdobyć Minas Morgul i zabić Czarnoksiężnika z Angmaru :)
O to link :arrow: http://img191.imageshack.us/i/bitwaominasmorgul.png/
Bzyqusek
30-01-2010, 19:02
h/h
Bzyqusek
30-01-2010, 21:35
Dzięki tylko, że wszedłem całą flagą do środka mordoru milicją i cała flaga została rozpierdzielona przez flagę mordorskich uruków ;//
Nowa wersja spolszczenia do Third Age 1.4 dostępna!
Bzyqusek
30-01-2010, 21:52
Mógłbyś wrzucić to spolszczenie na inny hosting bo na rapidshare jak zawsze nie można pobrać -.-
Mógłbyś wrzucić to spolszczenie na inny hosting bo na rapidshare jak zawsze nie można pobrać -.-
Dziś już nie zdążę obiecuje że będzie jutro.
Wybaczcie, że zapytam, pewnie było, ale te 60 stron wątku to dużo do przekopania. Czy Third Age to switch mod? Czy mógłbym grać raz w Medievala, a raz w tego moda nie przeinstalowując gry?
CaiusCosades
30-01-2010, 22:22
Tak, jest to switch mod. Instaluje się w folderze kingdoms, jako osobny mod.
Dzięki za odpowiedź, jeszcze tylko kupić Kingdoms i można grać :)
BlackKuma
31-01-2010, 16:00
Wnioskuję po wszystkich wypowiedziach, że teraz najlepiej poprzestać na patchu 1.3 bez żadnych RR+RC, tak??
Mam też jedno pytanko, ten submod dodający prowincje do 1.3. Ma dużo bugów?? Często wywala??
ja gram na submodzie dodajacym prowincje (1.3) i nie wywala,no moze 2 razy podczas bitwy. Wg mnie gra sie lepiej niz na golym 1.3
Grand Admiral Thrawn
31-01-2010, 22:00
Wnioskuję po wszystkich wypowiedziach, że teraz najlepiej poprzestać na patchu 1.3 bez żadnych RR+RC, tak??
Mam też jedno pytanko, ten submod dodający prowincje do 1.3. Ma dużo bugów?? Często wywala??
Mam na nim zapisane kampanie Rhunem, Krasnalami i High Elfami (w każdej jestem gdzieś w okolicach 100 tury) i dosłownie 2-3 razy mnie wywaliło. Jest to świetny submod (gdyby można go połączyć z tym od pierścienia to by było coś).
BlackKuma
31-01-2010, 23:00
Aha. Dzięki. Mnie właśnie to wywalanie najbardziej odstraszyło od tego submoda:/ a prezentuje się dosyć dobrze. Czy w jakiejś frakcji wywala częściej niż w innych?? (poza Eriadorem, bo nawet bez wywalania nie da się grać tak niedopracowaną frakcja).
No własnie, czy w patchu 1.5 jest mowa o dopracowaniu Eriadoru?? Zrobiono to już z Dalią, przez co frakcja stała się moim zdaniem jedną z najlepiej zrobionych i klimatycznych w modzie:) Zamiast Barlogami i innymi pierdołami psującymi rozgrywkę mogliby się zająć ważniejszymi sprawami takimi jak dokończenie Eriadoru czy spróbować naprawić ten bug z krasnalami, gdzie podczas walki czy śmierci jednostki powracają do ludzkich modeli i rosną...
apollo7100
31-01-2010, 23:33
Patch 1.5 obecnie w fazie rozwoju:
- Główną cechą będzie całkowicie nową kampanię: Fellowship
* Grać ze wszystkimi bohaterami wspólnoty i próbują zniszczyć Jedyny Pierścień
* Experiene drogę braterstwa i wiele elementów historii
* Pełne unikalnych misji i zadań w drodze do Mordoru, czyli bronić Dale od inwazji Rhunnic, ratowanie księżniczki lub znaleźć znaczenie pomocnicze.
* Odtwarzać wszystkie historycznych bitew Wojny o Pierścień, w tym: Battle for Helms Deep, Pellenor Obszary, napad na Shire, Ambush najeźdźców Haradrimowie, itp. ..
ze strony mod db...tlumaczone automatycznie...
wejdz na http://www.moddb.com/mods/third-age-tot ... r#imagebox (http://www.moddb.com/mods/third-age-total-war/images/dunedain-ranger#imagebox) tam jest kilka nowych jednostek dla eriadoru, ale nie wiem kiedy beda.
BlackKuma
31-01-2010, 23:41
Z tego opisu to dla mnie się mod kijowo zapowiada... Znowu narzucają nam tą gównianą wojnę o pierścień! Ja chcę tworzyć swoja alternatywną historię Śródziemia w stylu medka, a nie chrzanić się z takimi rzeczami:/ Zobaczymy co to będzie...
Ingen175
01-02-2010, 11:01
Dokładnie, ile to ja już razy grałem w Battle for Middle Earth ?
Zamiast stworzyć coś ciekawego (tu widać brak pomysłów u KK - jak ma się pomysł to nie pcha się w coś co już każdy widział i zna, ja raczej napewno będe grał w Call of Warhammer, wywala bo wywala ale jest znacznie klimatyczniejszy i jest to dla mnie coś noego) bawi się w wojne.
Mam tylko pytanie jak ma drużyna wyglądać? 9 różnych gości ? Jak on chce to zrobić ?
A moze ma to wyglądać tak:
- gimli ma ze sobą np. 100 krasnoludów
- Aragorn 100 dunedainów
- Legolas 100 elfów
-etc. etc.
I w sumie mamy 9x100 drużyna pierścienia, nawet Turbodynamoman nie dorasta im do pięt XD
Fumanchu
01-02-2010, 13:12
A moze ma to wyglądać tak:
- gimli ma ze sobą np. 100 krasnoludów
- Aragorn 100 dunedainów
- Legolas 100 elfów
-etc. etc.
I w sumie mamy 9x100 drużyna pierścienia, nawet Turbodynamoman nie dorasta im do pięt XD
I pójdzie każdy co gra na nich trollami,balrogami i w ogóle 2 pełnymi flagami wszelkiego wrażego tałatajstwa i nie ma byka we wsi,padną jak muchy.To strategia/taktyka a nie film action adventure.
Patch jeszcze nie wyszedl, a wy juz piszecie ze bedzie do niczego, owszem mi tez przeszkadza eriador, ale w planach jest jego przerobienie. Dajcie im czas, moda nie tworzy sie przez tydzien.
Co do tej nowej kampanii ze zniszczeniem pierscienia, to kiedys gdzies widzialem na jakims forum, ze cos takiego juz bylo zrobione w Lotr:TW pod Rome, ale czy to prawda to nie wiem.
Ingen175
01-02-2010, 15:50
zaniek, ten mod już trochę ma - a przekształcenie eriadoru zapowiadane było od 2 patchy, teraz miał być a co dostajemy ? Wojnę o Pierścień po raz 100 - to jest już nudne, grałem w BfME, Powrót Króla i jeszcze jakąś grę i naprawdę już mnie nudzi to.
Miał być nowy aspekt - tylko coś nowego może przyciągać, ale niestety na twc każdy radośnie przyklaskuje pomysłom kk i efekty tego widać. To po co on w sumie robił krasnoludy, wood elfy, dale czy harad ? Ma to mało wspólnego z wyprawą drużyny pierścienia, jeszcze harad mumakile wystawił w bitwie o Minas Tirith ale takie Dale to w ogóle nie mamy opisanego w książce.
Jest tam wspomniane ,ze krasnale walki toczyły ale co z tego ?
Naprawdę zastanawiam się co KK kombinuje.
Twórcy moda sobie po prostu kpią. Dają jakieś duperele zamiast zapewnić to, na co jest największy popyt. Mod wyszedł już dawno, a wciąż nie doczekaliśmy się music patcha (co jest wprost niewybaczalne przy tak dobrej oprawie w filmie), 2 łatki temu miał być dostępny Arnor wraz z reskinem Eriador, a tu dupa. Rozwalają zamiast tego balans gry, wprowadzając Balrogi, jakieś śmieszne zadania (uratować księżniczkę?! W LOTR?!) i sztuczne wydłużenie odległości poprzez zmniejszenie punktów ruchu u postaci na mapie kampanii. Wolę grać w Call of Warhammer, zwłaszcza że wychodzi patch, który poprawia stabilność.
Dale owszem nie bylo w Wladcy Pierscieni, ale Hobbit sie krecil wokol dale, krasnoludow, elfow z mrocznej puszczy, goblinach.
Zgadzam sie, ze TWC jest troche zenujace, gdy wypuscili patcha 1.4 to tylko "awesome" "good work" etc.
W sugestiach pisze, ze by bylo wiecej bohaterow, przerobienie eriadoru i dale, no i prawdziwe minas tirith i inne tolkienowskie miasta. Dale juz zrobili naprawde porzadnie, wierze, ze eriador bedzie rownie dobry.
Poki co pozostaje nam czekanie na nowego patcha i wiara ze powali nas na nogi ;)
Inaczej faktycznie pozostanie Call of Warhammer.
Bzyqusek
01-02-2010, 17:05
po co komu jakieś czołgi barlogi ?! niech wkoncu zrobią coś z tym eriadorem bo jest on po prostu do dupy ... a co do tej kampanii fellowship za przeproszeniem na ch*j* to komu ?! od tego są poprzednie lotry a nie znów powracać do tego samego :evil:
Ingen175
01-02-2010, 17:14
Nieprawda, Eriador nie jest do d...
W nim musisz grać tak jak elfami byś grał - na maska łuczników.
Hobbit tylko o Dale zachaczał, mogłeś poznać opis Esgaroth ale nie zrujnowanego Dale
A miast nie da się wybudować czy raczej trudno jest w tej chwili, ja bym chciał np. zobaczyć oryginalne Bree albo Fornost
Ale o miastach trochę czasu temu było.
Ja nie mam problemów ze stabilonością Calla, tylko mi się trochę nudzi - nie ma frakcji które lubie - Bretonia, Wood Elfy, Lizardmeni czy Tomb Kings
Bzyqusek
01-02-2010, 17:47
Ingen chodzi mi o to że jest niedopracowana ;)
BlackKuma
01-02-2010, 17:51
Prawda. Eriador JEST DO DUPY!:P
Niedopracowane modele jednostek i to mocno. Mała różnorodność jednostek. Do tego statystyki wołają o pomstę do nieba.
Jednostki są za słabe, słabsze nawet od orków(a przynajmniej większość).
Mówisz Ingen, że trzeba grać tak jak elfami? Bzdura. Eriador ma kiepskich łuczników, nie nadają się do czegoś takiego.
Trzeba czekać, aż wreszcie przerobią go tak samo jak Dalie, wtedy będzie można nimi śmigać.
Ingen175
01-02-2010, 17:53
To dziwne, że udało mi się jakoś (z trudnościami) przejść kampanię eriadorem właśnie taką taktyką.
CaiusCosades
01-02-2010, 17:57
A czy ktoś pisał, że się nie da? :roll:
Zamiast dawać tak niedopracowaną nację, tereny Eriadoru, mogły być buntownicze (do czasu dopracowania tej nacji).
Kurde a po co się w ogóle Trzecią Erą zajmować ? ona jest już nudna KK mógłby tego moda na czwartą erę przerobić i stworzyć np nową historię z pomocą forumowiczów.
CaiusCosades
01-02-2010, 20:20
Nową historię... Luuuudzie!
No a czemu by nie ? ^ ^ ta jest już troche nudna xD
CaiusCosades
01-02-2010, 21:17
Tylko Mistrz (ewentualnie Christopher) mógłby wprowadzić zmiany w Śródziemiu. Niech sobie robią moda w pierwszej erze, niech robią moda w drugiej, ale historii niech nie zmieniają.
Eh ja głupi :roll: masz racje tylko Mistrz ma prawo zmieniać dzieje Śródziemia i ogólnie całej Ardy i Ei. Wskrzeszamy Mistrza :D
Yeskow wprowadził i jakoś jego świat do mnie przemawia dużo bardziej.
Dość powiedzieć, że bym zrobił submoda the Last Ringbearer gdyby nie wrodzone lenistwo.
CaiusCosades
01-02-2010, 21:39
Eh ja głupi :roll: masz racje tylko Mistrz ma prawo zmieniać dzieje Śródziemia i ogólnie całej Ardy i Ei. Wskrzeszamy Mistrza :D
Więc nic nie zmieniajmy.
dla tych co szybko i łatwo im idzie gra vh/vh dwa submody pod 1.4 ew rcrr
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=261330 dodaje sporo fortów
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=328122 12 miesięcy(tur) na rok
ps.by i elfy miały jeszcze lepiej :)
http://img13.imageshack.us/img13/9061/elfifort.th.jpg (http://img13.imageshack.us/i/elfifort.jpg/)
Ingen175
01-02-2010, 22:47
joke
Prawda. Eriador JEST DO DUPY!:P
Niedopracowane modele jednostek i to mocno. Mała różnorodność jednostek. Do tego statystyki wołają o pomstę do nieba.
Jednostki są za słabe, słabsze nawet od orków(a przynajmniej większość).
Mówisz Ingen, że trzeba grać tak jak elfami? Bzdura. Eriador ma kiepskich łuczników, nie nadają się do czegoś takiego.
Trzeba czekać, aż wreszcie przerobią go tak samo jak Dalie, wtedy będzie można nimi śmigać.
Jezuuu... ludzie.
Chcesz słabej nacji? Zagraj Nocnymi Goblinami w CoP. Eriador nie jest słaby (chociaż nie ma konnicy uderzeniowej i włóczników). Tutaj trza myśleć, wysilić się co nieco...
Nie wiem jak tam wersja 1,4 itd. Grałem na starszych wersjach i dawałem sobie radę... trza do nich podchodzić taktycznie... to armia chłopska jest! Partyzantka, zasadzki, męczenie wroga atakami konnych łuczników (dzięki Bogu Eriador ich ma) w skali strategicznej. Tu coś wykończ, tam coś wykończ. Działaj, kombinuj, knuj! To nie ciężkozbrojny Gondor, szybki Rohan itd. To chłopstwo, które chwyciło za widły w obronie swych maltretowanych przez zło ziem i teraz walczy u boku małej liczby Dunedainów, milicji miejskiej i niziołków. I dlatego (niestety) tylko ta nacja przypadła mi do gustu, na mojej twarzy pojawia się uśmiech na widok nowej gwardii. Do mnie pomysł z rekonstrukcją Anoru nie przemawia... może jeszcze zrobić z tych chłopów ciężkozbrojnych, wsadzić ich na ciężkie rycerskie konie?
Oczywiście, tylko głupiec grałby Eriadorem w multi. I koniecznie potrzebni są jacyś włócznicy. Łucznicy są udani (jak na ludzkie możliwości). A reskin jednostek chłopskich musi być! (byle nie na takie, jak z pewnego submoda...).
A twórca moda mógłby zrobić coś nowego (np. tą cholerną kampanię w czwartej erze, wzorem udanego moda FA:TW na romka). Ciągłe posługiwanie się Trzecią Erą, wałkowanie tych samych schematów, stale gdzieś Gimli, Frodo i reszta paczki... Trochę więcej swobody, trochę pomysłów... niech w tego trupa ktoś tchnie nowego ducha, bo póki co to Call of Warhammer (na ciężkim rumaku bojowym, w pełnym rynsztunku) jak dla mnie skaczę radośnie po jego zwłokach. :P I to coraz mocniej.
Prey Sigmar.
joke
nieee dama :)
gram testowo w submoda z timescale x 0.16, dodatkowo jakieś ponad 100 fortów i regionów na vh/vh (1.4 RC/RR + DAC i scrypty od germanicusa )jeszcze kombinuje by mapa obejmowała znacznie większy obszar od mroźnych śniegów północy i smocze siedliska,poprzez wyspy rozsiane na zachodzie aż do ziem gdzie mieszkają ludzie koloru jak heban i żyją olifanty.
Mógłby ktoś mi wytłumaczyć dokładnie jak przypisać miasto danej frakcji (chce umieścić High Elfy na terytorium Gondoru i zrobić coś w rodzaju sojuszy elfów i ludzi, podobnie jak w drugiej erze :D ), bo dotychczasowe próby kończą się crashem?
PS Mam nadzieję że KK przyjdzie po rozum do głowy i zrobi w końcu jakiegoś porządnego patcha :)
Świętowit
01-02-2010, 23:27
A takie pytanie z innej beczki. Czy Olifant i Mumakil to jedno i to samo? Wydaje mi sie ze tak ale reki sobie uciac nie dam i wole sie upewnic bo kto pyta nie bladzi ;)
Bzyqusek
02-02-2010, 00:22
Jeśli dobrze pamiętam to to samo :) Coś mi się przypomina że hobbici używali nazwy olifanty :D
Olifant to nazwa czołgu południowoafrykańskiego :)
ps u dziadunia Tolkiena to je ta sama bestyja (Bzyqusek masz racje)
"Cielska góra,
Szara skóra,
Nos jak żmija,
Pył w niebo wzbijam.
Gdy krok mój rozbrzmiewa,
Walą się drzewa.
W pysku mam rogi,
Przemierzam drogi,
Wachlując uszami,
Tak idę latami.
Wędruję wciąż sobie,
Nie legnę nawet w grobie.
Jestem Olifantem,
Dziwacznym gigantem.
Wielki, gruby, stary,
Nie ujrzysz - nie dasz wiary.
Gdy zobaczysz mnie,
Pomyślisz "Ja śnię".
Bom jest dziw nad dziwy
Ja - Olifant straszliwy."
-znalezione na http://bestyiariusz.blog.onet.pl/
ps.
Mógłby ktoś mi wytłumaczyć dokładnie jak przypisać miasto danej frakcji (chce umieścić High Elfy na terytorium Gondoru i zrobić coś w rodzaju sojuszy elfów i ludzi, podobnie jak w drugiej erze :D ), bo dotychczasowe próby kończą się crashem? ...
hmm to albo robisz nową frakcje albo robisz elfią prowincje(okolice Dol Amroth-Edhellond) dla Gondoru gdzie możesz nabywać elfie jednostki czyli zmieniasz export_descr_units.txt,export_descr_buildings.txt, i coś tam jeszcze chyba z texturkami ew zobacz do submoda SE pod TATWe.
Martin von Carstein co to jest CoP? Co to za gierka ?
Przepraszam - mea culpa.
Jestem Globalnym moderatorem na forum stalker.pl. Najnowszą częścią serii S.T.A.L.K.E.R. jest Zew Prypeci (po angielsku w skrócie CoP).
Było późno, gdy pisałem tamtego posta... pomyliłem się. :)
Aha :D kurcze a już myślałem że jakaś fajna gierka to jest strategiczna :D
Ingen175
02-02-2010, 19:42
I miałeś racje, to jest fajna gierka - nie strategia ale fajna.
Sam bym grał ale na p4 3.00 ghz to odpuszcze sobie - jakoś mi 2 chodziła, więc to już raczej nie odpali.
kretu19955
02-02-2010, 21:24
Czy jeśli zainstaluję RR+RC po 1.3 to będę mógł kontynuować zwykłą kampaniję?
Aha :D kurcze a już myślałem że jakaś fajna gierka to jest strategiczna :D
Taki mały off-top - CoP w porównaniu do nieudanego CSa (Czyste Niebo) jest o wiele lepiej skonstruowane. Zwłaszcza, jeżeli chodzi o optymalizację. Chodzi o wiele lepiej niż Czyścioch na takim samym sprzęcie, a lepiej wygląda. Być może jest to zasługą wywalenia z gry wojny frakcji...
Patch 1.3 do Warhammerca już wyszedł.
Ja tez troche nie na temat, STALKERY nigdy nie szalaly graficznie. Ale klimat mialy jak ktora gra ;)
rafalek91
04-02-2010, 14:05
mam takie pytanie: znalazlem dodatkowe jednostki do tatw (miedzy innymi numenor i pare innych) jednak działają tylko [przy wersji 1.2, w momencie instalacji wyzszego patcha wszystko przepada a ja chcial bym miec w grze i jednostki dodatkowe i poprawioną frakcje Dale. da sie jakos przeniesc te jednostki?
arkosek07
04-02-2010, 17:49
gdzie mozna rekrutowac enty , biegam w lesie kolo fangornu i nic ?:D
Tylko Leśne Elfy mogą je tam rekrutować.
arkosek07
04-02-2010, 19:35
a co moze gondor rekrutowac , i jezeli moze to gdzie?:>
Gondor jak reszta frakcji może nająć Beorningów w dolinie Anduiny
apollo7100
05-02-2010, 17:10
Grajac lesnymi elfami mialem okazje zajac morie i wyeliminowac wszystkich orkow z gor mglistych i wlasnie po zajeciu morii i odczekaniu paru tur dostal jeden z moich generalow Jedyny Pierscien. Dodal on jemu jakies 2 pkt zycia i zabral jakies 2 od lojalnosci...nic szczegolnego, myslalem ze ma on wiekszy wplyw na posiadajaca go osobe.
arkosek07
05-02-2010, 18:57
co jest najlepsze przeciwko gorskim trolom i olog hai oczywiscie grajac gondorem, bo dobra poradze sobie lacznie z 2 oddzialami ale nie ze oni co kilkanascie tur przysylaja po 6 oddzialow..
Grand Admiral Thrawn
05-02-2010, 20:07
Obniżenie ich HP do 4 i zmniejszenie pancerza tak o 1/3 ;)
Bzyqusek
05-02-2010, 20:11
Przecież w filmie na takiego olog hai wystarczyło kilka strzał lub jedno dobre machnięcie miecza. :?
Gondorska milicja sobie nie radzi z nimi za łatwo ;/ Ostatnio przez 2 oddziały olog hai przegrałem bitwę chociaż było pewne że wygram :lol:
CaiusCosades
05-02-2010, 20:18
Hmm, ciekawe dlaczego milicja Gondoru nie radzi sobie z doborowymi trollami bojowymi Mordoru :)
Ja na trolle Gondorem mam dobry sposób, mianowicie wysyłam do ataku na nich strażników fontanny, wieżowych lub zwykłych.
Do tej pory radziłem sobie z nimi bez problemu, i bez ingerencji w statystyki. Milicja nie nadaje sie do walki z nimi(straciłem dwa oddziały)n, nadają sie raczej do obrony miast. Dobrzy na nich są jeszcze Rycerze Łabędzia.
Osobiście chciałbym żeby kk zmienił liczebność oddziałów orków, dlaczego?:
- wysłałem posła do Rivendell(ok 12 tura) dwie pełne armie orków z gór mglistych + jedna w połowie oblegała je. HE mieli tam pełen garnizon i jeszcze jedną pełną armię i dostali sromotnie, a orkowie nie stracili nawet 30% armii.
- obserwowałem osgiliath bronione przez gondorczyków, mały odział orków( ok 4-6 jednostek) został zaatakowany przez pełną armię Gondoru. Jak się zdziwiłem kiedy okazało sie że armia została zniszczona i ledwie niedobitki uciekły z pola bitwy( 1/25 flagi)
Może mi wyjaśnić ktoś dlaczego tak jest?? Gondor za to bez problemu rozbił dwie pełne armie Haradrimów, posiadając 2/3 flagi i to z oddziałami milicji. A także Pełną armię Rhun
Największe zaskoczenie przeżyłem jak zobaczyłem eriador który pokonuje bez problemu armie Isengardu i orków z gór mglistych.
Bzyqusek- na filmie machnięciem miecza trolla zabił Gandalf, zwykli zołnierze wątpie by zabili go jednym cisoem
Bzyqusek
05-02-2010, 22:38
A jaki sposób macie na mumakile ? :mrgreen:
Ostatnio broniłem miasta Gondorem, na bramie postawiłem 2 oddziały strażników fontanny + do tego 1 oddział milicji za nimi ale w ogóle się milicja nie przydała bo strażnicy rozwalili na bramie 5 oddziałów urukow i 1 oddział trolow :lol:
Na murach postawiłem 2 oddziały łuczników gondoru, 2 oddziały piechoty gondoru i 4 oddziały milicji i dali sobie rade całej fladze orków :D
Do dobijania uciekinierów miałem 2 oddziały milicji kawaleryjskiej i generała :)
Wygrałem te oblężenie z małymi stratami :)
Na Mumakile też jest sposób - Pelagir Marines( miotacze) lub jacykolwiek łuczniczy z zapalającymi strzałami.
Da radę bez problemu je ubić.
Bzyqusek - powiedz mi poco koło strażników fontanny ustawiać milicje? Sami dadzą sobie radę bez problemu ( no może najwyżej trochę ciężkiej piechoty) milicja niech broni sobie murów.
Ja miałem oblężenie Cair Andros ( chyba z 8 ataków ) każdą armię mordoru odpierałem mając jedynie milicje, dopiero jak zaatakował Witch King było po sprawie i przeprawa padła.
Bzyqusek
05-02-2010, 23:51
Postawiłem ją bo myślałem że nie da rady ;)
Ale gdy już wszedłem do mordoru, zająłem Minas Morgul, Cirith Ungol, Czarną bramę i dwa obozowiska orków ale dalej już mi nie idzie bo co chwile z barad dur wychodzą nowe armie :oops: Jak narazie bronie swoich zdobyczy ale nie wiadomo ile się tam utrzymam :roll:
Kiedy ja uderzyłem na mordor po upadku Minas Morgu i Cirith Ungol moim Następnym celem było właśnie Barad Dur.
W końcu tam mogą budować najlepsze jednostki :D
Postaraj sie zdobyć Barad Dur jak najszybciej bo mogą cie wyprzeć :)
Ethelion
06-02-2010, 09:29
Witam mam problem z tym modem.Więc gram kampanie mordoru i kiedy atakuje minas tirith,helmowy jar i inne miasta wywala mnie do pulpitu i pokazuje sie error ;/ Jak daje automat. bitwe to normalnie z czym moze to byc zwiazane? prosze o szybkka odp .
arkosek07
06-02-2010, 10:03
tez mialem taki problem , ze jak startowalem bitwe to mnie wywalalo do pulpitu , a jak automat to bylo ok , zrobilem tak , przeinstalowalem wszystko od nowa:)
iluminat1990
06-02-2010, 16:18
mumaki najlatwiej zalatwic katapulta. jeden strzal i zaczynaja tanczyc po wlasnej armii:D
apollo7100
06-02-2010, 18:40
albo konnymi harcownikami rohanu...maja premie do walki z kawaleria...sa tez dobrzy przeciwko entom.
apollo7100 - nie zgodzę się z tym gdyrz nie raz testowałem miotaczy na entach i tylko łucznicy z płonącymi strzałami mają 100% skutecznośc na enty
kretu19955
06-02-2010, 22:16
Ja tam na enty preferuję balisty płonące...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©